انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

علی خامنه‌ای: "دیکتاتور سال"


مرد

 
اگه ۱۲/۱/۵۸ ۹۸درصد مردم به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند
الان۹۸درصدرای مخالف خواهند داد
من میخوام بدونم جمهوری اسلامی چه تفاوتی با حکومت سلطنتی داره؟!!!
یه آخوند۳۰ساله داره حکومت میکنه بعد اگه شرش از سر مردم کم بشه یه آخوند دیگه میاد جاشو میگیره!!!
     
  
زن

 
     
  
مرد

 
چرا ما نمیتوانیم به مانند ترکیه (کشور مسلمان بغل دستمان) عضو گروه «جی ۲۰» یعنی بیست قدرت اقتصادی جهان باشیم؟ چون چیزی به اسم «اصل ولایت فقیه - بخوانید وقیح» و شخصی به نام «سید علی خامنه ای» داریم.

چرا ما نمیتوانیم به مانند ترکیه نامزد برگزاری المپیک ۲۰۲۰ باشیم؟ چون چیزی به اسم «اصل ولایت فقیه - بخوانید وقیح» و شخصی به نام «سید علی خامنه ای» داریم.

چرا ما نمیتوانیم به مانند کره جنوبی (کشور آسیایی که ۲۵ برابر از ایران کوچکتر هست) یک قدرت صنعتی باشیم؟ چون چیزی به اسم «اصل ولایت فقیه - بخوانید وقیح» و شخصی به نام «سید علی خامنه ای» داریم.

چرا ما نمیتوانیم به مانند اندونزی (کشور مسلمان آسیایی) یک قدرت اقتصادی مطرح جهانی باشیم؟ چون چیزی به اسم «اصل ولایت فقیه» و شخصی به نام «سید علی خامنه ای» داریم.

چرا ما نمیتوانیم به مانند امارات متحده عربی، یک کشور مدرن و زیبا داشته باشیم؟ چون چیزی به اسم «اصل ولایت فقیه - بخوانید وقیح» و شخصی به نام «سید علی خامنه ای» داریم.

چرا ما نمیتوانیم به مانند ترکیه یک کشور توریست پذیر میلیونی داشته باشیم؟ چون چیزی به اسم «اصل ولایت فقیه» و شخصی به نام «سید علی خامنه ای» داریم.

چرا ما در جهان در آمار جرم و جنایت و فحشا و دزدی و رشوه و فساد اقتصادی حکومتی و اعتیاد و فقر و افسردگی و اعدام و زندانی سیاسی و توقیف نشریات و حمایت از تروریست و بیکاری و گرانی و تورم و رکود اقتصادی و پس رفت صنعتی و... جزء ۵ کشور اول جهان هستیم؟ چون چیزی به اسم «اصل ولایت وقیح» و شخصی به نام «سید علی خامنه ای» داریم.

مطلب زیاد هست، خیلی زیاد، کم کم همه شو میگم. ولی خداییش عجب چیزی و عجب شخصی داریم ها، مگه اینجوری نیست؟
این کاربر به دلیل درخواست عکس سکسی کودکان برای همیشه بن شد.

پرنسس
     
  
زن

 
ایرانی گفت ......رایی که مردم به جمهوری اسلامی دادند آگاهانه نبود . نمی دانستند که آن چه حکومتیست . نمی دانستند که چه جنایتها در پس پرده نهفته است . نمی دانستند که با جان و مال و ناموسشان چه می کنند ؟ چه کسی می دانست که جمهوری اسلامی چیست . آنان پول نفت و گاز می خواستند . آنان بیست لیتر نفت به قیمت پنجاه ریال را مفت و مجانی می خواستند . یک دلار ۶۸ ریال را گران می دانستند .. آنان وجود خانه فساد را در جنوب تهران حرام می دانستند . مدینه فاضله می خواستند .. مردم شیخی به ظاهر نورانی را دیده بودند که پس ازتبعیدی مظلوم نمایی شده مظلوم نمایانه بر گشت . سادگی سخن او مردم را فریفت . بر فرض که شیطان هم نبوده باشد اما حداقل نادانی و بی سیاستی و بی کفایتی او آن چنان بلایی بر سر ملت آورد که از فعل مستقیم شیطان ساخته نبود . مردم از تماشای دامنهای کوتاه بر پاهای زنان و دخترکان در خیابانها خسته شده بودند . آنان حجاب می خواستند .... و به امروزی رسیدیم که خمینی برایمان آورد . نه دینی گذاشت و نه دنیایی .که فساد مالی و جنسی و.....بیداد می کند . مردم آن روز حکومت اسلامی را احساس ننمودند که به آن رای دادند ..مردم به خیالشان پیر مردی صادق و فهیم و مظلوم را می دیدند که هر چه بگوید اظهر من الشمس است . گفتارش را روشن تر از خورشید می دانستند . بر دستانش بوسه می زدند .. غافل از آن که او بغل دستی خود را نمی شناسد چه رسد به آن که بداند خواسته ملت چیست ودر دلها چه می گذرد ..وچه می خواهند . تازه رای گیری به این صورت بود . جمهوری اسلامی ..۱-بلی ۲-خیر .. این بود دموکراسی آنها . به امید پیروزی ملت غیور ایران بر بیگانگان آشنا نما ..دوست و برادرتان : ایرانی
     
  
زن

 
اما در مورد خامنه ای ..می توان در مورد او کتابی نوشت .اما اگر بخواهم محترمانه و منطقی بگویم این چنین می گویم ....خامنه ای ! فراموش نکن از کجا آمده ای و به کجا می روی . پدر و مادر ما همه یکیست . نمی دانم دوست می داری که هابیل باشی یا قابیل ؟ من نه شهادت هابیل را می خواهم و نه جنایت قابیل را . من آن آزادی را می خواهم که خدای آدم و حوا و قابیل و هابیل و خمینی و خامنه ای به من داده است . من می خواهم خودم باشم نمی خواهم خودت باشم . من آن علی را دوست می دارم که از ستم به مورچه ای هراسان بود . آن علی بیگناهی را که قاضی عادل محکومش نموده بود نه آن علی ظالمی که چشمانش را به روی حقیقت عدل بسته است . من آن علی را دوست می دارم که در جوانی جز پوست و استخوانی بیش نبود احساس فنا می کرد نه آن علی را که اینک خود را جاودان دیده احساس بقا می کند . من آن علی را دوست می دارم که با مرگ می جنگید نه آن علی را که با زندگی در ستیز است . آن که تقوی پیشه نماید عزیز ترین بندگان در نزد خداست . من از تو می پرسم . به من بگو تقوا چیست ؟ ....ایرانی
     
  ویرایش شده توسط: shahrzadc   
مرد

 
و اما «آخوندالشیاطین سیدعلی خامنه ای» و پادشاه همیشه محبوب ایران «محمدرضا شاه پهلوی». قبل از پرداختن به این جانور جاندار یعنی سیدعلی خامنه ای و مقایسه او با پادشاه شایسته و قابل تکریم ایران یعنی محمدرضا شاه پهلوی، باید بگم که من 21 سالمه و چندین سال بعداز فوت ایشان در دیار غربت به دنیا اومدم و دانشجوی مشغول به تحصیل در یکی از دانشگاههای تهران هستم و اصلا هم سلطنت طلب نیستم که خواننده این سطور به خیال سلطنت طلب بودن من مطالب من رو قضاوت یکطرفه فرض کنه. من فقط به عنوان یک جوان ایرانی که در دوران قرون وسطایی رژیم فاشیستی و ضدبشری جمهوری اسلامی به دنیا اومدم، اونی که خودم دیدم و با عمق وجودم لمس و درک کردم رو مینویسم. اما قبلش ذکر مبحثی رو لازم میبینم. آقا محض رضای خدا یه نگاه کوچولو به بزرگترین، جنایتکارترین و خونریزترین دیکتاتورهای تاریخ جهان بندازین: ژوزف استالین، آدولف هیتلر، بنیتو موسیلینی، ژنرال اگوستو پینوشه، صدام حسین، اسلوبودان میلوسویج، كيم جونگ-ايل، صفرمراد نيازاوف، عمرالبشیر، اسلام کریم اوف، موبوتو سسه‌ سوكو، معمر قذافی، بشار اسد، علی عبدالله صالح، نيكولا چائوشسكو، صلاح الدين احمد بوكاسا، سوهارتو، رابرت موگابه، مائو تسه تونگ و... همه شون واسه خودشون عظمتی بودن و تا دلت بخواد انسانهای بیگناه و مظلوم رو کشتن. هنوز هم خاطره وحشتناک اردوگاههای کار اجباری استالین توی سیبری یا فاجعه هولناک هولوکاست یا اردوگاه آشویتس آلمان نازی توی لهستان با چهره همیشه منفور خود «دکتر یوزف منگله» از خاطره بشریت پاک نشده و تا قیام قیامت هم پاک نخواهد شد. اما همه این دیکتاتورهای وحشی و خونریز تاریخ (مخصوصا توی دوران معاصر) همه شون واسه خودشون لقب و عنوانی داشتن و احدی جرات نداشت بدون ذکر اون لقب و عنوان اونا رو نام ببره. مثلا لقب آدولف هیتلر «پیشوا» بود، لقب استالین «رهبر کبیر» بود، لقب صدام حسین «سیدی» بود، لقب پینوشه «ژنرال بزرگ» بود و... اماش اینجاست که همه این دیکتاتورهای خونریز فقط یک لقب و عنوان داشتن و ملت بدبخت مجبور بودن که اون لقب وعنوان رو درباره اونا بکار ببرن، گفتم اما، چرا؟ چون وقتی به القاب و عناوین «آخوندالشیاطین سیدعلی خامنه ای» نگاه میکنیم، میبینیم که بابا هیتلر، استالین، قذافی، مائو، پینوشه، صدام، موسیلینی و... پیش این جانور جاندار غلط کردن ادعای دیکتاتوری داشته باشن، یه لحظه به القاب و عناوین «آخوندالشیاطین سیدعلی خامنه ای» نگاه کنید: رهبر معظم انقلاب، نائب برحق امام زمان، ولی امر مسلمین جهان، فرمانده معظم کل قوا، ولی مطلقه فقیه، عمود خیمه نظام و... و مقایسه اش کنید با القاب و عناوین اون دیکتاتورهای وحشی و خونریز. به چه نتیجه ای میرسید؟ یعنی مثلا استالین با اون همه جنایت و ظلمی که کرد فقط یه لقب و عنوان داشت، این جانور جاندار روی استالین که سهله، روی همه دیکتاتورهای تاریخ رو سفید کرده.
(بقیه مطلب رو دو سه روز دیگه خواهم نوشت، فعلا تا اون موقع عزت زیاد و پاینده ایران)...
این کاربر به دلیل درخواست عکس سکسی کودکان برای همیشه بن شد.

پرنسس
     
  
مرد

 
به نظر من ظالمترین دیکتاور قرن بهش بگیم بهتر است چون دیکتاورهای دیگه تمام راههای ازادی واسایش مردم رو نمی گرفتند واین همه حقوق ملت رو گرفته ومیگوید که مردم فقط حق دارند مراسم عزا برگزار کنند وگریه کنند
     
  
مرد

 
و اما سری سوم سلسله مطالب مربوط به «آخوندالشیاطین سیدعلی خامنه ای» و پادشاه پیشین و شایسته ایران «محمدرضا شاه پهلوی».

قبل از شروع بحث، لازم میبینم یکبار دیگه اراجیف و خزعبلات «امام الجهل خمینی» رو که 12 بهمن 1357 با این حرفاش پدران صاف و ساده ما رو فریب داد و تیشه بر ریشه چندین نسل ایران عزیز زد رو باهم مرور کنیم، چون من که الان 21 سالمه و توی دوران قرون وسطایی رژیم فاشیستی و ضدبشری جمهوری اسلامی به دنیا اومدم، همون اندازه دارم تاوان اشتباه پدرم توی سال 1357 رو پس میدم که همه جوونهایی که از بهمن 1357 به بعد به دنیا اومدن دارن تاوان اشتباه و ندانم کاری پدراشون رو توی اون دوران سیاه پس میدن. اشتباهی که زندگی رو به کام ما تلخ کرد، اشتباهی که رویاهای شیرین ما رو به کابوسی وحشتناک تبدیل ساخت، اشتباهی که روزگار ما سیاه کرد، اشتباهی که کمر ما رو شکست، اشتباهی که سالهای سال اشک حسرت به دیدگان ما گذاشت، اشتباهی که ما رو نابود کرد، اشتباهی که ما رو از نفس انداخت، اشتباهی که «فرشته علیزاده» رو مظلومانه زیر تیغ «محمدرضا نقدی» پرپر ساخت، اشتباهی که «ندا آقاسلطان» رو مثل گل پرپر کرد، اشتباهی که «احمد زیدآبادی» رو آواره و افسرده ساخت، اشتباهی که هزاران جوان مظلوم و بیگناه کشورم رو در تابستان 1367 در خون خود غوطه ور ساخت، اشتباهی که «فرزاد کمانگر» رو مظلومانه به بالای چوبه دار فرستاد، اشتباهی که «داریوش و پروانه فروهر» رو غرق در خون خود ساخت، اشتباهی که «کارون حاجی زاده» 9 ساله رو توی کرمان به زیر تیغ دژخیمان وزارت اطلاعات برد و مظلومانه به قتل رساند، اشتباهی که...

و اما «امام الجهل خمینی» در 12 بهمن 1357 به پدر من و تو چه گفت و با چه اراجیف و خزعبلاتی اونها رو مجبور کرد که با دستان خودشون تیشه بر ریشه خودشون و فرزاندانشون و نسلهای آینده شون بزنن؟ بیایید یکبار دیگه باهم اراجیف «امام الجهل خمینی» رو توی اون روز سرنوشت ساز بررسی کنیم و ببینیم پدرانمون فریب چه حرفهایی رو خوردن؟

امام الجهل خمینی در 12 بهمن 1357 اینگونه آغاز کرد: ای مردم ایران من دولت تعیین میکنم، من توی دهن این دولت میزنم، من به پشتوانه این ملت دولت تعیین میکنم، من آمار جرم و جنایت رو در این کشور به بالاترین میزان خود میرسانم، من فحشا و فساد رو در این کشور بسط و گسترش میدم، من دزدی و رشوه و رانت خواری رو اصل اساسی حکومتداری قرار میدم، من فساد شدید حکومتی رو جایگزین خدمت صادقانه قرار میدم، ای مردم ایران من اعتیاد رو در کشور فراگیر میکنم و جوانهای شما رو غرق در اعتیاد میسازم، من فقر را جایگزین رفاه میسازم، من شما را افسرده و نالان میسازم، من بالاترین میزان اعدام در جهان رو به اسم کشور شما میزنم، ای مردم من بسیاری از شما رو به جرم دگراندیشی به زندانی سیاسی تبدیل میکنم، من نشریات شما رو فله ای توقیف میسازم، ای مردم من در جهان از تمامی تروریستها از حزب الله لبنان گرفته تا حماس در غزه – از مقتدی صدر در عراق گرفته تا بشار اسد در سوریه حمایت همه جانبه مادی و معنوی خواهم کرد، ای مردم من جوانان شما را بیکار و بی پول و آواره و سرگردان خواهم ساخت، من چنان گرانی در شما تحمیل خواهم ساخت که روز و شب شرمنده خانواده خود باشید، ای مردم من تورم 40% رو به جان شما خواهم انداخت، من کشور شما رو به زباله دان محصولات درجه چندم چینی تبدیل خواهم ساخت، من آمار طلاق رو در ایران به سرحد جنون خواهم رساند، من رکود اقتصادی و پس رفت صنعتی رو اصل اساسی برنامه هایم قرار خواهم داد، من دختران شما رو برای تن فروشی به امارات و قطر خواهم فرستاد، ای مردم من جوانان شما را از کشور گریزان خواهم ساخت و اروپا و استرالیا برای آنها به یک رویا تبدیل خواهد شد، به فرار سرمایه و مغز شدت خواهم بخشید، پول شما را بی ارزشترین واحد پولی جهان خواهم ساخت، نام ایران و ایرانی رو به کابوسی دهشتناک برای جهانیان تبدیل خواهم ساخت، ای مردم من شما رو پست و بی ارزش خواهم ساخت تا در فرودگاه دبی و اینجا و آنجا از هندی و پاکستانی و ژاپنی و غیره باعزت استقبال شود اما فقط شما ملت ایران چندین ساعت در صف انگشت نگاری خوار و خفیف شوید، ای مردم من برای بقای رژیمم به هر قیمتی ولو نابودی شما اقدام به ساخت سلاح هسته ای خواهم کرد، ای مردم من حسرت خنده و شادی را بر لبان و چهره شما خواهم گذاشت، ای مردم در دولت من دروغ، ریا، تزویر، حیله، مکر و نیرنگ، حقه و شیادی، دزدی و غارت، تاراج و خفقان، شکنجه و داغ و درفش و... یک اصل اساسی و جدایی ناپذیر خواهد بود. ای مردم ایران مرا با این صفات و ویژه گیها و برنامه ها و اهداف و آرزوها میخواهید و قبول دارید؟

و پدران من و تو یک صدا گفتند: آری امام، احسنت بر تو و آل تو.

(این نوشته ادامه دارد...)

این کاربر به دلیل درخواست عکس سکسی کودکان برای همیشه بن شد.

پرنسس
     
  ویرایش شده توسط: Attila   
مرد

 
کودکی که مرده بدنیا آمد

image upload no compression
کودکی که مرده بدنیا آمد ولی دفن نشد و بزرگش کردند، هنوز از زندگی انتقام میگیرد، از ایران زمین انتقام میگیرد. هنوز از آسمان هوار نشده بود که گفت احساسی ندارم و مرده بودنش عیان شد

از سرزمین مرد خیزی که مرد بودن را صفت مردمانی میدانستند که همه صفات نیکی و آزادگی را داشتند و به هر آنکه آن صفات را دارد از کودک و دختر تا بزرگسال مرد و جوانمرد میگویند ، بیجهت نیست امام و پس آبش را و لی فقیه و رهبر نامرد می خوانند، چون حتی اهل قبور که رهبرش میدانند نیز نا راضی اند

نه شاد نیستند فقط اهل گریه و زاری و قبرستانند ، جشنی هم نمیگیرند که مبادا نوری زاده و سحر خیزد. این شب پرستان از نور ستاره هم می ترسند. سید چلاق خودش را مجاهد اعظم میخواند و امروز مانند همان کودک مرده دفن نشده در اثر کهولت تعفنش عالمی برداشته که اگر هرچه زودتر دفن نشود، در جهان جائی برای نفس کشیدن، بی آزار مشام، نمی ماند

همیشه نوزادان در بدو تولد می گریند و شادی می آفرینند ولی این اهل قبور میگویند: سید، از علی گفت در دست ماما !!! و امروز یا حسین میگوید این گندیده و از مسعود زمان، اینان به شیعه باور دارند، اگر این افکار لجن ناکسان در کسانی نبود، امروز ایران سبز سبز و گلستانی بود با عطر عنبر بر سر هر مرز و دیارش
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
صحنه گوزیدن خامنه‌ای هنگام سخنرانی‌
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
سیاست

علی خامنه‌ای: "دیکتاتور سال"

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA