انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 1 از 48:  1  2  3  4  5  ...  45  46  47  48  پسین »

Fatemeh Zahras Martyrdom | شهادت زهرا: بزرگترین دروغ تاریخ


مرد

 
دوستان شیعه وسنی وحدتتان را حفظ کنید وگول این اخوند های خون اشام نخورید

شهادت زهرا: بزرگترین دروغ تاریخ

بقلم : آیت الله محسنی بسطامی

احتمالا در سال ۷۱ بود که عده ای از کارشناسان و محققان جمهوری اسلامی مستقر در مجلس شورای اسلامی که جزو نمایندگان هم بودند پس ۱۴۰۰ سال تحقیق و بررسی ناگهان به راز مهمی پی بردند و آن اینکه حضرت فاطمه دختر رسول خدا فوت ننموده بلکه شهید شده است اینجا بود که آن نمایندگان مجلس (که خداوند از آنان نگزرد) اعلام کردند از این پس در تقویمها بجای وفات بنویسند شهادت. و این روز را تعطیل اعلام نمودند

۱ - قریش بزرگترین و مقتدر ترین قبیله در شبه جزیره عربستان به حساب می آمد و در درون قریش بنی هاشم برترین و قدرتمند ترین قوم (تیره ) بشمار می آمد طوریکه همه برتری آن را پذیرفته بودند عمو زاده های این تیره بنی امیه بودند که بعضی اوقات با بنی هاشم رقابت می نمودند اما اگر پای کسی دیگر به میان می آمد این دو فورا با هم یکی می شدند بطور مثال زمانیکه خبر رسید ابوبکر (از تیره بسیار ضعیف قریش یعنی بنی تیم ) جانشین پیامبر شده برای ابوسفیان که تازه مسلمان شده بود غیر قابل تحمل بود لذا فورا صدا زد : این الاذلان؟؟ دو مرد ذلیل کجایند؟ پرسیدند منظورت چه کسانی می باشند ؟ گفت علی و عباس. ابوسفیان وقتی با علی و عباس روبرو شد گفت چرا نشستید بنی تیم کیستند که رهبری را بدست گیرند؟ ابوسفیان چنین ادامه داد : والله لاملان المدینة خیلا و رجالا. (قسم بخدا من مدینه را پر از پیاده نظام و سواره نظام می کنم و حکومت را با زور از آنان برای شما می گیرم.)

علی که به سخنان ابوسفیان گوش می داد به او نهیب زد و اخطار نمودة فرمود : اگر کوچکترین حرکتی بر ضد ابوبکر انجام دهی من اولین کسی خواهم بود که در مقابل تو می ایستم ما ابوبکر را اهل می دانیم . ابوسفیان ناراحت شده الفاظ بدی گفته و رفت. (تاریخ طبری جلد 2 قسمت آغاز خلافت ابوبکر)

قریش که با رسول خدا دشمنی می ورزیدند عملا قادر نبودند کاری انجام دهند چون از انتقام گیری بنی هاشم هراس داشتند آخرین و مهمترین راهکارشان این بود که از هر تیره ای یک جوان انتخاب نمایند و این جوانان طوایف مختلف همه باهم پیامبر را با شمشیر بزنند بگونه ای که معلوم نشود کدامیک قاتل است که در این صورت قوم پیامبر یعنی بنی هاشم نمی دانند با کدام تیره بجنگند و لذا مجبور خواهند شد خونبها گرفته صلح نمایند. (اگر یک یا دو قبیله چنین جرمی مرتکب می شد مطمئن بودند بنی هاشم دمار از روزگارشان بر می آوردند) که همین مسئله سبب شد رسول اکرم با اذن خداوند هجرت نمود.

۲- مردم مدینه نسبت قومی و خویشاوندی با پیامبر داشتند مادر پیامبر از آنجا بود و مادر عبدالمطلب (سلمی ) نیز از قبیله قدرتمند خزرج بود بهمین خاطر مردم مدینه (مخصوصا خزرچ) خودشان را اخوال رسول (یعنی داییهای پیامبر) می دانستند.

۳- علاوه بر همه اینها پیامبر اکرم (ص) توانستند هزارا نفر فدایی تربیت نمایند که حاضر بودند در راه خدا و دفاع از ایشان و خانواده شان جانهایشان را فدا کنند.

در صورتیکه این مطلب دروغ را که دشمنان اسلام درست کرده اند بپذیریم چه شد که بنی هاشم یک باره لب فرو بستند و کوچکترین اعتراضی ننمودند؟؟؟

آنهمه مسلمان مخلص و فدایی و مخصوصا مردم مدینه که با پیامبر رابطه خویشاوندی و قومی داشتند چه شد همه یکپارچه سکوت نموده کوچکترین حرف و اعتراضی ننمودند؟؟؟

و از همه عجیبتر

حضرت علی شیر خدا فاتح خیبر کسیکه گفته می شود در جنگ خیبر درب قلعه را با یک دست بلند نموده برای خودش سپر ساخت بعدا چهل نفر و در برخی روایات هفتاد نفر تلاش کردند آن در را حرکت دهند نتوانستند از جا تکانش دهند چرا سکوت نموده بلاتشبیه مثل بره رام و مطیع و فرمانبردار شد و کوچکترین اعتراضی ننمود؟؟؟

اگر این مطلب دروغ را بپذیریم ایرادهای ذیل بر حضرت علی وارد اند :

1- حضرت علی موظف بود از همه مظلومان دفاع کند و مخصوصا موظف بود از ناموس خودش دفاع نماید ناموس (همسر) خط قرمز هر شخصی به حساب می آید بیعرضه ترین آدمها جاییکه زن و بچه خود را در خطر ببینند از فدا نمودن خود دریغ نمی نمایند. چرا حضرت علی از همسر خودش از دختر پیامبر دفاع ننمود؟؟؟ پست ترین و نامردترین آدمهای کره زمین از همسر و فرزندان خود دفاع می کنند و اگر نتوانند از جان خود دریغ نمی نمایند. این را در اصطلاح ما مظلومیت نمی گویند بلکه بی غیرتی و نامردی می نامند.

اهل سنت حضرت علی را اسد الله الغالب (شیر پیروز مند خدا) لقب داده اند چون حضرت علی در هیچ کجا مغلوب کسی دیگر نشد. در بسیاری از جاها اهل سنت (مخصوصا عوام ) اسم علی را شاه مردان گزاشته اند

در صورت پذیرفتن این مطلب دروغ حضرت علی چه مردانگی داشت؟؟؟

2 - در صورت صحت این مطلب دروغ آنان که چنین کردند ظالم بودند و طبق آیه کریمه : ولاترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار (به ظالمان نزذیک نشوید که در آتش می افتید) حضرت علی با چه مجوزی دست در دست آنان گزاشته بود و پشت سرشان نماز می خواند و در همه موارد کمکشان می نمود طوریکه حضرت عمر هیچ موردی را بدون مشوره با علی فیصله نمی نمود طوریکه حضرت عمر می فرمود: لو لا علی لهلک عمر (اگر علی نبود عمر هلاک می شد) حضرت علی چرا چنین می کرد (بلاتشبیه) این چاپلوسی به شمار نمی آید؟؟

3 - چرا حضرت علی دخترش ام کلثوم (دختر فاطمه) را به عقد حضرت عمر در آوردند؟؟

آن دختر چطوری پذیرفت که با قاتل مادرش در یک رختخواب بخوابد؟؟؟ حسن و حسین کجا بودند؟؟؟ چرا هیچ اعتراضی ننمودند؟؟

4 - هیهات منا الذلة ( ذلت از ما (خاندان پیامبر یا بنی هاشم) به دور است ) از فرمایشات گهر بار حضرت امام حسین است زمانیکه به او پیشنهاد دادند تسلیم شو ما تو را دست بسته به نزد یزید می بریم و تو را خواهد بخشید فرمود ذلت از ما به دور است مرگ با عزت را می پذیرم اما زندگی ذلت آور را نمی خواهم.

در صورت پذیرفت آن دروغ بزرگ آیا ذلتی بالاتر از این وجود دارد که کسی بیاید خودش را کتک بزند همسرش را بکشد و آن شخص کوچکترین اعتراضی ننماید بلکه دختر خودش را نیز تقدیم کند؟؟؟

سبحانک هذا بهتان عظیم

این دروغ بزرگ و تهمتی عظیم بر ضد علی مرتضی است.

علی ما اینگونه نامرد نبوده است و اگر چنین بوده ما بعنوان یک مرد نمی توانیم او را بپذیریم . ماهیت دین اسلام ظلم ستیزی است دستور خداست که ظلم را نپزیریم و با ظالم مقابله نماییم .

علی اولین مسلمان آیا این چیزها را نمی دانسته؟؟؟ اگر چنین بوده ما بعنوان یک مسلمان ساده نمی توانیم او را بپذیریم چه رسد بعنوان پیشوا ...

5 - زیر سوال رفتن قیام عاشورا

در صورتیکه بپذیریم اینهمه ظلم اتفاق افتاده و علی سکوت نموده هیچ رشوه و باج هم داده و همکاری کرده است یزید بدبخت که کاری نکرده بود چرا حسین برا علیه وی قیام نمود؟؟؟‌ یزید چه جرمی مرتکب شده بود؟؟؟؟

سبحانک هذا بهتان عظیم

6- معمولا هر دینی اولین پیروانش بهترینها هستند چنانکه مسیحیان حواریان و اولین یاوران عیسی را پرستش می نمایند اگر پیروان نخستین دین اسلام اینگونه بوده اند چرا کسانیکه اینگونه اعتقاداتی دارند بخودشان بیجهت زحمت می دهند و دم از اسلام می زنند آیا بهتر نیست دینی بهتر برای خود پیدا کنند زیرا دین اسلام توسط همین آدمها پخش و منتشر گردید

7- اگر بالفرض محال چنین چیزی بوده و علی گذشت نموده هیچ سخنی در این مورد نگفته بعضی از آدمهای فضول از طرف چه کسی وکیل دفاع شده اند؟؟
ز شیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جایی رسیدست کار
که تخت کیانی کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
     
  
مرد

 
عنوان: فقط پنج دقیقه

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه بردران وخواهران مسلمان وفارسی زبانم

خوشبختانه اتفاقاتی که در سالهای اخیر رخ داده است برای بسیاری از مردم هوشیار ما نمایان کرده که آخوندها که به دروغ نام شیعه و پیرو امام علی را بر خود گذاشته اند، برای کسب منافع اقتصادی (خمس) و جنسی (صیغه) وسیاسی (حکومت به نام دین) از گفتن هیچ دروغی پرهیز نمی کنند. نمونه اخیرآن، قضیه آیت الله سعیدی امام جمعه قم و ابوترابی نماینده مجلس بودکه اولی ادعا کرده بود خامنه ای پس از تولد یاعلی گفته و دومی علائم وویژگی های مسیح (علیه السلام) را با خامنه ای منطبق دانسته والبته این حرف را به پوتین نسبت داده و تایید می کند.

امثال این رسوایی ها که همه در جهت تامین منافع طبقه آخوندها بوده، مردم را تا حد زیادی بیدار تر کرده است. اما مردم ما باید بدانند که دروغهای آخوندها به این چند روز و چند سال گذشته منحصر نیست و آنها در طول تاریخ برای تامین منافع خود از چنین دسیسه هایی سود برده اند. یکی از این دروغها افسانه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می باشد که آخوندها از آن جهت ایجاد فتنه و تفرقه میان مسلمانان و اهانت به رهبران آنان و مظلوم نمایی مذهب خود جهت جذب افراد ساده لوح به مسلک خود استفاده می کنند. آنها به اینصورت اهداف زیادی را دنبال می کنند که یکی از آنها افزایش منابع خمس (مردم) است چرا که خمس بزرگترین منبع در آمد آنهاست و جذب دیگران به مسلک آخوندی و بر انگیختن احساسات آنها به معنای افزایش درآمدشان از این راه است. البته چون خود من دوران جوانیم را دنباله رو همینها بودم می دانم که بسیاری از آنها نیز خود این دروغها را باور کرده اند و خیلی از مردم عادی و حتی آخوندها واقعا از روی محبت اهل بیت پیامبر (صلی الله علیه و آله)به ترویج و تقویت این افسانه می پردازند و خود از دروغ بودن آن بی خبرند. آنها برای اثبات صحت ادعای خود به احادیثی استناد می کنند که برخی ازآنان در کتب اهل سنت نیز موجود است. در این رابطه لازم است نکاتی را عرض کنم:



1. صرف وجود یک حدیث در کتب حدیثی یا تاریخی دلالت بر صحت سند و محتوای آن ندارد. این مساله حتی در مورد کتب معتبر حدیثی هم صادق است. مثلا کتاب کافی، یا التهذیب و بحار الانوار و... دارای هزاران هزار حدیث غیر صحیح است که در طول تاریخ توسط جاعلان حدیث جعل شده و به پیامبر یا امامان و بقیه اشخاص افترا بسته شده است. این مساله تا حدی شدید است که برخی همچون عالم شیعی بزرگوار آیت الله محمد باقر بهبودی کتابی با عنوان الصحیح من الکافی تالیف کرده و در آن صحیح کافی را جمع می کند که فقط حدود یک چهارم احادیث این کتاب شده است!! او حتی حدیث دال بر شهادت حضرت زهرا را نیز از نظر سند ضعیف دانسته است. کتب اهل سنت هم همینگونه است. حتی برخی از مولفین این کتابها تصریح کرده اند که درکتبشان احادیث جعلی فراوان است و آنها فقط از باب ساخت یک مجموعه جامع حدیثی آنها را در کتب خود ذکر کرده اند. از جمله طبری نویسنده تاریخ مشهور طبری ( که بسیار مورد استناد آخوندها قرار می گیرد) در مقدمه کتاب خود گفته است که او در کتب خود احادیث ضعیف و صحیح آورده است. یعنی از هر کسی (مسلمان، شیعه سنی، یهودی، منافق، زندیق و...) حدیث می شنید در کتاب خود می نوشت تا همه حرف ها را جمع کرده باشد. آیا وقتی خود مولف در مورد کتابش چنین می گوید انصاف است كه آخوندها برای اثبات ادعاهای خود از هر حدیثی که در این کتاب می یابند استفاده کنند؟ متاسفانه از سوی دیگر دشمنان اسلام و پیامبر نیز از همین روش بهره برده و احادیثی را برای توهین به پیامبر و امامان یا جانشینان فرستاده خدا از این کتاب می آورند که همه از نظر سند ضعیف و توسط منافقان و دشمنان اسلام جعل شده است.



2. این احادیث در برخی کتابهای دیگر هم هست که هیچکدام سند صحیحی ندارد. و علمای اهل سنت و برخی عالمان روشنفکر شیعی چون آیت الله فضل الله و آیت الله برقعی در نوشته ها و گفته های فراوانی تک تک این احادیث را رد کرده اند.( آیت الله فضل الله مرجع شیعیان لبنان مظلوم واقع شدن حضرت زهرا از طرف ابوبکر و عمر را به کل رد کرده است. وی حتی در قضیه فدک نیز معتقداست که حضرت فاطمه حدیثی را که پیامبر در آن گفته بود کسی از او ارث نمی برد را نشنیده بود و به همین خاطر برای گرفتن ارث به نزد ابوبکر رفته بود. امام جعفر صادق هم در حدیث صحیح السندی در کافی ارث نگذاشتن پیامبر را تایید کرده است: قال الصادق علیه السلام: ......ِ إِنَّ الْعُلَمَاءَ وَرَثَةُ الْأَنْبِيَاءِ إِنَّ الْأَنْبِيَاءَ لَمْ يُوَرِّثُوا دِينَاراً وَ لَا دِرْهَماً وَ لَكِنْ وَرَّثُوا الْعِلْمَ فَمَنْ أَخَذَ مِنْهُ أَخَذَ بِحَظٍّ وَافِرٍ دانشمندان وارثان پیامبران هستند چرا که پیامبران مال و درهم و دیناری به ارث نگذاشته اند ولی دانش و علم به ارث گذاشته اند و هر کس از آن به مقدار فراوانی گرفته است. الكافي ج : 1 ص : 34 . این حدیث با چندین سند روایت شده است که برخی ضعیف هستند ولی تعدادی نیز صحیح السند هستند و صدور این سخن از حضرت صادق را اثبات می کند و همین که پیامبر به دنبال منافع مادی خانواده و فرزندان خود نبوده و همه اموال خود را صدقه داده است و مال و مقامی برای فرزندان خود نگذاشته است، خود از نشانه های راستگویی ایشان و راستی پیامبری اوست.)



3. برخی کتابها که روایت شهادت حضرت زهرا را آورده اند اصلا توسط اشخاص نا معلومی تالیف شده اند ولی آخوندها آنها را به علمای بزرگ اهل سنت نسبت می دهند. مانند کتاب الامامة والسیاسة که آن را به دروغ به ابن قتیبه نسبت داده اند. یا کتاب اسرار آل محمد که روایات سلیم ابن قیس را در بر دارد و تعداد زیادی از علمای شیعه از جمله شیخ مفید آن را غیر معتبر دانسته اند ولی آخوندها از آن نهایت استفاده را می کنند و هر سال آنرا چاپ می کنند و حتی گاها روی جلد آن می نویسند معتبر ترین کتاب تاریخی!! برخی از این کتابها توسط امثال خودشان تالیف شده و از آن اهل سنت نیست. مثلا کتاب مناقب آل ابی طالب نوشته ابن شهر آشوب آخوند است که به هیچ وجه سنی نبوده است. آخوندها از تشابه اسمها هم استفاده می کنند. مثلا حرفی را از سبط ابن جوزی نقل می کنند و می گویند او از علمای بزرگ اهل سنت است. در حالیه نام عالم سنی معروف ابن جوزی است و نه سبط ابن جوزی. سبط ابن جوزی خائنی بود که حتی در جنگ مغول به آنها پیوسته بود.



4 برخی کتابهای اهل سنت این حدیث را آورده اند تا آن را رد کنند ولی اینها وقتی که منابع روایت شهادت زهرا را می آورند نام این کتابها را نیز ذکر می کنند! مثلا شهرستانی در کتاب ملل و نحل این روایت را آورده است ولی کتاب ملل و نحل در مورد بیان عقائد مذاهب مختلف بدون تایید آنهاست. شهرستانی می گوید که فرقه ای گمراه به نام نظامیه ای روایت را ذکر می کنند. با رجوعی به کتب و مقالاتی که در مورد روایات افسانه شهادت حضرت زهرا نوشته شده است می توانید استدلال آنها را به این کتاب ببینید.



5. آخوندها از جعل منبع هم دریغ نمی کنند و بعضا در ضمن ذکر منابع روایات مورد استدلالشان اسامی کتابها و صفحات مختلف را همینگونه می آورند چون می دانند که خوانندگان به آنها اعتماد صد در صد دارند و برای اطمینان و تحقیق به آن منابع مراجعه نخواهند کرد.

تناقضهای موجود در افسانه های آخوندی آخوندها از سویی می گویند که عمر به خانه حضرت علی هجوم آورده و در را آتش می زند و حضرت زهرا پشت در می ماند و میخ به سینه اش می رود و پهلویش می شکند و جنینش سقط می شود. حتی شدت درد به حدی بود که باعث شد این ضربات منجر به از دنیا رفتن حضرت فاطمه شود. سپس در جایی دیگر می گویند که حضرت علی برای به یاد آوردن بیعت غدیر به اهل مدینه حضرت زهرا را سوار شتر کرده وهمراه با حسن و حسین علیهما السلام به خانه تک تک انصار می رود و در کوچه های مدینه می گردد تا آنها را به یاد بیعت غدیر بیاندازد! آیا این افسانه را باور کنیم؟ چگونه زنی را که پهلویش شکسته و جنینش سقط شده را سوار شتر می کند و به جای اینکه او را رها کند تا در خانه استراحت کندو بهبود یابد او را بر روی شتر اینور و آن ور می برد؟ پس نعوذ بالله حضرت علی هم در تشدید بیماری او تاثیر داشته است! ابدا! حضرت علی منزه ازاین اتهام است و هر دو این داستانها از افسانه های آخوندها است. آخوند سپس در جایی دیگر می گوید که حضرت زهرا از جای خود برخاسته و به مسجد می رود و در برابر ابوبکر ایستاده و یک ساعت خطبه فدکیه (جعلی) را می خواند!آیا زنی با این وضعیت قادر به انجام چنین کاری است؟ البته اصل فدک سو تفاهمی بود که الحمدلله به خیر و خوشی تمام شد و حضرت ابوبکر بر اساس دستور پیامبر عمل کرد و اینکه حضرت زهرا این دستور را نشنیده بود به هیچ وجه از منزلت او نمی کاهد چرا که ایشان بیست و چهار ساعت همراه با پیامبر نبود و ممکن بود پیامبر حرفی بزند و فاطمه زهرا آنرا نشنیده باشد. فاطمه زهرا بدون شک سرور زنان بهشت است. آخوند در جایی دیگر هم می گوید که حضرت زهرا وقتی در کوچه راه می رفت حضرت عمر به او کتک زد! یادم هست که مداح ها در روضه هایشان می خواندند: در وسط کوچه تو را می زدند کاش بجای تو مرا می زدند! ولی اینها یک بار به خود اجازه نمی دهند که فکر کنند حضرت زهرا با پهلوی شکسته و سینه سوراخ و جنین سقط شده چگونه پاشده است و رفته است به کوچه ها! الان با یک دل درد ساده نمی توان این کار را کرد! آخوند برای برطرف کردن این تناقض با استناد به کتبی چون کتاب سلیم ابن قیس می گوید که حمله به خانه مولا علی چند بار صورت گرفته است نه یک بار و پهلو شکستگی حضرت زهرا در آخرین حمله بود. اما این حرف بزرگترین اهانت به شرف و غیرت علی علیه السلام است. چگونه باور کنیم که امام علی با وجود چند حمله به خانه اش و احتمال حمله ای دیگر اجازه می دهد حضرت زهرا برای باز کردن در برود؟ چگونه این افسانه را باور کنیم در حالیکه این داستانهای شما مستند بر احادیث جعلی منافقان و دارای تناقض است؟ آیا قابل قبول است که عمر این کار را بکند و سپس علی دختر دلبندش ام کلثوم را که مادرش فاطمه زهرا بود به قاتل مادر (عمر) دهد؟ چرا آخوندها قضیه ازدواج حضرت عمر با سیده ام کلثوم را اینگونه مخفی می کنند در حالیکه این قضیه در احادیث صحیحشان آمده و فقهای شیعه با استفاده از آن احادیث فتوا نیز صادر کرده اند؟؟ هم میهن گرامی، تردید نداشته باشید که شهادت حضرت زهرا حقیقت ندارد و ایشان با مرگ طبیعی از دنیا رفته اند. اگر آخوندی بگوید که چرا حضرت زهرا در جوانی از دنیا رفته است ؟ پاسخ این است که مرگ طبیعی در جوانی اصلا بعید نیست و همه فرزندان پیامبر از جمله ابراهیم در جوانی از دنیا رفته اند.

با سپاس از اینکه وقت ارزشمند خود را در اختیارم قرار دادید

یک ایرانی
ز شیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جایی رسیدست کار
که تخت کیانی کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
     
  
مرد

 
بازداشت زاهد شيخي مدير کل روابط عمومي دادگستري زاهدان و عضو سپاه پاسدران به علت حمل 500 کيلوگرم مواد مخدر

احمد زاهد شیخی مدیر کل روابط عمومی دادگستری استان زاهدان که از اعضای سابق سپاه پاسداران و عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر استان نیز می باشد روز گذشته به جرم دست داشتن در قاچاق مواد مخدر بازداشت شد ! زاهد شیخی، به دلیل حمل ۵٠٠ کیلوگرم مواد مخدر با خودروی دولتی دستگیر شده است. به گزارش منابع محلی نامبرده مواد مخدر را که شامل ۴۵٠ کیلوگرم تریاک و ۵٠ کیلوگرم هرویین بوده با خودروی دولتی و حکم ماموریت و اسلحه حمل می کرده که در پاسگاه سهل آباد از سوی ماموران نیروی انتظامی متوقف و مواد فوق کشف گردیده است. یک منبع آگاه در گفتگو با ایران بریفینگ اعلام کرد با توجه به اینکه از مدتها پیش این شایعه بر سرزبانها بوده که وی در قاچاق مواد مخدر دست دارد و ظاهرا این نخستین بار نیست که زاهد شیخی اقدام به قاچاق می کرده است ، احتمال داده که علنی شدن این موضوع و بازداشت نامبرده با توجه به اینکه زاهد شیخی و برادرش از روسای ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد در استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند و برادر دیگر وی نیز به نام محمد رضا زاهد شیخی هم اکنون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان است ، بی ارتباط با تنش‌های اخیر میان رهبر جمهوری اسلامی و عوامل محمود احمدی‌نژاد نباشد . گفتنی است هنوز منابع رسمی گزارشی از دستگیری زاهد شیخی منتشر نکرده‌اند اما منابع محلی خبر از این می دهند که وی در یک پاسگاه بازداشت شده و با توجه به مقاومتش در بازرسی از خودرو ماموران نسبت به وی حساس شده اند و پس از کشف مواد نیز باتوجه به ارائه حکم ماموریت و مدارک دولتی بودن خودرو ماموران ابتدا به هویت نامبرده مشکوک و با دخالت مقامات بالاتر موضوع محرز و نسبت به بازداشت وی اقدام می نمایند
ز شیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جایی رسیدست کار
که تخت کیانی کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
     
  

 
خيلي ممنون از بيان واقعيت هاي ناگفته اين سخنان صرفا جهت ايجاد تفرقه بين امت مسلمان است و با گفتن اين گونه سخنان جو بدي در مورد اهل سنت به راه انذاختن تا اينگونه به اهداف خود برسند من خود سني هستم باور كنيد در مدت دانشجويي سخنان و اراجيفي از استاهاي خود شنيده ام كه شرم اور است يك نمونه ي ان اين بود كه اهل سنت لواط كار هستند و اين راه از خليفه دوم به ارث برده اند و خدا را به شاهد خود ميگرم كه او بينا ترين بيناست زماني كه دوستان من در خوابگاه دانشجويي جو بدي عليه من به راه انداختن تا مدتي به چشم دشمن نگاه ميكردن و خداوند هميشه ياور مظلومان است و اتفاقي افتاد كه هويت به ظاهر خدا پرست انها برملا شد و ديگران من را به جمع خود راه دادند و تمامي اين رفتار صرفا به دليل سني بودن من اتفاق افتاد جماعت اخوندها از اين دشمني ها به اهداف خود يعني ثروت زياد و راحتي تن ميرسد دوستي ميگفت در ده روز محرم 15 ميليون داده اند كدام يك از قشر هاي جامع همچين منبع درامدي بالايي دارد



yasin110: ای نامسلمانها مقداری کتابهای تاریخی نوشته شده توسط علمای اهل سنت را ببینید و بعد قضاوت کنید با طرح ادعا که مدعا ثابت نمی شود نحن ابناء الدلیل این قضیه به تواتر از کتب اهل سنت نقل شده است قیامتی هم هست اصرار بر باطل و لجاجت شما را به حقیقت نمی رساند مطالعه کنید و بعد قضاوت کنید
siasabz: متاسفانه شیعه بر اساس اصول دروغینی بنیاد نهاده شده است كه امروزه باعث دوری جوانان و انسان های اهل فكر از دین شده است. در حالیكه تا قبل از صفویه ایران عمدتا سنی بوده و اكثر مفاخر ایرانی اهل تسنن بوده اند.
از دروغ گویی های شیعه
معصومیت ائمه
شفاعت ائمه در روز جزا
حوض كوثر
حدیث كسا
قتل فاطمه به دست خلیفه دوم
وجود اما دوازدهم
و بسیاری دیگر می باشد.
من خود در خاوناده شیعه به دنیا آمدم اما حالم از در.غ این آخوند ها بهم می خورد.
amir68816881: ین كه هر موردی به ذهنت برسه بگی و به راحتی بگی اینها دروغن خیلی قشنگ نیست و بیشتر نشون میده خودت دروغ میگی
امام دوازدهم را كه اهل سنت هم بهش اعتقاد دارن. ولی نه به این شكلی كه شیعه بهش اعتقاد داره. خیلی راحت میتونی در موردش تحقیق كنی.
حدیت ثقلین پیامبر كه توش به حوض كوثر هم اشاره شده اینقدر معتبره كه احتیاجی به بحث اضافه نداره.
حدیث كسا را نمیدونم دقیقا چیه
در مورد شهادت حضرت فاطمه كه ریاضی زحمت كشیده و منابع خیلی خوبی معرفی كرده كه بری بخونی خیلی خوبه
در مورد معصومیت و شفاعت ائمه كه وابسته به همون معصومیت هست فرق هست بین شیعه و سنی. یعنی نوع معصومیتی كه شیعه برای پیامبر و ائمه بهش معتقده فرق میكنه با نوع معصومیت اهل سنت.
اگه خیلی خلاصه بخوام بگم سنی میگه پیامبر نمیتونسته گناه و اشتباه بكنه ولی شیعه میگه پیامبر و ائمه نمیتونستن و نمیخواستن گناه و اشتباه بكنن.
شفاعت مورد استناد شیعه هم مربوط به روز جزا فقط نیست بلكه همیشگیه
riazi: سلام امروز كه این مقاله رو خوندم تصمیم گرفتم به تمامی سایتایی كه این مقاله توش چاپ شده سر بزنم و جوابمو بدم
كه لازمه ارسال پیام تو این سایت ثبت نام و از طرفی می بینم كه این سایت یك سایت پورنو هم هست كه من نمی فهمم هدفش واقعا چیه
بهر حال اگه مدیران سایت معرفت به خرج بدهند و بقولی لوتی گری كنند و جوابیه من و هم ثبت كنند ممنون می شم
جواب به مقاله:
امروز که توی اینترنت سرچ می کردم به مقاله ای که در سایت http://old.sunni-news.net/?p=807 برخورد کردم و دیدم در بسیاری از سایت ها از این مقاله استفاده و بر خودم لازم دونستم که جوابیه ای در حد توان خودم که یک ریاضی دان هستم ، این جوابیه رو تهییه کردم
قبل از هر چیزی شما رو بخوندن خطبه شقشقیه که خود امام علی (ع) فرمودند دعوت می کنم
که تو این سایت می تونید ترجمه اونو بخونید http://ghadirekhom.com/modules/smartsection/item.php?itemid=185
از اونجایی که این خطبه مطالبی رو بیان کرده که برای بعضی های خوشایند نیست منکر صحت این خطبه می شوند و می گویند این خطبه کار سید رضی بوده ( کسی که خطبه ها و نامه های امیرالمومنین(ع) را در کتاب نهج البلاغه جمع آوری کرده) ، دلایلی برای رد این ادعا مطرح است که دوستان می تونند به سایت زیر رجوع کنند
http://www.shiairan.blogfa.com/post-75.aspx
جواب اکثر بندهای این مقاله در همان خطبه می توانید پیدا کنید و این خطبه سندیست بر ربودن حق امام علی (ع) و اینکه علی (ع) راضی به حکومت سه خلیفه نبود
این جوابیه رو که یکی از دوستان برای این مقاله داد که در وسط صفحه زیر اومده رو می تونید بررسی کنید که خلاصه مطالب بالا هست http://www.cloob.com/club/post/show/clubname/fatemiun/topicid/1814061/»+شهادت+زهرا+بزرگترین+دروغ+بقلم
اما در مورد ازدواج ام کلثوم دختر امام علی(ع) با عمر که خیلی سوال برانگیز، می تونید به این دو سایت که جواب قابل قبولی ارائه دادند رجوع کنید
https://shiah2.mihanblog.com/post/8
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=83
و در جواب سکوت امام علی (ع) در برابر ظلمی که به حضرت زهرا شد سایت زیر رو پیشنهاد می کنم
http://rasekhoon.co/2009/11/15/rasekhoon-56/
در پایان هم برای دعوت از دوستانی که دنبال معرفت و آگاهیند دو خطبه از امام علی (ع) گذاشتم که یکیشون یک سخنرانی هست بدون نقطه و یکی هم بدون الف ، این موضوع رو در نظر داشته باشید که این دو خطبه رو حضرت فالبداهه فرمودند
http://ghadirekhom.com/modules/smartsection/item.php?itemid=175
http://ghadirekhom.com/modules/smartsection/item.php?itemid=175
نه خدا توانمش گفت نه بشر توانمش خواند متحیرم چه نامم شه ملک لا فتی را
در ايران صنعت بزرگي دارم به نام صنعت دين در اين صنعت براي رفع و ارضاي قدرت طلبي ولايت فقيه و براي نياز مالي خمس و زكات و براي ارضاي نیاز جنسي صيغه وجود دارد
     
  
مرد

 
معمولا تشییع برای خودنمایی و مظلوم نمایی داستان های دروغی در طی تاریخ مطرح كرده كه وقتی شما بنیان تاریخ اسلام رو برسی كنید به كذب بودن این موارد پی میبرید .
یكی همین قضیه محسنین و سیلی خوردن حضرت زهرا كه دروغی بیش نیست كه جامعه تشییع برای مظلوم نمایی از خودش ساخته.
یكی دیگه غدیر خم یكی دیگه قضیه قطام و ابن ملجم و بسیار داستان های كذب دیگه .
خود مولا علی خالق سماوات و الارض شیفته ی عمر و عثمان بود حاضر بود در راه جهان با اینها شهید بشه و به هیچ عنوان اونها اینچنین كاری رو نمیتونستن بكنن به خاطر احترامی كه به سید داشتن...
حالا اگه حوصله داشتید این داستان رو براتون تاریخی مشكافم و میگم شیعه چقدر دروغ گفته در طول تاریخ.
این كاربر به درخواست خودش بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
با سلام اول که اگه زدند پهلوی یکی شکستند و طرف از درد مرد آیا او به مرگ طبیعی مرده یا خیر ؟ دوم تا بحال نشده بخاطر حفظ یک امر مهم ظلمی را تحمل کنید؟ سوم مگر ما قبل از انقلاب و در زمان پهلوی بی دین بودیم و با انقلاب مسلمان شدیم که همه چیز را پای اسلام میگذارید ؟ چهارم آیا عقب افتادن هر ملتی تقصیر دین و آیین آن مردم می باشد؟ پنجم اگر یکی کار اشتباه و غلطی انجام داد باید آن را پای اعتقادات او گذاشت ؟ ششم افراط و تفریط یعنی چه ؟ هفتم کسانی که قضیه غدیر را دورغ میپندارند کافی است که یک سر به کتاب الغدیر بزنند تمام روایات آن کتاب از بزرگان اهل تسنن می باشد بطوریکه موقعیکه کتاب در عراق چاپ شد عده ای پیش حاکم عراق رفتند و خواستار توقیف آن شدند که حاکم وقت گفت : چگونه کتابی را توقیف کنم که در آن ازروایات علما و بزرگان ما اهل تسنن استفاده شده است؟ هشتم چرا با علم اندک خود فکر می کنیم علامه دهر هستیم صرف دیدن و خواندن یک جمله در جایی از شخصی نمیتوانیم به آن استناد کنیم باید دین آن سخن در چه زمان و در چه موقعیتی گفته شده و منظور اصلی چه می باشد.
هر ملت آزاد است که مرا به پادشاهی خود بپذیرد یا نپذیرد و من برای پادشاهی بر آن ملت جنگ نخواهم . بخشی ازمنشور کوروش
     
  
مرد

 
راستی چرا فاطمه تو این حکومت شهید لقب گرفت مگه تو زمان پهلوی مراجع جرات گفتنشو نداشتن، الان په مدرک جدیدی پیدا شده که فاطمه رو شهید نامیدند.
اصلا صفویسم طوری علی رو جلوه داده که دل همه براش بسوزه، دقت کنید:
علی یکی از سه پهلوان جنگ بدر
علی با شجاعت جای پیامبر می خوابه
علی تنها کسی که داوطلب جنگ با عمرو بن عبدود میشه
علی فاتح خیبر و....
اما همین علی تا پیامبر سرش رو میزاره زمین میشه کسی که :
حقی رو که خدا بهش داده ازش دفاع نمیکنه
خونش رو آتش میزنند جیکش در نمیاد
پسرش رو سقط میکنن اعتراض نمیکنه
همسرش رو میکشن انتقام نمیگیره
طناب میندازن به گردنش انگار نه انگار
دوباره وقتی به قدرت میرسه :
فاتح جنگ جمل
فاتح جنگ نهروان
مبارز شجاع جنگ صفین....


تا کی گولمون بزنن، چه قدر با احساساتمون بازی کنن، از زمان صفوی تا حالا یه عالم و دانشمند و حتی یه شاعر در حد و اندازه های قبل صفوی به چشممون ندیدیم،
     
  
مرد

 
BATMAN_Dark
چرا هارون از حقش دفاع نکرد در مقابل سامری ؟!

دوست گرامی لطفا به قرآن مراجعه کن هارون چه طور مورد مواخذه قرار گرفته و بعد موسی براش استغفار کرده اگه شماره آیش رو نمی دونی بگو برات بنویسم ، کمی به جای روایات دروغین قرآن بخون.

چرا وقتی اومدن عثمان رو بکشن زنش اومد دفاع کنه یکی زد دست زنش رو برید و بعدش دست زد به باسن زن عثمان و گفت عجب باسن بزرگی !!!!البته خیلی ببخشید که اینجوری میگم چرا انتقام نگرفتن اطرافیان عثمان و صحابه محترم!!!!

بی مدرک سخن گفتن آسونه لطفا مدرک حرفی که زدی رو بیار

فاتح جنگ جمل؟؟!!!!!تو میدونی تو جنگ جمل طرف امیر کی بود؟؟!!! مادرت عائشه
حالا حق با امیر بود یا عائشه و طلحه و زبیر؟؟!!


بله عزیزم طرف علی ابن ابی طالب ام المومنین عایشه ، طلحه وزبیر بود ولی شرط می بندم نمیدونی موضوع جنگ چی بود ، ولی خیالت راحت تو هر دو جنگ جمل و صفین حق با علی بود

میشه بگی تو جنگ احزاب خلفا شجاعت کجا بودن؟!

دوست من چون علی از غیب خبر داشت و میدونست کشته نمیشه رفت داوطلب شد ولی خلفای راشیدین که چهارمیش علی ابن ابی طالب بود از غیب خبر نداشتن .یه چیز دیگه علی چون میدونست شب هجرت کشته نمیشه رفت جای پیامبر خوابید آیا با این حساب این میشه فضیلت حضرت علی ؟(البته شما میگین ائمه غیب میدونن ما که اعتقاد نداریم)

در پایان دوست گرامی بهتره بجای لعن و نفرین و بد دهنی کمی با قرآن دوست باشی و بیشتر تو آیاتش تدبر کنی
     
  
مرد

 
BATMAN_Dark: ياران رسول خدا به همسر او اهانت كرده و متعرض همسر او شوند؟
BATMAN_Dark: هنگامى كه ياران رسول خدا صلى الله عليه وآله به خانه عثمان ريختند و همسر او را زده و انگشتش را قطع کردند، او از همسرش دفاع نکرد، شما از اين عملکرد عثمان چه پاسخى داريد؟
دوست گرامی فرمودید یاران رسول خدا به خونه عثمان ریختند،میشه بگیدکدومشون یار پیامبر بود؟و کجای روایاتی که اشاره کردید اومده یاران رسول خدا؟
در ضمن نقل روایت اینجوری هم نوبره!!!!! روایت باید دارای سند معتبر رجال معتبر و آدرس دقیق باشه،در ضمن تا جایی که من میدونم عثمان زخمی شده بود و روی زمین افتاده بود می خواستن کارش رو تموم کنن زنش مانع شد در ثانی بعد هم پیرمرد زخمی رو کشتند که!!! ولی علی وقتی به زنش بی حرمتی شد صحیح و سالم بود
BATMAN_Dark: قبل از پاسخ دادن به هر چیز واجب دونستم که یه خورده برات کلاس آموزشی در رابطه با استفاده از امکانات انجمن بذارم که اینجوری خودت رو به زحمت نندازی و کلام طرف مقابل رو بیاری و کپی کنی و تغییر رنگ بدی !!
در ضمن یادم رفت از کلاس آموزشیتون تشکر کنم، ممنون
BATMAN_Dark: موسی فقط برای برادرش طلب مغفرت کرد؟! یا برای هردوشون یعنی هم خودش و هم هارون؟! یه بار دیگه مراجعه کن طوطی وار قرآن نخون با دقت بخون !!!
دوست گرامی موسی برای برادرش بخاطر قصور و کوتاهی در کارش و برای خودش بخاطر انداختن الواح مقدس روی زمین طلب مغفرت کرد. BATMAN_Dark: لابد می خوای بگی خروج مادرت عائشه ( من میگم مادرت عایشه باز یکی از محافظین تالار به بهانه تندی و توهین و ناسزا همان طور که دوست خوبم جناب سردبیر رو از بحث خارج کردن و این بهانه رو گرفتن برای بنده هم این بهانه رو بگیرن ولی من اعلام میکنم که یکی از بهترین القاب برای این دسته و گروهک این است که بهشون بگی مادرت عائشه . لطفا دقت شود!) برای صلح و اصلاح بوده؟!
خروج بر علیه خلیفه زمان قطعا طبق مبانی شما حرام هست و این افراد خروج کردن و این جنگ بزرگ که منجر به کشته شدن دو صحابی پیامبر و هزاران مسلمان شد رخ داد!!!!
دوست عزیز من با کمال افتخار میگم مادرم عایشه چون این لقب رو خدا در فرآن بهش داد ولی شما مادر خودت نمیدونیش چون یا حرف خدا و قرآن رو قبول نداری یا مومن نیستی چون اون مادر مومنانه.
BATMAN_Dark: محل شاهد اینجاست که یک مادر مهربان چطوری حاضر میشه فرزندانش جلو چشمش کشته بشن؟!
اگه ماجرا رو فهمیده باشی اصلا قرار نبود جنگی در بگیره که اون حاضر به کشته شدن فرزنداش باشه.
BATMAN_Dark: تا حالا میشه تو جنگ دو حق وجود داشته باشه یعنی هر دو طرف دعوا بر حق باشن یا یکی باطل هست و دعوت گر به جهنم و دیگری حق هست ؟!
عزیزم ،در آیه ۹ سوره حجرات خداوند جله جلاله می فرماید:ان طائفتان من المومنین اقتتلوا....(و هر گاه دو گروه از مومنان با هم جنگ کردند بین آنها را صلح و آشتی دهید و....)دقت کنید با این که دو گروه با هم می جنگنند ولی خداوند باز هم آنها را مومن می خواند!!
اما دلیل این جنگ شورش علیه امیر المومنین نبود بلکه برای مجازات قاتلین عثمان سپاه در مکه تشکیل شد وبجای مدینه مرکز خلافت به بصره مرکز تجمع شورشیان (به قول شما یاران رسول خدا) رفت با آنها جنگید و پیروز شد.
BATMAN_Dark: تهمت زدن خیلی زشته این رو بدون کجای کلام من توهین و لعن و نفرین و بدهنی بوده ؟!
شما که با قرآن رفیقی و قرآن بچه محلته تدبرت رو درش دیدم !!
BATMAN_Dark: ياران رسول خدا به همسر او اهانت كرده و متعرض همسر او شوند؟
اینکه رسول خدا یارانی تربیت کرده که دست به پشت زن نامحرم میکشن توهین و بی احترامی به پیامبر عظیم الشان اسلام نیست
متاسفانه لعن و نفرین تهمت و روایات ضعیف و دروغ جزیی از مذهب تشیع صفوی شده
     
  
مرد

 
BATMAN_Dark: ببین دوست عزیزم مثل اینکه شما اصلا فن مناظره و قواعد اون رو بلد نیستی شما مدرک خواستی بنده بصورت دقیق ارائه کردم حالا این نوبت شماست که اگه رجال بلدی بری و در کتب خودتون که معرفی شده رجال این روایت رو بررسی کنی که اگه اشتباه بود و روایت ضعیف بود من همین جا عذر خواهی میکنم ولی مطمئن باش که نیست چون من هیچوقت عادت ندارم روایات ضعیف نقل کنم یا صحیح یا حسن رو مورد استناد قرار میدم در ضمن این به من ربطی نداره که رجالش چیه خودت اگه دلت میسوزه برو و بررسی کن البته اگه بلدی !!
تا جایی که شما می دونی ، ببخشید اونجا بودید ؟! برای این حرفت چرا سند نمیاری؟!
اولا این رو مشخص کن که آیا شما حمله عمر و یارانش رو به خانه امیرمومنان قبول داری یا نه؟!
در ضمن بی حرمتی که به زن عثمان شد خیلی با این نوع از بی حرمتی فرق داره !!
عزیزم این روایات رو نقل میکنی بهتره که سری به کتاب کافی جلد چهارم ص ۸۹ چاپ دوم بزنی ببینی که علی مرتضی پسرانش امام حسن ، امام حسین را برای محافظت از عثمان گماشت
خوب رجال این سند رو بررسی کن صحیحه یا نه
رفتن عمر و یارانش رو به خونه علی قبول دارم ولی حمله و کشتن فاطمه رو نه
کاری به زن عثمان ندارم من میگم دست به پشت زن نامحرم کشیدن از طرف یاران رسول خدا بی حرمتی به رسول خدا نیست راستی لطفا یاران رسول خدا رو به هر کسی نسبت نده هر مسلمان شده ای یار رسول خدا بحساب نمیاد اونی که فقط چند ماه از زندگی پیامبر مسلمان شده (حجه الوداع) رو شما یار پیامبر میدونی ؟!عجیبه
در ثانی هر روایتی که تو کتاب سنیها هستش که راست نیست، برادرم تو این حکومت که همش ۳۰ ساله سر کاره هر چی کتاب مذهبی و شعر شاعراست رو تحریف و سانسور کردن می خواهی تو کتابهای ۱۳۰۰ سال پیش دست بردی نشده باشه ؟لطفا روایاتی نقل کن که با قرآن تضادی نداشته باشه BATMAN_Dark: دوست گرامی چرا رو حرف اولت نمی ایستی شما که گفتی برای برادرش فقط !! حالا میگی برای خودش هم!! این یه بام و دو هوا چیه ؟!
سوال : حضرت موسی علیه السلام وارد منطقه شد فهمید گاو پرست شدن یا قبلش هم میدونست؟!
دوست من میشه کلمه فقط رو تو حرفای من نشون بدی چرا حرفها رو تحریف میکنی ؟ عین حرف من این بود
mahmudkhm: دوست گرامی لطفا به قرآن مراجعه کن هارون چه طور مورد مواخذه قرار گرفته و بعد موسی براش استغفار کرده اگه شماره آیش رو نمی دونی بگو برات بنویسم ، کمی به جای روایات دروغین قرآن بخون.
کلمه فقط کجاست، شما از هارون پرسیدی من هم قسمت هارون رو برات آوردم ، تو قرآن نمیتونی با من رقابت کنی بهت قول میدم چون نخوندیش
BATMAN_Dark: من با کمال افتخار میگم که از عائشه اعلام برائت میکنم میدونی چرا ؟! بمونه برای بعد چون انصافا دوست ندارم به همین زودی از دور خارجت کنم دوست دارم یه خورده باهات بازی کنم و سر فرصت ، ناک اوت.
این برائت فقط افتخار تونسیت بلکه افتخار کلینیها و مجلسیها و دیگر مراجع تشیع هم هست . میگن وقتی نمی تونی از نرده بون بالا بری طرف مقابل رو بکش پایین.
BATMAN_Dark: آقای عزیز البانی رو که میشناسی میگه خروج عایشه حرکت خطا و گناه بزرگی بوده میگی نه تا سندش رو برات بیارم .
مگه من گفتم کار عایشه درست بوده من هم حق ر و به علی دادم حرفهای گذشتمو یادت رفته ، من میگم با یه گناه که آدم کافر و مرتد نمیشه
BATMAN_Dark: اگر هدف انتقام از قاتلین عثمان بود عایشه اول باید خودش رو می کشت :
اين که چه عواملي باعث شد عثمان کشته شود، اگر بخواهيم خوب بررسي کنيم، يک ترم دانشگاهي مي‌طلبد که در حدود 18 جلسه، عوامل قتل عثمان را از منابع اهل سنت بررسي کنيم. اما من خلاصه‌اي فهرست‌وار را از زبان خود اهل سنت عرض مي‌کنم.
طلحه به عثمان مي‌گويد:
إنک أحدثت أحداثا لم يکن الناس يعهدونها.
بدعت‌هايي را گذاشتي که سابقه نداشت.
عثمان و خلفای دیگه هم معصوم نبودن و اشتباه هم داشتن اینکه کسی اشتباه کسی رو به اون گوشزد کنه تا اینکه اونو به قتل برسونه خیلی فرقه
BATMAN_Dark: این رو به علما عزیزت بگو به من چرا میگی این همه سند برات آوردم . آخه اگه انصاف داشتی این حرف رو نمی زدی من کجا حتی یک روایت از شیعه آوردم چرا اینقدر بی تدبیر حرف میزنی البته از قدیم گفتن از کوزه‌ همان برون تراود که در اوست
جواب اینو تو سطرهای بالا دادم
دوست گرامی با نقل این روایات نه تو قانع میشی نه من ،اگه می تونی بیا از قرآن نحوه وضو گرفتن ، خمس ، علم غیب و ... رو ثابت کن که آینده من و تو به اون وابسطه هست کاری به علی و حسن و عمر عثمان نداشته باش اونها خودشون تو آخرت از خودشون دفاع میکنن. تلک امت قد خلت لها ما کسبت و لهم ما کسبت(۱۳۴ سوره بقره)
     
  
صفحه  صفحه 1 از 48:  1  2  3  4  5  ...  45  46  47  48  پسین » 
مذهب
مذهب

Fatemeh Zahras Martyrdom | شهادت زهرا: بزرگترین دروغ تاریخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA