انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
بازی های کامپیوتری
  
صفحه  صفحه 6 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

دنیای بازی


مرد

 
Halo 4 پرخرج ترین بازی ساخته شده مایکروسافت است**
Halo 4 پرخرج ترین بازی است که مایکروسافت تا به حال تولید کرده است . در مصاحبه ای با Polygon اقای Phil Spencer رییس بخش Microsoft Studios اعلام کرد فرنچایزHalo یک فرنچایز ۳ میلیارد دلاری است . او توضیح داد که در صنعت سرگرمی در کمپانی مایکروسافت این بازی مهم ترین و پرخرج ترین بازیساخته شده است و هیچ بازی در صنعت گیم این قدر پرخرج نبوده است. اقای Spencer چیزی در مورد هزینه ساخت Halo 4 نگفت اما Joystiq در مورد نسخه قبل Halo گزارش داده استکه در بخش بازاریابی Halo 3 چیزی نزدیک ۶۰ میلیون دلار خرج شده است . Halo 3 سریع ترین فروش را تا بهحال داشته است و ۳۰۰ میلیون دلار Halo3 در هفته اول فروش رفته است . Halo 4 در ۶ نوامبر به صورت رسمی برای Xbox360 منتشر می شود.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
عنوان The Walking Dead استودیوی Activision به The Walking Dead:Survival Instinct تغییر نام داد**
اکتیویژن که چند ماه پیش اعلام کرده بود در حال ساخت بازی ای به نام The Walking Dead بر اساس سریال The Walking Dead شبکه ی AMC است،به تازگی اعلام کرده نامجدیدی برای این بازی انتخاب کرده که The Walking Dead:Survival Instinct است.
در حالی که بازی اپیزودیک استودیوی Telltale بر اساس کمیک های “رابرتکرکمن”(Robert Kirkman) ساخته شده است،اکتیویژن و Terminal Reality در حال ساخت این بازی اول شخص بر اساس سریال محبوب شبکهی AMC یعنی “مردگان متحرک”(The Walking Dead) هستند.
داستان Survival Instinct به پیش از وقایع سریال می پردازد و داستان دو برادر،”دریل”(Daryl) و “مرل دیکسون”(Merle Dixon) را دنبال می کند که باید با زامبی ها به مبارزه بپردازند تا به منطقه ی امن واقع در آتلانتا برسند.
به گفته ی سازندگان،Survival Instinct یک بازی اکشن اول شخصترسناک “هر کاری بکن تا زنده بمانی” است
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
شلیک به خاطرات بد؛ تکاندن خاک Splinter Cell**
“بیش از حد عاقل بودن کار عاقلانه اینیست”
تجربه زندگی کردن با یک بازی خوبرا نباید از دست داد…
سم تصویر بچگی سارا را در دستش میگیرد,هنوز زمان زیادی از دادن خبر لمبرت نمیگذرد(سارا مرده سم,اون تصادف کرده و مرده است).سم در اتاق را میبندد,پرده را میکشد,چراغ را خاموش میکند,قطره ای اشک از گوشه چشمش به سوی اولین تار موی ریشش سرازیرمیشود,پلکش میزند,قلبش آرام میزند,گویی نمیزند,نگاهی به اطراف میاندازد,سم هیچ چیز ندارد,هیچ کس نیست حالی از او دیگر بپرسد,کسی نیست با او تماس بگیرد و بگوید پدر برای شام میایی؟خیلی بد استکسی منتظرت نباشد,یاد بچه گیهایش میافتد,سم خم میشد,سارا بر پشت او مینشست,پدر,سریع تر سریعتر.سم فارغ از دنیای سنگی و پوچ آدم بزرگ ها بود.پدر؟بله دختر قشنگم؟من از تاریکی میترسم میشه چراغ را روشن کنید؟بله عزیزم,اما تو تاریکی خیلی چیزهای قشنگی هست دخترم.واقعا؟بله,مثل اینکه هیولای تاریکی تو تاریکی نمیتواند تو را ببیند ولی تو او را میبینی مثل همین چراغ شب خواب زیبای بالای سرت.دنیا دور سر سم میچرخد,نمیخواهد اشک هایش را پاک کند,زیرا تنها چیزی که از سارا برایش مانده است همین چندقطره اشک است,نمیداند چه کند,هیچ چیز نمیگوید,تکان نمیخورد,اینگار رنگ موهایش رو به سپیدی دارد میرود,بغض دارد ولی نمیترکد,دلیلش چیست؟سم,هیچوقت به آینده دخترت فکر کرده ای؟سم بین دل بستگی,وابستگی,و عذاب وجدانش گیر افتاده است,اشک ها روی ریل خاطره پشت سر هم سوار بر هم جاری میشوندو دریای پاک لطیف دل تنگی را زمزمه میکنند.بغض او میترکد,صدایی از او برخاست,صدایش چقدر نازک شدهاست,نه,خواهش میکنم نه,این را از من نگیر,نمیتوانم,ضعیفم,کوچکم,خواهش میکنم او را از من نگیر.درد دلی با خدا که خیلی وقت بود سم نکرده بود,تصویر سارا جلوی چشمان اوست,اشک امانش نمیدهد,بغض خفه اش کرده است,بدترین شکنجه دوری است,بزگترین درد فراغ است,سخت ترین دل تنگی خاطره است.بی قرار است,بلند میشود,سرش را به دیوار میزند,خون سرازیر میشود,سم نمیخواهد باور کند,سارا…سارا…بهانه ای برای زندگی کردن میخواهد,خون از سر او به چشمان او میرود..
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
GTA: Vice City برای iOS وAndroid** تایید شد
Rockstar Games تایید کرد عنوان قدیمی و زیبا GTA: Vice City به زودی برای iphone,ipad و دستگاه ها با سیستم عامل Android منتشر می شود .
راکستار هنوز تاریخ دقیق عرضه این عنوان را اعلام نکرده است اما به طور قطعی در پاییز منتشر می شود . خبر خوب این است که به مناسبت دهمین سالگرد عرضه این عنوان جلوه هایی در بازی به صورت HD بازسازی شده است . چندی پیش نیز GTA 3 برایاندروید و ios منتشر شد .
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
سایت The Elder Scrolls Online شروع به کار کرد**
Bethesda سایت رسمی مربوط به بازی MMO ان ها که در دست ساخت است یعنی The Elder Scrolls Online را راه اندازی کرد . در این سایتیک پیغام از طرف سازندگان این عنوان MMO گذاشته شده است :
” ما در ماه می از عنوان MMO خود یعنی The Elder Scrolls Online رونمایی کردیم سپس صفحه رسمی فیس بوک و توییتر باز کردیم و طرفداران زیادی در سرتاسر جهان به ما ملحق شدند.حال ما سایت اختصاصی این عنوان را راه اندازی کردیم ”
سازندگان اعلام کردند که شرکت ZeniMax چند سال است که مشغول ساخت The Elder Scrolls Online هستند و هدف ان ها ساخت یک عنوان جذاب دیگر است . از این به بعد اطلاعات و خبر های جدید در رابطه با The Elder Scrolls Online در سایت اختصاصی این عنوان قرار می گیرد . شما می توانید در اینجا سایت را مشاهده کنید.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
اطلاعاتی از محتوای اضافه بعدی Skyrim که Dragonbornنام دارد.
محتوای اضافه بعدی Skyrim , ماه بعد عرضه می شود , حال Bethesda اطلاعات و اسکرین شاتهایی از این عنوان منتشر کرده است . در این محتوای اضافه , بازیکن به جزیره Solstheim سفر می کند و بازیکن را به دوران Morrowind می برد. در این محتوای اضافه , بازیکن شاهد شهر ها , سیاه چال ها و مراحل جدید است . اطلاعاتی که, بتسدا منتشر کرده است :
*. سفر به ماورای دنیای اسکایریم و کشف شهرهای جدید و جزیره Solstheim
*. نیرو های جدید – کتاب های جدید در این محتوای اضافه وجود دارد که نیروی بازیکن را افزایش می دهد . ورد ها و جادو های جدید نیز , اضافه شده اند .
*. سیاه چال ها و سلاح ها جدید
این محتوای اضافه در تاریخ ۴ دسامبر , با قیمت ۱۶۰۰ پوینت مایکروسافت ,از XBLA قابل خرید است .
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
Chrome
استدیو Telltale Games که اخیرا با انتشار سری بازی های Walking Dead به شهرت رسیده است،تاریخ انتشار آخرین نسخه از عنوان محبوب خود را اعلام کرد.
Walking Dead:E5 برای هر سه پلتفرم اصلی و ابتدا در تاریخ ۲۰ نوامبر(سه شنبه) به روی PSN قرارمی گیرد.و با یک روز تاخیر برای تمامی پلتفرم ها عرضه خواهد شد.
لازم به ذکر است Telltale Games و سری Walking Dead در صف نامزد های “بهترین استودیوی سال”و “بهترین بازی سال” قرار گرفته است.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
**مدل “Super Slim” کنسول PS3 معرفی شد**
**بالاخره در جریان کنفرانسی در نمایشگاه TGS 2012, سونی از مدل جدید PS3 که مدتهاست حرف و حدیثهای آن در میان است, رسما رونمائی کرد.این مدلSuper Slim نام دارد و 50% سبکتر از PS3 اولیه و 25% نیز سبکتر از مدل کنونی(Slim) است.این مدل جدید از همین ماه جاری در دسترس خواهد بود.قیمت این مدل جدید همان قیمت مدل Slim است با این تفاوت که فضای ذخیره سازی(HDD) آن افزایش یافته است.
نوع 500 گیگابایتی آن جایگزین 320 گیگابایتی های فعلی و نوع 250 گیگابایتی جایگزین 160 های فعلی میشود.همچنین به نظر میرسد مدل سیاه12 گیگابایتی که قابلیت اتصال به هارد خارجی یا ارتقا به هارد 250 گیگابایتی سونی را دارد, تنها راهی اروپا میشود.
در ژاپن این مدل جدید در 4ام اکتبر عرضه میشود.مدل 500 گیگی فقط به رنگ مشکی و با قیمت ¥29,980 عرضه میشود در حالیکه مدل 250گیگی در دو رنگ مشکی نوک مدادی و سفید کلاسیکو با قیمت ¥24,980 عرضه میشود.**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
Frank O’ Connor: اکس باکس 360 هنوز به پایان عمر خود نرسیده است !**
برخلاف انتظار بازیبازهای جهان در رابطه با رونمایی از کنسول های نسل بعد در ماه های آینده و یا سال 2014, عده ای هنوز براین باور هستند که این نسل هنوز میتواند نیاز های کاربران را برطرف کند, که یکی از آنها Frank O’ Connor از استودیوی 343 Industries می باشد. او در مصاحبه ای که از او پرسیده شد آیا X360 در پایان عمر خود است, پاسخی جالب توجه ای داد :
"جالب است که این سوال را خیلی از من میپرسند. به نظر من این طبیعی است که ما به دنبال نسل بعدی سخت افزار ها هستیم اما من به شدت مخالف این موضوع هستم که اکس باکس 360 در پایان عمر خود است... این نسل تاکنون نیز خیلی طولانی شده است و این دلیل خوبی برای پرسیدن اینگونه سوالات است اما کنسول های نسل حاضر هنوز بسیار انعطاف پذیر و قدرتمند هستند. یکی از دلایلی که هیلو 4 اینقدر زیبا و خوب به نظر میرسد به این دلیل است که ایندستگاه( X360) هنوز قدرت های نهفته ای دارد که ما از آنها استفاده میکنیم. "
همچنین کانر به این موضوع هم اشاره کرد که مایکروسافت قصد دارد 360 را تبدیل به یک کنسول رسانه ای تکاملیافته کند به طوری که شما علاوه بر لذت بردن از بازی ها میتوانید آهنگ گوش دهید و فیلم و برنامه های تلوزیونی مورد علاقه ی خود را نیز ببینید. او همچنین معتقد است که مشتریاندر حال حاضر آماده نیستند که بابت یک کنسول 500 دلار بپردازند. مخصوصا کسانی که کنسول هایی حاضر خود را فقط به خاطر جنبه ی رسانه ای می خواهند.**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
دسته کنترلر بازی پلی‌استیشن 4 سونی این شکلی خواهد بود!

آن‌طور که سونی وعده آن را داده ما نسل بعدی پلی استیشن را دوم اسفندماه خواهیم دید اما حالا با این تصویری که منتشر شده ظاهرا قرار است با دسته کنترلر بازی این کنسول پیش از خود آن آشنا شویم.



تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که دوباره با یک دسته سبک دوئل شوک روبرو هستیم که بنابر آنچه در تصویر مشخص است از چیزی شبیه به یک صفحه لمسی در بالا و یک نور آبی در پشت برخوردار است. علاوه بر صفحه لمسی موجود در این دسته کنترلر بازی که قبلا در گزارش‌ها و شایعات در مورد آن صحبت شده بود به نظر نور آبی از حضور کنترلر موسوم به Move پلی استیشن در دسته بازی پلی استیشن جدید حکایت دارد که قبلا سونی پتنت مربوط به آن را در سال ۲۰۱۲ ثبت کرده بود. یک جک ۳٫۵ میلیمتری نیز در پائین دسته به چشم می‌خورد که ظاهرا حکایت از حضور صدا به عنوان عنصری اصلی در کنسول بعدی سونی حکایت دارد که می‌تواند به عنوان کنترل صئتی نیز بکار گرفته شود.



این تصویر تاکنون از سوی سونی رسما تائید نشده اما یک وب‌سایت معتبر ژاپنی با نام کوتاکو به نقل از یک منبع موثق ان را تائید کرده است. البته همانطور که مشخص است این یک محصول اولیه بوده و مطمئنا فرم و شکل نهایی این دسته بازی تغییر کرده و شکیل‌تر خواهد شد به هر حال فکر نکنم ۴ روز صبر کردن برای دیدن نتیجه چندان سخت باشد!
ما هم حرف های زیادی داشتیم... اما برای نگفتن!
     
  
صفحه  صفحه 6 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
بازی های کامپیوتری

دنیای بازی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA