انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 4 از 63:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  60  61  62  63  پسین »

انتخابات این دوره (اخبار و بحث در مورد انتخابات)



 
با تشکر از پرسنس عزیز که این تاپیکو دوباره باز کرد

من در انتخابات نهمین دوره مجلس شرکت نمیکنم
[b]قبول حقیقت ، رعایت تعادل ، داشتن انصاف
     
  
مرد

 
منم در انتخابات بعدی و بعدی و بعدی شرکت نخواهم کرد ...

تا حالا هم شرکت کردم ...

دلیل هم اینکه تا الان فکر میکردم کار درستی میکردم و از این به بعد فکر میکنم کار نادرستی میکنم ...

هر انسانی با عقایدشه که زندگی میکنه و غیر اون پوچ ...
     
  
مرد

 
مطمئن باشید هر یه رای شما مهر تاییدی به حکومت انسان ستیز ولایت فقیه بوده و تبدیل میشه به گلوله و خمپاره برای کشتار شدیدتر دختر بچه های معصوم و بیگناه سوریه ...
خواهشا یه سری به سایتهای دیگه بزنید ببینید نامردی که برای کشتن علی اصغر شش ماهه توسط حرمله تو ۱۴۰۰ سال پیش اشک میریزه چطوری داره از قصاب بچه کوچولوهای حمص ودرعا تمام قد حمایت میکنه...
شما میخواید به قاتل نداها و سهرابها و فروهرها وخیلی ها رای بدبد؟؟؟؟
تا وقتی نظام دیکتاتوری فقیه سرکاره رای دادن عین خیانت به بشریته ...

سی سال پیش : میزان رای ملت است ...
از ۸۸ به اینطرف :
میزان خریت ملت است ....
هیچ فیلسوفی تا امروز هیچ روحانی را نکشته " در حالیکه روحانیون فلاسفه زیادی را کشته اند"
دنیس دیدرو
     
  
مرد

 
چند روزی بیشتر به نمایش چندش آور انتخابات نمایندگان مجلس حکومت آخوندی نمانده است. مزدوران و جیره خوران رژیم از کوچک تا بزرگ، جملگی دست در دست هم داده و چند وقتی است که بودجه کلانی را نیز برای تبلیغ انتصابات شان اختصاص دادهاند و خیابان های شهرهای بزرگ و کوچک ایران زمین پوشیده شده اند از برگه های تبلیغاتی خودفروختگانی که در ظاهر می خواهند نماینده مردم شده و از حقوق ایشان دفاع کنند ولی در واقعیت، به دنبال چاپیدن و غارت سرمایه مردم و دارایی ایران زمین هستند.
چون نیک بنگریم؛ فضای شهرهای ایران چهره ای امنیتی ندارند، خبری از گشت ارشاد و امنیت اخلاقی نیست. ایست های بازرسی بسیجیان و حزب اللهی ها برچیده شده و دیگر خواهران تُرش رو و بد چهره بسیج، مزاحم بانوان ایران زمین، بابت نوع پوشش شان نمی شوند و پنداری همه چیز امن و امان است وکشور لحظه های آرام و دوست داشتنی را سپری می کند!. اما حقیقت این است که این آرامش، آرامش قبل از طوفان است و تمام این آزادی نکبت بار موقتی که بسیجیان، نیروهای انتظامی وحزب اللهی به مردم ارائه کرده اند و برای چند روزی دست از سر ملت ایران و زندگی شخصی مردمان ایران زمین برداشته اند؛ فریب و نیرنگی است برای کشاندن مردم به پای صندوق های رأی.

سید علی خامنه ای ، رهبر خودکامه حکومت خونخوار اسلامی، در یکی از سخنرانی های خود، در رابطه با انتخابات چنین گفته است: “به نظر من مسئله ی اول در انتخابات، مسئلهانتخاب این شخص یا آن شخص نیست؛ مسئله ی اول، مسئله ی حضور شما مردم است».
آخوند ۵ تومانی، بازهم اضافه کرد ؛ «حضور شماست که نظامرا تحکیم میکند، پایه های نظام را مستحکم میکند، آبروی ملت ایران را زیاد میکند، استقامت کشور را در مقابل دشمنی ها زیاد میکند و دشمن را از طمع ورزیدن به کشور و از فکر ضربه زدن و توسعه و فساد و فتنه منصرف میکند. این یک مسئله ی بسیار مهم است.”
بنا بر گفته سید علی خامنه ای ، هرآنکس که خواستار استحکام پایه های این نظام ضد انسانی و پا بر جایی این رژیم ضد مردمی و خونخوار می باشد، در هر انتخابات حکومت اسلامی شرکت خواهد کرد و رأی خواهد داد و با حضورش به دیکتاتوری ولایت فقیه، مشروعیت خواهد بخشید.
بنابراین هر فردی که در انتخابات روز دوازدهم اسفند ماه شرکت کند و رأی دهد؛ بدون شک دشمن ملت ایران و خائن به آرمان های آزادی خواهانه ایرانیان ویکایک کسانی است که در طی این سه دهه ننگین، جان خود را در راه آزادی ایران زمین از دست داده اند و یا هم اکنون در گوشه زندان ها و تحت بد ترین شکنجه ها به سر می برند.
باید از این آخوند تازی نژاد و دشمن مردم و کشورمان پرسید،کدام دشمن؟!، آیا در کشور ما و حتی در جهان، ما سوای آخوندهای جنایتکار، بسیجی های مزدور، و پاسداران غارتگر دشمنی داریم؟، اگر هست و اگر شما شرافت دارید و دروغ نمی گویید، یکی از آنها را نام ببرید.
زمانی که رأی دادن در انتخابات نمایشی کشوری به معنای احترام گذاشتن و اعتبار قائل شدن برای حاکمیت ضد انسانی آن سرزمین باشد و هر رأیی که به صندوق ریخته می شود و هر فردی که در صف رأی گیری می ایستد، به معنای مشروعیت بیشتر داشتن و مورد قبول بودن آن نظام دیکتاتوری در میان شهروندان آن جامعه باشد، وظیفه ملی هر شهروند آن است که در روز انتصابات دولتی، خود را در خانه خود حبس کرده و قدم در خیابان هانگذارد تا مشتی محکم بر دهان دیکتاتور و دوستدارانش کوبیده باشد و با خالی کردن خیابان ها، نظام جنابتکار را زیر سوال برده ودر نزد جهانیان بی آبرو سازد.
دوازدهم اسنفند ماه، می تواند روزی تاریخی و سرنوشت ساز برای ملتی باشد که در حسرت قدری آزادی، خرده ای احترام، جرعه ای حقوق انسانی و اندکی آسایش و رفاه در حال جان دادن است.
دوازدهم اسفند ماه روزی است که دوست از دشمن شناخته خواهد شد؛ تفاوت میان وطن دوستان و وطن فروشان چون پنجه آفتاب، روشن خواهد گشت
تعقیب و آزار مردم فقط مختص به یک دین نیست.بلکه ماهیت همه ادیانی است که قدرت داشته اند و قانون را دردست داشته اند.(تامس پین)
/ با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر،چرا که اگر خدایی وجود داشته باشد باید خرد را بیشتر از تقلید کورکورانه ارج نهد./(توماس جفرسون)
     
  
مرد

 
به هیچ وجه
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اوایل انقلاب:
میزان راءی ملت است.
همین اوخر:
میزان زور و قدرت است.
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
     
  

 
borhan6600
از نحوه ی نگارشت خوشم اومد
amir8531
Arash_Love
Miladlulu
ellipseses
مرسی از همتون

تلویزیون داره خودش جر میده که ملت و بکشونه پای صندوق و متاسفانه اونقدر ..... زیاده که بازم میرن رای میدن
اشکال نداره هر انسانی حق داره هر جور که تمایل داره عمل کنه ولی من از یه بابت خوشحالم :

ارزش کسانی که عاقلانه رای نمیدن خیلی بیشتر از کسانی که کوکورانه و بی دلیل رای میدن حتی اگه تعدادشون کمتر باشه
[b]قبول حقیقت ، رعایت تعادل ، داشتن انصاف
     
  
زن

 
انتخابات بعدی هم مثل انتخابات قبلی
من که عمرااااااااااااااااااااااااااااا
" تـــو " تکـرار نـمی شوی این
مــــنمـ ....
که وابســـته تر مـی شــوم....
     
  
مرد

 
من که رای نمیدم
ولی گوش مردم دراز تر از این حرفاس

حداقل ۶۰%مردم شرکت میکنن
میگی نه
تا پس فردا معلوم میشه
     
  
زن

 
غیر ممکنه رای بدم.مگر در رفراندوم مجدد قانون اساسی یا نوع نظام اونم با حضور ناظران بین المللی
     
  
صفحه  صفحه 4 از 63:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  60  61  62  63  پسین » 
سیاست

انتخابات این دوره (اخبار و بحث در مورد انتخابات)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA