انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 5 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

عمل های جراحی نادر و بسیار عجیب و موفقیت آمیز


مرد

 
اریک اسپراگو آکا (Eric Sprague aka) یا به قول خودش مرد مارمولکی ، تا بحال 10 عدد گلوله فلزی را در محل ابروهایش کار گذاشته است. او همچنین دندان هایش را طوری تراشیده که بیشتر شبیه خزندگان شود. او بیش از 700 ساعت برای خالکوبی روی پوستش صرف کرده است.

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
این زن آمریکایی به نام سیندی لو رامبرگ (CindyLou Romberg) یک روز صبح بعد از خواب متوجه شد که لهجه اش کاملا تغییر کرده و به لحجه اروپایی صحبت میکند. تنها فرضیه برای یافتن علت عمل جراحی است که او در سال 1981 بعد از یک تصادف بر روی مغز خود انجام داد.

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
عمل جراحی عجیب برای خارج کردن غده مغزی در هند



در هند يك عمل جراحي عجيب براي خارج كردن غده مغزي انجام شد.

به گزارش واحد مركزي خبربه نقل از شبكه تلويزيوني پرس تي وي، جراحان هندي در يك عمل جراحي عجيب از شيوه جديدي براي خارج كردن غده مغزي از سر يك بيمار استفاده كردند.

پزشكان براي خارج كردن اين غده مغزي از سر اين بيمار بجاي جمجمه از بالاي چشم او حفره اي ايجاد كردند و توانستند تومور را خارج كنند. اين غده مغزي به اندازه توپ گلف بود كه مانع ارتباط اعصاب چشمي اين بيمار با مركز بينايي در مغز او شده بود.

جراحان پوست بالاي ابروي اين بيمار را شكافتند ،يك تكه از جمجمه وي را به شكل مثلث جدا كردند ، سپس ده سانتيمتر وارد مغز بيمار شدند و در نهايت غده مغزي را از اين طريق خارج كردند. در حال حاضر، پرتودرماني روي اين بيمار هندي انجام مي شود تا سلولهاي سرطاني باقيمانده نابود شوند.

حال عمومي اين بيمار خوب است و بينايي او بهبود پيدا كرده است.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
عکسهای از عجیب ترین ونادرترین عمل جراحی یک دختر


در تاریخ ۱۹ نوامبر سال ۲۰۰۶ جراحان آمریکایی طی یک عمل بسیار پیچیده جراحی موفق به خارج کردن یک ‌ تومور شکل ۱۶ پوندی معادل بیش از ۷ کیلوگرم از دهان یک دختر بچه‌ اهل هایتیی آمریکا شدند.این تومور چهره این دختر را شبیه به اسب آبی کرده بود.



این غده‌ تومور شکل که از جنس شبیه استخوان بوده است طی سال‌های گذشته مشکلات زیادی را برای این دختر ۱۴ ساله آمریکایی ایجاد کرده بود.



تومور دیسپلازی فیبری با وزن ۱۶ پوند مانع از بینایی کامل مارلی می گشت همچنین در تنفس او اختلال ایجاد کرده بود و مارلی نمی توانست صحبت کند.این تومور استخوانی معروف به دیسپلازى فیبرى مؤثر بر چند استخوان باعث نابرابری و بدشکلى استخوان‌هاى صورت مارلی گشته بود



پزشکان در مرکز پزشکی جکسون در مرکز پزشکی میامی آمریکا اعلام کردند که عمل جراحی ۱۷ ساعته بر روی وی موفقیت‌آمیز بوده است.



آنها اعلام کرده‌اند که این عمل جراحی آنچنان موفقیت‌آمیز بوده است که توانستند بیش از آن چه که پیش‌بینی کرده بودند غده‌ یاد شده را از صورت وی خارج کنند.



یکی از اساتید برجسته دانشگاه میامی که از اعضای تیم جراحان این عمل جراحی بوده است، گفت: این دختر که «مارلی» (Marlie Casseus ) نام دارد هم اکنون به خوبی نفس می‌کشد و در شرایط مناسبی قرار دارد.ما بعد از چند عمل جراحی موفق شدیم تومور را خارج کنیم و بینی او را بازسازی و حالت چهره را تا حد امکان نرمال و زیبا کنیم.



وی به خبرنگاران گفت: این دختر بچه شجاعت بسیاری داشته است. او اکنون بسیار خوشحال و هیجان‌زده شده است.

تشکیل چنین غده‌ خطرناکی در صورت این دختر بچه یک رویداد استثنایی بوده و در صورتی که این عمل جراحی کمی دیرتر صورت می‌گرفت به کوری وی منجر می‌شد.



خوشبختانه بعد از چند عمل جراحی مارلی به دختری زیبا تبدیل شده است . اما مارلی باعث شد که ما زیبایی بیشتر از آنچه توقع داشتیم را ببینیم. مردم ایالات متحده و همچنین تمامی مردم دنیا در یک عمل انسان دوستانه با همکاری یک انجمن خیره بودجه چندین عمل را برای مارلی تهیه کردند و مارلی توانست در جلوی دوربین و در حضور خبرنگاران با صدا و کلام خودش از مردم دنیا تشکر کند .



او امیدوار است کریسمس امسال را درکنار خانواده و دیگر مردم هائیتی جشن بگیرد.

مادر مالی میگوید:

ما هر لحظه خدا را شکر می کنیم . تا چند وقت قبل صورت او غیر قابل تحمل بود اما امروز صورت او مثل یک انسان است بی گمان امسال ما بهترین عید را خواهیم داشت.

اولین جمله ای که مارلی گفت این بود : متشکرم





به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز چهارمین جراحی صورت مارلی از ساعت ۹:۵۲ دقیقه شروع شد و تا ساعت ۳:۴۴ دقیقه ادامه داشت. این عمل ۵ ساعت و ۵۲ دقیقه ادامه داشت و هدف از این جراحی بازسازی چهره مارلی به صورت طبیعی بوده است.

اکنون مارلی می تواند حرف بزند . خودش غذا بخورد و از همه مهمتر بخندد و در عید کریسمس در کنارخانواده اش باشد .




البته هنوز چند جراحی زیبایی دیگر باقی مانده و ما تا به دست آوردن خوشبختی فاصله زیادی نداریم .

اینک خوشبختی در چنگ ماست .

فراموش نکنیم مارلی تنها دختری نیست که به یاری ما نیاز داشت . ما مطمئن هستیم که اگر در کشور ایران اطلاع رسانی درست صورت گیرد . مردم شریف و انسان دوست ایران برای کمک و یاری به هموطنان خود از هیچ کمک و یاری دریغ نخواهند کرد .
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
پسری جوان با عمل جراحی شبیه سوپرمن شد
هربرت چاوز، طرفدار فیلیپینی سوپرمن، آنقدر شیفته ی این شخصیت خیالی است که چندین جراحی پلاستیک انجام داده تا شبیه او شود.


طبق یک مصاحبه ویدیویی با باندیلا نیوز، توسط ماریو موزانو، هربرت چاوز ۳۵ ساله از چندین نقطه چهره اش را جراحی کرده تا بیشتر شبیه سوپرمن شود.


چاوز برای اولین بار در ۱۹۹۵ زیر تیغ جراحی رفت و از آن موقع چندین عمل متفاوت انجام داده است. یک بار چانه اش را عمل کرد تا چال صورت سوپرمن را به دست بیاورد. یک بار بینی اش را جراحی کرد تا شبیه بینی کریستوفر ریوز شود، با تزریق سیلیکون لبهایش را برجسته تر نمود و حتی ران هایش را عمل کرد تا عضلانی تر نشان بدهند. با مقایسه ی عکس های سابق و اخیر، متوجه می شویم که او حتی چشمان، گونه ها و فکش را هم جراحی کرده است.


چاوز که در حال حاضر مربی مراسم رژه است، مجموعه ی بزرگی از یادبودهای سوپرمن دارد. که شامل مجمسه هایی با اندازه واقعی با ژست های متحرک و مختلف، لباس، یادبودهای بامزه در هر شکل و طرحی می شود.

عاشق بازی های مرتبط است و یا به جای سوپر من و یا کلارک کنت بازی می کند. به گزارش باندیلا، احتمالا هربرت چاوز از نقص بی علاقگی به ظاهر شخصی رنج می برد، یک بماری روانی که در آن فرد نمی تواند خودش را با ظاهر واقعی اش بپذیرد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
عمل جراحی یک دختر ۸ پا

بانگالور هند – روز چهارشنبه پزشکان هندی با موفقیت دختربچه دو ساله هندی -لاکشمی تاتما- را که با چهار دست و چهار پا و همچنین اعضای اضافه داخلی- دو معده و چهار کلیه- به دنیا آمده بود ، مورد عمل جراحی قرار دادند.

یک تیم ۳۰ نفره پزشکی در یک جراحی طولانی‌مدت ۲۷ ساعته این عمل را انجام دادند.

وضعیتی که دختربچه هندی به آن مبتلا بود از لحاظ پزشکی «ایسکیوپاگوس» ischiopagus نامیده می‌شود. وقتی در زمان رشد جنینی دوقلوها در قسمت ایسکیوم به هم متصل می‌شوند ، این اصطلاح به کار برده می‌شود.

قلوی همسان این دختر ، در زمان زندگی جنینی به درستی تکامل پیدا نکرده بود و در حالی که اصلا سر نداشت، اندام‌هایش در وضعیتی بسیار نادر به این دختر متصل شده بود.

یکی از پزشکان بیمارستان اسپراش Sparsh وضعیت این دختر را خوب توضیف کرد و گفت که وی به مدت ۴۸ ساعت در ICU بستری خواهد شد.

عمل جراحی ، روز سه‌شنبه شروع شد و در حالی که انتظار می‌رفت ۴۰ ساعت طول بکشد ، ظرف ۲۷ ساعت به اتمام رسید.

از آنجا که هندوها طبق اعتقادات خود رب‌النوع ثروت را دارای ۴ دست می‌دانند ، لاشمی تاتما را با این الهه مقایسه می‌کردند و بعضی از ساکنان دهکده ای که لاشمی همراه والدینش در آن زندگی می‌کرد ، به همین علت برای این دختربچه احترام زیادی قائل بودند

عمل جراحی بسیار مخاطره‌آمیز بود اما پزشکان چاره‌ای به جز انجامش نداشتند. این دختر نمی‌توانست به سبب وضع اندام‌هایش راه برود و بعد از دوره بلوغ هم شانسی برای زندگی نداشت.

والدین لاشمی ، کارگرهای فقیری هستند که در شمال هند زندگی می‌کنند. آنها به روزنامه‌ها گفتند که پیشنهادات سیرک‌ها را برای خرید دخترشان رد کرده بودند.

پزشکان در طی جراحی ، علاوه بر برداشتن اندام‌ها ، بدشکلی لگن و ستون مهره‌ها را هم اصلاح کردند.

بیمارستان «اسپراش» کلیه هزینه‌های جراحی را بر عهده گرفت


الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
عجیب ترین سنگ کلیه جهان به انازه نارگیل
جراحان در بیمارستانی در مجارستان از دیدن یک سنگ کلیه به اندازه یک نارگیل- به وزن بیش از ۱۱۰۰ گرم – تعجب کردند.پزشکان بیمارستان شهر «دبرسن» در ۱۵۰ مایلی شرق بوداپست – پایتخت مجارستان – پس از اینکه متوجه شدند «ساندور سارکادی» سنگ کلیه‌ای به قطر ۱۷ سانتی متر دارد او را تحت عمل جراحی قرار دادند.


عمل جراحی برای برداشتن این سنگ در بیمارستان «کنزگیولا» بدون مشکلی انجام شد.سنگ‌های کلیه اندازه‌های متفاوتی، از اندازه ماسه تا یک توپ گلف دارند اما سنگی با این اندازه و وزن تاکنون دیده نشده است.

بیشتر سنگ‌های کلیه به خودی خود از بدن دفع می‌شوند و پزشکان برای کمک به این فرآیند به بیماستان توصیه می‌کنند مایعات بیشتری بخورند یا رژیم غذایی مخصوص به آنان می‌دهند و سنگ‌های بزرگ تر را نیز با جراحی خارج می‌کنند.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
عمل موفقیت آمیز نوزاد عجیب الخلقه
عمل جراحی نادر بر روی کودک استثنایی در آمریکا با موفقیت انجام شد.

به گزارش رویترز، عمل جراحی روی کودکی که به شکل نادری قلبش بیرون بدنش قرار داشت در بیمارستان کودکان در میامی با موفقیت نسبی صورت گرفت.

"ناسیم حسنی" پس از انجام این عمل 6 ساعته در حالت ثابت قرار گرفته و پزشکان امیدوارند که او از این عمل سنگین جان سالم به در ببرد.


ظاهرا با وجود مشکلاتی که قلب این کودک داشته به خوبی کار می کرده و تنها به خاطر بیرون بودنش مشکلاتی را برای این پسر کوچک به وجود می‌آورده است.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
عکسهای این دختر عجیب که خودش را با عمل جراحی
این دختر 22 ساله روسی کریستینا ری نام دارد که دارای رکورد گینس با عنوان صاحب بزرگترین لب های جهان است. این دختر بسیار عجیب و غریب جدیدا دست به انجام عمل جراحی لاله گوش خود کرده و گوش هایی شبیه به الف ها از افسانه های قدیمی پیدا کرده است.



کریستینا از سن 17 سالگی دست به این قبیل جراحی ها زد و با جراحی ها و خالکوبی های عجیب خود سر و صدای زیادی بر پا کرد. در ادامه می توانید عکس های این خانم را از قبل تا بعد از جراحی ها که توسط سایت پارس ناز تهیه شده را مشاهده بفرمایید.

الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
عوارض عجیب جراحی,دختری که فقط می خندد



اس ام اس کده: زندگی برای انا استفانز دختر هفت ساله واقعا معنای دیگری پیدا کرده است. او تا یک ماه قبل تومور سرطانی در مغزش داشت و احتمال زنده ماندش کم بود. اما یک عمل جراحی موفق او را به زندگی برگرداند و حالا او دوران نقاهت را در منزل و کنار والدینش می گذراند. با این همه عوارض جانبی این عمل سبب شده تا او دقایق زیادی را به مسائل ساده بخندد و به قولی حسابی خوش خنده باشد . مادر۴۰ ساله او درباره این موضوع می گوید:«به بیمارستان که رفتیم خیلی نگران بودیم اما او دختر شجاعی بود و خیلی زود صدای خنده هر سه نفر ما در کل آن طبقه پیچید. »

به گفته پزشکان این عادت جدید انا ناشی از آسیبی است که به بخشی از سیستم عصبی او وارد آمده و معمولا افرادی که دچار تومورهای مغزی می شوند و بعد تحت عمل جراحی قرار می گیرند افسرده و یا بیش از حد حساس می شوند اما در مورد انا عکس این قضیه رخ داده و او حالا به هر بهانه ای می خندد.
مادرش درباره این شرایط تازه می گوید:«حالا هر چیزی او را می خنداند و یک بار برای ۱۵ دقیقه مدام می خندید. البته سه هفته اول خنده هایش به مراتب بیشتر بود ولی حالا به مرور یاد گرفته کمی خودش را کنترل کند».
استفن باید همچنان ۱۶ ماه دیگر تحت شیمی درمانی و رادیودرمانی باشد اما به گفته پزشکان احتمال بازگشت سرطان تنها ۲۰ درصد است.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
صفحه  صفحه 5 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
علم و دانش

عمل های جراحی نادر و بسیار عجیب و موفقیت آمیز

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA