انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 20 از 192:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
کارلوس کروش برای بازی با لبنان لیست داد: رحمان احمدی به جای سید مهدی ، مجتبی جباری به جای محمد نوری و علی کریمی!

کارلوس کروش لیست جدید تیم ملی را معرفی کرد. لیستی که به عکس بازی های قبلی نشان از تغییر دارد. 26 یار دعوت شده به اردوی تیم ملی عبارتند از:«علیرضا حقیقی، رحمان احمدی، شهاب گردان، خسرو حیدری، حسین ماهینی، پژمان منتظری، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، محمد نصرتی، مهرداد پولادی، پژمان نوری، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، مهرداد اولادی، مجتبی جباری، احسان حاج صفی، یعقوب کریمی، آرش افشین، سیدجلال رافخایی، فرزاد حاتمی، محمدرضاخلعتبری، غلام رضا رضایی، رضا قوچان نژاد، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه.»

دعوت مجدد از هادی عقیلی به اردوی تیم ملی یکی از نکات مهم لیست جدید کارلوس کروش است. او همچنین این بار برای مهاجم سنتر تیم خود فرزاد حاتمی و جلال رافخایی را به اردو دعوت کرده است. کارلوس که اخیرا در گفت و گوی خود گلایه کرده بود از بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند می گویند به شرطی به اردو می آیند که فیکس بازی کنند برای دروازه تیم ملی از میان همه گزینه های ممکن رحمان احمدی را که دعوت کرده که به احتمال فراوان گلر اول تیم ملی خواهد بود. در کنار او فرصت حضور در اردو به شهاب گردان و علیرضا حقیقی داده شده است. غلام رضایی و امید ابراهیمی دوباره ملی پوش شدند و باید دید این بار فرصت بیشتری در اختیارشان قرار می گیرد یا...

حذف کریم انصاری فرد ، محمد قاضی ، رضا حقیقی ، علی کریمی و مهمتر از همه محمد نوری از لیست پرسپولیسی ها شاید جدیدترین اتفاق لیست جدید تیم ملی است. محمد نوری که در دو بازی آخر تیم ملی برابر کره و ازبکستان فیکس بازی می کرد با درخشش مهرداد اولادی در بازی های غرب آسیا و بازگشت مجتبی جباری به اردوی تیم ملی در لیست مازاد قرار گرفته اند و بازی با لبنان را از دست دادند. دعوت از 3 لژیونر سرشناس فوتبال ایران یعنی شجاعی ناآماده در کنار دژاگه و قوچان نژاد نشان از این دارد که کارلوس می خواهد بازی با لبنان را با قدرت به پایان ببرد. حالا باید دید تغییرات جدید در تیم ملی می تواند شرایط بازی ملی پوشان را عوض کند؟
YEMARD

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .
     
  
مرد

 
ورود تراکتورسازی به جمع ۴۰۰ تیم برتر جهان/چلسی بهترین باشگاه جهان

در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی جهان نمایندگان اصفهانی و تبریزی ایران و پرسپولیس صعود کردند اما استقلال دچار سقوط شده است.
در تازه‌ترین رده‌بندی بهترین تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که به دوره یک ساله اول مارس 2012 تا 28 فوریه سال 2013 اختصاص دارد، فدراسیون آمار و تاریخ همچون گذشته آمار جدید خود را اعلام کرد.

در این آمار و ارقام که شامل 400 تیم برتر باشگاهی است، دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس صعود کردند اما استقلال دچار سقوط شد.

*44 پله صعود برای سپاهان

براساس آمار موجود سپاهان اصفهان که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر است، با کسب 119 امتیاز در رده 108 جای گرفته است.

این اتفاق در حالی برای نصف‌جهانی‌ها رخ داد که در رده‌بندی قبلی آنها صاحب رتبه 152 بودند و به این ترتیب 44 پله صعود کردند.

*استقلال 7 پله سقوط کرد

در این رده‌بندی استقلال تهران دچار افت 7 پله‌ای شد. شاگردان امیر قلعه‌نویی که در آخرین رده‌بندی رتبه 128 را از آن خود کردند، اکنون به خاطر کسب 107.5 امتیاز صاحب پله 135 شده‌اند.

*صعود 35 پله‌ای پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی که قبلا صاحب پله 340 بودند، تا رده 275 صعود کردند. به این ترتیب تیم سرخ‌پوش تهران 35 پله در جدول صعود کرد.

آنها برای این منظور صاحب 77 امتیاز شدند.

*تراکتورسازان 176 پله صعود کردند

تراکتورسازی، نماینده فوتبال کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توانست در جمع 400 تیم برتر جهان برای اولین بار جای گیرد. تیم تبریزی که قبلا صاحب رتبه 573 بود، تا رده 397 صعود کرد.

تراکتورسازی با کسب 63.5 امتیاز در جدول 176 پله بالا آمد.

*چلسی صعود کرد، بارسلونا سقوط کرد

در این رده‌بندی عنوان بهترین تیم باشگاهی جهان از بارسلونا اسپانیا گرفته شده است.

کاتالان‌ها که قبلا تیم نخست برشمرده می شدند، اکنون با 283 امتیاز تا رده پنجم سقوط کرده‌اند.

در حالیکه چلسی از رده 3 به پله یک صعود کرده است. تیم رافائل بنیتس برای این منظور 307 امتیاز گرفته است.

در رده دوم و سوم این رده‌بندی اتلتیکو مادرید اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان به ترتیب با 304 و 292 امتیاز قراردارند.
YEMARD

ز چشمت چشم آن دارم ، که از چشمم نیاندازد
به چشمانی که چشمانم ، به چشمان تو مینازد
زکات چشم ، چشمی سوی چشم ما کن
که چشمم را بجز چشمت ، دگر چشمی نمی سازد . . .
     
  
مرد

 

تيم پرسپوليس در مرحله يک چهارم جامحذفي از ساعت 15:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور ده هزارو پانصد تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف ذوب آهن رفت که مسابقه در طول 90 دقيقه با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد تا بازي به وقت اضافه کشيده شود.

در دقيقه 101 محمد نوري با يک ضربه سر از داخل محوطه شش قدم دروازه ذوب آهن را باز کرد.
ذوب آهن در نيمه اول حملات زيادي انجام داد که نتوانست از موقعيت‌هاي گلزني خود استفاده کند و در نيمه دوم پرسپوليس بيشتر حمله کرد که سرخپوشان هم نتوانستند دروازه حريف را باز کنند.
دو تيم در لحظات پاياني بازي حملات خطرناکي روي دروازه هم داشتند که اينفرصت ها را از دست دادند.
عليرضا فغاني داور مسابقه به رضا حقيقي، محمد قاضي و هادي نوروزي از پرسپوليس و محسن بياتي‌نيا و پيام صادقيان از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.
به اين ترتيب پرسپوليس بايد در نيمه نهايي به مصاف تيم داماش گيلان برود.
از دقيقه 112 وزش باد شديدي در ورزشگاه مشکلاتي را براي تماشاگران و بازيکنان دو تيم ايجاد کرد.
ديگر ديدار نيمه نهايي نيز بين دو تيم سپاهان و استقلال برگزار مي‌شود.
ترکيب تيم ذوب‌آهن :
کاسپاروف، محمد صلصالي، محمد برجلو، سپهر حيدري، سينا عشوري، قاسم حدادي‌فر، عليرضا محمد( از دقيقه 35 سعيد عبدالله‌پور)، محسن مسلمان، پيام صادقيان، اسماعيل فرهادي و محسن بياتي‌نيا( از دقيقه 83 فوفانا)
سرمربي: فرهاد کاظمي
ترکيب تيم پرسپوليس:
نيلسون، سيدجلال حسيني، ولادتکو، مهرداد پولادي، محمد خانزاده، ميثم نقي‌زاده، رضا حقيقي، حسين ماهيني، پروويچ( از دقيقه 78 محمد نوري)، غلامرضا رضايي( از دقيقه 104 محمد قاضي) و هادي نوروزي( از دقيقه 91 کريم انصاري‌فرد)
سرمربي: يحيي گل‌محمدي
     
  
مرد

 
اخبار فوتبال به تاریخ 26 مارس 2013




بازگشت یاپ استام به الدترافورد ! :

تابستان امسال بازیکنان افسانه ای منچستریونایتد در برابر ستاره های سابق رئال مارید قرار می گیرند تا خاطرات زنده شود و تماشاگران باز هم این بازیگران کهنه کار را بر صحنه تئاتر رویاه اتماشا کنند . این مدافع محبوب در سال 2001 منچستریونایتد را ترک کرد . او در کتاب زندگی‌نامه ی خود انتقادات تندی نسبت به هم بازیانش مطرح کرده بود و جنجال ها باعث شد همین قضیه به پایان دوران حرفه‌ای اش در الدترافورد بینجامد . سر الکس فرگوسن بدون فوت وقت استام را به لاتزیوی ایتالیا فرستاد . فرگوسن بعدها گفت : تصمیم به فروش استام بزرگ ترین اشتباه دوران مربیگری من بوده است.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



روبین فن پرسی : دراین فصل با منچستر سه گانه می خواستم :

روبین فن پرسی در مصاحبه ای با روزنامه ی Mirror گفته : زمانی که یک بازیکن جوان در هلند بودم فرگوسن شخصی را برای مشاهده بازی من فرستاد . سر الکس این موضوع را وقتی به من گفت که به یونایتد آمدم . من در آن بعد از ظهر از بازی اخراج شدم و آن شخص این موضوع را در گزارش خود ثبت کرد و به انگلستان بازگشت . فرگوسن احساس می کرد من در آن سال ها برای پیوستن به یک باشگاه انگلیسی بزرگ آماده نبودم و حق داشت .

فن پرسی در ادامه ی این مصاحبه گفت : می خواستم با گل هایم در این فصل برنده ی سه گانه باشیم . من هر سه جام را می خواستم اما حالا می توانیم برنده ی دوگانه باشیم . من فکر می کنم می توانیم در بازی برابر آرسنال یا منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شویم . اما واقعا مهم نیست که کجا آن را بدست بیاورم من فقط می خواهم آن را به چنگ بیاورم .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



یوونتوس و اینتر برای خرید سانچز وارد میدان شدند :

روزنامه ای ایتالیایی زبان نوشته اینتر و یوونتوس به دنبال خرید مهاجم بارسلونا هستند . حضور فرناندو فلیچویچ مدیر برنامه‌های سانچز در ایتالیا هم به این شایعات دامن زده . البته سانچس گفته تمایلی به جدایی از بارسا ندارد . ولی رقابت اینتر و یوونتوس همین جا به پایان نمی رسد این دو باشگاه ایتالیایی بر سر خرید چند بازیکن دیگر هم با هم به رقابت می پردازند !


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




زولا پیشنهادی از چلسی به من نشده است :

جان فرانکو زولا ستاره ی اسبق باشگاه چلسی اعلام کرد که هیچ پیشنهادی از سوی چلسی ندارد . بنتز تایید کرده است که در تابستان ازچلسی جداخواهد شد . و نامزد های بسیاری برای جانشینی بنیتز در چلسی نام برده شده اند که نام جان فرانکو زولا نیز در میان آن ها دیده می شود . اما او در مصاحبه ای رسمی اعلام کرد که کسی از این باشگاه با من صحبتی نکرده است.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



آلگری در میلان خواهد ماند :

خبر های رسیده از احتمال حضور آلگری در رم خبر می داد با این حال میلان اعلام کرد که آلگری تا جون 2014 در میلان خواهد ماند . گالیانی نائب رئیس باشگاه میلان گفت : امکان خروج آلگری در پایان فصل وجود ندارد . آلگری از ماند در میلان خوشحال است و می ماند او فصل را خوب شروع نکرد ولی ما این مسئله را قبلا در زمان حضورش در کالیاری دیده بودیم . به نظر من این شروع بد نتیجه ای اتفاقاتی بود که در فصل نقل و انتقالات تابستانی اتفاق افتاده بود . امیدواریم که در فصل بعد شرایط بهتر باشد.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~



بازگشت تیتو ویانوئوا به بارسلونا :

تیتو در ژانویه برای درمان به نیویورک رفت و حال بعد از دو ماه زندگی در آمریکا بار دیگر به خانه برگشت . تیتو در تابستان گذشته پس از جدایی پپ از بارسلونا هدایت این تیم را به عهده گرفت و بهترین شروع تاریخ لالیگا را در این فصل رقم زد.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



کلوزه به ترکیب لاتزیو باز خواهدگشت :

پزشک باشگاه لاتزيو اعلام کرد میروسلاو کلوزه که مدتی طولانی به علت مصدوميت از بازیها دور مانده بود ، تمرينات خود را شروع کرده و به زودی برای بازگشت به مسابقات کاملا آماده خواهد شد.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~




تام کلورلی : هنوز هم از اسکولز یاد می گیرم ! :

تام کلورلی در مصاحبه ای با سایت رسمی شیاطین سرخ اعلام کرد هنوز هم از اسکولز 38 ساله برای پیشرفت بازی خود کمک می گیرد . کلورلی که دوران قرضی خوبی را در ویگان سپری کرده بود گفت : همیشه به استیل بازی کردن اسکولز دقت می کنم . به نظر من اسکولز یک نمونه عالی ازیک بازیکن تمام عیار است . فقط به او نگاه کنید و یاد بگیرید . در زمین من می توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم . روشی که او بازی می کند و اینکه چه طور بازی را عوض کند . او در نگه داشتن توپ یکی از بهترین های جهان است . نه تنها در حفظ توپ بلکه در ضربه زدن به تیم های حریف . سعی می کنم مانند پاول اسکولز باشم.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



تمرین اختصاصی دروازه بان های باشگاه رئال مادرید :

در حالی که بیشتر بازیکنان رئال در اردوی تیم های ملی حضور دارند ایکر کاسیاس ، دیه گو لوپس و خسوس فرناندز در روز گذشته به طور اختصاصی تمرین کردند تا خود را برای بازی شنبه شب مقابل ساراگوسا آماده کنند . این سه دروازه بان زیر نظر سیلوینو لورو مربی دروازه بان های رئال مادرید تمرین کردند . بقیه بازیکنان رئال که در اردوی تیم های ملی کشورشان حضور نداشتند روز گذشته را به استراحت کردن پرداختند.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



رونالدو و کوئنترائو غایبین پرتغال در بازی با آذربایجان :

پائولو بنتو مجبور است بدون فابیو کوئنترائوی مصدوم و رونالدوی محروم به مصاف میزبانش آذربایجان برود و این در حالی است که آنها نیاز حیاتی به برد دارند تا بتوانند به جام جهانی راه پیداکنند . کارت زردی که کریستیانو رونالدو در بازی برابر اسرائیل گرفت باعث شد تا نتواند در بازی سه شنبه شب مقابل آذزبایجان تیمش را همراهی کند . فابیو کوئنترائو هم به احتمال زیاد به این بازی نخواهد رسید . فابیودر دیدار اخیر مقابل اسرائیل مصدوم شد . و به احتمال زیاد سیلویو مدافع سمت چپ باشگاه دپورتیوو لاکرونیا آماده است تا جای خالی کوئنترائو را پر کند.
Not a internet bully

tried not to be fake'o

I'm just Simon
     
  ویرایش شده توسط: simonxxx   
مرد

 
پیکه:من په په را از رئال میخرم /واران و راموس هم گزینه های بعدی هستند


جرارد پیکه می گوید اگر قرار باشد یک بازیکن را از رئال بخرد از بین راموس٬ واران و په په یکی را انتخاب می کند.

به گزارش خبرآنلاین؛پیکه معتقد است بارسلونا در خط دفاع نیاز به تقویت دارد. چندی پیش سرخیو بوسکتس اعلام کرد که راموس گزینه ی خوبی برای بازی در نیوکمپ خواهد بود و حالا پیکه ضمن تایید حرف هم تیمی اش٬ په په را هم گزینه ی خوبی می داند.پیکه در مصاحبه با مارکا گفت:«اگر از من بپرسند که کدام بازیکن را از رئال برای بارسلونا میخرم؟ اول په په را انتخاب می کنم.از بین راموس٬ و واران هم یکی را انتخاب میکنم. زیرا مصدومانی در خط دفاع داریم، واین پست نیاز به تقویت دارد. ایکر هم البته گزینه ی خوبی است.»

این ملی پوش اسپانیایی تاکید کرد مشکلی بین بازیکنان رئال و بارسلونا وجود ندارد:«ما همه از تیم های باشگاهی مان دفاع می کنیم ولی در تیم ملی اسپانیا با هم متحد می شویم. زمانی بود که رابطه ی بین بازیکنان رئال و بارسلونا ایده ال نبود ولی این مربوط به خیلی وقت پبش بود، اکنون همه هدف مشترکی داریم .»

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
آیا کریس رونالدو از تعویض پیراهن با بازیکن اسراییلی خودداری کرد؟

در پی بازی تیم فوتبال پرتغال با تیم فوتبال اسرائیل، خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر خودداری کریستیانو رونالدو از تعویض پیراهنش با بازیکن اسرائیلی و نشان دادن حمایتش از فلسطین با این حرکت منتشر شده است



متن شایعه:

در پایان بازى امشب پرتقال- اسرایل رونالدو، حاضر به تعویض پیراهنش با بازیکن اسرایلى نشد
خبرنگار الجزیره ورزشی آقای طولکرم از رونالدو می پرسه: شما در خاک اسرائیل هستی یا فلسطین؟
رونالدو در جواب میگه من در خاک فلسطینم!درپایان بازی هم بازی کن تیم اسرائیل برای تعویض لباس
به رونالدو نزدیک میشه که کریس بهش اهمیتی نمیده


منبع آنها ویدئوی زیر است:



همانطور که در فیلم می بینید بازیکنی که در ویدئو به رونالدو نزدیک می‌شود و با او دست می‌دهد اصلاً بازیکن اسراییلی نیست، او João Moutinho بازیکن دیگر تیم پرتغال است که خودش پیراهنش را با یک بازیکن اسراییلی عوض کرده است، کافی‌ست به رنگ شورت ورزشی و جوراب بازیکنان اسرائیلی و پرتغالی دقت کنید.

در شایعات ادعا شده که خبرنگار الجزیره آقای طولکرم از رونالدو سوال کرده که در خاک فلسطین است یا اسرائیل که او پاسخ داده: فلسطین!

اما الجزیره خبرنگاری با این نام ندارد و چنین خبری در الجزیره منتشر نشده است. سرچ سایت الجزیره با کلید واژه کریس رونالدو و سورت شده به ترتیب زمان را در اینجا ببینید.

همه این شایعات در حالی است که رونالدو چند روز پیش با انتشار تصویری با عنوان Great morning in Israel with my colleagues در صفحه‌ی رسمی فیسبوک خود با نام بردن از اسراییل خشم هواداران ضد اسرائیلی خود را برانگیخته بود.



داستان اعتراضات مخالفان اسراییل به این عکس و متن کریس رونالدو به روزنامه های اسراییلی هم کشید . اورشلیم پست در این خصوص مطلبی نوشت.

قبلاً هم آندره آرشاوین، کاپیتان تیم ملی روسیه گفته بود که رونالدو حاضر به تعویض پیراهن خود با او نشده است، شاید این هم یکی از اخلاق های خاص این ستاره فوتبال است.

اگر چه با دیدن فیلم همه داستان به وضوح مشخص می شود اما عده ای نیز به این عکس استناد می کنند:



این شخص همانگونه که در فیلم مشخص است پیراهنش را با شخص دیگری عوض کرده و یک پیراهن قرمز نیز در دست دارد و اصلا به سمت رونالدو نیز نمی آید و نگاهش سمت دیگری است.

منبع : گمانه

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
نتايج کامل هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا

مرحله گروهي رقابت‌هاي فوتبال ليگ قهرمانان‌ آسيا با برگزاري 16 ديدار از 8 گروه از هفته سوم اين رقابت‌ها پيگيري شد.

به گزارش فارس،در روز اول هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا دو شکست تلخ، حاصل کار سپاهان و تراکتورسازي مقابل حريفان عربستاني بود.

در روز دوم هفته سوم اين رقابت‌ها هم شب گذشته استقلال در عربستان دست به کار بزرگي زد و مقابل حريف سنتي خود در آسيا يعني الهلال عربستان، بازي باخته را با يک پيروزي شيرين عوض کرد تا در پايان دور رفت رقابت‌ها، آبي‌پوشان ايران يک بار ديگر به صدر جدول گروه سوم صعود کنند.

در زير نگاهي مي‌اندازيم به نتايج رقم خورده در هفته سوم رقابت‌ها:

**غرب آسيا

*گروه اول:

الشباب عربستان يک - تراکتورسازي ايران صفر

گل: الشمراني (30)

الجيش قطر 3 - الجزيره امارات يک

*جدول رده‌بندي گروه اول:

1-الشباب 7 امتياز

2-تراکتورسازي 4 امتياز؛ تفاضل 1+

3-الجيش 4 امتياز؛ تفاضل صفر

4-الجزيره يک امتياز

*گروه دوم:

لخويا قطر 3 – پاختاکور ازبکستان يک

الشباب امارات يک - الاتفاق عربستان صفر

*جدول رده‌بندي گروه دوم:

1-لخويا 7 امتياز

2-پاختاکور 6 امتياز

3-الشباب 3امتياز

4-الاتفاق يک امتياز

*گروه سوم:

سپاهان ايران 2 - الاهلي عربستان 4

گل‌ها: سوکاي (3) و طالبي (87) براي سپاهان - سيموئز (23 و 65)، سزار (39) و عمادالحسيني (46) براي الاهلي

النصر امارات 2 - الغرافه قطر 4

*جدول رده‌بندي گروه سوم:

1-الاهلي 9 امتياز

2-الغرافه 6 امتياز

3-سپاهان 3 امتياز

4-النصر بدون امتياز

گروه چهارم:

العين امارات 2 - الريان قطر يک

الهلال عربستان يک - استقلال ايران 2

گل‌ها: پژمان منتظري (80) و آرش برهاني (86) براي استقلال و سالم الدوساري (67) براي الهلال

*جدول رده‌بندي گروه چهارم:

1-استقلال 7 امتياز

2-العين 6 امتياز

3-الهلال 3 امتياز

4-الريان يک امتياز

**شرق آسيا

*گروه پنجم:

سئول کره‌جنوبي 2 - وگالتا سنداي ژاپن يک

جيانگ‌سو چين 2 - بوريرام تايلند صفر

*جدول رده‌بندي گروه پنجم:

1-سئول 7 امتياز

2-جيانگ‌سو 4 امتياز

3-وگالتا سنداي 2 امتياز

4-بوريرام يونايتد 2 امتياز

*گروه ششم:

اوراواردز ژاپن يک - چونبوک موتورز کره‌جنوبي 3

گوانگژو چين 4 - موانگ‌سانگ يونايتد تايلند صفر

*جدول رده‌بندي گروه ششم:

1-گوانگژو 7 امتياز

2-چونبوک موتورز 5 امتياز

3-اوراواردز 3 امتياز

4-موانگ‌سانگ يونايتد يک امتياز

*گروه هفتم:

هيروشيما ژاپن صفر - پوهانگ استيلرز يک

بنيادکار ازبکستان صفر - بيجينگ گوان چين صفر

*جدول رده‌بندي گروه هفتم:

1-بنيادکار 5 امتياز

2-پوهانگ 5 امتياز

3-بيجينگ گوان 5 امتياز

4-هيروشيما بدون امتياز

*گروه هشتم:

سنترال کوئست استراليا 2 - گيژو رينه چين يک

سوان سامسونگ کره‌جنوبي 2 - کاشيوا ريسول ژاپن 6

*جدول رده‌بندي گروه هشتم:

1-کاشيوا ريسول 9 امتياز

2-سنترال کوئست 4 امتياز

3-سوان سامسونگ 2 امتياز

4-گيژو رينه يک امتياز

هفته چهارم اين رقابت‌ها 20 و 21 فروردين سال 92 برگزار مي‌شود که برنامه رقابت‌هاي نمايندگان کشورمان به شرح زير است:

20 فروردين:

استقلال ايران - الهلال عربستان

21 فروردين:

الاهلي عربستان - سپاهان ايران

تراکتورسازي ايران - الشباب عربستان
     
  
مرد

 
سرمربي الهلال: مستحق باخت نبوديم



استقلال در سومين بازي خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا دست به کار بزرگي زد و موفق شد با نتيجه‌ دو بر يک الهلال عربستان را در ورزشگاه خانگي اين تيم شکست دهد تا با هفت امتياز به تنهايي در صدر جدول رده‌بندي گروه «مرگ» قرار گيرد.

به گزارش ايسنا ، زلاتکو، سرمربي الهلال در نشست خبري بعد از بازي استقلال را شايسته پيروزي در اين ديدار ندانست.

سرمربي کروات آبي پوشان الهلال که به شدت از اين شکست غير منتظره ناراحت بود، اين گونه سخنان خود را آغاز کرد: بايد به تيم ايراني تبريک بگويم اما آنها شايسته پيروزي در اين ديدار نبودند. در 75 دقيقه نخست عملکرد خوبي داشتيم. کاملا بر بازي مسلط بوديم و توپ و ميدان را در اختيار داشتيم، اما از فرصت‌هاي خود نتوانستيم استفاده کنيم. مطمئنا تنها در صورت استفاده از فرصت‌ها مي‌توان برابر تيم بزرگ به پيروزي رسيد.

او افزود: در ديدارهاي آينده اشتباهات خود را برطرف خواهيم کرد. در ديدار برابر استقلال با همان تاکتيک ديدار برابر الاتحاد به ميدان رفتيم. تنها تغيير ما بازي دادن به شلهوب از ابتدا بود. مي‌خواستيم با بازي دادن به اين بازيکن با پاس‌هاي کوتاه و بازي زميني خود را در موقعيت گلزني قرار دهيم. ايراني‌ها از توپ‌هاي عرضي به خوبي استفاده مي‌کنند. از بازيکنان خواستم که چنين بازي را در دستور کار خود قرار ندهند ، اما آنها در بعضي از دقايق احساسي عمل کردند و چنين سبکي را در دستور کار خود قرار دادند. از شاگردانم خواستم که ياسر القحطاني در نوک حمله تنها نگذارد و به او نزديک شود که اين هم عملي نشد.

او افزود: شاگردانم 75 دقيقه بر روي حريف فشار آوردند. بعد از گلي که به ثمر رسانديم، قواي بازيکنان تحليل رفت. آنها تلاش زيادي در اين ديدار داشتند. مي‌توانستيم پس از به ثمر رساندن گل خود از ضد حملات نهايت استفاده را ببريم. ايرانيها بر خلاف تيم ما از تجربه زيادي برخوردار هستند.
     
  
مرد

 
سرمربي الهلال: مستحق باخت نبوديم



استقلال در سومين بازي خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا دست به کار بزرگي زد و موفق شد با نتيجه‌ دو بر يک الهلال عربستان را در ورزشگاه خانگي اين تيم شکست دهد تا با هفت امتياز به تنهايي در صدر جدول رده‌بندي گروه «مرگ» قرار گيرد.

به گزارش ايسنا ، زلاتکو، سرمربي الهلال در نشست خبري بعد از بازي استقلال را شايسته پيروزي در اين ديدار ندانست.

سرمربي کروات آبي پوشان الهلال که به شدت از اين شکست غير منتظره ناراحت بود، اين گونه سخنان خود را آغاز کرد: بايد به تيم ايراني تبريک بگويم اما آنها شايسته پيروزي در اين ديدار نبودند. در 75 دقيقه نخست عملکرد خوبي داشتيم. کاملا بر بازي مسلط بوديم و توپ و ميدان را در اختيار داشتيم، اما از فرصت‌هاي خود نتوانستيم استفاده کنيم. مطمئنا تنها در صورت استفاده از فرصت‌ها مي‌توان برابر تيم بزرگ به پيروزي رسيد.

او افزود: در ديدارهاي آينده اشتباهات خود را برطرف خواهيم کرد. در ديدار برابر استقلال با همان تاکتيک ديدار برابر الاتحاد به ميدان رفتيم. تنها تغيير ما بازي دادن به شلهوب از ابتدا بود. مي‌خواستيم با بازي دادن به اين بازيکن با پاس‌هاي کوتاه و بازي زميني خود را در موقعيت گلزني قرار دهيم. ايراني‌ها از توپ‌هاي عرضي به خوبي استفاده مي‌کنند. از بازيکنان خواستم که چنين بازي را در دستور کار خود قرار ندهند ، اما آنها در بعضي از دقايق احساسي عمل کردند و چنين سبکي را در دستور کار خود قرار دادند. از شاگردانم خواستم که ياسر القحطاني در نوک حمله تنها نگذارد و به او نزديک شود که اين هم عملي نشد.

او افزود: شاگردانم 75 دقيقه بر روي حريف فشار آوردند. بعد از گلي که به ثمر رسانديم، قواي بازيکنان تحليل رفت. آنها تلاش زيادي در اين ديدار داشتند. مي‌توانستيم پس از به ثمر رساندن گل خود از ضد حملات نهايت استفاده را ببريم. ايرانيها بر خلاف تيم ما از تجربه زيادي برخوردار هستند.
     
  
مرد

 
Payamx
تمامی این پستات پاک میشه،قوانین تالار ورزشو بخون
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
صفحه  صفحه 20 از 192:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA