انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 8 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

کنسول های بازی


مرد

 
آیا نسل بعدی کنسول بازی مایکروسافت سال آینده از راه می رسد؟


طرفداران بازی ها می توانند خوشحال باشند که شایعاتی به راه افتاده که فاصله زیادی با معرفی نسل بعدی کنسول بازی مایکروسافت یعنی Xbox 360 نداریم و احتمالا سال آینده میلادی شاهد ورود اش به بازار خواهیم بود. همین شایعات می گویند که کنسول جدید در نمایشگاه CES2012 معرفی می شود. البته این حرف ها با سخنان چند سال قبل مایکروسافت در مورد چرخه عمر ده ساله کنسول اش منافات دارد و طبق آن حرف ها تا سال 2015 نباید منتظر کنسول جدید باشیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
۵ سالگی نیتندو Wii



روز گذشته پنجمین سالگرد ورود کنسول بازی نیتندو Wii به بازار غرب به حساب می آمد و آن را یک تولد نمادین برای این کنسول به حساب می آورند. شاید الان به نظرتان Wii در مقابل کینکت ادعای بزرگی نباشد اما فراموش نکنید که ایده نیتندو در ۵ سال پیش سرآغاز تمام دسته های بازی جدیدی شد که هم اکنون از آنها استفاده می کنید و Wii با آن تبلیغ های جذاب اش پدر همه آنها به حساب می آید. پس تولد اش مبارک.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
آیا کینکت 2 قابلیت لب خوانی خواهد داشت؟



از زمان ارائه کینکت در سال ۲۰۱۰، دنیای گیم و تخیل کاملا تغییر کرده و دسته جدیدی از شیوه ها و روش های بازی کردن ابداع گردیده است. اما اگر شایعات در خصوص کینکت 2 واقعیت داشته باشند، باید منتظر یک دگردیسی عظیم در این ابزار خارق العاده و تکامل چشمگیر آن باشیم.

طبق اعلام سایت یورو گیمر ، مایکروسافت قصد دارد نسل دوم کینکت را با امکاناتی همچون درک و تشخیص حرکات بهبود یافته و قابلیت تشخیص صدا در آینده نزدیک به بازار عرضه کند. حدس می زنید چه اصلاحات دیگری در این محصول اتفاق خواهد افتاد؟

خب، یک منبع به یورو گیمر گفته است که کینکت جدید قابلیت لب خوانی هم خواهد داشت. همان منبع فاش کرده که کینکت 2 قابلیت پیگیری تن و بلندی صدای بازیکن و همچنین حالات چهره وی را دارد تا بتواند حالت ها و موقعیت های احساسی مختلف وی را تشخیص دهد.

در کنار بهبود قابل ملاحظه نرم افزار پردازش تصویر، باید مشخصات سخت افزاری کینکت هم به شکل قابل ملاحضه ای بهبود یابد تا بتواند چنین انتظاراتی را برآورده ساخته و از پس چنین قابلیت هایی بر آید. به خصوص اینکه وقتی قرار است که با پردازنده تصویری CCD و کیفیت تصویر ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل در اینچ کار کند.

به نظر می رسد که انتظار برای کینکت جدید چندان هم طولانی نباشد و تا پایان ۲۰۱۲ شاهد ارائه آن همراه با ایکس باکس جدید باشیم. فکر می کنید کینکت جدید تا چه اندازه می تواند انتظار کاربران را برآورده ساخته و آنها را راضی نگه دارد؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
فروش ۳۰۰ هزار پلی استیشن Vita سونی در دو روز اول



سرانجام چند روزی است که فروش کنسول بازی پرتابل جدید سونی «پلی استیشن Vita» در کشور ژاپن آغاز شده و سونی می گوید که در دو روز اول بیش از ۳۰۰ هزار عدد از این کنسول ها به فروش رسانده که نشان دهنده استقبال خوب کاربران از محصول جدید این شرکت است.

البته آغاز فروش این کنسول بازی محبوب با دردسرهایی هم همراه بوده است، چرا که بسیاری از کاربران با اشکالات نرم افزاری بر خورد کرده اند که شرکت سونی را مجبور به انتشار یک بیانیه عذرخواهی نموده و یک آپدیت برای رفع مشکلات منتشر کرده است.

سونی می گوید از آغاز فروش اش و استقبال کاربران بسیار خشنود است. هر چند زمان فروش کاملا مناسبی را انتخاب نکرده است. چرا که اگر آمار را مقایسه کنیم می بینیم فروش آغازین کنسول بازی نیتندو 3DS در دو روز اول ۳۷۱ هزار عدد بوده که از پلی استیشن ویتا بالاتر است.

مدل قبلی کنسول بازی قابل حمل سونی، یعنی PS Portable در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد و تا کنون ۷۴ میلیون عدد از آن به فروش رفته است. حالا که نسل جدید وارد بازار شده باید منتظر باشیم و ببینم استقبال کاربران چگونه خواهد بود؟ چرا که حالا و در انتهای سال۲۰۱۲ تلفن های همراه و تبلت ها هم دارای سخت افزارهای قدرتمندی برای اجرای بازی ها شده اند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
مرد

 
گیم خور ها: باهوش تر و خشن تر؟


temp img uploader

طبق تحقیقی که توسط سه نفر از اساتید روانپزشکی فلوریدا در مجله "پیشگامان روانپزشکی" منتشر شده، بازی های کامپیوتری ما را باهوشتر نمی کنند، البته این محققین به بررسی اثرات خشونت بار بازیهای رایانه ای هم پرداخته بودند و اعلام کردند که طبق پژوهش آنها افرادی که به بازی های های خشن و اکشن رایانه ای نظیر Call of Duty می پردازند، بیشتر از سایر افراد مستعد کارهای خشن نمی شوند.

این تحقیق نتایج بررسی دانشگاه تگزاس را تایید می کند که طبق آن بازی مکرر گیمهای خشن هیچ تاثیری در خشونت روحیه بازی خور ها ندارد.

اما از طرفی دانشمندان دپارتمان مغز و علوم شناختی دانشگاه روچستر اعلام کرده اند که نتایج این تحقیق فلوریدایی ها را قبول ندارند چون به اعتقاد آنها بازیهای رایانه ای باعث افزایش تمرکز بینایی و سرعت عمل می شوند. البته روچستری ها در مورد مساله خشونت نظر خاصی ندادند.

به نظر می رسد هنوز تحقیقات بیشتر و مفصل تری لازم است تا بشود در مورد صحت و سقم این ادعا ها نظر داد اما خلاصه کلام را والتر بوت یکی از محققین دانشگاه فلوریدا گفته است: "گیمها را بازی کنید، چون باحال و لذتبخش هستند و در این فاصله منتظر تحقیقات بیشتری شوید که بالاخره به ما بگویند که این بازیهای خوب هستند یا نه!"

البته او اضافه می کند "بهتر است به جای نشستن و بازی، بروید و کمی قدم بزنید." شما با کدام قسمت از حرفهای جناب والتر موافق تر هستید؟ بخش اول یا بخش دوم؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
کینکت برای ویندوز از ماه آینده میلادی وارد می شود


temp img uploader

امسال مایکروسافت آخرین سخنرانی اش را در نمایشگاه CES برگزار کرد. و همانطور که گفته بود خبر بزرگ و مهمی به همراه نداشت. تنها بخش مهم در این سخنرانی خبر استیو بالمر از ورود کینکت برای ویندوز از اول فوریه بود.

به گفته استیو بالمر کینکت برای کنسول بازی ایکس باکس بسیار موفق عمل کرده و تا به حال بیشتر از ۱۸ میلیون عدد از آن به فروش رفته است. حالا مایکروسافت می خواهد آن را به کامپیوترهای رومیزی شما هم بیاورد.

با ورود کینکت به کامپیوترهای شخصی شما می توانید طیف مختلفی از عملیات های سیستم عامل را با فرامین صوتی و حرکات مختلف بدن و دست کنترل کنید. برای دمو هم مایکروسافت در سخنرانی اش بخشی از مجموعه ویدیویی/بازی Sesame Street را نشان داد که توسط کینکت و کامپیوتر کنترل می شد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
معرفی Alienware X51 غول کوچک دل برای بازی های رایانه ای


temp img uploader

اگر طرفدار بازی های کامپیوتری باشید احتمالا با کامپیوترهای سری Alienware شرکت دل که مخصوص بازی طراحی شده اند آشنا هستید. اما در کنار طراحی عالی و سخت افزار فوق العاده، به یک جیب پر پول هم برای داشتن یکی از آنها نیاز دارید.

حالا شرکت دل مدل جدیدی از کامپیوترهای رومیزی این سری به نام Alienware X51 را معرفی کرده که کوچک ترین و ارزان ترین کامپیوتر از این خانواده به شمار می رود. اما با این وجود همچنان شما را از خودش راضی می کند.

این کامپیوتر که با قیمت ابتدایی ۶۹۹ دلار وارد بازار می شود با پردازشگر 3.3GHz از نوع Core i3-2120 ارایه می گردد و البته با پرداخت پول بیشتر می توانید آن را ارتقا هم بدهید. کارت گرافیک هم Nvidia GeForce GT545 با یک گیگابایت رم GDDR5 است. و رم کامپیوتر نیز انتخابی از ۴ یا ۸ گیگابایت خواهد بود.
هارد این کامپیوتر ۱ ترابایتی از نوع 7,200rpm است. روی کیس درایو DVD به همراه وای-فای و سیستم صوتی اچ دی ۷ کاناله و ۶ پورت یو اس بی 2.0 و دو پورت یو اس بی 3.0 و پورت های اترنت و HDMI را هم پیدا می کنید.

سیستم عامل هم نسخه ۶۴ بیتی از ویندوز 7 است که به همراه نرم افزارهای ویژه Alienware ارایه خواهد شد.

حالا به جای ۴۰۰۰ دلار شما می توانید با حدود ۷۰۰ دلار یک کامپیوتر بازی از سری Alienware داشته باشید. البته اگر تصمیم به خرید اش گرفتید یک مانیتور و موس و کیبورد عالی هم فراموش نشود!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
استفاده از کینکت در لباس فروشی ها برای خرید راحت تر


instant image upload and sharing without account

تا به حال برایتان پیش آمده که لباس بخرید اما به خاطر اندازه نبودن آن مجبور به پس دادن اش بشوید؟ یا اینکه لباس اندازه شما بوده اما در نهایت آن را نپسندیده اید؟ جالب است که گفته می شود حدود ۴۰ درصد لباس های خریداری شده به خاطر این مشکلات به فروشگاه بر میگردند و زمان اش رسیده که فکری به حال این موضوع بشود.

راه حل استفاده از سنسور کینکت مایکروسافت است. یک شرکت در حال توسعه نرم افزار مخصوصی است تا در فروشگاه های لباس فروشی از کینکت استفاده شود. این سنسور بدن شما را بررسی می کند تا به شما در یافتن لباس مناسب کمک کند.

موضوع اینجا است که ممکن است دو نفر سایز یکسانی داشته باشند و شلوار با سایز یکسان بپوشند اما شکل بدن هر فرد با دیگری متفاوت است و همین سبب می شود که یک شلوار برای فردی زیبا به نظر برسد اما برای فرد دیگری نا مناسب به حساب بیاید. نرم افزار جدید، با تحلیل دقیق شکل ظاهری بدن لباس با استیل و سایز مناسب را به شما پیشنهاد می کند.

البته اینجا برای دقت بیشتر از ۸ کینکت استفاده می شود. شما در یک اتاقک مخصوص توسط این سنسورها که دور تا دور اتاقک قرار گرفته اند اسکن شده و یک نقشه سه بعدی دقیق، طی ۵ ثانیه آماده می شود.

حالا نرم افزار اندازه های بدن شما را بر اساس سایز بندی های مناسب لباس محاسبه کرده و به شما استیل شلوار جین و سایز مناسب را پیشنهاد می کند. ضمنا اندازه های شما در حساب کاربری تان در فروشگاه ذخیره شده و می توانید دفعات بعد از فروشگاه آنلاین به راحتی خرید کنید. چرا که آنها اندازه های شما را به صورت دقیق دارند.

این سیستم از پایان همین ماه در چند فروشگاه به کار گرفته می شود و البته از آنجایی که خرید آنلاین لباس هر روز بیشتر می شود، پیش بینی می شود که به زودی از کینکت در خانه برای انتخاب لباس مناسب استفاده کنید و این را هم به کاربرد سنسور جادویی مایکروسافت اضافه کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
مایکروسافت: منتظر ایکس باکس جدید در سال 2012 نباشید


anonymous image hosting

اگر جزو طرفداران کنسول بازی ایکس باکس هستید باید بدانید که در سال جاری میلادی نباید انتظار از راه رسیدن مدل جدید این کنسول را داشته باشید. مایکروسافت در بیانه ای گفته سال ۲۰۱۲ تمام تمرکز ما روی Xbox 360 است و می دانیم که امسال پرفروش ترین سال برای این کنسول خواهد بود.

شایعاتی وجود دارد که نسل بعدی این کنسول بیش از ۶ برابر قدرتمند تر از کنسول فعلی خواهد بود و گفته می شود کنسول جدید، بر اساس جی پی یو ATI Radeon HD 6670 کار می کند و از فناروی سه بعدی پشتیبانی خواهد کرد.

ضمن اینکه بر اساس شایعات، نسل بعدی از خروجی چند نمایشگر و دایرکت ایکس ۱۱ هم پشتیبانی می کند و احتمالا از دانلود آنلاین بازی ها و کارت های حافظه سولید به جای استفاده از دی وی دی استفاده خواهد کرد.

اما فعلا به نظر می رسد برای رسیدن به تمام اینها باید صبر کنیم و به این زودی ها منتظر نسل بعدی این کنسول نباشیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
گشت و گذار در موزه لوور با راهنمای صوتی نینتندو


upload pictures

تا کنون فکر کرده اید که از کنسول بازی پرتابلی مانند پلی استیشن ویتا یا نینتندو 3DS، جز برای گیم، فیلم و موسیقی، چه استفاده دیگری می توان کرد؟ موزه Louvre پاریس در کار مشترکی با شرکت ژاپنی Nintendo یکی از جواب های ممکن را از ۲۳ فروردین در دسترس بازدید کنندگان قرار داده است. از این پس گشت و گذار در این موزه هنری عظیم و بزرگ برای توریست ها آسان تر خواهد شد.

موزه لوور سیستم راهنمای تور صوتی قبلی خود را با تعدادی کنسول بازی نینتندو 3DS جایگزین نموده است که حاوی بیش از ۷۰۰ گزارش و تفسیر در خصوص آثار هنری موزه هستند. البته این گزارش ها و تصاویر، بر روی نقشه تعاملی درون 3DS، در اختیار کاربر قرار می گیرد که توانایی تشخیص محل فعلی بازدیدکننده در موزه را هم دارد. شما به راحتی می توانید از راهنمای مسیر این نقشه برای رسیدن به شاهکار هنری مورد نظرتان استفاده کنید.

هدف از طراحی این سیستم راهنمای جدید، کمک به بازدیدکنندگان جوان و بین المللی موزه بوده است. زیرا در آمار سال گذشته این موزه، از میان 8‪.‬9 میلیون بازدید کننده، بیش از نیمی زیر ۳۰ سال سن داشته اند و دو سوم آنها خارجی بوده اند.

Herve Barbaret مدیر اجرایی موزه می گوید‫:‬ «هدف ما از همکاری با نینتندو، آن بوده که میراث قدیم بشری و سرگرمی های ابداعی تعاملی دنیای امروز را در سیستمی که مردم بیشتر با آن آشنا هستند، گرد آوریم‫.‬ پس از بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که نینتندو 3DS با امکانات سه بعدی خود، ابزاری کاملا مناسب است‫.‬»

وجود دو صفحه نمایش در نینتندو تری دی اس، به کاربر کمک می کند تا نقشه را در صفحه پایین دقیقا موازی با سطح زمین در اختیار داشته و از آن استفاده کند. و در صفحه بالا به تماشای ویدیوها و اطلاعات تکمیلی بپردازد.

و البته نکته پایانی اینکه برای استفاده از این راهنمای جذاب موزه، باید علاوه بر ۱۳ دلار هزینه ورودی، 6‪.‬50 دلار هم هزینه استفاده از دستگاه نینتندو و اطلاعات روی آن را بپردازید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 8 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
بازی های کامپیوتری

کنسول های بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA