انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین »

اموزش ساختن کاردستی


زن

 
امــــــــــوزش ســــــــــــاخت انواع کار دستی

     
  ویرایش شده توسط: anna_nemati   
زن

 
ساخت لاک پشت با سی دی

● وسایل مورد نیاز
▪ یک عدد سی.دی قدیمی
▪ پارچه به رنگ های سبز پررنگ و سبز کمرنگ
▪ رنگ آکریلیک یا سبز رنگ
▪ فوم سبز رنگ
▪ چشم عروسک
▪ آهن ربا
▪ مقوای سبز رنگ...

● طرز تهیه
روی سی.دی را با رنگ آکریلیک سبز رنگ آمیزی کرده و اجازه دهید تا کاملاً خشک شود. سپس شش عدد هشت ضلعی از مقوای سبزرنگ جدا کرده و روی آن بچسبانید. دست، پا، دم و سر لاک پشت را از ورقه فوم جدا کرده و پشت سی. دی بچسبانید. چشم عروسک را روی صورت لاک پشت چسبانده و در صورت تمایل هشت ضلعی ها را با چسب اکلیلی تزئین کنید. در پایان آهن ربای کوچکی پشت سی.دی چسبانده و لاک پشت را روی یخچال نصب کنید.
     
  
زن

 
با کمک بچه هالاک پشت سبز بسازیم

● وسایل مورد نیاز
▪ گلدان گلی کوچک
▪ رنگ آکریلیک سبز (کم رنگ و پررنگ)
▪ گلوله های اسفنجی (چهار عدد کوچک و یک عدد متوسط)
▪ چشم عروسک
▪ فوم سبز رنگ
▪ فوم قرمز رنگ ...




● طرز تهیه
گلدان گلی را با رنگ آکریلیک مطابق شکل رنگ آمیزی کرده و اجازه دهید تا کاملاً خشک شود. سپس روی آن با سبز پررنگ خال هایی بکشید.
اسفنج ها را نیز با رنگ سبز رنگ آمیزی کرده و بگذارید تا خشک شوند. پس از آن اسفنج متوسط را مطابق شکل به گلدان چسبانده و چهار عدد اسفنج کوچک زیر گلدان بچسبانید. چشم عروسک را روی صورت لاک پشت چسبانده و با یک وسیله نوک تیز شکافی روی اسفنج ایجاد کرده و دهان لاک پشت را درست کنید سپس فوم قرمز رنگ را درون دهان لاک پشت بچسبانید. فوم سبز رنگ را نیز به پشت گلدان چسب بزنید تا دم لاک پشت درست شود.
     
  
زن

 
با هنردست گیره موی سر زیبا بسازیم

شما می‌توانید یک گیره سر ساده را با افزودن یک تکه ورق سوراخ‌دار طلائی که با طرح گل روی آن گلدوزی شده است تبدیل به گیره زیبا و جذابی نمائید.

- وسائل لازم:
قیچی
تکه کوچک ورق سوراخ‌دار طلائی
گیره سر
نخ کتانی سبز و صورتی
سوزن برودری دوزی
چسب پارچه
قلم‌موی کوچک
نوارچسب دو طرفه...




. یک تکه کاغذ سوراخ‌دار طلائی را به‌‌اندازه‌ای که گیره سر را بپوشاند ببرید. هر مربع رنگی روی نقشه معرف یک کوک اریب می‌باشد.
۲. با استفاده از نخ سه‌لا در دو انتهای گیره روی کاغذ، یک موتیف گل را با کوک اریب بدوزید.
۳. انتهای آزاد نخ‌ها در سمت پشت را با کمی چسب پارچه که روی قلم‌مو مالیده‌اید محکم کنید. بگذارید تا چسب کاملاً خشک شود سپس اضافی نخ‌ها را ببرید. پشت کاغذ سوراخ‌‌دار نوار چسب دو طرفه بچسبانید و اضافی آن را برید و مرتب کنید. دقت نمائید که کاغذ پاره نشود. کاغذ پشت چسب را جدا کرده و آن را در جای خود روی گیره سر فشرده تا محکم شود.
     
  
زن

 
با هنرکاردستی گلدانی زیبا برای گلخانه مان بسازیم

سرخس یا دیگر گیاهان درختی غیر از گل در این گلدان سفید ساده با طرح اسنستیل بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد.




● وسائل لازم
گلدان سفالی سفید ۱۵ سانتی‌متر
نوار چسب پهن به عرض ۴ سانتی‌متر
مداد
تیغ موکت‌بری
رنگ‌ سرامیک در ۲ رنگ پایه
بشقاب کوچک برای رنگ‌ها
دو تک اسفنج کوچک
دستکش پلاستیکی...

۱. لبه گلدان را با نوار چسب بپوشانید به‌طوری‌که ۱۲میلی‌متر روی لبه بیرونی قرار گیرد. دیواره گلدان را نیز با نوار چسب بپوشانید و بین هر باریکه نوار ۴ سانتی‌متر فاصلهٔ خالی باقی بگذارید. طرح گل را روی هر باریکه نوار بکشید و بخش‌هائی را که باید بریده شوند با مداد مشخص کنید.
۲. با یک دست گلدان را محکم نگه دارید و تیغ موکت‌بری یا چاقوی مخصوص را در دست دیگر بگیرید. به‌دقت اشکال رسم شده روی نوار چسب‌ها را ببرید. همچنان‌که جلو می‌روید نوار بریده شده را جدا کنید و این کار را ادامه دهید تا طرح سرتاسر گلدان تکمیل شود.
۳. کمی رنگ داخل بشقاب بریزید و با تکه کوچکی اسفنج اولین رنگ را روی مکان‌های بریده شده به‌ترتیب به‌کار برید. این عمل را با رنگ دوم تکرار کنید. هنگام به‌کار بردن رنگ‌ها از دستکش پلاستیکی استفاده نمائید تا از لک شدن دستانتان جلوگیری کند. زیرا لبه و اطراف پایه گلدان را با اسفنج رنگ کرده و صبر کنید تا کاملاً خشک شود. پس از خشک‌شدن تمام نوار چسب‌ها را جدا کنید.
     
  
زن

 
هدیه روز مادررا خودمان بسازیم

نمای ظاهری یک هدیه و پیام بصری که منتقل می کند بخش بزرگی از لذت هدیه دادن و هدیه گرفتن است. هدیه ای که به زیبایی کادوپیچی و آراسته شده گویای توجه شما نسبت به گیرنده آن است. شیوه تزئین یک هدیه، رنگ و طرح کاغذی که برای کادوپیچی استفاده می کنید و تزئیناتی که به آن می افزایید همه باید با شخصی که گیرنده هدیه است هماهنگی داشته باشند. در این هفته روز مادر را در پیش داریم از این رو در اینجا چند پیشنهاد را برای روز مادر ملاحظه می کنید...




.با روش های بسیار ساده می توانید ساده ترین هدایا را جذاب و چشمگیر کنید. فراتر از روش های سنتی کادوپیچی فکر کنید و خود را تنها به روکش کردن هدیه با یک کاغذ کادویی محدود نکنید. برای پیچیدن هدیه تان از انواع کاغذها از قبیل کاغذهای رنگی، کاغذ دیواری، کاغذ کاهی یا کاغذ الگو و حتی روزنامه یا انواع پارچه استفاده کنید. سپس هدایای کادوپیچ شده را با تزئیناتی مثل گل های طبیعی، مصنوعی و کاغذی، روبان ها و نوارهای مختلف، انواع تور، سنگ های زینتی و کارت های مقوایی مختلف بیارایید. بنا به سلیقه مادر هدیه او را تزئین کنید.
هدیه هایی که داخل جعبه های مکعب شکل یا استوانه ای هستند را به راحتی می توان کادوپیچی کرد اما بعضی از هدایا بدون جعبه هستند یا فرم و شکل هندسی ندارند تا بتوان آنها را در کاغذ کادوپیچی کرد. برای چنین هدایایی بهترین راه استفاده از جعبه های کادویی است.
جعبه کادویی را می توان از هر جعبه ای که در خانه دارید و ابعادی متناسب با هدیه شما دارد، بسازید. فقط کافی است جعبه را با کاغذ کادویی یا کاغذ رنگی روکش کنید. بهتر است داخل جعبه را هم با لایه ای از کاغذ مورد نظرتان روکش کنید. پس از روکش کردن جعبه آن را با وسایل مختلفی مثل انواع نوارهای توری یا روبان و گل بیارایید.
جعبه های کفش و جعبه پیراهن مردانه برای این منظور مناسب هستند. ممکن است بدنه و درپوش جعبه را با یک کاغذ یا کاغذهای متفاوت روکش کنید. اگر جعبه مناسبی در دسترس ندارید یا هدیه شما به جعبه ای با ابعاد خاص نیاز دارد می توانید خودتان با مقوا جعبه ای در اندازه مورد نظرتان بسازید.
برای ساختن جعبه ای مکعب مربع شکل که در تصاویر مشاهده می کنید از الگوی داده شده استفاده کنید. این الگو را با دستگاه فتوکپی به اندازه مورد نظرتان بزرگ کنید یا با استفاده از طرح الگو آن را با ابعادی که نیاز دارید روی یک قطعه مقوا رسم کنید، اگر از الگوی فتوکپی شده استفاده می کنید آن را بریده روی مقوا قرار دهید و طرح الگو را روی مقوا منتقل کنید. جعبه را از خطوط مرزی بیرون الگو ببرید. خطوط خط چین الگو را فقط با لبه کند یک کارد میوه خوری خط بیندازید. به طوری که از این خط به راحتی تا شود.
پس از بریدن مقوای جعبه و تا زدن آن از روی خطوط خط چین لبه های باریک کنار وجوه مکعب را با چسب مایع بچسبانید تا جعبه به صورت مکعب درآید. سپس داخل جعبه را با کاغذ روغنی یا کاغذهای رنگی یا پوشال رنگی پر کنید. سپس هدیه را در آن قرار دهید. در جعبه را ببندید و با بستن روبانی به دور جعبه آن را بسته نگه دارید.
روی جعبه را می توانید به روش های مختلفی بیارایید. در اینجا برای ساخت جعبه از مقوای طلایی رنگ استفاده شده که با روبان طلایی و نوار حریر سفید با لبه های طلایی آراسته شده است. اما هدیه ها همیشه خریدنی نیستند بلکه گاهی با درست کردن یک هدیه دست ساز می توانیم توجه و علاقه خود را به گیرنده آن نشان بدهیم.
هدیه های ساختنی به ویژه برای مادران که به ارزش مادی هدیه توجه کمتری دارند ایده آل هستند. این هدایای خاص نشان دهنده صرف وقت و فکر کردن به گیرنده هدیه هستند و برخورداری او از جایگاهی ویژه نزد ما را به اثبات می رسانند. این هدایای ویژه را می توان از ایده هایی بسیار ساده ساخت. به عنوان مثال با ساختن یک آلبوم تاشو از تصاویر باارزش مادرتان که شما را از کودکی تا به حال در کنار او نشان می دهند به طور حتم او را خوشحال می کنید.
برای این منظور یک نوار باریک و بلند مقوایی را آماده کنید. عرض این نوار باید حدود ۴ سانتی متر بزرگتر از طول عکس های شما باشد به عنوان مثال اگر مایلید از عکس های عمودی ۱۵+۱۰ استفاده کنید باید عرض نوار مقوایی شما حدود ۲۰ سانتی متر باشد.
طول نوار مقوایی به تعداد عکس ها بستگی دارد. ابتدا عرض هر یک از صفحات آلبوم تان را محاسبه کنید که برای عکس های عمودی ۱۵+۱۰ حدود ۱۵ سانتی متر خواهد بود.
عدد ۱۵ را در تعداد عکس هایی که مایلید در آلبوم بچسبانید ضرب کنید و ۱۵ سانتی متر هم برای صفحه اول آلبوم که عکسی روی آن قرار نمی گیرد به این عدد اضافه کنید.
مثلاً برای ۱۰ عکس باید ۱۶۵ سانتی متر طول برای آلبوم در نظر بگیرید.اگر مقوایی که در اختیار دارید کمتر از ۱۶۵ سانتی متر طول دارد می توانید این نوار را در دو قطعه بریده و سپس به هم بچسبانید تا طول موردنظر برای نوار مقوایی تامین شود.
با یک خط کش خطوط مرزی بین صفحات آلبوم را اندازه گیری و مشخص کنید. سپس با کشیدن لبه کند یک کارد میوه خوری بر روی این خطوط مقوا را خط بیندازید که به راحتی تا شود. نوار مقوایی را از خطوط علامت گذاری شده به صورت آکاردئونی تا بزنید. یک قطعه روبان ساتنی پهن و بلند همرنگ مقوا یا به رنگی متناسب با آن آماده کنید. از این روبان برای بستن آلبوم استفاده کنید. روی صفحه اول یک برش به اندازه پهنای روبان ایجاد کنید و روبان را از این شکاف عبور دهید.
روی هر یک از صفحـات آلبـوم یک عکس بچسبانید. به جـای چسباندن عکس هـا می توانیـد چهار گوشه کاغذی برای هر یک از عکس ها آماده کنید و روی مقوا بچسبانید سپس عکس ها را در میان این گوشه ها قرار دهید. یکی دیگر از هدایای رایج در روز مادر گل است. به دلیل بالا رفتن تقاضا در این روز گاهی باید ساعتی در گل فروشی منتظر بمانید تا دسته گل شما آماده شود. اما خودتان هم به راحتی می توانید با وسایل ساده که به راحتی قابل تهیه هستند دسته گل زیبایی از گل های باغچه منزل تان درست کنید یا بدون معطلی گل های مورد نیازتان را از گل فروشی خریداری کنید. سپس آن را در خانه به صورت یک دسته گل زیبا بپیچید.
برای درست کردن دسته گلی که در تصویر مشاهده می کنید به تعدادی گل رز و چند شاخه از یک گل دیگر که باید در رنگی متناسب با رنگ گل رزتان باشد تهیه کنید. علاوه بر گل ها مقداری تور، کاغذ مومی و روبان به رنگ یکی از گل ها و چسب نواری و سیم گل آرایی مورد نیاز است.
در اینجا از رز صورتی و گل های ریز بنفش استفاده شده است. ابتدا خارها و برگ های اضافی گل های رز را با لبه قیچی جدا کنید. سپس شاخه های گل رز را به صورت یک دسته در کنار هم بچینید و در دست نگه دارید. شاخه های گل کوچک تر را در فواصل میان شاخه های رز عبور دهید و انتهای آن را در دست نگه دارید. اگر می خواهید دسته گلی فقط از گل رز درست کنید می توانید فضای خالی میان گل های رز را با گل های سبز مثل شویدی پر کنید. وقتی از فرم دسته گل راضی شدید قسمت پایین دسته گل را با یک قطعه سیم گل آرایی محکم ببندید.
یک قطعه تور را با عرض کمی بیشتر از بلندی دسته گل و طول کافی برای کمی چین دادن و پیچیدن دور دسته گل ببرید. تور را در دست چین بدهید و دور دسته گل بپیچید سپس با یک قطعه سیم ببندید. از کاغذ مومی سه قطعه به شکل برگ بزرگ ببرید. انتهای برگ های کاغذی را با دست جمع کنید و آنها را دور دسته گل بچسبانید. در آخر روبان را به صورت یک پاپیون با دنباله های بلند دور دسته گل ببندید و دنباله های روبان را با لبه قیچی تاب دار کنید.

     
  
زن

 
هدیه ای متفاوت برای روز مادرباهنر کاردستی

اگر چه تقدیر از زحمات بی بدیل مادران به هیچ طریقی قابل جبران نیست ولی با توجه به فرا رسیدن روز مادر مصادف با سالگرد ولادت حضرت فاطمه (س) این فرصت برای همه فرزندان مهیا شده تا بلکه از گوشه ای از زحمات و محبت های او قدردانی به عمل آورند. حال اگر شما نیز هنوز برای مادرتان هدیه ای تهیه نکرده اید نگران نباشید. در این یک روز باقی مانده هنوز فرصت برای انجام بسیاری از کارها کافی است. البته لازم به ذکر است هدیه ای که حاصل دستان هنرمند فرزند باشد به طور قطع برای مادر گرانبهاتر است. پس با توجه به هنر و سلیقه تان دست به کار شوید.از آنجا که آشپزخانه یکی از پراهمیت ترین فضاهای خانه برای خانم ها است ایجاد هر گونه تغییر و تحولی در آن برایشان لذت بخش خواهد بود...

مواد مورد نیاز برای دوخت پرده:
۱- پارچه ساده به رنگ دلخواه (بهتر است از پارچه های کتانی برای این منظور استفاده کنید)
۲- مقداری روبان حریری به دو رنگ متناسب با پارچه پرده و دکوراسیون آشپزخانه که متراژ آن در حین کار مشخص می شود
۳- لوازم مورد نیاز خیاطی
طرز دوخت: برای دوخت این پرده به پارچه ای مستطیلی شکل به عرضی برابر پنجره و طولی برابر با ارتفاع مورد نظر برای نصب پرده و یا در واقع فاصله میله پرده تا لبه پایینی پنجره به اضافه عدد ۳۵ نیاز است.
پیش از هر کار بیضی ای به قطر بزرگ ۲۰ سانتی متر بر روی کاغذ الگو رسم کرده و دور آن را با قیچی ببرید. الگوی بیضی شکل را به صورت عرضی به دو قسمت مساوی تا کرده و محل تاخورده را ببرید. یکی از عرض های پارچه را به میزان ۳۰ سانتی متر تا کنید. حال الگوی نیم بیضی را به صورتی بر روی لبه تاشده قرار دهید که قطر کوچک بیضی بر روی آن واقع شده و از لبه کناری پارچه نیز میزانی حدود پنج سانتی متر فاصله داشته باشد. سپس دور الگو را با مداد بر روی پارچه خط بکشید. این کار را در سراسر عرض دولا شده پارچه انجام دهید به صورتی که نیم بیضی ها نیز از هم حدود پنج سانتی متر فاصله داشته باشند. لبه تا شده پارچه را با سوزن ثابت کرده و شروع به انجام برش های نیم بیضی دولا کنید. سپس در طول لبه داخلی هر یک از برش های بیضی شکل دولا شده برش های هشتی شکل کوچکی با قیچی ایجاد کنید. این برش ها را در خیاطی چرت می نامند. از آنجا که لبه داخلی هر یک از بیضی های دولا شده می بایست تو زده شوند این برش های هشتی شکل سبب می شوند که مرحله تو زدن به راحتی و با حفظ فرم هلالی شکل نیم بیضی انجام شود. پس از آنکه لبه داخلی همه نیم بیضی را با نخ و سوزن تو زده و سپس چرخ کردید، دو لبه طولی این پرده را به میزان ی ک سانتی متر تو بگذارید. عرض پایینی پرده را نیز به میزان پنج سانتی متر تو گذاشته و با دست و یا با چرخ خیاطی بدوزید. به این ترتیب پرده شما برای نصب آماده است ولی پیش از آن مرحله تزئین آن با روبان آغاز می شود. برای این منظور ابتدا فرم مورد نظر برای روبان دوزی پرده را بر روی پارچه با مداد به صورت کم رنگ طراحی کرده و سپس با اندازه گیری مجموع طول فرم های طراحی شده روبان مورد نیاز را تهیه کنید. ولی از آنجا که در این پروژه تزئین توسط روبان چین دار صورت گرفته است یا براساس همان متراژ به دست آمده روبان چین دار آماده تهیه کرده و یا آن میزان اندازه گیری شده را در عدد دو و یا سه ضرب کنید. این در واقع همان مقدار روبان سبزرنگ مورد نیاز است که نقش شاخ و برگ را در این تزئین ایفا می کند. برای گل ها نیز حدود یک متر روبان سرخابی رنگ نیاز است. به منظور چین دار کردن روبان حریر، دوختی با چرخ خیاطی در طول روبان و در قسمت وسط آن ایجاد کرده و سپس یک سر نخ را بکشید به این ترتیب چین سوزنی حاصل می شود. روبان چین دار را بر روی طراحی های انجام شده قرار داده و با سوزن متصل کنید سپس روی روبان چین خورده را چرخ کنید. در پایان با استفاده از روبان سرخابی رنگ گل هایی درست کرده و در فواصل شاخ و برگ های روبانی به پارچه پرده بدوزید.
     
  
زن

 
با هنر کاردستی برای قلک خود نگهبان بسازیم

▪ رنگ لباس: بنفش مایل به قرمز
▪ رنگ پاپیون : بنفش نیلی
۱) اجزای بدن شامل صورت، گردن و بدن را روی هم سوار و بگذارید خشک شود.
۲) دستها را آماده و داخل آستین هایی که با سمبه گود کرده اید فرو ببرید.
۳) لباس عروسک را طبق تصویر آماده و به بدن متصل کنید و آنگاه آستین ها را وصل نمایید...






۴) کفش ها را تهیه کرده و پاها را داخل آن فرو و به زیر لباس وصل کنید.
۵) عروسک را روی محل مورد نظر نشانده تا به همان حالت خشک شود.
۶) پاپیون پشت را نصب نمایید.
۷) موها از دو مستطیل که شیار زده باشد تهیه و به دو طرف سر وصل می شود.
۸- نقوش صورت توسطروان نویس کشیده شده است.
● گربه
از دو قسمت اصلی تشکیل شده است.
گوشها را آماده و خشک نمایید . سپس سر را تهیه کرده و گوشها را در بالای آن ثابت بگذارید خشک شود.
چشم ها را با مهره یا روان نویس بکشید.
گونه ها و پوزه را طراحی و بچسبانید.
دو عدد دست و پا برای گربه تهیه و زیر بدنه ای که قبلاً آماده کرده اید بچسبانید. سر را روی بدن ثابت نمایید. غلاده و پاپیون گربه را ساخته و دور گردن متصل کنید.
     
  
زن

 
طریقه ساخت میز آرایش عروسکی برای اتاق خانوم کوچولوها

اگر یک صندلی قدیمی در منزل دارید که دیگر مورد استفاده نیست می توانید از آن یک میز آرایش عروسکی برای اتاق فرزندتان آماده کنید که روی آن شانه و برس و زیورآلاتش را نگهداری کند و برای بازی های کودکانه اش از آن بهره بگیرد.
برای تبدیل یک صندلی چوبی به میز آرایش فقط به مقداری رنگ آکریلیک یا ساختمانی، یک قاب آینه کوچک، مقداری چسب آکواریوم یا چسب دورو، یک قطعه تخته سه لا به اندازه نشیمن صندلی احتیاج دارید...







ابتدا فرم تکیه گاه صندلی را در نظر بگیرید چنانچه مدل تکیه گاه به صورتی باشد که بتوان قاب آینه را روی آن نصب کرد می توانید از قاب آینه ای متناسب با فرم تکیه گاه استفاده کنید اما اگر تکیه گاه به شکلی باشد که امکان نصب قاب آینه بر روی آن وجود نداشته باشد می توانید با بریدن بخشی از تکیه گاه فضای لازم برای نصب قاب آینه را فراهم کنید. همچنین در صورتی که رنگ قبلی صندلی آسیب دیده و پوسته پوسته شده باشد لازم است قبل از شروع رنگ آمیزی جدید صندلی را خوب سنباده بزنید تا رنگ های پوسته شده از روی سطح صندلی برداشته شوند.تشک نشیمن صندلی را بردارید و تخته ای که هم اندازه آن آماده کرده اید در جای آن قرار دهید تا به عنوان سطح روی میز مورد استفاده قرار گیرد.
حال با توجه به شکل ما مطابق سلیقه خودتان صندلی را با رنگ های شاد و متناسب با فضای اتاق فرزندتان رنگ کنید. اگر از رنگ آکریلیک رنگ روغنی ساختمانی استفاده کنید می توانید آن را به راحتی با دستمال مرطوب تمیز کنید اما چنانچه از رنگ پلاستیک ساختمانی بهره بگیرید تمیز کردن میز با دستمال خیس ممکن نخواهد بود و به زودی رنگ میز پر از لکه شده و غیرقابل استفاده می شود. از این رو چنانچه رنگ آکریلیک که بهترین انتخاب برای این منظور است در دسترس نداشتید از رنگ ساختمانی روغنی استفاده کنید. برای تزئین میز آرایش می توانید از انواع شابلون ها و یا مهر هایی که خودتان می سازید استفاده کنید. چنانچه رنگ قبلی صندلی تیره باشد بهتر است اول با یک یا دو دست رنگ سفید آن را بپوشانید و سپس نقاشی بر روی آن را آغاز کنید، هر بار صبر کنید تا رنگ کاملاً خشک شود و سپس لایه بعدی رنگ را روی آن بزنید. پس از خشک شدن کامل رنگ قاب آینه را در جای خود با چسب آکواریوم یا چسب های دورو بچسبانید و محکم کنید.
برای تکمیل این میز آرایش می توانید مطابق تصویر چند گلدان سفالی کوچ ک را نیز به تناسب با طرح و رنگ میز رنگ آمیزی کرده و روی میز قرار دهید تا فرزندتان سنجاق ها، گل سرها و زیورآلات ریز و درشت را در آنها ریخته و روی میزش قرار دهد.
همچنین می توانید یک چهارپایه کوچک را با قراردادن تشک یا لایه ای پشم شیشه ضخیم بر روی آن و دوخت روکشی پارچه ای به یک صندلی مناسب برای این میز آرایش تبدیل کنید. روکش بلندی از پارچه همرنگ یا متناسب با روتختی می تواند بر زیبایی آن بیفزاید
     
  
زن

 
ساخت سرباز هخامنشی دکوری

● وسایل مورد نیاز:
▪ مقوا یا تخته سه لایی نازک
▪ پارچه دیسکو، نقره ای یا طلایی
▪ جوراب نایلون رنگ پا
▪ چوب نازک به طول ۳۵ سانتی متر برای نیزه
▪ کاغذ آلومینیومی
▪ ورقه چوب نازک جهت کمان و تیردان
▪ رنگ گواش (قهوه ای، مشکی، رنگ دست و صورت، طلایی)
▪ نخ و سوزن
▪ ماژیک مشکی و قرمز
▪ رژگونه
▪ قیچی
▪ کاغذ کپی آبی یا مشکی
▪ حصیر نازک بافت به ابعاد ۴۶×۱۴
▪ چسب چوب یا چسب مایع یا چسب حرارتی
▪ قلم مو (شماره ۱)
▪ آویز مخصوص تابلو...





● طرز تهیه:
ابتدا زمینه کار را، آماده می کنیم. الگوها را با مقوا یا تخته سه لایی می بریم. (کاغذ کپی مابین الگو و مقوا یا تخته قرار می گیرد.)
صورت را با جوراب رنگ پا می دوزیم. سپر و قطعه چوب ۳۵ سانتی متری را با کاغذ آلومینیومی، می پوشانیم. ورقه چوب نازک را طبق مدل نیزه دان و کمان می بریم. پارچه دیسکو را دور مقوا یا تخته می دوزیم یا می چسبانیم. دست ها را با رنگ دست و صورت رنگ آمیزی می کنیم.
کلاه و آستین از پارچه دیسکو تهیه می شود. در این مدل ابتدا تنه را چسبانده پس از آن به ترتیب: تیردان و کمان را مطابق مدل، آستین، سر، کلاه، و نیزه را می چسبانیم. دست ها را طوری می چسبانیم که نیزه را نگه دارد. در مدل سپردار، سپر روی آستین راست چسبانده می شود. محدوده مو با رنگ مشکی و چشم، ابرو و دهان با ماژیک قرمز و مشکی نقاشی می شود.
با رنگ طلایی روی موها را طوری نقاشی کنید که فرفری به نظر آیند. روی سپر،کلاه، تیردان و لباس را با رنگ مشکی، مطابق مدل، نقاشی کنید. کفش ها با رنگ طلایی، کشیده می شوند و پاها نیز با رنگ (بدن یا دست و صورت) تکمیل می شود.
     
  
صفحه  صفحه 1 از 6:  1  2  3  4  5  6  پسین » 
خانه و خانواده

اموزش ساختن کاردستی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA