انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 2 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

علی خامنه‌ای: "دیکتاتور سال"


مرد

Prince
 
فیلم به دام افتادن یک قاچاقچی اسلحه رژیم

لینک یوتیوب

عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
زن

Princess
 
به زودی به جای عكسش تو دهن خودش میشاشن


عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
هر چيزي به دليلي رخ مي دهد "

گاهي اوقات افرادي وارد زندگي تان مي شوند و شما بلافاصله متوجه مي شويد که آن ها به دليلي آن جا بوده اند.
براي اين که به نوعي منظوري را برسانند ، درسي را به ما بدهند يا کمک کنند تا بفهميد و بدانيد که هستيد و چه کسي ميخواهيد بشويد.
شما هرگز نميدانيد اين افراد چه کساني مي توانند باشند ، اما همين که چشمتان به آن ها مي افتد ، همان لحظه متوجه مي شويد که آن ها در زندگي تان به صورتي اساسي تأثير خواهند گذارد.
گاهي اوقات وقايعي برايتان اتفاق مي افتد که در آن لحظه به نظرتان وحشتناک ، دردناک و غير منصفانه مي رسد اما با تامل و تفکر تشخيص مي دهيد که بدون غلبه کردن بر آن موانع شما هرگز نميتوانستيد به نيروي بالقوه ، قدرت ، اراده و يا شجاعت خود پي ببريد.
هر چيزي به دليلي اتفاق مي افتد. هيچ اتفاقي شانسي يا تصادفي نيست. بيماري ، عشق ، لحظاتي که حقيقت فراموش مي شود ، حماقت هاي محض و ... همه براي آزمايش محدوده روح ما اتفاق مي افتند.
بدون اين امتحان هاي کوچک ، زندگي شبيه جاده هموار يکنواخت ، مستقيم و صافي مي شد که عليرغم امن و راحت بودن ، کسل کننده و کاملا بي معني مي بود.
افرادي که شما ملاقات مي کنيد بر زندگي تان اثر ميگذارند. موفقيت ها و شکست هايي که تجربه مي کنيد ميتوانند شخصيت شما را بسازند. از تجربيات بَد ميتوان درس هايي آموخت. در حقيقت اينها مهم ترين تجارب هستند. اگر کسي به شما صدمه بزند ، به شما خيانت کند يا قلبتان را بشکند ، آن ها را ببخشيد چرا که به شما کمک کرده اند که درباره اعتماد بياموزيد و در مورد اينکه دريچه قلبتان را به روي چگونه افرادي ميگشاييد ، محتاط عمل نماييد.
اگر کسي شما را دوست داشته باشد ، آن ها را بدون قيد و شرط دوست داشته باشيد نه تنها براي آنکه شما را دوست دارند ، بلکه به خاطر آن که به شما ياد ميدهند دوست داشته باشيد و چشم ها و قلبتان را به روي چيز هاي کوچک بگشاييد.
هر روزتان را به حساب آوريد. قدر هر چيزي را بدانيد چرا که ممکن است ديگر هرگز نتوانيد دوباره آن را تجربه کنيد. با مردمي که هرگز قبلا با آن ها صحبت نکرده ايد سخن بگوييد و در عمل شنونده باشيد.
رها و آزاد باشيد. انتظارات تان را بالا ببريد. سرتان را بالا نگه داريد چرا که اين حق و شايستگي را داريد . به خود بگوييد که شخص بزرگي هستيد و به خود ايمان داشته باشيد ، چرا که اگر به خود ايمان نداشته باشيد ، هيچ کس ديگري هم به شما اعتقادي نخواهد داشت. زندگيتان را خودتان بسازيد.

.....>>>>>>>>شما حق دارید برای آینده خود و خانواده کشورتان تاثیر گذار باشید. <<<<<<<.....

توجه به این مسئله مهم یکی از اصول دستیابی مردم هر جامعه ای به دموکراسیست. چرا که اگر مردم خودشان حرکتی از خود نشان ندهند باعث میشود عده ای دیگر ابتدا با ردای دوستی و همیاری وارد میدان شوند ، ولی پس از اتمام پروسه تغیرات حکومتی رفته رفته تبدیل به دیکتاتوری جدید گردند.
دموکراسی حق فرد فرد اعضای هر جامعه میباشد. و خوب این دیگر برهمگان روشن است که حق گرفتنیست نه دادنی. اگر ایران هنوز به دموکراسی نرسیده است دلیلش عدم حظور یکپارچه عموم مرد برای کسب آن بوده است.پس ابتدا باید خودمان هوشیار شویم و به هوشیار ساختن اطرافیانمان بپردازیم.


خيلي بي تعارف به عرض تک تکتان برسانم ، اگر بخواهيد با اين وضع مبارزه هایتان را ادامه دهيد ، آينده خوشتری ا ز انقلابهای قرن گذشته را نخواهيد ديد ، حتی اگر امام زمان هم د ر اين شرايط ظهور کند از او ديکتاتوری والامقامتر از استالين خواهيد پروراند.و نيز لازم است بدانيد با توجه به اتفاقات روزهاي اخير ، مجسمه سازان و کاريزماتور هاي اروپايي و امريکايي بيکار ننشسته اند و ر حال طراحي و ساخت عروسکي ديگر از عوامل مقيم خارج هستند که در هر صورت ، تامين منافع خودشان در برنامه ريزي اين عروسکها در اولويت خواهد بود. حال انتخاب با خودتان است. ميتوانيد به راحتي به خون دوستانتان خيانت کنيد . يا ميتوانيد راهي پر افتخار تر را بر گزينيد و با روي هم ريختن افکارتان و مشورت کردن بيش از پيش ،ردپاي خوشي را در اين عرصه مهم تاريخي ازخود به جاي گذاريد. .تصميم با خودتان است يا دموکراسي يا انتظار براي ديدين استبدادی جديدتر.


فراموش نکنيم ....گفتار نيک و پندار نيک هرگز به تنهايي کامل نبوده و نخواهند بود مگر همراه شوند با کردار و رفتار نيک که جملگي برخاسته از انديشه اي نيک

می باشند.

وفراموش نكنيم كه: با هم پشت ما كوهه

پاينده و جاويد ايران

بالنده و سر بلـــــــــــــند ايرانی.

(گروه رنگین كمان)
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
دل رهبر خیلی نازكه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم سند دل نازكیه رهبر


عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 


عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
پرینسسسسسسسسسسس چرا اینجوری شدی؟؟؟


عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 

عاشقان ولایت
سربازان گمنام




با تو سرسبزی از ایثار سیه پوشان است

ای مسلط دستت از خون شهیدان سرخ است
     
  
مرد

 
     
  
مرد

 
بسته همچو پینه بر جبین ما
‫خفته در ‫نهان چو خشم وکین ما
‫گاه میرسدبگوش گرچه بی صداست
‫بغض کودکان سرزمین ما








     
  
مرد

 
سته همچو پینه بر جبین ما
‫خفته در ‫نهان چو خشم وکین ما
‫گاه میرسدبگوش گرچه بی صداست
‫بغض کودکان سرزمین ما




     
  
صفحه  صفحه 2 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
سیاست

علی خامنه‌ای: "دیکتاتور سال"

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA