انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 5 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

کنسول های بازی


مرد

 
پلی استیشن پرتابل ۲ سونی معرفی شد: با NGP آشنا شوید



بازی خور ها ماه ها است منتظر این خبر هستند و سرانجام دقایقی پیش سونی PSP2 را رسما معرفی کرد. سونی آن را NGP نامیده است با یک نمایشگر ۵ اینچی از نوع OLED و دو دوربین در جلو و عقب. و بخش هیجان انگیزاش پشت آن است که یک صفحه حساس به لمس دارد که می توان از آن برای کنترل بازی استفاده کرد. ‏

بر روی NGP می توانید جی پی اس و 3G هم پیدا کنید و علاوه بر آن Wi‪-‬Fi نیز فراموش نشده است. سونی در مورد قدرت این کنسول قابل حمل ادعای بزرگی دارد و اعلام کرده که این دستگاه به اندازه پلی استیشن ۳ قدرتمند است. ‏

رزولیشن نمایشگر 960 در 544 پیکسل است و سونی وقت زیادی گذاشته تا این دستگاه بازی های اجتماعی و مبتنی بر مکان را به خوبی پشتیبانی کند.




حالا سراغ پشت دستگاه می رویم. این قسمت به حرکات انگشتان حساس است و می تواند حرکات چند انگشت را به صورت همزمان تشخیص دهد. سونی در یک دمو نشان داد که چگونه می توانید با حرکت دادن انگشت روی پشت دستگاه توپ را در یک بازی پرتاب کنید. جالب تر این است که اگر هر نقطه در پشت دستگاه را لمس کنید نمایشگر جلو در نقطه مقابل واکنش نشان می دهد. این بخش جدید کنترلی کمک بزرگی برای بازی ها خواهد بود. ‏

در PSP2 نرم افزاری قرار گرفته که LiveArea نام دارد. این نرم افزار کسانی که در اطراف شما مشغول بازی کردن هستند را پیدا می کند و اگر در حال یک بازی مشترک باشید می توانید یک بازی گروهی به راه بیاندازید. ‏

در پلی استیشن پرتابل ۲ از حافظه جدیدی هم استفاده شده که در این کنفرانس خبری توضیحات بیشتری در مورد اش داده نشد. اما دیگر از UMD خبری نیست. سونی اعلام کرده NGP از تعطیلات سال ۲۰۱۱ به بازار ارایه خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

PlayStation Suite توسط سونی معرفی شد



سونی امروز دوست داشت بمبی در ژاپن منفجر کند و این کار را کرد! سونی به جای معرفی یک تلفن پلی استیشن سراغ یک راه حل نرم افزاری رفته است. این شرکت یک فریم ورک نرم افزاری طراحی کرده که روی چندین پلتفرم مختلف مانند اندروید قابل اجرا است و آن را Play station Suite نامیده است. به این معنی که سونی قصد دارد با این نرم افزار بازی های پلی استیشن را به دنیای تلفن های هوشمند بیاورد. تا همین حالا وعده یک فروشگاه بازی های پلی استیشن با بازی هایی برای تبلت یا اسمارتفون اندرویدی شما داده شده است. سونی در ابتدا می خواهد عناوینی را که در نسخه اول پلی استیشن (PS 1) موجود بود را به دنیای اندروید بیاورد آن هم با یک شبیه ساز. همچنین این شرکت قول داد که این فروشگاه را سال بعد به مرحله بهره برداری برساند. ( گرچه به زودی عناوین زیادی برای آن تکمیل خواهند شد.)


سونی Play Station Suite را فریم ورک مستقلی نامیده که وابستگی به سخت افزار ندارد. از دیگر ویژگی ها توسعه پذیری بالای این فریم ورک است که با وجود عدم وابستگی به سخت افزار به شما اجازه می دهد به تولید بازی های پرتابل برای انواع گجت های دستی بپردازید. (البته طبعا به بستر نرم افزاری معینی نیاز دارد)


سونی اسپانسر PlayStation Certified هم خواهد شد. این یک نهاد برای صدور مجوز و تضمین کیفیت بازی ها خواهد بود. تمام این ها تا این جا به کمک یک فروشگاه به سونی کمک خواهد کرد که حمایت توسعه دهندگان بزرگ دنیای گیم را به همراه عناوین بسیار زیبا و سطح بالا در آینده داشته باشد. لازم نیست که حتما یک تلفن مانند Xperia Play داشته باشید تا بتوانید از این پلتفرم بهره مند شوید. چون از کنترل های لمسی هم پشتیبانی می شود. حتی شما لازم نیست حتما از تلفن همراه استفاده کنید. طبق گفته سونی نسل بعدی پلی استیشن های پرتابل یا همان PSP با بازی هایی که تحت Play Station Suite توسعه داده شده اند سازگاری کامل خواهد داشت. فعلا اطلاعاتی درباره قیمت بازی ها در دست نیست اما فکر می کنیم در کنگره جهانی موبایل ماه آینده، ناگفته ها هم گفته شوند.


دو نکته قابل توجه وجود دارند. یکی این که اندروید 2.3 حداقل سیستم عامل مورد نیاز است و دوم این که عناوینی که برای پلی استیشن پرتابل ارائه خواهند شد، شامل عناوین PS1 که برای اندروید شبیه سازی می شوند، نخواهند بود و عناوین جدید را شامل می شوند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
بازی های پلی استیشن ۳ بر فراز ابرها



ا به حال برایتان پیش آمده خانه دوستتان باشید و بخواید بازی را از ادامه مرحله ای که در خانه رسیده اید ادامه دهید؟ برای جابجای کردن Save بازی ها روش های مختلفی وجود دارد اما شاید راحترین اش این باشد که آنها به صورت خودکار روی یک اکانت اینترنتی ذخیره شوند تا از هر جایی بتوانید بازی را ادامه دهید. سونی به توسعه دهندگانش اعلام کرده است که Play Station 3 در آپدیت جدید نرم افزاری اش به زودی به یک قابلیت جدید مجهز خواهد شد و آن امکان ذخیره سازی بازی ها روی ابر (Cloud) می باشد. رایانش ابری یا Cloud Computing فناوری نوینی است که به کاربران امکان رخیره سازی اطلاعات خود را در اینترنت و در واقع بر روی سرور های شرکت ارایه خدمات را می دهد. البته پردازش اطلاعات دریافت شده روی همان سرور هم از دیگر خدماتی است که روی این فناوری به کاربران ارائه می شود. بدین ترتیب این اطلاعات روی شبکه جهانی اینترنت، از هر مکانی و هر کامپیوتری قابل دسترسی می باشد. ‏



حال که سونی Cloud Saving را معرفی کرده است، شما می توانید بازی هایتان را ذخیره کنید و از هرکجا به آن ها دسترسی داشته باشید و یا آنها را به اشتراک بگذارید. پس اگر می خواهید آخرین مرحله ای را که تمام کرده اید، با دوستتان به اشتراک بگذارید. کافی است از اکانت خود برای این کار استفاده کنید. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که استفاده از این خدمات آنلاین، هزینه هایی را هم دربر خواهد داشت که علاقه مندان می بایست آن را تقبل کنند. ‏



از این پس دیگر گیمر ها دغدغه ای برای دسترسی به مراحل بازی خود نخواهند داشت و این امکان جدید مطمئنا بازی خورهای بیشتری را به سمت کنسول PS3 جذب خواهد کرد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
4 مشکل بزرگ کینکت مایکروسافت



وقتی مایکروسافت، ایکس باکس Slim و کینکت را با آب و تاب فراوان و تشریفات بسیار معرفی کرد، تقریبا همه روی متفاوت بودن و دوران ساز بودن این وسیله اتفاق نظر داشتند. در این که این گجت باعث تحول در گیم پلی بازی ها خواهد شد، هیچ شکی وجود ندارد. اما به هر حال هر گجت و وسیله ای باید به معرض آزمایش گذاشته شود تا بتوان به کاربری صحیح آن، اطمینان کرد. ما هم مدتی است که مشغول بررسی و تست محصول جدید مایکروسافت بوده ایم. در مطالب قبلی از امکانات و مزایای کینکت گفته ایم و حالا در اینجا قصد داریم به برخی مشکلات اش بپردازیم و کاربرد بهتری را هم برای آن بیابیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
فروش ۴۰۰ هزار کنسول بازی نینتدو 3DS در روز اول



کشور ژاپن محل آغاز فروش کنسول بازی پرتابل جدید نیتندو بوده است و به نظر می رسد ژاپنی های خوره فناوری به خوبی از این کنسول جدید استقبال کرده اند. چرا که در همان روز اول ۴۰۰ هزار عدد از آنها به فروش رفته است. ‏

در بعضی فروشگاه ها هم صف های بلندی برای خرید نیتندو 3DS تشکیل شده که چند تایی شان تا ۲۰۰۰ نفر هم رسیده است. تا اینجا خبر آغاز فروش این کنسول بازی سه بعدی با استقبال به همراه بوده است. اما در ادامه باید ببینیم گجت جدید نیتندو در مقابل NGP سونی تا چد می تواند بازار را در دست بگیرد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سونی فروش ۴۱ میلیون پی اس ۳ را جشن گرفت



تا به حال همیشه بیرون کشیدن آمار فروش سخت افزاری از سونی بسیار سخت بوده و آنها معمولا آمارشان را در لفافه ای از آمار و ارقام مبهم می پوشانند. اما این هفته در کنفرانس توسعه دهندگان بازی این شرکت عدد تاثیر گذاری را اعلام کرد: ۴۱میلیون.

این رقم تعداد PS3هایی است که تا کنون در دنیا به فروش رسیده است. جالب اینکه نزدیک به ۸۰ درصد کاربران آنها از خدمات آنلاین پلی استیشن استفاده می کنند. خب بگذارید ببینیم، طبق آمار قبلی شبکه پلی استیشن (PSN) هفتاد میلیون کاربر عضو دارد. ۴۱ میلیون پی اس ۳ فروخته شده که ۸۰ درصد کاربرانشان آنلاین هستند. یعنی اینکه هر کاربر PS3 دو اکانت PSN دارد. یکی برای بازی کردن و یکی هم برای آزار و اذیت و به ستوه آوردن دیگر کاربران آنلاین (griefing)!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کینکت مایکروسافت عنوان سریعترین فروش دستگاه های الکترونیکی تمام دوران ها را از آن خود کرد



احتمالا خبر فروش یک میلیون کینکت در ۱۰ روز اول ارائه را خوانده اید. جالب اینکه سرعت فروش کینکت متوقف نشد و در ۲۵ روز اول ۲.۵ میلیون خریدار داشت. اما داستان اینجا به پایان نرسید و بعد از اعلام فروش ۸ میلیون دستگاه در ۶۰ روز ، مسئولین گینس هم درباره این سرعت بالای فروش کنجکاو شدند.

بالاخره بعد از بررسی های لازم، دیروز گینس هم اعلام کرد که سرعت فروش کینکت در مدت زمان معین نسبت به بقیه ابزار مصرفی الکترونیکی بسیار بالاتر بوده است. و حالا مایکروسافت صاحب عنوان Fastest-Selling Consumer Electronics Device در رکوردهای گینس شده است‫.‬ گینس اعلام کرده که در بررسی به عمل آمده کینکت در ۶۰ روز اول ارائه، از ۴ نوامبر ۲۰۱۰ تا ۳ ژانویه ۲۰۱۱ بیش از ۸ میلیون فروش داشته است، یعنی ۱۳۳،۳۳۳ دستگاه در هر روز.

البته داستان هنوز ادامه دارد. همزمان با این رکوردزنی، مایکروسافت اعلام کرده است که تا اکنون فروش جهانی کینکت به ۱۰ میلیون دستگاه رسیده است. و البته در کنار آن بیش از ۱۰ میلیون بازی کینکت هم فروش رفته است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
عرضه کيت توسعه جديد ایکسباکس توسط مايکروسافت



حتما شما هم تا به حال، در ذهن خود به فرایند تولید بازی ها فکر کرده اید. این کار فرایندی پیچیده و پر هزینه است. ابزار های توسعه قیمت گزافی دارند. به ویژه وقتی کار گروهی لازم است وتعداد سخت افزار ها و ابزار توسعه لازم، چندین برابر می شود. وقتی باید برای یک بازی 50 دلار پول پرداخت کنید، هزینه ی همین موارد را می دهید. علاوه بر این، هرچقدر ابزار های توسعه یافته ی بیشتری برای توسعه دهندگان یک پلتفرم در اختیار باشد؛ نرم افزار های بهتری هم به دست شما خواهند رسید. این نکته شامل بازی ها هم می شود. وقتی هم که پای بازی به میان می آید؛ ایکسباکس به عنوان یکی از قوی ترین کنسول ها مطرح می شود. پس با وجود این که مایکروسافت کیت توسعه جدید ایکس باکس را عرضه کرده است؛ جا دارد نگاهی به ویژگی های این کیت توسعه بیاندازیم.


کنسول XDK جدید، با استفاده از Sidecar (قسمت برآمده در بالای کنسول) به توسعه دهندگان امکان دیباگینگ (یافتن و حل باگ ها) و ... را هم خواهد داد. البته تمام تیم توسعه به این امکانات نیاز ندارند. بنابر این Sidecar انعطاف پذیری بیشتری برای استدیو ها ارائه خواهد داد. برای مثال می تواند در میان چند کنسول Xbox Development Kit ؛ به اشتراک گذاشته شود. با این کار نیاز به لیسانس های گران قیمت تر برای امکانات دیباگینگ اضافی حذف شده و به این ترتیب قیمت نهایی ساخت، تست، دیباگ و عرضه بازی های Xbox 360 و یا گیم های آراکید Xbox Live؛ کاهش خواهد یافت.


به گفته این شرکت، کیت توسعه جدید ایکس باکس، با هدف افزایش کارایی و کاهش قیمت، برای تیم های توسعه دهنده ی Xbox 360 طراحی شده است. همچنین مقداری رم اضافه را هم به منظور توسعه ی بهتر ارائه می دهد. فلش مموری داخلی، گنجایش بیشتر هارد دیسک و ابعاد کوچکتر، از دیگر مشخصات این کیت توسعه هستند. ضمنا این کیت، به طور قابل توجهی ارزان تر از اجدادش بوده و برای توسعه دهندگان به صرفه تر است.


XDK و Sidecar جدید برای تمام توسعه دهندگانی که قرارداد و مجوز مایکروسافت را دارند؛ در دسترس خواهد بود. و زمانی که بتواند انتظارات را به طور کامل براورده کند؛ آن گاه به کیت استاندارد توسعه ایکس باکس تبدیل خواهد شد.


با تمام این ها باید شاهد بازی هایی ارزانتر و شاید با گرافیک بهتر، برای آینده ایکس باکس باشیم. البته شاید فرقی به حال آن هایی که از بازی های 3 هزارتومانی کپی شده استفاده می کنند نداشته باشد. اما کاهش قیمت بازی ها، در عین افزایش کیفیت، کنسول ایکس باکس را در میدان رقابت با سونی، باز هم جلوتر خواهد انداخت. ضمن این که احتمالا با این کیت توسعه جدید، تیم های توسعه دهنده هم قوت بیشتری خواهند گرفت.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
سونی تولید PSPgo را متوقف کرد



پایان عمر کنسول بازی پرتابل محبوب PSPgo فرا رسیده است و این شرکت روز گذشته اعلام کرد که دیگر آن را تولید نمی کند. ‏

البته دلیل توقف تولید کاملا مشخص است. سونی تمام تمرکز اش را روی تولید فرزند هوشمند این کنسول یعنی NGP گذاشته است تا دوران جدیدی را در بازی های پرتابل شروع کند. ‏

وقت اش رسیده با PSPgo خداحافظی کنیم. قرار است فروشگاه های ارایه کننده این کنسول، تا زمان پایان موجودی به فروش اش ادامه بدهند و سونی تاکید کرده همچنان به پشتیبانی این کنسول ادامه خواهد داد. ‏
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نیتندو Wii جدید سال 2012 وارد بازار می شود



علاقمندان نیتندو سال ها است منتظر ارایه مدل بعدی کنسول بازی محبوب Wii هستند. خبر خوب امروز شرکت نیتندو ارایه نسل بعدی تا سال آینده میلادی است. این شرکت همچنین اعلام کرده یک نسخه دمو از این کنسول را در نمایشگاه E3 دو ماه دیگر به نمایش می گذارد. اما هنوز هیچ اطلاعات فنی در مورد امکانات کنسول بعدی این شرکت به صورت رسمی منتشر نشده است. سال ها انتظار و حضور رقیبان جدی مانند ایکس باکس و کینکت به همراه پلی استیشن این نوید را می دهد که این محصول یک گام بزرگ برای تولید نسل جدیدی از کنسول های بازی باشد. ‏

نیتندو Wii یکی از پر فروش ترین کنسول های تاریخ محسوب می شود و تا به حال بیش از ۸۶ میلیون عدد از آن به فروش رفته است. اما در کنار این اخبار رسمی، شایعات و خبرهای غیر رسمی هم از کنسول بعدی وجود دارد. طبق این اطلاعات پاییز سال ۲۰۱۲ شاهد ورود کنسول جدید به بازار خواهیم بود و روی دسته های جدید کنسول نمایشگرهای لمسی ۶.۲ اینچی تعبیه شده است. جالب تر اینکه اطلاعات غیر رسمی می گوید که دسته های بازی به دوربین هم مجهز هستند. ‏

هر دسته بازی ۸ دکمه هم خواهد داشت و یکی از کاربردهای نمایشگر مخفی کردن حرکات شما از دید رقیب تان در بازی هایی مثل فوتبال است. خود دسته هم می تواند به عنوان یک کنسول بازی قابل حمل استفاده شود! چیزی شبیه نیتندو DS . اگر این خبر واقعیت داشته باشد با خرید نیتندو Wii جدید، کنسول بازی پرتابل هم خواهید داشت. محصول جدید از چیپ گرافیکی R700 استفاده می کند که از چیپ گرافیکی موجود روی پلی استیشن ۳ بسیار قدرتمند تر است. در کنار آن پردازشگر نیز سه هسته ای ساخت IBM است و از پردازشگر ایکس باکس جدید قدرتمند تر محسوب میشود. این کنسول قرار است از خروجی 3D و 1080P هم به صورت کامل پشتیبانی کند. ‏

اگر تمام این اطلاعات درست باشد با یک محصول قدرتمند از شرکت نیتندو مواجه هستیم که به خوبی دیگر رقیبان را به چالش می کشد. البته از عمر پلی استیشین ۳ هم بیش از ۵ سال گذشته است و باید ببینیم سونی چه فکر برای ارتقا کنسول محبوب اش کرده است. ‏
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 5 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
بازی های کامپیوتری

کنسول های بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA