انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 6 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

کنسول های بازی


مرد

 

سونی PSP بعدی را رسما معرفی کرد: PlayStation Vita



قبلا شایعات فراوانی درباره نسل جدید پلی استیشن پرتابل شرکت سونی منتشر شده بود و تقریبا بسیاری از خصوصیات آن مشخص شده بود. در کنفرانس سونی در اولین روز E3 رسما اعلام شد که این PSP جدید قرار است با نام پلی استیشن ویتا یا PSV عرضه گردد. گفته می شود که نام ویتا به معنی زندگی یا چیزی نزدیک به این است.




از مشخصات سخت افزاری آن می توان به مواردی چون پردازنده چهار هسته ای ARM® Cortex™-A9 core، جی پی اس داخلی، شش سنسور کنترلی لمسی، دو اهرم کنترلی آنالوگ، دروبین جلو و عقب، صفحه نمایش لمسی OLED با رزولوشن بالا و تاچ پد پشت دستگاه اشاره کرد. علاوه بر این سونی نسخه جدید تعدادی از بازی های مشهورش را ویژه این دستگاه رونمایی خواهد کرد. طبق نظر برخی کارشناسان PSV از نظر امکانات تا حد زیادی پیشرفته تر از رقیب خود یعنی 3DS نینتندو محسوب می شود.

مدل وای فای ویتا قرار است با قیمت ۲۵۰ دلار و مدل 3G آن با قیمت ۳۰۰ دلار در تعطیلات پایان سال ۲۰۱۱ به بازار ارائه شود. اپراتور خدمات دهنده اختصاصی مدل 3G ویتا در آمریکا هم شرکت AT‪&‬T خواهد بود. یکی از امکانات ارتباط اجتماعی جدید این پی اس پی Near نام دارد که اجازه می دهد شما با دیگر کاربران ویتا که در نزدیکی شما قرار دارند بازی کنید و یا بازیهای مورد علاقه تان را به آنها پیشنهاد دهید.

تا یادمان هم نرفته، بگوییم که دستگاه پرتابل قبلی سونی که آن را با نام PSP می شناسیم، از ۱۲ دسامبر سال ۲۰۰۴ که عرضه گردیده، تا کنون بیش از ۷۰میلیون دستگاه فروش داشته است. البته هنوز تا عدد ۱۰۰ میلیون DS شرکت نینتندو از سال ۲۰۰۹ تا کنون، فاصله زیادی دارد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

PlayStation TV، تلویزیون سه بعدی که به دو بازیکن تصاویر متفاوتی را نشان می دهد




سونی می گوید که عاشقان PS3 پاییز امسال با هزینه کمتر و قابلیت و کیفیت بسیار بهتری در دنیای بازی های سه بعدی غرق می شوند. زیرا این شرکت قصد دارد که تلویزیون سه بعدی ۲۴ اینچی خود را با قسمت ۴۹۹ دلار به بازار عرضه کند. این تلویزیون با برند Play Station، صفحه LCD، کابل HDMI و دو عینک سه بعدی ویژه عرضه خواهد شد.

تکنولوژی به کار رفته در تلویزیون، این قابلیت را دارد که با عینک های سه بعدی ویژه اش تصاویر کاملا متفاوتی را به دو بازیکن پلی استیشن ۳ نشان دهد. اگر هم قصد دارید چنین قابلیتی را بر روی تلویزیون سه بعدی فعلی تان داشته باشید، تنها کافی است با پرداخت ۶۹ دلار عینک های ویژه پلی استیشن را خریداری کنید. البته ممکن است همه تلویزیون های سه بعدی موجود در بازار این امکان را پشتیبانی نکنند.

قابلیت نمایش تصویر مجزا به شما و دوست تان اجازه می دهد که بر روی همین یک تلویزیون، هر دو تصویر کامل ۲۴ اینچ در اختیار داشته و بازی کنید، البته بدون اینکه قادر به دیدن صحنه بازی یکدیگر و تقلب از روی دست هم باشید. تلویزیون پلی استیشن که از نظر ظاهری بسیار شبیه PSP است، کیفیت نمایش 1080p خواهد داشت و دارای دو ورودی HDMI، اسپیکرهای استریو و ساب ووفر است. البته همراه آن نسخه ای از بازی Resistance 3 هم به شما هدیه خواهد شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
دسته کنترل ایکس باکس ۳۶۰ برای عشاق بازی های ماشین سواری



درست است که در کنفرانس E3 امسال ابزار کنترل حرکتی کینکت به درون بسیاری از بازی ها و شرکت های بازی سازی رسوخ کرده است. اما این دلیل نمی شود که مایکروسافت از طرفداران دسته های بازی قابل لمس غفلت بورزد و آنها را فراموش کند. اگر شما هم یکی از طرفداران اینگونه ابزارها هستید، بهتر است تا اکتبر صبر کنید. زیرا Speed Wheel (فرمان سرعتی) بیسیم مایکروسافت با قیمت ۶۰ دلار در راه است تا هیجان بیشتری به بازی ها بیافزاید.

همانطور که در شکل می بینید این دسته جدید، سه چهارم یک فرمان کامل است. علاوه بر دکمه هایی که در بالای این فرمان برای کنترل بازی قرار گرفته است، دو دکمه شبیه ماشه در زیر آن برای گاز و ترمز تعبیه شده است. همچنین یک سیستم تولید لرزش هم در این دسته برای افزایش حس و حال بازی هنگام ترمز، دست انداز یا تصادف پیش بینی شده است.

شما کدام یک را ترجیح می دهید؟ ماشین بازی با کینکت و حرکات بدن؟ یا در دست گرفتن یک فرمان درست و حسابی پر از ضربه و لرزه و شوک؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نسل جدید کنسول بازی نیتندو معرفی شد: به Wii U خوش آمد بگویید



تمام ‏ شایعات قبلی ‏ در مورد دسته عجیب کنسول بازی جدید نیتندو درست بود. تصویر بالا دسته جدید ساخت این شرکت برای کنسول آینده اش است که دقایقی پیش در نمایشگاه E3 معرفی شد. این دسته بازی خودش دارای یک نمایشگر 6‪.‬2 اینچی است و دارای میکروفون، ژیروسکوپ و کنترل های جهت است. این طرح با تمام دسته های بازی که تا به حال دیده اید تفاوت دارد و نیتندو می گوید که تجربه ای فوق العاده و منحصر به فرد برای علاقمندان بازی های کامپیوتری به همراه می آورد. ‏

در دسته جدید یک دوربین هم در جلوی دسته بازی قرار گرفته و نمایشگر هم از نوع لمسی است! با این وضعیت اگر کسی این دسته بازی را ببنید احتمالا در ابتدا فکر می کند با یک تلفن هوشمند یا یک تبلت طرف است تا یک دسته بازی برای کنسول. در ادامه مطلب بیشتر با این دسته و کنسول جدید آشنا می شوید. ‏
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نسخه جیبی Minecraft بر روی اکسپریا پلی



درست است که گجت Xperia Play سونی اریکسون یک تلفن همراه است، اما در این موبایل، همه چیز درباره بازی و در خدمت بازی است. برای همین هم در تمام نمایشگاه E3 می توانید ردپای تلفن پلی استیشن را ببینید. سونی اریکسون چندی پیش ۲۰ بازی اختصاصی ایکسپریا پلی را معرفی کرد. حالا در نمایشگاه ای 3 دموی بازی Minecraft بر روی ایکسپریا پلی به نمایش گذاشته شده و گفته می شود که این بازی فعلا قرار است به صورت اختصاصی بر روی این تلفن قابل استفاده باشد.

البته برای استفاده از این بازی علاوه بر خرید اکسپریا پلی سونی اریکسون، باید تا فصل سوم سال منتظر بمانید. هنوز صحبتی از قیمت این بازی به میان نیامده است، اما شایعاتی درباره عرضه رایگان آن بر روی Xperia Play به گوش می رسد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

OnLive با تجربه ای نو برای آیپد و تبلت های اندرویدی




رایانش ابری روز به روز در حال گسترده تر شدن است و کنسول بازی OnLive هم یکی ازمصداق های این امر می باشد. به همان حدی که گرافیک بازی ها در چند سال اخیر پیشرفت داشته اند، رایانش ابری هم قدم های بزرگی را برداشته تا به جایی برسد که امروز چیزی مثل آن-لایو را در اختیار داشته باشیم. اما قبل از هر چیز باید به وضوح بیان شود که آن لایو چیست؟ همان طور که قبلا هم گفته شد:


OnLive در واقع سرویس رایانش ابری برای بازی در اینترنت است که امکان بازی کردن شما را بر روی کامپیوتر، مک، آی پد و کنسول OnLive فراهم مینماید. نحوه عملکرد این سرویس بدین شکل است که، تمامی عملیات پردازشی و گرافیکی بر روی سرورهای این شرکت انجام می شود و تصویری که شما دریافت می کنید، در واقع تصویر از پیش پردازش شده ای است که به صورت ویدئو برای شما در کسری از ثانیه ارسال میشود. ‏دسته بازی شباهت بسیاری به دسته کنسول ایکس باکس ۳۶۰ دارد و دریافت کننده تصاویر، که کنسول OnLive محسوب می شود در اندازه کوچکی طراحی شده که قابلیت حمل آن را آسان می سازد. البته باید به فکر اینترنت هم باشید، زیرا بدون اینترنت این دستگاه عملا کاربردی ندارد.


خوشبختانه تا کنون شانس این را داشته ایم که آن لایو را روی تبلتی مانند HTC Flyer هم داشته باشیم. اما در نمایشگاه E3 امسال، معلوم شد که این کمپانی برنامه های جذاب تری هم دارد. همه چیز از یک اپلیکیشن شروع می شود که بازی کردن تحت کلود را برای آی پد و تبلت های اندرویدی در پاییز فراهم می کند. این برنامه به تبلت اجازه می دهد که هم به عنوان نمایشگر مورد استفاده قرار بگیرد. هم به عنوان یک دستگاه ورودی برای کنترل های حرکتی و تاچ. یعنی تبلت شما می تواند برای بازی که در تلویزیون HD خود مشاهده می کنید، دسته کنترل باشد. علاوه بر این تبلت شما قادر خواهد بود که به صفحه نمایش تبدیل شود و با دسته بازی ارتباط بر قرار کرده و به شما حس یک کنسول تمام عیار را بدهد.


جالب این که این اپلیکیشن فقط به تبلت ها محدود نخواهد شد و با اسمارت فون های اندروید یا iOS نیز به خوبی کار خواهد کرد. اما همه این ها روی کاغذ است. این اپلیکیشن در عمل چگونه است؟ انگجت با یک نمونه ی اولیه از این اپ روی تبلت زوم کار کرده و آن را نسبتا امیدوار کننده می خواند. البته در این نسخه اولیه، قابلیت استفاده از تبلت به عنوان دسته بازی وجود نداشت و امکان تست آن فراهم نبود.


این اپلیکیشن در پاییز برای تبلت های اندرویدی و iOS عرضه خواهد شد و شایعاتی نیز برای عرضه آن در آگوست برای تبلت HTC Flyer به گوش می رسد. مثبت این که تجربه کار با تبلت ها باز هم برایمان لذت بخش تر و جالب تر خواهد شد و منفی این که در ایران اینترنت به حدی نیست که بتوان با آن OnLive را تجربه کرد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

۷ قابلیت دسته و کنسول بازی نیتندو Wii U




کنسول بازی جدید ‏ نیتندو Wii U ‏ با آن دسته عجیب و غریب اش به اندازه کافی تعجب برانگیز هست. برای همین شاید این مطلب، توانایی ها و کاربردهایش را بهتر به شما نشان بدهد. بنابراین اگر می خواهید کمی بیشتر با «نیتندو وی یو» آشنا بشوید این مطلب را از دست ندهید. ‏

قبل از هر چیز بهتر است به چند سوال در مورد خود کنسول پاسخ بدهیم: از نظر سخت افزاری می توانید Wii U را به قدرت ایکس باکس 360 و پلی استیشین 3 بدانید. کنسول جدید از پردازشگر چند هسته ای ساخت IBM استفاده می کند و پردازشگر گرافیکی اش هم دست پخت AMD است. یک حافظه داخلی از نوع فلش احتمالا ۸ گیگابایتی خواهد داشت و ۴ پورت یو اس یی و خروجی 1080p اچ دی ام ای دارد. در این کنسول پورت اترنت حذف شده است. ‏

در مورد قیمت هنوز چیزی اعلام نشده اما به خاطر دسته جدید، نیتندو اعلام کرده که کنسول «وی یو» گران تر از مدل «وی» خواهد بود. اما در ادامه مطلب با دیدن ۷ تصویر با کاربرد های مختلف دسته وی یو آشنا می شوید. ‏
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نگاهی دقیق تر به پلی استیشن ویتا، سورپرایز جدید سونی برای بازی خور ها



پلی استیشن سونی یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین کنسول های بازی موجود است و تاکنون توانسته کاربران فراوانی را به خود جذب کند. اما این برای افرادی که می خواهند همیشه یک کنسول بازی در جیب شان داشته باشند کافی نیست. پس سونی به این فکر افتاد که با جذاب تر کردن کنسول های PSP خود (که البته نام آخرین شان در شایعات NGP بود)، سهم بزرگی از بازار کنسول های پرتابل را هم نصیب خود کند. پلی استیشن ویتا هم، قدمی است در همین راه. پس بد نیست به مشخصات آن نگاهی بیاندازیم و ببینیم که واقعا چه حرف هایی برای گفتن دارد.


در یک نگاه ساده و سریع، باید بگوییم که ویتا، اگر چه برای بازی ساخته شده، اما به شما امکانات مختلف تحت شبکه را هم هدیه می دهد. می توانید با وای-فای یا 3G به این اینترنت متصل شوید و از سازگاری کامل ویتا با شبکه پلی استیشن (PSN) لذت ببرید. امکانات بازی اجتماعی هم در این کنسول پر رنگ تر شده و می توانید با دوستان تان ارتباط برقرار کنید، موقعیت آن ها را بیابید، محتوا را با آن ها به اشتراک بگذارید و نهایتا بازی کنید! از طرفی سونی با تعبیه دوربین و GPS درون این کنسول، امیدوار است بتواند بازی هایی به کاربران عرضه کند که از قابلیت های واقعیت افزوده و موقعیت یابی بهره ببرند. اما مطمئنا این نگاه، حق مطلب را درباره ویتا به جا نمی آورد. پس خوب است سری هم به سخت افزار آن بزنیم:


از پردازنده که شروع کنیم، چهار هسته کرتکس A9 را می بینیم که البته با گرافیک SGX543 مزین شده است. (عذر خواهی، اما اطلاعات بیشتری در دسترس نیست!) می رسیم به مبحث نمایشگر. در ویتا با یک نمایشگر ۵ اینچی با نسبت ۱۶ به ۹ رو به رو هستیم که رزولوشنی معادل ۹۶۰x۵۴۴ پیکسل دارد. این نمایشگر چند لمسی خازنی و از نوع OLED است. اما این همه چیز نیست چرا که در پشت ویتا هم یک تاچ پد چند لمسی خازنی قرار دارد.


در این کنسول باید منتظر دو دوربین پشتی و جلویی باشید. آن هم با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه با رزولوشن ۳۲۰x۲۴۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن ۶۴۰x۴۸۰ پیکسل. از سوی دیگر میکروفون و بلندگو های استریو هم در ویتا موجوداند.


در مورد سنسور ها باید به سیستم حس گر ۶ جهته اشاره کرد که مرکب از یک ژیروسکوپ ۳ محوره و یک شتاب سنج ۳ محوره می باشد. قطب نمای دیجیتالی هم وجود خواهد داشت. در بحث اسلات هم باید به قابلیت پشتیبانی از میکرو SD، جک هدفون و پورت مخصوص لوازم جانبی و همچنین یک پورت چند منظوره (برای رد و بدل کردن اطلاعات، خروجی و ورودی صدا و ...) اشاره کرد. برای مدل های 3G، اسلات مخصوص سیم کارت هم پیش بینی شده است.
مساله بعدی این است که آیا بازی ها به همان خوبی که سونی انتظار داشته ظاهر شده اند؟ قضاوت دقیق را باید به سونی سپرد، اما چیزی که ما در عناوین موجود برای این کنسول دیدیم استفاده خوب از تاچ اسکرین و سنسور های این دستگاه بود. مطابق معمول تقریبا اکثر بازی ها امکان کار تحت شبکه را خواهند داشت. از عناوینی که احتمالا به موفقیت های ویتا تبدیل خواهند شد، می توان به بازی Little Big Planet , Virtual Tennis 4 و Uncharted Golden Abyss اشاره کرد. و باید بدانید که فعلا بیشتر عناوین آماده نیستند و هنوز در حال ساخت و توسعه هستند.


در این بین بازی های تحت شبکه را اصلا نباید دست کم گرفت. سرویس های بازی ای مانند آن-لایو، روز به روز روی پلتفرم های بیشتری دیده می شوند و کاربران بیشتری را جذب می کنند. اگر یک راه هم باشد که کاربران بتوانند از دستگاه های مختلف برای بازی های تحت شبکه روی کنسول های پرتابل استفاده کنند، آن استفاده از سرویس های شخص ثالثی مانند آن-لایو است. بنابراین انحصار گرایی در هنگامی که افرادی با پلتفرم های مختلف، همگی به وای-فای و 3G دسترسی دارند، چندان کار مناسبی نخواهد بود. هر چند که نه سونی و نه مایکروسافت، قصد ندارند بر سر شبکه های بازی خود، با هم صلح کنند.


از طرفی دیگر شاهد این هستیم که تبلت ها هم دارند رفته رفته به پلتفرم های بازی قابل اطمینانی تبدیل می شوند و گستردگی بیشتر کاربردهای تبلت ها در مقایسه با کنسول های پرتابل، شانس پیروزی در رقابت را برای آن ها بیشتر می کند. البته سونی تدبیر خوبی برای رد کردن موانعش اندیشیده و با تشکیل یک پلتفرم توسعه خوب برای ویتا، به داغ نگه داشتن بازار پی.اس.پی ها کمک می کند. از سویی دیگر شاهد واکنش منفی بازار به 3DS نینتندو بودیم. فروش در روزهای اول برای نینتندو خوب بود، اما کم کم افت کرد. تا جایی که از حد انتظار این شرکت کمتر شد.


صحبت از 3G شد و به یاد قیمت افتادیم. قیمت اعلام شده ویتا، ۲۵۰ دلار برای مدل وای-فای و ۳۰۰ دلار برای مدل 3G است. واقعا نمی توان به این قیمت، لقب مناسب را اعطا نکرد! در پایان باید گفت که در مقایسه با کنسول 3DS نینتندو، پلی استیشن ویتا بسیار قدرتمندتر ظاهر شده است. البته اگر نمایشگر سه بعدی را استثنا بدانیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
با تریمانت، همه چیز را همزمان داشته باشید



افرادی که از کنسول ها و لوازم جانبی مربوط به بازی خسته نمی شوند، حتما یک دغدغه بزرگ هم دارند. این که چگونه سنسور های حرکتی مربوط به کنسول هایشان را در کنار هم نگه دارند. برای این افراد تریمانت بهترین راه حل است.


معمولا سنسور های حرکتی را روی میزتلویزیون یا جایی بالاتر از آن قرار می دهیم و باید توجه داشت که وقتی که کار به سه سنسور از سه کنسول مختلف می رسد، نگهداری آن ها چه از نظر نظم چه از نظر پیدا کردن موقعیت کاربردی، کار سختی است. اما تریمانت (Trimount) مشکل شما را حل کرده و به شما کمک می کند که هر سه سنسور حرکتی موجود (شامل سنسور بار Wii، کینکت ایکس باکس و پلی استیشن Eye) را در کنار هم و بالای تلویزیون خود داشته باشید. با توجه به این که اکثر این سنسور ها و به ویژه کینکت، در ارتفاع بالاتر عملکرد بهتری از خود نشان می دهند، پس تریمانت به کاربردی تر شدن موقعیت ها نیز کمک شایانی خواهد کرد.


پس کافی است که تریمانت 30 دلاری را خریده و آن را به پشت تلویزیونتان بچسبانید و نگران هیچ چیز نباشید! بدون شک این گجت، به رغم عدم پیچیدگی تکنولوژیکی؛ ابزاری بسیار کاربردی برای گیمر ها به شمار می رود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کنترل ربات پرنده با کینکت



کینکت مایکروسافت فقط یک وسیله بازی نیست. با کمی فکر و ایده می بینید که چه استفاده هایی می توان از این محصول جدید به وجود آورد. و این ایده جدید یک گام دیگر برای کنترل ربات ها محسوب می شود. ‏

این ربات پرنده با کمک یک کینکت توسط حرکات بدن کنترل می شود. برای مشخص نمودن حرکات کافی است که دست هایتان را به اطراف حرکت دهید تا ربات از دستورات شما پیروی کند. جالب اینجا است که برای ایمنی کاربر هم یک منطقه پرواز ممنوع برای ربات تعریف شده که ربات پرنده را از ورود به منطقه ای که فرد کنترل کننده ایستاده منع می کند. ‏

این طرح نتیجه یک کار تحقیقاتی است که در زوریخ انجام شده. اما می توانید امیدوار باشید که طی چند سال آینده امکان کنترل ابزارهای مختلفی را با حرکات بدن در اختیار دارید
. ‏
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 6 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
بازی های کامپیوتری

کنسول های بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA