انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 2 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

لذت حقیقی



 
لذت حقیقی عاشق بودن و خوب عاشق بودنه. لذتی که من ازش بی بهره بودم. عاشقم ولی نه عاشق خوبی. کاش بتونم باشم.

ولی سپهر جون به نظر من لذت حقیقی درست و خوب زندگی کردنه. ما آدمیم و آدم بدون شهوت یک آدم طبیعی نیست. هرچیزی به اندازش باید توی زندگی وجود داشته باشه. عابد و زاهد شدن هم فایده ای نداره. آدم باید از همه ی لذت های زندگی به اندازش بهره ببره. چه مادی و چه معنوی و چه جنسی. همه چیز آفریده شدن و در دسترسن تا بتونیم ازشون لذت ببریم. عشق هم هست برای لذتمون. هیچ وقت چسبیدن فقط به یک جنبه ی زندگی زیبایی خاصی برامون به وجود نمیاره. همه چیزش با هم و متناسب باید باشه تا قشنگ بشه. مثل یه چهره ی زیبا. که همه ی اجزاش باید با هم تناسب داشته باشن تا زیبا بشه. وگرنه فقط لب زیبا یا چشم زیبا یا بینی زیبا یا همه چیز زیبا ولی بدون تناسب چهره رو زیبا نمیکنه. زندگی هم همینه.باید شاد بود و از زندگی از همه چیزش لذت برد. وقتی در یک لذتی زیاده روی نکنیم وقت داریم که به بقیه ی لذتهای زندگی بپردازیم و اونارو هم تجربه کنیم. چون باید همه چیزو تجربه کرد.

همه ی لذتهارو. اینطوریه که خدا ازمون راضی میشه. افراطی بودن در یک لذت یعنی از لذتهای دیگه بی بهره بودن و این یعنی شکر نعمت خدارو به جا نیاوردن. خداپرستی و معنویت هم همه ش در سپاسگذاری از خداوند معنی و خلاصه میشه. سپاسگذاری از خداوند هم یعنی بهره بردن از همه ی نعمتهاش چون خدا زحمت کشیده و اونارو آفریده ولی وقتی بی استفاده رها بشن یعنی به خدا گفتیم آفریده و نعمت های دیگت برامون مهم نبوده و این یعنی قدرنشناسی. معنویت هم یعنی قدرشناسی از خداوند. پس از همه چیز زندگی به اندازش باید لذت برد. این یعنی درست زندگی کردن. البته این نظر منه ها و ممکنه کاملا هم غلط باشه. نظر تورو هم دوس دارم بدونم. نظر بقیه ی دوستانم همینطور.

خب تا یه سنی اجازشو بهمون نمیدن ولی بعدش زمانی میرسه که اجازمون دست خودمونه. اونوقته که میتونیم به اندازه از هرچی که دوست داریم لذت ببریم. حق هم داریم از بعضی چیزا بدمون بیاد و طرفشم نریم. ولی افراط در هیچ چی کار درستی نیست.

به نظر من که لذت حقیقی توی این دنیا عشق و عاشقی پاکه مخصوصا جایی که با خدا سروکار پیدا میکنین. شهوت مثل گرسنگی یه نیاز غریزی هستش و با انجام حتی یه خودارضایی ساده رفع میشه و چیزی نیست اصلا که بخوایم بهش بگیم لذت. این نیازهای غریزی رو ولی میشه به روش جالبتری بهشون پاسخ داد. مثل اینکه وقتی گشنمون میشه میتونیم نون و پنیر بخوریم یا چلو کباب. با هردوشونم شکممون سیر میشه دیگه. برای برطرف کردن نیاز شهوانیمون هم میتونیم جلق بزنیم یا بریم کون بدیم یا بکنیم. ولی وابسته شدن بهش و بیش از اندازه بهش ارزش دادن کار اشتباهیه. جایی که آدم واقعا احساس آرامش میکنه لذت حقیقی توشه و اونجا هم لحظه هایی هستش که شما جایی بالاتر از این زمین خاکی دارین سیر میکنین. سکس واقعا لذتش زیاده حتی اگه به یک کیر نیم متری کون بدیم یه دنیا برامون لذت داره ولی لذت حقیقی نیست. حالا اینم بگم که من چون گی هستم اصلا دوست ندارم راجع به سکس با جنس مخالف حرف بزنم و سکس از نظر من یعنی کون کردن یا کون دادن. که هردوشم خیلی لذت داره ولی لذت حقیقی توی دل آدم و وقتیه که زندگیتون با یه عشق از این روزمرگی درمیاد و شما چیز با ارزشی دارین که بهش فکر بکنین.

خب من فکر نمیکنم که محبوبیت سکس در بین جوونای ایران به دلیل محدودیتی باشه که اینجا هست. در کشورهایی که گی بودن قانونیه خیلی خیلی بیشتر از اینجا سکس انجام میشه و محدودیتی هم نداره به اون شکل فقط نباید به کسی تجاوز کرد و با بچه ها هم اصلا نمیشه سکس کرد. اونجاها هر روزه یه عالمه سکس فقط در کمپانی هاشون انجام میشه که فیلم و عکس ازش میگیرن و در همون کشورها هم این فیلم و عکس ها به فروش میرسه. خب چرا؟ چون محدوده؟ نه. چونکه سکس جذابیتی داره که خیلی بیشتر از هرچیز دیگست و اگه خودمونو کنترل نکنیم ممکنه توش غرق بشیم. شاید محدودترین حکومت جهان حکومت طالبان در افغانستان بود که همونجا و همون زمان هم بچه بازها که در اون کشور کم هم نیستن کار خودشونو میکردن. کاری که مجازاتش در اون حکومت اعدام بود. همیشه راه گریزی برای فرار از محدودیت ها هست و در همین ایران خودمون هر روزه کلی سکس انجام میشه که از نظر حکومت غیرقانونی به حساب میاد ولی نه میتونه ازش خبردار بشه و نه میتونه جلوشو بگیره. البته ما از نظر فرهنگی محدودیت بیشتری برای سکس داریم یعنی خیلی از مردم بد میدونن ولی اونا که کاره ای نیستن. میشه طوری بود که هیچ کدوم اونایی که خوششون نمیاد از سکس نه اصلا بفهمن که ما سکس میکنیم و نه بتونن جلومونو بگیرن.

درباره ی اونکه گفتم که اون لذت رو همزمان با سکس داشتی باید بیشتر توضیح بدم. منظورم این نبوده که موقع سکس کردن یا خدا بیفتیم و شروع کنیم با اون حرف زدن که خب این اصلا نمیشه. نه سکس رو میشه همیشه و هر لحظه انجامش داد و نه یاد خدا بودن همیشگیه. مثلا در هفته ما یکبار یا دوبار سکس ممکنه کنیم ولی در همون هفته هم ممکنه فقط یکبار چند لحظه ی خیلی روحانی هم داشته باشیم. منظورم از همزمانی این بودش. من میگم آدم هم میتونه سکس بکنه و هم خدارو دوست داشته باشه و بپرستتش که تو هم همینو میگی دیگه. این یعنی همزمانی دیگه. مثلا اینطوری که برای خداپرست بودن باید سکس رو و حتی جلق رو فراموش کرد و ترک کرد نیستش که. خدا پرستی نیاز روح و روانمونه و سکس و چیزای دیگه نیاز بدنمون که این نیازهارو باید بهشون پاسخ داد همیشه دیگه..

هیچ ربطی بین کون دادن و آدم بدی بودن نیست. کسی که ادب و شخصیت نداره کون کن باشه کس کن یا کونی باشه فرقی نمیکنه. خودش آدم بدیه نه کاری که میکنه. سکس فقط یه نیاز جسمانیه که هرکس به طریقی بهش پاسخ میده. لذت هر سکسی هم برای هرکسی یه چیزه و یه طوری ازش لذت میبرن. نمیدونم چرا و منم خوشم نمیاد ولی بعضی پسرا از اینکه شبیه به زنا باهاشون رفتار بشه یا احساس کنن که شبیه به زنهاست کارشون لذت میبرن. ولی خود لذت کون دادن یا کردن حتی...همون لذت جسمی و روحی خود این کار خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیاده و هیچی بالاتر ازش نیست. حالا این برای بعضی ها شاید فقط یه لذت جسمیه. لذت روانی که از کون دادن میبرن دیگه میشه همین که حس کنن شبیه به زنهاست کارشون ولی این خیلی زیاد نیست بین پسرها و خیلی پسرها از همین پسر بودن خودشون خوشگل بودن خودشون و اینکه با یکی دیگه که همجنس خودشون باشه سکس کنن لذت میبرن و خیلی هم لذت زیاد ولی ساده ای داره براشون.

sepehr08844: کاش میشد همیشه اینطوری باشیم.
میدونی نمیشه همیشه اینطوری بود ولی میشه برای لحظه هایی این احساس زیبارو داشت و تجربه اش کرد و به خاطر سپردشون. اگه همیشگی باشن نمیشه لذتشونو فهمید. با ارزش نیستن دیگه.
تو حتما درونت زیباست که این لذت رو دوست داری و آرزو میکنی که همیشه اینطوری باشی. حتما هرچقدر که بخوای میتونی بهش برسی و حتما هم رسیدی.
     
  ویرایش شده توسط: farbod08844   
مرد

 
من هم با جنس مخالف بودم و هم با جنس موافق که هر کدوم لذت خاص خودش رو داره. حتی بعضی مواقع بوده که یه پسر چنان حالی میده که صدتا زن و دختر همچین حالی نمیدن...
من آبی ام تاجی ام اسم تیمم استقلاله
جلو تاج ایستادی واست باخت اجباره....
     
  
مرد

 
mooshbaba: من همجنسگرا نيستم ولى به عقايدشون احترام ميزارم


من وقتي به دوستام ميگم پسر كردم ميگن گناه داره و از اين جور حرفا بعد ميگم شماها كه كس ميكنيد چي?ميگن گناه لواط از زنا بيشتره.در صورتي كه عين هم هستن.مثل بعضيا كه مشروب ميخورن يا ترياك ميكشن و ميگن نه اين واسه كليه خوبه و ترياك از سيگار بهتره.خوشبحال خودم كه نه مشروب خوردم و ميخورم نه سيگار كشيدم و ميكشم.

من لذت حقيقی رو از زبان خودم ميگم و اينه كه وقتی يك نفر لطف ميكنه كونش رو دراختيارمون ميگذاره بايد انقدر قشنگ و با لطافت باهاش حال كنيم كه هر دو كيف كنيم.چون با زحمت بدست اومده(بدون شوخی ميگم)لذت حقيقی فقط تو حركات يواش وملايم و حساب شدست.
این کاربر به دلیل تبلیغ برای همیشه بن شد.
(مدیریت انجمن لوتی)
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
sasarosi: لذت واقعی من وقتیه که عشقم منو تو بغلش میگیره و خوابم میبره بعدش با نوازشاش منو بیدارم میکنه و شروع میکنیم به عشق بازی و بعدش هم یک سکس واقعی

خیلی لذت بخشه،وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای،عاشق سکس همدیگه ایم،بیشتر وقتا من سکس رو شروع میکنم چون اینطوری بیشتر لذت میبره،تمام بدنشو میخورم و لیس میزنم براش از گردن تا نوک پاشو،خیلییییییییییییییییییییییی خوشمزست تنش مخصوصا کونشو کیرش،اووووووووووووووووووووووووووووف

بیشتر وقتا من سکس رو شروع میکنم،چون عشقم بیشتر لذت میبره،تمام تنش رو میخورم،خیلی حال میکنه مخصوصا با خوردن کونش
بله منم خیلی دلم میخواست اینطوری میشدم ولی دیگه نمیشه.اگه بخوام از کون دادن بدونیم اینجا و از خیلیای دیگه میشه پرسیدش.ولی اینو که شما گفتیدش از کجا میشه پرسیدش؟از کجاها باید شروع کرد .چی میشه ؟ از کجا بدونیم فرق کردیم؟ منکه نمیدونم.

اینای که گی هستن توی کشورای خارجی یه لباسایی میپوشن و همجنسگراهاشون یکجورایی رفتارای میکنن که کسی ازشون خوشش نمیاد.معلوم نیست چرا معمولی مثل همه رفتار نمیکنن. توی کشور ما خوبه که نمیذارن کسی اونطوری لباس بپوشه .کسی هم کاری میکنه توی خونشه.ولی اخلاقاشون اگرم بد باشه اخلاق خود اونا خوب نیست. بقیه خیلی خوبن.مثل این دوستایی که میاین اینجا.همشونو من دوست دارم.

یه سوالی.
کسی میدونه همجنسگرایی بین چه ادمایی بیشتره بین کدوما کمتره؟ توی چه سنی و دخترا یا پسرا .ایرانیا یا خارجیا . دینای مختلف با سوادا یا بیسوادا یا کم سوادا . بین کدوما بیشتره توی کدوما کمتره؟ کسی میدونه اینو؟ بعد بجز همجنسگرایی .همجنس بازی بین کدوماشون بیشتره کدوما کمتره؟ خودمون رو هم بنویسیم که توی کدوم قسمت ایناییم.مثلا پسر مسلمان ایرانی دیپلم بیکار. این منم که به همجنس علاقم بیشتره. خب بقیه چی؟ راستشو بگیم فقط که بدونیم چه کسایی بیشتر میرن دنبال اینا.
khoda negahdar baraye hamishe
     
  
مرد

 
همجنسگرایی با بچه بازی فرق نداره . یه پسر ۱۷ ساله نمیره یه مرد بیست و هفت ساله رو بکنه که ده سال بزرگتره از خودش. چونکه سن کم برای خوشگلتر بودن هست.وگرنه کی میره پیرمردا رو بکنه؟گی باشه یا نباشه فرقش چیه؟ همش میشه بچه بازی. یعنی سن ربط داره .اینم که باسوادترا و خانواده مرفه ها بیشتره خب چرا بیشتره؟ بخاطر اینکه مشکلی ندارن هست یا قبول میکنن این چیزا رو ؟ یا فکر میکنن که ممکنه کسی اینطوری بدنیا اومده چرا جلوشو بگیرن؟ چه دلیلی داره؟

jin2012: ولى به نظر من ما هممون داريم تو لجن و كثافت دست وپا ميزنيم و راه رو اشتباه ميريم.هى باالفاظ قشنگ ومدرن بازى ميكنيم.ولى در اصل توجيه ميكنيم اول از همه به خودم ميگم كه همش در حسرت يك پسرتهراني ام.خود من به شخصه اگه يك دخترخوب ووفادار پيداميكردم،هيچوقت ادامه نميدادم و نجات پيدا ميكردم اما خوب
این هم حرف درستیه . چه دخترا چه پسرای که کون میدن یا میکنن هممون داریم کار اشتباه میکنیم.بنظرم بهترین کار اینه که بتونیم از دست شهوت و سکس و این چیزا خلاص بشیم و راه درستی رو بریم. ولی بنظرم چند تا مشکل هست.یکی اینکه شهوت هست و نمیشه از بین بردش.دوم اینه که چه دختر چه پسر فرقی نمیکنه. کردن و دادن هم فرقی نمیکنه.همش کارای کثافته .ولی راه حلش ازدواج کردنه که خیلیا نمیتونن ازدواج کنن.چون یا سنشون هنوز کمه یا گی هستن یا مشکلای دیگه دارن.حالا شما میگید دختر خوب و وفادار بود دنبال این چیزا نبودید.این مثل اینه که بگید چون نمیتونم ماشین کسی رو بدزدم پس موتورشونو میدزدم.فرقی نداره.

همش گناه و کثافت کاریه.چه خودمون کون بدیم چه به یکی دیگه تجاوز کنیم. هرچقدر هم که با عبادت و این چیزها خودمونو دور نگه داریم بازم نیاز جنسی وجود داره .پس بهترین کار نمیدونم چیه ولی شاید یکیش این باشه که فقط با یک نفر باشیم. پسری که همجنس بازی میکنه بهتره با یک نفر باشه و بذاره همون یکی بکنتش یا اونو فقط بکنه.نه اینکه بذاره بیست نفر باهاش سکس کنن.ولی کاشکی شهوت رو میشد از بین بردش.
khoda negahdar baraye hamishe
     
  
مرد

 
faread08844

بنظر من همه جا يكسانه فقط تو بعضي از كشورا ازاده و قايمش نميكنن و بعضي جاها هم سركوب ميشه
ولي فكر كنم تو كشور چين از همه جاهاي دنيا بيشتره.

سپهر جان فرق داره همجنسگرايي و بچه بازي نگو نداره.
هرچه ميروم نميرسم، گاهي با خود فكر ميكنم شايد من باشم كلاغ اخر قصه ها
     
  

 
faread08844

من اصلا فکر نمیکنم ما گی ها بد اخلاق باشیم...لباس پوشیدنمون هم که به قول شما مثل بقیه است و طور خاصی نیست...حال منظور دوستمون چیه من نمیدونم ولی به نظرم اتفاقا گی ها جزو خوش اخلاق ترین پسرا هستن...

توی یه تحقیقی خوندم که همجنسگرایی به طور کلی در بین با سواد ها و خانواده های مرفه تر بیشتره. اما در جوامعی که از حالت سنتی خارج شدن. وگرنه در جوامع سنتی ولی مرفه مثل عربستان همجنسگرایی هنوز هم یه تابو هستش که مجازاتش خیلی سنگینه و اصلا مردم نمیپذیرنش. ولی در جامعه ی خودمون به دلیل مدرن شدن طرز فکر مردم به وِیژه به خاطر سواد و اینترنت و هم اینکه ایرانی ها به طور کلی دنبال پیشرفت و یاد گرفتن هستن همجنسگرایی کم کم داره جا میفته برای مردم و دارن قبولشون میکنن. همجنسگرایی به سن ربطی نداره و ژنتیکی هست ولی اینکه پسر یا دختری کشف بکنه که همجنسگرا هست به جامعه ش ربط داره. مثلا توی کشور ما چون سکس با پسران کم سن و سالتر وجود داره اینه که مثلا پسری در ۱۵ سالگی میفهمه که همجنسگرا هست یا نه و اگه نباشه همون موقع همجنسبازی رو کنار میذاره و میره به سمت جنس مخالف...همجنسبازی رو میشه به طور کلی به بچه بازی تعبیر کرد و گرنه مردای سن بالای پشمالو اگه گی نباشن با هم دلشون نمیخواد همجنسبازی بکنن که بچه بازی هم باز به طور کلی در جوامع و مردمان با طرز فکر سنتی و فرهنگ و سواد پایین وجود داره...

منم یه پسر مسلمان ایرانی لیسانسه و کم و بیش بی کار هستم...

مردایی هستن که در سنین بالا هم همچنان نیاز دارن در سکس مفعول باشن یا پسرای جوونی هستن که دوست دارن پسرای هم سن خودشون یا بزرگتر رو بکنن. اینا که دیگه بچه بازی نمیکنن بلکه گی هستن. این که گفتین یه پسر 27 ساله یه پسر 17 ساله رو بکنه این میتونه بچه بازی باشه ولی آیا اون پسر مثلا حاضره یه پسر 25 ساله رو هم بکنه یا نه؟ اگه حاضر باشه بکنه پس دیگه بچه باز نیست و به طور کلی پسرارو میکنه حالا هرسنی که باشن. ولی مشخصه که خوشگلی خیلی تاثیر داره و بدن خوبی داشتن از اونم مهمتره. اما بیشتر مردایی که پسرهارو هم میکنن مخصوصا خوشگلارو اینا در اصل یه تنوع سکسی میخوان داشته باشن. یعنی انواع کردنی ها!!! رو امتحان میکنن. دختر یا زن یا پسر کم سن و حتی پسرهای بالای بیست و نزدیک سی. ولی بچه باز ها هم میتونن نوعی همجنسگرا باشن ولی نه همشون.

اما اینکه چرا در خونواده های مرفه و با سواد همجنسگرایی بیشتره به خاطر آزادی فکر و فهم بالاتریه که اینطور خونواده ها دارن. یعنی به خاطر سواد و آگاهیشون از واقعیت های علمی و هم وضع مالی بهتر و زندگی راحت تر و هم سفرهای خارج از کشوری که میرن و باعث میشه با دنیای پیشرفته بیشتر آشنا بشن باعث میشه که همجنسگرا بودن فرزندانشون و یا یه پسری مثلا همجنسگرا بودن خودشو بهتر درک بکنه و باهاش کنار بیاد و تا اخر عمرش همونطور که راحته بتونه زندگی بکنه چون خانواده و دوستانش خیلی خوب درکش میکنن. در اصل به همون دلیلایی که خودتون گفتین...

من زیاد قبول ندارم که همش بشینیم بگیم سکس بده جلق بده شهوت بده و اینا. هیچیم بد نیستن خیلی هم خوبن و فقط باید به اندازه و به روش درست انجام بشن تا بعدن این حس و حالارو نداشته باشیم. اینکه فقط با یک نفر باشیم از همه بهتره.
     
  
مرد

 
farbod08844: من زیاد قبول ندارم که همش بشینیم بگیم سکس بده جلق بده شهوت بده و اینا. هیچیم بد نیستن خیلی هم خوبن و فقط باید به اندازه و به روش درست انجام بشن تا بعدن این حس و حالارو نداشته باشیم. اینکه فقط با یک نفر باشیم از همه بهتره.
با یک نفر باشیم یعنی فقط یک نفر رو بکنیم یا به یک نفر کون بدیم.خب یک سوالی. من اگه بخوام اجازه بدم کسی منو بکنه چرا باید این اجازه رو بدم؟ برای اینکه لذتشو ببرم . حالا که میخوام حالشو ببرم چرا بذارم یکنفر بکنه؟ چرا نذارم ده نفر بیست سی نفر بکنن. خب در هر صورت دارم کار بدی میکنم و میذارم کسی بکنه.چرا بدون تنوع و لذت بذارم بکنن؟ یا شما میخوای این کار بد رو بکنی .چرا مجبور بشی یکی رو بکنی. میتونی یا ندی یا بذاری هر بچه خوشگلی گیرت اومد بکنیش.مثل اینه که یا اصلا هیچی نخوریم یا غذاهای متنوعی رو بخوریم. چرا فقط یکنوع غذا بخوریم؟ هر گلی یه بویی داره.بهتر نیست از هر گل یکبار بو کنیم و بریم دنبال گلهای خوشگل و خوش بوی دیگه؟شهوت بد نیست . بدیش اینه که بی اندازه باشه. ولی اندازش چقدره؟ یکی توی هفته یکبار سکس کافیه براش .یکی روزی دوبار باید سکس کنه. ده بار خودارضایی در یکروز به اندازه یکبار سکس برام کافی نیست.یا بعضیا یکبار خودارضای بکنن تا یک هفته کافیه براشون.

farbod08844: ا یک نفر بودن درسته شاید تنوع نداشته باشه که بازم داره چون هربار میشه کارای جدیدی توی سکس کرد ولی بیشتر از اون احساس اطمینان و خیال راحت هستش که مهمتره. خودتون میدونین که با چند نفر سکس کردن چقدر دردسر داره مخصوصا برای مفعول ها. همه خبر دار میشن لات و لوتا خبر دار میشن و کارایی میکنن که باعث اذیت میشه که شما خیلی بهتر میدونین. اون یک نفر نمیتونه هرکسی باشه. باید یه دوستی و دوست داشتن واقعی بینمون وجود داشته باشه تا قابل اطمینان باشه طرفمون. فقط مسیله سکس نیستش که یا بدن خوشگل و یا خوب سکس کردن. اینام هستن ولی از همه ی اینا مهمتر اینه. چیز دیگه که باید گفت اینه که وقتی میدونیم که گی هستیم و نیاز واقعیمون این نوع سکس و عشق و رابطه هست دیگه چیزی به اسم گناه و کار بد معنی نداره. گناه همجنسبازی مال مرد یا زنی هستش که ازدواج کردن و دگرجنسگرا هم هستن ولی فقط واسه هوس و شهوت میان با همجنسشون سکسی میکنن.
بله کاش همه اینطوری فکر میکردن.ولی میگن یه پسرو بکنی گناه کردی.اگه یکی تورو کرده باشه دیگه هم گناهه هم خیلی کار بدی کردی. این خیلی فرق داره که یکی زن داره بچه داره بخواد پسربازی هم بکنه.ولی کسی که تنهاس اگه نده یا نکنه چکار میتونه کنه؟ تجاوز بده ولی بمیل خودمون بدیم یا بکنیم که اشکالی نداره.
اونم که میگی زیاد باشن فاعلا دردسرش زیاده درسته. هرچی اونای که میکنن زیادتر باشن دردسرش بیشتره ولی میشه مثلا ده نفر ادم خوب رو باهاشون دوست شد .و سکس کرد. اینطوری شدیم دیگه.ولی بعضیا خیلی خوبن ولی یکبار بداخلاق میشن اذیت میکنن.ولی هرجور بگی همون یکنفر باشه بهتره.

farbod08844: اونچیزی که میگن که اهمیتی نداره سپهر جان. اون چیزی که واقعیت داره اینه که وقتی نیاز واقعیت این سکسه دیگه گناهی نداره. چه داده باشی چه کرده باشی فقط باید به زور نباشه و تمایل دو طرفه باشه که معمولا هم هست. بهترینشم همونه که با عشق باشه و فقط یه شهوترانی ساده نباشه چون مزه میدونی که میده ولی خیلی کمتر. چون احساس قلبی پشتش نیست و دلمون همراهمون نبوده توی اون سکس اونوقت مزه ش فقط مثل یه غذا خوردن ساده هستش نه خوردن یه غذای مفصل و خیلی خوشمزه.
این نظر شماهاست که همیشه فاعل هستید .ولی یه پسری که همیشه مفعول بوده و لذت برده ازین کارش اینطوری فکر نمیکنه .همیشه اینطوریه که مثلا میگم صد نفر میبینن نود نفر میخوان بکنن پنجاه نفرشون پیشنهاد سکس میدن و درخواست میکنن و میگن دیگه.اخرشم دو نفرشون میتونن بکنن.ولی چند نفرشون عاشقمون میشن؟ خب شاید هیچکدوم.بعدش از اینش مهمتر اینه که تو عاشق یکی میشی و هر بار میکنیش میشه سکس عاشقونه و برات خیلی لذت داره.ولی اونم که عاشقشی عاشق تو هستش؟ سکس تو با اون از روی عشق هست .اونم از روی عشق داره میذاره بکنی اونو؟ برا اون سکس لذت داره و همونو میخواد.نمیتونه بگه چون عاشق هیکدومتون نشدم یا عاشقم نیستید پس نمیذارم بامن سکس کنید.

farbod08844: مشخصه که عشق باید دوطرفه باشه...البته همیشه یک طرف و معمولا فاعل عاشق مفعول میشه ولی طرف مقابل هم این عشق رو احساس میکنه و به طور کلی وقتی عاشق کسی بشیم خودبه خود اون کس هم مارو دوست خواهد داشت و بهمون احترام میذاره. این خاصیت عشقه دیگه.
آخه یک پسری که عاشق یکی دیگه میشه نمیتونه باهاش ازدواج بکنه. ایران نمیشه.تازه خارجیا هم زیاد قبولش ندارن .ولی نمیدونم چی میشه که یکی که بزرگتره عاشق پسری کوچکتره میشه.براش همه کاری میکنه خیلی دوستش داره ولی سکس هم میکنن.ولی یک چیزی هست که نمیدونم چطوریه. اینکه یه پسری عاشق یکی دیگه بزرگتره بشه .بعدش دوتا حالت میتونه باشه. یا بهش بگه عاشق تو شدم ولی با من سکس نکنی. یا بگه عاشقت شدم و میخوام بکنیمم.اون معشوق یعنی بزرگتره چکار باید بکنه؟ اگه دوست نداشت بکنه چی؟

zemestoon: بازم پستو اشتب زدم منظورم سپهر بود نه نيما.بچها شرمنده من يکم قاطيم.سپهر جان شرمنده
بابا جو.ن اشکال نداره. ما هممون دوستتون داریم. نظرتونو خوشگل باشه هر کجا نوشتیش درسته.ولی اینطور ازدواج و سکس توی فرهنگهای مختلف ایراد میگیرن بهشون. جامعهئ باید تفاوت را قول بکنه. راه بهترش اینه که الان سکس کرد و بعدا بفکر ادواج بود.

farbod08844: راست میگه سپهر آقای زمستون. حرفاتون واقعا خیلی قشنگ و درستن. مرسی. حالتی شبیه به ازدواج و نه خود ازدواج منظورتونه که میشه همون رابطه ی عاشقانه که کنار هم باشین و بمونین برای هم که خیلی ناب و عالیه. این توی جامعه ی ما اگه پنهون باشه شدنیه ولی طرفتونو باید پیدا بکنین. امیدوار باشین. حتما به ارزوتون میرسین.
بعضی چیزا شدنی نیستن.فربد میگه خیلی حال خوبیه اگه پنهون بمونه. من پیش خودم میگم اگه اینطور باشه میتونم اینکارو کنم؟ پنهونی میمونه؟ ولی نه. هرکسی یه عالمه فامیل و دوست اشنا داره.پنهون نمیمونه.نشدنیه اصلا.

خب همه اینطوری پنهونی رابطه دارن ولی یکیش اینه که بعضی وقتا خیال میکنیم کسی نمیدونه.ولی میدونن هیچی بهمون نمیگن. یا باید راستشو نگیم اگه سوال شد ازمون.اونم که فربد میگه روزی دو ساعت خب همونم یعنی چی؟ یعنی بریم یکجای اون بوس کنه و سکس کنه و حالشو ببره مگه اینکه دیگه نتونه.ولی هر روز بریم یکجایی یواشکی اصلا چی داریم بگیم؟ بعدش هر روز اجازه بگیریم که بریم بیرون. نمیگن این پسر سر ساعت هر روز کجا میره؟ نمیگم نمیشه ولی گندش درمیاد.ولی میشه گاهی وقتا یه سری بهم بزنیم.

farbod08844: منظور من این نبود که هرروز دو ساعت سر وقت مشخصی با هم باشیم. هروقت که شد و هرجا که شد و لزومی هم نیست که سکس کنیم حتما. همین که همو دوست داشته باشیم از کنار هم بودن لذت فوق العاده ای میبریم. هرکاری هم که بکنیم حتی مثلا تلویزیون تماشا کردن وقتی توی بغل هم لم دادیم خودش یه دنیا لذت داره...
خب اینو بگو. منظورتونم همونه دیگه.هر وقت دوست داشتی بیام پیشت توی بغلت باشم تلویزیون نگاه کنیم و عشقبازی هم بکنیم و حالا یه سکس کوچولو هم کنیم تا چند روز دیگه. اینم همون میشه دیگه.

ahmaddd: لذت حقیق اونیه که توبا کسی که دوستش داری رابطه بر قرار کنی نظر منمه
این نظر شماست.شاید خیلیای دیگه هم این نظرشون باشه.ولی توی جامعه ما رابطه داشتن با کسی که دوستش داریم همیشه انجام نمیشه.مثلا شما میخواید با کسی که دوستش دارید سکس کنید ولی مجبور میشید با کسی که امکانش هست سکس کنید. دیگه اینکه شروع کردن یه رابطه اولش جالبه .شاید لذت بخش هم باشه ولی بعضی وقتا مجبور میشیم اون رابطه رو ادامه بدیم. اگه توی اون رابطه سکس هم بوده باشه که دیگه هیچی. مجبوریم ادامش بدیم.حالا این که نوشتی درسته ولی لذت حقیقی میتونه خیلی چیزا باشه.یکیش اینه که رابطه خوب و با خیال راحت داشته باشیم با کسی که دوستش داریم.
khoda negahdar baraye hamishe
     
  
مرد

 
من در این مورد با روانشناسم صحبت کردم و تو یه جلسه عمومی به بحصش گذاشتیم. روانشناس گفت از نظر روانی همه انسانها تا حدودی زن یا مردن و کسی مرد یا زن مطلق نیست. به خاطر همین اگر کسی توی تست های روان شناسی درصد مرد یا زن بودنش زیر ۷۰ باشه تمایل به همجنس توش دیده میشه و حتی می تونه اگه تو همه تست ها درصد مناسبی کسب کنه توی ایران برای تغییر جنسیت اقدام کنه.
من خودم توی تست تعیین جنسیت روانیم نمره ۶۴ را اوردم . در ضمن اینا هم بگم که بعضی ها نمره تمایل جنسیشون بالای ۷۰ و حتی بالای ۹۰ هستش ولی ( در مرد ها) با ارتباط با همجنس به عنوان فاعل هم از نظر روحی مشکلی ندارند.

faread08844: همیشه حرف سکس میشه همه فکر میکنن لذتی داره که نمیشه گفتش ولی خیلی وقتاش خاطره بدی ازش میمونه
اره من هم موافقم . من خودم از ۱۳ سالگی تا ۲۸ سالگی با پسر داییم سکس داشتم . اولین بار با خواهش و اسرار اون بود که راضی شدم . سری های بعد هم همینطور تا بلاخره عادت شد برام و اواخر دیگه تا موقعیت بود خبرش می کردم. من دوستش داشتم و از سکس هم با اون لذت می بردم ولی لذت واقعی نبود چون اون همشه چشمای من را می بشت و هر طور که خودش دوست داشت سکس می کرد و خیلی کم از من می پرسید که چطوری سکس کنم.
گاهی اوقات هم خیلی از سکس با اون لذت بردم ولی کلا لذت واقعی را یه دوست دیگه بهم نشون داد.
کسی که به لذت بردن من هم خیلی اهمیت میداد و هر کاری می خواستیم بکنیم با نظر هر دوی ما بود . با این که سایزش خیلی بزرگ بود و می ترسیدم که خیلی اذیت بشم ولی لذتی بهم داد که هیچ وقت از یادم نمیره و همیشه دوست دارم باهاش باشم
آریا
چو ایران نباشد تن من مباد
     
  

 
faread08844: خب اینو بگو. منظورتونم همونه دیگه.هر وقت دوست داشتی بیام پیشت توی بغلت باشم تلویزیون نگاه کنیم و عشقبازی هم بکنیم و حالا یه سکس کوچولو هم کنیم تا چند روز دیگه. اینم همون میشه دیگه.
باشه سپهر جون. هرچی تو بگی. ولی میشه سکس نباشه و فقط حرف زدن باشه یا مثلا یه غذا خوردن ساده یا اصلا یه سینما رفتن. فقط اینکه با هم باشیم مهمه دیگه. نه اینکه چه کار میکنیم. چون وقتی عاشق باشیم و عشقمون دوطرفه باشه از کنار هم بودن لذت میبریم و نه کاری که میکنیم که هرچی ممکنه باشه. اون کاره فقط به این دلیل لذت داره یا قشنگه چون داریم در کنار هم انجامش میدیم. یعنی با هم بودنش مهمه. دیگه خودت میدونی که...

faread08844: رابطه خوب و با خیال راحت داشته باشیم با کسی که دوستش داریم.


همه ی اونایی که همو دوست دارن واقعا فقط و فقط همینو میخوان. رابطه ی خوب و صمیمی و به دور از نامردی و البته راحت و بی دردسر با هم. این یه نعمت زیباست که خیلی وقتا نمیشه داشتش. لذت حقیقی و آرامش واقعی تو همینه...خیال آدم دیگه راحت میشه از همه چی.

faread08844: پس چرا وقتی نمیدونم این کسی که اینهمه از بدن من میخواد لذت ببره اصلا ارزشی برام قایل نیست و خودمم اهمیتی براش ندارم باید قبول کنم حرفشو برم پیشش و زیرش بخوابم؟
این حرفتون خیلی خیلی منطقیه. تمام کسایی که میخوان سکس کنن و مفعول باشن باید به این توجه کنن که فقط باید با کسی باشن که از هر نظر ارزششو داشته باشه. واقعیت اینه که تموم دردسرهایی که اینجا گفتین بیشتر از همه برای پسرهای کم سن و سالی پیش میاد که محیط مجبورشون میکنه مفعول باشن. به اینکه خودشون گی هستن یا نه کاری نداریم. ولی همینکه مفعول هستن و سنشونم کمه و تنهام هستن دیگه کافیه تا انواع سواستفاده هارو بکنن ازشون. دیگرانو میگم. واقعیت بد اینه که اکثر آدما توی سکس یا هرکاری فقط به لذت و منافع شخصی خودشون توجه میکنن. همینقدر که خودشون لذت ببرن یا نفعی بکنن دیگه بسشونه و ول میکنن و به بقیه ش کاری ندارن. البته این تا حدودی طبیعیه و کسی که بهش یاد ندن که باید هرکاری و منفعتش دو جانبه باشه به طور عادی احساسش اینه که فقط سود و لذت خودش مهمه. تربیت رو منظورمه. حالا از این بگذریم ولی بزرگترین نامردی که در حق پسربچه های خوشگل و کم سن و سالی که مفعول هستن میشه اینه که خیلی از آدما اونارو فقط ابزار لذت خودشون میدونن و نه یه انسان دیگه با تمام حقوقش و نیازهاش. بدن زیبای اون پسر براشون یه وسیله ی لذته. همینقدر میفهن. دیگه اینکه پشت این بدن زیبا یه دل هست که توش احساسه و از چیزایی خوشش میاد یا بدش میاد، یه مغزه که به همه چی فکر میکنه دقت میکنه و فهم و شعور داره فکر نمیکنن. اما اون پسر درک و احساس داره و به مرور زمان خیلی چیزارو میفهمه و برای خودش اصولی تعریف میکنه. مثل همینکه شما اینجا گفتین. منطقی ترین و درست ترین اصل و راه حلی هستش که برای سکس پسرهای مفعول میتونه وجود داشته باشه. اینکه با کسی سکس کنن که از هر نظر ارزششو داشته باشه. مرسی از حرفای خیلی زیباتون.
     
  
صفحه  صفحه 2 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

لذت حقیقی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA