انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 12 از 192:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
تمرین امروز سرخپوشان در غیاب باقری
بازگشت معدنچی و تعجب پرسپولیسی‌ها از زمان و محل بازی با نفت

خبرگزاری فارس: مهرزاد معدنچی از امروز بار دیگر در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد.






به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین پرسپولیس از ساعت 14 امروز پشت در‌های بسته برگزار شد.

در این تمرین آقا وسط، سانتر از جناحین و ضربه به گل و فوتبال دستگرمی در دستور کار قرمزپوشان قرار داشت.

* مهرزاد معدنچی پس از چند مدت دوری از تمرینات پرسپولیس پس از جلسه‌ای با گل‌محمدی امروز به تمرینات سرخپوشان برگشت و همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. معدنچی در لیست مازاد گل‌محمدی بود و این سرمربی اعلام کرده بود که بعید است او به تمرینات پرسپولیس برگردد.

* محمد قاضی در تمرین امروز فشرده‌تر نسبت به روز گذشته به مدت 50 دقیقه با توپ تمرین کرد. این بازیکن به بازی مقابل گهر نمی‌رسد اما برای دربی مشکلی ندارد.

* علی کریمی که در تمرین 2 روز گذشته به دلیل درد در همسترینگ پایش با فشار کمتری تمرین می‌کرد، امروز بدون هیچ مشکلی در تمرینات پرفشار قرمزپوشان شرکت کرد.

* کریم باقری در تمرین امروز هم غایب بود.

* حدود 20 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که از مسئولان باشگاه خواستند تا اجازه ورود آنها به داخل ورزشگاه صادر شود اما حمید عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس ضمن عذرخواهی از هواداران گفت: اگر ما تصمیمی مبنی بر اینکه تمرینات پشت در‌های بسته برگزار شود، گرفته‌ایم فقط به خاطر خود پرسپولیس است و گفته ایم که 48 ساعت قبل از بازی‌های رسمی تماشاگری در تمرین نباشد و از هواداران هم می‌خواهیم که صبور باشند تا موفقیت‌های این تیم ادامه‌دار باشد.

* اما یکی از نکات جالب تمرین امروز خبر زمان و محل برگزاری بازی پرسپولیس و نفت در چارچوب جام حذفی بود. قرمزپوشان از برگزاری این بازی در زمین تختی و ساعت برگزاری آن که ساعت 14 است، تعجب کرده بودند. قرمزپوشان معتقد بودند که با توجه به اینکه استقلالی‌ها ساعت 16 بازی خود را انجام می‌دهند، آنها نیز باید در ورزشگاه آزادی در ساعت 16 بازی خود را انجام دهند. بازیکنان ناراحتی خود را از این موضوع اعلام کردند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ دسته اول اعلام شد

خبرگزاری فارس: اسامی داوران قضاوت کننده در هفته پانزدهم لیگ دسته اول اعلام شد.






به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران اعلام شد.

یکشنبه17/10/91-هفته پانزدهم-ساعت 14:00

گسترش فولاد تبریز-ماشین سازی تبریز

داوران: مجید پورعلی، محمدرضا مدیرروستا، علیرضا آذروند، مهدی شجاعی، ناظر: کریم اصغرزاده

اتکا گلستان - شاهین بوشهر

داوران: پیام حیدری، مهدی عالیقدر، هادی طوسی، محسن سیمند ناظر: علی نقی مصطفی نژاد

نساجی مازندران - الوند همدان

داوران: سیدحسین زرگر، امیربهرام نقوی، حمزه علی سلیمی، عباس جدیدی ناظر: جواد تقی پور

مس سرچشمه - گل گهر سیرجان

داوران: سیدرضا مهدوی، امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی، مهدی موسی پور، ناظر: غلامرضا سلیمانی

آهن بافق یزد - ابومسلم خراسان

داوران: رحیم مهرپیشه، محمود بیات ترک، امراله طراح، محمدرضا حیدرپناه، ناظر: رضا دهقان

شهرداری اراک - استقلال اهواز

داوران: وحید کاظمی،‌ علی اکبر عظیم پور، غلامرضا تیموری، علی صفایی، ناظر: رامین عرفانیان

پاس همدان - شهرداری بندرعباس

داوران: سیدمهدی سیدعلی، محبت علی رضایی تبار، حسین سلیمانی، میثم پورکریمیان، ناظر: علی اکبر جهانی

شهرداری تبریز - سایپا شمال

داوران: حمید حاج ملک، یعقوب حجتی، عسگر محمدی، سجاد لطافتی، ناظر: محمود رفیعی

راهیان کرمانشاه - فولاد یزد

داوران: رضا عادل، مهدی ناصحی، محمدرضا مازندرانی، مصطفی عابدی، ناظر: حسین استاد آقایی

برق شیراز - مس رفسنجان

داوران: سعید شمس، حسین رحیمی پور، حسین عیسی وند، حسین اداوی، ناظر: محمدرضا اسحاقیان

نفت مسجد سلیمان - داماش ایرانیان، ساعت 14:15

داوران: حسین قنبری، محمدرضا امینی، سجاد قنبری، ایمان کهیش، ناظر: عبداله باعزم

ایرانجوان بوشهر-شهرداری یاسوج، ساعت 14:15

داوران: امید سعیدفر، حمید سبحانی، عباس سعادت، محمدرضا تارخ، ناظر: هدایت ممبینی

یادآوران شلمچه - ملی حفاری اهواز، ساعت 14:15

داوران: محمدحسین زاهدی فر، جلیل شعرانی، محمدرضا طالبی، رضا قاسمی، ناظر: عبود سنگاشکن

استقلال خوزستان-نیروی زمینی تهران، ساعت 14:15

داوران: موعود بنیادی فر، قهرمان نجفی، براتعلی مولوی، آرش خرمیان، ناظر: عبدالرسول استادزاده
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
جواب وکیل هدایتی به اظهارات انصاریان
نجفی: اگر مدرکی رو نکنید، شکایت می‌کنیم


خبرگزاری فارس: وکیل حسین هدایتی در اعتراض به علی انصاریان گفت:‌ اگر مدرکی دارید برای چه تاکنون شکایت نکرده‌اید؟




به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی باشگاه استیل آذین، آرش نجفی وکیل و مشاور حقوقی هدایتی در واکنش به صحبت های علی انصاریان بازیکن سابق تیم استیل آذین گفت: در جریان برنامه روز سه شنبه صبح برنامه ویتامین 3 مجری محترم برنامه آقای سیدعلی ضیا در جریان گفت‌وگو از علی انصاریان که میهمان برنامه ایشان بودند سوالاتی پرسید که آقای علی انصاریان در جواب یکی از این سوالات نام چند باشگاه را بعنوان بدهکار خود مطرح کرده و به نام باشگاه استیل آذین نیز بعنوان بدهکار خویش اشاره نمودند. البته بازیکن مذکور قبلا نیز در برنامه نود به ادعای طلب خود از باشگاه استیل آذین پرداخته بودند که در این خصوص ابتدا توجه دست اندر کاران تهیه برنامه ویتامین 3 و آقای علی انصاریان و در ادامه افکار عمومی را به توضیحاتی جلب می نمایم.

وی افزود: جناب آقای علی انصاریان اولا نیاز نیست به شما یادآوری کنم جای رسیدگی به ادعای شما کمیته انضباطی فدراسیون است و تکرار ادعای طلب شما از باشگاه‌ها در تلویزیون دلیل بر حقانیت شما نیست. مگر شما از طریق صدا و سیما با باشگاه استیل آذین قرارداد منعقد نموده اید که حالا از طریق رسانه ملی پیگیر ادعاهای خویش هستید. ثانیا بهتر است مجریان و دست اندر کاران محترم صدا و سیما بازیکنانی که چنین ادعا هایی دارند را به کمیته انضباطی فدراسیون راهنمایی کنند.

نجفی تأکید کرد: آقای علی انصاریان شما قطعا و بی تردید نه طلب و همچنین مدرک مستدلی دال بر ادعای طلب خود ندارید ، چنان که اگر اینطور بود تا امروز صدها بار به مراجع ذیصلاح حقوقی فدراسیون مراجعه می کردید و بی شک مانند بسیاری دیگر تکلیف ادعایتان روشن می شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ همچنین از دوست ارجمندم جناب آقای سیدعلی ضیا تقاضا دارم با رویت مدرک پیوست این متن خودتان قضاوت کنید بهتر نبود قبل از انتشار سراسری سخنان کذب علی انصاریان برای حفظ آبروی اشخاص و باشگاه‌ها برنامه خود را طوری مدیریت کنید تا بی طرفی رسانه ملی لحاظ گردد و حقی از کسی ضایع نگردد؟ در حالیکه سیاست‌های صدا و سیما در راستای تولید برنامه های تلویزیونی و به نقل از مسئولین طرح و برنامه سیما ایجاد امید و نشاط در جامعه و تشویق افراد به انجام کارهای بزرگ می باشد و مجریان توانا نیز می بایست با خلاقیت خود و ایجاد کنجکاوی در مخاطب قادر باشند آنان را تا پایان برنامه همراه کنند متاسفانه آقای سیدعلی ضیا مجری توانای تلوزیون که به اخلاق مداری و ولایت محوری نیز مشهورند به همراه سردبیر و تهیه‌کننده برنامه ویتامین 3 به سادگی برنامه خود را وسیله ای برای انتشار اظهارات خلاف واقع و نشر اکاذیب از سوی امثال آقای انصاریان قرار می دهند تا ناخواسته منجر به خدشه دار شدن اعتبار موکل اینجانب گردد.

نجفی یادآور شد:‌ بدینوسیله بنده این حق را برای موکلم محفوظ می دانم که به صورت مستند به ماده واحده الحاقی به ماده 30 قانون اساسنامه صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران به پخش مطالب کذب از سوی انصاریان از طریق برنامه مذکور اعتراض نماید تا مراحل قانونی جهت احقاق حق طی شود.

وی افزود: لیکن در خصوص آقای علی انصاریان که پیشتر نیز در برنامه 90 به بیان مطالبی مشابه پرداخته بود از همین فرصت استفاده می کنم و به ایشان هشدار می دهم که از ادامه این عمل جدا خودداری نماید و مراتب عذر خواهی خود را به صورت رسمی اعلام نماید. چرا که طبق مستنداتی که موجود است ایشان در زمان بازی با در تیم استیل آذین تمام مطالبات خود را دریافت داشته و تسویه حساب نموده است و با وصف فرض بعید که مستنداتی در این رابطه داشته باشد چرا تاکنون به باشگاه مراجعه ننموده است؟ ضمنا دوباره تاکید می کنم صلاحیت رسیدگی به هر گونه ادعایی در خانواده فوتبال بر عهده کمیته انضباطی است .

نجفی در پایان گفت: شما مستند به سند پیوست شش سال پیش با باشگاه استیل آذین تسویه حساب نموده اید و تازه پس از گذشت شش سال به صرافت استیفاء حقوق معوقه خود افتاده اید.

در ادامه باید اذعان کنم در صورتی که ایشان دلیلی مبنی بر ادعای خود ارائه نکند و مراتب عذر خواهی خودرا اعلام نکند قطعا تحت عنوان نشر اکاذیب از ایشان شکایت به عمل خواهد آمد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
مخصوص شکت
آخرین احکام کمیته انضباطی در مورد باشگاه‌های لیگ برتری
تقدیر از تماشاگران طرفداران گهر/ درودگر و احمدزاده جریمه شدند

خبرگزاری فارس: کمیته انضباطی از تماشاگران باشگاه گهر دورود تقدیر کرد.






به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی به خاطر عملکرد خوب تماشاگران تیم گهر درود در بازی مقابل استقلال تهران در دورود که دوم دی ماه 91 برگزار شد،باشگاه گهر را مستحق پاداش دانست. کمیته انضباطی با توجه به کمبودهای رفاهی که در این شهر وجود دارد و با توجه به فرهنگ سازی و تبلیغات موثر باشگاه گهر دورود در سطح شهر و تشویق موثر و مفید و عدم توهین به بازیکنان حریف و فرهنگ سازی در ورزشگاهها علی رغم شکست تیم گهر و حذف از رقابتهای جام حذفی کشور، ضمن قدردانی از رفتار شایسته تماشاگران دورودی، به استناد بند ب ماده 37 آیین نامه انضباطی، مبلغ 10 میلیون تومان به عنوان پاداش جهت قدردانی از حرکت طرفداران باشگاه گهر دورود از طرف سازمان لیگ به این باشگاه اهدا می کند. کمیته انضباطی امیدوار است که مسابقات آینده لیگ برتر شاهد تکرار روش پسندیده تماشاگران دوردی در همه باشگاهها باشد.

*درودگر 4 میلیون و احمدزاده 2 میلیون تومان جریمه شدند

پس از مصاحبه های صادق درودگر مدیرعامل ملوان بندرانزلی علیه فدراسیون و انجام مصاحبه های خلاف واقع و تحریک آمیز علیه مقامات فدراسیون فوتبال ایران که موجب تشویش اذهان عمومی شد با توجه به مدارک و مستندات موجود که مورد تایید شخص آقای درودگر قرار گرفت در جلسه کمیته انضباطی ایشان اعلام کرد که سوتفاهم پیش آمده و قصدش تضعیف فدراسیون نبوده است، اما رفتار ایشان بر خلاف آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است و به همین دلیل صادق درودگر به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد . در صورت تکرار چنین رفتاری در آینده برخورد شدیدتری به عمل خواهد آمد.این رای با توجه به میزان جریمه، ظرف مدت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

همچنین سرمربی تیم ملوان، محمد احمدزاده پیش از بازی این تیم مقابل پرسپولیس در جام حذفی مصاحبه هایی خلاف واقع انجام داد و علیه فدراسیون و داوری مطالبی را در رسانه عنوان کرد که وی به پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی و عذرخواهی از فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ظرف مدت 10 روز پس از ابلاغ رای، محکوم شد. رای صادره قطعی است.

*جریمه دو باشگاه پرسپولیس و ملوان

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تیم های پرسپولیس و ملوان بندرانزلی از سری رقابت‌های جام حذفی در تهران که 29 آذرماه برگزار شد تماشاگران دو تیم تخلفاتی مرتکب شدند که باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 8 میلیون تومان جریمه و باشگاه ملوان را به پرداخت 4 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می کند. رای صادره یک هفته پس از صدور در کمیته استیناف، قابلیت تجدیدنظرخواهی دارد.

*جریمه نقدی استقلال و آلومنیوم و تیغ نورد

در بازی تیم های آلومینیوم و استقلال در بندرعباش که ششم دی ماه برگزار می شد، محمود تیغ نورد بازیکن تیم آلومینیوم در دقیقه 53 پس از فحاشی اخراج شد.همچنین تماشاگران تیم های آلومینیوم و استقلال تخلفاتی مرتکب شدند که بر همین اساس، محمود تیغ نورد یک جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محکوم و به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. باشگاه آلومینیوم هم به خاطر عملکرد تماشاگرانشان به پرداخت 30 میلیون ریال و باشگاه استقلال هم به خاطر تخلفات تماشاگرانش به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آرای صادره قطعی هستند.

*جریمه نقدی راه آهن و صنعت نفت

در دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و راه آهن شهرری در دیدار 30 آذر 91 در جام حذفی باشگاههای کشور، تماشاگران تیم نفت آبادان تخلفاتی مرتکب شدند و نیمه اول این دیدار به دلیل استفاده بازیکنان راه آهن از جوراب های همرنگ و بر خلاف مقررات، بازی با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد. به همین دلیل تیم راه آهن به پرداخت جریمه یک و نیم میلیون تومانی محکوم شد. همچنین باشگاه نفت آبادان به دلیل تخلف تماشاگرانش به پرداخت 5 میلیون تومان محکوم شد.

لازم به ذکر است تکرار تخلفات ممکن است به تصمیمات شدیدتری از جمله برگزاری بازی بدون تماشاگر و کسر امتیاز هم مواجه شود. رای صادره در باشگاه جریمه نقدی باشگاه در مهلت یک هفته قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

*بازیکنان تراکتور و داماش جریمه شدند

در بازی تیم های داماش گیلان و باشگاه تراکتورسازی تبریز در تاریخ 30 آذر91 ، محمد ابراهیمی، سیدصالحی، مهدی کیانی از تیم تراکتورسازی و حسین ابراهیمی از تیم داماش تخلفاتی شدند که بر همین اساس، محمد ابراهیمی و سیدصالحی به توبیخ کتبی با درج در پرونده و هر نفر به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. همچنین مهدی کیانی و حسین ابراهیمی هم به پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. آرای صادره قطعی است.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
عباسی در جمع خبرنگاران تاکید کرد:
از فدراسیون فوتبال تا تصمیم‌گیری مجمع حمایت می‌کنیم/مردم از فوتبال راضی نیستند

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: تا زمانی که مسئولان فدارسیون فوتبال حضور دارند از آنها حمایت می کنیم مگر آن که مجمع تصمیم دیگری بگیرد.






به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در پایان جلسه امروز هیت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره نحوه تعامل این وزارتخانه با فدارسیون فوتبال گفت: تا زمانی که مسئولان فدارسیون فوتبال حضور دارند از آنها حمایت می کنیم مگر آن که مجمع تصمیم دیگری بگیرد.

وی درباره آخرین اخبار از استعفای رئیس فدراسیون فوتبال افزود: از پارسال که مجمع فدراسیون فوتبال تشکیل شد انتظار این بود که تغییراتی در فدراسیون ایجاد شود اما این تغییرات حاصل نشد.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: با حمایتی که از فدراسیون فوتبال داشتیم انتظار حضور بهتری در بازی های جهانی می‌فت اما شرایط فوتبال آنگونه است که می بینیم.

عباسی تصریح کرد: وضع مربوط به فدراسیون فوتبال از دیدگاه مردم و علاقه مندان فوتبال رضایت بخش نیست.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید از فوتبال و تیم ملی حمایت کنیم گفت: منتظریم فدراسیون اگر تصمیمی در روند مدیریتی دارد عملی کند اما اگر مجمع خود تصمیم می گیرد خوب است که ما هم تصمیمات آن را رعایت کنیم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
عقیلی: بازگشتم به ایران قطعی است/با استقلال مذاکره مستقیمی نداشتم

مدافع تیم فوتبال القطر گفت: بازگشتم برای فصل آینده به فوتبال ایران قطعی است و توافقات اولیه هم با سپاهانی‌ها حاصل شده است.
هادی عقیلی، مدافع تیم فوتبال القطر در خصوص آخرین شرایطش برای حضور در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر و همچنین اخباری که مبنی بر بازگشت قطعی‌ وی به سپاهان به گوش می‌رسد، انجام داده که متن آن در زیر می‌آید:

در مورد آخرین وضعیتت بگو؟

تمرینات آماده‌سازی القطر یک هفته‌ای هست آغاز شده است و قرار است تا قبل از آغاز نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر، اردویی 10 روزه را در ابوظبی امارات پشت سر بگذاریم. همچنین چند بازی دوستانه را نیز در این مدت برگزار می‌کنیم.

اولین بازی دور برگشت هم باید به مصاف السد صدرنشین بروید؟

22 ژانویه با السد دیدار داریم که یک دیدار سخت و دشوار برای ما به حساب می‌آید.

همچنان به رده‌های بالای جدول نیم‌نگاهی دارید یا هدف‌گذاری‌تان برای رقابت‌های امسال قرار گرفتن در میانه‌های جدول هست؟

از ابتدای فصل هم هدف‌مان حضور در بین 4 تیم اول جدول و کسب سهمیه آسیا برای سال آینده بود. با این حال مدتی هست که از 4 بازیکن خارجی که داریم 3 نفر آنها مصدوم هستند و تنها من توان همراهی القطر را دارم، ضمن اینکه در قطر برخلاف فوتبال ایران، وابستگی تیم‌ها به بازیکنان خارجی زیاد است و همین موضوع باعث شد تا در جریان رقابت‌های نیم فصل اول، تیم ما ضربات زیادی را متحمل شود. امیدوارم با آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ، محرومان و مصدومان نیز به ترکیب تبم اضافه شوند تا بتوانیم با قدرت بیستری نیم فصل دوم لیگ ستارگان را آغاز کنیم.

خودت که آماده‌ای؟

صد در صد آماده‌ام و مشکلی ندارم.

قراردادت چه زمانی با القطر به پایان می‌رسد؟

یک فصل قرارداد داشتم که 6 ماه دیگر به پایان می‌رسد.

مسئولان سپاهان در آخرین اظهارات خود از پیوسن قطعی شما به این باشگاه در فصل آینده خبر داده‌اند. این اظهارات را تأیید می‌کنی؟

قراردادی امضا نکرده‌ام اما اگر مشکلی پیش نیاید برای فصل آینده به طور قطع در سپاهان هستم.

یعنی با سپاهانی‌ها به طور قطعی توافق حاصل شده است؟

مشکل آنچنانی برای بازگشت به سپاهان نداشتم. یکسری مشکلات جزئی وجود داشت که آنها هم به امید خدا رفع شدنی است. در هر حال بازگشتم برای فصل آینده به فوتبال ایران قطعی است و توافقات اولیه هم با سپاهانی‌ها حاصل شده است.

اگر باشگاه‌های دیگر نسبت به سپاهان پیشنهاد بهتری بدهند، چطور؟

تا به حال که باشگاه دیگری برای فصل آینده صحبتی با من انجام نداده است. قبلا هم گفته بودم که در ایران و در فاصله دو روز مانده به فصل نقل و انتقالات، مذاکرات را آغاز می‌کنند.

امکان دارد برای فصل آینده با پیشنهاد اغواکننده دیگری از قطری‌‌ها، همچنان فوتبالت را در این کشور ادامه دهی؟

در قطر برخی تیم‌ها از همان ابتدای فصل برای فصل بعدی با بازیکنان مورد نظر خود مذاکرات را آغاز می‌کنند. من این شرایط را داشته‌ام و نیازی هم نیست که اسم تیم خاصی را ببرم اما واقعیت این است که برای فعالیت کاری، باید تمام مسائل را مورد ارزیابی قرار داد و همه چیز به مسائل مالی ختم نمی‌شود. البته هدف من این بود که یکی دو سال در خارج از کشور بازی کنم که به این هدف رسیدم.

شایعه حضورت در استقلال هم به گوش می‌رسید.

از سوی مسئولان این باشگاه صحبت مستقیمی با من نشده است.

غیر مستقیم چطور؟

غیر مستقیم خیلی‌ها با من صحبت می‌کنند اما اصل موضوع، مذکره رو در رو و مستقیم است. از سمت مدیرعامل باشگاه و مسئولان این تیم مذاکره‌ای با من صورت نگرفته است.

به دعوت دوباره به تیم ملی امید داری؟

با شرایطی که دارم خودم را لایق حضور در تیم ملی می‌دانم و همچنان می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. البته این موضوع بستگی به نظر کادرفنی دارد.

به نظرت کدام بازیکن عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص می‌دهد؟

فکر کنم دوباره مسی انتخاب شود اما ای کاش اینیستا بهترین بازیکن جهان می‌شد.

یعنی مسی خوب نیست؟

باید ببینیم مسی در غیاب چند بازیکن مطرحی که در بارسلونا در کنار وی بازی کنند، چه عملکردی خواهد داشت.
YEMARD

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .
     
  
مرد

 
ابراهیم‌زاده: شانس داریم که پرسپولیس را ببریم/تیم‌ها در جام حذفی ریسک می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در جام حذفی تیم‌ها ریسک می‌کنند و ما هم شانس این را داریم که مقابل پرسپولیس پیروز شویم.
منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: این بازی حذفی است و شرایطی که دارد می‌تواند نوعی ریسک داشته باشد و تیم‌ها برای موفقیت حمله کنند و مسیری که در جام حذفی می‌توان طی کرد در لیگ باید در 34 هفته پشت سر گذاشت. پس ما و پرسپولیس با انگیزه تمام به این مسابقه وارد می‌شویم.پرسپولیس در چند سال اخیر همواره در جام حذفی مدعی بوده است.

وی ادامه داد: تغییرات اخیری هم که در تیم پرسپولیس صورت گرفته و در نوع و شیوه بازی آنها نیز تاثیر‌گذار بوده انگیزه حریف را زیاد کرده است. ما یک تیم جوان و باانگیزه هستیم و سعی می‌کنیم که مقابل پرسپولیس که تماشاگران زیادی دارد بازی خوبی ارائه کنیم.

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: می‌دانیم فقط یک بازی است البته شرایط فیزیکی بازیکنان ما با بازیکنان حریف متفاوت است. 10 روز از آخرین بازی آنها می‌گذرد اما ما 48 ساعت پیش بازی داشتیم. با این حال انگیزه در این مسابقه حرف اول را می‌زند.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه گفته است بهتر است با تیم دوم مقابل پرسپولیس بازی کنیم گفت: مسلما مدیریت باشگاه حق دارد که در مورد مسائل مختلف صحبت کند، همان طور که ما میزبان مسابقه هستیم و حتی می‌توانیم زمین مسابقه را هم تعیین کنیم اما در نهایت شرایطی پیش آمد که نهایت همکاری از طرف ما انجام شد زیرا باشگاه ما می‌خواهد فوتبال رشد و پیشرفت کند.

در مورد تصمیمات دیگر هم باید بگویم همه ما به عنوان مجموعه باشگاه تصمیم می‌گیریم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه شورای تامین با برگزاری بازی در ورزشگاه تختی مخالفت کرده است گفت: شما ظاهراً وابستگی نزدیکی به پرسپولیس دارید و از اینکه به عنوان یک پرسپولیسی حق میزبانی را به ما دادید تشکر می‌کنم اما از قسمت آخر حرف شما شروع می‌کنم. اینکه شما گفتید شاید ما پیروز شویم؛ بله این شانس را داریم که پیروز شویم اما شما و همه کسانی که به فوتبال احاطه داریم می‌دانید که مسئولان برگزاری مسابقه سازمان لیگ و فدراسیون هستند. آیا آنها نظر شورای تامین را نمی‌دانند؟ پس آنها می‌دانند و وقتی این تصمیم گرفته شد همه باید از آن دفاع کنند. در اصفهان هم حداکثر 12 هزار تماشاگر می‌تواند به ورزشگاه بیاید شاید در آنجا هم 20 هزار تماشاگر بخواهند به ورزشگاه بیایند. البته تاکید می‌کنم حق مردم است که بازی را تماشا کنند.

وی ادامه داد: از نظر خود من و بازیکنان بهتر است که مقابل جمعیت زیاد توانایی‌های خود را نشان دهیم و بازی در ورزشگاه آزادی هیجان‌انگیز‌تر است اما در مورد مسائل مدیریتی ورود نمی‌کنم.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه چرا بازی در ورزشگاه اختصاصی نفت برگزار نمی‌شود گفت: آن طور که باشگاه ما به ای اف سی اعلام کرده 2 ورزشگاه خانگی داریم یکی ورزشگاه دستگردی و دیگری ورزشگاه یادگار امام قم است. در ورزشگاه دستگردی به نظر من هم ظرفیت برگزاری این مسابقه نیست اما اینکه آیا این بازی می‌توانست در قم برگزار شود یا نه مسئله‌ای است که به مدیریت بر می‌گردد.

سرمربی نفت در مورد اینکه شما در لیگ یک بازی کسل‌کننده با پرسپولیس داشتید گفت: در آن مسابقه بازیکنان در نیمه اول از نظر ذهنی تحت تاثیر پرسپولیس قرار گرفتند اما در نیمه دوم ما مسلط‌تر بودیم و شرایط ما بهتر بود. قطعا در بازی حذفی که دو تیم ریسک می‌کنند بازی خوبی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود و ممکن است این مسابقه 120 دقیقه هم طول بکشد بنابراین ما مربیان برای دقایق مسابقه برنامه داریم و اینکه آیا اصلا در جریان 90 دقیقه گلی رد و بدل می‌شود یا نه نیز سوال‌‌هایی مطرح است، امیدوارم بتوانیم فوتبال خوبی ارائه کنیم.

سرمربی نفت در مورد اینکه قرار است امروز جلسه کمیته انضباطی سوشا مکانی برگزار شود گفت: این مسئله به مدیریت باشگاه بر می‌گردد اما اگر سوالی در مورد قبل از آن دارید بپرسید من جواب می‌دهم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سوشا مکانی به صورت شما مشت زده است گفت: به نظر شما شخصیت من به گونه‌ای است که با بازیکن درگیر شوم؟ اما اینکه در مجموعه‌ باشگاه ابراهیم‌زاده تنها نیست و در کادر فنی هر کسی مسئولیت خودش را دارد بحثی جداست. مربی دروازه‌بانی ما به روش خاص کار می‌کند و خوشحالم که در هر تیمی که بوده‌ام مربی دروازه‌بان‌‌ها به گونه‌ای کار کرده‌‌اند که دروازه‌بان‌های آماده‌ای تحویل فوتبال داده‌ایم. شهاب گردان و محمد‌باقر صادقی در ذوب آهن. آنها را به تیم ملی دادیم. سوشا مکانی را هم در همین امسال به تیم ملی دادیم.

وی ادامه داد: مکانی بعد از بازی با فولاد به تیم ملی رفت و از ناحیه کمر آسیب دید که پزشکان برای او چند جلسه استراحت نوشتند. او در بازی با راه‌آهن و مس به همین دلیل غایب بود و بعد که سر تمرین آمد به حرف مربی دروازه‌بانی تیم گوش نکرد و از دستورات او تمکین نکرد. به همین دلیل به او گفتیم که نمی‌توانی کار کنی اما هیچ کدام از اتفاقاتی که شما می‌گویید نیست. ما باشگاه داریم و باید به آن احترام بگذاریم.

ابراهیم‌زاده در مورد حضورش در جدول رده‌بندی مربیان جهانی گفت: خوشحالم که به عنوان یک مربی ایرانی در این فهرست قرار گرفتم اما تمام این اتفاقات مربوط به زمانی است که با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم و هر مربی‌ای که در چنین مسابقاتی قرار بگیرد و آن امتیاز‌ها را بگیرد به نام او ثبت می‌شود. امیدوارم که من هم مثل بقیه مربیان ایرانی بتوانم تاثیر‌گذار باشم.
YEMARD

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .
     
  
مرد

 
زندگی خصوصی پروین نشانه رفت

علی پروین در خصوص خبری مبنی بر درگیری با دامادش اظهار داشت: واقعا من خجالت می کشم در مورد این موضوع حرف بزنم. از همه رسانه ها می خواهم به خانواده ام کاری نداشته باشند و بگذارند تا آنها زندگی خود را انجام دهند. این جور صحبت ها و شایعات درست نیست.

وی افزود: دامادم به همراه بچه هایش هر روز خانه ما هستند اما نوشته اند پروین دامادش را از خانه بیرون کرد. بابا خواهش می کنم انصاف داشته باشید! زندگی من از زندگی فوتبالی ام جدا است. من دوست دارم همه این موضوع را متوجه بشوند. خوب است من هم در زندگی داخلی بعضی دیگر دخالت کنم؟

پروین در خصوص تغییر مکان بازی پرسپولیس و نفت تهران گفت: به نظرم اتفاق خیلی خوبی بود. چون بازی در ورزشگاه آزادی بهتر است تا تختی. آزادی کمی بیرون شهر است و می شود نفس کشید اما تختی شرایطش فرق دارد. به نظرم با این تصمیم حدود 50-60 هزار نفر به ورزشگاه بیایند پرسپولیس را حمایت کنند.

پروین در پایان در خصوص سالگرد تختی نیز گفت: آقا تختی در ورزش ما یکی است و به نظرم همین که از این سرمایه کشور بعد از سال ها یادش هستیم، یک دنیا ارزش دارد اما تا به الان چه کار کردیم تا باز هم مثل تختی ها داشته باشیم. هر چه بخواهیم از او تعریف کنیم کم است انشاءالله خدا آخر و عاقبت همه ما را بخیر کند.
YEMARD

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .
     
  
مرد

 
پشت پرده پیشنهاد اوساسونا به نکونام

بیانی در پاسخ به این سوال که چقدر این شایعه صحت دارد که وجود فتح الله زاده مانع رسیدن پول به باشگاه استقلال است، گفت: من هم این شایعه را شنیده ام ولی ترجیح می دهم بگویم، شایعه. در هر حال وزارت ورزش قول هایی در این رابطه داده و تعهداتی به گردن گرفته است. از طرفی فتح الله زاده نیز تعهداتی را به گردن گرفته است. فتح الله زاده تاکنون به تعهداتش عمل کرده است و امیدوارم همه این صحبت ها صرفا یک شایعه باشد و سازمان ورزش هرچه سریع تر به تعهداتش در قبال استقلال عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به ضعف تیم استقلال در گلزنی گفت: کمیته فنی و سرمربی تیم متوجه این ضعف شده اند و اکثر بازیکنان جذب شده استقلال در نیم فصل برای پوشش این ضعف به خدمت گرفته شده اند. امیر قلعه نویی به عنوان یک سرمربی این نقطه ضعف را خیلی زودتر پیش بینی کرده و بازیکنان مورد نیاز خود را به خدمت گرفته است. از طرفی بازیکنان جذب شده خیلی زود توانستند با تاکتیک های تیم هماهنگ شوند.

آنالیزور استقلال درباره پیشنهاد باشگاه اوساسونا به نکونام گفت: چنین پیشنهادی نرسیده و عده ای در این میان می خواهند با شیطنت برای استقلال حاشیه بسازند!

وی با قبول اینکه مشکل کاپیتانی در باشگاه استقلال وجود داشت، در عین حال گفت: این مشکل در بندرعباس حل شده و این مسائل در خانواده استقلال خیلی زودتر از آنچه تصور می شد، حل شد.
YEMARD

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .
     
  
مرد

 
واکنش رویانیان به انتقاد علیه گل محمدی

ادامه انتقادات نسبت به انتخاب وینکو بگوویچ توسط سرمربی پرسپولیس با واکنش رویانیان مواجه شد. در 2 روز گذشته برخی بازیکنان قدیمی پرسپولیس مثل حسین عبدی یا فرشاد پیوس در این زمینه اظهارات تندی به زبان آورده بودند که البته رویانیان آنها را غیرفوتبالی می داند.

مديرعامل پرسپوليس با اشاره به انتقادهاي مطرح شده درباره بگوويچ و حسين عبدي گفت: هميشه و در همه موارد يكسري انتقادها مي تواند مطرح شود كه بعضا مخرب و بعضا سازنده است، ما از انتقادهای سازنده استقبال می کنیم و به انتقادهای مخربی که با نیت های قبلی و خاص مطرح می شود و ریشه در منافع شخصی دارد هیچ توجهی نداریم و ارزشی هم برای آن قائل نیستیم. اینکه هر كس به عنوان عضو سابق پرسپولیس بوده، هر صحبتي را به رقم غیر واقع بودن مي تواند مطرح كند، تفكر درستي نيست و به صلاح پرسپوليس هم نخواهد بود. برخي حرف ها هستند كه بر اساس هواي نفس مطرح مي شوند.

بودند افرادي كه مي خواستند به جاي يحيي گل محمدي دستيار ژوزه بشوند ولي من تمایل نداشتم و چون اين اتفاق نيفتاد فكر مي كنند حق آنها بوده است. حالا هم نسبت به بگوويچ و گل محمدي اظهارنظرهايي مطرح مي شود كه به هیچ عنوان صحت ندارد، كارشناسي نيست و بر اساس هواي نفس و منافع شخصي مطرح مي شود.

محمد رویانیان ادامه داد: ما همه بايد به منافع پرسپوليس فكر كنيم. من به هيچ عنوان چنين حرف هايي را مورد توجه قرار نمي دهم. آنها مي خواهند پرسپوليس را زير سوال ببرند، اما مصاحبه های آنها رصد مي شود.

مديرعامل پرسپوليس گفت: پيشكسوتاني مثل بهزادي، كاشاني، جاسميان، عربشاهي، آشتياني و پیروانی و بسياري ديگر كه اكنون نمي توانم نام همه آنها را ببرم، دلسوز پرسپوليس بوده و هستند اما حرف هاي غير دلسوزانه كه بعضي ديگر مطرح مي كنند تاثيري در كار ما نمي گذارد. به جاي حمايت، مسائل غيرواقعي را مطرح مي كنند و اصلا به فكر تيم و هواداران نيستند. هوادار پرسپوليس هم اینها را به خوبي تشخيص مي دهد كه بعضي مسائل ريشه در چه چيزهايي دارد. همین پیشکسوتانی که از آنها یاد کردم انتقادهای بسیاری داشتند که به جای طرح در رسانه ها آن را به خود بنده انتقال دادند و من هم از آن استفاده کردم اما برخی هم هستند که در رسانه ها نه تنها انتقاد سازنده نمی کنند بلکه خیلی راحت هم اتهام می زنند و تخریب می کنند و در شرایطی که تیم روند بهتری پیدا کرده با حرفهایشان مسئله ساز می شوند، ذهنیت ایجاد کرده و مسائل کامل کذب و غیر واقع مطرح می کنند.

رويانيان در ادامه گفت: من به شدت از سرمربي تيم و از آقای بگوويچ، حسینی، بزیک، چیذری و مربی درواره بانان به عنوان دستيارانش حمايت مي كنم .کریم باقری هم تعصب و دلسوزی را نسبت به پرسپولیس ثابت کرده و با تمام وجودش در حال کمک کردن به تیم است. آقای پروین هم به عنوان رئیس کمیته فنی حمایت خوبی از این کادر داشته و همه چیز خوب پیش می رود و قطعا برخی حرف های غیر واقعی نه تنها ذره اي خلل در تصميم هاي ما ايجاد نمي كند. بلكه باعث مي شود بيشتر به درستي آنها ايمان بياوريم و پافشاري كنيم. من به يحيي گل محمدي و شاگردانش خسته نباشيد مي گويم كه در سه بازي اخير، خوب عمل كرده و دل هواداران را شاد كردند. از آنها مي خواهم مصمم تر به كار خود ادامه بدهند.
YEMARD

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .
     
  
صفحه  صفحه 12 از 192:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA