انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 2 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

اموزش ساختن کاردستی


زن

 
سطل نقاشی‌شده مخصوص اتاق کودک

● وسائل لازم
▪ سطل فلزی
▪ نخ سیمی
▪ رنگ پلاستیک سبز، قرمز، زرد و مشکی
▪ قلم‌موی بزرگ
▪ قلم‌موی کوچک
▪ مداد
▪ گچ
▪ کاغذ رسم و کاغذ سفید
▪ نوارچسب...




نقاشی و رنگ‌آمیزی با استفاده از رنگ‌های سنتی قرمز، زرد و سبز این سطل را زیبا و جذاب نموده ات.
۱- روی سطل را با مفتول بکشید تا سطح آن صاف شود. سطل را با دو لایه آستر رنگ پلاستیک سبز به‌وسیله قلم‌موی بزرگی رنگ کنید. الگو را متناسب با اندازه سطح خود بزرگ کنید و طرح را روی کاغذ رسم نمائید. گچ را طرف پشت الگو بمالید و با نوار چسب به سمت کنار سطل بچسبانید. طرح را با مداد روی آن رسم کنید که در این‌صورت تصویر گچی روی سطل منتقل می‌شود.
۲- الگو را به‌دقت برداشته به‌طوری‌که تصویر گچ خراب نشود و با قلم‌موی کوچک آن را با رنگ زدرد و قرمز نقاشی کنید. دو لایه رنگ نموده و بگذارید تا هر لایه به‌مدت ۶ ساعت خشک شود.
۳- زمانی‌که تمام رنگ‌ها خشک شدند، کار را با کشیدن حاشیه مشکی و جزئیات طرح به‌وسیله قلم‌موی کوچکی تکمیل نمائید. صبر کنید تا رنگ خشک شده تا لایه آستر محکمی تشکیل دهد. برای این سطل به رنگ جلا یا لاک الکل نیازی نیست.
     
  
زن

 
سینی چای برای پذیرایی نوروزی

حال كه از سرگردانی جهت انتخاب و خرید سینی چای مورد نظر برای پذیرایی از مهمانان نوروز خسته شده اید به فروشگاه های عرضه كننده محصولات چوبی شمال كشور سری بزنید و سینی چوبی تهیه كنید. سپس آن را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی كنید. در این مرحله دو امكان وجود دارد...





۱- شما می توانید شابلونی به طرح دلخواه درست و یا تهیه كنید سپس با استفاده از تكنیك استنسیل، چاپ طرح مورد نظر را بر روی سطح داخلی سینی انجام دهید. برای این منظور كافی است شابلون را در كف سینی قرار داده و نوك قلم موی آغشته به رنگ را با روش ضربه ای در محل های خالی شابلون و بر روی سطح سینی تماس دهید به این ترتیب پس از برداشتن شابلون خواهید دید طرح مورد نظر بر كف سینی چاپ شده است.
۲- از تكنیك دكوپاژ استفاده كنید. به این معنا كه كپی رنگی از عكس و یا اثر هنری مورد نظر را با چسب چوب بر سینی بچسبانید. در پایان برای پوشش طرح و دكوپاژ هر دو روش با استفاده از اسپری كیلر سطح داخل سینی را با لایه متعددی از كیلر پوشش دهید. به این ترتیب سینی به راحتی قابل شست وشو خواهد شد.
پیشنهاد: به جای سینی چوبی از انواع ملامینی موجود در بازار نیز می توانید استفاده كنید. با این كار هم هزینه بسیار كمتری را پرداخت كرده اید و هم سینی پذیرایی متفاوتی را خواهید داشت.
     
  
زن

 
روش ساخت شاخه گل چوبی بهترین هدیه برای مادر

با نزدیک شدن روز مادر، افکار همه فرزندان درگیر انتخاب هدیه های مناسب و کاربردی برای قدرشناسی از زحمات مادرانشان است ولی این روزها این فکر به ظاهر ساده برای بچه های کم سن و سال و حتی نوجوانان و جوانان محصل که معمولاً با محدودیت های مالی نیز مواجه هستند، به یک دغدغه فکری بزرگ مبدل شده است.
عده ای از آنها برای این منظور از دیگر بزرگترهای خود مانند پدر، خواهر یا برادر کمک می گیرند و بعضی دیگر هم که روحیه هنری دارند، دست به دامان هنر نقاشی شده و تصاویری را با موضوع روز مادر بر روی کاغذ خلق می کند، در حالی که برای این دسته از فرزندان هنرمند و خوش سلیقه، راه های دیگری مانند درست کردن انواع و اقسام کاردستی ها نیز وجود دارد...




شما می توانید با استفاده از لوازم بدون مصرف یا حتی به ظاهر دورریختنی در خانه، هدیه ارزشمندی چه به لحاظ کارایی و چه به لحاظ معنوی برای مادرتان فراهم کنید. یکی از این کاردستی های پیشنهادی کاربردی، شاخه گل چوبی آویزداری است که مادرتان از آن برای آویختن دستگیره ها، دستکش های فر یا دستمال های آشپزخانه می تواند استفاده کند. برای درست کردن این دیوارکوب، یک قاشق چوبی پایه بلند نیاز است ولی پیش از آن برای خرید آن راهی فروشگاه محله نشوید، سری به کشوی کابینت آشپزخانه خانه تان بزنید.
این وسیله سال ها پیش از این یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه به حساب می آمده ولی این روزها با وجود انواع و اقسام قاشق ها و کفگیرهای مخصوص ظروف تفلون در اغلب خانه ها به لیست لوازم بی مصرف یا لااقل کم مصرف اضافه شده، است.
بنابراین شما هم به احتمال زیاد می توانید در میان انبوهی از قاشق و چاقو و چنگال های داخل کابینت، نمونه ای سالم از آن را پیدا کنید، در غیر این صورت با صرف هزینه ای بسیار اندک، یک قاشق چوبی دسته بلند بخرید.برای درست کردن این شاخه گل دیوارکوب، علاوه بر قاشق چوبی دسته بلند، به مواد و لوازم زیر نیز نیاز دارید؛دو تکه پارچه سبز و سفید از جنس ضخیم مثل فوتر، دو یا سه رنگ اکریلیک یا حتی گواش، سیخ بلند و نازک، مهره کوچک چوبی، قلم مو، قیچی، چسب مایع و چسب دوطرفه.
طرز تهیه؛ ابتدا با استفاده از قلم مو یک سوم بالای قسمت پشت قاشق را با رنگ زرد پوشش دهید. سپس با استفاده از یک روان نویس مشکی چند نقطه بر روی آن ایجاد کنید. برای قسمت های دیگر قاشق، رنگ سبز کمرنگی بسازید و آن نواحی را با آن، رنگ آمیزی کنید.
برای درست کردن گلبرگ های این گل، ابتدا شکل یک گلبرگ کامل سربریده را بر روی کاغذ بکشید و پس از دوربری، از آن به عنوان الگو برای گلبرگ ها استفاده کنید. چسباندن گلبرگ ها را در قسمت پایینی ناحیه زردرنگ به ترتیب ابتدا از طرفین آغاز کرده و در نهایت با گلبرگ مرکزی پایان دهید.الگوی برگ ها را نیز به صورت یک قلب باریک و باز درآورده و براساس آن پارچه سبزرنگ را ببرید. برگ های متصل به هم را با چسب مایع، به قسمت پشت دسته قاشق بچسبانید.
در پایان، نوبت به آویز می رسد. برای این منظور، ابتدا سیخ را از سوراخ مهره چوبی که قبلاً به رنگ سبز کرده بودید، رد کرده و سپس نمای دسته بکوبید. برای نصب این دیوارکوب به دیوار از دو یا سه تکه چسب دوطرفه استفاده کنید.
▪ نکته: اگر با ساخت خمیر گل چینی آشنایی دارید، چند عدد کفشدوزک درست کنید و برای تزیین بر روی گلبرگ ها بچسبانید.
     
  
زن

 
اسباب بازی اژدها درست کنیم

برای سال نوچینی یک شیر کاغذی رقصنده یا اسباب بازی اژدها بسازید .
به صورت سنتی در سال نوچینی ، دو گروه از مردم لباس یک شیر بزرگ و یا لباس یک اژدها را پوشیده و می رقصند .
این اسباب بازی یک مدل کاغذی کوچک از این خیمه شب بازی سنتی است .
مواد لازم:
▪ کاغذ رنگی
▪ قیچی
▪ مداد شمعی یا مارکر
▪ چسب یا نوار...





▪ دو سیخ چوبی کباب ( یا دو تا حصیر یا چوب غذاخوری یک بار مصرف )
▪ اختیاری ، براق کننده ، پر
روی یک تکه کاغذ سرو دم شیر یا اژدها را رسم کنید .
سر و دم را قیچی کنید و با رنگ های درخشان آنها را تزئین کنید .
▪ اختیاری : با پرها و براق کننده آن را تزئین کنید .
یک تکه کاغذ را از طول بلند آن دو لا کنید . و از روی خط تا آن را ببرید و دو تا مستطیل طویل درست کنید .
هر تکه از کاغذ را بصورت یک آکاردئون تا بزنید . دو تکه را با چسب یا نوار به هم متصل کنید و یک تکه طولانی که بدن حیوان خواهد بود را درست کنید .
سر را به یک انتهای بدن چسب بزنید و دم را به انتهای دیگر بچسبانید .
یکی از چوب ها را به سر و دیگری را به دم وصل کنید .
     
  
زن

 
روش ساخت جعبه قلبی هدیه ای برای عشاق

یک جعبه چینی با سرپوش گلدوزی شده، هدیه مناسب و دوست‌داشتنی برای دوست صمیمی شما می‌باشد. جعبه را با گل‌های معطر یا صدف پر کنید.

وسائل لازم:
کاغذ رسم و مداد HB تیز
تکه کوچک پارچه کتانی یا نخی صورتی نخ زرد، صورتی، سبز روشن یا سبز یشمی
سوزن قلاب‌دوزی و سوزن شماره‌دوزی
اتو بخار و قیچی
جعبه چینی صورتی با طرح قلب...

روش ساخت جعبه قلبی هدیه ای برای عشاق

۱. الگو را به اندازه دلخواه بزرگ کنید و آن را با مداد تیز سمت روی پارچه انتقال دهید. دقت کنید تمام قسمت‌های طرح شامل خطوط بریده قلبی شکل را منتقل کنید.
۲. مطابق رنگ‌های نشان داده شده روی الگو، طرح را با بخیه‌دوزی تابیده (کوک چپ و راست)، دوخت زنجیره‌ای و گره فرانسوی با استفاده از نخ دولا و سوزن قلابدوزی گلدوزی کنید. هنگام مرحله تابیدن نخ روی کوک‌ها از نخ شش و سوزن شماره‌دوزی استفاده کنید.
۳. گلدوزی را به‌آرامی با درجه حرارت پائین اتو سمت پشت پارچه اتو بزنید. در امتداد خط برش شکل قلب با قیچی تیزی آن را ببرید. گلدوزی را داخل درب جعبه قاب کنید.

     
  
زن

 
کاردستی جغد آشنایی بچه هاباپرندگان

● وسایل مورد نیاز
▪ کاموا
▪ فوم
▪ چشم عروسک
▪ چسب
▪ قیچی ...

کاردستی جغد آشنایی بچه هاباپرندگان

● طرز تهیه
برای ساخت این جغد باید ابتدا دو عدد توپ کاموایی در اندازه های متوسط و بزرگ تهیه کرد. برای تهیه توپ کاموایی متوسط (بزرگ) باید سرکاموا را در دست گرفته و آن را ۳۰ بار (برای توپ کاموایی بزرگ ۶۰ بار) دور سه یا چهار انگشت دست بپیچید. سپس حلقه ها را از دست خارج کرده و با تکه نخ دیگری قسمت وسط آن را محکم گره بزنید. دو سر حلقه ها را با قیچی چیده و به شکل رشته در آورید. حال رشته نخ ها را طوری از هم باز کنید که شکل توپ کاموایی به خود بگیرند.
از ورقه فوم الگوی چشم، نوک و بال های جغد را جدا کنید. توپ کاموایی کوچک را روی توپ کاموایی بزرگ چسبانده و سپس الگوی چشم، نوک و بال جغد را نیز روی آن چسب بزنید. چشم عروسک را نیز در جای خود با چسب وصل کنید سپس با استفاده از دو رشته نخ برای جغد گوش بسازید.
     
  
زن

 
درست کردن جوجه اسباب بازی برای کودک

● وسایل مورد نیاز
▪ مقوا ( به شکل مربع و در ابعاد ۱۲ سانتیمتر)
▪ شانه تخم مرغ
▪ نخ کاموای زرد
▪ قیچی
▪ فوم نارنجی
▪ چشم عروسک
▪ سه عدد پر زردرنگ
▪ چسب...

درست کردن جوجه اسباب بازی برای کودک

● طرز تهیه
نخ کاموا را حداقل ۱۰۰ بار دور صفحه مقوایی بپیچید (مطابق شکل) سپس نخ دیگری را از بالای آنها عبور داده و در بالای مقوا دور نخ ها حلقه کرده و گره بزنید.
سپس پائین نخ ها را با قیچی بچینید تا به شکل رشته درآید. از شانه تخم مرغ، یک جای تخم مرغی درآورده و آن را برعکس کنید.
سپس با استفاده از چسب رشته کاموایی را روی آن بچسبانید بطوری که گره حقه نخ قسمت بالای آن قرار گرفته و رشته ها اطراف جای تخم مرغی را بپوشانند. حال چشم عروسک را روی آن چسبانده و روی ورقه فوم نارنجی الگوی پای جوجه را بکشید، سپس آن را بریده و زیر جای تخم مرغی بچسبانید.
دو محدوده مثلث کوچک از ورقه فوم جدا کرده، آنها را کمی تا کرده و به جای نوک جوجه بچسبانید.
     
  
زن

 
حوله تزئینی وزیبا سازی سرویس بهداشتی

یک حوله کوچک ساده را با افزودن یک نوار باریک گلدوزی در امتداد یک طرف آن تزئین کنید. شما می‌‌توانید این تکه باریکه نوار گلدوزی را بلندتر درست کنید و حوله حمام را نیز هماهنگ با آن تزئین نمائید...

حوله تزئینی وزیبا سازی سرویس بهداشتی

- وسائل لازم:
تکه باریکه شماره‌دوزی سفید به‌عرض ۷/۵ سانتی‌متر و به‌طول حداقل ۵ سانتی‌متر بلندتر از عرض حوله
نخ کوک با رنگ متضاد
سوزن خیاطی
نخ کتانی آبی
سوزن شماره‌دوزی
قیچی
سوزن ته گرد
حوله کوچک سفید
نخ قرقره همرنگ پارچه

۱. جای گلدوزی را روی تکه باریکه پارچه شماره‌دوزی با دوخت دو ردیف کوک موازی به فاصله ۱۰ خانه جدا از هم بدوزید.
۲. هر خانه رنگی روی نقشه معرف یک دوخت ضربدری است که روی یک خانه بافته پارچه کار شده است مطابق نقشه طرح را با دوخت ضربدری و نخ دولا بدوزید.
۳. لبه‌هی ترکی دوزی نشده اطراف تکه گلدوزی شده را به داخل برگردانید و دو ردیف از خانه‌های دوخته نشده پارچه را در امتداد لبه‌ بلند آن باقی بگذارید و کوک بزنید. پارچه اضافی را از سمت پشت ببرید. تکه گلدوزی شده را به فاصله ۵/۲ سانتی‌متر از لبه با سوزن ته گرد به پارچه وصل کنید و دورتادور لبه را با نخ قرقره همرنگ یک ردیف بدوزید و محکم کنید. در امتداد ردیف‌ سوراخ‌ها به فاصله یک خانه از لبه تا شده کوک بزنید.
     
  
زن

 
روش ساخت خانه پرنده در منزل

● وسایل مورد نیاز
▪ نخ کاموایی قهوه ای رنگ
▪ اسفنج
▪ فوم نارنجی رنگ
▪ شش عدد چشم عروسک
▪ بادکنک گرد
▪ نشاسته
▪ چسب
▪ قیچی
▪ کاسه
▪ روزنامه
▪ رنگ زرد
● مناسب برای سن چهار سال به بالا...

روش ساخت خانه پرنده در منزل

● طرز تهیه
بادکنک را به قطر ۱۰ سانتیمتر باد کرده و سپس آن را از جایی که می خواهید کاردستی را درست کنید آویزان کنید.
حال روزنامه ها را زیر آن پهن کنید. سپس نشاسته را در کمی آب حل کرده و در کاسه ای بریزید. کاموا را به شکل رشته هایی به طول ۱۰ سانتیمتر بریده و درون نشاسته بیندازید. مطمئن شوید تمام سطح کاموا در نشاسته فرو رفته است. سپس رشته ها را درآورده و روی بادکنک بپیچید تا تمام سطح بادکنک را بپوشانند.
حال اجازه دهید تا نخ های روی بادکنک کاملاً خشک شوند. سپس نخ ها را با قیچی به گونه ای ببرید که دو نیم دایره حاصل شوند. اسفنج ها را به شکل توپ بریده و سپس آنها را به رنگ زرد رنگ آمیزی کنید.
چشم های عروسک را روی آنها چسبانده و از فوم نارنجی رنگ مثلث هایی برای نوک جوجه ها جدا کرده و روی اسفنج بچسبانید. جوجه ها را درون لانه شان چسب بزنید.
     
  
زن

 
ساخت خرگوش کاردستی آشنایی بچه ها با حیوانات

● مناسب برای ۶ تا ۱۲ سال
● وسایل مورد نیاز
▪ کاموا
▪ فوم
▪ دو عدد چشم عروسک
▪ سیم کاردستی
▪ اسفنج
▪ چسب
▪ قیچی...

ساخت خرگوش کاردستی آشنایی بچه ها با حیوانات

● طرز تهیه
مقوایی به شکل مربع و به طول ۱۵ سانتیمتر را برداشته و طبق دستور تهیه آویز کاموایی، کاموا را حداقل ۱۰۰ بار دور آن بپیچید.
سپس با قطعه نخ دیگری بالای آن را گره زده و پائین آن را با قیچی بچینید. یک عدد اسفنج را به شکل توپ برش زده (می توانید به جای اسفنج یک عدد جای تخم مرغ از شانه تخم مرغ را جایگزین کنید) و کاموا را روی آن قرار دهید.
قسمت بالای کاموا را کمی چسب زده و به توپ اسفنجی بچسبانید و سپس نخ ها را دور تا دور توپ باز کنید تا سطح توپ را بپوشانند. حال چشم عروسک را روی آن بچسبانید.الگوی گوش ها و پاها را از ورقه فوم جدا کنید. می توانید برای زیباتر شدن کار گوش خرگوش را با استفاده از دو رنگ تهیه کنید.
پشت گوش ها را سیم کاردستی چسبانده و درون اسفنج فرو کنید. پاهای عروسک را نیز به زیر اسفنج بچسبانید. از ورقه فوم یک مثلث و دو مستطیل کوچک برای بینی و دندان های خرگوش جدا کرده و روی عروسک بچسبانید. سپس با استفاده از سیم کاردستی سبیل های خرگوش را بریده و به کناره های بینی وصل کنید.
     
  
صفحه  صفحه 2 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
خانه و خانواده

اموزش ساختن کاردستی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA