انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
داستان سکسی ایرانی
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2

مهسا و مونا


زن

 
مهسا و مونا – قسمت یازدهم (پایانی)


اون موقع بیشتر قدرت رو میدونه ، و بیشتر به حرفت گوش میکنه ، خوب عزیزم ……

مهسا کمی آروم شد و بعدش هم تو این چند شبی که بودیم خیلی بهش خوش گذشت و کاملاً تونسته بود که با سکس ، مونطوری که من میخواستم ، آشنا بشه . مونا هم همینطور چون یک شب که داشتیم یک سکس سه نفره می کردیم دیگه یاد گرفته بود که کیرم رو ماساژ بده و داشتند ساک زدن رو هم یاد می گرفتند.

موضوع به اینصورت بود که شب قبل از برگشتمون بود و از سونا برگشته بودیم تو رختخواب و طبق معمول من وسط خوابیده بودم و دخترها هم دو طرف من بودند و با دست داشتیم بدن همدیگه رو می مالیدیم ، مهسا که ساک زدن رو خوب یاد گرفته بود ، رفته بود پایین و داشت برام ساک می زد و مونا هم صورتم رو می بوسید و داشت بوسه زدن و لب گرفتن رو یاد می گرفت ، همونطور که داشت از من لب می گرفت ، من شروع به بوسه های کوچولو ازلبش به سمت گردنش رفتم و بعد هم برآمدگی های تازه سینه هاش رو بوسیدم و می لیسیدم هنوز سینه های مونا بزرگ نبودند و نوک بزرگ برای مکیدن نداشتند ولی همون برجستگی که بوجود اومده بود به نظر می رسید که داره مونا رو به بلوغ جنسی نزدیک میکنه ، من هم می خواستم کاری کنم که هرچه زودتر مونا به بلوغ جنسی برسه و از این حالتها بتونه لذت کاملتری ببره ، همینطور مشغول لیسیدن سینه هاش بودم و با این کارم مونا خیلی احساس لذت می کرد این رو از حرکاتش میشد فهمید ، مهسا هم که داشت برام ساک میزد .

مهسا رو صدا زدم و گفتم : مهسا جون کاری که میکنی رو به مونا هم یاد بده .

مهسا هم که سرش رو از روی کیرم بلند کرده بود گفت : چشم باباجون !!!!!

مونا هم رفت پایین و سرش رو به سر مهسا نزدیک کرد و گفت : چیکار باید بکنم ؟؟

مهسا گفت : خیلی راحته ، همونطور که بستنی مک میزنی یا میلیسی ، بیا کیر بابا رو هم همونطورر بخور .

مونا که هنوز دهن کوچکی داشت لبهای قشنگش رو روی کلاهک کیرم گذاشت و سعی میکرد تا اونجایی که میتونه کیر بزرگ و کلفتم رو تو دهنش جابده و مک بزنه . هنوز خیلی ناوارد بود و نمیدونست کاملاً چه کاری بکنه ، ولی خیلی خوب این کارو داشت یاد می گرفت .

مهسا گفت : مونا جون اینرو ساک زدن میگن .

مونا گفت : خودم میدونم ، قبلاً شنیده بودم و به کارش ادامه داد.

به آرومی سر مونا رو از روی کیرم بلند کردم و گفتم : بخواب . بعد هم خودم بلند شدم و کنار صورتش نشستم و کیرم رو به سمت دهنش نزدیک کردم و گفتم : حالا بخور ، بعد هم رو به مهسا گفتم : تو هم کوسش رو بخور . امروز میخواهم به مونا لذت بدیم . پس باید سعی کنیم مونا بهش حسابی خوش بگذره . مهسا که خوب منظورم رو میدونست ( میخواهم مونا رو برای سکس آماده کنم) رفت لای پای مونا و شروع به خوردن و لیسیدن کوس زیبا و کوچولو مونا کرد . مونا که صورتش به طرف من بود و داشت کیرم رو میخورد حسابی خسته شده بود بنابراین گفتم : مونا جون تو فقط دهنت رو دور کیرم نگهدار ، بقیه اش با من . از اون لحظه به بعد این من بودم که با عقب و جلو کردن کمرم کیرم رو تو دهن مونا عقب جلو میکردم تا حال بکنم . همینطور که کیرم رو تو دهن مونا میکردم ، با یکی از دستهام هم سینه هاش رو ماساژ میدادم ، مهسا هم اونقدر کوس مونا رو لیسیده بود که دهنش کف کرده بود ولی هنوز هم مونا نمیتونست به اورگاسم برسه ، ولی میدونستم که داره بینهایت لذت میبره و این خودش مبنائی هستش که بتونه زودتر بالغ بشه و اورگاسم رو تجربه کنه .

دیگه داشت آبم میومد و میخواستم مونا هم مثل مهسا که شب گذشته مزه آب منرو چشیده بود اون هم آب کیرم رو بچشه و برای همین وقتی آب کیرم با فشار تو دهنش پاشید کیرم رو کشیدم بیرون و بقیه اش رو روسینه مونا ریختم . مونا اول خوشش نیومد ولی وقتی مهسا با دیدن این صحنه دست از کوس مونا کشید و اومد و آب کیری که رو سینه های مونا بود رو لیسید ، مونا هم از اون حالت خارج شد و آبی رو که تو دهنش بود رو کمی بیرون داد و کمی رو هم خورد و خلاصه هم ساک زدن و هم آب کیر خوردن رو یاد گرفت و دیگه از اینها ناراحت نمیشد .

چند روز بعد از برگشتن به تهرون و موقعی که همینکارها رو تو خونه انجام میدادیم چون بچه ها عادت کرده بودند که شبها تو یک اتاق بخوابیم ، مونا تونست به اولین اورگاسم خودش برسه و از این به بعد لذت بیشتری از سکس خودش ببره .

پایان.
     
  
صفحه  صفحه 2 از 2:  « پیشین  1  2 
داستان سکسی ایرانی

مهسا و مونا


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA