انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
خانه و خانواده
  
صفحه  صفحه 4 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

اموزش ساختن کاردستی


زن

 
ساخت خرگوش کاردستی آشنایی بچه ها با حیوانات

● مناسب برای ۶ تا ۱۲ سال
● وسایل مورد نیاز
▪ کاموا
▪ فوم
▪ دو عدد چشم عروسک
▪ سیم کاردستی
▪ اسفنج
▪ چسب
▪ قیچی...



● طرز تهیه
مقوایی به شکل مربع و به طول ۱۵ سانتیمتر را برداشته و طبق دستور تهیه آویز کاموایی، کاموا را حداقل ۱۰۰ بار دور آن بپیچید.
سپس با قطعه نخ دیگری بالای آن را گره زده و پائین آن را با قیچی بچینید. یک عدد اسفنج را به شکل توپ برش زده (می توانید به جای اسفنج یک عدد جای تخم مرغ از شانه تخم مرغ را جایگزین کنید) و کاموا را روی آن قرار دهید.
قسمت بالای کاموا را کمی چسب زده و به توپ اسفنجی بچسبانید و سپس نخ ها را دور تا دور توپ باز کنید تا سطح توپ را بپوشانند. حال چشم عروسک را روی آن بچسبانید.الگوی گوش ها و پاها را از ورقه فوم جدا کنید. می توانید برای زیباتر شدن کار گوش خرگوش را با استفاده از دو رنگ تهیه کنید.
پشت گوش ها را سیم کاردستی چسبانده و درون اسفنج فرو کنید. پاهای عروسک را نیز به زیر اسفنج بچسبانید. از ورقه فوم یک مثلث و دو مستطیل کوچک برای بینی و دندان های خرگوش جدا کرده و روی عروسک بچسبانید. سپس با استفاده از سیم کاردستی سبیل های خرگوش را بریده و به کناره های بینی وصل کنید
.
     
  
زن

 
ساخت کیف کادوی نوروزی

کیف‌های پارچه‌ای، هدایای شما را به شکلی زیبا، شخصی و بی‌نظیر می‌پوشانند و هر زمانی که بخواهید به یکی از عزیزانتان کادو بدهید، به خصوص در این روزها که به نوروز نزدیک می شویم و روزهای هدیه دادن از راه می رسند، یکی از زیباترین شکل‌های ارائه آن را فراهم می‌کنند. حتی آنها از هر نمونه دیگری هم مناسب‌ترند، چون از مواد قابل بازیافتی ساخته شده‌اند که می‌توان از آنها استفاده‌های دیگری هم کرد...



برای ساختن جعبه یا کیف‌های کادو، با جمع‌آوری خرت‌وپرت‌هایی که در دسترس‌تان هستند، کار را آغاز کنید. معمولا مغازه‌های دست‌دوم فروشی معمولا منابع مناسبی هستند و چیزهای بدردبخوری برای شروع کار دارند. بعضی وقت‌ها تکه پارچه‌هایی که در خیاطی‌ها معمولا دور می‌اندازند یا به هر دلیلی به کارشان نمی‌آید هم می‌توانند برای ساخت این نوع کیف‌ها مناسب باشند.کیف‌های پارچه‌ای برای کادو، وقتی از داخل آستری داشته باشند، شکیل‌تر و ماندگارتر می‌شوند، پس هرچیزی که دم دستتان است بردارید و برای این کار در نظر داشته باشید. مهم نیست که چه ظاهری داشته باشند و با چیزی که درون کیف است هماهنگی داشته باشند یا نه. تکه پارچه‌های نخی یا کتان، بهترین چیزهایی هستند که به این منظور می‌توانید به‌کار بگیرید.
در ادامه چند راه حل ساده برای تهیه کیف‌های پارچه‌ای کادو آمده است :
۱) دو تکه از پارچه و دو تکه از آستر را در اندازه‌های مساوی و به شکل چهارگوش ببرید. این تکه‌ها در هر سایزی که باشند مطمئنا قابل استفاده‌اند، اما بهترین حالت برای آنها این است که مربع، یا نزدیک به مربع باشند.
۲) تکه‌های پارچه‌ای را در بالای آستر قرار دهید و فقط قسمت بالایی آن را تا کنید و به آن بدوزید. حالا شما قسمت بالایی کیف کادوی خود را ساخته‌اید؛ قسمتی که کیف از طریق آن باز می‌شود.
۳) دو طرف پارچه را از داخل به‌هم بچسبانید، به‌صورتی که روی آسترها به سمت بیرون باشد. تکه‌های پارچه‌ای که برای تزئین کیف شما به‌کار رفته‌اند، از سمت داخل با یکدیگر تماس دارند؛ آنها الان چیزهایی هستند که درون این ساندویچ قرار دارند. قسمت‌هایی را که قبلا دوخته‌اید، باید رو به بالا باشند. حالا سه قسمت دیگر را که باز هستند، با یک کوک کوچک زیر و رو بدوزید. به‌طوری که از قسمت بالایی ۱ تا ۲ سانتی‌متر فاصله داشته باشند.
۴) حالا همه را پشت‌ورو کنید و با یک روبان بلند سرش را ببندید. روبان را با یک یا دو کوک به کیف بدوزید. کوک‌ها باید در دو نقطه وسط روبان قرار گیرند.همه کارهایی که باید انجام می‌دادید همین بود. حالا کار شما تمام شده و می‌توانید به هر شکلی که می‌خواهید از این کیف استفاده کنید یا آنها را به عنوان هدیه به خودتان تقدیم کنید.
     
  
زن

 
روش ساخت کمد برای خرد و ریزها با هنر کاردستی

در هر خانه ای وجود فضای كافی برای نگهداری از وسایل خرد و ریز نه تنها موجب مرتب شدن فضای زندگی و جمع شدن وسایل گوناگون در جای مخصوص خود می شود، دسترسی به آنها در زمان نیاز را نیز ممكن و سهل می سازد. با مجموعه ای از جعبه های كوچک مخصوص كفش بچه ها می توانید كشوهای جادار و مفیدی بسازید كه تقریباً در همه اتاق های خانه كارآمد باشند. در اتاق كودكان از این مجموعه كشوها كه با رنگ های شاد و زنده رنگ آمیزی شده اند برای نگهداری و تفكیک اسباب بازی های كوچک آنها سود ببرید و یا از آن برای نگهداری از وسایل خیاطی، لوازم التحریر و یا وسایل دیگر استفاده كنید. در صورت نیاز می توان برای ساختن كشوهای بزرگتر از جعبه كفش های بزرگسالان بهره گرفت. برای ساخت این كشوها به وسایل زیر نیاز دارید...



عدد جعبه كفش كوچک و یک اندازه، مقداری مقوای ماكت سازی، چسب چوب، سوزن ته گرد، رنگ آكریلک یا گواش در سه رنگ سبز، آبی و بنفش، ۹ عدد دستگیره گرد چوبی با پیچ و مهره، پیچ گوشتی، مقداری مقوای كاردبرد، خط كش فلزی، كاتر، قلم موی متوسط نقاشی، چسب حرارتی
ابتدا ارتفاع و عرض جعبه ها را اندازه بگیرید و هر یك از آنها را سه برابر كنید. سپس طول جعبه ها را اندازه بگیرید و به هر یك از اندازه هایی كه اكنون دارید ۱ سانتی متر اضافه كنید. ۸ قطعه از مقوای ماكت را با استفاده از خط كش و كاتر ببرید: دو قطعه با ابعاد برابر با سه برابر طول و سه برابر عرض جعبه ها به علاوه ۴ برابر ضخامت مقوای ماكت سازی برای بالا و زیر دراور.
۲ قطعه با ابعاد برابر با سه برابر طول و سه برابر عرض جعبه ها به علاوه ۲ برابر ضخامت مقوای ماكت سازی برای طبقات افقی.
۴ قطعه برای دیواره های عمودی با ابعاد سه برابر ارتفاع به علاوه ۲ برابر قطر مقوا در طول جعبه های كفش به علاوه دو برابر ضخامت مقوا.
هر یك از قطعاتی كه برای طبقات افقی بریده اید را به سه قسمت مساوی تقسیم كرده و ببرید. حال ابتدا كلاف دور دراور را با نصب دو قطعه بالا و زیر آن به دو قطعه از مقواهایی كه برای دیواره های عمودی بریده اید بسازید. برای نصب قطعات مقوا به هم از سوزن ته گرد استفاده كنید. سپس دیواره های عمودی میانی و در آخر طبقات افقی را نصب كنید. جعبه ها و درهایشان را با رنگ سبز رنگ بزنید و بگذارید كاملاً خشک شوند. در این فاصله اسكلت دراور را نیز با رنگ آبی رنگ بزنید. اگر یك دست رنگ پوشش كافی نداشته باشد پس از خشک شدن دست اول یك بار دیگر آن را رنگ بزنید. بگذارید رنگ كاملاً خشك شود. دستگیره های چوبی را نیز با رنگ آبی رنگ بزنید. پس از خشک شدن رنگ ها محل نصب دستگیره ها را روی وجه كوچكتر جعبه ها مشخص كنید. دستگیره ها را با استفاده از پیچ و مهره و پیچ گوشتی روی جعبه ها نصب كنید.
حالا می توانید در جعبه ها را بسته و آنها را در خانه های خالی دراور بگذارید. برای تزئین دراور روكشی از مقوای پلیسه كاردبرد روی آن بچسبانید. مقوا را قبلاً با رنگ بنفش رنگ بزنید و پس از خشک شدن روی دراور بچسبانید، در قسمت بالای دراور مقوا را به صورت سه آرك پی در پی فرم دهید و درست در بالای دیواره های عمودی میانی و در امتداد آنها با چسب حرارتی بچسبانید تا آرک ها تشكیل شوند. در زیر دراور مقداری از مقوای كاردبرد را لوله كنید و به صورت دو پایه غلتک شكل در زیر آن بچسبانید. این دراور را به روش‌های دیگر مثل نقاشی های دستی، شابلون و یا چاپ های دستی نیز می توانید تزئین كنید.
     
  
زن

 
ساخت جعبه خاطرات یادگاری با هنر کاردستی

این جعبه جذاب و جالب را برای نگهداری اشیاء کوچک - به‌عنوان مثال سکه‌های خارجی، گیره کاغذ یا بندهای ابریشمی درست کنید تا مانع از گم شدن آنها شود.

- وسائل لازم:
جعبه چوبی با سرپوش
ماژیک مشکی ضدآب
تکه کوچک پارچه کرباس
نخ کتانی نارنجی
سبز روشن، سبز متوسط و زنگاری
سوزن برودری دوزی
قیچی...




۱. تکه کارت دایره‌ای را از روی سرپوش جعبه بردارید. آن را روی پارچه کرباس قرار داده و دورتادور کارت را با ماژیک مشکی بکشید.
۲. هر مربع روی نقشه معرف یک تقاطع (چهارخانه) روی پارچه می‌باشد. طرح را با دوخت ساتن اریب با استفاده از نخ ۶ لا کار کنید.
۳. تکه گلدوزی را کمی به‌طرف داخل خطوط رسم شده با ماژیک، ببرید. آن را داخل سرپوش جعبه قرار دهید.
     
  
زن

 
تهیه خمیر نمکی و طریقه ساخت ظروف زینتی و لوکس

خمیر نمکی خمیری فرم پذیر است که به راحتی با حداقل مواد که در هر آشپزخانه ای یافت می شود تهیه می شود و با آن می توان تزئینات و وسایل بی شماری ساخت. این خمیر علاوه بر خاصیت فرم پذیری فوق العاده و نیاز به هزینه ناچیز پس از پخت نیز دارای استحکام قابل ملاحظه ای است که موجب می شود وسایل ساخته شده از آن برای مدت ها قابل نگهداری و استفاده باشند. کافی است یک بار روش تهیه و کار با آن را فرا بگیرید و سپس با تکیه بر خلاقیت و سلیقه خود از آن برای ساخت وسایل تزئینی بی شمار و نامحدود سود ببرید. برای تهیه خمیر نمکی به مواد زیر نیاز دارید:
۲۷۰ گرم آرد سفید (دو پیمانه سر صاف)
۳۲۰ گرم نمک آشپزخانه (یک پیمانه سر صاف)
۱۸۰ میلی لیتر آب (سه چهارم پیمانه)
۲ قاشق چایخوری روغن مایع طباخی...




برای تهیه این خمیر ابتدا مواد خشک را در ظرف بزرگی ریخته آب را اضافه کنید. مواد را با دست خوب مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. این خمیر را حداقل به مدت ۱۰ دقیقه تمام ورز دهید تا کاملاً فرم پذیر شود. برای آزمایش آمادگی خمیر، مقدار کمی از آن را در دست گلوله کنید. اگر گلوله ترک نخورد و ازهم باز نشد خمیر آماده کار است.
از این خمیر می توانید فرم های تزئینی جالبی بسازید. برای ساختن فرم های مسطح مانند قلب، ستاره و برگ های مختلف ، ابتدا خمیر را با وردنه به قطر ۶ میلیمتر باز کنید و سپس با استفاده از قالب های شیرینی یا الگوهای مقوایی که خودتان ساخته اید طرح های دلخواه را در آورید و برای ساختن فرم های حجیم مانند خوشه های انگور و یا انواع دیگر میوه ، پس از گلوله کردن خمیر می توانید به راحتی با انگشتان دست به آن فرم دهید. برای چسباندن خمیر از مقدار کمی آب استفاده کنید و با قلم مو به آن بزنید. رنگ آمیزی خمیر را به دو صورت می توانید انجام دهید. یک روش رنگ کردن خمیر ، قبل از ساخت مدل ها است که با افزودن مقداری رنگ گواش به خمیر و ورز دادن آن به راحتی خمیر به رنگ دلخواه شما در خواهد آمد. روش دیگر رنگ آمیزی پس از ساخت و پخت مدل خمیری است . به این ترتیب که پس از پخت و سرد شدن مدل ، آن را با استفاده از رنگ گواش و قلم مو رنگ آمیزی می کنند.
برای پخت خمیر ، مدل ها را در سینی فری که از قبل کمی چرب کرده اید، بچینید و سینی فر را برای مدت نسبتاً طولانی (حدود ۴ تا ۱۰ ساعت بسته به قطر مدل خمیری و ابعاد آن) با درجه حرارت بسیار کم ، معادل ۱۰۰ درجه سانتی گراد یا ۲۵۰ درجه ی فارنهایت در فر قرار داده بپزید تا کاملاً سخت شود . چنان چه درجه حرارت فر شما بیشتر از ۱۰۰ درجه سانتی گراد است زمان پخت را کاهش دهید تا خمیر نسوزد. پس از سخت شدن مدل های پخته شده ، فر را خاموش کنید و اجازه بدهید مدل ها در فر خاموش بمانند تا به تدریج سرد شوند. پخت مدل های ساخته شده با خمیر نمکی را می توانید با اجاق های ماکروفر سریع تر انجام دهید. به این ترتیب که مدل های خمیری را در ظرفی چیده در ماکروفر قرار دهید و درجه آن را بر روی قدرت بسیار کم یا ذوب یخ اتوماتیک بگذارید و هر ۵ دقیقه یک بار در آن را باز کنید. بگذارید خمیر چند دقیقه در ماکروفر خاموش بماند و دوباره ۵ دقیقه دیگر به ماکروفر زمان بدهید. این کار را چند بار تکرار کنید تا خمیر پخته و سخت شود. مدت زمان حرارت دادن برای مدل های مختلف به تناسب قطر و مقدار خمیر آنها متفاوت است و معمولاً از ۳۰ تا ۶۰ دقیقه است.
مدل های ساخته شده از خمیر نمکی را می توانید به جای پختن در مجاورت هوا نیز خشک کنید ولی در این صورت وسایل ساخته شده شکننده تر بوده و از استحکام کمتری برخوردار خواهند بود. مدل های خمیر را بلافاصله پس از ساخت بپزید و هر بار به اندازه مورد نیاز خمیر درست کنید چون خمیر نمکی برای مدت طولانی قابل نگهداری نیست.
حال که با روش تهیه و پخت این خمیر آشنا شدید ایده هایی برای استفاده از آن به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از موارد استفاده از خمیر نمکی ساخت ظروف زینتی است که به عنوان ظروف آجیل، نان، میوه و بسیاری موارد دیگر قابل استفاده هستند. برای ساخت ظرف آجیلی که در تصویر مشاهده می کنید ، پس از تهیه خمیر به اندازه داده شده در دستور بالا ، ابتدا دو سوم از آن را با وردنه بر روی سطح صافی که کمی آرد روی آن پاشیده اید باز کنید به طوری که قطر آن به ۶ میلیمتر برسد. با دقت خمیر را بلند کنید و بر روی ظرف گودی که قطر دهانه آن حدود ۲۰ سانتیمتر باشد و داخل آن را قبلاً چرب کرده اید قرار دهید. به آرامی خمیر را با دست بر روی ظرف بکشید به صورتی که فرم داخل ظرف را بگیرد . خمیر اضافه دور ظرف را از لبه ظرف بریده و جدا کنید.
دو لوله خمیری به ضخامت ۷ میلیمتر درست کنید و با پیچیدن آنها به دور هم یک طناب خمیری را دور ظرف بر روی لبه آن بچسبانید. با استفاده از قالب یا الگوی مقوایی برگ ، تعدادی برگ از خمیر بریده جدا کنید. با نوک یک کارد خطوط رگ برگ آن ها را مشخص کنید. برگ ها را مطابق تصویر با کمی آب بر روی قسمت های مختلف طناب خمیری بچسبانید. سپس با دست تعدادی لیمو از خمیر بسازید و در انتهای هر کدام یک عدد دانه میخک فرو ببرید تا مانند محل اتصال لیمو به شاخه به نظر برسند و لیموها را نیز به همان ترتیب و مطابق تصویر بر روی برگ ها بچسبانید . در آخر با استفاده از قالب های کوچک شیرینی تعدادی گل ریز از خمیر در آورید و در میان لیموها و برگ ها بچسبانید.
ظرف خمیری را بلافاصله در فر با درجه حرات ۱۰۰ سانتی گراد قرار دهید و به مدت چند ساعت بپزید تا کاملاً سخت شود. در طول ساعت اول پخت هر چند گاه ی ک بار به ظرف سر بزنید . چنانچه در قسمت داخل ظرف ، خمیر به صورت حبابی باد کرد ، آن را با یک سوزن سوراخ کنید تا هوای جمع شده در زیر خمیر خارج شود. پس از پخت و سرد شدن ظرف خمیری ، آن را از ظرفی که به عنوان قالب مورد استفاده قرار داده بودید جدا کنید و ظرف را مطابق تصویر با رنگ های گواش و قلم مو رنگ آمیزی کنید. پس از خشک شدن رنگ در صورت تمایل می توانید چند لایه وارنیش روی ظرف بزنید که هم آن را براق تر می کند و هم مانع نفوذ رطوبت در ظرف می شود.
     
  
زن

 
جا حوله ای عروسکی برای آشپزخانه

● مواد مورد نیاز:
▪ پارچه صاف به اندازه ۱۸x۱۸ سانتی متر
▪ مقوا، نخ و سوزن
▪ یک حلقه پلاستیکی یا آهنی
▪ فوم یا پارچه کلفت
▪ نخ کاموا
▪ وسایل نقاشی و چسب...





● طرز ساخت:
با نخ و سوزن دور تا دور پارچه را کوک بزنید. فاصله کوک ها باید زیاد باشد و در پایان کوک زدن، نخ را گره نزنید. دو سر نخ را به هم بپیچید. سپس فوم را به آن بچسبانید. مقوا را در وسط پارچه بگذارید و فوم را زیر آن قرار دهید. دو طرف نخ را بکشید تا بقیه پارچه پشت فوم جمع شود و روی آن صاف به نظر برسد. یک تکه نوار به عرض تقریبا ۶سانتی متر و طول ۱۲سانتی متر ببرید. از هر نوع پارچه ای می توانید برای این کار استفاده کنید. این پارچه را از حلقه رد کنید و به پشت دایره ای که ساخته اید کوک بزنید.
● نکته: شما می توانید این دایره را به شکل صورت یک عروسک در آورید. از نخ کاموا به جای موها استفاده کنید و اجزای صورتش را با رنگ بکشید. ضمنا این کاردستی را با حلقه ای درست کنید که بشود به آن حوله آویزان کرد و آن را با میخ به دیوار اتاقتان بزنید.
     
  
زن

 
جا سی دی های سیمانی رابا بچه ها بسازیم

اگر دوست دارید خانه ای آراسته و مرتب و منظم داشته باشید تنها پرداختن به نمای ظاهری خانه و دکوراسیونی که برای آن در نظر می گیرید شما را به هدف مطلوبتان نخواهد رساند. یکی از ملزومات خانه ای آراسته جای کافی برای نگهداری از وسایل مختلف اهل خانه است چرا که اگر امکان ساماندهی نگهداری مطلوب از وسایل شما در هر یک از قسمت های خانه وجود نداشته باشد به ناچار باید آنها را در گوشه ای از اتاق روی هم انبار کنید. این امر علاوه بر اینکه به نمای ظاهری خانه شما لطمه می زند امکان دسترسی آسان و به موقع به لوازم و وسایل مورد نیازتان را نیز از شما سلب می کند...




وجود جای کافی برای نگهداری و طبقه بندی لوازم و وسایل مختلف که در هر یک از بخش های خانه اعم از اتاق خواب، اتاق نشیمن، پذیرایی و غذاخوری، آشپزخانه، حمام و دستشویی، ورودی خانه و احتمالاً اتاق کار مورد نیاز هستند این امکان را به شما می دهد که به این وسایل به راحتی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این از انباشته شدن دسته های کتاب، سی دی و حتی لباس بر روی میزها، تخت و در کنار اتاق پیشگیری می کند.
ممکن است فکر کنید در خانه های آپارتمانی که روز به روز کوچکتر می شوند چطور می توان جای کافی برای تمام وسایل اعضای خانواده یافت اما در حقیقت در کوچک ترین فضاها نیز می توان با کمی هوشمندی و ابتکار جای کافی برای این منظور پیدا کرد.
مشکلات مربوط به فضای نگهداری از وسایل به راحتی قابل حل هستند اما پیش از اینکه برای طراحی چنین فضاهایی در منزلتان اقدام کنید یک بار دیگر نگاهی واقع بینانه به وسایلی که در هر اتاق نگه می دارید بیندازید. همه ما در خانه وسایلی داریم که ماه ها و حتی سال هاست که از آنها استفاده نکرده ایم. اگر هر یک از وسایلی که نگه می دارید بیش از یک سال مورد استفاده قرار نگرفته اند بهتر است در ادامه این کار تجدیدنظر کنید. آنچه دیگر به کار شما نمی آید ممکن است نیاز شخص دیگری را برآورده کند و در هر حال نباید فضای محدود منزلتان را با اشیایی که بی استفاده هستند پر کنید.
بعضی از وسایلی که در خانه داریم نیز همواره در طول زمان بر تعدادشان افزوده می شود مانند کتاب ها یا سی دی ها، بنابراین برای نگهداری از چنین وسایلی باید جایی را در نظر بگیریم که قابل گسترش باشد.پس از بررسی مجدد وسایل تان و حذف آنچه واقعاً مورد نیاز نیست با دقت محیط اطرافتان و فضایی که در حال حاضر برای جا دادن لوازم مختلف در اختیار دارید بررسی کنید.
گاه با ایجاد تغییرات کوچکی در همان کمد موجود می توانید از فضای داخل آن بیشتر سود ببرید. به عنوان مثال پارتیشن بندی و ایجاد طبقات و کشوهای متعدد در داخل یک کمد به ما در بهره وری بهینه از فضای آن کمک می کند. بعد از بررسی کمدها به معماری اتاق توجه کنید و امکان نصب طبقات یا کابینت های دیواری و همچنین استفاده از فرورفتگی های احتمالی در دیوار را در نظر بگیرید.
در اتاق هایی که دارای فرورفتگی در دیوارهایشان هستند می توان این فضاها را به اشکال مختلف طبقه بندی و یا حتی محصور کرد و از آنها برای نگهداری یا به نمایش گذاشتن وسایل مختلف سود برد. با توجه به نوع دکوراسیون فضای موردنظرتان روشی کم هزینه و عملی را برای حل مشکل پیدا کنید. به عنوان مثال چیدن جعبه های مقوایی رنگین در اندازه های مختلف در گوشه ای از اتاق می تواند امکان نظم بخشیدن به وسایل خردوریز مختلفی را برای شما فراهم آورد.
آویزان کردن کیسه های پارچه ای لیفه ای و رنگی در ارتفاع یک متری در اتاق کودکان می تواند جای مناسبی برای اسباب بازی های مختلف و متعدد کودکان فراهم سازد. در حقیقت با دقت در فضا و امکانات موجود و به کار گرفتن قوه تخیل و ابتکارتان می توانید راه حل های جالب و منحصربه فردی برای این امر بیابید. این راه حل ها ممکن است حتی علاوه بر سر و سامان دادن به خرد و ریزهای یک اتاق از نظر بصری نیز باعث زیبایی و آراستگی آن شوند.
در تصویر یک جاسی دی سیمانی را ملاحظه می کنید که ضمن زیبایی ظاهری و نو بودن ایده آن از نظر کاربردی هم امکان افزایش فضا و وسعت بخشیدن به آن از طریق اضافه کردن بلوک ها در صورت نیاز وجود دارد. این بلوک ها با رنگ های شاد و زنده رنگ آمیزی شده اند و به صورت نامنظم و در دو ردیف بر روی هم چیده شده اند. با توجه به سبک دکوراسیون فضای مورد نظرتان ممکن است این بلوک های سیمانی را با یک ، دو یا چند رنگ مختلف رنگ بزنید. بلوک های سیمانی را با کلاف های چوبی ساده هم می توان جایگزین کرد. از تخیل تان الهام بگیرید و با نوآوری و ایده های تازه به محل زندگی تان جذابیت ببخشید.
     
  
زن

 
عکس های کاردستی







     
  
زن

 
     
  
زن

 
     
  
صفحه  صفحه 4 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
خانه و خانواده

اموزش ساختن کاردستی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA