انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 2 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین »

از چه دیدگاهی به دین نگاه می كنید


مرد

 
برام شخصیه کاملا و من دوست ندارم به هیچ کس توضیح بدم در واقع از دید انسانی و مدنی فکر کنم باید اینجوری باشه در کشور و ایینی که اولین وظیفه دینی هر ادم که به مرز شعور میرسه انتخاب دینه که باید فقط توسط حود فرد تحقیق بشه و مثل اصول دین غیر قابل تقلیده ام هیچ کدوم اینکارو نکردیم و مثل بن پرستا و بقیه که گفتن ما به دین ابا و اجداد خودمان خواهیم بود ما هم بدین اجدادمون شیعه ایم تازه اگه یک وقت دینت رو عوض کنی مرتدی و میکشنت اینه که میگن لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من ال ......

...

از دینی که زوری باشه بیزارم

...

واگر مرپ نبود دست ما در پی چیزی میگشت

اینهم دید سهراب سپهری
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
اگر کلیهٔ مذهب‌ها را عمیقأ بررسی نمائیم خواهیم دید که ساختار همگی آن‌ها بر اساس افکاری کم و بیش متضاد که در افسانه‌ها به چشم می خورد، بنا شده است؛ باور کردنی نیست اگر انسانی باعقل سالم و نگاهی انتقادی به‌آن ها بنگرد و به‌نادرستی آن‌ها پی‌نبرد.
(فریدریش کبیر)
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  ویرایش شده توسط: oshinam   
مرد

 
akn1997: درود
در واقع سوال شما کمی ابهام دارد چرا که بدیهی است هر کس دین را از دیدگاه خویشتن می نگرد.
اما منظور سوال واضح است.
این که به دین چگونه می نگریم امری کاملا شخصی است(قطعا خودتان هم می دانید)هر کس به اندازه ای که به خدای خویش و احکامی که باید انجام دهد و ... اعتقاد دارد به دین اعتقاد دارد.و به نظر من هر کس فقط به دین خودش اعتقاد دارد و نه چیز دیگر.
اما من خودم به دین هیچ اعتقاد دارم.در واقع به هیچ دینی اعتقاد ندارم و برایم بی معنی است که چرا بایدکاری را بکنم و نبایدکاری را بکنم.چون این کاری است که دین برای آدم پدید می آورد.من قوانین بشریت را قبول دارم در واقع حقوق بشر را قبول دارم این باید و نباید هایی دارد اما به نظر من حقوق بشر باید ها و نباید های منطقی دارد اما دین ندارد.
بیش از این جایز نیست سخن بگویم.چون به این تاپیک مربوط نیست.هم اکنون هم زیاد سخن گفتم.
با سپاس
از این دیدگاه که وسیله ایه برای سواری گرفتن از مردم.
مردمی که دارن از گرونی گوشت و مرغ میمیرن اما صداشون در نمیاد ولی به محض اینکه یکی مث شاهین نجفی میاد یه ترانه میخونه خونشون به جوش میاد و به شدت علیه ش بلند میشن.
You know what don't be killed? an Original VAMPIRE
Signature
" به وسعتت جهانمو ، «شکنجه زار» میکنم "
     
  ویرایش شده توسط: Vampire   
مرد

 
دین برام یعنی چیزایی که خیلی دوستشون دارم و اگر کاری کنم که گناهه میدونم که خدا و دین کمکم میکنه ازون احساس گناه بیام بیرون .احساس آرامش بهم میده و اخلاق و رفتار خوب رو از یک جایی باید یاد بگیرم دیگه. خب از دین یادش میگیرم.
khoda negahdar baraye hamishe
     
  

 
من یه بخشایی از دین رو قبولش دارم که با عقلم جور در میاد ولی عرفان و خداپرستی رو خیلی دوست دارم. با خدا خیلی دوست دارم حرف بزنم و از این کار واقعا لذت میبرم. ولی آنچنان به دستورات دین باوری ندارم البته اجبارا بعضی کارهارو انجام میدم ولی معنیشو نمیفهمم چندان. اجبار محیط و مخصوصا خانواده باعث میشه که یه کارایی رو انجام بدم.
     
  
مرد

 
jojojoni1990: نه دوست عزیز دین نه خرافاته و نه یه چیز غلط بلکه یه برنامه است که باعث میشه منیت رو بشه کنار بزاریم و راهی برای انسانیتر زندگی کردن پیدا کنیم
دوست عزيز دين يه ايدئولوژي خرافیه که هدفش اينه انسان رو دچار از خود بيگانگي کنه و روحيه اعتماد به نفس رو در انسان از بين ببره و اونو وابسته بکنه تا بتونه راحتر مورد استثمار قرارش بده يه چيزي مثل کمونيسم يا امپرياليسم فقط تقدس داده شده اون ببين دوست عزيز بي ديني بصورت تجربی به بنده انسانيت واقعي و پوشالي بودن مذهب رو نشون داده , شما به عنوان يه مذهبي تمام محبت و عشق و احساساتت رو معطوف ميکني به يه موجود خيالي (خدا) ولي يه انسان بي دين هم باید احساساتش رو بروز بده پس اين احساسات رو متوجه همنوعش ميکنه بخاطر همينه که کشورهاي غربي در عين بي ديني همنوع دوست تر از طرفداران اديان هستند دليلشم قوانينيه که اونها براي انسانها وضع کردن (قوانين حقوق بشر و لغو برده داری و صليب سرخ و ..........)
از طرفي شما مذهبيون وقتي ميخواهيد به همنوع خودتون کمک کنيد فقط دنيال ثواب و کبابش هستيد (پاداش آخرت) اما يه انسان بي دين که با واژه منيت شما يا همون واژه خود آشنا است و با وجدان خودش سرو کار داره اگر به همنوعش کمک ميکنه از روي احساس و وجدان بيدار خودشه( بدون هيچ چشم داشتي) نه وجدان دینی(ثواب و کباب) و چون به هيچ موجود خيالي اعتقاد نداره اين احساسات همنوع دوستيشو قوي تر و بي رياتر نشون ميده تا يه انسان مذهبي رياکار و دغل باز (حاج اقا )
رفتار هاي اخلاقي يك انسان بايد بر اساس همدردي , آموزش , وابستگي هاي اجتماعي و نياز هايش باشند; هيچگونه پايه ي ديني برايش مورد نياز نيست.انسان براستي در يك حالت پستي خواهد بود اگر (كردار) او بدليل ترس از مجازات واميد پاداش پس از مرگ مهار شده باشد.
(البرت انشتين)
در گذشته امر وجداني، امر ايماني بوده است. وجدان، "خود" نبوده است. وجدان "بي خودي" بوده است . "خود"مفهومي جديد است. انسان مدرن است که شهامت دارد بگويد: خودم!
(محمد رضا نيكفر)
jojojoni1990: از طرفی من کاملا مخالفم که دین از سیاست و اداره مملکت جداست چون گفتم مشکل از دین نیست مشکل از انسانهاییه که خودشونو دین دار معرفی میکنن و این طرز فکرو ایجاد میکنن و این صحبت شما مثل این میمونه که بگین چون یه نفر با چاقو یکیو تو یه جامعه کشته پس دیگه چاقو تو اون جامعه کاربردی نداره و باید کنار گذاشته بشه در صورتی که ابزار قرار دادن یه چیز برای رسیدن به هدف شخصی دلیلی برای نابودی اون ابزار نیستش و اون شخص مشکل داره نه اون ابزار
این مثال چاقوی شما یه قیاس مع الفارقه و هر کسی میتونه در جهت توجیه منافع خودش از این مثال استفاده کنه
الان توی مملکت ما که دین و سیاست با هم جمع شده ببین چقدر در دنیا پله های ترقی رو طی کردیم فقط باید مواظب باشیم یه دفعه از اون بالای پله ها نیفتیم پایین که مجبور بشیم از اول پله ها رو بالا بریم
من معتقدم تاريخ، هرگز نمونه ای از مردمی را که تحت تسلط روحانيون هستند نشان‬ نميدهد که توانسته باشند يک دولت آزاد و متمدن را تشکيل بدهند.‬
(توماس جفرسون)
عقاید من و شما میتونه اشتباه باشه ولی انسانیت هرگز, پس همیشه انسانیتت رو بر عقایدت چیره بکن
     
  

 
akn1997: درود
با پوزش من قبلا پست دادم اما همه ی پست هارو نخونده بودم الآن خوندم و پست این دوستمون رو دیدم.
Arash_Love:
دین خیلی خوبه اگه دین نباشه سنگ رو سنگ بند نمیشه
جدی میگم حیات وحش و ببینید

و برام یه سوال بزرگ پیش اومد البته می دونم این دوستمون بن شده ولی اگر کسی هست که با این دستمون موافقه بیاد و منو روشن کنه .
آه سوال بزرگ:اگر دین باعث می شه که سنگ روی سنگ بند شه و حیات وحش(گرگ و شیر و ببر و پلنگ و خرس و گورخرو...)به دلیل بی دینی اینجورین احیانا نقش عقل و تفکر و دانش هیچه دیگه!!!پس یعنی ببخشیدها دور از جون روم به دیوار به خر دین بدیم آدم شده رفته؟!؟!؟
پس هر کی تونست منو روشن کنه چاکرشم.
با سپاس

اطاعت از دستورات ایزد مننان پروردگار یکتا برای رسیدن به سعادت جاودانه
به کوروش به آرش به جمشید قسم
به نقش و نگار تخت جمشید قسم

که ایران همی قلب و خون من است
گرفته ز جان از وجود من است
بخوانید این جمله در گوش باد
چو ایران نباشد تن من مباد

|================|
--=( We Love IRAN )=--
|================|
     
  
مرد

 
دین همه جا عرصه ی نان آوری ست
جهل بشر منشاءِ دین باوری ست
آنکه سفیدست و سیاه بر سرش
حیله گر و روبهِ خاکستری ست.
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 
oshinam: دوست عزيز دين يه ايدئولوژي خرافیه که هدفش اينه انسان رو دچار از خود بيگانگي کنه و روحيه اعتماد به نفس رو در انسان از بين ببره و اونو وابسته بکنه تا بتونه راحتر مورد استثمار قرارش بده يه چيزي مثل کمونيسم يا امپرياليسم فقط تقدس داده شده اون ببين دوست عزيز بي ديني بصورت تجربی به بنده انسانيت واقعي و پوشالي بودن مذهب رو نشون داده , شما به عنوان يه مذهبي تمام محبت و عشق و احساساتت رو معطوف ميکني به يه موجود خيالي (خدا) ولي يه انسان بي دين هم باید احساساتش رو بروز بده پس اين احساسات رو متوجه همنوعش ميکنه بخاطر همينه که کشورهاي غربي در عين بي ديني همنوع دوست تر از طرفداران اديان هستند دليلشم قوانينيه که اونها براي انسانها وضع کردن (قوانين حقوق بشر و لغو برده داری و صليب سرخ و ..........)
از طرفي شما مذهبيون وقتي ميخواهيد به همنوع خودتون کمک کنيد فقط دنيال ثواب و کبابش هستيد (پاداش آخرت) اما يه انسان بي دين که با واژه منيت شما يا همون واژه خود آشنا است و با وجدان خودش سرو کار داره اگر به همنوعش کمک ميکنه از روي احساس و وجدان بيدار خودشه( بدون هيچ چشم داشتي) نه وجدان دینی(ثواب و کباب) و چون به هيچ موجود خيالي اعتقاد نداره اين احساسات همنوع دوستيشو قوي تر و بي رياتر نشون ميده تا يه انسان مذهبي رياکار و دغل باز (حاج اقا )
دوست گرامی دین ایدولوژی خرافی نیست دین از نوع اسمانی و الهی به مجموعه قوانین و دستوراتی گفته میشه که از جانب افریدگار این عالم و من جمله انسان برای زندگی بهتر بشر توسط عده ی کثیری از پیامبرانش فروفرستاده شده تا نقشه راه و چراغ روشنایی بخشی باشه برای سیدن به هدف و غایت خلقت که همون سعادت و کمال هستش،دین نه تنها فرد رو دچار از خود بیگانگی نمیکنه بلکه اونو متوجه خویشتن و عظمت وجودی اون میکنه تا با شناخت توانایی ها و درک اونا بتونه مسیر بهتر برای زندگی رو پیدا کنه،دین با شناسوندن این توانایی ها انگیزه و اعتماد به نفس به بشر میده و نه تنها چیزی ازش جز بنده ی خوب خدا بودن نمیخواد بلکه تمام چیزهایی که انسان برای زندگی بهتر نیاز داره رو بهش عطا میکنه.متاسفم که شما تجربه درستی از دینداری نداشتین،انکار وجود خداوند خیلی منسوخ شده و از مد افتاده و نظریه سردمدار اون که جناب داروین باشه خیلی وقت پیش از جانب مسیحی و مسلمان رد شده.شخص مومن به دین انسان ها رو فارغ از رنگ و نژاد و مذهب دوست داره چون همگی مخلوق یک خالق هستن و ملاک برتری این انسان ها نزدیکی به خدا و خوب بودن اون هاست.این درس بزرگیه که دین به انسان ها داده و غربی که شما مثال برتریش رو زدین طی صد سال اخیر بهش رسیده.
افسوس... روزی خواهد آمد که نماد روشن فکری بی دینی ست... (دكتر شريعتي)
     
  
مرد

 
درود
از دیدگاه بی خدایی وبی دینی محض.
دین برام مثل یه جک می مونه که بارها و بارها مجبورم در مدرسه دانشگاه جامعه اخبار سخنان رعبر مثلا کشورم و.... بشنوم.
باسپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
     
  
صفحه  صفحه 2 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین » 
مذهب
مذهب

از چه دیدگاهی به دین نگاه می كنید

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA