انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 5 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  24  پسین »

Donald Trump | دونالد ترامپ


مرد

 
شخصیت جذاب و دوست داشتنی داره
اون رو یک شخص میهن پرست میدونم. چون اجازه نمیده دارایی های مملکتش قبل از مردم به جیب کشور های دیگه ریخته بشه. میخواد کشوری قدرتمند در سایه مردمش ایجاد کنه.
دونالد ترامپ مثل ما ایرانیا عیاش و دختربازه
از لحظه ای هم که تو انتخابات موفق و پیروز شده دلش میخواد به وعده هاش جامه عمل بپوشونه و معتقد به جمله معروف "حفظ نظام از اوجب واجباته" نیست. فقط میخواد به قولهایی که به مردمش داده عمل کنه.
افسوس که نامه جوانی طی شد ***و آن تازه بهــــار زندگــانی دی شــد
آن مرغ طرب که نام او بود شباب *** افسوس ندانم که کی آمد کی شد
     
  
مرد

 
دونالد ترامپ، رئیس اف‌بی‌آی را اخراج کرد.



رئیس برکنارشده، جیمز کومی، در راس تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات اخیر هم بود. اما دولت ترامپ بابت نحوه رسیدگی به پرونده ایمیل‌های کلینتون از او انتقاد کرده. ‌‏رئیس پلیس فدرال را رئیس‌جمهوری می‌گمارد. دوره‌اش ده سال است و رئیس‌جمهور برای اخراج او باید دلیلی داشته باشد.

از قضا ظاهرا جیمز کومی هم چندهزار کیلومتر دورتر از پایتخت، در سفر به لس‌آنجلس بوده که اخراج شده است.
اکثر ‌کارمندان اف‌بی‌آی هم خبر را از تلویزیون شنیده‌اند. ‌‏وسط سخنرانی در یادداشتی به‌ جیمز کومی اطلاع داده اند که اخراج شده است؛ همان‌جا هم خودش به حاضران که کارکنان اف‌بی‌آی در لس انجلس بوده اند خبر داده است!!

این کارها شما را یاد یک موجود وطنی نمی اندازد؟!
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
زن

 
mahdi75: رئیس برکنارشده، جیمز کومی، در راس تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات اخیر هم بود. اما دولت ترامپ بابت نحوه رسیدگی به پرونده ایمیل‌های کلینتون از او انتقاد کرده. ‌‏رئیس پلیس فدرال را رئیس‌جمهوری می‌گمارد. دوره‌اش ده سال است و رئیس‌جمهور برای اخراج او باید دلیلی داشته باشد.

از قضا ظاهرا جیمز کومی هم چندهزار کیلومتر دورتر از پایتخت، در سفر به لس‌آنجلس بوده که اخراج شده است.
اکثر ‌کارمندان اف‌بی‌آی هم خبر را از تلویزیون شنیده‌اند. ‌‏وسط سخنرانی در یادداشتی به‌ جیمز کومی اطلاع داده اند که اخراج شده است؛ همان‌جا هم خودش به حاضران که کارکنان اف‌بی‌آی در لس انجلس بوده اند خبر داده است!!

این کارها شما را یاد یک موجود وطنی نمی اندازد؟!
نه . ترامپ آدم مصممی هست و خودش را درگیر شعارهای انسان دوستانه و دموکراسی(که در واقعیت وجود نداره ) نکرده و هر کاری که لازمه را انجام میده . دنیا به ادم هایی شبیه ترامپ نیاز داره که از حالت مسخره کنونی خود خارج بشه و با واقعیت ها مواجه بشه
I am leaving this website because of discrimination agaist trans genders by admin sites
     
  
مرد

 
MaryamBanoo1385: نه . ترامپ آدم مصممی هست و خودش را درگیر شعارهای انسان دوستانه و دموکراسی(که در واقعیت وجود نداره ) نکرده و هر کاری که لازمه را انجام میده . دنیا به ادم هایی شبیه ترامپ نیاز داره که از حالت مسخره کنونی خود خارج بشه و با واقعیت ها مواجه بشه
خیلی موافق نیستم.....این آدم رفتارهای مطابق عرف دپیلماتیک نداره
دارای درجاتی از خودشیفتگی هستش

باید خدا را بسیار شکر کرد که ساختارها و نهادهای مدنی در آن کشور بقدری قوی است
که جلوی بسیاری ترکتازیهای شخصی را میگیرد!


mahdi75: دنیا به ادم هایی شبیه ترامپ نیاز داره که از حالت مسخره کنونی خود خارج بشه و با واقعیت ها مواجه بشه
با این رفتارها؟؟ عزلهای اینجوری؟
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
افکار عمومی غرب علیه سفر ترامپ



واکنش‌ها به اولین سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به منطقه خاورمیانه به‌ویژه ریاض، همچنان ادامه دارد. روزنامه
لس‌آنجلس‌تایمز نوشت: «ایران روز جمعه انتخاباتی برگزار کرد که نرخ مشارکت در آن بالاتر از انتخابات ما بود. در واقع، طبق گزارش‌ها، سه چهارم ایرانی‌های واجد شرایط در این انتخابات شرکت کردند. با این حال، ما ایران را دشمن خود می‌نامیم. اما عربستان را که تاکنون حتی یک انتخابات ملی هم برگزار نکرده و توسط یک خانواده اداره می‌شود، دوست خودمان خطاب می‌کنیم و بعد به تمام دنیا می‌گوییم که ما حامی دموکراسی، انتخابات آزاد، آزادی انتخاب و حق تعیین سرنوشت هستیم»


لس‌آنجلس‌تایمز در ادامه به بیان تفاوت‌های ایران و عربستان پرداخت و نوشت: سعودی‌ها کتاب مقدس را ممنوع کرده‌اند؛‌ در صورتی‌که مسیحیان و یهودیان در مجلس ایران کرسی‌های از پیش رزرو شده‌ای دارند که هیچ‌کس نمی‌تواند آنها را تصاحب کند. افزون بر این، طبق قراین و شواهد، پولی که در حمایت از حملات تروریستی 11 سپتامبر مصرف شد پول سعودی بود، در حالی که تاکنون هیچ حمله تروریستی در خاک آمریکا به ایران نسبت داده نشده است. همچنین، در ایران بیش از نیمی از صندلی‌های دانشگاه‌ها در اختیار زنان است اما در عربستان آنها حتی حق رانندگی هم ندارند.»


لس‌آنجلس‌تایمز در پایان مطلب خود نوشت: «با این اوصاف، آیا کسی می‌تواند توضیح دهد که چرا رئیس‌جمهوری ما در اولین سفر خارجی خود باید به عربستان سعودی برود و چرا ما باید با چنین کشوری علیه ایران متحد شویم؟! چطور ممکن است در آینه نگاه کنیم و دو چهره متفاوت از خود نبینیم؟!»
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
ماجرای Covfefe


همه چیز از این توئیت عجیب ترامپ شروع شد:





خیلیها آن را به خستگی یا مستی نسبت دادند. ظاهرا ترامپ میخواسته کلمه coverage را بنویسد.
این توئیت چندساعتی در فضای توئیتر باقی ماند و به جنجال بزرگی تبدیل شد. ترند اول جهانی شد. برایش دامنه سایت و ربات تلگرام ساختند. دنبال معانی محلی و توجیهات برایش گشتند (خصوصا بعد از اینکه ترامپ این توئیت را حذف کرد و نوشت: کی‌ می‌تونه از معنای واقعی covfefe سر در بیاره؟؟؟ حالشو ببرید!

واکنشهای جدی و طنزآلود بسیاری توسط کاربران خارجی و ایرانی نسبت به این ماجرا انجام شد که عینا نقل می شود:





همشون دیوونن اینا!! سخنگوی کاخ سفید در مورد اون "Covfefe" که ترامپ در توییتش نوشته بوده گفته خودش و عده معدودی خوب میدونن چی گفته

جیمی کیمل نوشته غم‌انگیزترین اینه که من هرگز چیزی خنده‌دارتر از این نخواهم نوشت.

ترامپ الان توییت میکنه covfefe تو توافق پاریس و هر چی که هست

حالا فک کنین رئیسی انتخابات رو برده بود. مذاکرات با آمریکا تبدیل می‌شد به این:
- Covfefe.
+ BEE'EEEEEEEH


آقای ترامپ! covfefe نگو مومن!

_چرا کشتیش؟
_آقای قاضی نصفه شبا covfefe میکرد.
_میتونی بری

اسرار covfefe نه تو دانی و نه من.

کاوفه‌فه ، ذالک الکتاب لاریب فیه

باز خداروشکر نصفه شب پا شده توییت زده،اگر اون دکمه قرمزه جنگ هسته ای رو زده بود بدبخت شده بودیم

حالا ماله کشای کاخ‌سفید میان میگن Covfefe مثل پرپکانی یه اصطلاح قدیمی و محلی بوده و شما حالیتون نیست و اصلا نشونه نبوغ ترامپ در ادبیات است

‏Covfefe در گویش قدیم خراسانی به معنی عوام فریبی همراه با خوردن قهوه ست و همزمان با پرپکانی وارد زبان شده؛

تو ایران بود یه عده میفتادن دنبال اینکه این در لهجه فلان منطقه به معنای آزادی و رفع حصره. یه تیمی هم از پویایی زبان رئیس جمهور تشکر می‌کردن.

ترامپ نصف شبی مست کرده یه توئیت نصف نیمه و بی مفهوم زده، کل توئیترو بهم ریخته. یه بزرگتر تو اون کاخ سفید نیست بره پاکش کنه؟

یکی نوشته الان کارکنان کاخ سفید دارن پشت در اتاق با هم دعوا می‌کنن که کی بره تو گوشی رو از زیر ترامپ دربیاره این توییت رو پاک کنه )

برای covfefe کردن سالم کسی هست!؟

فکر کنم ترامپ داره با میرسلیم ارتباط می‌گیره. مهندس رو بیدار کنید جوابش رو بده.



Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
جمع کثیری از سیاستمداران و چهره های سرشناس با خروج آمریکا از توافق پاریس مخالفت کرده و اقدام ترامپ را نادرست می دانند.





فرمانداران سه ایالت واشنگتن، نیویورک و کالیفرنیا اعلام کردند فرمان ترامپ برای خروج از توافق آب و هوایی پاریس را اجرا نمی‌کنند.
-----------
جان کری، به تصمیم ترامپ برای خروج از معاهده آب و هوایی پاریس واکنش نشان داد و از "جهل خودسرانه" ترامپ در برابر این توافق انتقاد کرد.
----------
«لئوناردو دی‌کاپریو» تصمیم «ترامپ» مبنی بر خروج امریکا از توافق آب‌ وهوایی پاریس را یک تهدید برای آینده زمین دانست.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
ترامپ و ناتوی عربی و پشت پرده تحریم قطر




اقدامات چند کشور عربی علیه قطر سابقه طولانی دارد اما سفر اخیر ترامپ به منطقه بود که آتش این اختلافها را شعله ورتر کرد. پس از سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عربستان، کشورهای عربی و در راس آنها عربستان و امارات با چراغ سبز او، اقدامات خود علیه قطر را آغاز کردند.

این اقدامات به دو دلیل صورت می گیرد؛ دلیل اول به حمایت قطر از اخوان المسلمین بازمی گردد. قطر حامی اخوان است؛ درحالی که مصر و امارات، اخوان المسلمین را شیطان بزرگ می دانند. عربستان نیز با اخوان المسلمین زاویه جدی دارد؛ چراکه حکومت عربستان ریشه در تفکرات سلفی داشته و اندیشه های اخوان المسلمین در رقابت با افکار سلفی از مواضع مدرن تر و مترقی تری برخوردار است. این موضوع باعث نگرانی حاکمیت عربستان و چند کشور عربی شده است. به همین سبب با محکوم کردن قطر به حمایت از تروریسم، سعی دارند با یکی از بزرگترین حامیان اخوان المسلمین مقابله کنند. مهم ترین ادعای عربستان، حمایت قطر از اخوان المسلمین به عنوان یک گروه تروریستی است که البته با نگاهی واقع بینانه می توان دید که حمایت از تروریسم، جرم مشترک همه این کشورهاست. عربستان خود پایه گذار تروریسم در منطقه بود که با طالبان آغاز شد و با القاعده و داعش نیز تاکنون ادامه داشته است؛ بنابراین عربستان به لحاظ فکری، اقتصادی و نظامی حامی اصلی تروریست ها بوده و اینکه عربستان دولتی را به حمایت از تروریسم متهم می کند، یک طنز سیاسی است. نکته جالب تر اما رفتار حاکمان غربی است، زیرا مسوولیت حملات تروریستی در شهرهای مختلف اروپا را داعش برعهده می گیرد، اما در مقابل ترزا می، نخست وزیر انگلیس به عربستان سفر می کند و علیه ایران سخن می گوید؛ در حالی که منشا تمام این ناامنی ها در کشور های اروپایی، سیاست های عربستان است.


همچنین یکی دیگر از دلایل نارضایتی عربستان از قطر نیز ریشه در عدم حمایت از سیاست های ضد ایرانی عربستان دارد؛ زیرا این کشور همچون امارات و بحرین آن گونه که باید برای مقابله با ایران از عربستان پیروی نمی کند. البته برخی کشورهای عربی همچون عمان و کویت نیز از سیاستهای عربستان علیه ایران پیروی نکرده اند، اما قطر به دلیل سابقه اختلافات، همواره با عربستان مقابله کرده است. در مقابل، عربستان نیز قطر را کوچکتر از آن می بیند که در مقابل سیاستهای منطقه ای عربستان بایستد.


در این بین رویکرد شخص رئیس جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه عامل اصلی چراغ سبز آمریکا برای اقدامات علیه قطر است؛ چراکه شخصیت تاجر مسلک ترامپ سعی در جذب منابع حاصل از درآمد نفت کشورهای عربی دارد. انعقاد قرارداد 400 میلیارد دلاری با عربستان در واقع هزینه ای بود که کشورهای عربی بابت تامین امنیت خود پرداخت کردند و ازسوی دیگر آمریکا سعی در جذب سرمایه های موجود در صندوقهای ذخیره کشورهای عربی دارد. در این راستا موضوع ناتوی عربی مطرح می شود که با ائتلاف آمریکا و جهان عرب به وجود خواهد آمد و بهانه ای برای جذب سرمایه منطقه توسط آمریکا است. در این بین، عربستان به صورت کامل در این دام افتاد و هم اکنون نیز به نظر می رسد سرمایه های قطر و امارات اهداف بعدی آمریکا خواهند بود. طبیعتا برای اجرای چنین سیاستی موضوع ناتوی عربی موضوعیت پیدا می کند؛ اما این پیمان صرفا به معنی فروش اسلحه های آمریکایی به این کشورها بوده و این کشورها باید با پرداخت هزینه های فراوان، امنیت خود را تامین کنند.

در این بین ایران نباید به صورت جدی وارد معرکه شود. درخواست ایران برای حل وفصل اختلافات با گفت وگو و مذاکره کفایت می کند و ورود بیشتر ایران مشخص نیست که چه نتایجی در بر داشته باشد. وقتی سرمایه گذاری ها و بودجه کشورهای منطقه صرف رقابت های تسلیحاتی شود، توسعه اقتصادی و پیشرفت های تکنولوژیک با موانع جدی روبه رو خواهد بود. این سیاست ها سرنوشتی جز فروپاشی را برای این کشورها در بر نخواهد داشت. همان طور که یکی از دلایل فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، سرمایه گذاری بیش از حد در مسائل نظامی و عقب ماندگی در توسعه اقتصادی بود، کشورهای عربی نیز اگر به رقابت های تسلیحاتی خود ادامه دهند از توسعه اقتصادی باز می مانند و دچار سرنوشتی شبیه شوروی سابق خواهند شد.

از سوی دیگر سیاستهای کشورهای عربی در رقابتهای تسلیحاتی بر رویکردهای سیاسی و توسعه اقتصادی ایران بی تاثیر نیست و ایران نیز باید سعی کند مواضع خود را تقویت کند که در حال حاضر نیز این روند همچنان ادامه دارد. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت، این است که ایران به عنوان یک کشور مستقل امنیت خود را مدیون آمریکا و سلاح آمریکایی نیست. امنیت ایران به کمک مردم و مشارکت آنان و فرآیندهای دموکراتیک چون انتخابات تامین می شود و نیازی به خرید تسلیحاتی همچون عربستان ندارد و ایران استراتژی دفاعی و امنیتی خود را در چارچوب سیاستهای خود دنبال می کند.


دکتر سید محمد صدر
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
دونالد ترامپ عربستان سعودی را به عنوان شریک خود برمی گزیند. این یک اشتباه است!




سرمقاله مجله هفتگی اشپیگل شماره 22 از سال 2017
ترجمه قسمتی از مقاله:

لحظه ای سورئال و فراواقعی! دونالد ترامپ در سالنی در شهر ریاض ایستاده بود، روبروی او نمایندگانی از بیش از پنجاه کشور اسلامی بودند. وی از آنها خواست کشوری که تروریسم را در دنیا گسترش می دهد، به انزوا کشانند. منظور او عربستان سعودی، لیبی، الجزایر، یا پاکستان نبود. همان کشورهایی که تروریست های حوادث نیویورک، لندن، پاریس یا منچستر با آنها در ارتباط بودند و یا حداقل در آن کشورها به افراط و خشونت کشیده شدند. منظور او ایران بود، کشوری که دو روز قبل از آن مردم یک رئیس جمهور معتدل را انتخاب کردند و تا یکشنبه در خیابانها جشن می گرفتند. ترامپ ایران را بزرگترین آفت جهانی می بیند.


امریکا و ایران؟ کمی قضیه پیچیده است. هر دو در عراق علیه داعش می جنگند. اما واقعیت اینجاست که تروریسم در وهله اول در کشورهایی پدید آمد که سران آن در ریاض در حضور ترامپ ایستاده بودند و با احترام برای سخنان ترامپ دست می زدند. اسلام افراطی که در عربستان حاکم است، زمینه ساز و تغذیه کننده افراطی ها در تمام جهان است... ریشه افراط گرایی اسلامی در دولت های اقتدارطلب خاورمیانه است، در فقر، در ظلم و نداشتن چشم انداز به آینده. برای مقابله با آن نه تنها به یک ائتلاف علیه ترور نیاز است، بلکه به مقابله با عربستان سعودی، که ترامپ آنها را "دوستان و متحدان بی نظیر" خود می داند، نیاز است. اما کاملا برعکس، ترامپ از این خوشحال است که با پول فروش سلاح به این کشورها برای امریکایی ها شغل ایجاد می کند. او در کاخهای طلایی ریاض همانند برج ترامپ در نیویورک احساس خوبی دارد. حاکمان منطقه این ارتباط را تنها به عنوان مجوزی برای ظلم و فشار بیشتر می بینند. "جنگ علیه ترور" برای آنها کاملا معنایی دیگر دارد. مانند "جنگ علیه منتقدانشان" است. اینکه ترامپ دشمن اصلی را ایران معرفی می کنند، باعث خوشحالی برای کشورهای اهل تسنن و به ویژه عربستان سعودی است. اینکه ترامپ به سمت عربستان سعودی رفته، نه تنها احمقانه بلکه خطرناک نیز هست.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
"بحرانی ترین روزهای ترامپ در راه است..."


دکتر مهدی نوربخش، استاد روابط خارجی و تجارت جهانی دانشگاه هریسبرک آمریکا، در یادداشتی برای "راهبرد" نوشت: دولت ترامپ شش ماهه شد اما در طول اين مدت مشكلات سياسي او تخفيف پيدا نكرد؛ بلكه بر حجم آنها روز به روز افزوده شده است. خبرها حكايت از آن دارد كه باب مولر كه مسئول تحقيق بر روي دخالت روسيه در انتخابات امريكا و رابطه ترامپ و كمپ انتخاباتي او با روسيه است، در حال دست گذاشتن بر روي حساسترين مدارک بر روي زندگي ترامپ در اين رابطه است. ترامپ سنت بزرگي را در انتخابات آمريكا شكست و حاضر نشد كه به مردم اين كشور مدارک مالياتي خودرا نشان دهد. مولر دارد به سراغ مدارک مالياتي او و اطرافيانش مي رود تا بتواند سرنخ هاي روابط مالي او را با پوتين و اليگارشي روسيه پيدا کند.

روزنامه "واشينگتن پست" خبر داد كه ترامپ به دنبال آن مي گردد تا وكلاي او روشن كنند كه آيا او مي تواند از حقوق قانوني خود براي بخشيدن اطرافيان و خود استفاده كند. سخنگوی تيم وكلای او دیروز استعفا کرده و همه اين خبرها حكايت از آن دارد كه در حال حاضر رییس‌جمهور آمريكا در حال ديدن آينده سياسی بحراني براي خود، خانواده و دولتش است.

ترامپ ديروز نارضايتي خود را از وزير دادگستري انتخابي خود، جف سشن، اعلام کرد. او در مصاحبه اي با نيويورك تايمز اعلام کرد كه به خاطر اينكه وزير دادگستري او خود را از تحقيق در رابطه با كمپ انتخاباتي او و روسيه كنار گذاشته؛ بسيار ناراضي است. ترامپ توقع داشته كه سشن كنترل اين تحقيقات را زير نظر خود قرار مي داده است. ترامپ همچنين نارضايتي خود را از باب مولر اعلام کرده و تمام تلاش خود را در چند روز گذشته معطوف بر بي اعتبار كردن كار کميته تحقيق مولر كرده است. او به لحاظ قانوني مي تواند مولر را از اين كميته كنار گذارد، اما بسياري اعتقاد دارند كه اگر ترامپ اين كار را انجام دهد، آمريكا را با يك بحران قانون اساسي روبرو خواهد كرد. ترامپ در ماه هاي گذشته جيم كومي، ریيس اف بی آی را از كار خود كنار گذاشت كه اگرچه قانونا مي توانست اين كار را انجام دهد، اما اين عمل او یک سنت شكني بزرگ در سياست داخلي آمريكا بود.

دولت ترامپ روز به روز دارد به استيضاح نزديکتر مي شود. جمهوريخواهان در مقابل یک آزمايش بزرگ در صحنه سياست امريكا مردود شدند. آن آزمايش بزرگ دفاع از لصول و ارزش هاي دموكراتیک اين كشور بود كه براي دفاع از اين ارزش ها در مقابل ترامپ نخواستند ايستادگي كنند. دموكرات ها در كنگره در اقليت قرار گرفته اند و عملا نمي توانستند در اين رابطه كاري انجام دهند. قدرت رسانه آزاد در آمريكا براي حفظ ارزش هاي دموكراتیک بپاخاست. نيويورک تايمز، واشينگتن پست، بلومبرگ، نيويوركر، MSNBC و CNN نقش بسيار بزرگي را در اين رابطه ایفا کردند. بدون اين رسانه هاي آزاد، جمهوريخواهان هرگز براي حفظ اصول سياسي اين كشور مايه اي نمي گذاشتند و ترامپ مي توانست در پشت پرده پوپوليسم همچنان در صحنه سياست آمريكا بماند. در حقيقت، آنها براي قدرت حاضر شدند كه از سر اصول بگذرند. صحنه سياست امريكا با بحرانهاي بزرگ سياسي روبه روست. اين بحرانها پتانسيل آن را دارند كه به عمر رياست جمهوري ترامپ خاتمه دهند.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
صفحه  صفحه 5 از 24:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  24  پسین » 
سیاست

Donald Trump | دونالد ترامپ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA