تالارها ثبت نام نظرسنجی جستجو موقعیت قوانین آخرین ارسالها   چت روم
مذهب

مجازات های اسلامی

صفحه  صفحه 3 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »  
#21 | Posted: 5 Nov 2012 00:26
King05:
ولی در کل هرچی باشه
دور از انسانیته

اگر به اين قوانين عمل ميكردند احدي جرات نمي كرد به ناموس مردم تجاوز بكند

تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
     
#22 | Posted: 5 Nov 2012 00:37 | Edited By: King05
Sachme:
اگر به اين قوانين عمل ميكردند احدي جرات نمي كرد به ناموس مردمتجاوز بكند

یعنی اینه منو و دوست دخترم با رضایت هم مشغول یه انجام عمل سکس بشیم بعد حالا به هر دلیلی کارمون به دادگاه بکشه و هر دو(که البته بیشتر این زنه که محکوم به سنگسار میشه و مرد تازیانه) محکوم بشیم.
در صورتی که نه ضرری واسه کسی بوجود اوردیم نه چیزی فقط و فقط از وجود هم دیگه لذت بردیم بازم باید این شکلی باهامون برخورد بشه
بعد بجز اون توی تعریف مجازات زنا هیچ لفظی از تجاوز نیومده پ لطفا قاتی نکن اینارو زنا با تجاوز بحثش جداست
حالا ابن یه سمت.
.
مثلا قطع دست چپ و پای راست یا دست و پای برعکس اینها که جذای کافره چی
یه کافر فقط واسه این موضوع باید مجازات بشه که عقیدش چیز دیگه ای
اگه اینطوره په آزادی چه معنی میده.
.
.
یه مثال دیگه در مورد قصاص
حکم اسلام در این مورد اینه که دست جای دست جون جای جون.
خوب حالا توی یه حادثه کسی مرد.
و خانوادش سرپرستشونو از دست دادن.
حالا ما هم باید بیام و اون شخصی که این کارو انجام داده بکشیم چرا جون حکم خدایه
خدایه که میگه مهربان و رحیمه بهتر نبود بگه شخصی که عمل قتل رو انجام داده باید به خانواده مقتول کمک مال بکنه تا هم اون خانواده یه سرپرست موقت داشته باشه و هم خانواده خودش از بین نره این معقول تر نیست

چون اعدام شدن فرد خاطی فقط باعث نمیشه خودش از بین بره یه خانواده هم باهاش از بین میره

از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
#23 | Posted: 5 Nov 2012 00:44
King05:
یعنی اینه منو و دوست دخترم با رضایت هم مشغول یه انجام عمل سکس بشیم بعد حالا به هر دلیلی کارمون به دادگاه بکشه و هر دو(که البته بیشتر این زنه که محکوم به سنگسار میشه و مرد تازیانه) محکوم بشیم.
در صورتی که نه ضرری واسه کسی بوجود اوردیم نه چیزی فقط و فقط از وجود هم دیگه لذت بردیم بازم باید این شکلی باهامون برخورد بشه

شما بريد آيات رو بخونيد شما و دوست دخترت سكس كن اما براي اثبات اين عمل شما چهار شاهد لازم است شما و دوست دخترت تنها بودين خب براي اثبات اين عمل شاهد لازمه اگر كسي به شما تهمت زد يا شاهدين چهار نفر نبودند مثلا سه نفر بودند طبق حكم قرآن بر آن سه نفر حد مي زنند

تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
     
#24 | Posted: 5 Nov 2012 00:45
كينگ چرا قاطي كردي حكم
زناي دختر و پسر
اصلا سنگ سار نيس!
بعد مطمئني به كسي ضرر نمي رسوني؟ شوهر اينده اون دختر راضيه؟!
در مورد مجازات كافر من اطلاعات ندارم دوستمون وكيله توضيح ميده حتما

همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
#25 | Posted: 5 Nov 2012 01:06
Sachme:
شما بريد آيات رو بخونيد شما و دوست دخترت سكس كن اما براي اثبات اين عمل شما چهار شاهد لازم است شما و دوست دخترت تنها بودين خب براي اثبات اين عمل شاهد لازمه اگر كسي به شما تهمت زد يا شاهدين چهار نفر نبودند مثلا سه نفر بودند طبق حكم قرآن بر آن سه نفر حد مي زنند

جان من یکی از اون پستایی که صفحه قبل گذاشتمو خوندی
بعد شما ‏چرا داری میپیچونی. اومدیم و چهار نفر جور شدو دیدن بعدش چی حکم اجرا میشه دیگه نه!
اصلا یه موضوع دیگه. یه ‏چند نفر با زن و مردی مشکل داشته باشن بیان شهادت بدن زن و مرده سنگسار میشن دیگه نه!
Sachme:
كينگ چرا قاطي كردي حكم
زناي دختر و پسر
اصلا سنگ سار نيس!
بعد مطمئني به كسي ضرر نمي رسوني؟ شوهر اينده اون دختر راضيه؟!
در مورد مجازات كافر من اطلاعات ندارم دوستمون وكيله توضيح ميده حتما

توی احکام جدید نیست
مگرنه طبق روایات موحود توی تمام موارد پیامبر حکم به سنگسار داده
بعد از اون دوستمون طبهر خاصی داره توی پیچوندن موضوع، توی یه تاپیک دیگه به طور کامل در مورد جزای کافر مطلب گذاشتم فکر کنم اسلام و نجاسات بوده.
طبق آیات خود قرآن هم بوده این حکم. خواستی بازم واست میزارمشون
.
اما در مورد شوهر اون دختر
مگه زن من قبلا سکس داشته باشه الان که با من ازدواج کرده ی از من کم میشه.
دوست داشته قبل از ازدواج به من رفته و سکس کرده به من چه ربطی داره.
منم سکس داشتمه قبل ازدواج.
حالا اصل اینه که بعد ازدواج فقط واسه هم باشیم
.
بعد خودت میگه شوهر آینده دختر راضی!!!!!
آخه کلا این چه معنی میده. دختر بعد از ازدواج به شوهر تعهد داره شوهر هم همینطور نه قبل از ازدواج

از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
#26 | Posted: 5 Nov 2012 01:20
King05:
جان من یکی از اون پستایی که صفحه قبل گذاشتمو خوندی
بعد شما ‏چرا داری میپیچونی. اومدیم و چهار نفر جور شدو دیدن بعدش چی حکم اجرا میشه دیگه نه!
اصلا یه موضوع دیگه. یه ‏چند نفر با زن و مردی مشکل داشته باشن بیان شهادت بدن زن و مرده سنگسار میشن دیگه نه!

آره خوندم از شما بابت اون پست ها تشكر ميكنم
اما شما گفتي دختر و پسر راضي باشن شما ميري جلوي چهار پنج نفر اينكارو ميكني؟

King05:
اصلا یه موضوع دیگه. یه ‏چند نفر با زن و مردی مشکل داشته باشن بیان شهادت بدن زن و مرده سنگسار میشن دیگه نه!

اونا از كجا ميدونن شما اينكارو كردين؟

King05:
Sachme:
كينگ چرا قاطي كردي حكم
زناي دختر و پسر
اصلا سنگ سار نيس!
بعد مطمئني به كسي ضرر نمي رسوني؟ شوهر اينده اون دختر راضيه؟!
در مورد مجازات كافر من اطلاعات ندارم دوستمون وكيله توضيح ميده حتما

اين حرفا مال من نبود اشتباه نقل قول كردي

تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
     
#27 | Posted: 5 Nov 2012 01:29
سپاس خوب توی اون پستا تا اونجایی که بلد بودم هم آیه اوردم هم روایت پس الی چیزی نمی گم حتما آیه یا روایت مربوطرو خوندمه
.
.
اتفاقه دیگه دیدی یکهو چند نفر اومدن رو دستتومو گرفتن!
حالا حکم من ودوست دخترم چیه!
.
ببین. داداش
دارم میگم منو و پارمیدا و ژولین شایان با شما و خانوم فلان مشکل داریم درست.
حالا میایم و با برنامه ریزی قبلی شمارو به انجام زنا متهم میکینم تکلیف اون افراد چیه
طبق کدوم آیه قرآن می تونن خودشونو مبرا کنن
.
.
پوزش حواسم نبود بجا تایپ اسم شایان اسم شمارو تایپ کردم

از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
#28 | Posted: 5 Nov 2012 01:50 | Edited By: Sachme
King05:
سپاس خوب توی اون پستا تا اونجایی که بلد بودم هم آیه اوردم هم روایت پس الی چیزی نمی گم حتما آیه یا روایت مربوطرو خوندمه

كارت درسته


King05:
دارم میگم منو و پارمیدا و ژولین شایان با شما و خانوم فلان مشکل داریم درست.
حالا میایم و با برنامه ریزی قبلی شمارو به انجام زنا متهم میکینم تکلیف اون افراد چیه
طبق کدوم آیه قرآن می تونن خودشونو مبرا کنن

اگر سر عمل منو و آن شخص را گرفتين حد بر من و شخص مفعول انجام ميشود اما اگر سر عمل نبود

در ضمن پارميدا خانم هستش و شهادتش قبول نيست

اگر چهار مرد مسلمان، آزاد و عادل شهادت بدهند که آلت تناسلی فلان مرد را در فرج فلان زن مانند فرورفتن میل در سرمه‌دان، و ریسمان در چاه، دیده‌اند بر آن زن و مرد حد جاری می‌شود.

بطور کلی؛ ثبوت حد زنا بوسیله دو چیز است:
اول: گواهی و شهادت چهار مرد بر اینکه دیده اند که فلان زن و مرد با هم زنا کرده اند.

چون اتهام به زنا دارای اثر بسیار بدی است و مرتبه و منزلت زن و مرد را بسیار ‏پایین می‌آورد وکرامت و شرافت آنها را از بین می‌برد و برای خودشان و خانواده‌شان و ‏فرزندانشان عار و ننگ بار می‌آورد، لذا اسلام در اثبات این جریمه و جنایت بسیار ‏سخت‌گیری‌کرده است‌، بگونه‌ای‌که راه اتهام ننگ ابدی و همیشگی زدن به پاکدامنان را ‏بسته است‌که هرکسی بگزاف و برای‌کوچکترین دشمنی و کینه ای، نتواند پاکان را متهم ‏سازد، لذا برای گواهی چهار نفر (مرد) شروطی گذاشته اند از جمله:

1- ‌شاهد باید عاقل باشد پس‌گواه دیوانه و سفیه بنا بمفهوم و معنی حدیثی‌که ذکر ‏شد مورد قبول نیست‌. هرگاه‌گواهی‌کودک بعلت نقصان عقل پذیرفته نشود، بطریق ‏اولی‌گواهی دیوانه و سفیه پذیرفته نمی‌شود.‏

2- شاهد باید عادل باشد، پس گواهی و شهادت انسانهای فاسق و فاجر مقبول نیست.

3- ‏شاهد باید مسلمان باشد. خواه‌گواهی بر علیه مسلمان باشد یا بر علیه ‏غیرمسلمان و همه پیشوایان فقه بر این اتفاق نظر دارند.‏

4- شاهدان باید آلت تناسلی مرد را در آلت ‏تناسلی زن ببینند همانگونه‌ که میله سرمه را در سرمه‌دان و طناب در چاه را می‌بینند.

5- شاهد با صراحت‌گواهی دهد نه باکنایه و معنی دخول را بتصریح‌ ‌گوید همانگونه ‌که در حدیث ‏قبلی‌گفته شد.‏

6- جمهور علمای مذاهب – بجز شافیعه و ظاهریه – گفته اند: گواهی‌گواهان باید به یک مجلس و در یک نشست باشد، ونباید زمان و مکان ‌گواهی اختلافی داشته باشد اگربصورت متفرقه بیایند شهادت وگواهی آنان پذیرفته نیست‌. اما علمای شافعیه و ظاهریه و زیدیه این شرط را قبول ندارند و می‌گویند اگر چهار نفرگواهی دادند فرق نمی‌کند که با هم باشند یا متفرقه‌،‌ گواهی آنان پذیرفته می‌شود، چون خداوند شهود را نام برده و از مجالس سخن نگفته است‌. چون گواهان‌ که با هم متفق و همآهنگ و یکسان باشند، قبول است اگرچه مجالس جداگانه باشد مانند دیگر گواهی‌ها.

7- ‏بر طبق نظر حنفیه: شهادت بایدکهنه نشده باشد و زمانی از آن نگذشته باشد، علمای حنفی‌ که این شرط را معتبر دانسته‌اند مدتی برای آن تعیین نکرده‌اند بلکه آن را موکول به نظر قاضی نموده‌اند که بمقتضای اوضاع واحوال آن را تقدیر و تعیین می‌کند و تعیین وقت را غیرممکن و دشوار دانسته‌اند چون عذرها متفاوت و مختلف می‌باشند.

بعضی از علمای حنفی‌،‌گذشت بیش از یک ماه را کهنه و قدیمی دانسته و برخی دیگرگذشت بیش از شش ماه راکهنه و قدیم بودن بحساب آورده‌اند،‌که بعد از آن شهادت‌ پذیرفته نمی‌شود.

اما جمهور می گویند: اگر شاهدان به زنایی در گذشته شهادت بدهند، حد ثابت می گردد و گفته اند: قدیم شدن و کهنه بودن‌، تاثیری در گواهی ‌گواهان ندارد و گواهی قبول است هر اندازه ‏دیر هم شده باشد. حنبلی‌ها هم دو رای دارند که یکی موافق با ابوحنیفه و یکی موافق با ‏رای جمهور فقها است‌.


دوم: اقرار و اعتراف به زنا:

اقرار و اعتراف همانگونه که گفته‌اند «‌سید الادله» و بهترین دلیل است‌. و پیامبر صلی الله علیه وسلم اعتراف «‌ماعز» و «‌غامدیه» را پذیرفت. از ابن عباس رضی الله عنه روایت است : «لما أتیما عز بن مالک النبی صلی الله علیه وسلم قال له، لعلک قبلت أو غمزت أونظرت، قال لا یا رسول الله، قال : أنکتها؟ - لایکنی – قال : فعند ذلک أمر برجمه». بخاری (6824).

یعنی: «وقتی ما عز بن مالک نزد پیامبر صلی الله علیه وسلم آمد، پیامبر به او گفت: شاید او را بوسیده‌ای یا لمس یا نگاه کرده‌ای، گفت: نه ای رسول خدا، پیامبر صلی الله علیه وسلم (با لفظ صریح) فرمود: آیا با او جماع کرده‌ای – به کنایه نگفت – (ابن عباس) گوید: در این هنگام پیامبر دستور به رجم او داد».

و هیچ یکی از پیشوایان فقه دراین مطلب اختلاف ندارند اگرچه درباره تعداد دفعات اقراری‌که موجب ثبوت حد می شود اختلاف کرده‌اند:

شافعی ومالک و داود و طبری وابوثور گفته‌اند برای لزوم حد یک بار اعتراف و اقرار به زناکافی است‌. چون ابوهریره و زید بن خالد روایت‌کرده‌اندکه پیامبر صلی الله علیه وسلم گفت‌: «اغد یا أنیس علی امرأة هذا، فإن اعترفت فارجمها». ‏«اگرآن زن به ارتکاب زنا اعتراف‌کرد او را رجم‌کن‌»‌‌.‏آن زن اعتراف‌کرد و انیس او را رجم نمود و از تعداد دفعات اعتراف سختی نگفت‌.

حنفی‌ها می‌گویند: باید چهار بار متفرقه در چهار مجلس جداگانه اعتراف و اقرار کند و ‌احمد و اسحاق نیز همین طور گفته‌اند ولی مجالس متفرقه را شرط ندانسته‌اند و مذهب اول راجح است‌.

نکته: پشیمان شدن از اقرار و اعتراف موجب سقوط حد است :

علمای شافعی و حنفی و احمدگفته‌اند: پشیمان شدن و برگشت از اقرار موجب سقوط حد است. چون احمد و ترمذی از ابوهریره روایت‌کرده‌اند: «ماعز وقتی دیدکه سنگ بشدت بسوی او پرتاب می‌شود و احساس الم و دردکرد فرارکرد تا این ازکنار مردی‌گذشت‌که استخوان فک شتر در دست داشت و او را با آن استخوان زد و مردم نیز شروع‌کردند به زدن او تا اینکه مرد، این واقعه را برای پیامبر صلی الله علیه وسلم بازگوکردند پیامبر صلی الله علیه وسلم گفت‌: «هلا ترکتموه!؟» «‌چرا او را بحال خود نگذاشتید!؟» ترمذی آن را حدیث حسن دانسته است‌.

نکته: مردی‌که به زنا با زنی اقرار کند و زن منکر باشد :

هرگاه مردی به ارتکاب زنا با زنی معینی اقرارکرد و زن منکر شد و آن را انکار نمود، تنها برآن مرد حد اجرا می‌شود و آن زن حدی ندارد زیرا احمد و ابوداود از سهل بن سعد روایت‌کرده‌اند «‌که مردی نزد پیامبر صلی الله علیه وسلم آمد وگفت‌: با فلان زن ‌که او را نام برد، مرتکب زنا شده است پیامبر صلی الله علیه وسلم بدنبال آن زن فرستاد و او را خواند و ازاو سوال‌کرد. آن زن منکرشد لذا پیامبر صلی الله علیه وسلم آن مرد را حد زد وآن زن را بحال خود گذاشت»‌.

مراد ازاین حد حد زنائی است‌که شخص خود اعتراف بدان‌کرده است و مراد حد قذف به زن نیست همانگونه ‌که مالک و شافعی ‌گفته‌اند.

اوزاعی و ابوحنیفه‌ گفته‌اند: اگر مردی اقرار به زناکرد و زن منکر شد ایجاد شبهه می‌شود لذا تنها حد قذف درباره آن مرد اجرا می‌گردد نه حد زنا. و بر این رای اعتراض شده است‌که انکار زن اقرارآن مرد را باطل نمی‌کند.

سوال: اگر چهار شاهد (مرد) با آن شروطی که ذکر شد وجود نداشت، و یا هیچکدام از زن و یا مرد اقرار و اعتراف نکردند، ولی نشانه هایی از قبیل (حاملگی) و یا (سالم نماندن بکارت) و یا (زایمان) در زن مشاهده شود، آیا حد زنا بر زن ثابت می شود؟

الف: توسط حاملگی: بستگی دارد که آیا زن ازدواج کرده باشد (متاهل بوده) و یا باکره باشد؟

بر طبق مذهب امام مالک و یکی از دو روایت منتسب به امام احمد، بر زنی که ازدواج نکرده باشد ولی بعدا حامله شود، حد زنا جاری می گردد. و این رای شیخ الاسلام ابن تیمیه و ابن قیم نیز هست. و دلیل آنها سخن عمر ابن خطاب رضی الله عنه است که در خطبه خود فرمود: «.. وَالرَّجْمُ فِی کِتَابِ اللهِ حَقٌّ عَلَی مَنْ زَنَی، إِذَا أُحْصِنَ، مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ، إِذَا قَامَتِ الْبَیِّنَةُ، أَوْ ‏کَانَ الْحَبَلُ أَوِ الاعْتِرَافُ». بخاری (6829) و مسلم (1691).

یعنی: «..باید بدانید رجم کسی که بعد از ازدواج و نزدیکی با همسرش مرتکب زنا می‌شود امری است حق و در ‏کتاب خدا ثابت است و وقتی که شاهد به زنا یا حاملگی وجود داشته باشد و یا اعتراف به زنا شود حکم ‏رجم در حق چنین مرد و زنی اجرا می‌گردد».‏

و علاوه بر این: حاملگی نشانه و علامت ظاهر و روشنی بر زنا است، و این علامت از بینه گواهان نیز ظاهر تر است.

امام مالک و یاران او گفته‌اند: هرگاه زنی حامله شد و شوهری برای اومعلوم نبود و ‏دانسته نمی‌شدکه او مجبورگردیده است‌، باید حد بر او جاری شود. وگفته‌اند: ‏ اگر ادعای اجبار و اکراه کند، بایستی دلیلی بیاوردکه اجبار و اکراه او را ثابت‌کند. ‏ و همچنین اگرادعاکندکه در اثر ازدو‌اج حامله شده است مادام‌که گواهان اقامه نکند دعوای او پذیرفته نمی‌شود و در این رای خود به قول حضرت عمر استدلال کرده‌اند: که گفت‌: «الرجم واجب علی کل من زنا من الرجال والنساء إذا کان محصنا: إذا کانت بینة، أو الحمل، أو الاعتراف» «‌رجم هر مرد و زن زناکاری ‌که محصن باشد واجب است مشروط براینکه‌گواهی براین‌کار باشد یا زن حامله باشد یا خود مرد یا زن اعتراف‌کنند».

اما جمهور علمای مذاهب (حنفیه و شافعیه و رای معتمد نزد حنابله) اینست که: زنا با حاملگی ثابت نمی شود، بلکه تنها با اعتراف یا گواهی چهار شاهد مرد ثابت می گردد. و براین رای استدلال ‌کرده‌اندکه حدود با وجود شبهات برطرف می‌شود.‏

و از علی رضی الله عنه روایت شده‌که خطاب به یک زن حامله ‌گفتند: «استکرهت؟ " قالت: لا. قال: " فلعل رجلا أتاک فی نومک» «‌آیا ترا بر این کار مجبورکرده‌اند؟‌گفت‌: نخیر. عمر گفت: شاید مردی در وقت خوابیدن پیش شما آمده باشد».احمد و نسائی.

رای راجح در این مسئله: بنا به قوت ادله؛ قول اول صحیح تر است، یعنی حاملگی زنی که ازدواج ناکرده باشد، دلیلی بر زنا است و حد تنها بر او جاری می گردد، ولی بر هیچ مردی بدون مدرک جاری نمی گردد.
ب: بوسیله زایمان: هرگاه زنی شوهرکرد ولی بعد از شش ماه بچه‌ای زائید بر او حدی نیست‌. امام مالک‌گوید: بمن خبر رسیده است‌که زنی را پیش عثمان رضی الله عنه آوردندکه بعد از شش ماه که از ازدواجش‌گذشته بود بچه‌ای زائیده بود. عثمان دستور دادکه او را رجم‌کنند. علی رضی الله عنه‌گفت‌: او هیچ‌گناهی ندارد. چه خداوند درکتاب خود فرماید: « وَحَمْلُهُ وَفِصَالُهُ ثَلَاثُونَ شَهْرًا» [الأحقاف: 15]. «و دوران حاملگی و از شیرگرفتن بچه سی ماه می‌باشد». و باز هم فرموده‌: «وَالْوَالِدَاتُ یُرْضِعْنَ أَوْلاَدَهُنَّ حَوْلَیْنِ کَامِلَیْنِ لِمَنْ أَرَادَ أَن یُتِمَّ الرَّضَاعَةَ»[البقرة: 233]. «‌مادرانی که می‌خواهند دوران شیرخوارگی بکمال برسانند و تکمیل‌کنند دو سال تمام به بچه خود شیر بدهند»‌.

بنابراین برای مدت حاملگی شش ماه می‌ماند پس او نباید رجم شود. .
ج: بوسیله سالم نماندن بکارت:
اینکه دختری باکره باشد ولی بعدا مشخص گردد که بکارتش سالم نیست، نمی تواند چیزی را ثابت کند و حد زنا بر او جاری نمی گردد، زیرا بصورت طبیعی بعضی از دختران بکارتشان بگونه ای است که – سوراخ آن – بزرگتر است حالت معمول زنان دیگر است، و از طرفی گاها بعضی از حوادث موجب پاره شدن بکارت دختران می گردد بدون آنکه مرتکب زنا شده باشند، از اینرو هرگاه دختری ازدواج کند و سپس مشخص شود که بکارتش سالم نیست، نمی توان حکم به زنای او داد.

تن آدمیت شریفست به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگر آدمی به چشمست و دهان و گوش و بينی چه میان نقش دیوار و میان آدمیت
خور و خواب و خشم و شهوت و جهل و ظلمت حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد که همین سخن بگوید به زبان آدميت
     
#29 | Posted: 5 Nov 2012 02:27
King05
julien
paaaaaarmida

دوستان عزیز قبول دارید که مجازات اعدام برای متجاوز به بچه ها مناسبه ؟

الان هیچ کدومتون آنلاین نبودید. فردا و روزهای بعد منتظر جواباتون هستم

عقده یعنی کسی که اولین بار میره تو لیست، مدتش طبق قوانین باید سه روز باشه ولی یهو میشه دو ماه
     
#30 | Posted: 5 Nov 2012 07:13
King05
ممنون به خاطر پست های مفیدی که گذاشتی. من اجازه دارم درخواست یکی شدن بعضی هاش رو بدم؟
Sachme:
همين شما علم قرآن نداريد و فقط تهمت ميزنيد:

عزیزم لطفا بدون توهین حرف بزنیم.
Sachme:
بخوانيد:اگر آن مرد که به شما تهمت زده برای اثبات ادعای خود چهار شاهد نیاورد، او به جرم قذف 80 ضربه شلاق می خورد، به دلیل آیه زیر:

«وَالَّذِینَ یَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ ثُمَّ لَمْ یَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَانِینَ جَلْدَةً وَلاَتَقْبَلُوا لَهُمْ شَهَادَةً أَبَداً وَ أُولَئِکَ هُمْ الْفَاسِقُونَ» (نور : 4).

یعنی: «کسانی که به زنان پاکدامن نسبت زنا می‌دهند؛ سپس چهار شاهد نمی‌آورند؛ بدیشان هشتاد شلاق بزنید و هرگز گواهی دادن آنان را نپذیرید، و چنین کسانی فاسق هستند».

این آیه فقط مشمول اتهام زنا به زنان نمی شود، بلکه هرگاه کسی به یک مرد پاک دامن نیز اتهام زنا وارد کند، و سپس چهار شاهد نیاورد؛ به جرم قذف شلاق زده می شود.

اسلام می‌خواهد که آبرو و حیثیت و شهرت و نام و کرامت مردم‌، محفوظ و مورد حمایت باشد وکسی بدانها تعرض نکند، لذا زبان بدگویان را قطع می‌کند و در تعرض بناموس و آبروی دیگران را می‌بندد و نمی‌گذارد کسی آبروی دیگران را باز‌یچه قرار دهد، و آن را معیوب نماید و اشخاص و افرادی را که دارای نفس ضعیف و روحیه ناتوان هستند، باز می‌دارد از اینکه شرف و حیثیت و آبروی دیگران را جریحه‌دار نمایند و هرزه‌گوئی و سخنان پوچ را درباره مردم بگویند و بشدت از آن جلوگیری می‌کند و مانع می‌شود از اینکه درباره مومنان به اشاعه فحشاء و تهمت بپردازند، تا اینکه زندگی مومنان از اشاعه اینگونه اراجیف و بدیها محفوظ و مصون و پاکیزه باشد. لذا اسلام بصورت قطعی قذف و تهمت به زنا را تحریم‌کرده است وآن را یکی ازگناهان‌کبیره وگناهان بسیار زشت شمرده است و آن را موجب حد شرعی می‌داند وهرکس بدین اتهام مبادرت ورزد خواه زن یا مرد باشد بایستی هشتاد ضربه شلاق به وی زده شود وبعد ازآن دیگرگواهی او پذیرفته نشود و براو حکم می‌شود به فسق و لعن و طرد از رحمت خدا و استحقاق عذاب دنیا وآخرت‌، مگر اینکه صحت و درستی قول قذف‌کننده با دلایل تردید ناپذیر ثابت‌گردد، بدینمعنی‌که چهار نفرگواهی بدهندکه شخص مورد اتهام مرتکب این فحشاء و گناه زشت شده است‌.

قرآن می فرماید:« واللاتی یأتین الفاحشة من نسائکم فاستشهدوا علیهن أربعة منکم»( ‌نساء 15.)

یعنی: و زنانی از زنان شما مسلمانان که کار زشت و ناشایست (‌زنا) انجام می‌دهند بر آنان چهارگواه بگیرید.

در غیر اینصورت اگر به کسی تهمت زنا نسبت داده شود و چهار شاهد نیاورد بر او حد جاری می گردد:

‌که خداوند می‌فرماید:

" والذین یرمون المحصنات ثم لم یأتوا بأربعة شهداء فاجلدوهم ثمانین جلدة.ولا تقبلوا لهم شهادة أبدا، وأولئک هم الفاسقون.إلا الذین تابوا من بعد ذلک وأصلحوا فإن الله غفور رحیم "(نور 5-4)

" إن الذین یرمون المحصنات الغافلات المؤمنات، لعنوا فی الدنیا والاخرة، ولهم عذاب عظیم.
یوم تشهد علیهم ألسنتهم وأیدیهم وأرجلهم بما کانوا یعملون یومئذ یوفیهم الله دینهم الحق، ویعلمون أن الله هو الحق المبین(نور 25-23) إن الذین یحبون أن تشیع الفاحشة فی الذین آمنوا لهم عذاب ألیم فی الدنیا والاخرة.

[‌وکسانی‌که زنان پاکدامن را متهم می‌کنند سپس چهارگواه بر ادعای خود نمی‌آورند، آنها را هشتاد ضربه تازیانه بزنید وگواهیشان را هرگز نپذیرید و بیگمان آنان فاسقانند، مگرکسانی‌که بعد ازآن توبه ‌کنند و با اعمال صالح‌ این نقیصه را جبران‌کنندکه خداوند غفور و رحیم است‌، باشدکه آنان را ببخشاید]"‌. و [‌کسانی‌که زنان پاکدامن و بیخبراز هرگونه آلودگی و مومن را متهم بزنا و فحشاء می‌سازند، در دنیا و آخرت از رحمت الهی بدورند و عذاب بزرگی در انتظارشان است‌. درآن روز که زبانها و دستها و پاهایشان بر ضد و بر علیه آنها به اعمالی که مرتکب می‌شده‌اند گواهی می‌دهد. در آن روز خداوند جزای واقعی آنها را بی‌کم وکاست می‌دهد و می‌دانندکه خداوند حق آشکار است و شکی بر حقانیت او نیست و آشکار و تردید ناپذیر است‌]"و "[‌‌براستی‌کسانی‌که دو‌ست دارند که فحشاء و اعمال زشت در میان مومنان اشاعه پیدا کند، عذاب دردناکی در دنیا و آخرت در انتظارشان می‌باشد]‌"

شما حتی نمیدونین موضوع تاپیک من چیه؟مگه من به روش ثابت کردن ایراد وارد کردم که اینارو آوردین؟من مشکلم با مجازات هایی که اسلام نسبت به این افراد درنظر گرفته.لطفا پست اول تاپیک رو بخونین ببینین چی ازتون میخواد بعد پست بدین
Sachme:
من ماندم شما كه اينقدر از اسلام انتقاد ميكنيد قرآن نمي خوانيد ولي من از قرآن جواب شما را دادم

من موندم انگار من ازتون میپرسم ساعت چنده شما در جواب میگین ماست سفیده و تازه ادعاتونم میشه که جواب درست و کاملی دادین
julien:
خیر.یهودی های چند قرن قبل از محمد سنگسار میکردن زنا کارها رو.اسلام هم مانند بسیاری دیگر از احکامش اینجا از یهودی ها تقلید کرده.

من منظورم این بود که سنگسار قبل ظهور اسلام در منطقه عرب نبوده و بعد اومدن محمد اومده دیگه...
Sachme:
شما بريد آيات رو بخونيد شما و دوست دخترت سكس كن اما براي اثبات اين عمل شما چهار شاهد لازم است شما و دوست دخترت تنها بودين خب براي اثبات اين عمل شاهد لازمه اگر كسي به شما تهمت زد يا شاهدين چهار نفر نبودند مثلا سه نفر بودند طبق حكم قرآن بر آن سه نفر حد مي زنند

خب دودوستی که باهم سکس میکنن وسط قبر امام خمینی سکس نمیکنن که که شاهدی هم باشه.بعدشم اون زمون چیزی به اسم آزمایش و دوربین و علم نبود الان به جز شاهد میشه با هزارتا راه دیگه اثبات کرد که دو نفر باهم سکس داشتن
slash00:
كينگ چرا قاطي كردي حكم
زناي دختر و پسر
اصلا سنگ سار نيس!
بعد مطمئني به كسي ضرر نمي رسوني؟ شوهر اينده اون دختر راضيه؟!
در مورد مجازات كافر من اطلاعات ندارم دوستمون وكيله توضيح ميده حتما

ایرانی ها برا اینکه آبروریزی نشه اینو سانسور کردن وگرنه مجازات اصلیش سنگساره
بعدشم شوهر اون طرف راضیه ینی چی؟خیلی جالبه که همه ی پسرای ایرانی تا قبل ازدواج با ده تا دختر میخوابن و موقع ازدواج اولین سوالی که میپرسن به دختره میگن پرده داری؟
یک اینکه قضیه رو تک بعدی نکن.دو اینکه این حرفا برای عصر سنگه.
Sachme
فقط مونده بود بگی شاهد باید خیار باشد
ببین عزیزم در این زمونه یکی بخواد این اعتراف بکنه لازم نیست سه نفر دیگه رو بیاره.با یه دوربین کوچولو یا یه آزمایش ساده میتونه ثابت کنه که این دونفر باهم سکس داشتن
alinumber7:
دوستان عزیز قبول دارید که مجازات اعدام برای متجاوز به بچه ها مناسبه ؟

نه من قبول ندارم.متجاوز چه به زن چه به کودک باید ذره ذره بمیره.روو پاهاش سرب بریزن.گوشتو ببرن.تا میتونن باید شکنجش بدن ولی شکنجه ای که نمیره.من مغتقدم متجاووز انسان نیست و نباید باهاش به شکل انسانی رفتار شه.

این کاربر بخاطر تخلف در قوانین انجمن برای همیشه بن شد.
(پرنسس)
     
صفحه  صفحه 3 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
مذهب انجمن لوتی / مذهب / مجازات های اسلامی بالا
جواب شما روی این آیکون کلیک کنید تا به پستی که نقل قول کردید برگردید
رنگ ها  Bold Style  Italic Style  Highlight  Center  List       Image Link  URL Link   
Persian | English
  

 ?
برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.



 
Report Abuse  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti

Copyright © 2009-2019 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites