انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 2 از 48:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  45  46  47  48  پسین »

Interesting news from Iran | اخبارهای جالب و خواندنی از ایران


مرد

 
پيامك‌هاي فرستاده شده به الجزيره براي احمدي‌نژاد




شبكه تلويزيوني الجزيره قطر هنگام سخنراني رئيس جمهور اسلامي ايران در جمع مردم شهر مرزي "بنت جبيل " در جنوب لبنان، پيامك‌هاي مخاطبان عربي خود را از اقصي نقاط جهان منتشر كرد.


سفر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور اسلامي ايران به لبنان و ديدارهاي مردمي وي در اين كشور به ويژه در شهر مرزي "بنت جبيل " واقع در مرزهاي جنوبي لبنان با فلسطين اشغالي مورد توجه رسانه‌هاي مختلف قرار داشته است.

شبكه تلويزيوني الجزيره نيز با توجه به حساسيت و استقبال گسترده مردمي، اين رويداد مهم را به طور مستقيم پخش كرد.

نكته قابل توجه در اين ميان پيامك‌هايي است كه هنگام سخنراني آقاي احمدي نژاد در ورزشگاه بنت جبيل،‌ به شبكه تلويزيوني الجزيره فرستاده مي‌شده و اين شبكه نيز بلافاصله به انتشار آن پرداخته است.

برآورد كلي اين پيامك‌ها، علاوه بر خوش‌آمد گويي به رئيس جمهور كشورمان، تمجيد و حمايت از وي به عنوان يك قهرمان و حامي مقاومت در كنار ديگر شخصيت‌هاي محور مقاومت همانند سيدحسن نصرالله بوده است.

اين پيامك‌ها كه از اقصي نقاط جهان عرب فرستاده شده است عبارتند از:

- زنده باد احمدي نژاد ، بشار اسد و حسن نصرالله
- زنده باد احمدي نژاد خداوند او را موفق كند/ عماد از مصر
- زنده باد لبنان، خوش آمدي اي قائد و رهبر احمدي نژاد
- لا اله الا الله سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
- تحيت و تبريك به احمدي نژاد، بشار و حسن نصرالله
- خوش‌ آمدي اي قهرمان خوش‌ آمدي اي شجاع
- خداوند مسلمانان را پيروز گرداند
- خداوند اسلام را در سراسر جهان پيروز گرداند
- اللهم صلي و سلم علي سيدنا محمد.. الله اكبر
- تحيت و تبريك ملت مصر به شير خدا احمدي نژاد
- احمدي نژاد+ نصرالله = جهاد حقيقي
- زنده باد سوريه
- خداوند سيد حسن نصرالله را حفظ كند ../ حنين از عراق
- زنده باد لبنان، زنده باد احمدي نژاد و پيروزي از آن نصرالله است
- تحيت و خوش‌آمد به قهرمانان مقاومت
- استغفرالله العظيم والله اكبر ولله الحمد
- بشار ، نصرالله و احمدي نژاد؛ آزادي آينده
- زنده باد احمدي نژاد و نصرالله
- خداوند احمدي نژاد، نصرالله، اردوغان و بشار اسد را ياري كند
- خداوند اسلام و مسلمانان را پيروز گرداند/ عمر السرحان
- حقا كه تو [احمدي نژاد] قهرمان علم، دين، ايمان و شجاعتي؛ به وطنت خوش آمدي
- ان شاء الله وحدت تمامي اعراب و مسلمانان
- خداوند اسلام را پيروز كند / صلاح از سودان
- پيروزي از آن اسلام است/ مالك عواد
- احمدي نژاد، نصرالله؛ شما پشتيبان و حامي اسلاميد
- خداوند مسلمانان را در تمامي نقاط دنيا پيروز گرداند
- تبريك به احمدي نژاد و نصرالله شما رهبران امت هستيد/ ابو المنيا از مصر
- زنده باد احمدي نژاد….
-درود بر بزرگ مرد جهان اسلام وایران، احمدی نزاد /حسن از فارس
     
  
مرد

 
طرح 14 ميليون صلوات براي سلامتي رهبر!!!


مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبر داد: طرح ۱۴ میلیون صلوات به پیشگاه علی‌بن‌موسی‌الرضا‌(ع) جهت سلامتی رهبر انقلاب با عنوان «اهدای گل صلوات بهترین هدیه مبلغن جهت سلامتی و حفاظت رهبر‌ معظم‌انقلاب» اجرا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام رضوی‌مهر با بیان این مطلب گفت: مبلغین سازمان اوقاف و امور خیریه، با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد‌(ص) به بزرگترین علمدار مسیر هدایت در عصر غیبت تا رسیدن امام عصر‌(عج)؛ یعنی رهبر معظم انقلاب برای سلامتی و حفاظت ایشان به ذات مقدس معصومین‌(ع) توسل می‌جویند.

رضوی‌مهر افزود: از آنجا که تشرف حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای به شهر خون و قیام و بارگاه کریمه اهل‌بیت‌(س) همراه با حضور در حوزه سترگ و بالنده حوزه علمیه قم که مهد انقلاب بزرگ اسلامی است می‌باشد، مبلغین سازمان اوقاف و امور خیریه تصمیم گرفتند تا با صلوات بر محمد و آل محمد‌(ص) برای سلامتی وجود نازنین رهبر معظم انقلاب علاقه و پیوند معنوی خود را به نمایش بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و ولایتمدار قم که قصد قربت می‌کنند و با وضو به ملاقات سلاله پاک پیامبر‌(ص) و حضرت زهرا‌(س) می‌شتابند، می‌دانند هر گامی که جهت رویت نایب امام زمان‌(عج) بر می‌دارند در واقع قدمی برای زمینه‌سازی ظهور آخرین سفیر الهی و امید همه مستضعفان عالم حضرت بقیة‌الله‌(عج) می‌باشد.
مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف تاکید کرد: مبلغان سازمان اوقاف به نیابت از شهدای روحانی چفیه بر دوش در میان خیل عظیم مشتاقان رهبر انقلاب در روز سه شنبه با تکبیر و سجده شکر به پیشگاه الهی، بیعتی دوباره و به یادماندنی در تاریخ قم به یادگار خواهند گذاشت.
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز خبر حوزه، رضوی‌مهر افزود: بیعت با رهبری، حمایت از مرجعیت و پشتیبانی از حوزه‌های علمیه خشم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را دو چندان خواهد کرد و امید دوستداران نظام مقدس اسلامی را بارور خواهد نمود.
وی گفت: پوسترهای منقوش به چهره دلربای رهبر انقلاب توسط مبلغان اوقاف توزیع می‌گردد و با ایجاد ایستگاه صلواتی، از زائران ایشان پذیرایی می‌شود.
     
  
مرد

 
اسم احمدی نژآد در تورات امده است!


«باراک اوباما» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا حدود یک سال و نیم پیش به پست ریاست جمهوری کشورش دست یافت. تقریبا از همان موقع تاکنون هر از چند گاهی جنجالی میان خاخام های مختلف یهودی بر سر او و وضعیت فعلی و آینده جهان به وجود می‌آید.
برخی خاخام های یهودی می‌گویند: نام «باراک اوباما» در کتاب مقدس آمده و بیان شده که در زمان وی جنگ آخر الزمان میان میان اسرائیل و ایران رخ خواهد داد. در این جنگ عنیف سوریه، حماس و حزب الله نیز به کمک ایران می‌آیند و از سوی دیگر ایالات متحده آمریکا و برخی کشورهای دیگر اروپایی نیز به اسرائیل کمک خواند کرد. جنگ یأجوج و مأجوج در همین زمان خواهد بود.
این جنجال برای اولین بار هنگامی‌رخ داد که خاخام «هارعتسیون» در بیت المقدس اشغالی گفت: به دنبال اسم اوباما در کتاب مقدس گشتیم و دیدیم که اسم وی سه بار در این کتاب بیان شده که در هر سه بار مربوط به جنگ یأجوج و مأجوج بوده است. از همین رو خاخام های دینی پیش بینی می‌کنند که جهان در سال ۲۰۱۲ به پایان برسد و پس از اینکه همگان در قبر قرار گرفتند، در سال ۲۰۳۵ یعنی حدود ۲۵ سال دیگر قیامت برپا خواهد شد.

در همین حال پایگاه خبری «هشیم نت» که یک پایگاه افراطی وابسته به خاخام های افراطی است در مقاله ای نوشت: جنگ یأجوج و مأجوج و ظهور ]حضرت[ عیسی مسیح بین سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ رخ خواهد داد.
این مطلب در ادامه افزود: جنگ سختی که جنگ آخر الزمان است از یک کشور عربی – اشاره غیر مستقیم به لینان – و توسط یک گروه مسلح علیه اسرائیل آغاز خواهد شد. در همان زمان ایران نیز به کمک آن گروه مسلح خواهد آمد زیرا اسم «محمود احمدی نژاد» به عنوان رئیس جمهور ایران نیز در تورات مقدس در بخشی به نام “حزقیال” آمده است.
این مطلب همچنین می‌افزاید: البته این جنگ تقریبا نسبت به زلزله ای که قرار است در سال ۲۰۱۱ یا ۲۰۱۲ در تل آویو بیاید و تمام برج ها و ساختمان های این شهر را تخریب کنند، ناچیز است به طوری که چنین زلزله ای تمام این سرزمین را به لرزه در می‌آورد و ویران گر است.ی نبود!
     
  
مرد

 
احمدی‌نژاد خطاب به سعد حریری: بریم ساندویچ بخوریم



نماد کاربر

تاريخ عضويت: سه شنبه 4 تیر 1387, 12:07 pm
پست ها : 9825
محل سکونت: مازندران
مرتبه:
{ THANKED }: در

تبلیغات
خرید اینترنتی

'محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد جالبی را خطاب به 'سعد حریری' نخست وزیر لبنان مطرح کرد

به گزارش مشرق، ایرنا به نقل از روزنامه لبنانی 'السفیر' نوشت: در جریان ضیافت نهاری که سعد حریری نخست وزیر لبنان برای احمدی نژاد در مقر نخست وزیری لبنان تدارک دیده بود، رییس جمهوری ایران برای دیدار از جنوب لبنان ابراز عجله می کرد زیرا مردم بنت جبیل در انتظار وی بودند اما سعد حریری اصرار داشت که رییس جمهوری ایران تا پایان ضیافت ناهار و خوردن میوه و شیرینی صبر کند.
السفیر افزود: در این حال بود که احمدی نژاد رو به حریری کرد و گفت: نظر شما چیست که با هم به جنوب برویم و در راه ساندویچ بخوریم.
     
  
مرد

 
سردار نقدی: رهبران اغلب کشورها قاچاقچی هستند!




سردار نقدي گفت: اغلب رهبران كشورها افرادي بي‌سواد، قاچاقچي و فاسدند و آنهايي هم كه سالم‌تر هستند، علم‌محور نيستند اما شرط رهبر در كشور ما دانشمندي و اجتهاد است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين قرار گرفتن اقتصاد و جامعه آمريكا طي سه سال اخير در سراشيبي سقوط را نشان دهنده علمي نبودن مديريت آنها دانست و گفت: در چنين شرايطي آنها مدعي هستند كه حكومت و تشكل‌هايشان علمي است بخواهيم از چنين علمي تبعيت و پيروي كنيم و ساختار كشور را بر اساس علم آنها اداره كنيم، بي‌ترديد به سرنوشت آنها دچار خواهيم شد.

وي با بيان اينكه علوم انساني وارداتي كه در مراكز علمي و دانشگاهي ما تدريس مي شوند، علم نيستند و خيلي از آنها جعلي است، گفت: اگر اينها علم بودند فارغ‌التحصيلان آن مي‌توانستند كشوري همچون آمريكا را به خوبي اداره كنند و نگذارند به سراشيبي سقوط بيفتد
     
  
مرد

 
عكس شيشه چسب كاري شده هواپيماي پرواز تهران كيش




پرواز تهران-کیش:

با توجه به اختلاف فشار داخل و خارج هواپیما در حین پرواز، پیدایش کوچکترین منفذی در بدنه می تونه منجر به سقوط هواپیما بشود، حالا شما تصور کنید این شیشه شکسته و چسب کاری شده ناگهان از جایش کنده شود و از آن به بعد این پنجره مثل یک اژدهایی می شود که هرچی دم دستش برسد را می بلعد!



w
     
  
مرد

 
کروبی اگر می گذاشتند رئیس جمهور شوم بنزین لیتری 50 تومان میش

اورا عمت



مهدی کروبی اخیرا در حاشیه جلسه ای گفته است: اگر می گذاشتند من رئیس جمهور شوم! بنزین را لیتری 50 تومان می کردم.





/
به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق ، کروبی کاندیدای ناکام انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در حاشیه دیدار چندی قبل برخی از دانشگاهیان با وی درباره وضعیت اقتصادی کشور گفته است: اوضاع اقتصادی کشور اصلا خوب نیست ، تحریم ها بهانه است. دلیل این اوضاع خراب، این کاره نبودن دولتمردان فعلی می باشد.


وی افزوده است: اگر می گذاشتند من رئیس جمهور شوم ! کشور را از نظر اقتصادی و مدیریتی متحول می کردم. من برنامه های مفصل و علمی در تمامی حوزه ها خصوصا عمران و آبادانی کشور داشتم ، حیف که نشد آنها را اجرا کنم.


کروبی درباره هدفمند شدن یارانه ها نیز گفته است : این کار باید زودتر از اینها انجام می شد اما هیچ کدام از دولتهای قبلی جرائت اجرای آن را نداشتند. این دولت هم که می خواهد اجرایش کند بخاطر کارهای تبلیغاتی است ! آنها می خواهند با این کار مقداری پول به مردم بدهند و خود را برای انتخابات آینده آماده کنند.


این کاندیدای ناکام ادامه داده است: اگر من رئیس جمهور می شدم علاوه بر اینکه قانون هدفمندی یارانه را اجرا می کردم ، ماهانه حداقل 100 هزار تومان به هر ایرانی می دادم و یک ریال هم نمی گذاشتم قیمتها افزایش یابد .


حتی برخی اجناس را ارزان می کردم مثلا بنزین را آزاد می کردم و لیتری 50 تومان به مردم می دادم در حالی که این دولت می خواهد بنزین را لیتری 800 تومان به مردم بدهد.
     
  
مرد

 
قبض ۸ میلیونی گاز برای مجتمع مسکونی ۱۰ واحدی!

چکیده : در حالی که قانون هدفمندکردن یارانه‌ها در کشور هنوز اجرا نشده و تعرفه‌ها نیز تغییر نکرده است، افزایش قیمت گاز مشترکان، این نگرانی را ایجاد کرده که در صورت واقعی شدن قیمت حامل‌های انرژی، قیمت گاز تا چه میزان افزایش خواهد یافت

بعد از اینکه قبض‌های ۲۰۰ هزار تومانی برق بسیاری از تهرانی‌ها را شوکه کرد، حالا نوبت به قبض ۸ میلیون تومانی گاز رسیده، تا تهرانی‌ها را حسابی نگران کند.

به گزارش دنیای اقتصاد، در حالی که قانون هدفمندکردن یارانه‌ها در کشور هنوز اجرا نشده و تعرفه‌ها نیز تغییر نکرده است، افزایش قیمت گاز مشترکان، این نگرانی را ایجاد کرده که در صورت واقعی شدن قیمت حامل‌های انرژی، قیمت گاز تا چه میزان افزایش خواهد یافت.

افزایش قیمت به‌رغم کاهش مصرف

روز گذشته یکی از مشترکان گاز، قبض دو دوره اخیر خود را به «گروه انرژی» فرستاد و از نحوه محاسبه قیمت گاز گلایه کرد. وی که در یک ساختمان مسکونی ۱۰ واحدی زندگی می‌کند، می‌گوید: «دوره قبل (مرداد ماه)، مصرف گاز آپارتمان ما، ۳۳هزار و ۹۹۸ مترمکعب بود، اما در دوره جدید (مهرماه) ۲۷ هزار و ۸۰۰ مترمکعب گاز مصرف شده که نسبت به دوره قبل ۶هزار مترمکعب کاهش داشته است.»

وی ادامه می‌دهد: «قیمت گاز برای دوره قبلی یک میلیون و ۸۴۷ هزار و ۸۰۰ تومان حساب شده بود. اما در دوره جدید که کمتر هم مصرف کرده‌ایم، قیمت پرداختی ۸ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان شده است.» البته ناگفته نماند که در این قبض گاز بیش از ۴ میلیون تومان یارانه دولتی هم در نظر گرفته شده است؛ یعنی بدون احتساب یارانه دولتی قبض گاز این مشترک تهرانی بیش از ۱۲میلیون تومان می‌شد.

هر مترمکعب، ۲۳۶ تومان!

مقایسه میزان مصرف گاز با قیمت محاسبه شده آن نشان می‌دهد، قیمت گاز مصرفی این مشترک تهرانی برای دوره مرداد، ۵۴ تومان و برای دوره مهر، ۲۳۶ تومان به ازای هر مترمکعب محاسبه شده است؛ این در حالی است که در حال حاضر، متوسط قیمت گاز برای بخش خانگی ۱۳تومان به ازای هر مترمکعب است.

اما موضوع به همین جا ختم نمی‌شود؛ چرا که قبض این شهروند تهرانی نکته شگفت‌انگیز دیگری هم دارد. وی می‌گوید: «دوره قبل که قبض گاز به دستمان رسید، به‌طور کامل تسویه کردیم؛ اما این دوره باز هم ۱٫۵ میلیون تومان بدهی برای ما حساب کرده‌اند.»

وقتی از وی پرسیدیم، چرا این موضوع را به شرکت گاز اعلام نکرده‌اید، می‌گوید: «این موضوع را مطرح کرده‌ایم، اما مسئولان شرکت گاز منطقه در مقابل اعتراض ما، فقط گفتند که این بدهی به دلیل افزایش قیمت گاز در دوره قبل بوده است.»

با این حساب به نظر می‌رسد، شرکت گاز اعمال جرایم گازی را زودتر از موعد اعلام شده (یعنی مهرماه)، اعمال کرده و تحت عنوان بدهی معوق در قبض‌های جدید لحاظ کرده است. این درحالی است که بر اساس اعلام مسئولان شرکت ملی گاز ایران قرار بود که افزایش قیمت گاز از اول مهر ماه اعمال شود.

درست همین یکی دو ماه پیش بود که مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از اعمال جرایم جدید برای مشترکان پرمصرف خبر داد و گفت: «جرایم مشترکان پرمصرف گاز که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، بین ۲ تا ۵/۲ برابر افزایش می‌یابد.»«جواد اوجی» گفته بود: «برای مشترکانی که طبق الگو مصرف کرده و در دهک‌های یک تا ۷ مصرفی قرار می‌گیرند، هیچ‌گونه جریمه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود، ولی دهک‌های ۸ تا ۱۰ مصرفی که ۹درصد خانوارها را تشکیل می‌دهند و ۳۰ تا ۳۲ درصد گاز را مصرف می‌کنند، جریمه خواهند شد.»

به گفته وی، جریمه دهک ۸ به دو برابر، جریمه دهک ۹ به ۲٫۵۲ برابر و دهک ۱۰ به ۲٫۵ برابر افزایش پیدا می‌کند.

۳ سناریو برای افزایش قیمت گاز

اعمال جرایم جدید برای گاز در حالی آغاز شده که هنوز سناریوهای افزایش تعرفه گاز بعد از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مشخص نشده و دولت نیز تاکنون زمانبندی افزایش قیمت‌ها را اعلام نکرده است.هم اکنون بر اساس ۳ سناریوی ارائه شده به کارگروه طرح تحول اقتصادی دولت، نحوه افزایش قیمت گاز مشترکان خانگی، تجاری و صنعتی در قالب یک برنامه ۵ ساله در حال بررسی است.

در سناریوی اول، افزایش قیمت به صورت یک منحنی یکنواخت مطرح شده است؛ به طوری که باید قیمت گاز مشترکان خانگی از ۱۳۰ ریال فعلی، به طور متوسط سالانه ۲۰ درصد افزایش ‌یابد و در مدت ۵ سال کاملا آزاد ‌شود.سناریوی دوم افزایش قیمت گاز مشترکان هم به گونه ای طراحی شده است که بهای این حامل انرژی در سال اول و دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها با شتاب بیشتری افزایش یابد و در سال‌های پایانی منحنی افزایش قیمت با شیب کمتری دنبال شود. در صورت اجرای این سناریو، قیمت گاز طبیعی در سال‌های اول و دوم به طور متوسط سالانه ۳۰ درصد و در سال‌های پایانی تا ۱۵ درصد به صورت تدریجی افزایش می‌یابد.

اما در سناریوی سوم، پیشنهاد افزایش همزمان و متناسب قیمت تمامی‌ حامل‌های انرژی همچون برق، گاز، بنزین و گازوئیل در دستور کار قرار گرفته است.

به هر حال، در شرایطی که هنوز دولت زمانبندی مشخصی را برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در بخش گاز اعلام نکرده، به نظر می‌رسد که با شروع فصل سرما و افزایش مصرف گاز در میان خانواده‌ها، مشترکان بیشتری مشمول جرایم گازی شده و از قبض‌های چند میلیونی گاز، حسابی شوکه شوند.
     
  
مرد

 
خط تولید " مرگ " در سپاه کامل شد. از دستگیری تا دفن


با این اقدام حکومت ، پازل جنایات نیروهای سرکوبگر که از زمان دستگیری مخالفان تا بازجویی و شکنجه و پرونده سازی و محاکمه و صدور رای تحت فرمان مستقیم سپاه بود تکمیل می شود و مراحل بعدی را که سر به نیست کردن آنها و دفن مخفیانه قربانیان است را هم رسما به آنها وا می گذارد....خبری منتشر شد تحت این عنوان: علی اکبر توکلی نژاد از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی به سمت مدیر عامل بهشت زهرا منصوب گردید.

این خبر را باید جدی گرفت. طی سالهای گذشته و خصوصا در رویدادهای پس از انتخابات و شکل گیری جنبش سبز مردم ایران ، منشاءبخشی از اخبار مهم و پشت پرده جنایات نیروهای امنیتی گورستان بهشت زهرا بود. بعنوان مثال کشف دهها گور بی نام و نشان خبری بود که نمی شد بر آن سرپوش گذارد تا بی پاسخ بماند. یا انتقال دهها جسد منجمد شده که نشان از قتل پنهان دهها معترض بی گناه و نگهداری آنان در سردخانه های غیر استاندارد داشت را نمی شد ندیده گرفت اگر چه هیچ پاسخی جز مشت آهنین در انتظار پرسشگران نبود. اما مستند شدن اعتراض های مردمی به تصاویر آشکار گورهای قربانیان و فقط طرح همین سوال ، باعث آشفتگی در اردوگاه باند حکومت می شد و بخشی از جنایت های بیشمار آنان را به وضوح نشان می داد.

نیروهای امنیتی از مدتها پیش در صدد تسلط مطلق بر امور بهشت زهرا بودند و البته همه گونه آزادی عمل را هم در اختیار داشتند ، اما حجم جنایات و قتلهای آشکار و نهان وابستگان به علی خامنه ای تا به آنجاست که ضروری دانسته اند بهشت زهرا رسما تحت مدیریت نیروهای سپاهی قرار گیرد. کاملا آشکار است که نیرو های سرکوبگر قصد دارند مانع از انتشار هرگونه خبری ولو اندک در مورد نقل و انتقال اجساد جان باختگان و قربانیان خود شوند و همین امر خیال آنها را در بالا بردن جسارتشان در تشدید خشونت ها راحت تر می سازد. با این اقدام حکومت ، پازل جنایات نیروهای سرکوبگر که از زمان دستگیری مخالفان تا بازجویی و شکنجه و پرونده سازی و محاکمه و صدور رای تحت فرمان مستقیم سپاه بود تکمیل می شود و مراحل بعدی را که سر به نیست کردن آنها و دفن مخفیانه قربانیان است را هم رسما به آنها وا می گذارد...
     
  
مرد

 
جایگاه CNG در مجتمع‌های مسکونی



دستگاه‌ کوچک «سی ان جی» از بهمن ماه امسال به تولید انبوه می‌رسد و سالانه 50 هزار دستگاه مینی «سی ان جی» در کشور تولید خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مجری طرح تولید دستگاه‌های کوچک «سی ان جی»، در حاشیه مراسم راه‌اندازی یک دستگاه «سی ان جی» در ساختمان شماره یک وزارت صنایع و معادن با بیان این مطلب گفت: «این دستگاه کوچک و قابل حمل و اتصال به برق و گاز شهری است.»

محمدرضا شهیدی ،با اشاره به مزایای بکارگیری جایگاه‌های کوچک «سی ان جی»، در منازل و ادارات گفت: هدفمند شدن یارانه‌ها و افزایش قیمت بنزین،‌ وجود صف های طولانی جایگاه‌های «سی ان جی» در سطح شهر و اتلاف وقت شهروندان باعث می‌شود،‌ استفاده از جایگاه‌های کوچک «سی ان جی» مورد توجه دارندگان خودروهای گاز سوز قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی فولاد اقدام به ساخت این دستگاه کرده است، خاطرنشان کرد : همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر ، تولید انبوه این دسنگاه آغاز می شود.

شهیدی ادامه داد: ارزش ریالی این دستگاه چهل میلیون ریال است که با همکاری شرکت های لیزینگ 20 میلیون ریال به صورت نقد و 20 میلیون ریال به صورت اقساط با بازپرداخت بلندمدت برای مجتمع های مسکونی و اداری در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد، این دستگاه از لحاظ ایمنی استاندارد اروپا، آمریکا و کانادا و سازمان استاندارد کشورمان را دریافت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیشنهادی که به دولت شده و اختصاص تسهیلات جداگانه برای خرید این دستگاه، امکان خرید آن برای بیشتر شهروندان میسر خواهد بود.
     
  
صفحه  صفحه 2 از 48:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  45  46  47  48  پسین » 
ایران

Interesting news from Iran | اخبارهای جالب و خواندنی از ایران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA