انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 5 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

دنیای بازی


مرد

 
اخبار!!!
[XBOX360]

[تصاویرجدید ازsoulcalibur V]
جدیدترین تصاویر از عنوان SoulCalibur V
Eurogamer جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی SoulCalibur V را به نمایش گذاشت. شمامی توانید تصاویر را در زیر مشاهده کنید.

تاریخ:29.10.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
اخبار!!!
[XBOX360,PS3,PC]

[اطلاعات جدید از گیم پلی بازی Resident Evil 6
Capcom دیروز صبح Resident Evil 6 را رسما در توکیو معرفی کرد. بعد از نمایش تریلری که از این بازی آماده شده بود، Hiroyuki Kobayashiکارگردان بازی همراه با تهیه کننده بر روی سن آمد تا اطلاعات جدیدی از این بازی بدهد. Kobayashi وعده داده که بیشتر تمرکزش را بر روی "ترس" بگذارد، این همان چیزیست که بیشتر طرفدار های این سری از این بازی می خواهند. وی نیز از اکشن بیشتر در این بازی اشارات خاصی کرد که می توانید مطلب کامل را در اینجا بخوانید. Capcom نیز تایید کرد در کنار دو شخصیت Chris و Leon؛ شخصیت سومی هم وجود دارد. (که در تریلر نیز به آن اشاره شد، اما نه به طور کامل) بله درست است، شما کنترل سه شخصیت در بازی RE 6 را به عهده دارید. داستان بازی هم 10 سال پس از شیوع بیماری در Raccoon City می باشد. شریک Leon در بازی، یک مامور آمریکایی با نام Helena Harper است. زامبی هایی هم که در تریلر نشان داده شدند Javo نام دارند. درباره رابطه ی بین شخصیت سوم و دختری که با او بود (شبیه به Ashley به نظر می رسید) نیز اشاره ای شد. در مورد اینکه این دو با یکدیگر متحد هستند یا دشمنهنوز هیچ چیز معلوم نیست، بزودی اطلاعات بیشتر درباره ی این دو بروز می شود. با این حال،سه سبک گیم پلی در این بازی وجود دارد؛ تجربهی وحشت در کنار Leon، اکشن در کنار Chris و ماموریت های اسکورت با شخصیت سوم که هنوز هویت او فاش نشده است. Kobayashi در آخر گفت؛ بازیکن زمان زیادی برای تجربه ی ترس در این بازی خواهد داشت، در ادامه Hirabayashi نیز صحبت های ایشان را با این جمله کامل کردند: Resident Evil 6 از لحاظ مقیاس، بزرگترین عنوان در این سری خواهد بود.**
تاریخ:2.10.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
اخبار!!!
PS3,XBOX360
[url=https://www.pixhost.to/show/1890/11195094_bazyrayaneh_1327477872_10-best-mortal-kombat-characters.jpg][img]https://t3.pixhost.to/thumbs/1890/1119 5094_bazyrayaneh_1327477872_10-best-mortal-k
[شایعه:‌ Mortal Kombat 10 تایید شد]
**در گفتگویی که Ed Boon (خالق مورتال کامبت) با Sid Shuman (سردبیر سابق GamePro) در توییتر داشتند در رابطه با D.I.C.E 2012 بحث می کردند. همه طرفدار های سبک Fighting امیدوار بودند تا Boon در سال 2011 سری جدید Mortal Kombat را مجددا راه اندازی کند. واسه اونایی که نمی دانند مخفف DICE چیست‌ (Design, Innovate, Communicate, Entertain). تصویری که در پایین مشاهده می کنید، مکالمه ایتوسط Boon در توییترش است به همه نشان می دهد که Mortal Kombat 10 دیر یا زود ساخته میشود. البته شاید به طور قطعی MK تایید نشده باشد، اما استودیو NetherRealm به فکر آن است. شاید شما فکر کنید که بله، معلوم است که این بازی به سوی سبک جدیدی می رود، امااین امر نمی تواند به موفقیت عنوان قبلی برسد. به هر حال او در توییتر خود می گوید کار هایی که در حال حاضر انجام می دهم:"حدس و گمانناست". من بر روی صندلی ام نشستم و مشتاقانه منتظر دیدن خبر هایی بیشتری در مورد MK جدید هستم. آیا واقعا Mortal Kombat 10 در راه است؟ یا فقط استاد MK ما را پیچانده؟!**
تاریخ:5.11.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

LAMAGAMA در حال کار بر روی یک پروژه ی بزرگ برای PS3 است
Quadratum Mortis یک پروژه بزرگ از LAMAGAMA برای سال 2012 است. QM تنهابرای کنسول PS3 منتشر می شود و توسط دو کنترلر Playstation Move و Gamepad قابل بازییست. شما می توانید یکی از بهترین تجربه ها را در این بازی توسط کنترل همزمان سپهر و شمشیر خود داشته باشید. برای به کار بردن زره خود در مبارزه با دوستانتان روی Playstation Network آماده باشید. تصاویر بیشتر از این بازی بزودی - اطلاعات بیشتر بزودی
برای مشاهده عنوان های قبلی این شرکت به سایت رسمی مراجعه نمائید.
تاریخ:19.11.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
Mass Effect 3 گلد شد

با سلام:
تهیه کننده بازی جناب Casey Hudson تایید کرد که Mass Effect 3 برای انتشارش در ماه مارس گلد شده است.این بدان معنیست که هم اکنون بازی میتواند بسته بندی شده و برای نقد به منتقدین فرستاده شود.
کامنت Hudson :
بعد از یک تلاش بی نظیر توسط تیم ما,من مفتخرم اعلام کنم که MassEffect3 رسما گلد شدهاست.سوپرایزهای زیادی منتظر شما هستند,در این هفته و هفته های بعد از آن.!
خبر گلد شدن بازی درست قبل از عرضه دموی آن(امروز) منتشر شده است.همچنین در آخر هفته گذشته عده ای به خصوص به دموی بازی دسترسی زودتری داشته اند.
بازی Mass Effect 3 در 6 مارس (US) و 9 مارس (UK) برای X360 / PS3 و PC منتشر میشود.
تاریخ:27.11.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
آپدیت 2.05 بازی Gran Turismo 5 اینهفته منتشر میشود

جناب Kazunori Yamauchi تایید کرد که Polyphony (سازنده GT5) این هفته آپدیت 2.05 رابرای Gran Turismo 5 منتشر میکند.این پروسه با انتشار آپدیت در ژاپن(فردا) شروع شده و تا پنج شنبه و عرضه آپدیت در اروپا ادامه می یابد. هدف این آپدیت تعدیل گیم پلی و رفع باگهای بازیست .
تاریخ:27.11.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

تاریخ انتشار بازی Assassin\'s Creed 3 اعلام شد!
Ubisoft تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed 3 را اعلام کرد.این بازی در تاریخ 30 اکتبر 2012 عرضه خواهد شد.
این تاریخ طی تماس های سرمایه گذار بازی تایید شده است.هنوز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده است ولی مدیر Ubisoft آقای Yves Guillemot گفته است که تیم سازنده ی بازی حدود سه سال است که روی این عنوان کار میکند.
Yves Guillemot گفت : به خاطر اینکه این عنوان یک محصول بسیار فوق العاده میباشد فشار زیادی به تیم سازنده اوردیم و به مدت سه سال چیزی که دیدیم بسیار حیرت اور بود.
به احتمال زیاد PC, PlayStation 3, Wii U و Xbox 360 پلتفرم های مقصد این عنوان خواهند بود.
نینتندو از یک عنوان Assassin's Creed برای Wii U در E3 تابستان گذشته نیز پرده برداری کرده بود.
تاریخ:2.12.90
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
Binary Domain؛ حکمرانی روبات‌ها در قرن ۲۸

بالاخره کمپانی سگا در اواخر ماه فوریه سال 2012، کاری کرد تا بتواند رکود چندساله‌ای را که مدت‌هاست با آن دسته و پنجه نرم می‌کند کنار بزند و به روزهای خوبش باز گردد.
اين بازي يك شوتر اول شخص است كه براي ساعت‌ها مي‌تواند شما را پاي كنسول‌هايتان زمين‌گير كند. گرافيك بازي ايده‌آل نيست اما داستان جذاب و گيم‌پلي خلاقانه‌اش اين ضعف را پوشش مي‌دهد و به لطف همين دو فاكتور نمي‌گذارد تا انتهاي بازي از جايتان جنب بخوريد. داستان بازي توسط دو نويسنده معروف ژاپني به نام‌هاي Toshihiro NagoshiوDaisuke Sato نوشته شده كه اين خود دليل محكمي است براي قوي بودن يك داستان در طول بازي.
داستان:
بازي شما را به سال 2080 ميلادي مي‌برد. دنياي قبلي به طول كامل نابود شده و دنياي جديدي كه ساخته دست انسان‌هاست جايگزين آن شده است. تكنولوژي پيشرفت چشمگيري داشته و بزرگترين روياي انسان‌ها كه ساخت روبات‌هاي هوشمند بوده به تحقق پيوسته است. روبات‌هايي كه شباهت زيادي به انسان‌ها دارد و مانند آن‌ها از تمامي حواس برخوردارند. اما اين اتفاق با معضل بزرگي همراه است. شناخت انسان از روبات ديگر كار ساده‌اي نيست. به همين منظور سازمان ملل در توافق‌نامه ژنو بندي را اضافه مي‌كند كه ملت‌ها ملزم مي‌شوند تا از ساخت روبات‌ها با ظاهر انسان خودداري كنند. اما در اين بين کمپاني‌هايي هستند که براي رسيدن به قدرت و پول دست به هر کاري مي‌زنند. يکي از اين کمپاني‌ها «آمادا» نام دارد.




آمادا از سوي سازمان ملل متهم به نقض توافق نامه ژنو شده، به همين منظور تصميم مي‌گيرد تا يک گروه تحقيق متشکل از کشورهاي آمريکا، انگليس، فرانسه، ژاپن وچين را به ژاپن اعزام مي‌کند تا بتواند مدارک لازم از تخلفات اين کمپاني جمع کرده و شخص آمادا را نيز به دستگير کند. داستان بازي در شروع هيجان چنداني ندارد ولي پس از گذشت دقايقي از، کاملا وارد داستان آن شده و ديگر تا انتها نمي‌توانيد بازي را رها کنيد. در طول بازي شما در نقش «دن» ظاهر مي‌شويد او كه يک گنگستر آمريکايي است سعي مي‌كند به کمک هم رزمانشان ماموريتش را به نحو احسن انجام دهد، اما ماجرا به همين سادگي تمام نمي‌شود چرا كه Toshihiro NagoshiوDaisuke Sato با اضافه کردن کمي چاشني رمانتيک، صحنه‌هايي را در بازي خلق كرده‌اند که گاهي باعث تحريك شدن احساسات شما مي‌شود.
در اين بازي عشق و خيانت دو عنصر جدانشدني داستان بازي محسوب مي‌شود. آدم‌هايي که دوست شما بودند به دشمنتان تبديل مي‌شوند و افرادي که زماني فکر مي‌کرديد دشمنتان هستند ناجي جانتان مي‌شوند. با وجود آن که داستان از يکسري پيچيدگي‌ها برخوردار است ولي به هيچ عنوان گيج کننده نيست و در طول داستان به تمام سوالاتي که پيش مي‌آيد پاسخ مي‌دهد.
گرافيک:
با وجودي كه كمپاني سگا تلاش زيادي كرده تا گرافيكي در حد بازي‌هاي بزرگ ارائه كند ولي نتوانسته آن‌طور كه در گيم‌پلي و داستان موفق بوده، عمل كند. وجود باگ‌ها در بعضي صحنه‌ها گاهي باعث دلسردي‌تان مي‌شود. مثلا زماني که از پله‌ها بالا يا پايين مي‌رويد بعضا تصوير شكسته مي‌شود و اين شكستگي در چرخش دوربين هم كم و بيش به چشم مي‌آيد. اما اگر اين چند اشكال را كنار بگذاريم بايد بگوييم گرافيک بازي نکته‌هاي مثبتي هم دارد که مي‌توان به طراحي دقيق و زيباي کاراکترها، سلاح‌هاي خاص و مدرن، ساختمان‌هاي مدرن با جزييات بالا اشاره کرد که باعث مي‌شود ضعف‌هايي را که به آن اشاره شد از يادتان ببرد و مجددا شما را به جو بازي برگرداند.



گيم پلي:
بدون شک مي‌توان عنوان بهترين قسمت بازي Domain Binary را به گيم پلي آن اختصاص داد. نوع آوري و تنوع در انجام مراحل مختلف بازي و همچنين متفاوت بودن حرکات کاراکترهاي بازي، بيشترين لذت ممکن را در اين بازي نصيبتان مي‌کند. يکي از قسمت‌هاي جالب بازي، طراحي و اتکاي آن به فرامين صوتي است به اين شکل که اگر شما ميکروفونتان را روشن کنيد مي‌توانيد با تيم تان صحبت کنيد و دستورات لازم را از طريق صحبت کردن به آن‌ها بدهيد. که اين موضوع باعث بالا رفتن هيجان بازي در صحنه‌هايي پربرخورد مي‌شود. همچنين در طول بازي افرادتان به صورت همه جانبه در کنار شما مي‌جنگند. در طول بازي سلاح‌هاي زيادي وجود ندارد ولي همين چند سلاحي که در اختيارتان قرار مي‌گيرد به اندازه‌اي هست که بتواند حس تنوع‌طلبي شما را ارضاء كند.



شما با امتيازاتي که از کشتن روبات‌هاي مهاجم به دست مي‌آوريد مي‌توانيد قدرت سلاحتان را بالا ببريد و با توان بيشتري به سمت دشمنانتان شليک کنيد. هوش مصنوعي دشمن نيز به قدري با دقت و ظرافت طراحي شده است که تا زماني که يک روبات منفجر نشده است به هر نحوي سعي مي‌کند به شما شليک کند. اگر پاهايش را نابود کنيد سينه خيز به سمتتان مي‌آيد، اگر دستش را بزنيد با دست ديگر شليک مي‌کند و اگر سرش را هدف قرار دهيد برنامه ريزي‌اش به هم مي‌ريزد و به سمت دوستانش شليک مي‌کند.
در پايان بايد گفت بازي Binary Domain عنواني است که تجربه آن لذت متفاوتي از اين سبک بازي را براي شما به همراه دارد و پيشنهاد مي‌شود چنانچه به بازي‌هايي با اين سبک علاقه مند هستيد اين عنوان موفق را تجربه کنيد.

من
خواب
دیده ام
که تو
تعبیر می شوی
     
  ویرایش شده توسط: joki6   
مرد

 
تاریخ انتشار Hitman : Absolution مشخص شد !
سرانجام Square Enix اعلام کرد که بازی Hitman Absolution در تاریخ 20 نوامبر در سطح جهانی عرضه خواهد شد.این بازی در ماه می سال گذشته برای PS3, 360 و PC معرفی شده بود.
همچین تاریخ انتشار این بازی به همراه معرفی Hitman: Sniper Challenge اعلام شد.
Hitman: Sniper Challenge با استفاده از موتور Glacier 2 ساخته شده و برای کسانی که بازی اصلی را پیش خرید کنند در XBL و PSN قابل دسترس خواهد بود.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
بازی کامپیوتری «دنیای بازیهای جنگی» فیلم سینمایی میشود
خبرگزاری فارس: فیلم «دنیای بازیهای جنگی» که مدتهاست بحث تولید آن ادامه دارد، بی سروصدا هم بازیگران تازه گرفت و هم یک فیلمنامهنویس جدید پیدا کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، چارلز لیوبت قرار است کار نگارش فیلمنامه اقتباسی این فیلم پرخرج را برای شرکت مستقل فیلمسازی لجندری پیکچرز انجام دهد.
«دنیای بازیهای جنگی» براساس یک بازی کامپیوتری و ویدئویی موفق ساخته میشود و سرشار از جلوههای ویژه تصویری تازه خواهد بود.
لیویت باید به گونهای فیلمنامه نسخه سینمایی را بنویسد که تمام جذابیتهای مربوط به جلوههای ویژه اختصاصی فیلم را در خودش داشته باشد.
این فیلمنامه نویس قبل از این برای صنعت سینما فیلم نامههای «الماس خونین»، «اکسپرس» و «هفتمین پسر» را نوشته است.
قصه «دنیای بازیهای جنگی» یک نبرد حماسی را در بین دو گروه از موجودات حاضر در روی کره زمین را به تصویر میکشد.
از سال 1994 که بازی ویدئویی «دنیای بازیهای جنگی» به بازار آمد، صنعت سینما به دنبال تولید نسخهای سینمایی از قصه و ماجراهای آن بوده است.
سام ریمی سازنده فیلم سه قسمتی ابر قهرمانانه و کمیک استریپی «مرد عنکبوتی»، با این فیلم به سینمای گرانقیمت و پرهزینه برمیگردد.
این در حالی است که برخی اخبار تایید نشده حکایت از آن میکند که وی به دلیل تعهدات کاری دیگر خود با این پروژه همکاری نخواهد کرد.
ریمی قرار است برای کمپانی والتدیزنی فیلم «از: پرقدرت و بزرگ» را کارگردانی کند. اما نزدیکان فیلمساز میگویند او سعی دارد وقت و زمان خود را به گونهای تنظیم کند که بتواند امر کارگردانی هر دو فیلم را برعهده بگیرد.
شرکت لنجدری پیکچرز اعلام کرده اگر ریمی از ساخت فیلم آنها انصراف بدهد، آنها بلافاصله جستوجو برای پیدا کردن کارگردان تازهای را شروع خواهند کرد.
مسوولان این شرکت هنوز حاضر به اعلام اسامی بازیگران «دنیای بازیهای جنگی» نشدهاند و گفتهاند در حال حاضر، ضرورتی برای انجام این کار وجود ندارد.
تهیه کنندگان فیلم گفتهاند قصد دارند «دنیای بازیهای جنگی» را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنبالهدار سینمایی کنند.
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
صفحه  صفحه 5 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
بازی های کامپیوتری

دنیای بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA