انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 22 از 192:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
ماتا: چلسي بايد به چمپيونزليگ برسد




چلسي فصل گذشته توانست قهرمان چمپينزليگ شود اما اين فصل در همان مرحله گروهي حذف شدند و اين ملي پوش اسپانيا دوست ندارد که تيمش فصل آينده در اين رقابت ها غايب باشد.

به گزارش گل، او در گفتگو با گاردين گفت:" اگر بتوانيم در جمع چهار تيم اول ليگ قرار بگيريم، مشخص خواهد شد که ما ثبات بيشتري پيدا کرديم و رو به جلو حرکت مي کنيم زيرا فصل گذشته ششم شده بوديم.

ما از اتفاقات فصل گذشته درس گرفتيم ونمي خواهيم بار ديگر همان اشتباهات را تکرار کنيم. مي دانيم که حتما بايد در رقابت هاي فصل آينده چمپيونزليگ حضور داشته باشيم.

البته قهرماني در رقابت هاي ليگ اروپا هم يک هدف ديگر براي باشگاه است. چلسي تا به حال در چنين جامي به قهرماني نرسيده و من هم اين جام را در کارنامه ندارم. دوست دارم با چلسي به جام هاي زيادي برسم که قهرماني در ليگ برتر يکي از آنهاست.

تيم فعلي چلسي تيمي مربوط به حال و آينده است. در تيم بازيکنان زيادي هستند که مدت هاست در چلسي حضور دارند و به جام هاي زيادي رسيده اند. ما در رختکن ترکيب خوبي از بازيکنان جوان و باتجربه داريم که در يکي دو فصل اخير به تيم اضافه شده اند."
     
  
مرد

 
‎پیام تسلیت خاتمی به داش مهتی‎
سید محمد خاتمی-رییس جمهور سابق کشورمان با صدور پیامی درگذشت مادر مهدی مهدوی کیا را تسلیت گفت.
متن کامل این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای مهدی مهدوی کیا
درگذشت بانوی گرانقدر سرکار مادر ارجمندتان را به جنابعالی و همه بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم.
از خداوند متعال برای آن فقیده سعیدهآمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی ؛قهرمان با اخلاق وافتخار آفرین عرصه ورزش طول عمر با عزت توام با توفیق خدمت روز افزون به جامعه بخصوص به ورزش کشور مسالت می کنم.
با احترام- سید محمد خاتمی
92/01/17
هله
     
  
مرد

 
‎سالی که نکوست از بهارش پیداست!!‏
‎اینبار مرگ جان پهلوان ایرانی را گرفت! باز هم بی انصافی!باز هم دروغ!‏‎
محسن پودنکی ، عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران دقایقی قبل و در سن 35 سالگی دار فانی را وداع گفت. محسن که10 سال قبل به عضویت تیم ملی در آمد و چند سالی در 74 کیلوگرم دوبنده تیم ملی را به تن داشت. سومی بازی های جام جهانی تهران یکی از این موفقیت ها بود. اما قصه دردناک محسن اینگونه آغاز شد که سال 88 یک تومور در گوش محسن پودنکی پیدا شد. او عمل کرد و بهبود یافت.
قرار شد 15 جلسه رادیوتراپی داشته باشد. پس از آن مسئولان بیمارستان گفتند که سه جلسه از معالجات، دستگاه خراب بوده. بعد از یک سال علائمی از قبیل «برهم خوردن تعادل، مشکل در تکلم و بلع» به وجود آمد که پزشکان دلیل آن را خرابی دستگاه رادیوگرافی دانستند و همین قضیه منجر به ضایعه مغزی شد.
و محسن در خانه افتاد تا وعده و وعیدها آغاز شوند. او باید برای معالجه معاینه می شد. پروفسور سمیعی در یکی از سفرهایش به تهران از محسن دیدن کرد و تشخیصش این بود توموری وجود ندارد اما افزایش عفونتشرایط را حسابی خراب کرده است. محسن باید به خارج از کشور منتقل می شد و نیاز به کمک مالی داشت. از محمدرضا طالقانی تا حمید سوریان و فدراسیون کشتی گرفته تا مسئولان استانی.
همسر بینوای این قهرمان جوان همهجا رفت و از همه وعده های زیادی شنید. او قرار بود منتقل شود به آلمان. تیم فوتبال هنرمندان برایش درقم بازی کرد و گفتند 250 میلیون برایشجمع شده. با این وجود باز هم خبری از پول نبود. گفتند از این 250 میلیون ،چک 135 میلیونی اش در اختیار خانواده پودنکی قرار می گیرد و باز هم هیچ خبری نشد تا اینکه حال محسن وخیم شد ،همسرش در گفت و گویی پر از غم گفت:«پزشکان گفتند او تا یک ماه دیگر می میرد» و محسن از آن روز تا امروز کمتر از یک هفته زنده بود. محسن رفت.
فردا نوبت خاکسپاری اش است و صف همه آنها که کنار همسرش نبودند چه پررنگ خواهد بود.
درگذشت این جوان ورزشکار را به خانواده او ، به ویژه همسر فداکارش که همه کار کرد تا بتواند همسرش رانجات دهد اما تنها ماند ، تسلیت می گوید.
امــروز اخبار مـــازندران داشت می گفت دو تا در برای عتبات عالیات ساختند به قیمت 400 ملیون .. آیا امام ها و اون خــدا راضی هستند که مردم و انسان های روی زمینش از بی پولی بمیرند تا یک در کم ارزش ساخته شود ؟؟
هله
     
  
مرد

 
‎قلعه نوعی:‏‎‎‏ خدا پدر هواداران ‎پرسپولیس‎‎‏ را بیامرزد
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: خدا پدر هواداران پرسپوليس را بيامرزد که تيم‌شان را حمايت کردند و فيناليست شدند.
امير قلعه‌نويي پس از شکست خانگي يک بر صفر برابر الهلال عربستان در نشست خبري اظهار داشت: زلزله بوشهر را تسليت مي‌گويم و خيلي ناراحت شدم. امروز مقابل الهلال طبيعتا شروع خوبي نداشتيم. اوايل بازي چند کرنر گرفتيم اما خسته و با غرور بازي کرديم و هنوز در باد بازي قبلي بوديم.
وي ادامه داد: گفته بودم نبايد بازيکنان مغرور شوند و روي اين محورصحبت کرديم اما آنها در باد آن بازي بودند و موقعيت‌هاي گلزني را استفاده نکرديم. اتفاق خاصي نيفتاده است و هنوز در جدول هستيم و امروز بايد به گهر، سپاهان و الريان فکر کنيم.
به گزارش فارس، سرمربي استقلال در مورد حمايت پرسپوليسي‌ها از استقلال در ديدار مقابل الهلال گفت: شرمنده مردم شديم. از آنها تشکر مي‌کنم، نگاه ملي بود و مهدي مهدوي‌کيا گفت به ورزشگاه مي آيم و آمد و از او هم تشکر مي‌کنم.
وي در مورد گلي که استقلال خورد بر اثر اشتباه بازيکنان خودي بود يا تفکرات مربي حريف گفت: ضد حمله نبود، بلکه جواد نکونام توپ را به حنيف زدو مقابل مهاجم حريف افتاد. نکونام به جاي بازي‌سازي توپ را بد دفع کرد و اين هم يک شيوه گل خوردن است.هرچه به آخر بازي مي‌رسيديم احساسي بازي مي‌کرديم اما استرس نداشتيم. مخصوصا سياوش به من پيامک زدند و خصوصيات داور را گفتند. اکبرپور احساسي بازي کرد و به بازي سکته داد.
وي در مورد اينکه قبول داريد برهاني بد بازي کرد گفت: بله او به همين دليل کم بازي کرد.
سرمربي استقلال در مورد شعار هواداران گفت: از دو چيز تعجب مي‌کنم يکي پرتاب ترقه که استقلالي نبودند و براي خودم تاسف خوردم زيرا بازيکنان ما در ليگ برتر صدرنشين هستند؛ چطور ما بيرون از تهران راحت‌تر بازي مي‌کنيم! شايدبرنامه ريزي شده است و کساني نمي‌خواهند ما نتيجه بگيريم. مگر ما ششم جدول هستيم. خدا پدر هواداران پرسپوليس را بيامرزد که تيم‌شان را کمک کردند و فنياليست شد و اين حرکت جاي تعجب دارد.
وي در مورد نحوه بازي الهلال و وقت کشي آنها عنوان کرد: اين خصلت عرب‌هاست و طبيعي است نبايد به شيوه دلخواه آنها بازي کنيم سه بار در سه جلسه به اکبرپور گفتيم اما بازيکن با انگيزه ما دست به اين کار مي‌زند و طبيعي بود که تيم حريف دست به اين کار بزنند ما سکته تاکتيکي داديم و کار حريف‌ طبيعي بود.قلعه‌نويي در مورد دليل تعويض نکونام گفت: تغيير تاکتيکي داديم. او با نکونام هميشگي فاصله داشت و خسته بود و تعويضش کرديم.‎
===================
‎هواداران آبی دلسرد نباشند‎
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: استقلال بايد با شناخت قبلي مقابل الهلال بازي مي‌کرد.
مهدي مهدوي‌کيا پس از شکست يک بر صفر استقلال مقابل الهلال در مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد: بايد با شناخت قبلي مقابل الهلال قرار مي‌گرفتيم. طبيعي بود که آنها بعد از گل‌زني دست به کارهايي بزنند.
به گزارش فارس، وي ادامه داد: اميدوارم استقلال از اين گروه صعود کند، هواداران اين تيم دلسرد نباشند و همچنان از اين تيم حمايت کنند. دوست داشتم استقلال امشب پيروز شود اما قسمت نبود ولي همه چيز براي اين تيم تمام نشده است.
هله
     
  
مرد

 
‎بايرن - بارسا، دورتموند - رئال
قرعه کشي نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا

آبي‌-اناري‌ها در ششمين حضور پياپي خود در دور نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا با بايرن‌مونيخ رو‌به‌رو مي‌شوند.
قرعه‌کشي مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در "نيون" سويس برگزار شد و چهار تيم راه‌يافته بهاين رقابت‌ها حريفان خود را شناختند.
به گزارش ايسنا،بر اساس اين قرعه‌کشي بايرن‌مونيخ و بوروسيادورتموند ميزبان بارسلونا و رئال‌مادريد در بازي‌هاي دور رفتمرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا هستند. اين نخستين بار در تاريخ ليگ قهرمانان اروپاست که چهار تيم پاياني رقابت‌ها از دو کشور (آلمان واسپانيا) هستند.
ديدارهاي رفت 23 و 24 آوريل (سوم و چهارم ارديبهشت) و ديدارهاي برگشت 30 آوريل و يک ماه مه (دهم ويازدهم ارديبهشت) برگزار خواهند شد.
از چهار تيمي که به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يافته‌اند، سه تيم (بايرن، بارسا و رئال) سال گذشته نيز تا اين مرحله رسيده بودند. دورتموند جاي چلسي را گرفت که در نهايت نخستين قهرماني خود در اين رقابت‌ها را نيز رقم زده بود.
ديدار پاياني هم بيست‌وپنجم ماه مه (چهارم خرداد) در ورزشگاه ومبلي لندن برگزار مي‌شود.
همچنين پيش از قرعه‌کشي دور نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا، قرعه‌کشي ليگ اروپا انجام شد که بر اين اساس فنرباغچه - بنفيکا و بازل - چلسي ديدارهاي دور نيمه‌نهايي اينرقابت‌ها را برگزار مي‌کنند.
ديدارهاي دور رفت 25 آوريل و بازي‌ها برگشت دوم ماه مه انجام مي‌شود. ديدار نهايي اين رقابت‌ها 15 ماه مه در آمستردام هلند برگزار مي‌شود.
هله
     
  
مرد

 
‎درخواست سپاهان از سازمان لیگ برای تغییر زمان فینال جام حذفی /‎‏‎
‎چرافولاد باید از نتیجه جام حذفی مطلع شود؟
باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر زمان فینال جام حذفی از 14 به 15 اردیبهشت شد.
رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اعلام این خبر گفت: واقعا چه دلیلی دارد ما با پرسپولیس یک روز زودتر از بازی استقلال و فولاد در لیگ، بازی کنیم؟! جز اینکه شاید می‌خواستند تکلیف فولاد تا حدی مشخص شود که آیا برای آسیایی شدن با تمام قوا مقابل استقلال بایستد یا خیر؟! این شبهه‌ها وجود دارد و ما از سازمانلیگ می‌خواهیم این بازی را حداقل همزمان با هفته سی‌وسوم لیگ برگزار کنند.
خوروش با انتقاد از برنامه‌ریزی‌هاافزود: اگر حرفه‌ای هستیم، کجای دنیا در این مقطع از لیگ، مثل ما دو سه روزپیش تاریخ هفته سی‌وسوم و سی‌وچهارم لیگ را تعیین می‌کنند؟! تازه آیین‌نامه می‌گوید باید دو هفته پایانی لیگ همزمان باشد که بازی سپاهان در هفته سی‌وسوم این گونه نیست! ما پیش از این گفتیم هفته‌ سی‌وسوم را 30 فروردین، سی‌وچهارم را 15 اردیبهشت و فینال جام حذفی را 20 اردیبهشت برگزار کنید.
سرپرست سپاهان در واکنش به اینکه برای برگزاری فینال جام حذفی در مشهد چه نظری دارید نیز اظهار کرد: این قضیه در جلسه کادرفنی و هیات مدیره باشگاه مشخص می‌شود و من هنوز اطلاعی ندارم اما اگر دو باشگاه روی ورزشگاه بی‌طرف به توافق برسند که هیچ در غیر این صورت قرعه‌کشی می‌شود.
هله
     
  
مرد

 
تيم ملي ايران در رده‌بندي مدالي صدرنشين شد

تيم وزنه‌برداري نوجوانان ايران با کسب شش مدال طلا، سه نقره و سه برنز در رده‌بندي مدالي سومين دوره رقابت‌هاي وزنه‌برداري قهرماني جهان، اول شد.
[تيم ملي ايران در رده‌بندي مدالي صدرنشين شد]

با سه مدال طلاي عليرضا دهقان در دسته 85 کيلوگرم، دو مدال طلا و يک نقره ميلاد رشيدي و سه برنز اميرحسين فضلي در دسته 94 کيلوگرم و يک مدال طلا و دو نقره عليرضا سليماني در دسته 94+ کيلوگرم جمع مدال‌هاي تيم وزنه برداري نوجوانان کشورمان به 11 مدال رسيد و ايران را در صدر جدول مدالي اين رقابت‌ها قرار داد.

به گزارش فارس، در اين رده بندي بعد از ايران که صاحب پنج نشان طلا، سه نقره و سه برنز شد، تيم‌هاي روسيه با 4 طلا، 2 نقره و 3 برنز و تيم چين با 4 طلا، 2 نقره و 2 برنز در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

در سومين دوره رقابتهاي وزنه برداري قهرماني نوجوانان جهان مجموعا 18 کشور در بخش پسران صاحب مدال شدند که رده بندي 6 تيم برتر در زير آمده است:
1-ايران با 6 طلا، 3 نقره و 3 برنز
2-روسيه با 4 طلا، 2 نقره و 3 برنز
3-چين با 4 طلا، 2 نقره و 2 برنز
4-کره شمالي با 4 طلا، يک نقره
5-قزاقستان با 2 طلا، 3 نقره و 7 برنز
6-ارمنستان با 2 طلا، يک نقره
سخن مانند دامن زنان است.هر چه کوتاهتر باشد زیبا تر است!
     
  
مرد

 
نوشاد عالميان در کاپ آسيا چهارم شد

پينگ‌پنگ باز المپيکي ايران به مقام چهارمي پينگ‌پنگ کاپ آسيا بسنده کرد.

نوشاد عالميان براي کسب مقام سومي به مصاف "يوآن چوانگ چي" از چين تايپه رفت که در نهايت با امتيازهاي 11- 9، 11-7، 11-3 و 11-7 با نتيجه‌ چهار بر صفر شکست خورد. در دوره قبل اين رقابت‌ها هم نوشاد عالميان توانسته بود مقام چهارمي را از آن خود کند.

عالميان در اين رقابت‌ها با حريفان قدرتمندي مبارزه کرد و با شکست چن آن، پينگ‌پنگ بازي از چين تايپه که رنکينگ بيست و هفتم جهان را داشت به مرحله نيمه نهايي رسيد. اما نتوانست مقام سومي اين دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ايسنا، نيما عالميان ديگر نماينده ايران، بدون کسب پيروزي پيش از اين از دور رقابت‌ها حذف شده بود. فينال اين مسابقات بين دو پينگ‌پنگ باز چيني برگزار مي‌شود.
سخن مانند دامن زنان است.هر چه کوتاهتر باشد زیبا تر است!
     
  
مرد

 
رورا: مسي به دور رفت نيمه‌نهايي مي‌رسد

دستيار سرمربي بارسلونا تيم خود و بايرن‌مونيخ را 2 تيم برتر اروپا در 5 سال گذشته دانست.

جوردي رورا پيش از بازي امشب مقابل رئال ساراگوسا اظهار داشت: برنامه زمان‌بندي مسابقات، وحشتناک است. جدا از تمام مسابقات ديگر غير از ليگ، ديدارهاي ملي اسپانيا را هم داريم. بدشانس بوديم و مصدومان زيادي داريم که بسياري از آنها مصدوميت‌شان جدي است. در نتيجه کمي در حال تقلا کردن هستيم.

وي ادامه داد: با وجود تمام اين مشکلات توانستيم بر همه آنها غلبه کنيم. اکنون اميدواريم مصدومان تيم بهبود يابند و بتوانيم ريتم تيم را به دست آوريم. ليگ بسيار مهم و اولين هدف ما است. بازي سختي مقابل ساراگوسا داريم. ديدار بسيار مشکلي در ليگ قهرمانان داشتيم و بازيکنان مصدوم زيادي داريم که ما را همراهي نمي‌کنند؛ همچنين چندين بازيکن ما نياز به استراحت دارند. اکنون بايد تيم را جمع و جور کنيم اما بازيکنان بسيار خوبي در تيم داريم.

دستيار ويلانووا در خصوص مصدوميت ليونل مسي خاطرنشان کرد: بايد ببينيم روند بهبودي وي چگونه است. خوشبختانه مصدوميت او تشديد نشده است. ما اميدواريم و معتقديم که وي تا 23 آوريل (سوم ارديبهشت) آماده خواهد بود و مي‌تواند در دور رفت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل بايرن‌مونيخ بازي کند.

وي در خصوص شرايط پويول نيز ادامه داد: او به سختي کار مي‌کند و هر کاري انجام مي‌دهد تا بتواند به تيم برگردد.

رورا درباره قرعه‌کشي مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا و رويارويي با بايرن‌مونيخ گفت: همه تيم‌ها در اين مرحله سخت هستند. من فکر مي‌ کنم ما (بارسا و بايرن) در 5 سال گذشته دو تيم برتر قاره اروپا بوده‌ايم.
سخن مانند دامن زنان است.هر چه کوتاهتر باشد زیبا تر است!
     
  
مرد

 
شکستي ديگر براي اوساسونا با مسعود شجاعي

اوساسونا در حالي که مسعود شجاعي را چهار دقيقه در ترکيب داشت با يک گل برابر ميزبانش مالاگا تن به شکست داد تا همچنان يکي از نامزدهاي سقوط به ليک پائين تر باشد.

هفته سي و يکم رقابت هاي ليگا با انجام چهار ديدار پي گيري شد که در يکي از مهمترين بازيها مالاگا موفق شد با يک گل اوساسونا را شکست داد تا با 50 امتياز به رده پنجم جدول رده بندي صعود کند.

تک گل اين ديدار را که در ورزشگاه خانگي مالاگا برگزار شد داپتيستا در وقت هاي تلف شده نيمه دوم به ثمر رساند.

مسعود شجاعي در اين ديدار در دقيقه 86 به جاي ميگل کويواس به بازي رفت.

در ديگر ديدار والنسيا با تساوي سه بر سه برابر ميزبانش اسپانيول متوقف شد تا با توجه به پيروزي مالاگا يک رده در جدول رده بندي سقوط کند و در جايگاه ششم قرار گيرد.

لوانته که در زمين خود از ديپورتيو لاکرونيا پذيرايي کرد در ميان ناباوري همگان با چهار گل تن به شکست داد. وايادوليد هم موفق شد در خانه با نتيجه دو بر يک از سد ختافه بگذرد.

بازيهاي اين هفته امشب (يکشنبه) با انجام چهار ديدار پي گيري مي شود که در يکي از حساس ترين بازيها رئال ساراگوسا در خانه از بارسلونا پذيراي مي کند. رئال مادريد هم در خانه اتلتيک بيلبائو به مصاف اين تيم مي رود.

در جدول رده بندي بارسلونا با 78 امتياز صدرنشين است و تيم هاي رئال مادريد و اتلتيکو مادريد با 65 و 62 امتياز در رده هاي دوم و سوم جاي دارند.
سخن مانند دامن زنان است.هر چه کوتاهتر باشد زیبا تر است!
     
  
صفحه  صفحه 22 از 192:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA