انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 3 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

۱۸ تیرماه سالروز حمله به کوی دانشگاه تهران


زن

Princess
 
واکنش‌ها به فیلم حمله به کوی دانشگاه تهران


نمایندگان مجلس
شش روز بعد از نمایش فیلم حمله نیروهای نظامی و شبه نظامی به دانشجویان ساکن خوابگاههای کوی دانشگاه تهران از شبکه بی بی سی فارسی، علاء الدین بروجردی رئیس و کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فیلم را ندیده‌اند گفتند که موارد به نمایش در آمده در فیلم قابل پی‌گیری است.

در پاسخ به سوال‌های خبرنگاران در حاشیه جلسه علنی مجلس، علاء الدین بروجردی روز یکشنبه ۹ اسفند (۲۸ فوریه) از امکان «مونتاژ» بودن فیلم سخن گفت و کاظم جلالی توصیه کرد که «اعضای کمیته حقیقت‌یاب فیلم را ببینند.»

کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری مهر این فیلم را فاقد مطلب جدیدی اضافه بر آنچه که در همان مقطع وقوع به اطلاع مسئولان نظام رسیده بود، دانست.



میرحسین موسوی
در ۸ اسفند‌۱۳۸۸ میرحسین موسوی در مصاحبه با کلمه ضمن اشاره به تصاویر به‌نمایش در آمده در مورد حمله پلیس به دانشجویان گفت: «فیلمی که اخیرا در مورد حمله به خوابگاه دانشجویان پخش شد نشان می‌دهد که تا چه اندازه روحیه فرقه‌گرایی، سبعیت ایجاد می‌کند.» وی افزود: «به نظر کسانی که مشغول ضرب‌وشتم دانشجویان هستند، فرزندان این ملت از حیوانات هم کم‌ارزش‌تر می‌نماید و فاجعه‌بارتر اینکه در سطوح مختلف، مسئولین می‌گویند که نمی‌دانند حمله‌کنندگان چه کسانی هستند.»

دفتر تحکیم وحدت
شورای تهران دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای اعلام کرد که سکوت در برابر حمله به کوی دانشگاه تهران، در حکم تأیید این جنایت دانست. این بیانیه در پی انتشار فیلمی از حملهٔ نیروی انتظامی و مأموران لباس شخصی به کوی دانشگاه تهران، پس از انتخابات پرمناقشهٔ ریاست جمهوری خرداد ماه، منتشر می شود.
حسین ساجدی نیا - فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ
به گزارش خبرگزاری مهر فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به فیلم منتشر شده از کوی دانشگاه گفت: سیستم قضائی کشور پیگیر این موضوع است و اقدامات لازم را انجام می دهد، ضمن اینکه توسط یک تیم کارشناسی صحت و سقم این فیلم در حال بررسی است.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
مرد

 
حملات
ناجوانمردانه به آینده سازان مملکت اشتباهی تاریخی است که تمامی حکومت های دیکتاتوری تا کنون در مجامع خود انجام داده اند. این حرکتها در طول تاریخ به کرات تکرار شده است. دود این آتش به چشم کسی جز حاکمان مستبد و فرومایه نخواهد رفت. قذافی رو دیدین چکارش کردن. این دیکتاتور هم به همون سرنوشت دچار می شود.
     
  
مرد

 
درود من بر تمامی برادرانم و خواهرانم در ایران بزرگ که با به خطر انداختن جان خود همواره یاد آن فداکاری ها رو

در کوی دانشگاه تهران طی این سال ها برای نسل من و نسل های بعد زنده نگاه داشتند.

درود پروردگار مهر و عشق بر شما باد.

مرسی از این تاپیک و پست های زیبایی که گذاشتید.

***** PERSIAN GULF***** &خلیج پارس&
     
  
مرد

 
خسته از «انقلاب» و «آزادی»، فندکی درمیاوری... شاید

هجده «تیر» بی سرانجامی، توی سیگار «بهمنت» باشد




راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

SexyBoy
 
عزت‌الله ابراهیم‌نژاد


عزت الله ابراهیم نژاد فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه چمران اهواز و یکی از قربانیان حمله انصار حزب الله و نیروی انتظامی به خوابگاه دانشجویان در کوی دانشگاه تهران است. او فعالیت‌های سیاسی دیگری نیز در دوران دانشجویی داشته و دفتر شعری هم از وی پس از قتلش به چاپ رسید. عوامل قتل وی هیچگاه محاکمه نشدند و خود او پس از مرگ توسط دادگاه انقلاب متهم به اقدام علیه امنیت ملی شد. وکالت خانواده وی را شیرین عبادی و حجه السلام دکتر رهامی بر عهده داشتند. در ابتدا برخی از مقامات دولتی از قرار گرفتن نام او در لیست شهدا خبر دادند اما بنیاد شهید حاضر به قبول شهادت وی نشد.


کوی دانشگاه

وی در حال گذراندن دوران سربازی در ستاد مشترک سپاه پاسداران در تهران بود که برای دیدن دوستان خود به خواب‌گاه کوی دانشگاه تهران می‌رود و به‌این دلیل در هنگام یورش به خوابگاه دانشجویان در کوی دانشگاه تهران بوده‌است. برادر وی پیرامون چگونگی قتل می‌گوید:

انصار حزب‌الله عقب‌نشینی می‌کردند، نیروهای‌شان را آماده می‌کردند و دوباره حمله می‌کردند. دقیقاً جریان کشته شدن عزت را بخواهم برای‌تان بگویم باید اشاره کنم که ما کسی را که ضربه نهایی را زد، به دادگاه هم احضار کردیم اما متاسفانه دادگاه او را قبول نکرد، ولی ما همچنان بر روی حرف خودمان هستیم. زمانی که عزت را زدند، جلوی همان در اصلی کوی دانشگاه، بین دانشجوها بود. یک لحظه او را می‌کشند کنار. یعنی سه چهار نفر می‌ریزند روی او و بچه‌ها که از دور داشتند نگاه می‌کردند دیدند ریختند سر عزت و با باتوم و زنجیر به جانش افتادند. چون قوزک پای عزت شکسته بود، زمانی که جنازه را آوردند، ران و دقیقاً کتف و دو دست او شکسته بود، فیلم آن هم هست دقیقاً. تمام پشت بدن او همه جای زنجیر بود. دانشجوها موقعی که دیدند دارند او را می‌زنند، یک دفعه حمله کردند. متاسفانه یک کمی دیر عمل کردند و یکی از آن‌ها اسلحه را درآورد و دقیقاً از همان فاصله یک متری شلیک کرد به سر او که به چشم چپش اصابت کرد و وارد ناحیه مغز او شد. لحظه‌ای که این اتفاق برای او افتاد، دقیقاً ده دقیقه به هفت بود.


دادگاه

خانواده قاتل وی را شناسایی و به دادگاه معرفی کردند. یکی از شاهدان قتل نیز با حضور در کمیسیون اصل نود مجلس مشاهدات خود را از قتل وی گفت. دادگاه بدون حضور خانواده عزت ابراهیم نژاد، همه متهمین پرونده را تبرئه کرد. خانواده عزت ابراهیم نژاد همچنین از پلیس و شبه نظامیان انصار حزب‌الله نیز به دادگاه نظامی شکایت کردند که هیچ‌گاه به نتیجه نرسید و خانواده او برای عدم پیگیری قتل وی توسط نهادهای امنیتی تحت فشار قرار گرفتند. دادگاه انقلاب هم نیروهای انصار حزب الله و هم عوامل پلیس را تبرئه کرد و تنها یک سرباز بدلیل دزدیدن ریش تراش محکوم شد.

خود او پس از مرگ، توسط دادگاه انقلاب، به‌دلیل شرکت در اعتراضات، سنگ شعار دادن و مقاومت علیه نیروهای انصار حزب الله، به اقدام علیه امنیت ملی محکوم گردید.

انتشار مطلبی توهین آمیز در وبلاگ شخصی مسعود ده نمکی باعث شد خانواده عزت ابراهیم نژاد برخی اطلاعات خود پیرامون قتل وی را منتشر کنند که حاکی از دست داشتن ده نمکی و مهدی صفری تبار، پسر امام جمعه اسلامشهر در قتل وی است :

در ۱۸ تیر ۱۳۷۸، عزت را شبانه و تک وتنها به گوشه‌ای کشاندی و با ضربات چاقو، زنجیر خودت و دوستانت، عزت را از پا درآوردی و در نهایت با تیر خلاص مهدی صفری تبار پسر امام جمعه اسلامشهر (فرمانده سپاه) که در شقیقه و چشم چپ عزت وارد کرد او را از پای در آوردید... هر چند که ما تک وتنها بودیم و هستیم و زورمان نرسید که شما را به پرونده دادگاه ۱۸ تیر بکشانیم ولی مطمئن باش خداوند، تو را به دادگاه خودش خواهد کشید و دیگر آنجا نه رهبری هست و نه سپاهی و نه دیگر کسی که تو را تبرئه کند.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
فرشته علیزاده
زادروز: سبزوار
درگذشت: مدتی بعد از ۱۸ تیر ۱۳۷۸ پس از بازداشت زیر شکنجه
آرامگاه: گورستان خاوران
ملیت: ایرانی
نقش‌های برجسته: وقایع ۱۸ تیر ۱۳۷۸



فرشته علیزاده فعّال دانشجویی دانشگاه الزهرا و مسئول برد انجمن این دانشگاه بود که در میان درگیری‌های پس از حمله شبه‌نظامیان انصار حزب الله و پلیس به خوابگاه دانشجویان در کوی دانشگاه تهران در وقایع ۱۸ تیر ۱۳۷۸ ناپدید شد. منابع دانشجویی معتقدند که وی کشته شده‌است.

علی اکبر موسوی خوئینی نمایندهٔ مجلس ششم ۴ سال پس از واقعه ۱۸ تیر در همایشی که در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شده بود، گفت علیزاده توسط ماموران امنیتی ربوده شد و هیچ نهادی مسئولیت آن‌را به عهده نمی‌گیرد. مادر فرشته علیزاده بر اثر فشارهای روحی سکته قلبی کرد و درگذشت. خانوادهٔ وی در تلاش برای پیگیری سرنوشت او از طریق سازمان ملل برآمدند. مجموعهٔ فعالان حقوق بشر در ایران ادعا دارد ۷ نفر در واقعه حمله به کوی دانشگاه کشته شده‌اند که تاکنون فقط هویت عزت‌الله ابراهیم‌نژاد و فرشته علیزاده روشن شده‌است.

امیر فرشاد ابراهیمی ( یکی از رهبران انصار حزب‌الله که از این گروه جدا و پس از ۱۸ ماه انفرادی و شکنجه و دو سال حبس ایران را ترک کرد) پیرامون قتل وی می‌گوید که او پس از بازداشت زیر شکنجه جان سپرده و در گورستان خاوران دفن شده‌است.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 

پایان زندگیمان زمانی آغاز می شود که درباره ی مسائل مهم ساکت می مانیم....

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

SexyBoy
 
منوچهر محمدی


منوجهر محمدی از رهبران جنبش دانشجویی ایران
زادروز: آمل، ایران
محل زندگی: آمریکا ، لس آنجلس
ملیت: ایرانی
والدین: گل جهان اشرفپور و محمد محمدی


منوچهر محمدی از رهبران دانشجویی درگیر در اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر ۱۳۷۸ بود. وی پس از قتل برادرش اکبر محمدی در زندان اوین موفق شد از ایران خارج و به آمریکا سفر کند تا فعالیت‌های سیاسی خود را از این کشور ادامه دهد.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
بیوگرافی خلاصه منوچهر محمدی


ورود به آمریکا و طرح شکایت از خامنه ایی و سران جمهوری اسلامی در دادگاه بین المللی لاهه


۱- دانشجوی سابق در دو دانشگاه ایران در رشته‌های اقتصاد دانشگاه دولتی تهران و حقوق دانشگاه پیام نور (۱۳۷۲-۱۳۷۸ خورشیدی).

۲- مؤسس و دبیر کلّ اولین تشکل مستقل سیاسی دانشجویی بعد از انقلاب فرهنگی‌ در ایران به نام‌های سازمان دانشجویان روشنفکر ایران (۱۳۷۳-۱۳۷۷ خورشیدی)، سازمان دانشجویان روشنفکر مسلمان (۱۳۷۷-۱۳۷۸ خورشیدی) و اتحادیه ملی‌ دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ایران (۱۳۷۸-۱۳۸۴ خورشیدی).

ناگفته نماند انقلاب فرهنگی‌ یعنی‌ تعطیلی دانشگاهها و نیز اخراج تمامی اساتید و دانشجو یان دگراندیش از سال ۱۳۵۹-۱۳۶۱ خورشیدی (دو سال پس از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷) از دانشگاهها ی ایران از سوی رژیم ولی فقیه.

۳- مؤسس و دبیر اولین تشکل مستقل حقوق بشری دانشجویی بعد از انقلاب فرهنگی‌ در ایران به نام کمیتهٔ دفاع دانشجویان از زندانیان سیاسی (۱۳۷۷-۱۳۸۳ خورشیدی).

ناگفته نماند کمیتهٔ دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی که ماهها بعد از تاسیس کمیتهٔ دفاع دانشجو یان از زندانیان سیاسی و از سوی چند نفر از اعضای سابق این کمیتهٔ بنیان گذاشته شد هیچ ارتباطی‌ با این کمیته ندارد . این کمیته (کمیتهٔ دفاع دانشجویان از زندانیان سیاسی) در سال ۱۳۸۴ خورشیدی منحل اعلام شد .

۴- یکی‌ از موسسین طرح ائتلاف میان گروههای دانشجویی غیر حکومتی به نامه جبهه‌ متحد دانشجویی (۱۳۷۶-۱۳۸۴) و نیز یکی‌ از اعضای شورای مرکزی جبهه‌ دمکراتیک ایران.

۵- قرار گرفتن در لیست ترور ۵۰ نفره و ۱۶۹ نفره دگراندیشان در دورهٔ تصدی قربانعلی دری نجف آبادی در وزارت اطلاعات به عنوان وزیر.

خوشبختانه عوامل متعددی از جمله مسافرت ۴ ماهه منوچهر به آمریکا‌ و اروپا جهت سخنرانی‌ در سال۱۳۸۶ خورشیدی وهمزمان افشای قتلهای زنجیره‌ای از سوی وزارت اطلاعات دولت اصلاحات به علت دو دستگی در آن وزارت درسال ۱۳۷۸ خورشیدی مانع اجرای قتل او گردید.

۶- هدایت بزرگترین اعتراضات صنفی دانشجویی در خوابگاه‌های دانشجویی کوی دانشگاه تهران و کوی دانشگاه بهشتی‌ (ملی‌ سابق) در سال۱۳۷۶ خورشیدی همراه با برادرش اکبر محمدی و در نتیجه آن به پیروزی رساندن آن اعتراضات صنفی در جهت تشکیل شوراهای صنفی بدوا در آن دو دانشگاه و به دنبال آن به پیروی از آن در تمامی دانشگاه‌های ایران.

۷- شناخته شدن متهم ردیف اول بزرگترین قیام دانشجویی در کوی دانشگاه تهران در ۱۸ تیرماه ۱۳۷۸ خورشیدی در کنار برادرش اکبر محمدی به عنوان متهم ردیف دوم آن قیام از سوی دادگاه انقلاب تهران و به دنبال آن تحمل ۷ سال‌و ۲ ماه حبس دو برادر از جمله جمعاً ۳۷ ماه حبس انفرادی آن دو در زندانهای مخوف رژیم از جمله زندانهای اوین، ساری و قائمشهر وابسته به سازمان کل زندانهای کشور، توحید و ۲۰۹ وابسته به وزارت اطلاعات و نیز ۵۰۰ وابسته به دو نهاد قوه قضائیه و سپاه پاسداران.

این حبس‌ها همراه بوده است با اعمال شدیدترین شکنجه‌های جسمی‌ و روانی‌، که از جملهٔ شکنجه‌های جسمی‌ عبارت بود از، شلاق با کابل‌های سیمی به کفّ پا و اعضای بدن، شکستن دندانها و دنده‌های بدن با ضربات مشت و لگد آن هم زمانی‌ که دو دست و پای آنان کاملا بسته شده بود و یا اعمال شکنجه‌های مهلک و دردناکی چون آویزان کردن به صورت قپانی و یا ایجاد صدای گوش خراش موتور قوی در اتاق انفرادی بسته که تحریک کننده مغز و اعصاب بود ه است و ... و اما شکنجه‌های روحی و روانی‌ عبارت بود ه است از اجرای اعدام وحشت از طریق انداختن طناب دار به گردن منوچهر و اکبر در ۳ مرحله و یا تقلید صدای ناله پدر، مادر و خواهر در شکنجه گاه به هنگام شکنجه بر روی منوچهر و اکبر به منظور تضعیف روحیه دو برادر و یا ماه ها شکنجه آنان در شکنجه گاه در کنار یکدیگر.

شدت شکنجه‌های وحشیانه رژیم بر روی منوچهر به حدی بود که بر اثر آن منوچهر را مجبور ساختند تا به عنوان متهم ردیف اول جنبش کوی دانشگاه، به اصطلاح علیه خود به اعترافات تلویزیونی دست بزند، متن اعترافات توسط سه روحانی از جمله آیت‌الله حسینیان تهیه شده بود و منوچهر مجبور به بازگویی نوشته‌های این سه روحانی تحت عنوان اعترافات می‌‌گردد. محور اول به اصطلاح اعترافات چیزی نبود بجز فعالیت‌های سیاسی و حقوق بشری از جمله سفر به ایالات متحده آمریکا و اروپا در سال ۱۳۷۸ خورشیدی به دعوت مجامع سیاسی، حقوق بشری، فرهنگی‌ و دانش گاهی‌ به منظور تشریح دیدگاه‌های جنبش سکولار و مستقل دانشجویی.

محور دوم اعترافات تلویزیونی این بود که اعلام کند که هدف عوامل غرب از دعوت او برای سخنرانی در آمریکا و اروپا دعوتی بود صرفاً برای آموزش ایشان در جهت سر نگونی رژیم ولی‌ فقیه از طریق ایجاد زمینه برای قیام دانشجویی در کوی دانشگاه تهران .

اتهام ویژه دیگر از مجموعه ده‌ها اتهام که رژیم تا هفته‌ها در تلویزیون های انحصاری خود علیه منوچهر مطرح کرده بود استناد به حمایت و پشتیبانی رسانه‌های فارسی زبان برون مرزی از او و افکار او بود، رژیم مرتب تا هفته‌ها اعلام مینمود حمایت این رسانه‌ها از او و اندیشه‌های او چه قبل و چه بعد و چه به هنگام سفر خارجی‌ او نشان از بزرگ نمایی ایشان به منظور اجرای توطئه‌های خارجی‌ در جهت سر نگونی رژیم ولی‌ فقیه توسط شخص مستعدی مثل او داشته است. در حقیقت رژیم با پخش مکرر این اعترافات دو هدف عمده را دنبال می‌‌کرد، نخست آنکه قیام ۱۸ تیر را ساخته و پرداخته عوامل خارجی‌ جلوه دهد و دوم آنکه زمینه صدور احکام سنگین علیه منوچهر و اکبر را فراهم سازد تا به زعم خود بعد از این، شکل گیری احتمالی‌ جنبش مستقل دانشجویی را در نطفه خفه سازد. بخش هائی از این به اصطلاح اعترافات در گوگل و یو تیوب قابل دسترسی‌ می‌‌باشد.

۸ - هدایت بسیاری از دیگر میتینگ ها، اعتراضات و فراخوان‌های بزرگ دانشجویی در دانشگاهها.

۹- به قتل رسیدن برادرش اکبر محمدی در سال ۱۳۸۶ خورشیدی در زندان اوین، اکبر پس از هفت سال تحمل شکنجه‌های وحشیانه در راه دفاع از آزادی و خصوصا مقاومت شجاعانه به هنگام اعتصاب غذا همراه با فجیع ترین و شدیدترین شکنجه‌ها در زندان اوین به قتل رسید. به همین جهت دانشجویان و مردم ایران نام سمبل مقاومت را بر او نهادند. به دنبال قتل اکبر، منوچهر از فرصت مرخصی جهت شرکت در مراسم خاک سپاری برادرش استفاده کرد و در یک فرصت مناسب با همکاری انسان دوستانه حزب دمکرات کردستان ایران، ابتدأ از ایران به عراق گریخت و سپس از آنجا با کمک انسان دوستانه نیروی زمینی‌ و هوأیی ایالات متحده، به آمریکا انتقال یافت. او از رفتار حقوق بشری دولت، نیروی زمینی‌ و هوأیی آمریکا که باعث نجات جان او شدند سپاسگزاری می‌کند اما معتقد است که حفظ استقلال مبارزات برای او اصل است. لذا او با این ایده همچنان در این کشور به مبارزات مدنی و فعالیت های حقوق بشری برای رهأیی ایران مشغول می‌‌باشد.

۱۰- بازداشت پدر و مادر او به نامهای محمد محمدی و گلجهان اشرفپور در چندین مرحله، آن هم همراه با ضرب و شتم وحشیانه بطوری که آثار ناشی‌ از ضرب و شتم بر بدن مادرش مشهود بوده و همچنان تحت درمان پزشک قرار دارد.

۱۱- بازداشت خواهرش خدیجه (سیمین) محمدی بطوری که بازجویان بازداشتگاه ۲۰۹ وزارت اطلاعات مستقر در زندان اوین بارها خواهرش را تهدید به تجاوز کرده بودند و آثار روحی ناشی‌ از این تهدید با گذشت سالیان بعد از آزادی همچنان در او به قوت خود باقیست. هم اکنون سیمین دانشجو، پناهنده سیاسی و فعال حقوق بشری در آمریکا می‌‌باشد.

۱۲- بازداشت برادر کوچکترش رضا محمدی و نیز اخراج وی از کار صرفاً به خاطر ارتباط نسبی با منوچهر و اکبر و نیز ناکام ماندن طرح ربایش وی برای اجرای قتل از سوی رژیم در دو مرحله. هم اکنون رضا در کنار همسرش آزیتا و پسر یازده ساله ‌اش فرحان (اکبر) به عنوان پناهنده سیاسی، زندگی‌ تبعیدی خود را در آمریکا سپری می‌‌کند.

۱۳- نا‌ کام ماندن سؤقصد به جان دیگر خواهرش نسرین محمدی در خارج از ایران صرفاً به علت فعالیت‌های حقوق بشری و نیز مصاحبه با رسانه‌های فارسی زبان در جهت دفاع از برادران زندانی خود و دیگر زندانیان سیاسی در ایران. هم اکنون نسرین علاوه بر فعالیت‌های حقوق بشری با دریافت کارت هنرپیشگی و عضویت سگ در هالیوود به کار هنری مشغول می‌‌باشد.

۱۴- به آتش کشیدن خانه پدر و مادر او در تاریکی‌ شب از سوی رژیم با اهدافی چون ایجاد رعب و وحشت در دل اعضای خانواده و در نهایت به زعم آنان وادار نمودن تمامی اعضای خانواده به عقب نشینی از اصول مبارزاتی خود، آن هم به هنگامیکه منوچهر در زندان بود و اکبر نیز بعد از مرخصی از زندان و پس از سه عمل جراحی دوران نقاهت را در منزل بسر میبرد.

۱۵- اهدای جایزه سال ۲۰۰۷ از سوی موسسه مسا یکی‌ از بزرگترین و مهمترین موسسات مطالعاتی- تحقیقاتی‌ آمریکا در امور خاور میانه، مشترکأ به منوچهر و اکبر به منظور قدردانی‌ از کوشش‌های دو برادر که زندگی‌ خود را تقدیم در راه آزادی کردند. این جایزه در حضور بیش از هزار استاد فرهیخته و محقق دانشگاه‌ها ی آمریکا، کانادا و خاور میانه به مدت کوتاهی بعد از تبعید منوچهر به آمریکا در مراسم رسمی‌ سالانه به او و برادر شهیدش اکبر اهدأ گردید. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این موسسه، میتوانید به آدرس این سایت مراجعه نمأیید. www.mwsa.arizona.edu/excellence/academic.htm

۱۶- اعطای بورس شش ماهه از سوی موسسه ان ای دی یکی‌ از بزرگترین و مهمترین موسسات مطالعاتی تحقیقاتی‌ در واشنگتن دی سی‌ به منوچهر کمی‌ بعد از تبعید او به آمریکا جهت اطلاعات بیشتر در مورد این موسسه میتوانید به آدرس این سایت مراجعه نمائید. www.ned.org

۱۷- دبیر اجرأیی موسسه غیر انتفأعی و غیر دولتی ثبت شده در آمریکا به نام بنیاد مدنی و حقوق بشری اکبر محمدی (شروع فعالیت تیر ماه ۱۳۸۹ خورشیدی).
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

SexyBoy
 
متهم ردیف اول اعتراضات دانشجویی کوی دانشگاه تهران

در پی سرکوب جنبش دانشجویی، منوچهر محمدی به همراه برادرش اکبر محمدی و تعداد زیادی از دانشجویان دیگر در طی اعتراضات دانشجویی کوی دانشگاه تهران شبانه دستگیر شد. وزارت اطلاعات طی پنج اطلاعیه از منوچهر محمدی به عنوان متهم ردیف اول اعتراضات دانشجویی یاد کرد و با نمایش فیلمی که از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد وی را مسئول و متهم ردیف اول حوادث کوی دانشگاه تهران معرفی کرد.

نهایتا منوچهر محمدی به همراه برادرش اکبر محمدی و تعداد زیادی از دانشجویان در دادگاه انقلاب تهران به اعدام محکوم شد، اما پس از چندی حکم او به ۱۵ سال حبس تقلیل یافت.
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
صفحه  صفحه 3 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
مناسبتها

۱۸ تیرماه سالروز حمله به کوی دانشگاه تهران


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA