انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 2 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین »

سکس همراه با مشروب!


مرد

 
تاثير کوتاه و دراز مدتی که مصرف الکل و بر روی عملکرد جنسی مرد دارد به چه صورت است؟

مصرف الکل و مواد مخدراز نظر روانی ميتواند در کوتاه مدت به علت برداشتن مهارهای فکری و روحی به فرد احساس اعتماد به نفس بدهد و در نتيجه فرد دچار اين تصور کاذب بشود که بر اثر مصرف اين مواد ميل جنسی اش افزايش پيدا کرده. در صورتی که در دراز مدت در واقع نه تنها باعث کم شدن ميل جنسی می شود بلکه ممکن است به آن مشروب الکلی و يا ماده مخدر هم وابسته شود و مشکلات مضاعف ببار بيايد.

انواع مشروبات الکلی و چگونگی اندازه گيری آن: بطور کلی هر چقدر درصد مقدار الکل يا اتانول در يک مشروب بيشتر باشد يعنی آن مشروب قوی تر است. در کشورهايی که مشروبات الکلی بطور استاندارد توليد می شود اين درصد بر روی بسته يا شيشه آن مشروب الکلی نوشته می شود و فرد می داند چه مقدار الکل دارد وارد بدنش می کند.

خطر خوردن مشروب هايی که بطور قاچاق وارد می شوند و يا خانگی هستند و نمی شود هيچ کنترلی رويشان داشت ممکن است بيشتر باشد.

بطور استاندارد مشروبات الکلی را با واحد و يا يونيت اندازه گيری می کنند مثلا در انگلستان هر ۱۰ ميلی ليتر و يا ۸ گرم الکل خالص يک واحد و يا يونيت حساب می شود. يک ليوان آبجوخوری حاوی آبجوی ۵ درصد نزديک ۴ چهار واحد الکل دارد و يا يک گيلاس بزرگ شراب حاوی دو تا سه واحد الکل می باشد.

۲۵ سی سی ويسکی يا مشروباتی که ۴۰% الکل دارند معادل يک واحد می باشد (۲۵ سی سی حدود يک دهم ليوان) است.

ودکا و عرق، غلظت الکل بسيار بالاتری دارند و مقادير خيلی کمی از آن می تواند بعضی افراد را مست کند. . بطور کلی در جوامع غربی، اگر خانمی در يک نشست بيش از ۴ تا ۶ واحد و آقايی بيش از ۶ تا ۸ واحد الکل بخورد يعنی زياده روی کرده و اگر اين مساله ادامه پيدا بکند سوء مصرف الکل تلقی می شود.

مقدار الکلی که بدن فرد می تواند تحمل کند تا پيش از اينکه به اصطلاح عملکردش مختل بشود و يا به اصطلاح مست بشود از هر فردی به فرد ديگر تفاوت می کند و بستگی به شدت و ضعف مشروب الکلی دارد که خورد است و همينطور قدرت بدنش در تجزيه ماده الکلی.

به همين نسبت مصرف مشروبات الکلی می تواند از نظر جنسی بر روی افراد مختلف تاثيرات متفاوتی بگذارد،در مورد عملکرد جنسی هم در بعضی آقايان تنها نصف گيلاس شراب می تواند به کل نعوظشان را از بين ببرد در حالی که برای فرد ديگر ممکن است دو گيلاس هم اثری نداشته باشد.

حتی اگر در موقع برقراری رابطه جنسی الکل نخورده باشيد باز هم اثر تخريبی مصرف الکل در گذشته ميتواند باعث پديد آمدن مشکل نعوظ بشود. در ضمن در افرادی که بطور مرتب مشروبات الکلی مصرف می کنند ممکن است بر اثر آن به بيماری هايی دچار شوند که بر روی عملکرد جنسی شان بطور ثانويه تاثير منفی بگذارد، از جمله فشار خون بالا يا ناراحتی های قلبی.

الکل روی همه مراحل جنسی هم اثر داره.میل جنسی رو شدیدا کاهش میده و نعوظ رو با مشکل مواجه می کنه .

چه مقدار الکل مفيد و چه مقدار آن مضر است، شنيده ام مقدار کمی از آن برای ارتقا عملکرد جنسی مفيد است؟

مقدار معينی در علم روانپزشکی برای اين منظور در نظر گرفته نشده و اين مقدار در افراد مختلف متفاوت است. زمانی که استفاده از مواد مخدر و يا مشروبات الکلی حالت سوء مصرف پيدا ميکنند ميتوانند بر روی عملکرد جنسی و ميل جنسی افراد اثرات بسيار مخربی بر جای بگذارند.

جهت ارتقا ميل جنسی و توانايی جنسی روش های سالم تری وجود دارد که خطرات مصرف اين مواد را هم ندارند و هر فرد با توجه به شرايط خودش ميتواند از آنها بهره بگيرد.

پاسخ به سوال های زير می تواند کمک کند که بدانيد در کجای طيف قرار داريد :

  • هيچ وقتی بوده که فکر کنيد من ديگر بايد خوردن مشروبم را کم کنم يا کنترل کنم؟
  • کسی از اطرافيانتان تا بحال نوشيدن مشروب شما را زير سئوال برده؟
  • هيچ وقت از نوشيدنتان احساس گناه کرده ايد؟
  • هيچ وقت صبح مشروب خورده ايد که روزتان را بهتر شروع کنيد و يا سردرد ديشبتان را برطرف کنيد؟

اگر حتی به دو سئوال از سئوالهای بالا پاسخ مثبت داديد يعنی بايد يک فکر جدی برای مصرف الکلتان بکنيد.
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
مرد

 
مراحل جنسی خانمها- اثر الکل
در مورد خانمهايی که از مشروبات الکلی استفاده می کنند بايد بگويم که به حدی که مصرف اين مواد برای آقايان مخرب گزارش شده ، برای خانمها اينطور نبوده است.

پژوهش ها يافته های ضد و نقيضی در مورد استفاده خانمها از الکل مطرح کرده اند. چند ماه پيش پژوهشی دردانشگاه بيرمنگام انگلستان انجام شد که در آن نتايج ۱۲۲ تحقيق را با هم مقايسه کرده بودند. پژوهشگران می خواستند ببينند چه مواردی ممکن است باعث تشديد درد هنگام دخول در خانم ها و در دوران عادت ماهانه شان بشود.

تمامی نتايج حاکی از اين بود که سوء مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی با اين قضيه ارتباط مستقيم دارد.
از طرف ديگر در بعضی خانمهايی که درد هنگام دخول دارند با نوشيدن مثلا يک گيلاس شراب رابطه کمی راحت تر برقرار می شود بخاطر اينکه مهارهای ذهنی تا حدی برداشته می شوند و عضلات شل تر از حالت عادی هستند (برای شنيدن ايميل مطرح شده در اين مورد به برنامه گوش کنيد).


در مجموع بايد گفت که اگر مصرف الکل را مثبت ديديد مصرف هر از گاه آن در حد قابل کنترل ايرای ندارد اما نه به عنوان درمان کم شدن ميل جنسی، برای اينکه اگر اين کار به صورت عادت در بيايد و يا روی مقدار آن سهل انگاری شود ممکن است عوارض معکوسی داشته باشد.
از جمله مهمترين عوارض جانبی مصرف الکل پيش از رابطه جنسی برای خانم ها اين است که فرد عادت کند که تنها با خوردن مشروب قادر به برقراری رابطه جنسی باشد. در اين افراد به مرور زمان مصرف الکل محدود به زمان رابطه جنسی نمی ماند و فرد ممکن است دچار سوء مصرف الکل بشود.

الکل بنوشید تا سکس خوبی داشته باشید !

از قدیم می گفتند که الکل باعث زوال سیستم تناسلی و پیری زودرس قوای جنسی است. محققان استرالیایی در یافته اند که الکل تاثیر مثبتی روی سیستم تناسلی دارد و باعث می شود فرد سکس بهتری داشته باشد. آنها ۱۵۸۰ داوطلب را مورد آزمایش قرار دادند و دریافتند کسانی که الکل نوشیده اند ۳۰ درصد کمتر از دیگران دچار مشکلات جنسی می شوند. نکته جالب توجه این است که کسانی هم که بدمستی می کنند و به صورت افراطی الکل می نوشند کمتر از کسانی که لب به مشروب نزده اند دچار مشکلات سیستم تناسلی هستند. و عجیب آن که کسانی که قبلا مشروبات الکلی استفاده می کردند واکنون دیگر نمی نوشند بیشترین احتمال را در دچار شدن به بیماری های جنسی دارا هستند.

مردان اروپائی برای داشتن سکس بهتر به مشروب و مواد مخدر رو می آورند.

مردان جوان برای داشتن سکس بهتر به مشروبات الکلی و مواد مخدر رو می آورند . به گزارش یک تیم تحقیقاتی انگلستان یکی از بدترین کشور ها در این زمینه است . بقیه کشورهای اروپايی هم دست کمی از انگلیس ندارند. یک سوم از مردان ۱۶ تا ۳۵ ساله و ۲۳ درصد از زنانی که مورد پرسش قرار گرفتند معتقد بودند که مشروب خوردن باعث بهبود سکس میشود. جوانان در معرض خطر بیشتری برای یک سکس ناسالم قرار دارند برای اینکه معمولا تحت تاثیر مشروبات الکلی یا مواد مخدر اقدام به سکس میکنند...


تاثير منفي الکل بر روابط همسران :

الکل و ساير مواد مخدر از دو جنبه مي‌توانند بر زندگي جنسي فرد تاثير بگذارند.

يکي بعد جسماني و ديگري بعد رواني. بعد رواني اثر خود را هم از طريق خلق فرد و هم از طريق مسايل رفتاري و ارتباط بين فردي نشان مي‌دهد. اتفاقي که مي‌افتد اين است که مصرف الکل و مواد مخدر در کوتاه مدت با برداشتن مهار‌هاي رواني به فرد حس اعتماد به نفس داده و در نتيجه اين تصور ايجاد مي‌شود که ميل جنسي‌اش افزايش يافته است، در حالي که اين‌طور نيست و مصرف اين مواد در درازمدت موجب کاهش ميل جنسي و افزايش وابستگي فرد به آن ماده مي‌شود. ضمن اينکه الکل علاوه بر تاثير روي روان فرد مي‌تواند عوارض کوتاه مدت يا درازمدتي روي عملکرد جنسي داشته باشد.

در ابتدا الکل با برداشتن مهارها و کم‌کردن سطح خودآگاهي و از بين بردن اضطراب، به فرد احساس اعتماد به نفس بيشتري مي‌د‌هد و چون خاصيت تضعيف‌کنندگي سطح هوشياري دارد، براي بارهاي اول فرد مي‌تواند زمان طولاني‌تري به رابطه جنسي‌اش ادامه دهد و ديرتر به انزال برسد اما در درازمدت چند اتفاق مي‌افتد. يکي آنکه ممکن است فرد شرطي شود و فکر کند براي آنکه يک رابطه جنسي مناسب داشته باشد بايد حتما الکل مصرف کند و در غير اين صورت رابطه جنسي خوبي نخواهد داشت. اين شرطي شدن در نهايت مشکلات خاصي مانند انزال زودرس و ناتواني جنسي را به همراه خواهد داشت.

الکل همچنين مي‌تواند به صورت غيرمستقيم موجب اختلال در عملکرد جنسي افراد ‌شود. به اين شکل که بيماري‌هاي ناشي از مصرف الکل مانند ناراحتي قلبي و فشارخون هم مي‌تواند به طور ثانويه موجب اختلال عملکرد جنسي در فرد شود. همچنين در درازمدت الکل روي کميت اسپرم‌ها در مردان و قدرت باروري آنها تاثير مي‌گذارد. در مورد خانم‌ها اين شرطي شدن براي مصرف الکل ممکن است موجب اختلال در عملکرد جنسي و همچنين موجب وابستگي فرد به آن شده و در زمان بارداري ايجاد اشکال کند
منم فرزند ایران از نسل کوروش و داریوش بزرگ نه از نسل دروغ و فریب
     
  
زن

 
بنظر من هرچیزی طبیعیش خوبه گاها شیطنتهای تفننی هم خوبه
من تجربه ی سكس با مشروب سیگار وشیشه رو داشتم
یكبار دوست پسرم داشت شیشه میكشید از اونجائی كه من اهله ریسك و خیلی شیطونم و دوست دارم همه چیزو تجربه كنم منم یكم شیشه كشیدم و تا صبح بیدار بودیم حالا دیگه تو فضا بودیم مگه سیر میشدیم؟ خیلی باحال بود اما فقط همون یكدفعه بود دیگه تجربش نكردم دوست نداشتم لذتش خیلی زیر زبونم بشینه كه یهو معتاد شم
اما سیگار
سكس با سیگار خیلی رمانتیكو دوست داشتنیه من اكثرا شب با یه موزیك لایت و نور ضعیف قرمز و یه ست مشكی سكس میكنم و اگر سیگار نكشم روشن میكنم تا دودش تو اتاق بپیچه و رمانتیكتر شه .. (البته باید دو طرف بكشن والا ممكنه طعمه دهان برای طرف مقابل خوشایند نباشه)
سكس با مشروب عالیه اما تفننی انجام میدم اونم به اینصورت
لخت با یه ست خوشگل و عطر ادكلن ملایم روی تخت میشینم و گیلاسمو تو دست میگسرم عشقمم همونجور كه كنارم نشته و گیلاس تو دستشه من گیلاسمو رو لب اون میزارم و اونم گیلاسشو رو لب من یكم كه داغ شدیم شروع میكنینم بعدشم یه ماساژو خوابه عمیق میچسبه كه البته من گاها از لذت ماساژ بی بهره میمونم
وای كه چه سكسی میشه..... دلم خواست
## ##لطفا درخواست سکس و دوستی ندید## ##
سلام مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس ، چگونه شبها آسوده میخوابد و من......
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
nargeskhanom: زیادش خطرناكه و حتی باعث ناتوانی جنسی میشه به نظرم سكس بدون مشروب بهتره چون انسان تو حس طبیعی خودشه
BABAK_TOP: ببینید دوستان هر کار وهر چیزی رله وروشی داره بیگدار به آب زدن یعنی خرابی .
مشروب خوردن هنگام سکس از نظر من فقط در یک صورت حال میده .
درغیر اینصورت بی فایده است .
چند لحضه قبل از سکس باید مشروب خورد به اندازه وشروع به حال کردن کرد یعنی قبل از اینکه حالتو عوض کنه باید شروع کنی به کردن تا با کردن مست بشی چون با حالت تحرکی که داری مستیت بالا میره اونوقت بهترین سکس دنیا رو خواهی داشت . درست غیر از این یعنی بدترین ضد حال دنیا
امتحان کنید ما رو هم از نظراتتون بی نصیب نذارید
با تشکر
eteraf1984: من خودم وقتی مشروب می خورم انزالم به تاخیر میفته
من هم دوست ندارم با مشروب سکس کنم ولی یه دفعه خوردم و زیاد حال نکردم
البته بعدش سر درد هم گرفتم که کوفتم کرد
هر موقع ای که بخوام یه سکس توپ داشته باشم از قرص استفاده میکنم
حسابی هم جواب میده
زندگي دفتري از خاطر هاست . يك نفر در شب كم ، يك نفر در دل خاك ، يك نفر همدم خوشبختي هاست ، يك نفر همسفر سختي هاست ، چشم تا باز كنيم عمرمان ميگذرد ما همه همسفريم . . . . .
     
  
مرد

 
خیلی حال میده چون میتونی ذهنتو ازاد بذاری و در لحظه زندگی کنی. چیزی که ویژگی اصلی سکسه. مستی کمک میکنه بیشتر در لحظه زندگی کنی اما باید هردو طرف حسشون و درکشون یکی باشه و هم پایه هم حرکت کنن و مستیشونو با هم تقسیم کنن و بذارن که طرف مقابلم لذتشو ببره
یکی مثل من ...
     
  
مرد

 
خوبه بد نیست شهوت رو زیاد میکنه ولی باعث دیر ارضی شدن میشه اگه زیاد خورده باشی امکانش هست که اصلا ارضی نشی البته بستگی به توانایی بدنم داره ولی در کل سکس تو حالت عادی خیلی بهتره
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
zarbzoj: خیلی خوبه به اندازه ای که زیاد نخوری. اتفاقا حتی در ضربدری هم کار سازه
درسته تو ضربدری کارسازه ولی باید اعتدال را رعایت کنی و در حد اینکه بتونی گرم بشی بخوری اگر مست پاتیل بشی فقط زنتو کردن و رفتن صبح میبینی بغل زنت خوابیدی و اون داره بهت میخنده.
     
  
مرد

 
سکس باشراب30ساله حال میده مخصوصاکه بعدش یه ترامادول بندازی بایه نصفه ویاگراامریکایی بعدسکس کنی اینجوری موقع سکس هم داغی هم تاخودصبح راستی هم 7ساعت تاخیربدون خستگی داره .امتحان کنید
پادشاه رم به کوروش گفت:
مابرای شرف می جنگیم وشمابرای ثروت.
کوروش گفت:هرکس برای نداشته هایش می جنگد
     
  
زن

 
من که اصلا دوست ندارم مست سکس کنم
آخه سکس رو باید لحظه به لحظشو با تمام وجود حس کرد و لذت برد .. وقتی مستی که اون لذت واقعی سکس رو احساس نمیکنی و بدنت بی حس میشه
اما اگه طرفت مست باشه خوبه به دو دلیل : یکی اینکه کلا مشروب حشر رو بالا میبره و سکسی تر میشه و دوم اینکه دیر تر ارضا میشه
من که وقتی دوست پسرم مشروب خورده و باهام سکس میکنه رو خیلی دوس دارم مخصوصا وقتی ازش لب میگیرم و اون مزه و بوی الکل رو از دهنش و لباش میچشم واقعا دو برابر حشریم میکنه
زندگی بدون سکس مساوی با مرگ
     
  
زن

 
pariyasex: اما اگه طرفت مست باشه خوبه به دو دلیل : یکی اینکه کلا مشروب حشر رو بالا میبره و سکسی تر میشه و دوم اینکه دیر تر ارضا میشه
LaPerla: من که وقتی مست شم کیرم بلند نمیشه دیگه . خیلی کم پیش میاد سیخ شه که اگرم سیخ شه دیگه نمیخوابه اما همونطور که گفتم پا نمیشه . مثلا ۲۰ بار به ۱ بار پیش میاد که تو مستی سیخ شه اونم دیگه نمیخوابه
من خودم دوس دارم یه وقتایی شیطونی میکنم و یه کم سرم گرم میشه بعضی وقتا هم با شوهرم میخورم ...
اما قبل از سکس لذت داره و خال میده نه که زیاد .یه کوچوله که همچین سرت گرم بشه و خوب خال کنی

اما موقع لز تجربه نکردم یعنی تا خال پیش نیومده که مست باشم و لز کنم
razeghi
     
  
صفحه  صفحه 2 از 13:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  10  11  12  13  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

سکس همراه با مشروب!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA