انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 2 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

کنسول های بازی


مرد

 
رستوران وارکرافتی در پکن



علاقه وافر به این بازی یک آقای خوش ذوق چینی را بر آن داشت تا یک رستوران با محیط زیبای این بازی راه اندازی کند. مشتریان گرامی در بدو ورود خود بافضایی که از انیمیشن این بازی الهام گرفته شده است روبه رو می شوند. یکی از شخصیت های این بازی به شما در پذیرش سفارش و تحویل غذا کمک می کند. بعد از صرف غذا شما می توانید از ترمینالهای مختلف به اکانت های بازی وار کرافت وارد شده و با خیال راحت و شکمی سیر به ستیز برخیزید.


در سالن اصلی صرف غذا نیز یک نمایشگر LCD بزرگ در نظر گرفته شده و صحنه های بازی وارکرافت بر روی آن پخش می شود تا شوق بازی و ستیز را با دیگر حضار تقسیم کنید.

اگر اکانت بازی شما نیز مدتی است که غیر فعال شده و هوس بازی کرده اید می توانید به این رستوران در پکن مراجعه کنید. غذای وارکرافتی بخورید و وارکرافت بازی کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

Mind Flex شرکت Mattel، يک بازی برای مغز



خوره های بازي های کامپيوتری (Gamer) اکثرا به عنوان افراد سست و تنبلی شناخته می شوند که ساعات زیادی از وقت شان را فقط به فشردن دکمه ها می گذرانند، بدون اینکه کمترین کار فکری و ذهنی انجام دهند. Wii این وضعیت را کمی تغییر داد و بچه ها (و البته والدین شان!) را مجبور کرد که برای بازی حداقل از روی کاناپه شان بلند شوند. اما این کنسول برای افزایش فعالیت های مغز کار چندانی نتوانست انجام دهد!


برنامه هوشیار و بیدار و آن اعصاب سنج بزرگش را که به یاد می آورید؟ برای کسانی که نسبت به بازی های کودکانشان کمی وسواس بیشتری دارند، شرکت Mattel یک اعصاب سنج ذهنی را در نمایشگاه CES 2009 عرضه کرد. یک بازی بر پایه امواج مغزی که قادر است فعالیت های ذهنی شما را تشخیص دهد و از آنها برای تنظیم ارتفاع توپ شناور بر روی ستونی از هوا استفاده کند. حال شما با تمرکز ذهنی توپ را بالاتر می برید و با عدم تمرکز و استراحت ذهنی آن را پایین می آورید. در این دستگاه شش شیوه مختلف بازی تعریف شده اند که شما باید توپ ارغوانی رنگ را از بالا، پایین و داخل حلقه های دستگاه عبور دهید. و حتی هنگام مسابقه با دوستان تان برای این کار زمان تعیین کنید. البته تنها مشکل این دستگاه این است که ممکن است بعد از مدتی بازی کردن دچار سردرد شوید. شاید فکر کنید که 80 دلار برای این وسیله مبلغ زیادی باشد، اما اگر به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر اوقات چه هزینه هایی را برای سرگرمی می پردازید که هیچ فعالیت ذهنی را هم در بر ندارند،آنگاه این قیمت معقول تر به نظر می رسد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دست ها را باید شست، جور دیگر باید نیتندو بازی کرد



یک ایده شاهکار. تا حالا صابون به شکل دسته کنسول بازی دیده بودید؟ خب حالا دارید می بینید. حیف نیست بعد از یک بازی حسابی با نیتندو دستتان را با صابون «نخل داروگر» بشورید؟


اگر طرفدار پلی استیشن هستید نگران نباشید. چرا که صابون در طرح دسته پلی استیشن هم موجود است. فقط یک کم برای شستن بد دست است.


هر عدد از این صابون ها با قیمتی حدود پنج دلار به فروش می رسند
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
با گیتار هیرو واقعا گیتاریست شوید



گر از علاقه مندان بازی های کامپیوتری باشید و یا حتی اگر زیاد هم علاقه مند نباشید به احتمال قوی با بازی گیتار هیرو آشنا هستید. در هنگام این بازی شما حس می کنید که توانایی نواختن گیتار اکترونیک را دارید و از نواختن موسیقی در حد یک گیتاریست لذت می برید و دقیقا همین موضوع دلیل انتقاد نوازندگان، از این بازی است. زیرا هرگز با کسب مهارت در این بازی موفق به نواختن گیتار واقعی نمی شوید.


محققان کمپانی Zivix نوید داده اند که محصول جدید این شرکت به نام Headliner با قیمت 250 دلار، فاصله بین نوازندگان گیتار هیرو و گیتاریست های واقعی را کم خواهند کرد. آنها موفق به طراحی گجت جدیدی با طراحی مشابه گیتار الکترونیک و استفاده از حسگرهایی جدید بر روی دسته گیتار شده اند تا این ابزار هم در بازی های کامپیوتری و هم برای نوازندگان گیتار قابل استفاده باشد. بنابراین با نواختن این گیتار جدید شما عملا یک گیتاریست واقعی خواهید بود.


هنوز زمان دقیق ارایه این محصول به بازار اعلام نشده است اما شرکت زیویکس اعلام کرده که تا پایان سال جاری میلادی این گیتار را به بازار ارایه خواهد کرد
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
قلاب ماهیگیری جدید بازی های کامپیوتری را به عمق می برد



آیا تا به حال به ماهیگیری رفته‌اید؟ اگر اینطور بوده چقدر شانس گرفتن یک ماهی درست و حسابی را داشته‌اید؟


این وسیله غیر معمول، در واقع یک چوب ماهیگیری برای کنسول بازی Xbox360 است. قبلاً هم وسایل مختلفی از تفنگ‌های لیزری گرفته تا گیتار برقی مخصوص کنسول های بازی عرضه شده است، اما این چوب ماهیگیری که برای Xbox360 طراحی شده، ظاهراً جدید ترین ابزار جانبی آنها تا امروز است که بسیار واقعی‌تر از بقیه به نظر می‌رسد.


اگر هنوز لذت ماهیگیری را تجربه نکرده‌اید و به آن علاقه دارید، یا به تمرین بیشتری برای کسب تجربه در این کار احتیاج دارید، دوست ندارید با اتصال این چوب به Xbox360 خود بدون اینکه خیس شوید ماهی بگیرید؟

این لنس ماهیگیری با قیمت 69 دلار برای اکس باکس ارایه شده است و به زودی برای نیتندور wii و کامپیوتر هم به بازار عرضه خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پی اس پی کشويی با 16 گیگابايت حافظه و بلوتوث



این تصوير پی اس پی جديدی است که با نام !PSP Go هفته آينده در نمایشگاه E3 (Electronic Entertainment Expo) که در آمريکا برپا خواهد شد، به نمایش در می آيد.


مطمئناً وقتي بازی خورهای عزيز بدانند علاوه بر ظاهر کشویی و جذابی که برای اين پی اس پی جدید طراحي شده، 16 گیگابايت حافظه فلش و بلوتوث نیز به آن اضافه شده است، برای داشتنش سر و دست می شکنند.


با داشتن 16 گیگابایت حافظه داخلی در اين پی اس پی می توانید همه موسيقی ها، ويدئوها و مهمتر از همه بازیهای مورد علاقه خود را به همراه داشته باشید. البته يک اسلات ميکرو اس دی هم برای کسانی که به حافظه بیشتری نياز دارند در آن تعبیه شده است، ضمن اینکه وزنش 43 درصد کمتر از PSP-3000 است و صفحه نمايش 3.8 اينچی آن لذت داشتنش را بیشتر می کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سونی دسته جدید پلی استیشین 3 را معرفی کرد، گامی دیگر به سوی آینده



شرکت سونی دسته جدیدی را برای کنسول بازی پلی استیشن خود معرفی کرد که قادر است به راحتی دسته کنسول «نیتندو وی» پشت سر بگذارد. این دسته در نگاه اول شباهت زیادی به دسته کنسول نیتندو وی دارد اما اگر ویدیو معرفی آن را ببینید نظرتان کاملا تغییر خواهد کرد.


دسته جدید، حرکات دست شما را در سه بعد و به طور بسیار دقیق شبیه سازی می کند. علاوه بر این، با داشتن چند دکمه و یک حباب نورانی در سر آن، امکاناتی را به شما خواهد داد که دیدن آن بسیار جالب است.


سونی اعلام کرده که این دسته از بهار سال 2010 برای کنسول PS3 به بازار ارایه خواهد شد. اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است. در ویدیوی معرفی گفته می شود که این طرح اولیه است و شکل نهایی دسته تغییر خواهد کرد. ضمنا تمام معرفی این دسته به صورت زنده ارایه شده و به گفته مهندس سونی از ویدیوهای از پیش آماده برای تبلیغ دسته جدید استفاده نشده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پروژه ناتال مایکروسافت: بازی های کامپیوتر بدون دسته بازی



خود شما دسته بازی هستید! این شعار پروژه مایکروسافت برای متحول کردن بازی های کامپیوتر است. در این پروژه که برای کنسول بازی Xbox مایکروسافت طراحی شده است هیچ دسته ای وجود ندارد. سیستمی که در مقابل شما قرار می گیرد کل بدن را اسکن کرده و حرکات بدن شما را به صورت سه بعدی به محیط بازی منتقل می کند.


پروژه جدید مایکروسافت تلاش می کند که بازی های کامپیوتری را بیشتر از همیشه وارد دنیای واقعی بکند. و به همین خاطر به مجموعه از عملیات های تشخیصی مانند تشخیص چهره مجهز است.

این سیستم قادر به شناسایی افراد از روی صدا هم هست و برای مثال شما یک مسابقه را خواهید دید که در آن مجری کامپیوتری مسابقه شرکت کنندگان را از روی صدایشان تشخیص می دهد.


برای ساخت ابزار جدید از سنسورهای حساس و ویژه ای استفاده شده که شامل دوربین، میکروفن، سنسور تشخیص عمق و فضای سه بعدی و پردازشگر مخصوص است.


ایده مایکروسافت افراد زیادی را به هیجان در آورده است. اما بهتر است که عجله نکنید. بر خلاف دسته جدید سونی که در نارنجی با آن آشنا شدید، پروژه Natal هنوز دارای زمان بندی ارایه شده ای برای عرضه عمومی نیست و بیشتر می توانید به آن به عنوان طرح اولیه از یک ایده فوق العاده نگاه کنید که هنوز برای رسیدن به آن باید چند سالی صبر کرد
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پی اس پی جديد سونی رسماً معرفی شد



الاخره سونی پی اس پی جديدی که خبر آن را چند روز پیش در نارنجی خوانديد، رسماً در نمايشگاه E3 معرفی کرد.


از مهمترین نکاتی که سونی درباره PSP Go به آن پرداخته، صفحه نمایش آن است که 3.8 اینچ و بزرگتر از صفحه نمايش PSP-3000 است و همچنین 50 درصد کاهش سايز و حدود 40 درصد کاهش وزن که نسبت به PSP-1000 دارد. البته لازم است بدانیم اين کاهش حجم 50 درصدی در قطر PSP Go بوده که در حدود 16.5 میلی متر است.


بزرگترين عاملی که منجر به این کاهش اندازه و وزن در PSP Go شده، UMDاست. UMD در واقع يک ديسک خوان، مانند درایوهای ديگر بود که سونی آنرا انحصاراً برای پی اس پی ساخت. ديسکهای UMD بخاطر اندازه کوچک و حجم بالای ذخيره سازی اطلاعات (معادل 1.8 گیگابایت) گزينه ای مناسب برای بازی های پر حجم و با کيفيت پی اس پی بودند اما سونی در ساخت PSP Go برای کاهش حجم و وزن، این درايو را حذف کرده است و دارندگان PSP Go باید بازی های آن را با پرداخت هزينه از شبکه پلی استیشن (PlayStation Network) در حافظه 16 گيگابايتی PSP Go و یا در مموری استيک آن ذخيره کنند و سپس از بازی با آن لذت ببرند.


اما کار به صفحه نمایش بزرگتر، سایز و وزن کمتر، حافظه 16 گيگابايتی و بلوتوث ختم نمی شود. سونی اعلام کرده اين پی اس پی نه تنها با سایر محصولات سونی سازگار است و دسترسی به آنها را ممکن می سازد، بلکه با استفاده از شبکه پلی استیشن (PSN) می توانید علاوه بر بازی، آهنگهای مورد علاقه خود را نیز روی آن بارگزاری کنيد. چیزی شبيه iTunes اپل که برای آيپاد راه اندازی شد.


قيمت اولیه PSP Go که از اول اکتبر در آمريکا و اروپا و از اول نوامبر در ژاپن عرضه می شود، 249 دلار خواهد بود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سری پنجم ایکس باکس 360 لپ تاپی



آخرین سری ایکس باکس 360 لپ تاپ مانند یا Xbox 360 Laptop Version 5 ساخته شد.


بن هِک طراح این دستگاه می گوید: «چند ماه پیش اعلام کردیم که می خواهیم ایکس باکسی طراحی کنیم که کمی جمع و جورتر و پرتابل باشد. و الان ما موفق شده ایم. با اینکه این نسخه به نسخه های قبل شباهت دارد اما من آن را یکبار کامل و از ابتدا طراحی کردم.»


مشخصات این ایکس باکس عبارتست از:
یک پورت شبکه
WiFi
یک آمپلی فایر جدید که نسبت به قبلی ها صدای خیلی بهتری دارد
یک دستگاه دی وی دی خوان
حسگر مادون قرمز برای کنترل از راه دور
2 پورت USB
مادربورد جاسپر


این دستگاه نسبت به سری های قبل شباهت بیشتری به لپ تاپ دارد. طبق معمول مشکل اصلی این دستگاه نیز قیمت بالای آن است و شما برای داشتن آن احتمالا باید هزینه سنگینی پرداخت کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 2 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
بازی های کامپیوتری

کنسول های بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA