انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 4 از 48:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  45  46  47  48  پسین »

Interesting news from Iran | اخبارهای جالب و خواندنی از ایران


مرد

 
ممنوعیت دیدار از منشور کورش در روز کورش



ممنوعیت دیدار از منشور کورش در روز کورش



ایران‌نامه‌: در روز هفتم آبان که روز جهانی کورش بزرگ نام گرفته است، دیدار از منشور حقوق بشر کورش بزرگ در موزه ملی ایران امکان‌پذیر نخواهد بود. روابط عمومی موزه ملی ایران در این مورد اعلام کرد: 6 و 7 آبان‌ماه موزه ملی ایران تعطیل است و موزه در طول این دو روز پذیرای بازدیدکنندگان منشور کوروش نخواهد بود. روابط عمومی موزه ملی دلیل این تعطیلی نابهنگام را "به‌روز رسانی سیستم امنیتی و تجهیزات دوربین‌های مداربسته و تاسیسات برق موزه ملی" اعلام نموده است.



گفتنی است که تعطیلی موزه ملی در دو روز 6 و 7 آبان‌ماه در حالی اعلام می‌شود که از مدتی پیش، سازمان‌های غیردولتی و دوستداران فرهنگ ایران، همه گروه‌های مردم را به بازدید از منشور کورش بزرگ در هفتم آبان‌ماه سال‌روز صدور منشور جهانی حقوق بشر کورش بزرگ فراخوانده بودند. از دیدگاه صاحب‌نظران این اقدام مدیریت موزه ملی ایران صرفا به منظور پیشگیری از سفر دوستداران کورش بزرگ به تهران و بازدید گروهی از منشور کورش بزرگ در روز جهانی کورش صورت می‌گیرد.



از سوی دیگر، با اعلام خبر ضرورت به‌روز رسانی فوری سیستم امنیتی و تجهیزات دوربین‌های مدار بسته موزه ملی ایران دقیقا در روز جهانی کورش، بار دیگر دوستداران میراث فرهنگی نسبت به ناتوانی سیستم های امنیتی موزه و مدیریت آن در تامین امنیت منشور کورش بزرگ ابراز نگرانی نموده‌اند.
     
  
مرد

 
حذف علی مطهری از نامزدی عضویت در شورای نظارت بر صدا و سيما


انتخابات نماینده ناظر در شورای نظارت بر صدا و سیما امروز در صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد.
جهانبخش محبی‌نیا عضو هیات رئیسه مجلس اسامی، علی مطهری و بیژن نوباوه، اعضای کنونی شورای عالی نظارت بر صدا و سیما را به عنوان نامزدهای مجدد احراز این پست قرائت کرد و بعد هم از رمضان شجاعی‌کیاسری، ستار هدایت‌خواه و مهدی سنایی به عنوان دیگر نامزدها یاد کرد.

اما بعد از دقایقی، نام مطهری از فهرست نامزدها حذف شد. اول بحث بر سر این بود که او به اداره قوانین به شکل مکتوب اعلام نامزدی نکرده است. پس از آنکه اداره قوانین اعلام کرد چنین ضرورتی وجود نداشته، باز هم جهانبخش محبی‌نیا اعلام کرد که چون شواهدی دال بر اعلام کاندیداتوری آقای مطهری وجود ندارد، نمی‌توانیم بگوییم که ایشان کاندیداست!

گفتنی است، رای بالای مطهری برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات که در هفته‌های گذشته انجام شد، انتقاد نمایندگان حامی دولت را برانگیخت. در آن انتخابات، مطهری، 90 رای کسب کرد، اما رسایی تنها 5 رای به دست آورد.

در انتخاباتی که امروز برگزار خواهد شد، بیژن نوباوه، رمضان شجاعی‌کیاسری و ستار هدایت‌خواه نامزدهای فراکسیون انقلاب اسلامی از حامیان دولت در مجلس هستند.
     
  
مرد

 
اطلاعات جدید درباره پرونده شهرام جزایری




نماد کاربر

تاريخ عضويت: شنبه 7 اردیبهشت 1387, 9:51 am
پست ها : 3151
محل سکونت: اهواز - شهرک نفت
مرتبه:
{ THANKED }: در

تبلیغات
خرید اینترنتی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: یکی از مواردی که ما اخیرا در پرونده قضایی شهرام جزایری به آن رسیده ایم این است که او بجای پرداخت جریمه‌ ای که به آن محکوم شده درحال فروش داراییهای خود بوسیله سندسازی است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر امروز سه شنبه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که در محل آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه برگزار شد در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در رابطه با اتهامات وارد شده در مناظره های انتخاباتی درباره برخی از مسئولان کشور گفت: تا جایی که من از زیرمجموعه های قضایی خبر دارم مدرک، سند یا گزارشی در خصوص این اتهامات که در مناظره ها مطرح شد، ارائه نشده و البته این سئوال جدی است که چرا این مدارک به دستگاه قضایی جهت رسیدگی ارسال نشده است.

وی افزود: باید به سمتی برویم که سخنان خود را مستند کرده و به گونه ای مطالب خود را در منظر عمومی بیان کنیم که بتوان با استناد به مدارک مربوط به آن متخلفین را تحت تعقیب قرار دهیم.

پورمحمدی تصریح کرد: البته من از سوی سازمان بازرسی کل کشور اعلام می کنم که آماده ایم هرگونه مدرک و مستندی ارائه شود مورد تعقیب و بازرسی قرار بدهیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با قضایای پیش آمده در بازداشتگاه کهریزک گفت: ما یک ماه قبل از دستور مقام معظم رهبری گزارش مفصلی را از این بازداشتگاه تهیه کرده و به مسئولان عالی ارسال کردیم و چندی بعد نیز گزارشی خدمت مقام معظم رهبری رسید که رهبر انقلاب به سرعت دستور تعطیلی این بازداشتگاه را صادر کردند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره نحوه نظارت بر قوه قضائیه گفت: شکایات بسیاری از قضات در دادسرای عالی قضات مورد رسیدگی قرار می گیرد و علاوه بر آن حفاظت قوه قضائیه نیز نظارت خود را بر اجرای قانون در قوه قضائیه دارد.

طرح نظارت سازمان بازرسی بر قوه قضاییه در 1414 صفحه

پورمحمدی به برخی از فعالیت های سازمان بازرسی در نظارت بر امور اداری قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: یکی از طرح های نظارتی سازمان بازرسی طرح جامع نظام اطلاعات و آمار قوه قضائیه است که در 1414 صفحه و با بررسی 70 هزار برگ گردش اداری پرونده ها را مورد بررسی قرار داده است و در 30 مرکز استان از 5 هزار مراجعه کننده، 4 هزار قاضی و کارمند قوه قضائیه نظرخواهی شده است و همچنین 22 هزار نفر ساعت کار در این مورد انجام شده که اگر از یک دستگاه اجرایی می خواستیم این بازرسی ها را انجام دهیم صدای آنها در می آمد.

اطلاعت جدید درباره پرونده شهرام جزایری

پورمحمدی با اشاره به پرونده شهرام جزایری گفت: یکی از مواردی که ما اخیرا در پرونده قضایی وی به آن رسیده ایم این است که او بجای پرداخت جریمه‌ ای که به آن محکوم شده است درحال فروش دارایی‌های خود بوسیله سندسازی است که پرونده ای هم در این زمینه تشکیل شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با علت عدم برخورد با سران فتنه گفت: در برخی از مسائل باید توجه داشت که برخورد جدی، نه تنها عاملی برای رفع فساد نمی شود بلکه خود فتنه آور است که نباید انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ما پرونده های بسیار زیادی از طیف های مختلف سیاسی را در دست داریم ، افزود: از بالاترین سطح تا پائین ترین سطح به تمامی آنها بدون محدودیت رسیدگی خواهد شد و هیچ مصلحت اندیشی در برقراری عدالت نبوده و معتقدیم که بالاترین مصلحت اندیشی اجرای عدالت است.

گزارش سازمان بازرسی از سفرهای استانی آماده شد

پورمحمدی در پاسخ به سئوالی درباره پروژه های عمرانی دولت گفت: ما به تناسب و تناوب بر تمامی پرونده ها نظارت داریم و آنها را کنترل و بازرسی می کنیم و همچنین اگر لازم بود در معاملات حضور پیدا کرده و در صورت مشاهده ضرر و زیانی معامله را باطل اعلام می کنیم.

وی برای نمونه به سفرهای استانی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در رابطه با سفرهای استانی چندین بازرسی را انجام داده و گزارشی نیز از اجرا یا عدم اجرای مصوبات استانی را تهیه کرده ایم که این گزارش را به مقامات مسئول ارسال می کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد که سازمان بازرسی در زمینه پیشگیری از جرم متمرکز شده و سعی دارد که قبل از وقوع جرم اقدامات لازم را صورت دهد تا هزینه ای از این بابت متوجه کشور نشود.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست پورمحمدی رئوسی از بیانات امام راحل درباره قضاوت و تاثیر قضاوت کارآمد بر اصلاح جامعه را بیان کرد.
     
  
مرد

 
رئیس شورای اصناف: انبارها از کالا پر شد


رئیس شورای اصناف کشور از تشکیل ستاد هدفمندی یارانه‌ها در اصناف خبرداد و با اعلام اینکه انبارها پر از کالا شده است، گفت: بازرسی از واحدهای صنفی تشدید می‌شود.

قاسم نوده فراهانی در گفتگو با مهر گفت: راه اندازی ستاد مرکزی قانون هدفمند کردن یارانه ها در شورای اصناف کشور کلید خورده است تا بتواند به صورت روزانه، قیمت کالاها در سراسر کشور را رصد کرده و از افزایش غیرقانونی قیمتها جلوگیری به عمل آورد.

رئیس شورای اصناف کشور با تاکید بر اینکه انبارها از کالا پر است و کمبود کالا وجود ندارد، از تشدید بازرسی ها در آستانه اجرای این قانون خبر داد و گفت: اصناف مراقب است تا مردم، کالاهای اساسی را گران تر از افزایش قیمت منطقی که بر اثر قانون هدفمند کردن یارانه ها ایجاد می شود، نخرند.

وی تصریح کرد: در این راستا مردم می توانند با مشاهده هرگونه تخلفی با شماره تلفن 124 تماس حاصل کنند. در همین راستا بازرسان شورای اصناف کشور حداکثر 30 دقیقه پس از تماس ثبت شده، در محل حضور خواهند یافت.

به گفته فراهانی، قانون هدفمند کردن یارانه ها به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسیده است و هم اکنون برای آحاد مردم لازم الاجرا است، بنابر این نباید اجازه کارشکنی داد.

وی اظهار داشت: به دلیل افزایش قیمت حاملهای انرژی، قیمت برخی محصولات تولید داخلی اندکی افزایش خواهد یافت که منطقی به نظر می رسد، اما دولت و اصناف اجازه نمی دهد که قیمت کالاها بیش از حد منطقی خود افزایش پیدا کند و سودجویان از این فضا سوء استفاده کنند.

فراهانی گفت: اگر مردم تخلفی را مشاهده کردند، به 124 اطلاع دهند و کد رهگیری دریافت نمایند تا بتوانند در جریان نتیجه اقدامات به عمل آمده قرار گیرند.

به گزارش مهر، ذخیره سازی بیش از یک میلیون تن کالای اساسی شامل 13 قلم اصلی گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شیرخشک صنعتی، پنیر، کره، برنج، عدس، لوبیا، نخود، ماکارانی، روغن نباتی، قند و شکر با همکاری 12 مباشر از بخش خصوصی در کشور در حال انجام است
     
  
مرد

 
تولید بنزین سمی و سرطانزا توسط دولت و افشاگری نماینده مجلس



جلالیان، عضو کمیسیون انرژی مجلس، فاش کرده است که بنزین تولید شده در پالایشگاهها، سرطان‌زا و غیر استاندارد است


و گفته است: مسائل اینچنینی را که جان مردم را به خطر می‌اندازد، نمی‌توان با ژست گرفتن در عرصه داخلی و خارجی و شعار دادن توجیه کرد. وی هشدار داده که تماس فیزیکی و استشمام این بنزین غیر استاندارد بسیار خطرناک است


و موجب بیماری می‌شود. این نماینده تاکید می‌کند که حتی اگر بحث استاندارد، کیفیت و بهداشت مرتفع شود، تولید بنزین در پالایشگاهها به صرفه نیست و به جای نفع، ضرر دارد و این طرح باید هرچه سریع‌تر متوقف شود و دولت اگر قرار است بنزین تأمین کند نباید به بهای مرگ و سرطان تمام شود.
     
  
مرد

 
سو استفاده جمهوری اسلامی از کودکان دبستانی به عنوان جاسوس



چند روز پيش بود توي سالن انتظار فرودگاه منتظر بودم تا به يه مسافرت كاري برم . تلويزيون سالن روشن بود و داشت يه برنامه اي بخش ميكرد ، من هم سرم توي جدول سودوكو بود و داشتم حل ميكردم كه يك دفعه با صداي تلويزيون به خودم اومدم . يه خانم داشت گزارش يه حفاري غير مجاز رو ميداد و توي سكانس بعدي يه آقايي داشت زير آب همسايه اش رو ميزد و يه شماره تلفن مدام تبليغ ميشد و مردم رو تشويق ميكرد كه زير آب هموطناي خودشون رو بزنن ، تازه شانس آورديم مثل زمان صدر اسلام براي سر طرف جايزه تعيين نكردن وگرنه مردم همديگه رو به قتل ميرسوندن .



توي مدرسه به پسرم گفتن كه تو دانش آموز خبرنگاري و بايد مسايلي كه مربوط به خانه ميشه رو بياي بگي . مثلا اينكه خونه ماهواره داريد يا نه ؟ يا پدرت طرفدار كيه ؟ يا اينكه اعتقادات خانواده چي هستش و از اين قبيل اطلاعات . پسر من هم كه هنوز 7 سالش هم تموم نشده متوجه نميشه كه انجام دادن يه همچين كاري چه عواقب خطرناكي ميتونه داشته باشه .



جمهوری اسلامی سعي داره كه مردم رو مخبر خودش بكنه و از آب گل آلود ماهي بگيره . مثل اوايل انقلاب كه هر كسي كه با هر شخص ديگه اي به هر شكلي لج بود و يا پدر كشتگي داشت به طرف انگ مجاهد بودن و ضد انقلاب بودن ميزد و طرف رو حتي با اينكارش به نابودي ميكشوند . خيلي ها شايد يادشون نياد اون روزها رو ، ولي بسياري از مردم ايران زمين با وجود اينكه آدمهاي معمولي بودن بر اثر همين دست از رفتارها يا به كام مرگ رفتن و يا در زندانهاي رژيم به شدت شكنجه شدن و يا مجبور شدن از مملكت خارج بشن . چه انتقام گيري هاي شخصي در اون زمان كه اتفاق نيوفتاد .

منبع : dellkade.wordpress.com
     
  
مرد

 
مانور قیمتی در بازار کالا آغاز شد


مانور اصناف برای مقابله با سوءاستفاده احتمالی در بازار کالا همزمان با هدفمندی یارانه‌ها از صبح امروز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازرسان اصناف کشور از امروز چهارشنبه طرح تشدید بازرسی و نظارت اصناف را اجرایی کردند. اجرای این طرح که طرح مبنا نام گرفته است، به دستور وزیر بازرگانی و در راستای واگذاری ماموریت بازرسی و نظارت اصناف به خود اصناف انجام می‌شود.

مانور آمادگی با حضور 100 خودرو گشتی به همراه نیروهای آموزش‌دیده در سطح شهر تهران برگزار می‌شود. بازرسان در این طرح اقدام به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی خرده‌فروشی می‌کنند.
در همین حال، بیش از 10 هزار بازرس حاضر در این سامانه، در سریع‌ترین زمان ممکن به شکایت‌های مردمی رسیدگی می‌کنند. همچنین بازرسان با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان تولیدکنندگان و سازمان‌های بازرگانی استان‌ها با افراد خاطی و متخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

ستاد مرکزی طرح مبنا در شورای اصناف کشور، با مدیریت متمرکز، رصد و پایش قیمت‌ها و نیز بازرسی از تمام واحدهای صنفی را در دستور کار خود دارد. قرار است اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت اصناف تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه یابد.
     
  
مرد

 
حادثه برای یک نابینای دیگر در مترو



گزارش البرز، عصر روز دوشنبه در ازدحام ایستگاه مترو هفت تیر، یک معلول نابینا در میان دو واگن افتاد اما با تلاش یکی از مسافران از مرگ حتمی نجات یافت.


مقارن ساعت ۱۹:۳۰ مرد معلول حدود چهل ساله که قصد داشت وارد قطار مترو شود به ناگهان درب را اشتباه رفته و درون چاله مترو و در میان دو واگن افتاد که یک جوان وظیفه شناس او را از مرگ حتمی نجات داد. جوان فداکار که خود نیز دوران نقاهت عمل آپاندیسیت را می گذراند، مرد قطع عضو گیرافتاده در میان دو واگن را با شجاعت مثال زدنی بیرون کشید.
مسئولان مربوطه در مترو از ارایه اطلاعات در این زمینه خودداری کردند اما یکی از مسئولان مترو، نبود ایمنی در ایستگاه ها را دلیل این حادثه دانست که حتی برای مسافران عادی نیز حادثه آفرین است.


گفتنی است، که در حادثه دلخراش شنبه گذشته در ایستگاه خزانه، یک معلم زن نابینا در چاله مترو افتاد و متاسفانه با برخورد با قطار جان باخت. پرونده حادثه این زن نخبه هم اینک در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.
     
  
مرد

 
چرا بعد از 2هزار سال آواز خواندن در کنار زاینده رود ممنوع شد



خسرو معتضد در یادداشتی در روزنامه سیاست روز نوشت:

در اخبار هفته پیش آورده شده بود طبق نظر و تشخیص مقام مسئولی در شهر اصفهان‌ آواز خواندن در ساحل زاینده رود (پس از حدود 2000 سال که اصفهانی‌ها دلشان خوش بود گاهی شب هنگام کنار این رود با صفا و خوش منظره آواز بخوانند) جرم بین و آشکار تلقی شده و مرتکبان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. آخر آواز خواندنی که به زمزمه می‌ماند و شاید مناجات باشد که جرم نیست. اصفهان یا اسپاهان باستانی تاریخی بسیار کهن دارد من این شهر را بسیار دوست می‌دارم.

وی در پایان این یادداشت و پس از آنکه به توصیف اصفهان از زبان برخی مستشرقین پرداخته افزوده: دکتر ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان که زمانی با هم بسیار آشنا بودیم و در دفتر استراتژیک ریاست جمهوری مرا دعوت می‌فرمود تا درباره مسائل منطقه‌ای برای کارشناسانش سخن بگویم باید در این خصوص تذکر دهند که برای مردم شریف و مهربان اصفهان مزاحمتی پدید نیاورند.
     
  
مرد

 
شارژ می گیرم، وب سکس می دم، تست هم میدم


بعد از چند سال هوس کردم که دوباره در قسمت چت یاهو برم تو ناحیه آسیا و یکم چت کنم تا ببینم هنوز چت همون حال و هوای قدیم رو داره یا نه!اول که وارد یکی از روم ها شدم چندین نفر البته بهتره بگم چندین روبوت تشریف آوردن و حسابی قربون صدقم رفتن و پیشنهاد دادن که به سایتشون بروم و وبکمهای کیوت و زیباشون رو از نزدیک مشاهده کنم!

چون با این روبوت ها از ایام نه چندان دور یه آشنایی مختصری داشتم به راحتی ایگنور شان نمودم و مشغول وارسی آیدی های مختلف شدم!عجب آیدی هایی! دل آدم آب می شد! نازنین_جیگر_توپ، سارا_سکسی، عبدالله_…کلفت، پانته آ_شیطون_بلا و آی دی های مختلف دیگه!چند ثانیه ای از ورودم نگذشته بود که خانم نمایی با آی دی خیلی دل ربا پی امی فرستادند که شارژ میگیرم، وب سکس می دم، تست هم می دم!من که از تعجب شاخ در آورده بودم گفتم خب تست بده

.در کمال ناباوری چند ثانیه ای تست دادند و تست زیبایی هم بود!بعد فرمودند که اگه می خوای ادامه بدم باید شارژ بفرستی! در حال صحبت بودیم که همین قضیه تکرار شد و خانم نمای دیگری آمدند و همین قضیه را مطرح نمودند و در کمال ناباوری همون تست قبلی رو برام فرستادند!چند لحظه بعد یه آقا تشریف آوردند و گویا من رو با خانمها اشتباه گرفته بودند و گفتند که شارژ می گیرم، وب…یر میدم!و خانم دیگری که گفتند شارژ می گیرم و وب ..س می دم ولی تست نمیدم! من که حسابی گیج شده بودم تموم اون تست های زیبا رو بستم و مشغول خواندن پیام ها در روم اصلی شدم!
آقایی درخواستی مطرح کرده بود که شارژ می دم وب سکس می گیرم! و اسپم های جور و واجوری که در روم اصلی رد و بدل می شد…

یاد قدیم تر ها افتادم.آن زمان که هنوز کمتر کسی چت کردن و اینترنت را می دانست.آن زمان رومهایی در یاهو وجود داشت به نام user rooms که فکر می کنم خود کاربران این رومها رو می ساختن ولی از آنجا که روم های ایرانی خب همیشه ایرانی است برخی از روم ها ساخته شده از الفاظ رکیکی بودند ولی وقتی وارد همان روم می شدیم خبری از شارژ و وب سکس و از این جور صحبتها نبود! البته باید گفت که آن زمان اصلن ایرانسل و تلفنهای شارژی وجود نداشت که این پدیده ها رخ دهد وگرنه خیلی زودتر از اینها شاهد این ماجرا باید می بودم.

خلاصه سرتان را درد نیاورم.گویا سیستم چت و گفتگوهای اینچنینی در ایران فقط برای آقایان ساخته شده و از خانمها در این سیستمها خبری نیست.تقریبن خیلی باید مطمئن بود که از آی دی های دخترانه ی بسیار تقریبن 50 درصدشان، واقعن دختر هستند!و مابقی را من نامشان را می گذارم گدایان اینترنتی یا بهتر بگویم فاحشه های اینترنتی! آیا کسی هم پیدا می شود که برای گرفتن وب سکس الکی پول شارژ تلفن همراه بپردازد؟

قدیمترها وقتی وارد رومی می شدیم به قول بهروز پیرپکاجکی می نوشتیم :

حالا چت روم رو خالی کنید من اومدم، حالا وویس چت رو روشن کنید من اومدم! اما حالا باید بنویسیم آقایان (فقط آقایان) لطفن اسپم نکنید!

در آخر هم این نکته را اضافه می کنم که در حال چَت کردن مراقب باشید تا مثل من چِت نکنید!
     
  
صفحه  صفحه 4 از 48:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  45  46  47  48  پسین » 
ایران

Interesting news from Iran | اخبارهای جالب و خواندنی از ایران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA