انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 3 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین »

نصب تمامی مسیر های ماهواره و قیچی زدن به صورت تصویری


زن

 
آموزش نصب ماهواره Hellas sat 2 واقع در مدار 39 درجه شرقی
موقعیت : 39.0E

اطلاعات:

این ماهواره متعلق به كشور یونان است این ماهواه در تاریخ 11/05/2003 توسط موشك Atlas5-AV-002 در مدار 39 درجه شرقی قرار گرفت در حال حاضر دو پكیج كشور بلغارستان و یك پكیج كشور یونان و چند كانال مربوط به یونان و اسلواكی و عربی روی این ماهواه برنامه پخش می كنند.

در ایران ( تهران ) فقط می توان پوشش S2 این ماهواه را گرفت و با توجه به داشتن فركانسهای دیتا و استفاده از اكانت های تست از طریق سرویسهای ارائه دهنده اینترنت پر سرعت ماهواره ای اغلب عزیزان رو به این ماهواره آورده اند.

  • کانال تلویزیون دیجیتال ( 229 )
  • کانال رادیوی دیجیتال ( 69 )
  • کانال دیتا ( 29 )

مشخصات ماهواره :

Satellite :Hellas Sat 2 @ 39° East
Beam : S2 Middle East
Frequency : 11 626 Mhz
Symbol Rate : 13 330 Ksps
Polarization : Horizontal
FEC: 7/8

فركانسهای زیر از پوشش منطقه S2 قابل دریافت هستند:

11635 H 28784 2/3 ---> TeleGlobe
11690 H 07206 5/6 ---> StarSpeeder
12606 V 27500 7/8 ---> Satlynx



روش نصب:

۱) تنظیم دیش( نصب دیش نسبت به HOTBIRD )

مراحل نصب:

  • ابتدا دیش هاتبرد را دقیقا" تنظیم كنید.
  • ساعت ال ان بی مانند هاتبرد است (با كمی تغییر) :
  • اگر از ال ان بی استارست یورو استار و استرانگ پلاستیكی و .... استفاده می كنید فیش ورودی ال ان بی رو روی ساعت 5.5 الی 5 یا 11.5 الی 11 قرار دهید و اگر از ال ان بی استرانگ فلزی و لیزر استفاده می كنید ساعت را روی 3.5 یا 9.5 قرار دهید.
  • طول میله پشت دیش نسبت به هاتبرد تقریبا" 10-11 سانتیمتر كوتاهتر.
  • زاویه ارتفاع دیش 55
  • زاویه دیش نسبت به هاتبرد 26 درجه (5 1- 13 سانت به طور تقریبی) به سمت چپ (شرق) بچرخونید.
  • درجه تنظیم دیش 195

برای جهت یابی از فركانس های زیر استفاده كنید :

Frequency : 11 626 Mhz
Symbol Rate : 13 330 Ksps
Polarization : Horizontal
FEC: 7/8



2) تنظیم دیش (طریقه نصب دیش نسبت به Turksat 1/C )

با توجه به زاویه ماهواره Hellas در مدار 39 درجه شرقی و قرار گیری ماهواره تركست در زاویه 42 درجه شرقی رصد ماهواره هلاس آسان میباشد پایه دیش را 3 درجه به سمت راست ومیله تنظیم پشت دیش را 2 سانتیمتر كوتاهتر كنید.


برای جهت یابی از فركانس های زیر استفاده كنید :

Frequency : 11 626 Mhz
Symbol Rate : 13 330 Ksps
Polarization : Horizontal
FEC: 7/8
hdsl 2018
     
  
زن

 
آموزش نصب Amos و ABS-1 در 75 درجه شرقی
ABS-1 ماهواره روی ایران پوشش خوبی دارد و دارای کانالهای بسیار خوبی میباشد که اکثرا ملیت روسی دارند. فیلمهایی که این کانالها پخش میکنند با زبان اصلی هستند و دارای چند کانال شو میباشد.

طریقه تنظیم دیش:

  • میله پشت برای این ماهواره تقریبا 4 سانتیمتر بالاتر از هاتبرد قرار داره یعنی سر دیش بالا می رود.
  • lnb روی ساعت 8 یا 2 قرار میگیره (البته برای lnb های استارست و یوراستار).
  • پایه دیش (در حالی که در پشت دیش قرار دارید) 62 درجه به سمت شرق یا چپ نسبت به هاتبرد حرکت می دهیم.

فرکانسهای نمونه :

سيمبل ريت پولاريته فركانس :

22000 ورتيكال 12518
22000 ورتيكال 12579
4400 ورتيكال 12732
hdsl 2018
     
  
زن

 
آموزش دریافت انواع ماهواره بوسیله قیچی زدن با روشی بسیار ساده (قسمت اول)
نحوه ی پیدا کردن موقعیت lnb روی قیچی برای دریافت ما هواره ها:

در اینجا میخوام به چند نکته و اصل مهم در هنگام قیچی زدن ما هواره ها اشاره کنم.با یادگرفتن این اصول ساده میتونید به راحتی موقعیت lnb هر ما هواره ای که میخواید به مرکزیت ما هواره ای دیگر(مثل هاتبرد) رو قیچی بزنید پیدا کنید و دیگه برای پیداکردن موقعیت lnb نیازی به سوال کردن در انجمن ها و یا جاهای دیگه هم نداشته باشید.

در ابتدای مطلب به چند اصل اساسی و بسیار ساده در مورد قیچی زدن برای دوستان مبتدی اشاره میکنم که همه میدونید، فقط من باب یادآوری هست:

همونطور که میدونید قیچی زدن ماهواره ها بر اساس قوانین بازتاب امواج در آینه ی مقعر انجام میشه و اگر شما بتونید نقطه ای که پرتوهای بازتاب ما هواره ی مورد نظر همدیگر رو در اونجا قطع میکنند پیدا کنید میتونید lnb رو در اونجا قرار بدید و بدون اینکه جهت دیش رو از ما هواره ی مرکزیتون مثل هاتبرد تکون بدید امواج ما هواره ی مورد نظر رو دریافت کنید ولی با سیگنال ضعیفتر.چون به دلیل اینکه دیش دقیقا در مسیر تابش امواج ما هواره ی مورد نظر قرار نداره تعدادی از پرتوها بهش برخورد نمیکنن.اگر روی صفحه ی کاغذ یک آینه ی مقعر رو بکشید و در بینهایت،دو جسم رو به عنوان ماهواره با موقعیت های مکانی متفاوت در نظر بگیرید و به طور دقیق پرتوهای تابش و بازتابش رو رسم کنید به همین نتیجه خواهید رسید.

فقط تفاوت اونچه شما روی صفحه ی کاغذ میکشید با اونچه که ما ازش به عنوان جنبه ی کاربردی این قضیه استفاده میکنیم این هست که روی صفحه ی کاغذ،شما یک بعد اجسام رو در نظر میگیرید ولی برای ما هواره ها علاوه بر این بعد(چپ و راست بودنشون) بعد بالا و پایین بودن(قرار داشتن در افق های نزدیک و دور) رو هم در نظر میگیریم که با نزدیک بودن افق،نقطه ی تجمع پرتو ها پایین کانون قرار میگیره و با دور بودن افق،نقطه ی تجمع در بالای کانون هست که در ادامه توضیحات بیشتری دادم.

تجربه هم ثابت کرده اگر ماهواره ای بیش از 29 درجه با ما هواره ی مرکزی شما فاصله داشته باشه امواجش به هیچ وجه به هیچ نقطه ای از دیش برخورد نمیکنن و در نتیجه بازتابی هم در کار نخواهد بود و قابل دریافت نیستند مثلا شما نمیتونید ما هواره اینتلست 902 در 62 درجه ی شرقی رو روی ما هواره ی هاتبرد در 13 درجه ی شرقی قیچی بزنید چون اختلافشون 49 درجه هست.حداکثر میتونید تا ما هواره ی ترکست در 42 درجه ی شرقی که اختلافش با هاتبرد 29 درجه هست قیچی بزنید و یا از سمت غرب هم میتونید تا ما هواره ی تلستار 12 در 15 درجه ی غربی که اختلافش با هاتبرد 28 درجه هست قیچی بزنید.

برای حدس زدن مکان lnb روی قیچی لازمه چند پارامتر رو بدونید که در پایین ذکر میکنم و با توجه به اونها میتونید مکان تقریبی lnb روی قیچی رو حدس بزنید و سپس با فایندر به طور دقیق نقطه ی برخورد امواج(کانون فرعی) رو پیدا کنید:

اول اینکه باید موقعیت جغرافیایی خودتون رو بدونید.البته نیازی نیست که به طور دقیق بهش آگاهی داشته باشید.در ایران از این لحاظ،شما تقریبا هر مکانی رو که در نظر بگیرید موقعیت lnb روی قیچی وضعیت یکسانی داره و در ادامه توضیحات بیشتری میدم. پس از این بابت نگران نباشید.

بعد اینکه باید موقعیت جغرافیایی ماهواره ای که در کانون دیش دریافت میکنید و ما هواره ای که میخواید قیچیش بزنید رو هم بدونید.ما در اینجا ماهواره ی روی کانون رو هاتبرد در نظر میگیریم ولی اگر مطالبی که میگم رو به خاطر بسپارید میتونید هر ما هواره ای رو که خواستید رو در کانون بذارید و ما هواره های دیگه رو روش قیچی بزنید.

خوب حالا میرسیم به قیچی زدن:

از ما هواره ی تلستار 12 در 15درجه ی غربی شروع میکنیم و به سمت شرق تا ما هواره ی اینتلست 902 در 62 درجه ی شرقی،در این محدوده نحوه ی قرار گرفتن lnb ها روی قیچی،آهنگ یکنواختی داره یعنی مانند شکل زیر حالت نزولی داره.هرچه در این فاصله ما هواره ای نسبت به ما هواره ی مرکزی شما غربی تر باشه در افق دورتری قرار داره و امواج بازتاب اون طوری هست که اگر جلوی دیش بایستید در سمت راست و بالای lnb ما هواره ی مرکزی شما همدیگر رو قطع میکنند به عنوان مثال ما هواره ی نایلست نسبت به هاتبرد،غربی تر هست و در افق دورتری قرار داره،میبینید که محدوده ی قرار گرفتن lnb نایلست در سمت راست و بالای lnb هاتبرد هست.

این مورد برای ماهواره های یوتلستw3a،تلستار 12 و سایر ماهواره هایی که نسبت به هاتبرد غربی تر هستند هم صدق میکنه.هر چه ما هواره ی مورد نظر نسبت به ما هواره ی مرکزی غربی تر باشه lnb اون نسبت به lnb ما هواره ی مرکزی بیشتر به سمت راست متمایل میشه که درنتیجه در افق دورتری هم قرار داره که هرچه هم افقش دورتر باشه lnb اون ما هواره در مکان بالاتری نسبت به lnb ما هواره ی مرکزی قرار میگیره و بالعکس.

بدین معنی که هرچه ما هواره ی موردنظر در محدوده ای که گفتم(12 درجه غربی تا 62درجه ی شرقی) نسبت به ما هواره ی مرکزی شما شرقی تر باشه lnb اون ما هواره نسبت به lnb ما هواره ی مرکزی بیشتر به سمت چپ متمایل میشه که نتیچتا در افق نزدیکتری هم قرار داره که هرچه افق هم نزدیکتر باشه lnb اون ما هواره در مکان پایینتری نسبت به lnb مرکزی قرار میگیره مانند ما هواره ی عربست(بدر) که نسبت به هاتبرد شرقی تر هست و به ما نزدیکتر هست و در افق نزدیکتری قرار داره،lnb این ما هواره در زیر و سمت چپ هاتبرد قرار میگیره.

این روند تا ما هواره ی اینتلست 902 در 62 درجه ی شرقی که نزدیکترین ما هواره به ما هست(البته بیشتر مناطق شرقی ایران) ادامه داره،برای هر منطقه ای این روند تا نزدیکترین ما هواره به اون منطقه برقرار هست مثلا در مناطق مرکزی ایران مثل تهران،این روند تا ما هواره ی اکسپرس am22 برقرار هست و در مناطق غربی ایران که نزدیکترین ماهواره بهشون،ما هواره ی ترکست هست چنین روندی وجود داره.اینکه در ابتدا گفتم باید موقعیت جغرافیایی منطقه ی خودتون رو بدونید برای این قسمت بود.

البته این روند از سمت غرب میتونه تا ما هواره ی nss7 در 22درجه ی غربی هم ادامه داشته باشه ولی به دلیل اینکه دریافت این جهت کمی مشکل هست و دوستان زیادی هم دریافتش نمیکنن و همچنین امکان قیچی زدنش روی هاتبرد هم موجود نیست دیگه نام این ما هواره رو ذکر نکردم وگرنه بازه ای که گفتم در اصل تا این ما هواره ادامه داره یعنی از 62 درجه ی شرقی تا 22 درجه ی غربی.

این روند از ما هواره ی اینتلست 902 در 62 درجه ی شرقی(یا نزدیکترین ما هواره به منطقه ی شما که در بالا گفتم) تا ما هواره ی آسیاست 3s در 105.5 درجه ی شرقی از یک لحاظ برعکس میشه بدین معنی که lnb ها روی قیچی حالت صعودی پیدا میکنن.در این محدوده هرچه ماهواره ی موردنظر نسبت به ماهواره ی مرکزی شرقی تر باشه که درنتیجه افقش هم دورتر هست،lnb اون نسبت به lnb ما هواره ی مرکزی در سمت چپ و بالاتر قرار میگیره و بالعکس یعنی هرچی ما هواره ی مورد نظر نسبت به ما هواره ی مرکزی غربی تر باشه lnb اون در سمت راست و پایینتر قرار میگیره.

دلیلش هم همونطور که گفتم این هست که چون عرض جغرافیایی تمام ماهواره ها صفر هست و بالای خط استوا قرار دارند، شما هرچه از نزدیکترین ما هواره به منطقتون به سمت شرق و یا غرب حرکت کنید سایر ما هواره ها در افق دورتری قرار میگیرن که اصل حرف من هم همین هست و کل این مطلب در جمله ای که گفتم خلاصه میشه.

برای مثال در محدوده ی 62 تا 105.5 درجه ی شرقی اگر بخواید ماهواره ی abs در 75 درجه ی شرقی رو نسبت به ماهواره ی اینتل ست 902 در 62 درجه ی شرقی قیچی بزنید(اگر نزدیکترین ما هواره به شما اینتلست باشه)lnb ماهواره ی abs در سمت چپ و کمی بالاتر از lnb اینتلست قرار میگیره و یا مثلا اگر بخواید جهت nss6 در 95 درجه شرقی رو به مرکزیت آسیاست در 105.5 درجه ی شرقی بگیرید lnb ما هواره ی nss6 در سمت راست و پایین lnb آسیاست قرار میگیره.
hdsl 2018
     
  
زن

 
آموزش دریافت انواع ماهواره ها با قیچی با روشی بسیار ساده (قسمت دوم)
دراین روش شما در صورت داشتن هر جهتی می توانید جهت دیگری را در صورت نزدیک بودن ماهواره دیگر به آن ، بوسیله قیچی آن جهت را نصب کنید.

در این محاسبات به دو چیز نیازاست :

  • عدد طلایی 1/1
  • درجه ماهواره های مورد نظر که تعدادی از آنها را در زیر مشاهده می کنید:

  • TELSTAR12: درجه غربی 15
  • ATLANTIC BIRD 1: درجه غربی 12.5
  • ATLANTIC BIRD 2 درجه غربی 8
  • Nilesat 101,102 درجه غربی 7
  • ATLANTIC BIRD 3 درجه غربی 5
  • AMOS 1 درجه غربی 4
  • Eutelsat w2m درجه شرقی3
  • Sirius: درجه شرقی 5
  • Eutelsat W3: درجه شرقی 7
  • Eutelsat W1: درجه شرقی 10
  • Hotbird 1,2,3,4,6 درجه شرقی 13
  • Eutelsat W2: درجه شرقی 16
  • Arabsat 2A, 3A: درجه شرقی 26
  • Astra 2A,2B,2D درجه شرقی 28.2
  • Eutelsat Sesat, W4: درجه شرقی 36
  • HellasSat 2: درجه شرقی 39
  • Express A1R: درجه شرقی 40
  • TURKSAT 1C درجه شرقی 42
  • Yamal 202: 49 درجه شرقی
  • Express AM 22 درجه شرقی 53
  • Intelsat 904: درجه شرقی 60
  • Intelsat 904 درجه شرقی60
  • INTELSAT 902: درجه شرقی 62
  • LMI 1 درجه شرقی 75
  • ABS: درجه شرقی75
  • NSS 6: درجه شرقی 95

در این محاسبات باید به شرقی و غربی بودن ماهواره ها توجه کنید. در این روش ابتدا شما اختلاف درجه دو ماهواره مورد نظر را بدست می آورید و این اختلاف درجه را در عدد طلایی 1/1 ضرب می کنید عدد به دست آمده فاصله ال ان بی نصب شده برروی قیچی تا ال ان بی مرکزی بر روی دیش است:

اختلاف درجه ×1/1= فاصله ال ان بی نصب شده برروی قیچی تا ال ان بی مرکزی

ابتدا با چند ماهواره شرقی شروع می کنیم:

مثلا هاتبرد را داریم و می خواهیم ماهواره عرب ست را هم نصب کنیم. خوب ابتدا درجه های این دو ماهواره را از لیست بالا به دست می آوریم که هاتبرد 13 درجه شرقی و عربست 26 درجه شرقی است که اختلاف درجه این دو ماهواره 13 می شود .

درجه اختلاف=(26-13=13)

"فاصله ال ان بی نصب شده برروی قیچی تا ال ان بی " مرکزی=(13×1.1=14.3)

خوب چون ال ان بی برروی قیچی (عرب ست26) در جه شرقی بیشتری نسبت به ال ان بی مرکزی (هاتبرد 13) دارد پس آن را پایین تر از ال ان بی مرکزی یعنی هاتبرد نسبت به ساعت 8 نصب می کنیم.

خوب مثلا یک ماهواره دیگر هاتبرد (13) و یوتل ست w2m )3) درجه اختلاف=(13-3=10)

"فاصله ال ان بی نصب شده برروی قیچی تا ال ان بی " مرکزی=(10×1.1=11)

خوب چون ال ان بی برروی قیچی (w2m) در جه شرقی کمتری نسبت به ال ان بی مر کزی (هاتبرد 13) دارد پس آن را بالاتر از ال ان بی مرکزی یعنی هاتبرد نسبت به ساعت 2 نصب می کنیم.

خب مثلا می خواهید بدانید می شود ماهواره abs)75) را به مرکزیت اینتل ست(62) نصب کنید یا نه.

درجه اختلاف=(75-62=13)

"فاصله ال ان بی نصب شده برروی قیچی تا ال ان بی " مرکزی=(13×1.1=14.3)

خوب چون ال ان بی برروی قیچی (abs75) در جه شرقی بیشتری نسبت به ال ان بی مر کزی (اینتل ست902(62)) دارد پس آن را پایین تر از ال ان بی مرکزی یعنی اینتل ست902(62) نسبت به ساعت 8 نصب می کنیم.


خب حالا نصب ماهواراه های غربی و شرقی روی یک دیش:

مهمترین ماهواره غربی با بیم برروی ایران نایل ست (7 درجه غربی) است . خوب حالا می خواهیم این ماهواره را به مرکزیت هاتبرد 13 درجه غربی نصب کنیم.

به نظر شما اختلاف این دو ماهواره چقدر است؟ چون این دو ماهواره در جهت خلاف هستند (غربی و شرقی بودن) پس اختلاف آن دو برابر است با جمع درجه این دو ماهواره.

بدین صورت:

" اختلاف درجه هاتبرد با مرکز" =(13-0=13)

"اختلاف درجه نایلست با مرکز" =(7-0=7)

(13+7=20)

"فاصله ال ان بی نصب شده برروی قیچی تا ال ان بی " مرکزی=(20×1.1=22)

خوب چون ال ان بی برروی قیچی (نایلست7) در جه کمتری بسیار نسبت به ال ان بی مر کزی (هاتبرد 13) دارد پس آن را بالاتر از ال ان بی مرکزی یعنی هاتبرد نسبت به ساعت 2 نصب می کنیم.

شما می توانید ماهواره های دیگر را با توجه به لیست بالا محاسبه کنید و ببینید امکان نصب وجود دراد یا نه .
hdsl 2018
     
  ویرایش شده توسط: hdsl   
زن

 
طريقه نصب سيروس سایروس Sirius 4 به مركزيت هاتبرد
دوستان همونطور كه ميدونيد اين مسير الان به خاطر 2 شبكه معروفش PG و PB Hustler TV Europe // Blue Hustler Europe محبوب شده.

دوستان عزيز براي اين امر كافيه از اين فركانس كمك بگيريد 12111 HMPEG-227500 5/6 اگر هم اين مسير تو ليست ماهوارتون نيست دستي بديد (البته روي اكثر رسيوها اين مسير هست سيروس 2.3 كه اين فركانسم توش موجوده)

خوب فاصله دوتا LNB از مركز همديگر رو هم 10 سانت در نظر بگيريد همه چي تو عكس واضح ميباشد. LNB مشكي مد نظر ماست و ساعتشم مانند تمامي مسيرها 4.5 ميباشد.
hdsl 2018
     
  ویرایش شده توسط: hdsl   
زن

 
تنظیم هاتبرد - عربست - ترکست بر روی یک دیش


فاصله ی مرکز تا مرکز ال ان بی عربست تا هاتبرد حدود 15 سانتیمتر.
فاصله ی مرکز تا مرکز ال ان بی عربست تا ترکست حدود 18 سانتیمتر.

ابتدا فیتون ثابت مرکز دیش را ببندید و ال ان بی مربوطه را در آن قرار داده و سپس دیش را به سمت ماهواره عرب ست تنظیم نمائید . حال پس از گرفتن عربست و انجام تمامی تنظیمات مربوطه می توانید پایه دیش را نیز ثابت نمائید تا حرکت نکند سپس دو میله(پیچ) مربوط به فیتون های متحرک را در سوراخ های وسط یا بالایی فیتون متحرک قرار داده بصورتی بتوانید یک فیتون متحرک را در بالا و دیگری را در پایین عربست ببندید (البته در این شکل از دوسری میله استفاده شده است) و مهره های آنرا نیز ببندید.

سپس به قسمت جستجوی دستی ریسیور رفته و یکی از فرکانس های قوی هاتبرد مانند واکس را وارد کنید و ال ان بی مورد نظر را در یکی از فیتون های متحرک قرار داده و ساعت آن را نسبت به دیش (فکر کنید می خواهید ال ان بی را در مرکز دیش ببندید) روی ساعت 5 یا 11 قرار دهید و بدون اینکه داخل میله ها کنیم بروی میله ها به آرامی حرکت دهید تا موقعیت دقیق هاتبرد بر روی دیش بدست آورید (تجربه ثابت کرده است که فیتون متحرک هاتبرد به سمت میله پایینی و ترک ست به سمت میله بالایی نزدیکتر است ).

پس از پیدا کردن مکان دقیق هاتبرد (از این لحاظ که در کدام یک از شش سوراخ فیتون متحرک قرار می گیرد) مهره های روی میله(پیچ) را در آن حدود تنظیم کرده و فیتون متحرک را از سوراخ های مربوطه وارد میله ها نمایید و ساعت ال ان بی را کمی تغییر دهید تا دقیقترین فرکانس را دریافت نمایید. برای دریافت ترکست - یوراسیاست نیز دقیقا به طریق بالا عمل کنید و ساعت ال ان بی را روی ساعت 6 یا 12 می گذاریم.
hdsl 2018
     
  
زن

 
آموزش نصب Eutel Sat W6 و هاتبرد به مركزیت W6 برای استفاده دانگل ها
در تمامی اموزشها در فروم مختلف معمولا هاتبرد را مركز قرار میدهند اما در این آموزش برای استفاده كنندگان از شیرینگ و به جهت دریافت بهتر دیتا در دانگلها و بمنظور صرفه جویی در به كارگیری دیش اضافی این آموزش را همراه با تصاویر بمنظور نصب دبلیو6 و هاتبرد با قیچی توسط یك دیش برای شما عزیزان آماده كرده ام.

مراحل نصب:

  • دیش یوتلست دبلیو6 را دقیقا تنظیم نمایید.
  • فاصله دقیق مرکز تا مرکز ال ان بی هاتبرد تا یوتلست 11 سانتیمتر می باشد.
  • مانند عکس همانطور که مشاهده می کنید اگر جلوی دیش قرار بگیرید ال ان بی هاتبرد سمت راست و بالاتر از ال ان بی یوتلست دبلیو6 قرار دارد.

فرکانس نمونه برای هاتبرد : 11054 افقی 27500

فرکانس نمونه برای یوتلست دبلیو6 : 11527 عمودی 2857 (رسیور شما در این فركانس شبكهAfaq TV را دریافت میكند.)

همچنین از فركانس 11617 عمودی 27500 نیز برای w6 میتوان استفاده كرد اما باید این نكته را در نظر داشت كه این فركانس در هاتبرد نیز سیگنال میدهد پس نباید جهت ها را اشتباه گرفت.
hdsl 2018
     
  ویرایش شده توسط: hdsl   
زن

 
آموزش نصب ماهواره ی Astra-1M در 19.2 درجه شرقی
ماهواره استرا 1m در حال حاضر داخل شهرهای زیر توسط دوستان با دیش 90 سانتی و هم با دیش 60 سانتی بدون هیچ مشکلی تست شده:

تهران - اصفهان - بوشهر - یزد - ایلام - کرمان - خوزستان - تبریز - کرمانشاه - خرم اباد - بندر عباس - شیراز - قم - سمنان - شهرهای شمال کشور - و در کل اگر ایران را به 2 قسمت شرقی و غربی قسمت کنیم در شهرهایی که در قسمت غربی قرار دارند به خوبی دریافت شده است:

طریقه نصب :

روش اول:

  • ابتدا دیش هاتبرد را تنظیم نمایید .
  • میله پشت دیش را حدود 2 سانت بالاتر از دیش هاتبرد قرار دهید (یعنی سر دیش و ال ان بی از زمین دورتر می شود ).
  • دیش را حدود6.2 درجه (حدود 4 سانت) به سمت شرق (چپ) بچرخونید .
  • فرکانس نمونه : 11758 هوریزانتال 27500
  • از جهت Hotbird به سمت راست نه.
  • به سمت چپ باید بچرخونید دیش رو (یعنی به سمت ماهواره Turksat و Arabsat باید بچرخونید).
  • وقتی به سمت راست ببرید یعنی به سمت Nilesat دارید می برید و اشتباه هست.
  • میله پشت دیش باید به داخل برود یعنی دیش نسبت به هاتبرد بیشتر به سمت آسمان برود. یعنی دیش خوابیده تر شود.

روش دوم:

  • ابتدا ماهواره دبلیو 6 را تنظیم کنید سپس دیش را 1 سانت به سمت راست بچرخونید و میله پشت دیش هم 1 سانت پایین تر از ماهواره دبلیو 6 قرار بگیرد به طوری که سر ال ان بی به زمین نزدیک تر بشود.
  • از فرکانس زیر برای تنظیم دیش استفاده کنید: 11758 - H - 27500 - 3/4



hdsl 2018
     
  
زن

 
آموزش نصب یاهست 52.5 و بدر26 به مرکزیت ترکست 42


بیم ماهواره یاه ست بر روی ایران فوق العاده است و بعلت قدرت بالا دربافت آن بوسیله قیچی راحت تر می باشد پس بهترين پیشنهاد در مورد قیچی زدن یکی از این دو جهت Express-AM22 و Yahsat-1A ، به مرکزیت ترکست در 42 درجه شرقی است که ال ان بی سمت چپ آن و کمی پایین تر از خط افق آن قرار می گیرد و فاصله مرکز به مرکز ال ان بی حدود 13 سانتیمتر می باشد. هر دو به یک روش بوده و فرقی نمی کنه و با این قیچی زدن ال ان بی ، هر دو جهت یاه ست و اکسپرس ای ام 22 بطور همزمان قابل دریافت هست.


  • در محلهایی که پارازیت شدید باعث از دست رفتن شبکه های فارسی روی هاتبرد شده، میشه با این ترکیب از3جهت مفید استفاده کرد .
  • فاصله مرکز تا مرکز ال انبی ترکست تا یاهست 13 سانتیمتر.
  • فاصله مرکز تا مرکز ال انبی ترکست تا بدر 17 سانتیمتر.
  • شبکه های (DVB-S2) یا HD روی بدر مثل فرکانس 11881 و 12034 روی یاهست در این ترکیب بدون مشکل دریافت میشوند .



گرفتن 3 جهت یاه ست و ترکست و بدر،با قیچی بر روی دیش 90 وطنی



فرکانس نمونه :

Türksat 2A/3A @ 42° East

FREKANS: 11804
S.RATE: 24444
POL : V
FEC: 5 / 6

FREKANS: 12015
S.RATE: 27500
POL : H
FEC: 5 / 6


Yahsat-1A @ 52.5° East


FREKANS: 11881
S.RATE: 27500
POL : V
FEC: 5 / 6


FREKANS: 11900
S.RATE: 27500
POL : H
FEC: 5 / 6
hdsl 2018
     
  
زن

 
گرفتن همزمان دو ماهواره سایروس و یوتلست w3
اول بهتره سایروس رو با بهترین کیفیت سیگنال توسط قیچی به مرکزیت هاتبرد بگیرید بعد برید روی سیگنال 10720 یوتلست w3a بعد ازاون یک مقدار ال ان بی سایروس رو با دست کمی به ال ان بی مرکزی (هاتبرد) نزدیک کنید البته سیگنال سایروس خیلی جزیی کم میشه اما براحتی متونید w3 روهم داشته باشید در ضمن چون سیگنال 10720 w3 خیلی قویه اگه روی 40 درصد کیفیت هم باشه اشکالی پیش نمیاد من خودم بارها اینکارو انجام دادم سعی کنید از ال ان بی خوب مثل پریمیوم استفاده کنید.
hdsl 2018
     
  
صفحه  صفحه 3 از 17:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  14  15  16  17  پسین » 
کامپیوتر

نصب تمامی مسیر های ماهواره و قیچی زدن به صورت تصویری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA