تالارها ثبت نام نظرسنجی جستجو موقعیت قوانین آخرین ارسالها   چت روم
مذهب

بررسی مجوز تجاوز جنسی به زنان شوهردار در اسلام از زاویه‌ای دیگر.

صفحه  صفحه 5 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »  
#41 | Posted: 14 Jun 2011 18:56
elena:
خب پس مجوزسكس بازن شوهردارروداده واونوزنانمیدونسته اشكال همینجاست كه چراین عمل روزشت نمیدونه درصورتی كه الان اگه توجنگ های معاصرهمچین موردی باشه آماج اعتراض ها وسرزنشها قرارمیگیره

سکس با زن شوهردار هم زنا محسوب میشه. اونم زنای محصنه که بدتر از زنای معمولیه. جواب شما رو دادم. گفتم یه بار با دقت برید حرفای منو بخونید

عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
#42 | Posted: 15 Jun 2011 11:00 | Edited By: kavehahangar2008
elena:
خب پس مجوزسكس بازن شوهردارروداده

بحث آیه گذشته را در باره زنانى كه ازدواج با آنها حرام است دنبال مى‏كند
و اضافه مى‏نماید كه:
ازدواج و آمیزش جنسى با زنان شوهردار نیز حرام است.

محصنات جمع محصنة از ماده حصن به معنى قلعه و دژ است ،
و به همین مناسبت به زنان شوهردار و همچنین زنان عفیف و پاكدامن
كه از آمیزش جنسى با دیگران خود را حفظ مى‏كنند
و یا در تحت حمایت و سرپرستى مردان قرار دارند گفته مى‏شود.
گاهى به زنان آزاد در مقابل كنیزان نیز گفته شده ،
زیرا آزادى آنها در حقیقت به منزله حریمى است كه به دور آنها كشیده شده است و دیگرى حق نفوذ در حریم آنان بدون اجازه آنها ندارد ،
ولى روشن است كه منظور از آن در آیه فوق همان زنان شوهردار است .
این حكم اختصاصى به زنان مسلمان ندارد
بلكه زنان شوهردار از هر مذهب و ملتى همین حكم را دارند یعنى
ازدواج با آنها ممنوع است.
تنها استثنائى كه به این حكم خورده است
در مورد زنان غیر مسلمانى است كه به اسارت مسلمانان در جنگها درمى‏آیند ،
اسلام اسارت آنها را بمنزله طلاق از شوهران سابق تلقى كرده ،
و اجازه مى‏دهد بعد از تمام شدن عده آنها با آنان ازدواج كنند
و یا همچون یك كنیز با آنان رفتار شود ( الا ما ملكت ایمانكم).
ولى این استثناء ، به اصطلاح ، استثناى منقطع است ،
یعنى چنین زنان شوهردارى كه در اسارت مسلمانان قرار مى‏گیرند
رابطه آنها به مجرد اسارت با شوهرانشان قطع خواهد شد ،
درست همانند زن غیر مسلمانى كه با اسلام آوردن رابطه او با شوهر سابقش
( در صورت ادامه كفر ) قطع مى‏گردد ،
و در ردیف زنان بدون شوهر قرار خواهد گرفت .
از اینجا روشن مى‏شود كه اسلام به هیچ وجه اجازه نداده است كه مسلمانان با زنان شوهردار حتى از ملل و مذاهب دیگر ازدواج كنند ، و به همین جهت ، عده براى آنها مقرر ساخته و در دوران عده از ارتباط زناشوئى با آنها جلوگیرى نموده است.(جهت جلوگیری از مورد دستاویز قرار گرفتن این سطور توسط انتشار دهندگان کذب و دروغ باید عرض کنم که کافر به غیر از اهل کتاب اطلاق میشود)

افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي)
     
#43 | Posted: 15 Jun 2011 11:10
bilbilak:
آقا نشر اکاذیب چرا میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجای عربا صیغه درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟
این تشییع هست صیغه برای خودش راه انداخته
اصلا من تو سنی ها بودم و دیدم پیش اونها صیغه توهین به ناموسه.

(آيه 24)- اين آيه، بحث آيه گذشته را در باره زنانى كه ازدواج با آنها حرام است دنبال مى‏كند و اضافه مى‏نمايد كه: «ازدواج و آميزش جنسى با زنان شوهردار نيز حرام است» (وَ الْمُحْصَناتُ مِنَ النِّساءِ).

تنها استثنايى كه به اين حكم خورده است در مورد زنان غير مسلمانى است كه به اسارت مسلمانان در جنگها در مى‏آيند، همان گونه كه آيه مى‏فرمايد: «مگر آنها را كه (از طريق اسارت) مالك شده‏ايد» (إِلَّا ما مَلَكَتْ أَيْمانُكُمْ).

زيرا اسارت آنها به حكم طلاق است و اسلام اجازه مى‏دهد بعد از تمام شدن عدّه با آنان ازدواج كنند و يا همچون يك كنيز با آنان رفتار شود.

سپس براى تأكيد احكام گذشته كه در مورد محارم و مانند آن وارد شده مى‏فرمايد: «اينها احكامى است كه خداوند براى شما مقرر داشته و نوشته است» (كِتابَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ). بنابراين، به هيچ وجه قابل تغيير و عدول نيست. برگزيده تفسير نمونه، ج‏1، ص: 389

سپس مى‏گويد: غير از اين چند طايفه «زنان ديگر غير از اينها (كه گفته شد) براى شما حلال است، كه با اموال خود آنان را اختيار كنيد در حالى كه پاكدامن باشيد و از زنا خوددارى كنيد» (وَ أُحِلَّ لَكُمْ ما وَراءَ ذلِكُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوالِكُمْ مُحْصِنِينَ غَيْرَ مُسافِحِينَ).

جمله أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوالِكُمْ اشاره به اين است كه رابطه زناشويى يا بايد به شكل ازدواج با پرداخت مهر و يا به شكل مالك شدن كنيز با پرداخت قيمت باشد.

در قسمت بعد، اشاره به مسأله ازدواج موقت و به اصطلاح «متعه» كرده، مى‏گويد: «زنانى را كه متعه مى‏كنيد مهر آنها را به عنوان يك واجب بايد بپردازيد» (فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً).

بعد از ذكر لزوم پرداخت مهر اشاره به اين مطلب مى‏فرمايد كه: «اگر طرفين عقد، با رضايت خود مقدار مهر را بعدا كم و زياد كنند مانعى ندارد» (وَ لا جُناحَ عَلَيْكُمْ فِيما تَراضَيْتُمْ بِهِ مِنْ بَعْدِ الْفَرِيضَةِ).

احكامى كه در آيه به آن اشاره شد، احكامى است كه متضمن خير و سعادت افراد بشر است زيرا: «خداوند از مصالح بندگان آگاه و در قانونگذارى خود حكيم است» (إِنَّ اللَّهَ كانَ عَلِيماً حَكِيماً).

قابل ذكر است كه اصل مشروع بودن اين نوع ازدواج در زمان پيامبر قطعى است و هيچ گونه دليل قابل اعتمادى در باره نسخ شدن آن در دست نيست.
دوست من شما درست میگید اهل سنت صیغه رو رد میکنن به این علت که درک و تحلیل و تفسیر درستی از احکام و متن قرآن ندارن.عقد موقت با تمام شرایط خاص خودش و قوانین وحقوق طرفین که همگی باید براساس توافق و قبول هر دو نفر و درنتیجه رضایت از این عمل هست بهتره یا بی قید بودن و با هرکسی همبستر شدن بدون هیچ حق و حقوقی که مصداق بارز هرزه گی هستش بهتر؟ قضاوت با اهل تفکر و تعقل

افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي)
     
#44 | Posted: 15 Jun 2011 13:59
kavehahangar2008:
تنها استثنايى كه به اين حكم خورده است در مورد زنان غير مسلمانى است كه به اسارت مسلمانان در جنگها در مى‏آيند، همان گونه كه آيه مى‏فرمايد: «مگر آنها را كه (از طريق اسارت) مالك شده‏ايد» (إِلَّا ما مَلَكَتْ أَيْمانُكُمْ).

شما یه بار دیگه همینو بخون ....

میدونم تعصب اونقدر جلو چشمات رو گرفته كه مطمئن هستم می گی حرف بدی نزده وحرف خیلی خوبیه...
شاید شما وجدانت بهت اجازه بده...
اما وجدان من این اجازه رو بهم نمیده كه چون طرف مسلمان نیست هر عمل غیر انسانی رو انجام بدم همه انسانیم و این ستم بزرگیه كه به جرم اینكه طرف مسلمان نیست در حالی كه شوهر دارد با او رابطه جنسی بر قرار كرد...

البته دركش آسونه این وجدان زیبا رو اسلام به شما هدیه داده...مباركتون باشه
     
#45 | Posted: 15 Jun 2011 14:06 | Edited By: s_z_annul
kavehahangar2008:
زيرا اسارت آنها به حكم طلاق است و اسلام اجازه مى‏دهد بعد از تمام شدن عدّه با آنان ازدواج كنند و يا همچون يك كنيز با آنان رفتار شود.

قوانین اسلام فقط باید در مورد مسلمانان اجرا بشه ....

بهچه دلیل منطقی ای اسارت اونا باعث طلاق اونا میشه....

عراقی ها هم همین كارو تو خرمشهر میكردنا....خوب بود؟؟؟ خوشت میومد با خانواده خودتاین كارو كنن؟؟

خوبه مثلا مسیحیا هم همچین قانونی داشته باشن ؟؟؟ بعد بیاناسیرت كنن وبا همسرت سكس كنن؟؟؟ بعدش هم توجیه كنن بگن اسارت شما به معنی طلاق است!!!!! خوبه خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
     
#46 | Posted: 15 Jun 2011 16:17
kavehahangar2008:
قضاوت با اهل تفکر و تعقل

ما كه خیلی راحت قضاوت كردیم اما كاش واقعا قضاوت با تفكر وتعقل صورت بگیره نه با تعصب!!!!
     
#47 | Posted: 15 Jun 2011 20:29
در مورد سوره نسا آیه24:

اين حکم مربوط به کافران حربي است. وقتي قبيله و عشيره اي همگي اعم از زن و مرد و بزرگ و کوچک به جنگ با اسلام قيام کردند، مسلمانان بايد از کيان خود دفاع کنند و با آنان بجنگند . تا زماني که شکست آنان قطعي نشده ، دشمن را بکشند . اگر قبل از شکست قطعي ، دشمن پيشنهاد مصالحه داد، امام بر اساس توافق با آنان رفتار مي کند اما اگر به جنگ ادامه دادند،با آنان مي جنگد تا شکست آنان قطعي شود آن گاه دشمن را به اسارت مي گيرند . امام مسلمانان با رعايت مصلحت جامعه اسلامي در مورد اسيران اعم از مرد و زن و کوچک و بزرگ تصميم گرفته ،آنان را به منت يا در قبال گرفتن فديه آزاد کرده يا به بردگي مي گيرد
بنا بر اين کافراني که براي نابودي کشور اسلامي اقدام کرده بودند، بعد از شکست قطعي به صلاحديد امام به ملکيت مجاهدان در مي آيند .
اين حکم فقط مربوط به جنگ با کافراني است که عليه اسلام و جامعه اسلامي شمشير کشيده ، براي به نابودکي کشاندن اسلام هجوم آورده باشند.
مسلمانان حق ندارند ابتدا و بدون تبليغ و دعوت و بدون اين که مورد هجوم واقع شوند و براي تحميل اسلام يا کشورگشايي به سرزميني حمله کرده ، مردان جنگي آنان را بکشند و بقيه را اعم از زن يا مرد به بردگي بگيرند.
اجازه به بردگي گرفتن فقط در مورد مردان و زناني است که به کشور اسلامي هجوم آورده ،در صدد نابودي اسلام و مسلمانان هستند .اين اجازه هم فقط مربوط به کساني است که در ميدان نبرد حضور دارند . آن هم در صورتي است که امام مسلمانان به بردگي گرفتن اسيران را جايز بداند و اجازه دهد.
البته برده گرفتن شرکت کنندگان در جنگ را اسلام باب نکرد بلکه قانون عمومي آن زمان بود .اسلام هم مخالفت فوري و دفعي با آن را مناسب نديد بلکه به مبارزه تدريجي با آن پرداخت .ضمن پذيرفتن اصل آن، زمينه هاي ورود بندگان به جامعه اسلامي و آزاد شدن و ايمان آوردن آنان را ايجاد کرد.
خلاصه کسي که براي هدم و نابودي گروهي اقدام کرد، با اين اقدام خود به آن گروه اجازه داده اگر بتوانند او را هدم و نابود کنند . اگر آنان بر وي غلبه کردند و به جاي کشتن او ، وي را به بردگي گرفتند و مالک همه منافع او شدند، اين نه تنها ظلم نيست بلکه مقابله به مثل با او و عکس العمل رفتار ظالمانه خودش است .اين رفتار با ستمگر متجاوز، نزد هيچ کس ناپسند نبوده ،نکشتن و به بردگي گرفتنش، خدمتي به اوست، زيرا برده بودن به خصوص اگر مالک، مسلمان معتقد و پاي بند باشد ، در معرض نجات دنيا و آخرت قرار دادن فرد است.
     
#48 | Posted: 15 Jun 2011 20:38
s_z_annul:
قوانین اسلام فقط باید در مورد مسلمانان اجرا بشه ....

بهچه دلیل منطقی ای اسارت اونا باعث طلاق اونا میشه....

عراقی ها هم همین كارو تو خرمشهر میكردنا....خوب بود؟؟؟ خوشت میومد با خانواده خودتاین كارو كنن؟؟

خوبه مثلا مسیحیا هم همچین قانونی داشته باشن ؟؟؟ بعد بیاناسیرت كنن وبا همسرت سكس كنن؟؟؟ بعدش هم توجیه كنن بگن اسارت شما به معنی طلاق است!!!!! خوبه خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پناهبرخدا از دست جماعت سفسطه گر و مغلطه كن پسر خوب برو بخون دوباره جی نوشتم
از اینجا روشن مى‏شود كه اسلام به هیچ وجه اجازه نداده است كه مسلمانان با زنان شوهردار حتى از ملل و مذاهب دیگر ازدواج كنند ، و به همین جهت ، عده براى آنها مقرر ساخته و در دوران عده از ارتباط زناشوئى با آنها جلوگیرى نموده است.(جهت جلوگیری از مورد دستاویز قرار گرفتن این سطور توسط انتشار دهندگان کذب و دروغ باید عرض کنم که کافر به غیر از اهل کتاب اطلاق میشود) كافران یعنی غیر ازاهل كتاب.هر چند فایده ای نداره گفتن این چیزا برای دوستان كذاب ولی جهت تنویر اذهان سایر دوستان و رسوا كردن كذابین لازمه این جواب ها درج بشه
افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي

افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي)
     
#49 | Posted: 15 Jun 2011 20:41
kavehahangar2008:
پناهبرخدا از دست جماعت سفسطه گر و مغلطه كن پسر خوب برو بخون دوباره جی نوشتم
از اینجا روشن مى‏شود كه اسلام به هیچ وجه اجازه نداده است كه مسلمانان با زنان شوهردار حتى از ملل و مذاهب دیگر ازدواج كنند ، و به همین جهت ، عده براى آنها مقرر ساخته و در دوران عده از ارتباط زناشوئى با آنها جلوگیرى نموده است.(جهت جلوگیری از مورد دستاویز قرار گرفتن این سطور توسط انتشار دهندگان کذب و دروغ باید عرض کنم که کافر به غیر از اهل کتاب اطلاق میشود) كافران یعنی غیر ازاهل كتاب.هر چند فایده ای نداره گفتن این چیزا برای دوستان كذاب ولی جهت تنویر اذهان سایر دوستان و رسوا كردن كذابین لازمه این جواب ها درج بشه
افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي

جواب سوالم رو ندادی برادر :

خوبه مثلا مسیحیا هم همچین قانونی داشته باشن ؟؟؟ بعد بیاناسیرت كنن وبا همسرت سكس كنن؟؟؟ بعدش هم توجیه كنن بگن اسارت شما به معنی طلاق است!!!!! خوبه خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
     
#50 | Posted: 15 Jun 2011 20:42
kavehahangar2008:
تنها استثنايى كه به اين حكم خورده است در مورد زنان غير مسلمانى است كه به اسارت مسلمانان در جنگها در مى‏آيند، همان گونه كه آيه مى‏فرمايد: «مگر آنها را كه (از طريق اسارت) مالك شده‏ايد» (إِلَّا ما مَلَكَتْ أَيْمانُكُمْ).

عجبا !
باا شما دیگه کی هستید یه بار دیگه آیه رو بخون دقیقا توی معناش نگاه کن ببین خودت چی نوشتی و بت وجدان و فطرتت جور میشه

kavehahangar2008:
دوست من شما درست میگید اهل سنت صیغه رو رد میکنن به این علت که درک و تحلیل و تفسیر درستی از احکام و متن قرآن ندارن

به قول داییم جلل الخالق

یک میلیاردو 350 میلیون مسلمون داریم فقط 200 میلیونش شیعه هستش بقیه همه الاغ و نافهم فقط شما شیعه ها با فهم و شعور !


قضاوت با اهل تفکر و تعقل

این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
صفحه  صفحه 5 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
مذهب انجمن لوتی / مذهب / بررسی مجوز تجاوز جنسی به زنان شوهردار در اسلام از زاویه‌ای دیگر. بالا
جواب شما روی این آیکون کلیک کنید تا به پستی که نقل قول کردید برگردید
رنگ ها  Bold Style  Italic Style  Highlight  Center  List       Image Link  URL Link   
Persian | English
  

 ?
برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.



 
Report Abuse  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti

Copyright © 2009-2020 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites