انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 3 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین »

غسل بعد از رابطه


مرد

 
غسل واجبه... من اگه همون لحظه نشه بعدش حتما غسل میکنم...
من آبی ام تاجی ام اسم تیمم استقلاله
جلو تاج ایستادی واست باخت اجباره....
     
  
زن

 
به غسل اعتقاددارم وانجامش میدم امابعضی وقتهابه تاخیرمیفته
"دیگران کاشتندوماخوردیم مامیکاریم دیگران بخورند"
     
  
زن

 
خب بعد از رابطه آدم احساس نجاست میکنه وقتی غسل بکنه انگار دوباره متولد شده و راحت میشه
Signature
اوس کــریم:گنــاهامو نادیده بگیرهمونطور که دعاهامو نشنیده میگیری :
(سلام به همه لزبین های لوتی)
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
خير سرمون مسلمونيما
پس چيكه غسل ميكنم
شايد عقب بيوفته ولي حتما غسل ميكنم تا پاك شم
كلا آدم خيالش راحت ميشه وقتي غسل ميكنه
این كاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
غسل براکسیه که به نمازمعتقده.این سوال خیلی عجیبه چون کسی که معتقدنباشه معلومه غسل نمیکنه!!
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  

 
احمد محمد سلیمان می‌نویسد:
«چون منی دارای مقداری مایع لزج، موسوم به موسین است، اطراف سوراخهای پوست را به خوبی می‌گیرد و به كلی تنفس پوستی قطع می‌شود. غسل كردن، اعصاب را منبسط می‌كند و آنها را به حال طبیعی و عادی بر می‌گرداند.»
همچنین دكتر صدرالدین نصیری كه كتاب بهداشت اجتماعی در اسلام از اوست، یكی از علل واجب‌شدن غسل جنابت را حفظ اعضای تناسلی می‌داند؛ زیرا كثافات پدیدآمده از مقاربت، باعث تولید اقسام امراض مقاربتی، از قبیل: سوزاك، سفلیس و ... می‌شود. همچنین در موقع مقاربت كه بدنها با هم تماس دارند، ممكن است امراض جلدی از یك شخص به دیگری سرایت كند.
پوست شخص جنب، آلوده به اثر جنابت است. اگر شخص جنب، بدون انجام غسل جنابت یا گرفتن وضو و یا تیمم، مشغول اكل و شرب شود، میكروبهایی كه از جنابت در بشره ایجاد شده‌اند، با غذا و آب ضمیمه شده، پس از ورود به معده، سبب امراضی می‌شوند كه از جملة آنها برص (لكه‌های سفید در بدن) است.لازم است اشاره شود كه مقررات جنابت، مؤثرترین وسیله در پیشگیری از افراط در فعالیتهای جنسی است. خاصیت غسل، تأمین سلامت پوست است كه با زدودن سلولهای مرده، چربیهای زاید، املاح و گرد و غبار صورت می‌گیرد.فرایند خروج منی از بدن با تعریق شدید همراه است و به رخوت و سستی تمام اندامها منتهی می‌شود؛ به طور كلی، اختلالات مقدماتی سلولها و نسوج به صورت مسمومیتهای بیولوژیكی و میكروبی و اختلالات مقدماتی اعضا و دستگاههای بدن به صورت ضعف، سستی و شبه فلج، سرانجام به یك سلسله عوارض و بیماریها منجر می‌شود كه پیشگیری از آنها از عهدة طب جدید هم خارج است.غسل از جمله شوكهای خفیفی است كه از طریق تحریك اعصاب سمپاتیك و پاراسمپاتیك به تحریك و تقویت فعالیت عمومی و در نتیجه ازیاد قدرت حیاتی بدن منجر می‌شود.ضعف شدید و رخوت عمومی بدن، پس از خروج منی از جمله مواردی است كه فقط با شستشوی بدن رفع می‌شود.
     
  
مرد

 
بنظرم غسل با حموم کردن فرقی نداره؛بازم بنظرم غسلو واس این اون موقع گفتن باید انجام داد چون بعد سکس نظافتو درست رعایت نمیکردن.
     
  
زن

 
به نظر منم خیلی مهمه
     
  
مرد

 
من همیشه غسل میکنم اعتقاد دارم لازمه چون صریحا تو قران هست
یه چیزی هم بگم اونم اینکه تو که داری دوش میگیری و طرفدار تمیزی هستی خوب اونطور که دین میگه انجامش بده اگه سود نداشته باشه(که قطعا داره) ضرر هم نداره حداقل شاید بعدا بدرد ادم بخوره راستی اگه غسل نداشته باشی نمیتونی وارد مسجدو حرم امام ها و امامزاده ها هم بشی
تو خیال مبر عشق زمینی است و معشوق اهل زمین...
عشق اکسیری است برای آسمانی کردن عاشق...
و فقط، هرآنچه آسمانی است ماندنی است...
     
  
زن

 
به نظر منم غسل بعد از جنابت واجبه اصلا نمیخواد سختش کنید فقط به این فکرکنید که بعد از فعالیت سکسی یه حموم چه میچسبه تازه اقا بگوهیچ میکروبی نیست عرق که کردی کی اینقدر کثیفه که با اونهمه عرق بمونه یه چیز دیگه حتما همدیگه رو لیس میزنید یا یه جاهایی رومیخورین بابا بزاغه برو بشورش تنبل بازی و کثیف بازی خوبه؟
یه ازمایش انجام بدین چند روزپشت سرهم ابتونو تو یه چیز گوشتی بریزین بعد بش نگاه کنید اگه کرم نزده بود اسممو عوض میکنم خودمم نمیدونم قضیه چیه اما ببینید اب منی چی کار میکنه حالا فکرشوکن اینو بریزی تو زن یا دوست دخترت بعدش نره بشوره چه بلایی سرشمیاد چه عفونتها وبیماریهایی که نمیگیره
تازه از جوونای ایرون دیگه بعیده که ندونن تو اسلام واقعی هر چی توصیه شده دلیل علمی داشته حتما اینکه اول راست بعد چپ شسته بشه یه دلیلی داره که هنوز مشخص نشده مثل وضو که پارسال دانشمندا فهمیدن چه رازی پشتش بوده و بی خبر بودیم و جهت قبله از نظر زمین شناسی چه تفاوتی داره!!چیزای عجیبی تواین مسائل هست غسل هم مثه اوناست که مهمترین ضرورتش همین حفظ سلامتیه فقط ترتیبش تا حالا گنگ مونده!
     
  
صفحه  صفحه 3 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

غسل بعد از رابطه

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA