انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 2 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین »

مربیان بزرگ


مرد

 
سایت گل - خوان کروز، معاون سردبیر روزنامه ال پاییس اسپانیا و یک نویسنده است. همچنین یک بارسایی تمام عیار که قلبش برای ژاوی می تپد. او بعد از سوت پایان ال کلاسیکو از تولد یک مورینیوی جدید می گوید.
آنالیز شما از بازی چیست؟
رئال با این تصور وارد زمین شد که اعتبار بازیافته اش نزد هواداران این تیم برای شکست بارسا کفایت می کند. رئال به نوعی قربانی غرورش شد، انگار صدرنشینی لالیگا برای پیروزی کافی است. برخلاف این بارسا قبل از بردن به بازی زیبا فکر می کرد. از نگاه زیبایی شناسانه، بارسایی ها برای دقایقی در حال خلق اثری هنری بودند و انگار برای لحظاتی زیباترین فوتبال دنیا را ثبت می کنند. ولی بازیکنان رئال پس از دریافت گل اول خیلی عصبی به نظر می رسیدند. رئال شیفته قدرت است، ولی تردید را کم دارد. در زندگی هم کسی که تردید نکند مرتکب اشتباه می شود. دوشنبه بارسا به هوش تکیه داشت و رئال به قدرت.
کدام بازیکن شما را بیشتر مجذوب کرد؟
ژاوی یک بازیکن نجیب است و یک الگو. در رئال هم چنین بازیکنانی وجود دارند، مثل کاسیاس. ما نمی توانیم فوتبال را در مسی و رونالدو خلاصه کنیم. خیلی از بازیکنان زحمتکش در زمین فوتبال در ردیف اساتید قرار می گیرند. من به ژاوی و اینی یستا و اوزیل و ژابی آلونسو در رئال فکر می کنم. فکر می کنم مادردیدی ها مرتکب اشتباه می شوند،وقتی بر این باورند که همیشه راه حل باید از سوی رونالدو بیاید.
آیا این بهترین بارسای تاریخ است؟
در فوتبال دوره های تاریخی مختلفی وجود دارد. آژاکس، بایرن، اینتر یا رئال در دوره هایی بر فوتبال حکومت کرده اند. حالا عصر بارسا فرا رسیده. به نظر می رسد برخی تیمها قدرتی فرازمینی داشته باشند، ولی دوران هر تیمی به پایان می رسد.
شما هر هفته ستونی در روزنامه آس دارید. نوشتن درباره فوتبال برای شما چقدر مهم است؟
فوتبال اولین علاقه من بود. من نوشتن را در 13 سالگی با خلاصه بازیها شروع کردم. فوتبال شادی زیادی به زندگی انسانها می آورد. در مقاطعی ، فوتبال جزو خوشی های نادر زندگی ام بود. در یکی از کتابهایم توضیح داده ام که چگونه با رفتن به ورزشگاه در روزهای شنبه به همراه پدرم طرفدرا فوتبال شدم.
فوتبال از چه زاویه ای می تواند سوژه یک رمان باشد؟
در بررسی شکست. می توان عمق روح یک فرد را با قضاوت درباره واکنش او به شکست بررسی کرد. مثلا واکنش سرجیو راموس و لگد بچه گانه اش. مرجع من برای رمانهای فوتبالی، رمان آدم اول اثر آلبر کامو است. او می نویسد که فوتبال همه چیز را درباره زندگی به او آموخته و من هم این جمله او را عاریه می گیرم. دوستی، شکست، جست و جو، جبران، شور... همه اینها را می توانید در فوبتال پیدا کنید.
و در آخر نظرتان درباره مورینیو. او نماد نسل جدید مربیان است یا وارث اسلاف بزرگش؟
به عقیده من او شبیه هلینیو هرراست. مربی سابق اینتر هم غرور مشابهی داشت. مورینیو مربی خیلی خوبی است، در درک بازی خبره است، ولی شخصیت او می تواند به زیان او باشد. فکر می کنم اگر او متواضعانه تر رفتار می کرد، مانند کنفرانس خبری پس از این بازی مربی بهتری می شد. از سوی دیگر فکر می کنم پس از این بازی شاهد تولد یک مورینیوی جدید بودیم. یک روز او مربی بارسا خواهد شد. او مسیری طولانی را طی می کند تا به جایی که قبلا بود برسد.
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- برد 0-5 بارسلونا مقابل رئال مادرید در دیدار دوشنبه شب ال کلاسیکو، خود حرفهای زیادی را به همراه داشت. شاگردان گواردیولا توانستند صدرنشینی در جدول را بازیابند وآمادگی فیزیکی فراوانشان را به نمایش گذاشتند.

به رغم این موضوع، مربی بارسلونا به دنبال آن است تا از این تحسین ها بکاهد و طی روزهای اخیر به شاگردانش این پیغام را داده:« ما هیچ کاری نکرده ایم.!»


گواردیولا در کنفرانس خبری روز جمعه خود در پاسخ به سوالی که آیا بازی کردن برای بارسا، پس از پیروزی 0-5 مقابل رئال سخت خواهد بود، گفت:« سعی می کنیم که این اتفاق نیفتد.ما خوب تمرین کرده ایم و مطمئنم که عملکرد خوبی در دیدار بعدی مان خواهیم داشت.»

بارسلونا شنبه شب، مقابل اوساسونا به میدان خواهد رفت؛ تیمی که در دیدارهای خانگی اش،معنای شکست را نمی داند. گواردیولا در این رابطه گفت:« بازی در پامپلونا همیشه پیچیده و سخت بوده است. آنها در دیدارهای خانگی عملکردی استثنایی دارند. به علاوه کاماچو هم مربی آماده و خوبی است و سال گذشته از ما دو امتیاز گرفت.اگر خیلی ها منتظر آن هستند که ما دیداری مثل دیدار دوشنبه را به نمایش بگذاریم، اشتباه می کنند.»

مربی جوان بارسا در مورد شرایط فیزیکی چابی خوش بین است:« او خیلی بهتر شده است و چند روزی است که بدون مشکل و درد تمرین می کند.»





گواردیولا در ادامه در مورد تیم مادریدی گفت:« اگر رئال قبلا خطرناک بود، الان خیلی خطرناک تر است.» و در مورد اینکه آیا بارسا بهترین تیم تاریخ است، چنین نظری داشت:« نه.ما بهترین تیم تاریخ نیسیتم.الان گفتن این حرف ، پس از دیدار دوشنبه شب آسان است. به نظر من باید میلان ساکی، رئال دی استفانو، بارسلونای کریوف و... را در نظر داشت.این بحث بیهوده ای است.»

گواردیولا سعی کرد تا در مورد محرومیت یک جلسه ای راموس به خاطر کارت قرمزی که در دیدار ال کلاسیکو دریافت کرد، با سیاست خاص خودش صحبت کند:« آنچه اعضای کمیته تصمیم گرفتند، خوب است.»



بخش پایانی صحبتهای گواردیولا بدین ترتیب بود:« برای رسیدن به جام قهرمانی باید بتوانیم حجم خوبی امتیاز هم کسب کنیم. رئال مادرید تیم خیلی خطرناکی است و مربی او به سان یک حیوان رقابت کننده و پرتوان است.(لازم به توضیح است که استفاده از صفت حیوان در محاورات روزمره ورزش اسپانیا، کلمه ای عادی است و به منزله توهین یا اهانت تلقی نمی شود) الان فاصله دو امتیاز است که فاصله ای مضحک به نظر می رسد.در مورد عملکرد شاگردانم باید بگویم که ترجیح می دهم بیشتر به ارزیابی بازیکنانی که به سئوتا رفتند و با برتری 0-2 از زمین خارج شدندبپردازم تا آنهایی که روز دوشنبه برد 0-5 را رقم زدند.کلید موفقیت بارسلونا این است که باشگاهی قوی داریم و بازیکنان تیممان هم انگیزه و اشتیاقی تمام ناشدنی دارند.»
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- ضربه خورده و شاید حتی غرق شده! این کلمات توصیف کننده چهره مربی پرتغالی رئال پس از شکست 0-5 تیمش در ورزشگاه نوکمپ بود. چند روز پس از این شکست «آقای خاص» دوباره به پشت میکروفن هابازگشته است و اینبار از دیدار تیمش مقابل والنسیا می گوید.

اولین بخش صحبتهای مورینیو، به اعتراض نسبت به اتفاقاتی که در هفته های اخیر برایش رخ داده اختصاص دارد:« من نمی توانم از محوطه ای که برای مربیان تعیین شده خارج شوم ولی دیگران می توانند.من نمی توانم توپ را از چنگ بازیکنی که می خواهد توپ را پرتاب کند دربیاورم ولی دیگران چرا.»


آقای خاص در مورد شکست 0-5 تیمش در نوکمپ خیلی ساده می گوید:« این بازی خیلی آسانی برای برگرداندن ورق بود. یک تیم خیلی برتر بود و به پیروزی هم رسید و تیم دیگر خیلی ضعیف تر بود و باخت. »

مربی رئال پیغامی مملو از انرژی مثبت ارسال کرده است، این در حالی است که تیمش در شرایط بدی قرار دارد:« باید ثابت کنیم که مسیرمان را ادامه می دهیم.بازیکنان تیممان باید با شخصیت لازم برای بازی، به زمین بیایند، در حال حاضر بازی کردن مقابل تیم قدرتمندی مثل والنسیا برای ما بهتر است.»

مورینیو در ادامه در مورد احتمال اعمال تغییرات درترکیب تیمش پس از مصدومیت ایگواین گفت:« نمی توانم چیزی را پیش بینی کنم.اگر تنها بنزما را به عنوان مهاجم داشته باشیم و روزی به درب بسته بخوریم، باید سیستم بازی مان را تغییر دهیم.در مورداینکه آیا تیممان در بازار نقل و انتقالات زمستانی شرکت خواهد کرد یا نه، بالدانو باید صحبت کند.»





نام کریس رونالدو به رغم مصدومیتهایی که از دوشنبه شب احساس می کند، در لیست بازیکنان رئال برای دیدار با والنسیا قرار گرفته.مورینیو در این رابطه گفت:« رونالدو شخصیت کافی را دارد و می خواهد برای تیم بازی کند.می ترسیدم که او نتواند تیم را همراهی کند ولی اگر مصدومیت او جدی نباشد،توان لازم برای بازی در زمین را خواهد داشت.»



مصدومیت ایگواین:نمی توانم در این رابطه پاسخی بدهم.می خواهم ماجرای ایگواین را دقیقا مثل کاکا دنبال کنم.یادآوری نکنیم که او نیست. برای بازگشت آنها صبر کرد و به آنها زمان داد. کار را به پیزشک تیم سپرد. من همراه با ایگواین به نزد یک پزشک متخصص در مادرید رفتم، چون برای آنکه به درک موضوع به او کمک کنم، می توانستم همراهش باشم.او برای دومین بار، برای تشخیص مصدومیتش به خارج از شهرمادرید رفت ولی تنها برای آشنایی بیشتر با شرایط و من کاری نمی توانستم بکنم.تنها چیزی که برایم مهم است، این است که در حال حاضر نمی توانم روی ایگواین حساب باز کنم.بهتر است که حتی در در اختیار داشتن او، شک هم نداشته باشیم.من الان می دانم که نمی توانم روی او حسابی بازکنم

مسئولیت پذیری بنزما:می تواند بازی کند یا نه؟ باید ببینیم.کریم در دیدارهای اخیر تیم بد نبوده و مشارکتش با سایر بازیکنان تیم همیشه مثبت بوده است.او در دو دیدار اخیر تیم بازیکن فیکس بوده و در دیدارهای آتی هم دقایقی برای بازی در اختیار خواهد گرفت که دیگر نتواند بگوید که زمان نداشته.حال باید دید که چه خواهد شد

مارسلو و اوزیل زیرضرب؟: اصلا از عملکرد اوزیل و مارسلو ناامید نشده ام و به طور کلی از عمکرد تیم، حتی خودم که مسئول تیم هستم ناامیدم.من اصلا نمی خواهم از فرد خاصی نام ببرم.اگر اوزیل را تعویض کردم، به این دلیل بود که فکر کردم که این کار،بهترین کار برای تیم است. مارسلو هم که یک کارت زرد داشت و می خواستم بیش از هرکس دیگری مراقب او باشم.زمانی که بازیکنان را تعویض می کنم، به خاطر مشکل داشتن آنها نیست، بلکه به خاطر سبک و شرایط بازی است.هر دوی این بازیکنان شنبه شب برای رئال بازی خواهند کرد.
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- اونای امری، مربی والنسیا از مربی رئال مادرید به شدت عصبانی است. چرا که طبق عادات موجود، همیشه در کنفرانس خبری پایانی بازی، این مربی تیم میهمان است که پشت میکروفن ها قرار می گیرد و پس از آن نوبت به مربی تیم میزبان می رسد. ولی در دیدار شنبه شب، مورینیو بلافاصله پس از پایان بازی پشت میکروفنهای سالن کنفرانس رفت و به مربی تیم میهمان اجازه نداد که در ابتدا کنفرانس خبری اش را برگزار کند.

امری که از این واکنش مورینیو به شدت عصبانی شده بود، گفت:« شاید کار خیلی خوبی باشد، ولی باید ارزشهای انسانی را رعایت کرد.»

مربی والنسیا از عملکرد تیم داوری هم راضی نبود ولی عصبانیت او بیشتر به مورینیو برمی گشت:« باید همه به یکیدگر احترام بگذاریم ولی زمانی که پس از مربی تیم میزبان وارد سالن کنفرانس خبری می شوم، این نوعی بی احترام است.»

امری ادامه داد:« یک نفر می تواند خیلی خوب باشد ولی باید ارزشهای انسانی داشت و این ارزشها را در مقابل تیمهای حریف نیز نشان داد. من با مورینیو دست دادم و برد تیمش را تبریک گفتم ولی زمانی که برای بازی به اینجا می آئیم باید احترام را حس کنیم. اصلا نمی توانم درک کنم که او عجله ای برای صحبت کردن در جمع خبرنگاران داشته باشد.این اولین باری است که برای من چنین اتفاقی رخ می دهد و امیدوارم که آخرین بار هم باشد.»
lust
     
  
مرد

 
سايت گل- ‍ژوزه مورينيو از اينكه تيمش توانست مقابل والنسيا نمايش خوبي را به اجرا گذاشته و ناكامي هفته گذشته نوكمپ را به دست فراموشي بسپارد واقعا خوشحال است. مورينيو در كنفرانس خبري پيش از ديدار والنسيا از تبعيض هايي كه ميان او و مربيان تيمهاي ديگر گذاشته مي شود صحبت كرده و غيرمستقيم به گوارديولا طعنه زده بود ولي روز شنبه صحبتهايش را كامل تر كرد:«نمي خواهم در مورد بارسا نظري بدهم.چون هميشه يك قانون براي من وجود دارد و براي ديگران هم قانون ديگري وجود دارد.ما يك مدير فني و مديران ديگري داريم كه افراد مناسب تري براي صحبت كردن در اين رابطه هستند.»
آقاي خاص در مورد ديدار تيمش مقابل والنسيا گفت:« مهمترين نكته اين بود كه بتوانيم در چنين بازي سختي به پيروزي برسيم؛ چون واكنش نشان دادن پس از يك ديدار افتضاح و نتيجه خيلي بد آن بازي، كار آساني نيست. اندكي از اعتماد به نفس ما كم شده بود. و مهمترين نكته براي من شروع بازي شنبه شب،‌بدون زجر كشيدن بود.به همين خاطر هم تيمم را تغيير دادم.مي توانستم تصور كنم كه اگر در ابتدا تيم حريف به گل برسد و ما نتوانيم كنترل بازي را به دست بگيريم ،‌چه اتفاقي خواهد افتاد.به همين خاطر ترجيح دادم خط مياني تيمم را بيش از هر زمان ديگري ببندم. بازي فوق العاده اي نبود ولي در تمامي دقايق بازي، كنترل توپ و ميدان را در اختيار داشتيم.»

مربي رئال مادريد در مورد ورود بنزما به زمين مسابقه در نيمه دوم گفت:«نتيجه مساوي براي من ارزشي نداشت و به همين خاطر تعويض را انجام دادم. با ورود كريم، تسلط ما بر بازي بيشتر شد.روز شنبه، روز مناسبي براي انجام يك بازي تماشايي يا به گل بستن دروازه حريف نبود.ما به هدفي كه داشتيم رسيديم.راستش را بخواهيد اصلا از نبود راموس و كارواليو نگران نبودم،‌چون ما آربلوا و آلبيول را در اختيار داريم كه خيلي جدي به تمرين مي پردازند و هميشه عملكردي قابل قبول داشته اند. اين اولين بازي آلبيول در لاليگا به عنوان بازيكن فيكس تيم بود و او فوق العاده بود. من مي دانستم كه هردوي آنها خوش مي درخشند»

مورينيو در بخش پاياني صحبتهايش در مورد تغييرات در تاكتيك و تركيب تيمش گفت:« نمي خواستم ما گل اول را دريافت كنيم،چون در آن صورت اعتماد به نفس كافي براي بازگشت به جريان بازي را نمي داشتيم. در مورد داوري هم نمي خواهم صحبتي بكنم.چون نمي توانم و اگر اين كار را انجام دهم، بايد در مورد صحنه هاي فراواني به قضاوت بپردازم و فقط صحبت يك ضربه پنالتي نيست.»
lust
     
  
مرد

 
سايت گل- ژوزه مورينيو، سرمربي رئال مادريد، از مديران اين باشگاه خواست تا ساموئل اتوئو، مهاجم كامروني اينتر را به خدمت بگيرند.

به گزارش ال موندو دپورتيوو، پس از مصدوميت گونسالو ايگواين از ناحيه كمر، سرمربي پرتغالي به دنبال يافتن جانشيني مناسب براي اوست. گفته مي شود مهاجم آرژانتيني ماه آينده به ميادين بازخواهد گشت و اين مي تواند خريد مهاجم توسط باشگاه در ژانويه را منتفي كند.

در حالي كه چند روز قبل رسانه ها خبر دادند كه باشگاه مادريدي به دنبال ديه گو ميليتو است، اكنون از ساموئل اتوئو به عنوان گزينه اول مورينيو براي انتقال به سانتياگو برنابئو ياد مي شود.

مورينيو يكي از بازيكنان تيم قهرمان اينتر را مي خواهد و اتوئو در صدر فهرست او قرار دارد. او فصل گذشته بهترين بازي ها را از اتوئو گرفت و اين مهاجم كامروني نقش زيادي در كسب سه گانه اينتر داشت.

اما به نظر نمي رسد اين انتقال در ژانويه رخ دهد زيرا موراتي و باشگاه اينتر قصد ندارند اين مهاجم فرصت طلب را از دست بدهند.
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- به نظر می رسد که ژوزه مورینیو شکست دردناک 0-5 تیمش مقابل بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ را فراموش کرده است. پس از آن بود که رئال مادرید توانست به دو پیروزی متوالی مقابل والنسیا (0-2) و ساراگوسا (3-1) دست بیابد. به رغم این دو پیروزی هنوز راهی طولانی تا پایان رقابتهای این فصل لالیگا باقی است و مورینیو و شاگردانش باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا دیگر تن به شکست دیگری ندهند



آقای خاص به خوبی مسیر را بلد است و می داند که چطور باید شاگردانش را در این مسیر به حرکت در آورد. این مربی پرتغالی روز شنبه پشت میکروفن قرار گرفت و مثل همیشه صادقانه از اوضاع تیمش صحبت کرد.

اولین سوال درمورد شرایط فیزیکی سرخیو راموس بود،بازیکنی که نامش در لیست بازیکنان فراخوانده شده برای دیدار یکشنبه شب مقابل سویا دیده می شود:« راموس به خوبی تمرین می کند.او به خوبی می دانست که غایبان زیادی داریم و بازگشت یک بازیکن مصدوم به رختکن تیم بسیار مهم است. او اکنون آماده است، می خواهد برای تیم بازی کند وهمین کار را هم خواهد کرد.»



یکی از خبرنگاران کاتالان از مورینیو در مورد درگیری میان کاسیاس و رونالدو سوال کرد.پاسخ آقای خاص به این سوال قاطع بود:« باید فروش کرد. زمانی که خبر ندارید هم باید روزنامه تان را به فروش برسانید. هیچ مشکلی در رختکن تیم ما وجود ندارد.»

چه نمره ای به عملکرد شخصی تان در طول سال 2010 می دهید؟ این سوال یکی از خبرنگاران بود. و پاسخ آقای خاص:« امسال بهترین کار زندگی ورزشی ام بود. اگر بخواهم به خودم از یک تا 10 نمره ای بدهم، نمره ام 11 است! با رئال مادرید در مسیر خوبی قرار داریم. ما 2 امتیاز با تیم صدرنشین فاصله داریم، در رقابتهای جام حذفی به مرحله یک هشتم پایانی راه یافته ایم و در لیگ قهرمانان اروپا، بهترین تیم مرحله گروهی بودیم. این یک فصل کامل و رویایی است.»

مورینیو درادامه درمورد شرایط کاکا نیز صحبت کرد. ستاره برزیلی رئال از امروز به تمرینات گروهی رئال بازگشت. مورینیو در این رابطه گفت:« کاکا غرق در احساسات است. او نیاز داشت تا زمین چمن ، سروصدای توپ، باران و سرما را لمس کند.»



مورینیو در مورد سویا، حریف آتی رئال مادرید در روز یکشنبه گفت: « سویا تیمی است که انگیزه زیادی دارد تابتواند به روند نتایج منفی اش پایان بدهد؛این روند منفی هیچ تشابهی با کیفیت بالای بازیکنان این تیم ندارد. هر دو تیم، به سه امتیازاین بازی نیاز دارند و این هواداران هستند که می توانند تفاوت را رقم بزنند.»

کاسیاس در کنفرانسی خبری گفته بود که مسی بهتر از کریس رونالدوست، چون توپ طلا را در اختیار دارد. البته نظر مورینیو شبیه نظر کاپیتان تیمش نیست:« همیشه کسی که توپ طلا را در اختیار دارد، بهترین بازیکن نیست. دیدگاه کاسیاس، عملگراست.قطعا زمانی که در طول هفته از او بپرسید که بهترین بازیکن دنیا کیست او می گوید چابی یا اینیستا.»
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- ژوزه مورینیو، مربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پایانی دیدار تیمش مقابل سویا، لیست سیزده اشتباه داور در جریان این مسابقه را به خبرنگاران نشان داد. کلوس گومس، داور مسابقه در جریان این دیدار اشتباهات متعددی را مرتکب شد.کانال + لیست سیزده تایی تهیه شده توسط مورینیو را منتشر کرده است:

1- دقیقه 9: خطای کنکو برروی دی ماریا که باید کارت زرد به بازیکن سویا نشان می داد ولی این کار را نکرد

2- دقیقه 14: اعلام آفساید اوزیل در صورتی که آفساید نبود

3- دقیقه 20: اعلام آفساید بنزما در صورتی که آفساید نبود

4- دقیقه 24: خطای زوکورا برروی خدیرا ولی داور به او کارت زرد نشان نداد

5- دقیقه 25: خطا برروی کریس رونالدو ولی داور سوت نزد

6- دقیقه 34: آفساید بازیکنان سویا که اعلام نشد

7- دقیقه 39: خطا برروی اوزیل که اعلام نشد

8 – دقیقه 43: آفساید دی ماریا که اعلام نشد ولی این طور نبود.

9- وقت اضافه نیمه اول که یک دقیقه اعلام شد؛ در صورتی که باید وقت بیشتری برای وقت اضافه اعلام می شد.

10- دقیقه 47: اعلام آفساید اوزیل ، در صورتی که آفساید نبود

11- دقیقه 64: دومین کارت زرد برای کاروالیو به خاطربرخوردی که با نگردو داشت ولی این برخورد کارت زرد داشت

12- دقیقه 69: خطای پنالتی اسکوده برروی گرانرو که داور اعلام نکرد.

13- دقیقه 78: کارت زرد به مسعوت اوزیل که به بهانه اتلاف وقت به او نشان داده شد ولی بازیکنان سویا به این خاطر کارتی نگرفتند.
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- این طور به نظر می رسد که به رغم قهرمانی اینتر در رقابتهای جام جهانی باشگاه ها، آینده رافا بنیتس در رختکن اینتر به تار مویی بند است

عملکرد ضعیف نرآتزوری در رقابتهای این فصل،باعث شده تا جای خالی ژوزه مورینیو برروی نیمکت مربیگری این تیم بیش از هر زمان دیگری حس شود.آقای خاص معتقد است که رافا بنیتس ، مربی اسپانیایی اینتر به او یک تشکر بدهکار است.

مورینیو در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:« فکر می کنم که بنیتس باید از من تشکر کند که قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را به او هدیه دادم.اگر از یک اینتر بپرسی، به شما می گویند که در مورد من و بنیتس چطور فکر می کنند.»

مورینیو اکنون با رئال مادرید با کسب 41 امتیاز و با 2 امتیاز کمتر از بارسا در رده دوم جدول رقابتهای لالیگا قرار دارد ولی اینتر با بنیتس با 13 امتیاز فاصله نسبت به میلان، دو بازی کمتر از روسونری صدرنشین انجام داده
lust
     
  
مرد

 
سایت گل- در پایان دیدار رئال مادرید مقابل لوانته که با برتری 0-8 کهکشانی ها همراه بود، ژوزه مورینیو،مربی پرتغالی رئال با خیالی راحت در سالن کنفرانس خبری شرکت کرد و از حمایت هواداران از تیمش تشکر نمود:« از تیم ما حمایت فوق العاده ای به عمل آمد و هواداران از تماشای بازی تماشایی و خوبی لذت بردند. برای بازیکنان حرفه ای لوانته متاسفم، تقبل شکست با دریافت این تعداد گل همیشه سخت است.»

بدین ترتیب و با برد قاطعانه لوانته، رئال سال 2010 را با موفقیت به پایان برد.مورینیو در این رابطه گفت:« ما 25 بازی رسمی در لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برگزار کردیم که به 20 پیروزی، 4 تساوی و یک شکست دست یافتیم و این رکوردی خیلی زیباست.»

مورینیو در ادامه درمورد شایعاتی که در مورد رابطه نه چندان گرم او با خورخه بالدانو،مدیر فنی رئال به گوش می رسد، گفت:« من مشکلی شخصی با کسی ندارم.روزی که با کسی به مشکل بخورم، مثل آنچه در چلسی رخ داد، از تیم جدا می شوم. می توانم اختلاف با بالدانو را تکذیب کنم.»

وجهه ای که از رئال ارائه می شود، مربی مادریدی ها را نگران نمی کند:« من تنها نگران آن هستم که تیمم، گروهی از بازیکنان متعهد، خوشبخت، با نظم و حرفه ای باشند.»
lust
     
  
صفحه  صفحه 2 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین » 
ورزش
ورزش

مربیان بزرگ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA