انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 2 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

دنیای بازی


مرد

 
خواهدآمد!!!
[Pc]


[Electronic Arts از انتشار Command & Conquer : Tiberium Alliances پرده برداری کرد [
TA** یک بازی MMO تحت مرورگر میباشد که توسط Pheomic ساخته میشود، استودیویی که قبل از این بر روی عناوینی همچون Ultima Online کار کرده است.
بازی با وقایع کل سری C & C : Tiberium سازگار و در ارتباط خواهد بود و با زبان HTML5 نوشته میشود، عاملی که باعث میشود مخاطبان آن ازطریق تمامی دستگاه های سازگار با وب به TA دسترسی داشته باشند.
مدت کوتاهی قبل در مراسم VGA یک ادامه رسمی برای C&C : Generals معرفی شد.به نظر میرسد EA هم اکنون تمرکز زیادی بر بازی های این سری دارد.**
تاریخ:20.10.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
خواهدآمد!!!
[PC,XBOX360]



[نسخه PC Alan wakeتاییدشد!]
Remedy اعلام کرد نسخه ی PC بازی Alan Wake احتمالا همزمان با بازی American Nightemare در نیمه ی اول سال 2012 عرضه خواهد شد.
این نسخه شامل تمامی DLC های عرضه شده برای این عنوان از جمله The Signal و The Winter می شود.
این عنوان ترسناک می سال 2010 بر روی کنسول Xbox 360 عرضه شد و نسخه ی PC بازی به علت این که تیم سازنده بر روی نسخه ی کنسولی بازی تمرکز کرده بود،کنسل شد.
هنوز هیچ سخنی در مورد این که کدام شرکت ناشر بازی خواهد بود نشده است اما بنا به اشاراتی که رمدی داشته است به احتمال زیاد مایکروسافت ناشر آن خواهد بود.**
تاریخ:22.10.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
*اینم چندتاعکس ازبهترین بازی سال:


ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
زن

 
: بتمن همچنان با قدرت در رسانه‌های مختلف ظاهر می‌شود، پس از موفقیت بی‌نظیر Arkham City در دنیای گیم‌ها و حاشیه‌های پر سر‌و صدای جدیدترین اقتباس سینمایی ازشوالیه‌ی سیاه، حالا شرکت Traveler's Tales از بازگشت بتمن به دنیای لگوها خبر می‌دهد.
قسمت دوم بازی بتمن لگو با‌عنوان DC Super Heros قرارست تابستان آینده برای تمام پلتفرمرها منتشر شود. در این قسمت از بازی علاوه بر بتمن سایر ابرقهرمانان کتاب‌های مصورDC مانند Superman، Wonder Woman و Green Luntern هم حضور دارند و علیه جوکر و لکسلوتر به مبارز خواهند پرداخت. داستان این قسمت از بازی بار دیگر در شهر گاتام می‌گذرد.
قسمت اول بازی بتمن لگو با فروشی بیش از یازده میلیون نسخه در سراسر دنیا، موفق‌ترینحضور بتمن در دنیای گیم‌ها تا پیش از Arkham City به حساب می‌آمد.*
*
دنیای بازی/لوتی
1390*10*22
     
  
مرد

 
[تصاویری از بازی درحال ساخت Hitman absolution]





تاریخ:22.10.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
زن

 
اخبار دنیای بازی:

آقایniels sorensen رییس استودیوی دانمارکی io interactive در مصاحبه با gamasutra گفت که احساس میکند هنگامی که یک گروه برای مدت زیادی روی نسخه های مختلف یک عنوان کار میکند،اسیر کلیشه ها میشوند.
او گفت به همین دلیل قرار است تیم سازنده ی عنوان جدید hitman،پس از این بازی روی یک ip جدید کار کنند.و این یعنی خلاقیت شجاعانه.
1390*10*22/دنیای بازی/لوتی
     
  ویرایش شده توسط: setare2   
زن

 
اخبار دنیای بازی:

قدیمتر ها عادت داشتیم لیونل مسی را در کاور بازیهای PES ببینیم و وین رونی را روی جلد FIFA، امسال PES جلد بازی جدید خود را به کریس رونالدو داده و حالا EA SPORT خبر میدهد که با مسی با قیمتی بیشتر از رونی به توافق رسیده است و کاور بازی FIFA STREET را به او اختصاص داده است.
مسی هم در مصاحبه ای اعلام خشنودی کرده که با بهترین کمپانی بازی ساز ورزشی جهان همکاری میکند.
گویا امسال در بازی های فوتبال رقابت بین این دو کاور نشین بازی هاست!
*
1390*10*22/دنیای بازی/لوتی
     
  
مرد

 
[تصاویری ازبازی fifa street12]




تاریخ:22.10.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
زن

 
*توصیه دنیای بازی*

دوستان توجه داشته باشند که اطلاعات داده شده در مورد هر بازی صرفا" نظر کارشناسان بوده و دلیل بر بد بودن بعضی از بازی ها نمیشه و هرکس در مورد بازی های مختلف نظری دارد.
دنیای بازی/لوتی/1390*10*22
     
  
مرد

 
اخبار!!!
[XBOX360,PC]


[پرفروش ترین بازی بریتانیا:MW3!]
**بازی MW3 در جدول پرفروش ترین بازی های بریتانیا مقام اول را از آن خود کرد و بازی های دیگری چون FIFA 12 و Battlefield 3 به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار گرفته اند. شما می توانید 10 تا از پرفروش ترین های UK را در لیست زیر مشاهده کنید.
1. Call of Duty: Modern Warfare 3
2. FIFA 12
3. Battlefield 3
4. Zumba Fitness
5. The Elder Scrolls V: Skyrim
6. Just Dance 3
7. Assassin’s Creed: Revelations
8. L.A. Noire
9. Saints Row: The Third
10. Batman: Arkham City**
تاریخ:24.10.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
صفحه  صفحه 2 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
بازی های کامپیوتری

دنیای بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA