انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 2 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

عمل های جراحی نادر و بسیار عجیب و موفقیت آمیز


مرد

 
آلت مردانه در توالت فرنگی (۲۰۰۵)
در سال ۲۰۰۵ در شهر انکوریج در آلاسکا، مردی ۴۴ ساله که رابطه خود را با نامزدش بهم زده بود، پس از مشاجره‏ای لفظی با وی، تصمیم گرفتند که از لحظات آخرخاطره‏ای خوش داشته باشند. در همین اثنا و پس از گدشت چند دقیقه، نامزد ان مرد، با چاقویی که از آشپزخانه آورده بود، الت مردانه آن مرد را بریده و آنرا داخل توالت فرنگی انداخته و فلاش آنرا می‏کشد تا آب آنرا با خود ببرد. سپس آن زن، نامزدش را به بیمارستان برده و به بهانۀ جابجایی اتومبیل خود، از آنجا دور می‏شود.



پلیس که از ماجرا خبردار شده با گروهی متخصص به خانۀ آن مرد مراجعه نموده و صحنۀ جرم پاکسازی شده را حدث می‏زند و از ماجرایی که در این خانه اتفاق افتاده آگاه می‏گردد. پس از آن گروهی را مسئول بیرون کشیدن بخش بریده شدۀ بدن مرد نموده و آنها نیز پس از کندن توالت از محل اتصال به زمین، قطعۀ بریده شده‏ را که حدود ۲ ساعت از بریدن آن می‏گذشته، پیدا کرده و آنرا داخل ظرف یخ قرار داده و به بیمارستان تحویل می‏دهند. پس از گذشت ۶ ساعت، یعنی تقریبا ساعت ۶ صبح، پزشکان عمل جراحی پیوند را موفقیت آمیز توصیف می‏کنند.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
صورت برش خورده توسط ماشین کشاورزی (۱۹۹۴)
این شماره شاید شما را حیرت‏زده نماید. در سال ۱۹۹۴ دختربچه‏ای ۹ ساله به نام سندیپ کور در هند، دچار حادثه توسط ماشین خرمن کوبی شد. این ماشین پوست سر و صورت او را کاملا جدا نمود. دختر بچه که با حالتی بیهوش به بیمارستان اورده شد، به سرعت تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از چندین ساعت عمل جراحی، آبراهام توماس که پزشک جراح صورت سندیپ کور بود، توانست با موفقیت صورت و جمجمۀ وی را به حالت اول بازگرداند.



تصویر فوق سندیپ را در سن ۱۹ سالگی، ۱۰ سال پس از عمل جراحی پیوند نشان می‏دهد که اکنون وی در حال گذراندن دورۀ پرستاری است.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  ویرایش شده توسط: shadok   
مرد

 
دست قطع شده در حادثۀ رانندگی به پا سپس به دست (۲۰۰۴)
این مورد برای اولین بار – در سال ۲۰۰۴ – اتفاق افتاد. اسرائل ساریو، رانندۀ ۲۵ سالۀ کامیون که در حادثۀ تصادف دست چپ خود را از ناحیۀ آرنج از دست داد، پس از یک عمل جراحی موفقیت امیز توانست آنرا بازگردانده ببیند اما پس از گذشت مدتی کوتاه محل پیوند عفونی شده و پزشکان والنسیای اسپانیا مجبور به قطع کردن مجدد دست وی شدند تا بتوانند محل پیوند را از عفونت بزدایند.



در این حین دست وی را به لگن وی پیوند زدند تا گردش خون در آن ادامه یافته و در این مدت دست از بین نرود. پس از ۹ روز دورۀ درمان محل پیوند مجددا دست او را به جای اصلی خود بازگرداندند.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
بازیگری که عاشق عمل جراحی زیبایی است
عمل زیبایی معضل جدید هالیوود است. مدتها بود که از این هنرپیشه ۵۳ ساله خبری نبود اما اون این روزهه به دوره اوجش بازگشته است. میشله پفیفره همیشه جذاب بوده است اما او نسبت به جراحی پلاستیک حساسیتی نشان نمی دهد و بارها زیر تیغ جراحی رفته است.



او میگوید : من برای هرکار کوچکی به دکتر مراجعه میکنم . برای من مهم نیست که کسی عمل جراحی بکند یا خیر از بوتاکس برای جوان سازی استفاده بکند یا نکند اما اعتقاد دارم هر آدمی باید به زیبایی و جوانیش اهمیت بدهد و مهم نیست این عمل چگونه انجام بپذیرد. خیلی از هنرپیشه های مطرح استفاده از عملهای جراحی زیبایی را انتقاد کرده اند.



اخیرا کیت وینسلت و راشل ویلز و اما تامپسون به جمعیت ضد جراحی زیبایی بریتانیا ملحق شده اند. کیت وینسلت میگوید من نظر مساعدی نسبت به اعمال جراحی زیبایی ندارم و به زیبایی طبیعی چهره اعتقاد دارم من یک هنر پیشه هستم و دوست ندارم چهره مصنوعی داشته باشم.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
یک جراح پلاستیک چینی ( معروف یه مایکل جکسون چین ) ، خود بیش از شصت جراحی زیبایی بر روی چهره اش انجام شده است
[یک جراح پلاستیک اهل کشور چین خودبیش از شصت جراحی زیبایی بر روی چهره اش انجام شده است
خانم شی که خود جراح پلاستیک است ونشریات او به لقب مایکل جکسون چین داده اند حدود ۶۰ جراحی زیبایی بر روی چهره اش انجام شده است.
این خام دکتر ، حدود ۲۸ سال پیش یک بازیگر بوده است و بعد از اولین جراحی بر روی چهره اش تصمیم گرفت که خود یک جراح پلاستیک گردد .
او می گوید: ۲۸ سال قبل در جامعه ی شدیدا متاثر از عقاید مائو تصمیم به جراحی زیبایی کاری بسیار مشکل بوده است . اما اکنون با آنکه بیمه ها هزینه این نوع جراحی ها را پوشش نمی دهند و او نیز از عوارض احتمالی و مشکلات این جراحی ها به بیمارانش می گوید ولی هر روز بر تعداد افرادی که قصد جراحی زیبایی دارند افزوده می شود .
خانم شی با بیش از ۶۰ جراحی پلاستیک بر روی چهره خود به مایکل جکسون چین مشهور است اما خود او این عقیده را ندارد و از این مقایسه دلخور می گردد .
وی می گوید : من با مایکل جکسون تفاوت های بسیاری دارم . اول از همه اینکه من قانون طبیعت را رعایت کرده ام اما مایکل قانون طبیعت را زیر پا گذاشته است او از یک انسان سیاه پوست به یک موجود سفید پوست تغییر کرده است و البته یک آدم سفید پوست غیر طبیعی و عجیب شده است ، اما من به زرد پوست بودن خود افتخار می کنم .
خانم شی بر روی چشم ، پلک ، بینی و سینه اش جراحی پلاستیک انجام داده و همچنین لیپوساکشن و جراحی بزرگ کردن چشم و پستان نیز انجام داده است . او خودش می گوید : خیلی ها می گویند من ۱۶ و یا ۶۰ جراحی لاستیک انجام داده ام ولی واقعیت این است که خود من نیز تعداد واقعی عمل های انجام شده را نمی دانم .
جالب است که دانید با آنکه جهان درگیر بحران اقتصادی است و مردم از تعداد خریدهای لوکس و گردش های تفریحی خود کم کرده و همچنین هزینه های جاری زندگی خود را کاهش داده اند ، ولی جراحی پلاستیک در سطح جهان همچنان سیر صعودی دارد سالانه بیش از دو میلیارد و چهارصد میلیون دلار هزینه جراحی های پلاستیک می گردد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  ویرایش شده توسط: shadok   
مرد

 
عکس هایی ازپسر ۳۱ انگشتی قبل و بعد از عمل جراحی
پسری ۶ ساله در بیمارستانی در شمال شرقی چین دست و پایش را نشان می‌دهد. این پسر که ۱۵ انگشت در دست و ۱۶ انگشت پا دارد، قرار است روز پنجشنبه مورد عمل جراحی قرار گیرد و انگشتان اضافه‌اش برداشته شوند. به نظر کارشناسان یک جهش ژنتیکی باعث چنین مساله‌ای شده است.

خبر تکمیلی : این پسر تحت عمل جراحی شش و نیم ساعته قرار گرفت و پزشکان انگشتان اضافی دست و پای او را جدا کردند.




الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
شکم متناسب با جراحی زیبایی

بسیاری از افرادی که شکمهای بزرگ و پرچربی دارند، بعضی مواقع کلافه شده و می‌پندارند که اگر هم نتوانستم از دست این چربی‌ها خلاصی یابم…….



بسیاری از افرادی که شکمهای بزرگ و پرچربی دارند، بعضی مواقع کلافه شده و می‌پندارند که اگر هم نتوانستم از دست این چربی‌ها خلاصی یابم، عمل زیبایی شکم می‌کنم این که کاری ندارد فقط پول می‌خواهد و زمان برای بستری.

اما بهتر است شما دوست عزیز، این مطلب را فراموش نکنید که جراحی پلاستیک به همان راحتی که فکرمی‌کنید، نیست.در واقع همه پزشکان توصیه می‌کنند که شما روشهای مفید و بی‌دردسری همانند رژیم‌‌های غذایی و ورزش را امتحان کنید و اگر علی رغم انجام هر گونه اقدامی‌ قادر به کوچک کردن شکم خود نبودید، در آخرین مرحله می‌توانید تصمیم به عمل جراحی زیبایی شکم خود بگیرید. در این مقاله برای آشنایی بیشتر شما با جراحی شکم (abdominoplasty ) نکاتی را ارائه می‌نماییم تا قبل از این عمل زیبایی، اطلاع کافی داشته باشید و بعد اقدام نمایید.


* از جراح خود بخواهید تا به طور کامل مراحل و مشکلات احتمالی را برای شما بیان نماید.

* هرگز این عمل را به عنوان عمل کاهش وزن تصور نکنید.

* اگر شما خانمی ‌هستید که هنوز تمایل به بارداری دارید، بهتر است که عمل خود به بعد از پایان تصمیم خود برای بچه‌دار شدن موکول نمایید.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
نحوه انجام عمل

این جراحی به طور معمول به دو صورت انجام می‌گردد:

جراحی پلاستیک کوچک(partial or mini abdominoplasty)

در این نوع جراحی برش کوچکی داده می‌شود و این برش کوچک اجازه می‌دهد تا چربیها از این ناحیه خارج گردد.

جراحی پلاستیک کامل (complete abdominoplasty)
در این روش که کمی‌ از روش قبل بزرگتر است برش بزرگی زده می‌شود و مقدار زیادی چربی و حتی پوست شکم برداشته می‌شود و اغلب جراح، ناف مصنوعی را خود برای بیمار ایجاد می‌کند.
لازم به ذکر است که لیپوساکش و یا همان برداشت چربیها در هردو روش انجام می‌شود که خطرات خاصی را به دنبال دارد که در ذیل گفته خواهد شد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
عوارض جانبی-مشکلات پس از عمل-بهبود زخم

عوارض جانبی:

همانطور که حدس می‌زنید داشتن درد و ورم و التهاب در ناحیه عمل اجتناب ناپذیر است. جراح شما بنا به صلاحدید خود برای شما مسکن تجویز خواهد کرد. محل زخم ممکن است تا چندین هفته و یا حتی ماه طول بکشد. همچنین ممکن است احساس سوزن سوزن شدن، بی حسی،کبودی وکشیدگی در ناحیه عمل سبب خستگی شما در طی این مدت گردد. ممکن است جای زخم مدتها طول بکشد تا ازبین برود و شاید هرگز محو نشود. جراح شما اگر توصیه به مصرف پماد یا کرم خاصی نموده حتما تهیه و مصرف نمایید.

مشکلات پس از عمل:
گرچه بسیار احتمال کمی‌دارد که این عوارض ایجاد گردد، زیرا جراحان معمولاً بیماران خود را قبل از عمل از نظر بیماریهای زمینه‌ای مانند دیابت و بیماریهای قلبی و عروقی و یا کسانی که از تنباکو و یا سیگار استفاده می‌نمایند، کاملاً کنترل می‌کنند.
اما گاهی وجود بعضی از مشکلات انکار ناپذیر است، برای مثال ایجاد عفونت و یا خونریزی زیر پوست ناحیه عمل که به خودی خود از بین نمی‌رود و معمولاً منجر به جراحی مجدد در ناحیه شده و این به معنی برشی دیگر و جای زخمی‌ دیگر است و همچنین پدیده آمبولی که یا به علت ورود ذرات ریز چربی، متعاقب عمل لیپوساکشن و یا لخته‌های خون در عروق ریز ریه‌هاست که در اکثر موارد بسیار خطرناک است و به مرگ منجر می‌گردد.

بهبود زخم:
در آخر شما چه عمل کوچک و چه عمل بزرگ را روی شکم خود انجام داده‌ اید، موظفید تا راهنمایی‌های لازم برای مراقبت بعد از عمل را که جراح شما توصیه می‌نماید حتما انجام داده و پانسمان و مراجعه به موقع به پزشک خود را فراموش نکنید.
معمولا بخیه ها بعد از دو یا سه هفته برداشته می‌شود و نباید حداقل زودتر از شش هفته ورزش شکم را شروع کنید.
به مدت یک ماه کارهای سبک انجام دهید و از شکم بند مناسب استفاده نمایید. گرچه در بعضی افراد ماه‌ها طول می‌کشد که احساس راحتی نمایند.
در پایان به شما توصیه می‌نماییم تا حدالامکان از ورزش و رژیم‌های غذایی برای کوچک کردن شکم خود استفاده نموده و به جراحی زیبایی شکم به عنوان آخرین چاره نگاه کنید.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
افراد معروفی که خودرا جراحی کرده اند
اینس رامیرز
نوع عمل: سزارین

رامیرز در دهکده کوچکی با تنها ۵۰۰ نفر جمعیت و یک خط تلفن زندگی می‌کند. سال ۲۰۰۰ او برای هشتمین بار باردار شده بود تا صاحب فرزند هشتم شود! او در ان زمان ۴۰ سال سن داشت.
در یکی از روزها، زمانی که اینس رامیرز در خانه‌اش تنها بود، درد زایمانش شروع شد. بعد از ۱۲ ساعت تحمل رنج، پیشرفتی در زایمان او حاصل نشد و او متوجه شد که آخرین بارداری او ممکن است واقعا به قیمت جانش تمام شود. به همین خاطر تصمیم گرفت، بچه‌اش را با سزارینی به سبک خود، خارج کند. مقداری الکل نوشید و بعد با چاقویی شروع به بریدن شکمش کرد، بعد از یک ساعت او به رحمش رسید و نوزاد پسرش را سالم خارج کرد. بند ناف را هم با چاقویی برید و از حال رفت.

وقتی به هوش آمد، پارچه‌ای دور شکم خون‌آلودش پیچید و از پسر شش ساله‌اش خواست که کمک بیاورد. چند ساعت بعد، او به بیمارستان منتقل شد، در آنجا عمل شد تا آسیبی که به روده‌اش در طی سزارین شخصی‌اش انجام داده، ترمیم شود. سرانجام او از بیمارستان مرخص شد و کاملا بهبود پیدا کرد.
رامیرز تنها زنی در تاریخ است که توانسته است، خودش خودش را سزارین کند. داستان او آن قدر جالب و باورنکردنی بود که در شماره مارس ۲۰۰۴، مجله بین‌المللی مامایی و بیماری‌های زنان به چاپ رسید.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  ویرایش شده توسط: shadok   
صفحه  صفحه 2 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
علم و دانش

عمل های جراحی نادر و بسیار عجیب و موفقیت آمیز

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA