انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 4 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین »

یکی به من بگه خداپرستی چه مزیتی بر بت پرستی داره؟؟


مرد

 
amira311: واقعا برات متاسفم چون حضرت ابراهیم این همه سختی کشید وامد که فرق خدا پرستی و بت پرستی را به انسان ها بگوید و تو حالا داری میگی فرقش در چیست .
بهتره برای خودت متاسف باشی که به جای لحظه ای تامل بر روی اعتقادات پوسیده قدیمی و بدون دلیل منطقی میخواهی از آن دفاع کنی.

ناراحت نشو. من شباهتهاشون رو گفتم. حالا تو بگو فرق خداپرستی با بت پرستی چیه.
     
  
مرد

 
درود

amira311: دومناسلام در ظاهر پیروز نشد
دوست عزیز این که شما می گویید اندکی تامل می خواهد.اسلام پیرروز نشد؟؟؟؟
پس الآن ما در ایران به دین زرتشت مشغولیم؟
لطفا کمی به سخنانتون بیاندیشید.
باسپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
     
  
مرد

 
درود

amira311: خداوند واحد ولی بتها بسیار خالق این جهان نمتواند دو یا چند باشد فقط یکی هست می گی خدا(الله) نمیتواند از خود دفاع کند پس موقع حمله ی ایرانی ها به مکه مگر پرندگان ابابیل سنگ بر سر سپاه ایران ریختند و حتی نتوانستند کوچکترین اسیبی به کعبه بزنند خدای ما برای ما کتاب و رسولانش را فرستاد ولی بت ها فقط از روی ان بود که انسان ها میدانستند که خدا وجود دارد و..
همین که خداوند واحده برام عجیبه.چون همه ی بت پرست ها هم می گن که خدای(یا خداهای) خودشون واحده و بقیه دارن اشتباه می کنن.
بعد یه سوال مگه اون ها که حمله کردن ابرهه و سپاهش نبودن با یه عالم فیل؟
ویکی پدیا می گه:
ابرهه حاکم یمن در قرن ششم میلادی از طرف پادشاه حبشه بود. وی در سال ۵۷۰ میلادی به مکه یورش برد. بر طبق قرآن (سوره‌ی ۱۰۵) حمله‌ی وی توسط خداوند و با فرستادن دسته‌ای از پرندگان که لشکریان وی را با گلوله‌های رسی سنگباران کردند، دفع شد. این واقعه از منظر تاریخ نگاری سنتی تولد محمد، حائز اهمیت است.

بعدش هم مگه من این رو قبول می کنم که خدا یه عالم پرنده رو صدا کرد که بیانن فیل نابود کنن.یعنی خودش این قدر بی قدرته که مجبوره از حیوانات استفاده کنه؟اصلا چرا یه حباب نکشید دور خونش تا کسی آسیب نرسونه؟اصلا چرا من باید اینو باور کنم؟

باسپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
     
  
مرد

 
amira311: خداوند واحد ولی بتها بسیار خالق این جهان نمتواند دو یا چند باشد
۱- کی گفته نمیتونه چند تا باشه؟
۲- همه بتها الکی هستند به جز بتی به نام گاگاگوگو که جهان را آفریده و بسیار هم مهربان هست و کار اداره جهان را به سایربتها سپرده است و هر بتی امورات معتقدین خود و منطقه اش را انجام میدهد.

amira311: پس موقع حمله ی ایرانی ها به مکه مگر پرندگان ابابیل سنگ بر سر سپاه ایران ریختند و حتی نتوانستند کوچکترین اسیبی به کعبه بزنند
ایرانی ها؟
ابابیل؟
اصلا به فرض که بپذیریم.( عمراْ) در تاریخ پس از اسلام بارها کعبه ویران شده است و خدا نتوانسته جلوی ویرانی آنرا بگیرد. آنهم زمانی که محل پرستش واقعی مسلمین شده بوده است. ولی آن زمان که محل پرستش بتها و شرک به الله بوده است آنرا نجات داده است؟ به فرض که حتی نجات داده باشد باز محتاج پرندگان ابابیل بوده است.

amira311: خدای ما برای ما کتاب و رسولانش را فرستاد ولی بت ها فقط از روی ان بود که انسان ها میدانستند که خدا وجود دارد و...

رسولی که بتی به نام الله را خدا میداند و سپس او را به آسمان میفرستد؟ کتابی که فرمان قتل انسانها را میدهد؟
نه هرگز گاگاگوگو چنین فرمانی نمیدهد! گاگاگوگو حتی فرمان قتل محمد که دشمن اصلی او است را نمیدهد. چرا که تف سربالا است که بخواهی افریده خود را به دلیل نپرستیدن بکشی.
     
  

 
amira311: خدا(الله) نمیتواند از خود دفاع کند پس موقع حمله ی ایرانی ها به مکه مگر پرندگان ابابیل سنگ بر سر سپاه ایران ریختند و حتی نتوانستند کوچکترین اسیبی به کعبه بزنند
عزیزم آن زمانی که قرمطیان به کعبه حمله کردند و حجر السود و درب کعبه را با خود کندند و با خود بردند ابابیل کجا بودند چرا الله از خودش و خانه اش دفاع نکرد چرا زمانی که خانه اش شده بود مرکز شرک و بت پرستی از خودش دفاع نکرد خب این ابابیل رو میفرستاد توی خود کعبه بتها رو نابود میکردند این نشون میده الله خودش به تنهایی بدون کمک گرفتن از انسانی قادر نبوده شرک و بت پرستی رو از خونه خودش بزداید مثل بتها که خودشون به تنهایی قادر به کاری نبودند .
این حمله قرمطیان یه موضوع تاریخی اثبات شده است ولی این ابابیل صرفا یه افسانه پردازی است .
صداقت در مقابل سیاست دیگران ، سادگی ست
و سیاست در مقابل صداقت دیگران ، خیانت . . .
     
  
مرد

 
بهتره سوال رو به این شکل مطرح میکردین:

خدا پرستی(خدای معرفی شده در ادیان ابراهیمی) چه تفاوتها و چه شباهتهایی با بت پرستی داره؟؟

تو هر دوشون یه موجود پرستیده میشه که عملا بود ونبودشون هیچ تاثیر حقیقی در زندگی پرستندگانشان نداره و خدای ابراهیمی شباهت شگفتی به یکی از بتهای نامرئی آمون دارد
...
تعقیب و آزار مردم فقط مختص به یک دین نیست.بلکه ماهیت همه ادیانی است که قدرت داشته اند و قانون را دردست داشته اند.(تامس پین)
/ با جسارت وجود خدا را به پرسش بگیر،چرا که اگر خدایی وجود داشته باشد باید خرد را بیشتر از تقلید کورکورانه ارج نهد./(توماس جفرسون)
     
  ویرایش شده توسط: borhan6600   
مرد

 
درود

drbehrad: به شرطی که پرستش واقعی باشه هم بت خوبه هم خدا
آخه این سوال برا من پیش می آد اصنچرا باید پرستش باشه؟
انسان چه نیازی بهپرستش داره وقتی می تونه خودش همه چی باشه؟
باسپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
     
  
زن

 
ایرانی گفت ....تنها بتی که می توان پرستید خدا وند است ....به زودی و به یاری خدا این بنده گناهکار خدابیشتر از او خواهد نوشت و خواهد گفت که خدا را بیش و پیش از آن که اثبات کرد باید که احساس کرد . ..تمام این صحبتها و گله گذاریها برای این است که نمی دانیم و نمی خواهیم بدانیم که برای چه به دنیا آمده ایم برای چه زندگی می کنیم . . ما به دنیا آمده ایم زندگی می کنیم تا بمیریم و می میریم تا زندگی کنیم . آن کس که ما را از سیاهی و تاریکی به جهان خاکی آورده دگر باره خواهد آورد . آن کس که به ما جان داده تا خود را از دیگری باز شناسیم . نمی توانیم و نباید از آن کس که به ما هدیه ای داده گله مند باشیم که چرا ارمغان بیشتری برای ما نیاورده ای . چرا عدالت را رعایت نکرده ای . او مصلحت ما را بهتر از خود ما می داند . هیچ از خود پرسیده ای که چرا تو او نیستی و او تو نیست ؟ ای انسان ! تو هرگز تنها نیستی . آن که آسمانها و زمین را آفریده با توست . تو نمی توانی تصور کنی که خداوند چگونه است . چون ناتوانی . اما می توانی احساس کنی که هست . او در خون توست . اون در جان توست . او با غمها و شادیهای توست . او در نفسهای توست . او با توست همان که ستارگان را آفریده ..ماه و خورشید و زمین را آفریده ..شاید من که اینک چنین می نویسم اگر مصیبتی به من روی آورد شکوه ای کنم بنالم ..اما می دانم اشتباه می کنم حقیقت این نیست . اوست که اگر اراده کند به هر آن که اراده کند که پاک باشد با خدا باشد و با وجدان .. می بخشد و جایگاه پاک ابدی را نثارش می سازد . خدای من خدای توست . خدای شیطان و فرشته هاست . تنها اوست که می ماند . اوست که می تواند به من بالهای پرواز ببخشد اوست که چشمان نابینا را بینا می سازد اوست که به معلولین و محرومین امید زندگی می دهد ..ای انسان ! سعی کن آن چنان باشی که وقتی دیده بر این جهان می بندی خود را خوشبخت احساس نمایی . آری به دنیا نیامده ایم تا زندگی کنیم و بمیریم و این چنین از خدایمان دور شویم . خداوندا یاریم ده تا باز هم از تو بنویسم . آن چنان که به من چگونه نوشتن آموخته ای به من چگونه پرستیدن را هم بیاموز تا بیش از این غرق گناه نگردم و می دانم باید که اراده کنم تا اراده تو بر آمرزش من قرار گیرد .خداوندا به گناه آدم ازما را از بهشت رانده ای به گناه غفلت ما ..ما را از خود مران . که بی تو یاوری نداریم . نادانان می گویند این بشر است که تو را ساخته .. آن خاک بر سری که از خاک آمده و بر خاک می رود چگونه می تواند چنین ادعایی کند که حتی توان آن را ندارد که مرگ را نابود سازد و به خود زندگی جاودان ببخشد. خداوندا یاریم ده که در آینده بهتر و بیشتر از تو بنویسم آن چنان که در بخشهای دیگر این مجموعه از تو نوشته ام . اما می دانم هرچه بنویسم کم نوشته ام هر چه بگویم کم گفته ام چون از بی نهایت نوشتن و گفتن نهایتی ندارد . خداوندا این بنده گناهگار را در آغوشت جای ده و آنانی را که از روی لجاجت به تو ایمان نیاورده اند ازگمراهی نجاتشان بخش .. تا نوشتاری بعد خدای یگانه نگه دارتان . دوست و برادر باخدایان و ناخدایان : ایرانی
     
  
مرد

 
farbod121: در حالی هیچکدام از حد حرف و ادعای نظری خارج نیستندو نتوانسته اند دلیل علمی و یا منطقی بر مدعایشان بیاورند
دلایل آورده شده بلحاظ علمی میتوانید به مطالب بيان شده در خصوص اثبات وجود خدا رجوع کنید اما اگر برگردیم ب زمانی که زمین تازه شکل گرفت حال مطابق با هر کدام از نظریات موجود زمین شناسی ،خب ابتدا ب ساکن در این زمین هیچ موجودی وجود نداشت چطور میشود اینهمه موجود خود بخود بوجود بیاد روی این زمین دقیقا همشون یک اکو سیستم بوجود بیاورند که یکی غذای دیگری بشود خود بخود در مقابل هم از هرنوع جفت باشند بچه تولید کنند وووو بدون دخالت یک هوش خالق یا عقل همشون تصادفی بدون وجود نمونه ای از قبل با اینهمه تنوع انگار بگویی یک کتاب نوشته شده نویسنده ای نداشته خود بخود درختان قلم شدن کاغذ شدن بهم چسبیدن قلم لغزید تمام صفحات بطور اتفاقی به یک کتاب منظم و درخصوص یک موضوع تبدیل شد این احتمال یک موضوع منطقی نیست پس زمینی که بوجود آمدموجودات آن نمیتوانستند به این دقت بدون دخالت خالق خود بخود بدنیا بیان یکی نر یکی ماده غذاشون هم بوجود بیاد و از اون به بعد هم دیگه خود بخود نشد فقط با جفت گیری از هم زاییده شدن دنياي ما دنياي علتهاس و هيچ چيز نميتواند بي علت باشد قوانين فيزيك رياضي شيمي و علوم مختلف همه نشان از وجود قانون و نظم حاكم بر دنيا داره بدون دليل و باري به هر جهت اگر مي بود پس نميتوانستيم قانون و فرمولي را در اين دنيا كشف كنيم و بگوييم اين پديده تابع اين قانون است و قابل پيش بيني چون قانوني اگر نباشد هر بار يك جور ميشد و اين نظم نشان از برنامه ريزي هوش علم دارد نه خود بخود و تصادف
     
  

 
یکی به من بگه خداپرستی چه مزیتی بر بت پرستی داره؟؟

oshinam: هر دو مخلوق بشر هستند یکی توسط هنر دست انسان خلق شده یکی توسط هنر ذهن و تخیل انسان خلق شده است.


با این فرموده شما موافقم،یه شعر زیبا در اینجا قرار میدم که خواندنش خالی از لطف نیست:


پس پاي ها استوارتر بر زمين بداشت، تيره ي پشت راست كرد، گردن به غرور برافراشت، و فرياد برداشت:اينك من! آدمي! پادشاه زمين!

و جانداران همه از غريو او بهراسيدند، و غروري كه خود به غرش او پنهان بود بر جانداران همه چيره شد و آدمي جانوران را همه در راه نهاد و از ايشان برگذشت و بر ايشان سر شد از آن پس كه دستان خود را از اسارت خاك باز رهانيد.

پس پشته ها و خاك به اطاعت آدمي گردن نهادند و كوه به اطاعت آدمي گردن نهاد و درياها و رود به اطاعت آدمي گردن نهادند و تاريكي و نور به اطاعت آدمي گردن نهادند و هم چنان كه بيشه ها و باد و آتش، آدمي را بنده شد و از جانداران هرچه بو آدمي را بنده شدند، در آب و به خاك و بر آسمان؛ هر چه بودند و به هر كجاي. و ملك جهان او را شد و پادشاهي آب و خاك، او را مسلم شد.و جهان به زير نگين او شد به تمامي. و زمان در پنجه ي قدرت او قرار گرفت.و زر آفتاب را سكه به نام خويش كرد از آن پس كه دستان خود را از بنده گي خاك باز رهانيد.

پس صورت خاك را بگردانيد.و رود را و دريا را به مهر خويش داغ برنهاد به غلامي.و به هر جاي، با نهاد خاك پنجه در پنجه كرد به ظفر.و زمين را يكسره بازآفريد به دستان.و خداي را،هم به دستان؛ با خاك و چوب و خرسنگ. وبه حيرت در آفريده ي خويش نظر كرد،چرا كه با زيبايي دست كار او زيبايي هيچ آفريده به كس نبود.و او را نماز برد، چرا كه معجزه ي دستان او بود از آن پس كه از اسارت خاك شان وارهانيد.

پس خداي را كه آفريده ي دستان معجزگر او بود با انديشه ي خويش وانهاد.و دستان خداي آفرين خود را كه سلاح پادشاهي او بودند به درگاه او گسيل كرد به گدايي نياز و بركت.

كفران نعمت شد،

و دستان توهين شده ي آدمي را لعنت كردند چرا كه مقام ايشان بر سينه نبود به بنده گي.

و تباهي آغاز يافت.

"احمد شاملو"



البته ناگفته نماند،تا وقتی ادیان و خدایان ادیان مخالفتی با آزادی های فردی و اجتماعی انسان هایی که پیرو آنان نیستند،ندارند و خارج از اخلاق با آنان رفتار نکنند،من به شخصه مشکلی با آنان ندارم و می توانم در نهایت صلح و آرامش در کنار پیروانشان زندگی کنم و از مصاحبت و دوستی با آنان لذت ببرم.
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   
صفحه  صفحه 4 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  پسین » 
مذهب
مذهب

یکی به من بگه خداپرستی چه مزیتی بر بت پرستی داره؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA