انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
تالار تخصصی سینما و موسیقی
  
صفحه  صفحه 1 از 30:  1  2  3  4  5  ...  27  28  29  30  پسین »

اخبار هالیوود و سینمای جهان


زن

 
لیندزی لوهان به زندان محکوم شد sentenced to jail
لیندزی لوهان، هنرپیشه هالیوود به نود روز زندان محکوم شده است. قاضی دادگاهی در کالیفرنیا حکم داد که وی مقررات آزادی مشروط را نقض کرده است. آزادی مشروط لیندزی لوهان در ارتباط با پرونده مواد مخدر اوست که به سه سال قبل باز می گردد.

http://www.metacafe.com/watch/1110765/lindsay_lohan_new_york_magazine_nude_photo_shoot/

http://www.metacafe.com/watch/4863979/lindsay_lohan_say_ooh_come_on_just_push_it/






     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
مرد

 
ازدواج فوق‌العاده ساده اما عاشقانه و رمانتیک ستاره جذاب هالیوود با مردی که پسری 8ساله دارد!!

سرانجام مگان فاکس ستاره 24ساله دنیای هالیوود ازدواج کرد.

مگان فاکس که مدت‌ها با برایان آستین گرین در ارتباط بود در یک مراسم فوق العاده ساده اما بسیار رمانتیک و عاشقانه در ساحل هاوایی ازدواج کردند.

نکته قابل توجه حضور پسر 8ساله برایان در این مراسم بود که در کنار پدرش حضور داشت و با مادر جدیدش آشنا شد!

این مراسم استثنایی در یک غروب زیبا برگزار شده بود.

گفته می‌شود مگان فاکس همواره سعی می‌کند که خود را شبیه آنجلینا جولی درست کند و مانند او باشد، با این حال مگان همیشه در بین 50زن زیبای جهان قرار داشته است!
من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  
مرد

 


من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  ویرایش شده توسط: comy329   
مرد

 


من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  
مرد

 


من برگشتم!!!!
بعد از 5-6 ماه!!!
     
  
مرد

 
آنجلینا جولی، براد پیت را در فیلم خود بازی می دهد

در همین حال آنجلینا اقرار کرده است که که در ابتدا قصد داشته فقط دو فرزند داشته باشد. او در مجله وگو گفت: " من فقط برای دو فرزند برنامه ریزی کرده بودم " ولی " شما باید بدانید که از عهده چند فرزند بر می آیید و رابطه بچه ها با یکدیگر چگونه خواهد بود"

ممکن است شما یک فرزند داشته باشید ولی خواسته های همان یک فرزند آنقدر زیاد باشد که همه وقتتان را پر کند وشما به ا ین نتیجه برسید که اگر فرزند دیگری داشته باشید نمی توانید به اندازه کافی به او توجه کنید.اما ما احساس کردیم می توانیم مسئولیت فرزندان بیشتری را برعهده گیریم و حالا ما یک خانواده پرجمعیت و خیلی خیلی شاد داریم."

جولی گفت: پیت که در تاریخ ۱۸ دسامبر ۴۷ ساله می شود ، بی نهایت خوشتیپ وجذاب است.

او افزود : وقتی درباره او فکر می کنم می بینم که او یک دوست خیلی خوب و یک پدر فوق العاده است." وقتی او را با فرزندانمان می بینم بیشتر از وقتهای دیگر به این نتیجه می رسم که واقعا" خیلی دوستش دارم.
     
  
مرد

 
"مارتین اسکورسیزی" با «هوگو کابرت» به دنیای سه بعدی میرود

"مارتین اسکورسیزی" کارگردان معروف هالیوودی اعلام کرد که همیشه از طرفداران فیلمهای سه بعدی بوده است.

فیلم بعدی این کارگردان معروف با نام «هوگو کابرت»، اولین فیلم وی می باشد که بصورت تکنولوژی برجسته سازی سه بعدی فیلمبرداری می شود.

وی در مصاحبه ایی که "مارک کرمود" از وی درباره سه بعدی ساختن فیلم سوال کرده بود، توضیح داد: "من همیشه سه بعدی ها را دوست داشتم، منظورم این است که ما الان در سه بعدی ساکن هستیم، ما در سه بعدی هستیم، ما سه بعدی نگاه می کنیم، پس چرا نه؟"

"مارتین اسکورسیزی" افزود: "هرسكانس سه بعدي، یک سینمای دیگر است، یک داستان دوباره ساخته شده، چطور بیان کردن داستان با عکس و فیلم است. الان من نمی گویم که نیزه هایمان را به طرف دوربین های قدیمی بگیریم، نمی گویم که از آنها به عنوان اسباب بازی استفاده کنیم. اما تكنولوژي سه بعدي یک آزاد سازی است."

بازیگران فیلم جدید اسکورسیزی با نام «هوگو کابرت» را "جود لاو"، "بن کینگزلی"، "ساشا بارتون کوهن"، "آسا باترفیلد"، "کلویی مورتز" و "هلن مک کروری" تشکیل می دهند.


***************************

تلاش برای گرفتن جان خود نشان دهنده داشتن افسردگی شدید در آن فرد است.
تمایلات و افکار مردمی‌که دست به خودکشی می‌زنند معمولا تحت استرسهای زیادی است که تقریبا یا هیچ راه خروجی برای بیرون ریختن پریشانی‌های احساسی خود پیدا نمی‌کنند یا به میزان بسیار کمی ‌از عهده این کار برمی‌آیند.
و همین موضوع باعث می‌شود هر ساله خبر خودکشی‌های فراوان بشنویم که سلبریتی‌ها یا چهره‌های مشهور هم جزو این آدم‌ها هستند.
همیشه در مرکز شایعات بودن، و زیرنظر چشم‌های تیزبین مردم بودن و نداشتن لحظه‌های شخصی با آرامش و بدون حضور مزاحمین چیز راحتی نیست.
الان هم خواندن تلاش‌های این افراد برای گرفتن جان خودشان به ما نشان می‌دهد که شهرت و ستاره بودن همیشه هم خوب نیست.

1- امینم

امینم یا مارشال بروس مترز سوم از سال 1997 مورد سرزنش و تحقیر خانواده اش واقع می‌شده. اگر شما موسیقی و ترانه‌های او را شنیده باشید، متوجه می‌شوید که امینم چگونه از موسیقی‌اش برای خالی کردن ناامیدی‌های گذشته و زندگی‌اش استفاده می‌کند.
قبل از انتشار آهنگ « The Real Slim Shady» امینم سعی کرد با مصرف بیش از اندازه داروی مسکن تینلول خودکشی کند.
امینم بعد از اینکه دوست دخترش «کیم» ترکش کرد و بعد هم او را از دیدن دخترش محروم کرد بسیار پریشان و آشفته خاطر بود.
امینم به خاطر اینکه والدینش هر دو ترکش کردند پیشینه ای از آسیب‌های روانی در زندگی‌اش دارد و او خودکشی را تنها راه رهایی از غصه‌هایش می‌دانست.
خوشبختانه او از مرگ در اثر این داروی کشنده نجات پیدا کرد و فرصت این را یافت تا از استعدادهایش استفاده کند.

2- التون جان

ستاره انگلیسی افسانه ای پاپ که کار او هرجا که موسیقی هم هست همیشه مشهور بوده؛ التون جان در جوانی به خاظر ناراحتی‌های ناشی از تمایلات جنسی و داشتن عشقی منحرفانه دست به خودکشی زد.
«برنی تاپین» ترانه سرای مشهور و دوست التون او را درحالی در آپارتمانش پیدا کرد که سرش را داخل بخاری گازی اش فروبرده بود.
او آن موقع با زنی به اسم «لیندا وودرو» ارتباط داشت و هراس‌هایش به خاطر اینکه مجبور بود تمایلات همجنس گرایانه اش را پنهان کند او را به خودکشی سوق داد.


3- رابرت مک فارلن

یکی از مشهورترین تلاش برای خودکشی افراد درنتیجه شایعات ننگین سیاسی بود. رابرت مک فارلن معاون امنیتی ملی رئیس جمهور رونالد ریگان بعد از درگیر شدن در ماجراهایی که قرار بود برای عموم آشکار شود دست به خودکشی زد.
او چندین بار به خاطر احساس حقارتی که در جامعه حس می‌کرد افسردگی پیدا کرد و بعدها گفته بود که دلیل افسردگی‌اش اشتباه در قضاوت بوده که مجبورش کرده نیروهای ارتش را به خاطر گروگان‌ها عوض کند.
جورج.دبلیو بوش او را عفو کرد، اما هرگز دوباره شغلش را به دست نیاورد.
پس می‌بینیم احساس حقارت عمومی ‌حتی سیاست‌مدارن را نیز می‌تواند به سمت خودکشی سوق دهد.

4- بریتنی اسپییرز

این خانمی ‌که بیش از یک دهه از بهترین ستاره‌های پاپ روی صحنه بود و بخصوص با آهنگ « Baby One More Time» و طرفداران اختصاصی خودش به سرعت مشهور شد.
اما شکستش در ازدواج، شات‌هایی که با رفتارها و پوزیشن‌های زننده از او گرفته شد و رفتارهای حیرت آورش سبب شد هم شغل و هنرش و هم زندگی خواندگی اش در سراشیبی قرار بگیرد. تحمل همه این فشارها برای بریتنی سخت بود و طبق اخبار اعلام شده او تا بحال دو بار دست به خودکشی ناموفق زده است.


5- کلارک گابل


مردی که به خاطر مهربانی و زیبایی چهره اش در‌هالیوود معروف بود، منتها بعد از درگذشت همسرش واقعا ناامید و افسرده شد.
مادرش وقتیکه او فقط هفت ماه داشت درگذشت و بعدها نیز درگذشت همسرش «کارول لومبارد» در یک تصادف از پیش برنامه ریزی شده باعث شد که این بازیگر نتواند در برابر تمام غم و قصه‌ها تاب بیاورد.
این بازیگر یکبار تلاش کرد با سرعت بسیار بالا در حین موتورسواری خودش را به کام مرگ بفرستد، اما موفق نشد.
او بعدها به بازیگری اش ادامه داد و در فیلم‌های زیادی بازی کرد و بالاخره دوباره ازدواج کرد.

6- جودی گارلند

بازیگر افسانه ای دیگر‌ هالیوود جودی گارلند در سراسر دوران زندگی و کار خود با افسردگی دست به گریبان بود.
قبل از اینکه او در سن 47 سالگی با مصرف بیش از اندازه داروی تجویزی دکتر خودش را از پای بیندازد، چندین بار دست به خودکشی زده بود.
اولین باری که این کار را کرد مربوط به 1947 می‌شد که در حال بازی در فیلم «دزدان دریایی» بود و از بیماری روحی رنج می‌برد و به خاطر همین مدتی در آسایشگاه روانی بستری شد و در آنجا دست به این کار زد.
او رگ دستش را زده بود منتها نجات پیدا کرد و بعد در بیمارستان روان پزشکی ماساچوست بستری شد. حتی بعد از مراقبت‌های شدید و نهادینه کردن درمان‌ها، افسردگی جودی گارلند معتاد به بازیگری هیچ وقت به طور کامل درمان نشد.

7- سامی ‌دیویس

نابغه مطرح موسیقی، جرمی ‌دیویس خواننده محبوب در مذهب، فعالیت کاری و فعالیت‌های جسمانی‌اش با نوسان روبرو می‌شد. این خواننده سعی کرد به زندگی‌اش خاتمه دهد و در شب عروسی اش با «لوری وایت» دست به این عمل زد.
او با اسلحه قصد شلیک کردن به سرش را داشت که نجات پیدا کرد.
او بعدها فاش کرد که به «کیم نواک» بازیگر عشق می‌ورزیده، اما به دلیل اینکه هردوی آنها متاهل بودند نمی‌توانسته با او باشد.

8- پرنسس دیانا

در بیوگرافی پرنسس دیانا که در سال 92 منتشر شد، نویسنده آن افشا کرد اندرو مورتون افشا کرد که او از نوعی بیماری عصبی پرخوری رنج (Bulimia Nervosa ) می‌برد و در طول زندگی کوتاهش 5 بار دست به خودکشی زده است.
پرنسس در یک مصاحبه فاش کرده بود که یک بار وقتی اولین پسرش ویلیام را باردار بوده قصد داشته با پرت کردن خودش از بالای پله‌ها خودکشی کند. اگرچه خانواده سلطنتی اقدام به خودکشی او را تایید نکرده اند، اما ناراحتی و افسردگی چیزی نیست که مردم نتوانند تشخیص دهند.

9- الیزابت تیلور

الیزابت تیلور ستاره ای که در زمان خودش جزو زیباترین‌ها بوده در زندگی اش فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده است.
او بعد از مرگ چند نفر از دوستان و همکارانش به مصرف بیش از اندازه الکل و دارو روی آورد. در اوایل دهه 60 او رابطه ای نامشروع با «ریچارد برتون» برقرار کرد که به خاطر این رابطه هر دوی آنها به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.
وقتیکه رابطه آنها پایان یافت، او با مصرف بیش از اندازه قرص‌های خواب‌آور دست به خودکشی زد. البته هم تیلور و هم برتون بعدها زوج خود را پیدا کرده و ازدواج کردند.


10-‌هالی بری
بعد از پایان ازدواج‌ هالی بری و دیوید جاستیس، این بازیگر برنده اسکار و سمبل قدردتمندی زنانه با مسموم کردن خود به وسیله مونوکسید کربن اقدام به خودکشی کرد.
این بازیگر افسرده زمانی که به مادرش فکر می‌کرد که جسد او را پیدا می‌کند، پشیمان شده و از این کار منصرف شد.
او سرانجام بر تمایلات خودشکی پیروز شده و با خود عهد کرد هرگز ازدواج نکند و زندگی‌اش را به خوبی و در تنهایی سپری کرد.
     
  
مرد

 
«دي_لوئيس»، آبراهام لينكلن مي‌شود

به گزارش سايت سينمايي اواردز ديلي، فيلم جديد «استيون اسپيلبرگ» با نام موقت «لينكلن»، توسط كمپاني «دريم وركس» به زودي جلوي دوبين مي‌رود.
در اين فيلم «دنيل دي_لوئيس»، نقش «آبراهام لينكلن» را بازي خواهد كرد.
فيلمنامه اين پروژه را «توني كاشنر» براساس كتابي تحت عنوان «گروه رقبا» نوشته «دوريس گودوين» مي‌نويسد و تهيه‌كنندگي آن را نيز «اسپيلبرگ» و «كاتلين كندي» با يكديگر به عهده دارند. به گزارش اواردز ديلي، «اسپيلبرگ» و «استيسي اسنيدر»، رئيس كمپاني «دريم وركس»، 9 سال پيش از اين مراحل مقدماتي اين پروژه سينمايي را انجام دادند ولي به دلايل اين پروژه متوقف شد.
اسپيلبرگ در مورد انتخاب «دي لوئيس» بعنوان بازيگر نقش اول اين فيلم گفت: من پيش از اين هرگز با «دي‌_لوئيس» بازي نكرده‌ام ولي او همواره يكي از بزرگترين بازيگران عالم سينما بوده است چه در زمان سينماي صامت و چه در زمان عصر طلايي فيلم‌ها. وي افزود: به هرحال از اينكه بلاخره مسيرمان در پروژه «لينكلن» به هم گره خورد بسيار خوشحالم.
بنابراين گزارش، انتظار مي‌رود كه فيلمبرداري اين فيلم از پاييز آينده شروع شده و در نيمه چهارم 2012 نيز به نمايش درآيد.
     
  
مرد

 
نقش‌آفريني آن هاتاوي در فيلم «مردي از فولاد»

به گزارش روزنامه اينديا آف تايمز، قسمت جديد از فيلم سينمايي «سوپرمن» تحت عنوان «سوپرمن: مردي از فولاد» به كارگرداني «زاك اسنايدر» ساخته مي‌شود.
بنا براين گزارش، در حالي كه هنوز جستجو براي يافتن بازيگر نقش سوپرمن ادامه دارد، «آن هاتاوي» به عنوان بازيگر نقش «لوئيز» نامزد سوپرمن معرفي شده است.
فيلمبرداري اين پروژه سينمايي از ژوئن سال 2011 ميلادي آغاز خواهد شد.
     
  
مرد

 
ازدواج بریتنی اسپیرز با عکاس مسلمان

“بریتنی اسپیرز” خواننده مشهور پاپ قصد دارد با “عدنان غلیب” عکاس پاپاراتزی خود ازدواج کرده و به دین وی، اسلام، بگراید.

سایت خبری تحلیلی عصر ایران نوشت : این خواننده آمریکایی به دوستان خود گفته که به شدت عاشق این عکاس شده است…
به نظر می رسد این خواننده جنجالی که تاکنون دو بار ازدواج کرده، بدون توجه به هشدارهای دوستان و اطرافیان خود همچنان عزمش را برای ازدواج با این مرد مسلمان جزم کرده است.

روزنامه انگلیسی زبان “دیلی استار” چاپ بیروت به نقل از یک منبع نزدیک به وی نوشت: برخی این اقدام “بیریتنی” را نوعی جنون قلمداد کرده اند، اما وی گفته که قصد انجام آن را دارد و برایش مهم نیست که دیگران در مورد او چگونه می اندیشند.ب

راساس این گزارش بریتنی مایل است مراسم ازدواجش توسط یکی از کشیشان کلیسای ساینتولوژی برگزار شود.

سخنگوی کلیسای ساینتولوژی نیز گفته است که کلیسا آماده اعزام کشیش برای برگزاری جشن عروسی “بریتنی” و شوهر سومش است.
بدرد نخور هم واژه ایست .....
     
  
صفحه  صفحه 1 از 30:  1  2  3  4  5  ...  27  28  29  30  پسین » 
تالار تخصصی سینما و موسیقی

اخبار هالیوود و سینمای جهان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA