انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موسیقی خارجی
  
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین »

Country Music | موسیقی کانتری


مرد

 
موسیقی کانتری وتاریخچه آن:

موسیقی کانتری (Country music) ترکیبی است از موسیقی اصیل جنوب ایالت متحده آمریکا و کوههای آپالاچ در شرق آمریکای شمالی. ریشه های آن مربوط به موسیقی سنتی محلی، موسیقی سلتی (از زبان هند و اروپایی)، موسیقی مذهبی-عرفانی (gospel music) و موسیقی دوران بسیار قدیم می باشد که در دهه 1920 به سرعت به وجود آمد و رشد کرد. موسیقی کانتری دو هنرمند بزرگ زمان را معرفی نمود؛ الویس پریسلی که در ابتدا با نام "گربه کوهستانی" شناخته می شد و در برنامه رادیویی ایالت لوئیزینا به طور مرتب با اجراهایش به سبک موسیقی کانتری حضور می یافت که در نهایت به چهره برجسته ای در موسیقی راک اند رول بدل شد. دیگر نام برجسته گارث بروکز (Garth Brooks) موسیقیدان معاصر می باشد که با 125 میلیون آلبوم به فروش رفته اش از پرفروش ترین هنرمندان سولو در تاریخ موسیقی آمریکا می باشد.

در حالی که فروش آلبومهای سبک کانتری از سال 2000 رکود یافت اما اوج این سبک بار دیگر در سال 2006 به وقوع پیوست زمانی که در طی شش ماه اول سال، فروش آلبومهای موسیقی کانتری در آمریکا با 17 درصد افزایش به 36 میلیون رسید. علاوه بر آن، ملی شدن این نوع موسیقی با افزایش شنوندگان آن از طریق رادیو در حدود 77 میلیون نفر ادامه یافت.

موسیقی کانتری در ابتدا در سالهای 1940 محبوبیت فراوان داشت، اما در سالهای 1970 به جز در انگلستان و ایرلند در همه جای دنیا حتی آمریکا تنزل کرد. مهاجرین آمریکای شمالی، موسیقی و سازهای خود را که قدمت آن به 300 سال پیش از آن می رسید، به جنوب کوههای آپالاچ در شرق آمریکای شمالی رساندند.

این سازها: ویلون کوچک-فیدل ایرلندی، دالسیمور (شبیه به سنتور) آلمانی، ماندولین ایتالیایی، گیتار اسپانیایی و بانجوی آفریقایی بودند که متداول ترین و مهمترین سازهایشان بودند. ارتباط بین گروههای مختلف موسیقیدانان، موسیقی ناب را در منطقه شمال آمریکا به وجود آورد.

گروه سازهای زهی کوههای آپالاچ در اوایل قرن بیستم بیشتر از سازهای: فیدل، گیتار و بانجو تشکیل می شد.

این موسیقی اولیه کانتری به همراه ضبطهایی که از آن شده، اغلب با نام موسیقی "ایام قدیم" از آن یاد می شود. موسیقی کانتری به عنوان پدیده ای جنوبی به جهان معرفی شده است. در جنوب، موسیقی محلی ترکیبی بود از ریشه های فرهنگی و سازهای سنتی آنان.

گمان می رود که موسیقی محلی انگلیسی و ایرلندی بر روی پیشرفت موسیقی زمان قدیم، موثر بوده است. مهاجرین به جنوب آمریکا شامل انگلیسیها، اسکاتلندیها و ایرلندی ها بودند.

اغلب زمانیکه بسیاری به موسیقی کانتری گوش می سپرند، به نوعی موسیقی اروپایی-آمریکایی در ذهنشان تداعی می شود. یکی از دلایلی که موسیقی کانتری توسط آمریکاییها-آفریقاییها و اروپائی ها-آمریکایی خلق شد آن است که در جنوب آمریکا، سیاهان و سفیدان اغلب به همراه یکدیگر کار و نوازندگی می کردند.

در قرن نوزدهم بسیاری از مهاجرین اروپایی اغلب از ایرلند، آلمان، اسپانیا و ایتالیا، به تکزاس می رفتند. این گروه به همراه موسیقیدانان مکزیکی و آمریکایی هم نواز شدند. در نتیجه این مشارکت گسترده، تکزاس نوعی موسیقی و فرهنگ نابی را که ریشه در ترکیب فرهنگهای جدید داشت به وجود آورد. این دوران به "عصر طلایی" معروف شده است.
     
  ویرایش شده توسط: julien   
مرد

 
تیلور سوئیفت (Taylor Swift)



تیلور آلیسون سوئیفت (Taylor Alison Swift) (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹)، خوانندهٔ کانتری/پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی است.

در سال ۲۰۰۶ او نخستین آهنگش بنام «تیم مک‌گراو»∗، را روانهٔ بازار کرد. در اکتبر ۲۰۰۶ او نخستین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد که ۵ آهنگ آن آلبوم در جدول داغ‌ترین آهنگ‌های کانتری قرار گرفتند. او همچمنین دارای گواهی‌نامه پلاتین سه گانه از انجمن صنعت ضبط آمریکا می‌باشد.

نیویورک تایمز در وصف سویفت نوشته‌است که او یکی از بهترین ترانه‌سراهای پاپ و در درجه نخست کانتری است، فردی عملگرا که بیشترین تماس با زندگی درونیش را نسبت به بزرگسالیش دارد. بر طبق نظر نیلسن سوند اسکن∗، سویفت بزرگترین هنرمند موسیقی از نظر فروش در سال ۲۰۰۸ در آمریکا بوده و فروش آلبوم‌های او بیش از ۴ میلیون نسخه بوده‌است. آلبوم‌های بی باک∗و تیلور سویفت درپایان سال ۲۰۰۸ شماره ۳ و ۶ فروش را به ترتیب با ۲٫۱ و ۱٫۵ میلیون عدد آلبوم بدست آوردند. «نیلسن سوند اسکن» از مجموع فروش آلبومهاش عنوان بهترین فروش یک موزیسین را به او داد. آلبوم بی باک از آوریل ۲۰۰۴ به‌مدت ۱۱ هفته پیاپی، شماره ۱ بیلبورد ۲۰۰ بود. از سال ۲۰۰۰ تاکنون هیچ آلبوم دیگری این رکورد را به‌دست نیاورده‌است.

سویفت در سال ۲۰۰۹ از سوی مجلهٔ بیلبورد بعنوان هنرمند سال انتخاب شد. او اولین خواننده در تاریخ «نیلسن سوند اسکن» است که با دو آلبوم متفاوت در جدول ۱۰ آلبوم برتر سال قرار دارد. سویفت اولین خواننده زن در تاریخ موسیقی کانتری است که آلبومش شش هفته رتبه ۱ را در بیلبورد ۲۰۰ داشته‌است. درمیانه ژانویه ۲۰۰۹ سویفت اولین خواننده کانتری بود که ۲ میلیون دانلود اینترنتی از سه آهنگش انجام شده‌بود.

مجلهٔ فوربز در سال ۲۰۰۹ او را به‌عنوان ۶۹امین فرد مشهور پرقدرت با درآمد ۱۸ میلیون دلار انتخاب کرد. در سال ۲۰۱۰ سویفت با درآمد ۴۵ میلیون دلار جایگاه ۱۲ام فهرست فوربز را به‌خود اختصاص داد. در ژانویه ۲۰۱۰ «نیلسن سوند اسکن» او را در صدر لیست فروش دیجیتالی آهنگ‌ها با فروش ۲۸ میلیون تراک دیجیتالی قرار داد که در تاریخ موسیقی بی‌سابقه بوده‌است. او تاکنون موفق به فروش 20 میلیون نسخه آلبوم و 33 میلیون تک آهنگ در سراسر جهان شده است.

چند نمونه از بهترین کارهای تیلور سوئیفت رو براتون میزارم.من که خیلی ازش خوشم میاد شما هم حتما با شنیدن

کاراش دوسش خواهین داشت


[b]ویرایش توسط نازنین

دلیل :پاک شدن لینکها
     
  
مرد

 
موسیقی کانتری (به انگلیسی: Country music) سبکی موسیقی محلی در آمریکا است که به صورت بسیار گسترده در بسیاری از ایالت‌ها نواخته شده و طرفداران بسیاری نیز دارد.



از آلات اصلی این سبک می‌توان به بانجو، ویلن، گیتار و هارمونیکا (سازدهنی) اشاره نمود.


از هنرمندان معروف این سبک میتوان به نامهای زیر اشاره کرد:

هنک ویلیامز
الن جکسون
لیدی آنتبلوم
گارث بروکس
زک براون باند
دیرکس بنتلی
جورج استریت
تیلور سوئیفت
     
  
مرد

 
julien: تیلور سوئیفت (Taylor Swift)
دمت گرم داداش

راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
جورج هاروی استریت (George Harvey Strait)






جورج هاروی استریت متولد ۱۸ می ۱۹۵۲ از خوانندگان مطرح سبک کانتری آمریکاست.او از سال ۱۹۷۵ آلبومهای زیادی

منتشر کرده است.وی همچنین برنده جایزه گرمی نیز شده است.نمونه ای از بهتزین کارهاشو براتون میذارم حتما

دانلود کنید.


ویرایش توسط نازنین

دلیل :پاک شدن لینکها
     
  
مرد

 
La Prohibida - Flash

یه آهنگ فوق العاده زیبا

Una explosión
pierdo la cabeza
me he vuelto de neón
conspiración
date media vuelta
muéstrame tu ambición

Contradicción
yo no se perder
si ganar y tener
nada mas que ver

Resignación
no te has dado cuenta
pero aquí mando yo

Coro:
Algo fugaz
y un tanto artificial
como un flash
eléctrico
que te puede matar

Interacción
pero no tan cerca
ya se decir que no
satisfacción
eso yo ni muerta
sola se está mejor


ویرایش توسط نازنین

دلیل :پاک شدن لینکها
     
  ویرایش شده توسط: julien   
مرد

 
Laura Gibson - Sleeper



To take you in
Is to feel a great sadness
Is to hold a great hope
Heavy in my chest

To let you go
Is to lose my balance
Is to fall into silence
Is to wait, wait, wait

Oh sleeper, my keeper of days
We can't get back the Spring
Once it's passed

For I was born
In a colder time
And we made our vows in ice
And steel

Oh sleeper, you kissed me for luck
Did you know we found
The morning
...


ویرایش توسط نازنین

دلیل :پاک شدن لینکها
     
  
مرد

 
julien

تیلور کو پ ؟



راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
دیکسی چیکس






[b]
فروش بالای آلبوم "پیمودن راه طولانی تر"، "دیکسی چیکس" را به پرفروش ترین گروه زن در تاریخ موسیقی آمریکا تبدیل کرده است.

در سال ۱۹۸۹ دو خواهر تگزاسی -امیلی رابینسون و مارتی مگوایر- به همراه دو دوست دیگر خود - لورا لینچ و رابین لین میئسی-، گروه "دیکسی چیکس" را در شهر دالاس (ايالت تگزاس) تشکیل دادند.

موضوع ترانه اصلی آلبوم جدید "دیکسی چیکس" پاسخی به واکنش های جامعه آمریکا به نقطه نظرات سیاسی این گروه است.

ناتالی مئینز نیز در سال ۱۹۹۵ به این گروه پیوست و پس از جدا شدن لورا و رابین، به خواننده اصلی آن تبدیل شد.
منتقدان قدرت صدای ناتالی مئینز و تبحر امیلی و مارتی در نواختن سازهای زهی - که پایه اصلی موسیقی کانتری است-، را علت استقبال عمومی از کارهای آنها می دانند. دو آلبوم قبلی این گروه هم، جزء پرفروش ترین های موسیقی کانتری بودند.




ویرایش توسط نازنین

دلیل :پاک شدن لینکها
     
  
زن

 
Faith Hill



قسمت اول بیوگرافی

خانم فیت هیل یک خواننده کانتری آمریکایی هست.
خانم هیل در 21 سپتامبر 1967 به دنیا آمد. ( 44 سال دارد ) اسم کامل او Audrey Faith Perry هست.
او به 2 دلیل معروف هست، 1- به دلیل موفقیت در کار و حرفه اش 2- به دلیل ازدواج با خواننده بسیار معروف کانتری یعنی تیم مک گرا

خانم هیل تا الان بیش از 40 میلیون نسخه از آلبوم هایش را فروخته و موفق شده 8 آهنگ و 3 آلبومش در جدول کانتری آمریکا بهترین باشه و شماره 1 را کسب کنه.
خانم هیل در گرمی اوارد،آکادمی موسیقی کانتری،انجمن موسیقی کانتری،جوایز موسیقی آمریکا و پاداش تقدیر انتخابی مردم، مورد تقدیر قرار گرفته و جایزه گرفته :
Grammy Awards - Academy of Country Music - Country Music Association - American Music Awards و People's Choice Awards

خانم هیل در توری که با شوهرش در سال 2006 گذاشت ( به نام Soul2Soul II Tour 2006 ) بزرگترین و پر جمعیت ترین تور کانتری در تمام طول تاریخ بود.در سال 2001 اسم او در بین 30 زن قدرتمند آمریکا توسط Ladies Home Journal انتخاب شد.او در سال 2008 اولین آلبوم کریستمسش به نام Joy to the World را منتشر کرد.
در سال 2009 بیلبورد خانم هیل را به عنوان بهترین خواننده بزرگ و بالغ معاصر در دهه 2000 (2000-2009) انتخاب کرد.
خانم هیل نیز توسط بیلبورد رتبه 39 ام بهترین خواننده دهه 2000 را کسب کرد.
     
  ویرایش شده توسط: anna_nemati   
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین » 
موسیقی خارجی

Country Music | موسیقی کانتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA