انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 3 از 34:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  31  32  33  34  پسین »

Confectionery | شیرینی پزی


زن

 
طرز تهیه کیک پای سیب

پای سیب از جمله شیرینی‌هایی است كه آن را با خمیری نازك و میوه سیب می‌پزنداین شیرینی به علت داشتن طعم سیب و دارچین، طرفداران زیادی دارد.

طرز تهیه کیک پای سیب



مواد لازم:
ـ 300 گرم آرد سفید
ـ 200 گرم كره گیاهی
ـ 200 گرم شكر یا خاكه قند
ـ 2 عدد تخم‌مرغ
ـ 4 عدد سیب رنده‌شده
ـ نوك قاشق چای‌خوری، وانیل
ـ یك قاشق سوپ‌خوری، پودر دارچین

طرز تهیه:

ابتدا در یك ظرف پیركس، آرد و كره را با همزن مخلوط كنید تا به صورت گلوله‌های ریز دربیاید؛ سپس مخلوط حاصل را در دمای محیط قرار دهید و با دست آن را ورز دهید. حالا خاكه قند یا شكر را روی آن بریزید و بعد از آن نیز وانیل و یكی از تخم‌مرغ‌ها را به آن اضافه كرده و خوب هم بزنید. سپس آن را به مدت یك ساعت در یخچال قرار دهید.
نكته: می‌توانید خمیر به دست آمده را به جای یخچال، به مدت 20 دقیقه در طبقه بالای فریزر قرار دهید.
بعد از اینكه خمیر را از یخچال خارج كردید، روی سطحی صاف كمی آرد بریزید. خمیر را به 2 قسمت تقسیم كرده و نیمی از آن را به صورت گلوله‌ای درآورده و به وسیله وردنه روی سطح آردی باز كنید. سعی كنید لبه‌های خمیرتان نازك باشد.
نكته: خمیر باید طوری باشد كه ضخامت یكسان داشته باشد و خیلی نازك نباشد تا هنگام استفاده پاره نشود.
بعد از اینكه خمیر را به صورت نان لواش گرد باز كردید، در قالب مخصوص پای، پهن كنید و لبه‌های قالب را توسط خمیر بپوشانید و سپس قالب را كنار بگذارید. حالا در ظرف پیركس دیگری سیب‌ها را رنده كنید، سپس دارچین را روی آن ریخته و به اندازه یك قاشق سوپ‌خوری شكر به آن اضافه كنید.
بعد از اینكه این مواد را با یكدیگر مخلوط كردید، آن را روی خمیر بریزید و توسط پشت قاشق، آن را به طور یكنواخت پخش كنید؛ سپس نیم دیگری از خمیر را كه كنار گذاشته بودید، مانند قبل روی سطح آغشته به آرد باز كنید و پس از اینكه به صورت یكنواخت و گرد درآمد، روی مخلوط سیب و دارچین قرار دهید.
در پایان در یك كاسه كوچك، تخم‌مرغ باقیمانده را شكسته و توسط چنگال هم بزنید، سپس توسط قلم مو آن را روی سطح خمیر بمالید. بعد از آن توسط چنگال روی خمیر سوراخ‌هایی ایجاد كنید. حالا قالب حاوی مواد رابه مدت 45دقیقه داخل فر ـ كه از پیش با حرارت 160 درجه سانتی‌گراد گرم شده است ـ قرار دهید.
     
  
زن

 
کیک ساده برای تولد -آکاایران

مواد لازم:
آرد سفید تازه =2 لیوان
روغن =1 لیوان
شیر =1 لیوان
شكر =1 لیوان
تخم مرغ =3 عدد
بیكینگ پودر =2 قاشق چایخوری
طرز تهیه :
اول آرد با بیكینگ پودر را یك بار الك می كنیم
شكر و تخم مرغ را در ظرفی با چنگال می زنیم تا خوب سفت وسفید شود
روغن و شیر، آرد و بیكینگ پودر را در آن می ریزیم وچند بار هم می زنیم قالب كیك را چرب می كنیم و كمی آرد كف و اطراف آن می پاشیم مایه كیك را در قالب میریزیم سپس فر را گرم كرده و به مذت نیم ساعت كیك را با حرارت 160 در آن قرار می دهیم .
وقتی كیك پخته و سرد شد آن را با خامه فرم گرفته تزیین می كنیم.
     
  
زن

 
کیک شکلاتی ترد -آکاایران

مواد لازم:
ماست=1 لیوان
روغن=1 لیوان
شکر=1 لیوان
آرد=3 لیوان
تخم مرغ=6 عدد
نسکافه=2 قاشق غذاخوری
پودر کاکائو=4 قاشق غذاخوری
بیکینگ پودر=1 قاشق غذاخوری
طرز تهیه:
1. تخم مرغ ها را با همزن برقی خوب هم می زنیم.سپس ماست،روغن،شکر،نسکافه،پور کاکائو را به آن اضافه کرده و خوب هم می زنیم.
2. آرد را با بیکینگ پودر الک کرده و کم کم به مواد اضافه می کنیم و هم می زنیم. پس از اضافه کردن آرد،مواد کیک نباید زیاد هم زده شود.
3. ظرف مخصوص کیک را چرب کرده آرد می پاشیم. مایع کیک را در ظرف ریخته و آن در فر که از قبل گرم کرده ایم به مدت 40 دقیقه با حرارت 170 درجه سانتیگراد می پزیم. برای اینکه کیک شما پف کند ابتدا با حرارت پائین و سپس با حرارت بالا کیک را بپزید و در حین پخت به هیچ وجه در فر را باز نکنید.
     
  
زن

 
دستور پخت کیک اسفنجی

ابتدا تمام تخم مرغ ها را با وانیل خوب میزنیم و بعد شكر را اضافه می كنیم و آنقدر می زنیم تا حجم مایع 2 برابر شود بعد روغن را اضافه می كنیم...

دستور پخت کیک اسفنجی

مواد لازم:
آردوشیروشكروروغن مایع =از هر كدام 1 لیوان
تخم مرغ 3= عدد
وانیل =4/1 قاشق چایخوری
بكینگ پور 1= قاشق مربا خوری


طرز تهیه:
ابتدا تمام تخم مرغ ها را با وانیل خوب میزنیم و بعد شكر را اضافه می كنیم و آنقدر می زنیم تا حجم مایع 2 برابر شود بعد روغن را اضافه می كنیم و 1 دقیقه می زنیم سپس نیمی از شیر را كه از قبل نیم گروم كرده ایم را اضافه كرده و كمی میزنیم و سپس نیمی از آرد را كه قبلاً با بكینگ پور 3 با الك كرده ایم و باز میزنیم وقتی خوب مخلوط شد بقیه شیر و بعد از كمی هم زدن مابقی آرد را اضافه می كنیم و به مدت 45 دقیقه در طبقه وسط فر با حرارت 175 درجه سانتی گراد قرار می دهیم
     
  
زن

 
طرز تهیه کیک ساده هلی -آکاایران

مواد لازم:
ثخم مرغ=3 عدد
بكینگ پودر =2ق چای خوری
آرد =6پیمانه
شیر=3پیمانه
شكر =3پیمانه
پودر هل=1ق چای خوری
روغن =2 پیمانه
قالب 15*15 یا همین حدود
طرز تهیه:
تخم مرغ هارا با هل و شكر و با همزن بهم می زنیدتا كرم رنگ شود سپس روغن ترجیحا مایع را اضافه می كنیدبه هم می زنید بعد شیر را اضافه كرده وهم میزنیم وپكینگ پودر وآرد را مخلوط كرده واز الك عبور میدهیم ومخلوط آرد را به مواد دیگر اضافه میكنیم و خوب هم زده تا یك دست شود. قالب راچرب كرده آرد میپاشیم مواد را داخل قالب ریخته وداخل فر كه از قبل گرم شده قرار دهید(دمای 200یا 180 سانتیگراد و به مدت35 تا45 دقیقه )در فر را تامدت تعیین شده اصلا باز نكنید وگرنه پف كیك شما می خوابد روی كیك را می توانید پسته یا پودر نارگیل بریزید.
     
  
زن

 
آموزش پخت کیک پرتقالی

کره را قبلا از یخچال بیرون می آوریم تا کمی نرم شود؛بعد آن را در ظرف گود مناسبی می ریزیم.بیکینگ پودر را با شکر و کره مخلوط می کنیم...

keyk-porteghali-01

مواد لازم برای 6 نفر:
آرد سفید گندم 175 گرم
شکر 175 گرم
کره 125 گرم
تخم مرغ 3 عدد
پرتقال متوسط 4 عدد
شکر برای شربت پرتقال 150 گرم
بیکینگ پودر 2 قاشق مرباخوری


طرز تهیه:
کره را قبلا از یخچال بیرون می آوریم تا کمی نرم شود؛بعد آن را در ظرف گود مناسبی می ریزیم.بیکینگ پودر را با شکر و کره مخلوط می کنیم و با همزن می زنیم تا کره نرم و لطیف شود.تخم مرغ ها را یک یک در کره می شکنیم و کاملا به هم می زنیم(وقتی اولین تخم مرغ کاملا جذب کره شد،باید تخم مرغ بعدی را شکست).

پرتقالها را می شوییم و خشک می کنیم؛پوست یکی از پرتقالها را رنده می کنیم و داخل کره و تخم مرغ می ریزیم. آب یک دانه از آنها را هم می گیریم و داخل مایه می ریزیم؛آرد را به آن اضافه می کنیم و بهم می زنیم. قالب گرد متناسب با مایه را چرب می کنیم و آرد می پاشیم. مایه را آن می ریزیم.باید سر قالب 2 تا 3 سانتیمتر خالی بماند. فر را قبلا با حرارت 350 درجه فارنهایت یا 175 درجه سانتیگراد گرم می کنیم و قالب را به مدت 45 دقیقه روی پنجره وسط فر قرار می دهیم تا کیک بالا بیاید و کاملا پخته شود. بعد قالب را بیرون می آوریم و می گذاریم سرد شود.آب سه عدد پرتقال را می گیریم و با بقیه شکر که 150 گرم است مخلوط می کنیم. کمی پوست پرتقال رنده شده در آن می ریزیم و مایه را می جوشانیم تا کمی غلیظ شود. شربت بدست آمده را داغ روی کیک می دهیم. می توانیم کیک را از ضخامت به دو نیم کنیم و روی هر نیمه را کمی شربت بدهیم؛در این صورت دو نیمه کیک را روی هم می گذاریم.ممکن است کمی پودر قند یا خلال بادام بو داده روی سطح کیک بپاشیم.
     
  
زن

 
طرز تهیه کیک کره ای-آکاایران

مواد لازم:
آرد =2 پیمانه
تخم مرغ=3 عدد
پودر قند=یک پیمانه
روغن جامد یا کره=4/3 پیمانه
شیر=نصف پیمانه
بیکینگ پودر=2 قاشق مرباخوری
وانیل=2/1 قاشق چایخوری
اسانس دلخواه مانند رنده پوست پرتقال=به میزان دلخواه
پودر کاکائو=2قاشق غذاخوری
طرز تهیه:
ابتدا زرده و سفیده تخم مرغها را جدا کنید و با همزن خشک و تمیز سفیده ها را بزنید تا کاملاً کف کند، سپس در ظرف دیگری کره یا روغن جامد را با همزن می زنیم تا نرم و یکنواخت شود سپس پودرقند را اضافه کرده و مجدداً با همزن میزنیم. بعد زرده ها را یکی یکی اضافه کرده و با همزن می زنیم وانیل و اسانس مورد نظرتان (مانند پوست پرتقال یا پودر زنجبیل یا دارچین یا پودر جوز هندی) را هم میافزائیم و مخلوط میکنیم. سپس نصف آرد را که حتماً الک کرده ایم به همراه بیکینگ پودر و نصف شیر به این مخلوط اضافه می کنیم و تمام مواد را مخلوط می کنیم. سپس باقیمانده آرد و شیر را اضافه کرده و مخلوط می کنیم. در پایان سفیده ها را هم می افزائیم و با چنگال به آرامی با بقیه مواد و در یک جهت مخلوط می کنیم. فالب مورد نظرمان را که بهتر است مستطیل شکل و دارای دیواره های بلند باشد چرب کرده و مقداری آرد داخلش می پاشیم ، در صورتیکه مایلید کیک کشمشی داشته باشید در آخر به همراه سفیده مقداری کشمش پلویی را که از قبل خیس کرده اید هم به مواد کیک بیفزائید.
نصف مواد را در قالب بطور یکنواخت میریزیم سپس کاکائو را با بقیه مواد مخلوط کرده و روی مایه سفید رنگ در قالب کیک می ریزیم. قالب را در فر که از قبل گرم کرده ایم قرار می دهیم. حرارت فر هم باید تقریباً 175 درجه سانتی گراد باشد.
پس از نیم ساعت یک چاقوی تمیز را در کیک فرو می کنیم اگر چیزی به آن نچسبید کیک حاضر است. می توانیم روی کیک را با پودر قند یا خامه تزئین کنیم.
     
  
زن

 
کیک صبحانه موزی

کره و شکر را با همزن برقی به مدت 5-4 دقیقه بزنید. سپس تخم مرغ را یکی یکی به همراه وانیل اضافه کرده و به
زدن ادامه دهید تا مخلوط لطیف شود...

کیک صبحانه موزی

مواد لازم برای 6 نفر :
آرد گندم سفید= 200 گرم
شکر =150 گرم
تخم مرغ= 2 عدد
کره پاستوریزه= 100 گرم
موز رسیده =1 عدد بزرگ
بیکینگ پودر =2 قاشق چای خوری
نمک= یک هشتم قاشق چای خوری
جوز هندی= یک هشتم قاشق چای خوری
دارچین و زنجبیل= از هر کدام یک چهارم قاشق چای خوری
خامه پاستوریزه= 175 گرم
وانیل= یک هشتم قاشق چای خوری

مواد لازم برای روی کیک :
پودر شکر 115 گرم
آب لیموی تازه 5-4 قاشق غذاخوری
طرز تهیه :
کره و شکر را با همزن برقی به مدت 5-4 دقیقه بزنید. سپس تخم مرغ را یکی یکی به همراه وانیل اضافه کرده و به زدن ادامه دهید تا مخلوط لطیف شود. سپس خامه و موز له شده را به مخلوط اضافه کنید. آرد را همراه با بیکینگ پودر، نمک ، جوز هندی ، دارچین و زنجبیل الک کرده و کم کم به مایه بالا اضافه کنید . همه مواد را با هم مخلوط کرده در قالب کیک که از قبل چرب شده و روی آن آرد پاشیده اید بریزید. سپس قالب را در طبقه وسط فر که از قبل با حرارت 175 درجه سانتی گراد گرم شده، به مدت 45-40 دقیقه قرار دهید تا کیک بپزد و روی آن طلایی شود. سپس از فر خارج نموده اجازه دهید کیک کمی خنک شود و از قالب جدا کنید.

روش تهیه رویه کیک :
ابتدا پودر شکر را در یک ظرف بریزید. سپس آب لیمو را کم کم اضافه کنید و هم بزنید تا مایه یکدست شود ( اگر لازم بود مقدار بیشتری آب لیمو اضافه کنید). سپس لعاب را روی کیک سرد شده ریخته و اجازه دهید کمی خودش را بگیرد و روی آن یک لایه نازک تشکیل شود. سپس کیک را برش دهید و سرو نمایید
     
  
زن

 
کیک فنجانی شکلاتی

شکلات ها و کره را روی حرارت غیرمستقیم آب کنید و م بزنید تا کاملا مخلوط شوند. سپس بگذارید کمی خنک شوند...

کیک فنجانی شکلاتی

مواد لازم:
آرد الک شده=2 پیمانه
پودر کاکائو=3/1 پیمانه
جوش شیرین=1 قاشق چایخوری سرپر
سس مایونز=1 پیمانه
شکر=1 پیمانه
وانیل=2/1 قاشق چایخوری
آب سرد=1 پیمانه
مواد لازم برای روکش شکلاتی:
شکلات کم شیرینی خرد شده=57 گرم
شکلات تلخ خرد شده=57 گرم
کره=6 قاشق غذاخوری
پودر قند=1 و نیم پیمانه
پودر کاکائو=3 قاشق غذاخوری
نمک=کمی
شیر=4/1 پیمانه
وانیل=4/1 قاشق چاخوری


طرز تهیه کیک:
1. فر را با حرارت 350 درجه فارنهایت یا 175 درجه سانتیگراد گرم کنید. قالب مافین را با کاغذ شیرین آماده کنید
2. در ظرفی آرد،پودر کاکائو و جوش شیرین را مخلوط کنید.
3. در ظرف بزرگتری با همزن برقی و سرعت متوسط سس مایونز،شکر و وانیل را بزنید تا مخلوط شود.
4. مواد خشک را در سه نوبت به دفعات یکی در میان با آب اضافه کنید و بزنید تا کاملا مواد مخلوط شوند.
5. مواد را در 12 قالب مافین بریزید و 30 تا 35 دقیقه یا تا وقتی که خلال دندان از میان کیک تمیز بیرون بیاید،در فر بپزید.(ابتدا کیک ها را با حرارت پایین بپزید و پس از اطمینان از پف کردن آنها را حرارت بالا بپزید) سپس اجازه دهید تا 5 دقیقه کیک ها در قالب خنک شوند و بعد روی صفحه سیمی آنها را کاملا سرد کنید. سپس رویه شکلاتی را روی آنها بمالید.

طرز تهیه روکش شکلاتی کیک:
1. شکلات ها و کره را روی حرارت غیرمستقیم آب کنید و م بزنید تا کاملا مخلوط شوند. سپس بگذارید کمی خنک شوند.
2. پودر قند،کاکائو و نمک را به مایه شکلات اضافه کنید و با مزن برقی بزنید تا مخلوط شوند.
3. شیر و وانیل را اضافه کنید و با درجه بالای همزن بزنید تا کرم نرمی بدست آید.
     
  
زن

 
کیک شکلاتی خوشمزه-آکاایران

مواد لازم:
آرد= 2 پیمانه
کاکائو= 3/2 پیمانه
بکینگ پودر= 1 قاشق چایخوری
نمک= 2/1 قاشق چایخوری
جوش شیرین= 1 قاشق چایخوری
کره= 4/3 پیمانه
شکر= 1 و 4/3 پیمانه
وانیل =کمی
تخم مرغ= دو عدد
آب= 1 پیمانه
طرز تهیه:
فر را با حرارت 350 درجه فارنهایت گرم کنیددر ظرفی آرد و کاکائوو بکینگ پودر و جوش شیرین و نمک را مخلوط کنید .در ظرف بزرگ دیگری کره و شکر و وانیل را مخلوط کنید و با همزن بزنید تا رنگ آن روشن شود . تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید . بعد از اضافه کردن تخم مرغ اول خوب مخلوط کنید و بعد تخم مرغ بعدی را اضافه کنید. مخلوط آرد و کاکائو را به طور متناوب با آب به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید مواد را در قالب که در آن کاغذ روغنی انداخته اید و چرب شده بریزید و در فر به مدت 25 تا 35 دقیقه بپزید
     
  
صفحه  صفحه 3 از 34:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  31  32  33  34  پسین » 
خانه و خانواده

Confectionery | شیرینی پزی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA