انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 56 از 57:  « پیشین  1  ...  54  55  56  57  پسین »

پزشکی سلامت (آرشیو شماره سه)


مرد

 
چگونه دندانهای زیبا داشته باشیم؟

مهمترین عملکرد دندانها جویدن غذا است و سپس کارهایی از جمله بیان درست کلمات. ولی بعضی از افراد از دندانهای خود استفاده نابجا میکنند از جمله : شکستن بادام و پسته، خوردن یخ، باز کردن در نوشابه!!!، پاره کردن پاکت چیپس و جویدن شکلاتهای سفت.





دستگاههای مخلوط کن برای درست کردن یخ در بهشت تیغه های مخصوص خرد کردن یخ دارند که مقاومت بالایی دارد ولی خیلی از مردم با همین دندانهای خود یخ را میجوند.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
9 پیشنهاد کارساز برای موفقیت در رژیم

شاید همین الان درصدد کاهش وزن قابل توجهی می باشید و از طرفی زمان کافی برای مطالعه انواع رژیم های غذایی ندارید. در ادامه به بعضی از مهم ترین و بهترین توصیه های رژیم های غذایی متنوع اشاره می کنیم که با عمل به آن به نتیجه دلخوا خود خواهید رسید.

1- از قرار گرفتن در معرض غذاهای ناسالم اجتناب کنید و آنچه شما را تحریک به خوردن می کند از مقابل دیدتان دور کنید. شاید لازم باشد که کمتر به آشپزخانه رفت و آمد کنید.
2- به جای تمرکز روی یک وزن خاص ، دامنه ای از وزن ایده آل را در نظر بگیرید. با این کار تغییرات جزئی وزن که در روزهای مختلف مشاهده می شود و البته طبیعی است شما را نگران نخواهد کرد.
3- در پیروی از یک رژیم غذایی ، تنوع را فراموش نکنید، اینکه هر صبح و ظهر یک نوع خوراک خورده شود شما را خسته و ناامید خواهد کرد.
4- در هنگام خرید محصولات حتما به ترکیبات موجود در آن توجه کنید. اگر ترکیبی برای شما ناآشنا می باشد از خرید آن محصول اجتناب کنید.


===========================


هفت قانون خوردن

امروزه بیشتر مردم از اختلالات تغذیه ای و گوارشی رنج می برند . یکی از مشغله های ذهنی اغلب افراد انتخاب غذای سالم و مغذی می باشد. شیوع عادت های غذایی ناسالم و گرایش به خوراک های نه چندان مغذی اما پر کالری باعث افزایش تعداد مبتلایان به انواع بیماری های مزمن و خطرناک مثل چاقی، دیابت و بیماری های قلبی شده است. در حالیکه در بین متخصصان تغذیه این عبارات بسیار محبوب و مورد تاکید می باشد. " غذا بخورید اما پرخوری ممنوع ، با میوه ها و سبزیجات دوست باشید" جمله اول "غذا بخورید" ساده اما بسیار مهم است. منظور از غذا ، غذاهای واقعی مثل میوه جات و سبزیجات، غلات و حبوبات، ماهی و گوشت می باشد نه شبه غذاهایی که امروزه بسیار رایج شده و خالی از مواد مغذی اما پر ضرر است.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
با توجه به افزایش بیماری های قلبی عروقی و انواع سرطان ها که ریشه در تغذیه ناسالم دارد ۱۰ مورد از مواد غذایی که باید خورده شود تا سلامتی بدن حفظ گردد را برای شما ذکر می کنیم:

▪ نان های سبوس دار: نان های تهیه شده از دانه های کامل (همراه سبوس) به دلیل دارا بودن ویتامین های گروهB، بخصوص ویتامین B۱ و سایر ویتامین ها و موادمعدنی مفید، مواد مغذی فراوانی را به بدن می رسانند، بنابراین وجود آنها در سبد غذایی خانواده ضروری است.

▪ سیب زمینی شیرین: سیب زمینی یکی دیگر از مواد حاوی نشاسته است که بخش اصلی غذای روزانه افراد را همین مواد کربوهیدراتی یا نشاسته ای تشکیل می دهند، سیب زمینی حاوی کربوهیدرات، ویتامین ث، پتاسیم و فیبر است، و لایه های نزدیک به پوست درصد بیشتری از مواد مغذی را در خود جای می دهند.

=====================

مصرف آجیل ، چربی های بد بدن را از بین می برد

آجیل سالم به علت داشتن چربی های خوب از جمله LDL كم و HDL‌ بالا باعث از بین بردن چربی های بد بدن می شود.


ناصر كلانتری درگفتگو با خبرنگارسلامت نیوز افزود: از آنجائیكه آجیل دارای روغن گیاهی و بدون كلسترول است به همین علت مصرف آجیل بدون رنگ و نمك وبو دار به سلامتی بدن كمك می كند.


وی بیان داشت: با توجه به اینكه آجیل دارای كالری است و مصرف آن باعث افزایش وزن بدن فرد می شود بنابراین افرادی كه آجیل مصرف می كنند باید از مصرف غذایی خود كم كنند تا باعث به هم خوردن تعادل غذایی بدنشان نشود.


دانشیار گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی تهران بیان داشت: درحالت متعارف هر فرد سالم بزرگسال می تواند روزانه بین 40تا 50 گرم آجیل مصرف كند كه در كودكان این میزان به 20 گرم خواهد رسید.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
هشدار درباره پختن گوشت در حرارت زیاد

پختن گوشت در حرارت زیاد خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده را افزایش می دهد.

سرطان لوزالمعده از سرطان های دستگاه گوارش است كه درمان آن بسیار مشكل است و موجب مرگ شمار زیادی از بیماران می شود .

بر اساس شواهد ، افردی كه دفعات زیاد از گوشت كباب شده یا سرخ شده استفاده می كنند دست كم 70 درصد بیش از دیگران به این نوع سرطان دچار می شوند.

متخصصان تغذیه بهترین روش پخت گوشت را آب پز كردن آن می دانند

============================

چیپس و غذاهای سرخ كرده تهدید جدی برای سلامت قلب هستند

محققان لهستانی هشدار دادند: چیپس سیب زمینی و غذاهای سرخ كرده به طور مستقیم روی قلب اثر نامطلوب و بیماری زا دارند.

این محققان تاكید كردند: آكریلامید حاصل از این قبیل مواد غذایی خطر بروز بیماریهای قلبی را افزایش می‌دهد.

ماریك ناروسویك،‌ محقق انجمن تحقیقاتی تصلب شرائین در لهستان و دستیاران وی دریافته‌اند كه آكریلامید با خطر بروز اختلالات در سیستم عصبی و احتمالا بروز سرطان در ارتباط است. شركت كنندگان در این پژوهش مقادیر زیادی چیپس سیب زمینی مصرف كردند
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
گیاهخواران كمتر دچار فشار خون و دیابت می‌شوند

كاهش بروز برخی از سرطان‌ها در كسانی كه از رژیم گیاهخواری پیروی می‌كنند، نشان دهنده اهمیت مصرف میوه و سبزیجات در رژیم غذایی روزانه است.

به گزارش لو فیگارو چاپ فرانسه، نتایج تازه‌ترین تحقیقات پژوهشگران علوم پزشكی نشان می‌دهد بر عكس تصورات قبلی، گیاهخواری برای سلامتی مضر نیست و حذف غذاهایی كه از گوشت حیوانات زمینی یا دریایی به دست می‌آید باعث بروز اختلال در روند سلامتی نمی‌شود؛ زیرا حبوبات و غلاتی وجود دارند كه در آنها پروتئین‌های گیاهی فراوانی وجود دارد كه كیفیت آن كاملا برابر با پروتئین‌های حیوانی است

===========================

گوجه فرنگی از بروز سرطان‌های پروستات و رحم پیشگیری می‌كند


عضو هیئت علمی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی ایران گفت: مصرف گوجه فرنگی از بروز سرطان پروستات در مردان و سرطان رحم و سینه در زنان پیشگیری می‌كند.

مسعود كیمیاگر در گفت‌وگو با فارس گفت: گوجه فرنگی سرشار از ویتامین A و C است و مقدار زیادی كارتنوئید دارد كه مهم‌ترین آن لیكوپن است.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
اسراری در مورد چربی و اضافه وزن

چربی کلمه ای است که اکثر ما نمی خواهیم حتی اسمش را بشنویم، به خصوص وقتی صحبت از بدن خودمان به میان می آید. چربی ما را یاد هیکلی چاق، لباسهای تنگ و زندگی نا متوازن می اندازد. با وجود اینکه چربی نقش بسیار مهمی در بعضی از عملیات روزانه بدن دارد و هم جنبه های مثبت و هم منفی دارد.
این کلمه ی چهار حرفی رازهایی در خود پنهان دارد که شما نمی دانید...
1- سلول های چربی می توانند شش برابر خود بزرگ شوند.
وقتی بیش از مقداری که می سوزانید کالری مصرف می کنید، سلول های چربی شش برابر اندازه ی خود بزرگ می شوند و شروع به زیاد شدن می کنند—از 40 بیلیون گرفته و در بزرگسالان به 100 بیلیون نیز می رسد. همه سلول های چربی را در خود دارند. این سلول ها قبل از تولد شروع به شکل گیری می کنند. تقریباً در 16 سالگی، سلول های چربی بدن بالغ می شوند و بعد از این زمان شیوه ی زندگی و ژن ها در کاهش یا افزایش وزن تاثیر می گذارند.

========================

تغذیه مناسب برای طول عمر بیشتر

بشر همواره بدنبال راز طول عمر جاویدان بوده و هسـت. ما با بكار بستن شیوه صحیح تغذیه و مصرف خوراكیهـای مغذی قادر خواهیم بود تا طول عمر خود را افزایش دهیم. ایـن خـوراكـی ها كـه بـواسطه دارا بودن خواص ضـد پیری مشهور میباشند حاوی مواد خاصی می باشند كه بنظـر میرسد قابلیت بدن ما را برای مبارزه با اغلب بیماریــهای شایع و تهدید كننده افزایش میدهند. اكــنون به برخی از این خوراكی ها اشاره میكنیم:
1- سیب
تركیبات: سـیب سـرشار از چندین آنتی اكسیدان قـوی بخصوص كوئرستین و همچنین حاوی مقادیر زیادی از فیبر قابل حل پكتین میباشد.
خواص غذایی: كـوئـرستین این آنتی اكسیدان قوی با لخته شدن و هـمچنین سرطان خون مبارزه می كند. مصرف به اندازه پكتین نیز كمك می كند تا كـلستـرول خون كاهش یافته و سموم سرطانزا از جریان خون حذف گردند.
بهترین روش مصرف:خام و همراه با پوست به خـاطر آنكه این پوست سیب است كه حاوی كوئرستین میباشد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
علل خارش پوست
خارش از شایعترین عللی است كه سبب مراجعه بیماران به متخصص پوست می‏گردد. این علامت گاهی بسیار آزاردهنده است به طوری كه سبب اختلال در زندگی روزمره می‏گردد.
خارش می‏تواند همراه سایر علائم پوستی باشد. به این معنی كه ابتدا ضایعاتی در پوست به اشكال مختلف مانند جوش، تاول، قرمزی و ورم پوست ایجاد شوند و این ضایعات توأم با خارش باشند و یا در موارد دیگر در پوست هیچگونه ضایعه اولیه مشاهده نمی‏گردد ولی بیمار دچار خارش شدید است.
در مواردی كه خارش همراه ضایعات پوستی است بیماریهای متعددی را می‏توان نام برد كه بر حسب شكل ضایعات و سایر مراحل تشخیصی می‏توان نوع بیماری را تشخیص داد.
در واقع اكثر بیماریهای پوستی می‏تواند با درجاتی از خارش همراه باشد ولی در برخی از آنها خارش علامت اصلی و معمولاً شدید است مانند: لیكن پلان، درماتیت هرپتی فورم، درماتیت آتوپیك، درماتیت سبورئیك، مایكوزیزفونگوئیدس، انواع كهیر، عفونتهای انگلی پوست مثل عفونت شپش (پدیكولوز) و چرب یا گال و غیره ... كه هر یك از بیماریهای فوق مبحث تخصصی جداگانه‏ای را تشكیل می‏دهد.
در این بخش سعی به توصیف بیماریهایی داریم كه بدون ایجاد علامت اولیه در پوست خارش ایجاد می‏كنند.


اگزماها
از جمله شایعترین بیماری های پوست اگزماها هستند که نوعی پاسخ التهابی پوست به یکسری عوامل داخلی و خارجی بدن می باشد و در همه سنین از نوزادی تا کهنسالی دیده می شود و دارای تظاهرات مختلفی می باشند .

* علائم شایع بیماری بصورت ضایعات قرمز پوسته دار خارش دار و گاهاْ دارای ترشح آبکی چسبناک می باشند که با توجه به مراحل مختلف بیماری هر یک از علائم فوق می تواند غالب باشد .

* عواملی نظیر زمینه ارثی ،‌بعضی عوامل قارچی و میکروبی ، تغییرات فصلی و آب و هوایی ، گرد و غبار ، پاک کننده های صابونی و غیرصابونی ، مواد شیمیایی ، برخی گیاهان و مصرف برخی داروها بصورت موضعی یا خوراکی می توانند در ایجاد یا تشدید این بیماری نقش داشته باشند .



قارچ های پوستی و راه درمان آنها

قارچ ها جزء نباتات یا گیاهان پست هستند ولی تاکنون ساختمانی شبیه به ریشه، ساقه، برگ، گل و دستگاه آوندی یا کلروفیل (سبزینه) در آنها دیده نشده است. این موجودات گیاهی، تک سلولی یا چند سلولی هستند و به علت نداشتن کلروفیل، قادر به سنتز گلوکز و تأمین غذای خود نیستند، اجباراً به صورت انگلی روی پوست، ناخن و موی انسان و حیوانات زندگی کرده و از ماده کرآتین آنان (ماده غذایی آماده) تغذیه می کنند. این قارچ ها می توانند غیر بیماری زا و یا بیماری زا باشند و در تمام کره خاکی وجود دارند. قارچ های بیماری زا می توانند در سطح پوست و مو و ناخن زندگی کرده علائم بالینی ایجاد کنند که به آنها قارچ های سطحی گویند. بعضی از انواع آنها از طریق پوست و یا استنشاق از مسیر ریه ها و گردش خود به بافت های عمقی رفته و ایجاد بیماری می کنند که به آنان قارچ های عمقی گویند.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
جراحی زیبایی فک
تمایل به جراحی های زیبایی مدت زیادی نیست که مردم اکثر کشورهای دنیا را مشغول به خود کرده است.یکی از اصلی ترین انواع جراحی های زیبایی،جراحی فک ها ست که در حیطه کاری جراحان دهان و فک و صورت قرار می گیرد.

درباره جراحی‌های زیبایی فک پای صحبت دکتر حسین به‌نیا نشستیم. پروفسور حسین به‌نیا،متخصص جراحی دهان و فک و صورت از آلمان، مدیر گروه و استاد بخش جراحی دهان و فک و صورت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی و عضو آکادمی جراحان آمریکا هستند که ده‌ها مقاله علمی از ایشان در ژورنال‌های معتبر خارجی به چاپ رسیده و حتی در کتب مرجع، رشته جراحی فک و صورت نیز مورد استناد قرار گرفته است


پیش از اینکه جراحی پلاستیک کنید

پیش از آنکه اقدام به جراحی پلاستیک کنید، باید کارهایی را انجام داده باشید تا بهترین نتیجه ممکن را از جراحی به دست آورید.


برای آماده شدن برای انجام عمل جراحی پلاستیک این نکات را به یاد داشته باشید:

در مورد جراحی که می‌خواهید انجام دهید، پرس و جو کنید تا به طور کامل با منافع و خطرات آن آشنا شوید.
با دکترتان درباره اینکه پس از عمل جراحی چه انتظاراتی باید داشته باشید، از جمله نتایج احتمالی، اینکه چه مدت طول می‌کشد تا بهبود پیدا کنید، و این که در مدت بهبودی چه احساسی خواهید داشت.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  ویرایش شده توسط: shadok   
مرد

 
پوست مصنوعی 'جای جراحات را ترمیم می کند

محققان بریتانیایی توانسته اند نمونه ای از پوست انسان را به طور مصنوعی در آزمایشگاه پرورش دهند.


شرکت "اینترسایتکس"، که مقر آن در بریتانیاست، در گزارشی در مجله علمی "علوم بازسازی بدن" (Regenrative Medicine)، گفته است آزمایش های اولیه محققان این شرکت برای پرورش پوست انسان امیدوار کننده بوده است. اینترسایتکس می گوید پوست مصنوعی به دست آمده بهتر از نمونه های قبلی با پوست واقعی انسان سازگاری داشته است. محققان بریتانیایی امیدوارند پوست آزمایشگاهی جدید بتواند جایگزین روش های متعارف برای پیوند پوست انسان شود.


اعمال جراحی زیبایی را می‌توان به دو دسته كلی تقسیم كرد.
نوع اول كه امروزه هنگام صحبت از جراحی زیبایی، بیشتر به ذهن می‌آید، تغییر ظاهر قسمت‌هایی از بدن است كه عملكرد طبیعی دارند اما شكل آنها باعث شده تا فرد نسبت به آنها احساس رضایت كامل نداشته باشد، این نوع عمل جراحی از گروه دیگر عمل‌های جراحی كه در آنها پزشكان ظاهر و عملكرد قسمت‌هایی از بدن‌را كه به‌وسیله ناهنجاری‌های مادرزادی، صدمات و یا بیماری‌هایی نظیر سرطان آسیب دیده‌اند‌، اصلاح می‌كنند، كاملا متفاوت است. فردی كه علاقه‌مند به انجام جراحی زیبایی است این عمل را فقط و فقط جهت زیبایی انجام نمی‌دهد، بلكه او می‌خواهد احساس بهتری در مورد خودش پیدا كند. البته این انتظار چندان دور از واقعیت نیست. تحقیقات نشان داده‌اند كه با وجود خطرات احتمالی جراحی، ظاهر بهتر و احساس بهتر، هر دو با انجام جراحی زیبایی قابل دستیابی هستند.
برخلاف آنچه ممكن است به ذهن بیاید، افرادی كه قصد انجام جراحی زیبایی دارند، معمولا از ظاهر كلی خود تصور مثبتی دارند ولی از شكل یك قسمتی از بدن خود ناراضی هستند. در واقع در مقایسه با افرادی كه اصلا علاقه‌ای به انجام جراحی زیبایی ندارند، برخی از این افراد حتی در مورد ظاهر كلی بدنشان احساس بهتری دارند. علاوه بر این، زندگی اجتماعی بهتر و روابط زناشویی و بین فردی مستحكم‌تری پیدا كرده‌اند و از زندگی‌شان لذت بیشتری برده‌اند. البته این بدان معنی نیست كه افرادی كه قصد عمل دارند، تصور كنند با انجام جراحی زیبایی آسیب‌ها و ناراحتی‌های روحیشان بهبودی چشمگیری پیدا می‌كند. مثلا اگر فردی دچار افسردگی باشد، جراحی زیبایی كمك چندانی به بهبود او نمی‌كند.‌به ‌طور كلی در صورتی كه فرد در حالت سلامتی كلی خوبی باشد، جراحی زیبایی درمورد وی بسیار خوب نتیجه خواهد داد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
مرد

 
علاوه بر این، شخص بایستی كه نكات زیر را هم درنظر داشته باشد.

1- انتظارات از نتیجه عمل باید منطقی و واقع‌گرایانه باشد. در واقع شما از جراحی زیبایی باید انتظار بهبود وضع را داشته باشید نه بی‌نقصی. مطمئنا اگر شما انتظار داشته باشید كه پس از یك عمل جراحی، شبیه ستاره‌های هالیوود شوید، نتیجه عمل چندان شما را راضی نخواهد كرد. درنظر داشته باشید كه نتایج خارق‌العاده‌ای كه افراد مشهور و ثروتمند از عمل‌های‌‌زیبایی‌می‌گیرند، هزینه های هنگفتی به همراه دارد.

2-صبر و تحمل و پول لازم را داشته باشید! جراحی زیبایی تحت پوشش بیمه نیست و هزینه آن بسته به نوع عمل و جراحی متفاوت است و معمولا بین چند صد هزار تا چندین میلیون تومان است. بهبودی كامل پس از عمل هم زمان‌بر است و بعد از عمل حداقل یك روز و گاه تا چند هفته طول می‌كشد تا بتوانید دوباره سر كار برگردید.

3-جراحی زیبایی مانند هر جراحی دیگری می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد و نتایج آن هم ممكن است دقیقا آن چیزی نباشد كه شما انتظار دارید. هرچقدر ارتباط جراح با بیمار بیشتر باشد، بیشتر و بهتر می‌تواند انتظارات بیمار را منطقی كند و در نتیجه بیمار از نتیجه عمل جراحی راضی‌تر خواهد بود. رضایت‌مندی از نتیجه عمل جراحی به عوامل متعددی بستگی دارد كه برخی از آنها عبارتند از میزان انتظارات فرد از عمل، نوع و مدت زمان عمل جراحی، مهارت جراح، قسمتی از بدن كه تحت جراحی قرار می‌گیرد، توانایی بدن جهت بهبودی زودرس و... همچنین جراح باید به بیمار توضیح دهد كه احتمال دستیابی به نتیجه خوب از عمل جراحی تا چه حد است.
گذشته از احتمال نارضایتی از نتیجه عمل، احتمال بروز سایر خطرات و مواردی كه به‌طور طبیعی در طی هر عمل جراحی به‌وجود می‌آیند را نیز نباید دست كم گرفت. چنانچه فردی سابقه بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های ریوی و یا چاقی را داشته باشد، در معرض خطر بیشتر ازنظر ابتلا به عوارضی همچون ذات‌الریه، سكته مغزی، حمله قلبی و ایجاد لخته‌های خونی در پاها و یا ریه‌ها به دنبال عمل جراحی خواهد بود.
سایر عوارض احتمالی جراحی عبارتند از: حالت تهوع، گیجی، درد بیش از حد كه شاید موجب بستری شدن در بیمارستان هم بشود، بی‌حسی، احساس سوزش و خارش كه ممكن است به‌طوردائم باقی بمانند، تجمع مایع شفاف در زیر زخم كه شاید جراح مجبور شود آن را به وسیله سوزن تخلیه نماید، تجمع خون در زیر محل شكاف جراحی كه باز ممكن است به تخلیه جراحی نیاز پیدا كند، آسیب پوست كه عامل آن، جریان خون ناكافی به‌ویژه در افراد سیگاری است، خونریزی بیش از اندازه كه در موارد حاد آن باید تزریق خون انجام گیرد، عفونت در محل عمل كه گاه نیاز به عمل جراحی مجدد دارد و نتیجه آن، ایجاد یك برش بزرگ‌تر خواهد بود و... همچنین احتمال ایجاد بی‌قرینگی در محل جراحی را نباید از یاد برد كه حتی ممكن است دائمی و یا نیاز به عمل جراحی مجدد داشته باشد. این موارد، اهمیت كمك گرفتن از یك جراح ماهر را بیشتر نشان می‌دهد. در صورتی كه جراح مجرب و ماهر بوده و بیمار، دستورات پس از عمل را به دقت انجام دهد، بهبودی پس از عمل بسیار سریع‌تر به‌دست خواهد آمد.
الاغ با اون خریتش از خیلی ها بهتره
     
  
صفحه  صفحه 56 از 57:  « پیشین  1  ...  54  55  56  57  پسین » 
علم و دانش

پزشکی سلامت (آرشیو شماره سه)


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA