انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 11 از 13:  « پیشین  1  ...  10  11  12  13  پسین »

Saeed Malek Poor | سعید ملک پور در آستانه ی اعدام!


مرد

 
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۸۹, ساعت ۷:۳۲ قبل از ظهر
نامه همسر سعید ملک پور به ریاست قوه قضاییه: به قانون شکنی ها رسیدگی کنید

جرس:همسر سعید ملک پور طی نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به قانون شکنی های صورت گرفته در روند رسیدگی به پرونده همسرش شد. سعید ملک پور متهم معرفی شده در پرونده موسوم به مضلین ۲ مربوط به جرائم رایانه ای است که بیش از دو سال است در بازداشت موقت و بلاتکلیفی به سر می برد.



به گزارش تحول سبز، فاطمه افتخاری در این نامه با اشاره به فایل صوتی مکالمه اش با سعید ملک پور که موارد نقض حقوق انسانی ملک پور توسط خود وی بازگو شده است، از رییس قوه قضاییه خواسته است که با بررسی این مدرک، موارد نقض حقوق انسانی وی را پیگیری نماید. متن کامل این نامه در پی می آید:


بسمه تعالی

محضر آیت الله صادق لاریجانی دامت برکاته،

ریاست محترم قوه قضاییه

با اهداء سلام و آرزوی توفیق برای جناب عالی،

اینجانب فاطمه افتخاری همسر سعید ملک پور، متهم معرفی شده در پرونده موسوم به مضلین ۲ مربوط به جرائم رایانه ای، با شماره پرونده د - ط ۹۶۳۱- ۸۷ میباشم. اکنون پس از گذشت بیش از ۲ سال از بازداشت موقت و بلاتکلیفی، همسرم با اتهاماتی خلاف واقع رو به رو گشته که با حضور یک متخصص کامپیوتر در دادگاه می توان عدم صحت آنها را اثبات کرد. قابل ذکر است که همسرم بیش از ۱۲ ماه از زمان بازداشت موقت را در سلول انفرادی و تحت انواع شکنجه‌های روحی، روانی و جسمی گذرانده‌ است.

پرونده سعید پس از ۱۷ ماه بلاتکلیفی به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه فرستاده شد. ایشان با رد اتهامات خود در دادگاه به قاضی اعلام کرده است که زیر شکنجه و فشار روانی وادار به اعتراف علیه خود شده است. این در حالی‌ است که شکنجه فیزیکی و روانی یکی‌ دیگر از متهمین همین پرونده که ماه ها توسط گروه پدافند سایبری سپاه مورد بازجویی قرار گرفته بود، طبق گفته خانواده و قاضی ایشان (قاضی صلواتی) توسط پزشک قانونی‌ تائید شده است. متاسفانه با اینکه برخی از آثار شکنجه همسرم همچنان مشهود است، اما جناب قاضی مقیسه درخواست ایشان را جهت ارجاع به پزشکی‌ قانونی‌ رد کرده است. همچنین با توجه به نوع اتهامات وارده و مستندات ارائه شده توسط گروه پدافند سايبری سپاه، همسرم جهت نوشتن لایحه دفاعیه نیاز به استخدام کارشناس رایانه بیطرف مورد وثوق قوه قضاییه و همچنین دسترسی کافی به کارشناس و وکیل قانونی خود در محیطی مجهز به امکانات فنی مناسب، مانند دسترسی به کامپیوتر و اینترنت دارد. اما قاضی مقیسه این درخواست قانونی سعید را هم نپذیرفته است.

متاسفانه با وجود اینکه تا همین امروز از سوی هیچ دادگاهی برای همسرم حکمی صادر نشده است و علیرغم موارد مندرج قانونی و البته اخلاق اسلامی، اعترافات همسرم تا کنون بارها و بارها در برنامه هایی با عنوان مستند شوک و گرداب از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش گردیده است. برنامه‌های تلویزیونی مذکور همراه با افکت های صوتی و تصویری فراوان بصورت کاملاً حرفه ایی به منظور تخریب و هتک آبروی افراد از جمله سعید تهیه شده بود، در صورتی که تا یک سال بعد از اولین زمان پخش آن، برای همسرم اصلا دادگاهی‌ تشکیل نشد. همچنین متاسفانه طی صحبت اخیری که قاضی مقیسه با وکیل پرونده، جناب آقای علیزاده طباطبایی، داشته اند خبردار شدیم که حکم مد نظر قاضی اعدام می باشد. و این در حالی‌ است که تا کنون در مجموع تنها به مدت ۱۵ دقیقه برای پرونده سعید دادگاه تشکیل شده است. همین امر نشان میدهد که حکم از قبل صادر شده است بدون اینکه همسرم امکان دفاع از خود را بیابد.

جناب آیت الله لاریجانی،

در طول این مدت چندین نامه به مسئولان قضائی فرستادیم، ولی‌ دریغ از یک پاسخ. این شد که این نامه را به صورت سرگشاده منتشر کردم، به امید آنکه پاسخی بشنویم. عدم اطلاع سعید ازجزییات موارد اتهامی و استنادات آن (مخصوصا اینکه در ابتدای بازداشت ایشان، او را مجبور کرده اند که پایین کاغذ‌های سفیدی را امضا کند)، عدم اجازه ملاقات مستمر وی با وکیلش و رد درخواست قانونی سعید مبنی بر بررسی پرونده اش توسط کارشناسان فنی بیطرف در جهت تشخیص اتهامات، بزرگنمایی ها و سند سازی های غیر واقعی که از نظر فنی و کارشناسی به راحتی‌ نادرستی آنها اثبات میشود و ارایه آنها به قاضی به عنوان اتهامات سعید، همگی به عنوان مصداق‌های زیر پا گذاشته شدن قوانین حقوقی و کیفری جمهوری اسلامی ایران می باشند، قوانینی که در آن برای متهم، مجرم، زندانی، فرای اتهامشان، تنها به جهت کرامت انسانی‌، حق و حقوقی قائل شده اند.

همسرم چند ماه پیش طی‌ تماس تلفنی، تمام موارد نقض حقوق شهروندی و انسانی مندرج در قوانین جمهوری اسلامی ایران که در جریان دستگیری و بازجویی از وی اتفاق افتاده است را برشمرد و از من خواست تا فایل صوتی آن را جهت پیگیری در اختیار مسئولان قوه قضائیه قرار دهم، که به پیوست تقدیم حضور می گردد و از شما به عنوان قاضی القضات که بنا است ملجا و ماوای مظلومان و ستمدیدگان باشد تقاضا دارم تا پیش از صدور حکم دستور بررسی‌ موارد مطرح شده در این فایل و دیگر موارد نقض حقوق قانونی‌ وی را صادر فرمائید.


با احترام
فاطمه افتخاری
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
زن

 
سعید جان
این خبر رو الان تو سایت رادیو فردا خوندم. نمیدونم توبه یعنی چی و چرا توبه کردی؟
نمیدونم اگر تابعیت کانادایی نداشتی بازم توبه برا تخفیف مجازاتت اثر داشت یا نه؟ و نمیدونم هیچوقت موفق میشی این مطالب من رو بخونی یا نه؟
اما بدون همیشه دوستت داشتم حتی شبهایی که برای مرگت دعا میکردم. مرگی برای رهایی از شکنجه مخصوصا با نامه هایی که به نقل از تو منتشر شد. ولی مطمئنم اگر بخونی حتما یادت میاد خاطراتی رو که با هم داشتیم بدون اینکه همدیگر رو ببینیم و بدون اینکه همدیگرو بشناسیم.
خوشحالم که زنده ای و خوشحالم که زنده میمونی.
‏*‏**
وکيل سعيد ملک پور از توقف حکم اعدام موکلش خبر داد
محمود عليزاده طباطبايی، وکيل سعيد ملک پور، روز يکشنبه ۱۲ آذرماه گفته است، با توجه به «توبه» آقای ملک پور حکم اعدام موکلش متوقف شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمود عليزاده طباطبايی گفته است:« موکلم با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده بود که حکم اودر ديوان عالی کشور هم تائيد شد. پس از تائيد حکم موکلم از کارهای خود توبه کرد.»
محمود عليزاده طباطبايی اضافه کرده است: «با اين توبه حکم اعدام متوقف شده و اميدواريم موکلم با يک درجه تخفيف روبرو شود.»
سعيد ملک‌پور که تابعيت دو گانه ايرانی - کانادايی دارد، برنامه‌نويس کامپيوتر است و به اتهام راه‌اندازی وبسايت پورنوگرافی از سال ۲۰۰۸ ميلادی درزندان به سر می برد.
گزارش ها حاکی است که آقای ملک‌پور که از سال ۲۰۰۴ به کانادا رفته و دارای اقامت اين کشوراست، پس از بازگشت به ايران برای ديدار با خانواده خود، در سال ۲۰۰۸ بازداشت شد.
دادگاه‌ تشکيل شده به رياست قاضی مقيسه، سعيد ملک پور را به اتهاماتی نظير «تبليغ عليه نظام»، «مديريت سايت‌های مستهجن»، «توهين به مقدسات»،«توهين به رهبری»، «توهين به رئيس جمهور»، «ارتباط با گروه‌های معاند نظام»، «ارتباط بابيگانگان» و «افساد فی‌الارض» متهم و برای وی حکم اعدام صادرکرد. اين حکم به تاييد دادگاه تجديد نظر رسيد.
اما در خردادماه سال ۱۳۹۰ حکم اعدام سعيد ملک پور در ديوان عالیکشور نقض شد. ولی در نهايت در بهمن ماه سال ۱۳۹۰ ديوانعالی با تاييد رد نواقص پرونده حکم اعدام او را صادر کرد.
سازمان عفو بين الملل پيشتر در اين زمينه گفته بود که اتهامات عليه سعيد ملک پور مربوط به استفاده سايت‌های پورنوگرافی از برنامه ابداعی آقای ملک‌پور برای انتشار عکس در اينترنت است . وکلا و خانواده آقای ملک‌پور بارها تاکيد کرده‌اند که سعيد ملک‌پورتنها مبدع اين نرم‌افزار بوده و اطلاعی از محل استفاده آن نداشته است.
صدور حکم اعدام برای سعيد ملک پور واکنش های بين المللی را در پی داشت. سازمان عفو بين الملل از صدور اين حکم به شدت انتقاد کرده بود.
آن هريسون، مدير موقت بخش خاورميانه و شمال آفريقای اين سازمان، گفته بود که تأييد حکم اعدام سعيد ملک‌پور پس از يک دادگاه «ناعادلانه»، به منزله هشداری است به مردم ايران مبنی بر اين‌که آنها اجازه ندارند آزادانه ابراز عقيده کنند.
خانم هريسون افزوده بود: «زمان آنفرا رسيده است که ايران اعدام‌ها را،به ويژه پس از دادگاه‌هايی که با استانداردهای بين‌المللی حقوق بشر مطابق نيست، متوقف کند.»
مریم
     
  
زن

 
Avizoon2: وکيل سعيد ملک پور از توقف حکم اعدام موکلش خبر داد
منم اینو از چند خبرگزاری شنیدم.
البته فعلا تعلیق شده و حرفی از برائت و یا توقف کامل نیست.
برای سعید عزیز و برای همه ی دربندهایی که روزهایی رو می گذرونند که در ذهن ما هم نمی تونه خطور کنه آرزوی سلامتی و آزادی می کنم.
من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  
مرد

SexyBoy
 
Avizoon2: وکيل سعيد ملک پور از توقف حکم اعدام موکلش خبر داد
کاش لینک خبرم میذاشتی
در هر صورت خبر خوبی بود و به امید آزادیش
.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
مرد

 
Avizoon2
اولش خیلی خوشحال شدم که تو پست گذاشتی آویزون جون بعدش هم این خبرو شنیدم من ولی فکر کنم هنوز حکم قطعی نشده باشه
ولی کاشکی همینطور بشه و این شخصو هم اعدام نکنم اینا
از چی بگم از حالم خودم از فردام بگم دست بردار
منو توو این حاله خودم بذارو برو دست بردار
از تو نه از خودم پرم تو این حال خوبم ترکم کن
دنیا خارم کرد دنیا قانعم کردم دنیا درکم کن
     
  
مرد

 
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
the_last_of_us: چی شُد آخر؟
اعدام لغو شده.شک نکن.
هله
     
  
مرد

 
mohan1978: تازه اعدام نشه با یکدرجه تخفیف حبس ابد میشه
بمیره که خیلی بهتره!
     
  

 
خوب شد...
ولش میکنن بعد چند سال
L
     
  
مرد

 
جرات نمیکنن اعدامش کنن،و گرنه تا الان اعدامش کرده بودند
     
  
صفحه  صفحه 11 از 13:  « پیشین  1  ...  10  11  12  13  پسین » 
سیاست

Saeed Malek Poor | سعید ملک پور در آستانه ی اعدام!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA