انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

علی خامنه‌ای: "دیکتاتور سال"


مرد

 
اگر قرار به انتخاب برای مسند ولایت فقیه باشد،شما خامنه ای را انتخاب می کنید یا خفاش شب را

فرض کنید،-و البته که فرض محال ، محال نیست-، در شرایطی خاص ، ناچار شویم بین خفاش شب و سید علی خامنه ای، یکی را برای پست ولایت فقیه انتخاب کنیم، شما کدام را انتخاب خواهید کرد؟

بگذارید سوالم را اینگونه بپرسم، از نظر شما خامنه ای جنایت کار تر است یا خفاش شب ؟
خفاش شب بیش از ده ها زن را کشت و به آنان تجاوز کرد، هدفش نیز سرقت اموال زنان بود. آیا خامنه ای هدفی جز این دارد؟!او هم برای رسیدن به پول مردم، صد ها نفر را کشته است ، به دختران ایرانی نیز عمالش تجاوز کرده اند

براستی اگر خفاش شب به جای خامنه ای بر مسند ولایت فقیه نشسته بود، وضع ما بهتر بود یا بدتر ؟

نکته اینجاست که :خفاش شب، در خفا این جنایات را انجام داد، اما خامنه ای در جلو چشم هفتاد میلیون ایرانی و شش میلیارد انسان دیگر دست به این جنایات می زند

زندگینامه خفاش شب
با تو سرسبزی از ایثار سیه پوشان است

ای مسلط دستت از خون شهیدان سرخ است
     
  ویرایش شده توسط: Alihandicam   
زن

Princess
 
بدبختها از ترسشون ببین چه مراقبتی راه انداختن

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 


عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
آن على را نميدانم اما اين على، چيز نابكارى است

تاريخ ميتواند بچرخد. ميتواند تحريف شود. ميتواند به كل بيربط به واقعيت نوشته شود. به خصوص كه چهارده قرن يعني يكهزار و چهارصد سال هم از آن بگذرد.

وقايع يك دهه پيش را به راحتي ديگرگون و گاهي واژگون به خوردمان ميدهند. همين وقايع يكساله اخير را ميپيچانند و حيله گرانه مصادره به نفع ميكنند اين قوم كلاش. حال تو برو تا قرنها پيش و خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل.

اما هدف از اين نوشته، نه امام اول شيعيان است كه زادروز اوست و نه نبش قبر تاريخ و واكاوي ريشه ها. بگذار آنان كه از علي چهره اي در خاطر پرورده اند كه نماد مردي و مردانگي است، به شق مثبت قضيه بنگرند و شايد درسهايي انساني بگيرند از اين زاده تاريخ.

بحث اين مقال به علي زمان بر ميگردد. سيد علي خامنه اي. هم او كه خطبه خون خواند و فرمان به كشتار و حبس و بند هر ديگر مي انديشد داد . همان كه رهبر سانديس خوران عالم است. همان ديوانه اي كه عالم و آدم را دشــــــــــــمن ميداند و با فوبياي دشمن، تصور ميكند كه همه از صبح تا شب بر عليه او توطئه ميكنند و بدين سبب دن كيشوت وار بر جهان شمشير ميكشد. هم او كه ميخواهد ولايت خود را بر همه مسلمين جهان تحميل كند و غير مسلمانان ولايي را هم از دم تيغ بگذراند. هم او كه ميگويد يا با مايي و بر ما. هم او كه ذوالفقاري اتمي ميجويد تا تحويلش بگيرند در دنيا و به سياست ” النصر باالرعب” باور دارد و ضحاك وار خون جوانان وطن را ميريزد.

كار ما با اوست . با علي زمان خودمان . با سيد علي خامنه اي.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

Prince
 
اجرای عقد دختر بچۀ 14ساله توسط خامنه ای در جیرفت

كسی عاقد نمیخواد؟

عشق من عاشقم باش!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

دل نه اجبار میفهمد نه نصیحت...
آنکه لایق دوست داشتن است را دوست می دارد.
     
  
مرد

 
سايت دفتر خامنه اي، فتواي تازه وي را حذف كرد

در پي موج مخالفت با فتواي آيت الله خامنه اي خامنه اي در مورد التزام به ولايت وي و اين كه ولايت خودش را شعبه اي از ولايت ائمه دانسته بود, پايگاه اطلاع رساني دفتر وي اين فتوا را حذف كرده است.

روز چهارشنبه تلويزيون العربيه اعلام كرد فتواي خامنه اي از روي سايتهاي طرفدار وي حذف شده است. العربيه افزود مراجع قم كه خامنه اي را به عنوان مرجع قبول ندارند, صدور چنين فتواي عجيبي را مورد انتقاد قرار داده اند.

در متن منتشر شده در پايگاه اطلاع رساني خامنه اي، وي در پاسخ به استفتائي مبني بر اينكه چگونه بايد به او التزام عملي داشت، خود را "شعبه اي از ولايت ائمه اطهار"، "جانشين امام غايب" و "هم ارز با رسول الله " دانسته و نوشته بود: "ولايت فقيه به معناى حاكميت مجتهد جامع‌الشرائط در عصر غيبت است و شعبه‌اى است از ولايت ائمه اطهار كه همان ولايت رسول الله مى‌‌باشد و همين كه از دستورات حكومتى ولى امر مسلمين اطاعت كنيد نشانگر التزام كامل به آن است".

به دنبال درج اين فتوا در پايگاه خبري خامنه اي، تمامي پايگاه هاي خبري حكومتي، خبرگزاري ها و روزنامه هاي وابسته به دولت, اين فتوا را منتشر كردند.

اين در حاليست كه به گفته بسياري از مراجع آخوند خامنه اي مرجع تقليد نيست و رساله ندارد و نمي تواند به استفتاء پاسخ دهد.
الهییییییی، چقدر نازه
الهییییییی، چقدر نازه
من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
     
  
مرد

 
پيدا و پنهان دفتر آيت‌الله خامنه‌اي

رهبر جمهوري اسلامي آيت‌الله علي خامنه‌اي با اعضاي دفتر و محافظان مخصوص‌اش ديدار و گفت‌وگو كرد. همزمان با انتشار گزارش اين ديدار سايت خبري جرس در گزارشي به تشريح نقش و نفوذ سرپرست اين نيروي ويژه پرداخته است.

اول مرداد ماه ۱۳۸۹، پايگاه اطلاع‌رساني رهبر جمهوري اسلامي گزارشي از ديدار آيت‌الله خامنه‌اي با اعضا تيم ويژه‌ي محافظان و كاركنان دفترش را منتشر كرد. اين ديدار ۹ روز پيش، ۲۳ تيرماه، انجام شده و علت انتشار گزارش آن با تاخير مشخص نيست.

ديدار با محافظان و نزديكان خاص

بخش بزرگي از سخنان آيت‌الله خامنه‌اي خطاب به محافظان ويژه و اعضاي دفترش به آن چيزي اختصاص داشت كه او انگيزه‌ي افراد در انجام "كارهاي بزرگ و ممتاز"، خواند. اعضاي دفتر و تيم حفاظت از رهبري نزديكترين افراد به خامنه‌اي به شمار مي‌روند. ظاهرا به همين دليل اعضاي خانواده‌ي آنها نيز در اين ديدار شركت داشته‌اند و منابع رسمي فضاي آن را «صميمانه» توصيف كرده‌اند.

خامنه‌اي مي‌گويد «كارهاى خوب، كارهاى بزرگ، فقط با انگيزه‌هاى ممتاز و از اعماق دل برآمده انجام مي‌گيرد.» او تاكيد مي‌كند «بدون انگيزه، بدون يك عامل درونى، اينجور كارهاى برجسته، چه از لحاظ كمّى، چه از لحاظ كيفى، امكان‌پذير نيست.» رهبر جمهوري اسلامي انگيزه را تركيب "ايمان و آگاهي" عنوان كرده است.

كارهايي كه ديگران نمي‌بينند

در مورد روابط و افراد صاحب‌نفوذ در دفتر خامنه‌اي بحث‌ها و گمانه‌زني‌هاي فراواني وجود دارد كه از زمان انتخابات مناقشه‌برانگيز دهمين دوره رياست جمهوري افزايش نيز يافته است. برخي از تحليلگران سرنخ آنچه را كه "كودتاي انتخاباتي" ۲۲ خرداد ۸۸ خوانده مي‌شود در دفتر رهبري و در دست نزديكان او مي‌بينند. با اين همه اطلاعات قابل اعتماد در مورد اين نهاد و افراد با نفوذ آن بسيار اندك است.

شايد به دليل همين كم‌آگاهي از فعاليت نزديكان خامنه‌اي باشد كه او در ديدار ياد شده به آنها دلداري مي‌دهد كه از ديده نشدن كارشان دلسرد نباشند. رهبر جمهوري اسلامي خطاب به اعضاي دفتر و محافظانش مي‌گويد «وقتى من و شما مي‌دانيم كارى كه مي‌خواهيم انجام بدهيم، كارى كه داريم انجام مي‌دهيم، كارى است براى خدا، كارى است براى نظام اسلامى، كارى است براى مردم و به سود مردم، و خدا اين را مى‌بيند، و اگر ديگران نفهمند، ديگران ما را تحسين نكنند، آفرين نگويند، براى ما كف نزنند، اما خداى متعال مى‌بيند و قدر مي‌داند و پاداش مي‌دهد."

مركز اصلي تصميم‌گيري‌ها

همزمان با انتشار گزارش پايگاه رسمي رهبر جمهوري اسلامي، سايت خبري جرس در مطلبي زير عنوان «"بيت رهبري" اتاق تاريك سياست ايران» به تشريح نقش برخي از افراد و نهادهاي بانفوذ اين دفتر پرداخته است. نويسنده اعتقاد دارد «واضح است كه دفتر رهبر جمهوري اسلامي، محل فعاليت چهره‌هايي بوده كه بعضا در نحوه اداره كشور و نهادهاي حكومتي، نقش تعيين كننده‌اي داشته‌اند.»

حفاظت از خامنه‌اي و نزديكانش بر عهده‌ي واحد ويژه‌اي از سپاه پاسداران است كه "سپاه ولي‌امر" ناميده مي‌شود. افراد اين سپاه منحصرا در خدمت حفاظت از دفتر رهبري قرار دارند و مستقل از تمام واحدهايي فعاليت مي‌كنند كه حفاظت از ديگر سران جمهوري اسلامي را بر عهده دارند. سرپرست اين سپاه و مسئول امنيت دفتر شخصي است به نام اصغر حجازي كه در دوران رياست جمهوري خامنه‌اي معاون امنيت خارجي وزارت اطلاعات بوده است

مردان نامريي دفتر خامنه‌اي

آيت‌الله خامنه‌اي در ميان چند تن از نظاميان در جريان سان ديدن از يك رژه‌ي نظامي

سايت جرس در مورد حجازي مي‌نويسد «ميزان نفوذ وي در دفتر رهبري بيش از سمت رسمي اوست و عملا از سال‌ها پيش، تاثيرگذارترين شخصيت در دفتر رهبر جمهوري اسلامي ايران بوده است.» افرادي كه گذارشان به دفتر خامنه‌اي افتاده بعضا با حجازي ملاقات كرده‌اند و حكايت‌هاي فراواني از ميزان نفوذ او در اين دفتر نقل مي‌كنند. با اين همه تقريبا هيچ عكسي از او در دسترس نيست.

ظاهرا افزايش قدرت و نفوذ حجازي به دوران رياست جمهوري محمد خاتمي بازمي‌گردد. يكي از علت‌هاي اين امر ناخشنودي خامنه‌اي از عملكرد دولت خاتمي در زمينه‌ي مسائل امنيتي و اطلاعاتي ذكر مي‌شود. به نوشته‌ي جرس «حجازي، به همراه تعدادي از عناصر مورد اطمينان رهبر در سپاه و قوه قضاييه، و تعدادي از مسئولان و كارمندان سابق وزارت اطلاعات كه در زمان پي گيري پرونده "قتل‌هاي زنجيره‌اي" از وزارت اطلاعات اخراج شده بودند، نقش موثري در هدايت نوعي دستگاه اطلاعاتي موازي با وزارت اطلاعات ايفا كرد."

سرنخ قتل‌هاي زنجيره‌اي در دفتر خامنه‌اي؟

برخي از منتقدان حكومت حجازي را متهم مي‌كنند، يكي از هماهنگ‌كنندگان اصلي قتل‌هاي زنجيره‌اي در دهه‌ي هفتاد بوده است. هنوز در اين ارتباط اطلاعات دقيق و اسناد محكمي منتشر نشده. گرچه به نوشته‌ي جرس «ترديدي هم نيست كه حجازي از دوستان نزديك سعيد امامي، از طراحان قتل‌هاي زنجيره‌اي بوده است.» گزارش‌هاي ديگري از نزديكي حجازي با برخي ديگر از كساني خبر مي‌دهند كه به نوعي با قتل‌هاي زنجيره‌اي در ارتباط بوده‌اند.

سايت جرس مي‌نويسد «اصغر حجازي همچنين در دوره خاتمي، با همكاري قائم مقام سپاه پاسداران به نام "محمد باقر ذوالقدر"، نقش بسيار تعيين كننده‌اي در حمايت از گروه "انصار حزب الله" داشت كه عمدتا متشكل از برخي اعضاي بسيج بودند و به حمله به تجمعات اصلاح طلبان و به ويژه دانشجويان مي پرداختند."

روايت مخملباف از رازهاي خامنه‌اي

سال گذشته محسن مخملباف، فيلمسازي كه از نزديكان ميرحسين موسوي به شمار مي‌رود در گزارشي به بازگويي «رازهاي زندگي خامنه‌اي» پرداخت. مخملباف مي‌گويد اطلاعاتي را كه در اين گزارش منتشر كرده «از طريق كارمندان سابق بيت رهبري و وزارت اطلاعات كه به خارج از كشور گريخته‌اند» به دست آورده است.

مطابق اين گزارش نيز حجازي از بانفوذترين و مورد اعتمادترين افراد دفتر خامنه‌اي است كه هر روز صبح زود به عنوان اولين نفر نيم ساعت او را در جريان آخرين خبرها و برنامه‌هاي محرمانه قرار مي‌دهد. در اين گزارش نيز حجازي از كساني معرفي مي‌شود كه در سال‌هاي اخير «داناي كل شده‌اند و در همه امور رازها را مي‌دانند.» در اين گزارش آمده است كه حجازي فرمان قتل‌هاي زنجيره‌اي را كه توسط مجتبي فرزند خامنه‌اي صادر شده به ماموران وزارت اطلاعات ابلاغ كرده است.

در مورد جزييات نقش افراد فعال در دفتر خامنه‌اي كه گزارش ديدار "صميمانه‌شان" با او امروز منتشر شد، اطلاعات موثق هنوز به اندازه كافي منتشر نشده؛ گزارش‌هاي جسته و گريخته‌اي كه تا كنون انتشار يافته نشان مي‌دهد كه اصلي‌ترين مركز تصميم‌گيري‌هاي كلان حكومت جمهوري اسلامي، ظاهرا بيشترين تلاش خود را به كار بسته تا فعاليت‌هايش تا حد ممكن مخفي بماند.
من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
     
  
مرد

 
این واسه ..ن سوزی خامنه ای:
تقدیم به میر حسین
از نگاهت، بت نمی سازم ؛
که از بت سازی و اسطوره سوزی سخت بیزارم
که از آئینه ی تاریخ ، صدها قصه ی پرغصه از این عادت بدعاقبت دارم
من از تو بت نمی سازم ، ولی انصاف هم شرط است ؛
من از تو شاه و از این رقعه ، “شه” نامه نمی سازم
ولی نادیدن مهراوه ی مردانه ات، رسم مروت نیست .
نشاید از کنار عطر گلگونت ، بدون هیچ احساسی ،
بسان اشتر ولگرد صحراها گذر کردن
من از آرامش مژگان رسامت در آن شب های طوفانی
چه شیرین نکته ها دارم ؛
چه آن چشمان زیبایت به من درس محبت داد
و سرمشق شکیل پاکی و شرم و حیا و حجب و عفت داد؛
به من آموخت، تا در کوره ی دنیا
همان که بسترش آوردگاه مرد و نامرد است،
همان شهری که فرزندان قداره بدست بلعم باعور و
سجاده بدوشان سپاه زور ،
به قصد قربت آینده ای از نور
بروی صورتم با کینه و نفرت، هزاران تیر زهرآلوده از دشنام و لعن و تهمت ناراست اندازند
همانجا که غریو طعنه هاشان، سینه ام سوزد
چگونه صبر ، نابازم
چگونه دست بر تکرار این رفتار بی مقدار نایازم
خرامان ، سر به زیر و دل به درگاه خدا آرم ، دست بردارم
براشان آیه ی امن یجیب و ربنا خوانم .
آری، میر مردم دار
من اندر سرسرای نرگس مستت چنین دیدم ، چنین خواندم.
و پایان سخن اما ، فقط یک نکته می ماند
حلالم کن ، ببخشایم، اگر گاهی خلاف نقشه ی سبزت خطا رفتم
ببخشایم اگراز کوره در رفتم ، فراموشم بشد میثاق خردادت،
زبان بگشودم و فریاد بی اندازه سردادم بر این نابخردان و زشت گویان زبان نافهم.
ببخشای و حلالم کن؛ شرمسارم من
پایان رنگ آبی شب سیاه و تار است عشق به رنگ قرمز همیشه افتخار است
6 تا یادت نره!!!
     
  
زن

Princess
 
الهی كه هرچی بسیجی و سپاهی مادر مرده فدای اون لبخند ملیحت بشه

عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
amamali: خیلی باهوشین به هوای سكس همهرو میكشونین تو این سایت كه این چیزارو به خوردشون بدین من نه طرفدار این رژیمم نه مخالفش اینو هم میدونم این چیزا در همه دنیا وجود داره مردمو گول نزنین ای دیكتاور ای ایران ویران شده ای تجاوز شده بسه دیگه دیگه بی مزه شده نمیگم نیست شاید باشه ولی اینجوری كه شماهاهم میگین نیست یه سری كلیپ ور میدارین و روش هی مانور میرین من فكر میكردم بی طرفین امدم ببینم چه خبره ولی میبینم همش هدفمندو یه طرفه است من یكی كه دیگه اینجا سر نمیزنم همون انجمن سكسی میامو میرم
میدونی تقصیر نداری انقدر تو جامعه ما تو تنگ نا قرار گرفتن تمام فكر و ذهنشون سكسه بیچارهبه چیزه دیگه ای نمیتونه فكركنه چون دیگه مغزشون گنجایش نداره متاسفانه امسال این آدمها زیادن و همشون خودشونو میزنند به خوابو واقعیت رو نمیبینند.به امید آزادی تمام ایرانیان آزادی خواه
در همین حوالی كسانی بودند كه میگفتند بدون تو نفس نمیكشیم ولی امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند.
     
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
سیاست

علی خامنه‌ای: "دیکتاتور سال"

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA