انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 15 از 192:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 

با 4 تیم لیگ برتر را آغاز می‌کنیم
اردلان: با پرسپولیس مذاکره‌ای نشده است/ استقلالی‌ها در بوکس حضور پیدا می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون بوکس گفت: با پرسپولیسی‌ها هیچ مذاکره‌ای نشده، اما استقلالی‌ها برای حضور در لیگ ‌برتر بوکس اعلام آمادگی کرده‌اند.
خبرگزاری فارس: اردلان: با پرسپولیس مذاکره‌ای نشده است/ استقلالی‌ها در بوکس حضور پیدا می‌کنند

همایون اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور تیم ملی بوکس داغستان در اردوی مشترک با مشت‌زنان ایرانی، اظهار داشت: تیم بوکس جوانان و بزرگسالان داغستان اول بهمن ماه برای حضور در اردوی 21 روزه با 2 تیم 10 نفره به ایران سفر خواهند کرد. در کنار این نفرات دو گروه 5 نفره نیز به عنوان کادر فنی حضور خواهند داشت.

دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که ملاک اصلی فدراسیون جهانی از دعوت اکبر احدی برای حضور در کارگاه آموزشی مربیان در ایتالیا چه بوده، گفت: فدراسیون جهانی عملکرد خوب مربیان را مورد برسی قرار داده‌ و همه مربیان خوب دنیا را برای حضور در این کلاس‌های پیشرفته دعوت کرد‌ه‌ است. مدتی پیش ما رزومه تقریبا 40 نفر از مربیان را به فدراسیون جهانی ارسال کردیم تا رتبه مربیان درجه‌بندی شود. بوکسورهای تیم جوانان با حضور در مسابقات جهانی که طی ماه گذشته در قزاقستان برگزار شد مبارزات خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و مسئولان فدراسیون جهانی نیز به همین دلیل از عملکرد سرمربی تیم ابراز رضایت داشته‌اند و احدی را به این کلاس ها دعوت کرده‌اند.

وی افزود: مسئولان فدراسیون جهانی از تمام مربیان دنیا که طی این مدت عملکرد خوبی داشته‌اند برای حضور در این کلاس ها دعوت کرده‌اند. البته از هر کشور یک مربی به این کلاس‌ها دعوت شده که احدی نیز به عنوان نماینده کشورمان که سرمربی تیم جوانان ایران است به این کلاس‌ها دعوت شده.

اردلان در پاسخ به این سؤال که تکلیف برگزاری مسابقات لیگ برتر چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: از استان‌ها درخواست کرده‌ایم اگر شرایط‌ حضور در مسابقات لیگ برتر را دارند اقدام کنند.امیدوارم که یک تیم اعلام آمادگی کند تا با 4 تیم لیگ را برگزار کنیم. تیم پیوند ساپکو، اتحاد سیستان و بلوچستان و یک تیم از خوزستان تا به امروز برای حضور در لیگ‌برتر اعلام آمادگی کرد‌ه‌اند، اما ما منتظر بودیم تا یک تیم دیگر اعلام آمادگی کند و لیگ برتر را هر چه زودتر آغاز کنیم. البته در حال حاضر مسابقات منطقه‌ای در حال برگزاری است تا به بوکس لطمه وارد نشود.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که قرار بود رئیس فدراسیون بوکس با مسئولان باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر بوکس صحبت‌هایی کند،‌ گفت: گویا فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال با ناطق نوری صحبت‌های ابتدایی را انجام داده‌اند. ناطق نوری به رئیس سازمان لیگ اعلام کرده که برای ادامه کارها با فتح‌الله‌زاده صحبت کند تا آنها اسامی نفرات خود را به ما اعلام کنند و به احتمال قوی با حضور استقلالی ها در لیگ برتر مسابقات از ماه آینده برگزار شود. مدیر عامل باشگاه استقلال برای تیم‌داری در لیگ‌برتر بوکس اظهار رضایت کرده، اما هنوز با پرسپولیسی‌ها هیچ صحبتی نشده است.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  ویرایش شده توسط: slash00   
مرد

 

در مورد جلسه روز دوشنبه چیزی نمی‌دانم
مقانلو: هنوز به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو انتخاب نشده‌ام/ بعد از انتخاب نظرم را می‌دهم

خبرگزاری فارس: مربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: برای حضور در کنار تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی و کشور‌های اسلامی اول انتخابمان کنند بعد از آن ما هم در مورد انتخاب نظرمان را اعلام ‌می‌کنیم.
خبرگزاری فارس: مقانلو: هنوز به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو انتخاب نشده‌ام/ بعد از انتخاب نظرم را می‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی تکواندوی ایران برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی(اندونزی) و مسابقات قهرمانی جهان (مکزیک)خردادماه سال آینده باید در دو رویداد مهم شرکت کند. به همین دلیل مسئولان فدراسیون تکواندو تصمیم گرفتند که دو تیم ملی با کادر فنی مجاز تشکیل دهند.

روز دوشنبه جلسه‌ای در محل فدراسیون با حضور سید‌محمد پولادگر و حسن ذوالقدر رئیس و دبیر فدراسیون، هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی، اصغر رحیمی نماینده کمیته ملی المپیک و زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون در بخش بانوان برگزار شد تا سرانجام تکلیف کادر فنی تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی و رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شود.

جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه در فدراسیون تکواندو برگزار و پس از چند ساعت این جلسه با نتیجه روشنی به پایان نرسید. مسئولان فدراسیون در مصاحبه‌های خود اعلام کردند که روی گزینه‌ها بررسی شد و طی جلسه آینده اسامی کادر فنی به طور قطعی اعلام خواهد شد.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از تصمیمات گرفته شده در جلسه روز دوشنبه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: در مورد تصمیمات گرفته شده در جلسه روز دوشنبه کسی چیزی به من نگفته و اصلا خبری از تصمیمات گرفته شده ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور در کنار تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی و کشور‌های اسلامی برای شما فرقی دارد یا خیر گفت: تا در مورد این موضوع به من پیشنهادی نشود نمی‌توانم چیزی را عنوان کنم. البته اول باید پیشنهاد بدهند و من هم در مورد این موضوع فکر کنم و بعد از آن در مورد این موضوع صحبت خواهم کرد. اول انتخابمان کنند بعد بگوییم که فرقی می‌کند یا خیر. هنوز که انتخاب نشده‌ام که بخواهم در مورد این موضوع صحبت کنم.

سرمربی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در پایان، گفت: زمان کمی تا مسابقات پیش رو دارم و باید هر چه زودتر انتخاب ‌ها انجام شود. البته مسئولان فدراسیون با برنامه‌ریزی‌هایی که دارند مطمئن هستم که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 

هفته هفتم و هشتم لیگ‌برتر ووشو
نبرد حساس فولاد ماهان با دانشگاه آزاد برای صعود

خبرگزاری فارس: هفته هفتم و هشتم لیگ‌برتر ووشوی مردان فردا 21 دی‌ماه در آکادمی ووشو برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: نبرد حساس فولاد ماهان با دانشگاه آزاد برای صعود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، هفته هفتم و هشتم لیگ‌برتر ووشوی مردان فردا 21 دی‌ماه در آکادمی ووشو برگزار می‌شود که مصاف فولاد ماهان سپاهان با دانشگاه آزاد در گروه 1 حساس‌ترین و در واقع تعیین کننده ترین مسابقه به شمار می‌آید.

*برنامه کامل هفته هفتم و هشتم به شرح زیر است:

هفته هفتم:

پرشین - شهرداری چترود کرمان

فولاد ماهان سپاهان - دانشگاه آزاد



هفته هشتم:

فولاد ماهان سپاهان - تاکسیرانی آمل

دانشگاه آزاد - شهرداری چترود کرمان



جدول رده بندی گروه یک:

1-پرشین: امتیاز 15

2-دانشگاه آزاد اسلامی: امتیاز 12

3-فولاد ماهان سپاهان: امتیاز 6

4-تاکسیرانی آمل: امتیاز3

5-شهرداری چترود کرمان: بدون امتیاز

جدول رده بندی گروه2:

1- نفت تهران: امتیاز 12

2- هیئت خراسان رضوی: امتیاز 9

3- معدن انگوران زنجان: امتیاز 3

4- رنگ فیروزه شیراز: بدون امتیاز

هفته هفتم و هشتم لیگ برتر ووشو که قرار بود جمعه هفته گذشته به میزبانی آکادمی ووشو برگزار شود به دلیل آلودگی هوای تهران این رقابت‌ها کنسل و به روز پنج‌شنبه 21 دی‌ماه موکول شد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 

در گفت‌وگو با فارس
عسکری: از صحبت‌های رحیمی و تصمیم‌های کمیته فنی تکواندو بی‌خبرم


خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی اعزامی به المپیک لندن گفت: در مورد صحبت‌های اصغر رحیمی مبنی بر اینکه کادر فنی تیم ملی حفظ خواهد شد، خبری ندارم.
خبرگزاری فارس: عسکری: از صحبت‌های رحیمی و تصمیم‌های کمیته فنی تکواندو بی‌خبرم

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو در حالی روز دوشنبه برای انتخاب کادرفنی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان و کشور‌های اسلامی برگزار شد که در پایان حاضرین در جلسه به نتیجه خاصی نرسیدند.

امروز(چهارشنبه) دومین جلسه کمیته فنی برگزار می‌شود و کادر فنی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی و کشور‌های اسلامی مشخص خواهد شد. آخرین خبرها حاکی از آن است که اصغر رحیمی در صحبت‌های خود با خبرنگاران اعلام کرده کادر فنی اعزامی به المپیک لندن حفظ خواهد شد.

فریبرز عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در مورد برگزاری جلسه‌ای که روز دوشنبه برگزار شد از طریق خبرگزاری فارس مطلع شدم و از صحبت‌های مطرح شده در جلسه روز دوشنبه هیچ خبری ندارم. در واقع از تصمیمات گرفته شده مطلع نیستم و در مورد این موضوع هم با کسی تماس نداشتم.

وی در پاسخ به این سؤال که اصغر رحیمی اعلام کرده که گویا کادر فنی تیم ملی حفظ خواهد شد و اگر این طور شود شما با همان کادر فنی همکاری خواهید کرد یا خیر، گفت: به هیچ عنوان از این موضوع خبری ندارم و اگر چنین انتخابی شود قطعا با همان کادر فنی کارمان را ادامه خواهیم داد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 

با حضور کمیته فنی فدراسیون تکواندو
جلسه‌ای که بدون نتیجه به پایان رسید/ بازهم سرمربی معرفی نشد


خبرگزاری فارس: جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو در حالی امروز(دوشنبه) برای انتخاب سرمربی تیم ملی برگزار شد که در پایان حاضرین در جلسه به نتیجه خاصی نرسیدند.
خبرگزاری فارس: جلسه‌ای که بدون نتیجه به پایان رسید/ بازهم سرمربی معرفی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی تکواندوی ایران برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی(اندونزی) و مسابقات قهرمانی جهان (مکزیک)خردادماه سال آینده باید در دو رویداد مهم شرکت کند. به همین دلیل مسئولان فدراسیون تکواندو تصمیم گرفتند که دو تیم ملی با کادر فنی مجاز تشکیل دهند.

امروز(دوشنبه) جلسه‌ای در محل فدراسیون با حضور سید محمدپولادگر و حسن ذوالقدر رئیس و دبیر فدراسیون، هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی، اصغر رحیمی نماینده کمیته ملی المپیک و زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون در بخش بانوان برگزار شد تا سرانجام تکلیف کادر فنی تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی و رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شود.

جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو از ساعت 12 ظهر امروز در فدراسیون تکواندو برگزار و پس از چند ساعت این جلسه بی نتیجه به پایان رسید.

پس از پایان این جلسه حسن ذوالقدر دبیر فدراسیون تکواندو به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در این جلسه با گفت‌وگوهایی که با حاضرین داشتیم روی گزینه‌های مطرح بحث و تبادل نظر کردیم و در پایان قرار شد پس از صحبت با گزینه‌های مطرح شده برنامه‌های آنها بررسی شود و در جلسه‌ آینده پس از بررسی شرایط گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فرد انتخاب شده معرفی شود.

جلسه کمیته فنی در حالی به پایان رسید که حاضرین در این جلسه روی گزینه خاصی به نتیجه نرسیدند و این در حالی است که پیش از این مسئولان فدراسیون در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بودند که در این جلسه سرمربی تیم ملی را معرفی خواهند کرد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
کشتی و وزنه برداری


اخبار کوتاه از کشتی
حضور طهماسبی در هیئت رئیسه کشتی ایلام و برنامه شاگردان خیرآبادی برای جام‌جهانی


خبرگزاری فارس: عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام به‌عنوان عضو هیئت رئیسه، هیئت کشتی این استان منصوب شد.
خبرگزاری فارس: حضور طهماسبی در هیئت رئیسه کشتی ایلام و برنامه شاگردان خیرآبادی برای جام‌جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، استان ایلام از مناطق کشتی‌خیز کشور است که مسئولان هیئت کشتی این استان قصد دارند با بهره‌گیری از توانمندی‌های نفرات سرشناسی همچون طهماسبی کشتی این استان را به جایگاه سابق خود بازگردانند.

* حضور آذربایجانی‌ها در 2 تورنمنت بین‌المللی

تیم کشتی آزاد آذربایجان پیش از شرکت در جام جهانی تهران در 2 تورنمنت بین‌المللی شرکت می‌کند. آذری‌ها که به تازگی رقابت‌های قهرمانی کشور خود را برگزار کرده‌اند، پیش از شرکت در جام جهانی تهران و قهرمانی اروپا در گرجستان، حضور در 2 جام یاشاردوغوی ترکیه و دانکلوف بلغارستان را در برنامه دارند.

اردوی آذربایجانی ها برای شرکت در جام جهانی و این مسابقات در حال برگزاری است.

* احداث مرکز علمی کشتی در ارس

بعد از امضای تفاهنامه بین فدراسیون کشتی و مسئولان منطقه آزاد تجاری ارس قرار است یک مرکز علمی و تحقیقاتی کشتی در این منطقه برای همکاری و تعامل نزدیک کشتی ایران با اروپا احداث شود.

* سرمربی جدید تیم کشتی آلمان مشخص شد

آلکساندر لیپولد قهرمان سابق جهان از سرمربیگری تیم کشتی آزاد آلمان استعفاء داد.

آلمانی‌ها در بازی‌های المپیک 2 نماینده داشتند که توفیقی کسب نکردند و پس از آن لیپولد تصمیم گرفت برای رسیدگی به امور شخصی و خانوادگی خود استعفاء دهد.

سون تیل کشتی‌گیر سنگین‌وزن سابق تیم ملی آلمان که سابقه مدال جهانی و اروپایی داشته و 42 سال سن دارد، جایگزین لیپولد شده است.

* برگزاری کارگاه فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد با حضور 150 کشتی‌گیر

دومین مرحله کارگاه فنی ماهیانه تیم‌های ملی کشتی آزاد روزهای 28 دی تا اول بهمن ماه سال‌جاری و با حضور 150 کشتی‌گیر منتخب کارگاه اول زیر نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و مربیان دعوت شده در محل خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می‌شود.

* برگزاری کارگاه دانش‌افزایی مربیان زیر نظر انستیتو

کارگاه دانش‌افزایی مربیان با تدریس استفان قازاریان دبیر کمیته مربیان فدراسیون جهانی کشتی برگزار می‌شود.

این کارگاه روزهای 24 تا 28 دی ماه با حضور بیش از 40 مربی از هیئت‌های کشتی سراسر کشور در خانه کشتی تهران زیر نظر انستیتو بین‌المللی کشتی و با تدریس استفان قازاریان دبیر کمیته مربیان فیلا برگزار می‌شود.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  ویرایش شده توسط: slash00   
مرد

 
رأی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی درباره فینال جنجالی صادر شد

خبرگزاری فارس: رأی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی درباره فینال جنجالی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد صادر شد.
خبرگزاری فارس: رأی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی درباره فینال جنجالی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی شب گذشته در حالی برگزار شد که غلامرضا محمدی، سرمربی پرسپولیس جویبار که به نوعی مخاطب اصلی این جلسه بود حضور نداشت.

این جلسه با حضور نفرات دعوت شده، رئیس کمیته داوران، محسن کاوه و نمایندگان فدراسیون کشتی برگزار شد، اما غلامرضا محمدی سرمربی پرسپولیس جویبار حضور نداشت.

بیژن‌ قاسم‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در این باره به فارس گفت: بعد از جلسه‌ای چند ساعته و شنیدن دفاع نفرات دعوت شده رأی خاطیان صادر شده است و در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت تا از طریق سرپرست فدراسیون اعلام و ابلاغ شود.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 

سرمربی موقت تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با فارس:
دوست ندارم «بنا» به تیم ملی برگردد/ تا جام جهانی بیشتر نیستیم


خبرگزاری فارس: سرمربی موقت تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به شرایط موجود کشتی فرنگی به هیچ عنوان دوست ندارم بنا به تیم ملی برگردد.
خبرگزاری فارس: دوست ندارم «بنا» به تیم ملی برگردد/ تا جام جهانی بیشتر نیستیم

رسول جزینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قبول سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی گفت:‌ به صورت موقت برای برگزاری تمرینات و پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها به عنوان سرمربی انتخاب شدم.

وی ادامه داد: جانشین بنا نیستم چون تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف. تا جام جهانی بیشتر در خدمت تیم ملی نخواهیم بود. بعد از آن هم مسئولان به فکر کسی باشند تا بتواند تیم را در اختیار بگیرد. باید همین حالا هم همراه بنا می‌رفتیم، اما او تکلیف کرد تا بمانیم تا تیم در جام جهانی ضربه نخورد.

جزینی درباره اینکه چقدر امید دارد تا بنا دوباره به تیم ملی برگردد عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود کشتی فرنگی به هیچ عنوان دوست ندارم بنا برگردد؛ چون می‌دانم که خراب می‌شود. آیا اگر این تیم نتیجه نگیرد می‌تواند جواب مردم را بدهد؟ نباید را که نمی‌خواهیم فریب دهیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: اگر نتیجه نگرفتیم که عدم شایستگی ما بوده است و اگر نتیجه بگیریم که زحمات محمد بنا بوده است. همراه با ایرج اسفندیاری‌فر و مربیان دیگر تمرینات را پیگیری می‌کنیم، بنا هم در جریان امور است.

جزینی درباره حضور المپیکی‌ها در جام جهانی گفت: هر کدام شرایط کشتی داشته باشند روی تشک می‌روند و اگر هم نتوانند نفرات تازه‌نفس کشتی خواهند گرفت. احتمال دارد المپیکی‌ها اگر شرایط را داشته باشند در یک وزن بالاتر به میدان بروند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 

داوران ما باید منتظر گرفتن درجه‌هایشان توسط فیلا باشند
محمدی: آقایان چطور یک روزه فیلم را به فیلا فرستادند و تأییدیه هم گرفتند؟

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: تمام اروپا در تعطیلات سال نو میلادی به سر می‌برند؛ آقایان چطور یک روزه فیلم مسابقه فینال را به فیلا فرستادند و یک روزه هم تأییدیه آن را گرفتند.
خبرگزاری فارس: محمدی: آقایان چطور یک روزه فیلم را به فیلا فرستادند و تأییدیه هم گرفتند؟

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با ابراز تعجب از چگونگی تأیید رأی داوران فدراسیون کشتی توسط فیلا گفت: چه زمانی فیلم را فرستادند و چه زمانی جواب گرفتند؟ طالبی خودش دادگاه تشکیل می‌دهد و خودش هم رأی صادر می‌کند.

وی ادامه داد: الان تمام اروپا در تعطیلات سال نو میلادی به سر می‌برند؛ آقایان چطور یک روزه فیلم را فرستادند و یک روزه هم تأییدیه آن را گرفتند! مگر چنین چیزی ممکن است؟ مگر مارتینتی بیکار نشسته است تا به سوالات آقایان پاسخ دهد؟

محمدی تصریح کرد: اشتباهات فاحش داوری تنها محدود به فینال لیگ نمی‌شد و از ابتدای لیگ هم این موضوعات وجود داشت. حالا دیگر ما هم مدعی و پیگیر کار از طریق باشگاه هستیم، اگر هم شده به صورت حضوری به مقر فیلا در سوئیس برویم به خاطر خدمت به کشتی ایران پیگیر آن خواهیم بود و این کار را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: فیلم‌ها را جمع‌آوری کرده‌ایم؛ باشگاه پرسپولیس بعد از تعطیلات سال نو میلادی پیگیر موضوع خواهد بود و پاسخ مکتوب فیلا را خواهد گرفت. هر چند که تا چند وقت دیگر مارتینتی و مسئولان فیلا برای جام جهانی به ایران خواهند آمد و کار ما را راحت‌تر می‌کند تا مکتوب جوابمان را بگیریم.

سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار افزود: به هر حال طالبی رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی است و می‌خواهد اشتباهات زیرمجموعه خودش را توجیه کند. با این اتفاقات داوران ما باید منتظر باشند درجه‌هایشان توسط فیلا گرفته شود.

محمدی تصریح کرد: به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ ورزش این شهامت را داشتم به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شدم در رسانه ملی از تمام مردم عذرخواهی کنم؛ چون هر چه دارم از لطف خدا و محبت مردم است، اما آقایان شهامت ندارند حتی اشتباهات خودشان را قبول کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد عدم حضورش در جلسه کمیته انضباطی گفت: در تمرینات تیم ملی حضور داشتم و بی خبر بودم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با فارس:
محمدی در صورت محرومیت حضور در تیم ملی را هم از دست می‌دهد


خبرگزاری فارس: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی گفت‌: در صورت محرومیت احتمالی غلامرضا محمدی وی در تیم ملی هم نمی‌تواند حضور داشته باشد.
خبرگزاری فارس: محمدی در صورت محرومیت حضور در تیم ملی را هم از دست می‌دهد

بیژن قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی گفت: بعد از جلسه‌ای سنگین و طولانی رأی را صادر کردیم. آرای صادر شده بر اساس اساسنامه در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت تا از طریق سرپرست فدراسیون اعلام شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی درباره غیبت غلامرضا محمدی در این جلسه گفت: وی بدون اینکه عذری اعلام کند در این جلسه حضور نداشت. دفاعیات سایر دعوت شدگان را هم شنیدیم و آرا را صادر کردیم.

قاسم زاده درباره آرای صادر شده عنوان کرد: اگر محرومیتی شامل حال محمدی شود از زمان قطعیت شامل حضور وی در تیم ملی هم خواهد شد. با استقلال کامل رأی را صادر کردیم و امیدواریم که اجرا هم شود. ضمانت اجرایی با فدراسیون کشتی است.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
صفحه  صفحه 15 از 192:  « پیشین  1  ...  14  15  16  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA