انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 7 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

کنسول های بازی


مرد

 
لباس های مجازی را با کینکت تجربه کنید



تا به حال شاهد هک ها و اپلیکیشن های متنوعی برای کینکت بوده ایم. از به کار گیری کینکت روی ربات ها گرفته تا استفاده از آن در ساخت آثار هنری دیجیتال و ایده هایی که کینکت را به عنوان جایگزینی برای اتاق های پرو فروشگاه ها مطرح می کنند. همه این ها حکایت از کاربرد های بی شمار این سنسور حرکتی دارند.


این بار یک اپلیکیشن جالب دیگر برای کینکت معرفی شده است. برنامه ای که به شما اجازه می دهد در قالب کینکت لباس های مجازی را امتحان کنید. بر خلاف هک هایی که قبلا برای کینکت ارائه شده بود، این اپلیکیشن از مدل های سه بعدی استفاده می کند و آن ها را متناسب با قد و قواره شخص مقیاس دهی می کند. همچنین جهت تابش نور تشخیص داده شده و سایه روشن ها هم مطابق با آن تنظیم می گردند. استفاده از سایه ها و چین خوردگی لباس ها چیز هایی است که به طبیعی تر شدن این مدل های سه بعدی کمک می کنند. این ها همه مواردی هستند که به کمک یک موتور پردازش فیزیک اختصاصی، ممکن شده اند.


تصور کنید اگر بتوان چنین چیزی را با اینترنت و مدل هایی که هر روز آپدیت می شوند هم ترکیب کرد؛ چه طیف گسترده ای از لباس ها و سبک ها را می توان امتحان کرد. البته پیدا است که این اپلیکیشن کینکتی هنوز در ابتدای راه است و جا برای کامل شدن دارند. اگر مشتاق اطلاعات فنی تر هستید، باید بدانید که این برنامه با زبان C# و به کمک ابزار توسعه بازی XNA مایکروسافت نوشته شده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
بازیهای مسابقات WCG 2011 در ایران مشخص شد

حدود دو هفته پیش خبر از برگزاری ‏ مسابقات WCG ‏ در ایران داده بودیم. حالا بازی های نهایی که قرار است در این مسابقات وجود داشته باشند مشخص شده است. ‏


رقابت ها در سه بازی مختلف به صورت فردی و یک بازی به صورت تیمی انجام می گیرد. البته به خاطر وجود برخی محدودیت ها در اضافه کردن بازیهای مختلف، تیم برگزار کننده سعی کرده بازی های محبوب را برای این سری از مسابقات انتخاب کند. ‏

تمام بازیهای امسال روی PC انجام می شوند و متاسفانه امکان اضافه کردن کنسول های بازی وجود نداشته است. به هر حال من فکر می کنم تعداد علاقمندان به بازی محبوب «کانتراستریک» در ایران کم نباشد. ‏

فهرست بازیهای امسال به این شرح است: ‏


‏Counter-Strike 1.6 (تیم های ۵ نفره) ‏
‏Warcraft III: The Frozen Throne (فردی) ‏
‏FIFA 11 (فردی) ‏
‏TrackMania Nations Forever (فردی) ‏
البته TrackMania جزو بازی های امسال در رقابتهای جهانی WCG نیست؛ اما در بازیهای ملی اضافه شده است. به شرکت کنندگان و قهرمانهای این بازی جوایز ارزنده ای اهدا می شود، اما کسی در این رشته به بازیهای جهانی اعزام نخواهد شد. ‏

اگر فکر می کنید در این بازی ها کارتان درست است می توانید تمرین هایتان را هر چه زودتر شروع کنید. بازیکنان «کانتراستریک» هم از همین الان به فکر درست کردن تیم و آماده کردن استراتژی شان باشند چرا که ثبت نام و جزییات نحوه برگزاری بازی ها را به زودی در نارنجی می خوانید. ‏
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کاهش قیمت کنسول های بازی سونی



به نظر می رسد شرکت سونی می خواهد کنسول های بازی اش را هر چه گسترده تر به فروش برساند. چرا که ساعاتی پیش در یک کنفرانس خبری اعلام کرد یک مدل ارزان قیمت از کنسول بازی پرتابل PSP وارد بازار می کند. قیمت این مدل ۹۹ یورو خواهد بود و نام کامل اش PSP E-1000 است.

مدل فعلی حاضر در بازار PSP-3000 نام دارد که ۱۳۰ یورو است، مدل جدید یک ارتباط وای-فای کمتر دارد. و طراحی اش هم کمی تغییر کرده است. حالا اگر امکان وای-فای و اتصال به اینترنت برای شما اهمیت ندارد می توانید پی اس پی جدید را ۴۰ یورو ارزان تر بخرید.
در کنار این خبر، سونی از کاهش قیمت کنسول بازی PS3 هم خبر داد. پلی استیشن 3 از این پس با قیمت ۲۵۰ دلار در آمریکا و ۲۵۰ یورو در اروپا به فروش خواهد رسید. این قیمت برای مدل «اسلیم ۱۶۰ گیگابایتی» است. مدل ۳۲۰ گیگابایتی هم ۵۰ دلار کاهش قیمت داشته است.

به نظر شما این کاهش قیمت تاثیری بر قیمت فروش این محصولات در بازار ایران هم خواهد گذاشت؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Razer Blade، سوپر لپ تاپی از خانواده سریعترین ها




یک گیمر حرفه ای از کامپیوترش چه انتظاراتی دارد؟ آیا یک لپ تاپ می تواند وی را راضی نگه دارد؟ برای پاسخ به این سوال، نگاهی به تیغه شمشیر (Razer Blade) بیاندازید. تنها ۲.۲ سانتی متر ضخامت دارد. بدنه اش از آلیاژ آلومینیوم است. درون آن هم یک پردازنده اینتل Core i7 با سرعت ۲.۸ گیگاهرتز و ۸ گیگابایت رم ۱۳۳۳ مگاهرتز به همراه کارت گرافیک ۲ گیگابایتی جی فورس GT 555M جا خوش کرده است. برای داشتن چنین اعجوبه ای تنها لازم است ۲۸۰۰ دلار ناقابل بپردازید.

Razer که بعنوان یکی از سازندان ابزارهای بازی خوش قیافه و جذاب شناخته می شود، موس های ۱۵۰ دلاری و موس پد ۵۰ دلاری هم در لیست محصولاتش موجود دارد‫.‬ اما این بار با Blade پا به بازاری گذاشته که شانس بسیاری برای خودش قائل است‫.‬ زیرا با همراه کردن اینتل و انویدیا، نفیس ترین و بهترین لپ تاپ ویژه بازی را عرضه کرده‫.‬ البته شما با یک لپ تاپ عظیم الجثه ۱۷ اینچی با وزن بیش از ۳ کیلوگرم سروکار خواهید داشت

‫.‬اما این را حساب کنید که با خرید بلید، شما صاحب لپ تاپی با سریعترین پردازنده تولیدی اینتل و چاق ترین کارت گرافیک موجود در بازار خواهید شد‫.‬ ۸ گیگابایت رم، صفحه چند لمسی (با قابلیت تبدیل به نمایشگر- مثلا نقشه بازی-) و ۱۰ کلید قابل برنامه ریزی ویژه بازی را هم به لیست تان اضافه کنید‫.‬ فراموش نکنید که کارت گرافیک ۲ گیگابایتی آن از نوع DDR5 است و صفحه نمایش آن LED backlit با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. وقتی هارد ۳۲۰ گیگابایتی ساتا با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه را هم به آن اضافه کنید، حسابی وسوسه خواهید شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ویژه WCG2011: تیم های کانتر را تکمیل کنید

در طی مدتی که ثبت‌نام بازی‌های WCG در حال انجام است، تیم‌های مختلفی برای شرکت در رشته Counter-Strike اقدام نموده‌اند. یکی از شرایط شرکت تیم‌ها در این بازی، تعداد نفرات آن است که می‌بایست به مجموع ۵ نفر برای هر تیم برسد.

با توجه به گروه‌های شرکت کننده حاضر، برخی تیم‌ها تا این لحظه موفق نشده‌اند به این حد نصاب برسند.

این مسابقات از گروه‌هایی که برای شرکت در بازی Counter-Strike در WCG 2011 ایران ثبت‌نام کرده‌اند، خواسته تا هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل تیم خود و جمع‌آوری نیروی لازم اقدام نمایند. در غیر این صورت گروه‌هایی که نتوانند تیم خود را به‌طور کامل معرفی کنند، امکان شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
PS3 و ایکسباکس را در یک کیس تجربه کنید



تا به حال راهی به ذهنتان رسیده که بتوان دو کنسول پرفروش کنونی، یعنی ایکس باکس و PS3 را درون یک کیس گنجاند؟ سازندگان لوازم جانبی که ایده خوبی نداشته اند. اما یکی از کاربران سایت Reddit چالش را پذیرفت و تصمیم گرفت به هر نحوی شده این دو کنسول را در یک کیس واحد قرار دهد.


او از یک مدل ایکسباکس اسلیم و یک مدل PS3 قدیمی هشتاد گیگابایتی استفاده کرد و یک ماه روی کار وقت گذاشت تا به نتیجه مطلوب رسید. یکی از مهمترین چالش ها در این کار، گرمایی بود که از کار مشترک این کنسول ها حاصل می شد. اما طبق گفته سازنده، حرارت هر کنسول در حدود 38 درجه می باشد و در این کار از خنک کننده های مایع هم استفاده نشده است.


اگر چه این گجتی نیست که همه ما بخواهیم تهیه اش کنیم، اما چنین پروژه ای می تواند یک سرگرمی خوب برای بازی خور ها محسوب شود. اگر فکر می کنید لوازم و وقتش را دارید، می توانید همین الان دست به کاری مشابه بزنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کینکت و بینگ بیشتر، هدایای Metro به ایکس باکس لایو شما



رابط کاربری مترو دارد به طور گسترده ای در میان محصولات مختلف مایکروسافت جا باز می کند و به سبک طراحی اینترفیس این شرکت تبدیل می شود. از این میان ایکس باکس هم مستثنی نیست و هر روز بیش از قبل مترو را تجربه می کند.


حالا در آخرین آپدیت ارائه شده، قرار است ایکس باکس لایو ضمن مجهز شدن به این رابط کاربری با جستجوگر بینگ مایکروسافت یکپارچه شود و همچنین تجربه عمیق تری از فیس بوک را به کاربرانش بدهد. نقش کینکت آنقدر گسترده شده که تقریبا هر چیزی را می توانید با آن کنترل کنید.


خبر دیگر که البته خیلی هم به درد ما ایرانی ها نمی خورد، این است که مایکروسافت با ارائه دهندگان تلویزیون کابلی توافق کرده که برنامه هایشان را بر روی ایکس باکس هم پخش کنند. یعنی ایکس باکس علاوه بر کنسول بازی و ابزاری برای دسترسی به شبکه های اجتماعی و چت با دوستان و ... گیرنده تلویزیون های کابلی هم خواهد شد.


در آپدیت جدید ایکسباکس لایو، کاربران می توانند علاوه بر اعلام وضعیت خود، تمامی امتیازاتی که در بازی ها به دست می آورند را پست کنند. قابلیت دیگری به نام Beacon هم به شما امکان خواهد داد، بازی ای که قصد انجام آن را دارید را سریع و آسان به دوستانتان در شبکه ایکس باکس لایو و همچنین فیس بوک اطلاع دهید.
در آخر مایکروسافت یک کنترل جدید هم برای ایکس باکس معرفی کرده که 20 دلار قیمت داشته و در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. آپدیت جدید ایکس باکس لایو هم قرار است در تعطیلات پیش روی این فصل عرضه شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
ضبط سه بعدی ویدیو و SlidePad برای نیتندو 3DS



شرکت نیتندو امروز اخبار جدیدی برای علاقمندان به کنسول بازی پرتابل 3DS داشت. یک آپدیت نرم افزاری به زودی این کنسول کوچک را قادر به فیلم برداری سه بعدی خواهد کرد. و سرویس eShop نیز به آن اضافه خواهد شد.

در ادامه کنفرانس خبری این شرکت خبر از ارایه یک افزونه سخت افزاری هم داد. 3DS Slide Pad مانند یک سینی است که کنسول بازی درون آن قرار میگیرد و دکمه کنترلی جدیدی را به کنسول اضافه می کند. این افزونه که با یک باطری AAA کار می کند با قیمتی حدود ۱۹ دلار از چند روز دیگر وارد بازار ژاپن خواهد شد.

چندین بازی جدید نیز در کنفرانس خبری امروز برای این کنسول معرفی شد که تعدادی از آنها با افزونه جدید کار خواهند کرد. به هر حال شرکت نیتندو در معرفی ابزارهای جانبی متنوع و گاهی عجیب شهرت به خصوصی دارد و بسیاری از طرفداران این شرکت هم آن را به خاطر همین ابزارهایش دوست دارند. باید ببینیم که این کنسول پرتابل چگونه با رقیب هایش مانند سونی رقابت خواهد کرد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
شبیه سازی گلوله خوردن با یک طرح از محققین ژاپنی



یکی از مزیت بازی های سه بعدی نسبت به دو بعدی برای بازیکنان آن است که فضای بازی را دقیق تر حس می کنند و خود را طبیعی تر در فضای بازی و در ارتباط با دیگر کارکتر ها تجسم می کنند. حالا تصورش را بکنيد که اين واقعیت کمی بیشتر ملموس شود و شما بتوانيد در حين انجام بازی در يک درگیری چاقو بخورید و یا مورد اصابت گلوله قرار بگيريد!


یک گروه تحقیقاتی به نام Kajimoto از دانشگاه ژاپن، يک وسیله طراحی کرده اند که می تواند احساس فرو رفتن يک شی نوک تیز مانند چاقو در بدن یا برخورد یک گلوله را برای فرد شبیه سازی کنند. آنها با کمک گرفتن از مکانيزم یک ویبراتور، این شبیه سازی را انجام می دهند.


در واقعیت چنين است که اگر دو نقطه از سطح پوست در يک لحظه از زمان لمس شود، فرد احساس می کند که فاصله بين این دو نقطه نيز لمس شده است. در این دستگاه نیز همين اتفاق رخ می دهد. با تکنيک ضربه زدن، دو نقطه از سطح پوست به صورت همزمان تحریک می شود. به دنبال آن فرد احساس می کند که شی ای از این دو نقطه عبور کرده است. برای مثال مورد اصابت ضربه چاقو و یا گلوله قرار گرفته است.


این دستگاه در ارتباط با يک لپ تاپ کار می کند. در دموی ساخته شده تنها کافی است که کف دست خود را در تماس با اين دستگاه قرار دهید. اين دستگاه با استفاده از شبکه کنترل بی سيم وای فای، دست را حس می کند. اکنون می توانید کف دست خود را به سمت چپ و يا راست حرکت دهید. در شبیه سازی انجام گرفته توسط اين دستگاه و نرم افزار آن، ناگهان شاهد آن هستید که یک گلوله سیاه از بالای صفحه نمایشگر رها می شود و با تحریک کف دست و پشت کف دست اين احساس را در شما به وجود می آورد که گلوله از کف دست شما عبور کرده است.


شدت و ضعف وضعیت شبيه سازی از صفر تا حداکثر توانش قابل تنظیم است و فرد می تواند برخورد گلوله را با شدت متفاوتی احساس کند. جالب آنجا است که تمامی این اتفاقات تنها در یک دهم ثانیه رخ می دهد.


از اين تکنولوژی می توان در طراحی بازی های مختلف جهت ایجاد درگیری بین کارکترها و بازیکن استفاده کرد و احتمالا در آینده لباس های مخصوصی تولید می شوند که قادر به ایجاد این احساس هستند تا لذت کشته شدن! و زخمی شدن در حین بازی احساس شده و بتوان در فضای مجازی طعم زد و خرد را بیشتر چشید. البته به شرطی که بتوانیم اسم آن را لذت زخمی شدن بگذاریم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
پارک پرندگان خشمگین در چین



یکی از جاذبه های توریستی کشور چین پارکی است با عنوان window of world میباشد که در آن مناطق مختلف توریستی و جذاب سایر کشورها در ابعاد کوچک شبیه سازی شده است و شما در این پارک میتوانید از کل جهان دیدن کنید.

اما به تازگی قسمتی در این پارک افتتاح شده است که مربوط به بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین می باشد و اجزای این بازی در این محیط، این بار در ابعاد بزرگ شبیه سازی شده اند.

جذابیت داستان در اینجاست که بازدید کنندگان میتوانند پرندگان غول آسا را در کش های مخصوص قرار داده و به سمت قلعه خوک ها شلیک کنند. تمام اینها در حالی است که سازنده اصلی بازی، یعنی کمپانی rovio هرگونه ارتباط خود با این پارک را تکذیب کرده است.

حالا اگر به این بازی معتاد شده باشید در دنیای واقعی هم می توانید انگری بردز بازی کنید و حداقل این روش بازی کردن کمی تحرک بدنی هم به همراه دارد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 7 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
بازی های کامپیوتری

کنسول های بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA