انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 14 از 17:  « پیشین  1  ...  13  14  15  16  17  پسین »

بی خدایان وارد شوند!


مرد

 
من بی خدام های کردمممممممممممم
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 
عشق هست بی خدایی

اینهایی که خدا را قبول دارن جواب اینها را بدن

1 – خدا کیست ؟چه شکلیست و خانه ی او کجا قرار دارد ؟
2 – محمد چگونه با یک اسب به معراج رفت ؟
3 – معراج کجاست و چگونه به اثبات رسیده ؟
4 – عصای موسی چگونه به اژدها تبدیل شد ؟
5 – موسی چگونه با عصای خود دریا را شکافت ؟
6 – قوچ حضرت ابراهیم چگونه به او داده شد ؟چگونه قوچ از اسمان نازل شد ؟
7 – چگونه آتش ابراهیم به گلستان تبدیل شد ؟
8 – انسان چگونه از گل آفریده شد ؟ مایقی حیوانات از چه چیزی افریده شده اند ؟
9 – حضرت یونس چگونه به شکم یه نهنگ راه یافت و زنده بیرون امد ؟
10 – بهشت کجای افرینش قرار دارد ؟ جهنم کجای افرینش است ؟
11 – آدم و حوا چه کسانی بودند و دارای چه فیزیولوژی بدنی بوده اند ؟
12- مریم چگونه باردار شد آن هم بدون همسر ؟
13- عیسی چگونه کر را شنوا لال را سخنگو و مرده را زنده میکرد ؟
14 – آب هایی که کشتی حضرت نوح را برافراز اسمان به جرکت درآوردند بعد از فرونشانی کشتی ابها کجا رفتند ؟
15 – گفته شده نوح از هر جانور یک جفت وارد کشتی کرد اکنون اون چگونه توانسته است کل جهان رو بگردد و جانوران ان را جستجو کند و از هر کدام یک جفت به کشتی ببرد ؟
16- پرنده هایی که موسی قطعه قطعه کرد چگونه دوباره به هم پیوستن و پرواز کردن ؟
17 – محمد چگونه با گفتن نمی خط جمله با سواد شد ؟
18- حضرت سلیمان چگونه با هدهد و مورچه سخن میگفت ؟
19- حضرت خضر به چه علت سر یک بچه رو از تنش جدا کرد ان هم به علت اینکه او میندانسته که این کودک در آینده کافر میشود ؟
20 – حضرت خضر چگونه بر روی آبها راه میرفت ؟
22 - نوح چگونه 1300 سال عمر کرد ؟
23 – امام زمان بعد از ناپدید شدن چگونه این همه سال عمر کرد و هزارو اندی سال از نظرها غایب مانده ؟
24 – حضرا عیسی اگر عمرش به پایان نرسیده پس کجا رفته ؟
25 – کلاغ هایی که بر روی سر ابرهه سنگ ریختن چگونه اینکار رو کردند ؟
همه از آدمای عوضی بیزارن غافل ازاینکه خودشون آدم عوضی قصه زندگی یکی دیگه ن.
     
  
مرد

 
من خدا را قبول دارم کافیه به قلبت رجوع کنی.وقتی دچار دردسر بزرگی میشی از یک قدرت بزرگ کمک می خواهی اون خداوند هستش.اگه ما چیزی را درک نمی کنیم دلیل نبودن نیست.
     
  
مرد

 
نظم جهان هستي يه نظم هوشمنده يا غيرهوشمند نظر شما چيه؟

ما دونوع نظم داريم

نظم هوشمند:

نظمي که توسط انسان يا موجود يا وجود هوشمندي انجام بپذيرد نظم هوشمند گفته ميشود .

نظم غير هوشمند:

اگر يک مجموعه را به حال خود رها کنيم خود بخود توسط قوانين طبيعت به سمت نظم حرکت مي کند يا به طور کامل نابود ميشود در صورت رسيدن به نظم و ثبات به اين نظم , نظم غير هوشمند گفته ميشود .



اگر به سنگهاي کف رودخانه ها توجه کرده باشيد به سنگهاي زيبا و صيقلي برخورد ميکنيد که در اثر جريان آب رودخانه و سايش با سنگهاي ديگر صيقل داده شده اند , اما در کنار اون سنگهايي رو در نظر بگيريد که توسط انسانها صيقل داده شده اند مثل سنگهاي عقيق و فيروزه که براي نگين انگشتر استفاده ميشود.

ما در اينجا دونمونه سنگ داريم سنگي که توسط انسان صيقل داده شده يعني نظم هوشمند و سنگي که ,توسط جريان اب رودخانه به صورت تصادفي صيقل داده شده يعني نظم غيرهوشمند , حالا به نظر شما کدام سنگ زيباتر هستند؟ مسلما ميگيد اونکه توسط انسان صيقل داده شده زيباتر است چون هدف اون موجود هوشمند از صيقل دادن سنگ زيبايي و جلاي سنگ است و حداقل ايراد را دارد (نظم تصنعي) ولي سنگي که توسط جريان آب رودخانه(قوانين طبيعت) صيقل پيدا کرده چون اين صيقل خوردن هدفمند نيست يعني هدف رودخانه صيقل دادن سنگ نيست سنگ زيبايي و جلاي کمي است ولي با سير زمانهاي طولاني تر به زيبايي و جلاي سنگ افزوده ميشود و زيبايي و جلاي اون با گذشت زمان کامل تر ميشود (تکامل)

حالا نظم جهاني که من و شما در آن زندگي ميکنيم در کدام قالب قرار ميگيرد براي روشن شدن موضوع بحث رو يه مقدار بيشتر باز ميکنم .

اين رو زياد شنيديد که مذهبيون سعي ميکنند نظم موجود در يک ساعت رو به نظم موجود در جهان بسط بدهند و ميگن چون ساعت خالق هوشمند داره جهان هم خالق هوشمند دارد.

ما ابتدا فرض رو بر اين ميگيريم که اين مقايسه درست است و هر دو مجموعه ساعت و جهان هستي داراي خالق هوشمند هستند از آنجايي که موجود يا وجود هوشمند از آفرينش خودش هدفي داره .پس آفرينش هر دو مجموعه(ساعت و جهان ) مي بايست داراي هدف باشند.

شما اگرپشت يه ساعت قديمي رو باز کنيد عقربه ها و چرخ دنده هايي رو ميبينيد که با نظم در کنار هم قرار گرفته اند. حالا هدف سازنده اين ساعت چيه؟هدف نشان دادن زمان است خب اگر قرار بود اين مجموعه داراي نظم (ساعت) به جاي نشان دادن زمان مانند يک تلويزيون يا راديو عمل کنه (هدف اين باشه) آيا مجموعه اي داراي نظم تلقي ميشه؟مسلما نه! پس اين هدف هست که براي يک مجموعه هوشمند نظم را تعريف ميکنه

حالا هدف از آفرينش جهان هستي توسط خدا چيه؟مذهبيون ميگن هدف پرستش خدا توسط انسان هست پس هدف بايد انسان و کره زمين باشه (زمين محوري )

اين تفکر زمين محوري که در آن ما انسانها و کره زمين را محور آفرينش قرار داده است در بسياري از اديان به وضوح ديده مي شود براي نمونه در سوره فضلت آمده است :

قُلْ أَئِنَّكُمْ لَتَكْفُرُونَ بِالَّذِي خَلَقَ الْأَرْضَ فِي يَوْمَيْنِ وَتَجْعَلُونَ لَهُ أَندَادًا ذَلِكَ رَبُّ الْعَالَمِينَ (9)

بگو : آيا به کسي که زمين را در دو روز آفريده است کافر مي شويد و براي او همتايان قرار مي دهيد ي اوست پروردگار جهانيان

وَجَعَلَ فِيهَا رَوَاسِيَ مِن فَوْقِهَا وَبَارَكَ فِيهَا وَقَدَّرَ فِيهَا أَقْوَاتَهَا فِي أَرْبَعَةِ أَيَّامٍ سَوَاء لِّلسَّائِلِينَ(10)

و در زمين كوه‏هاى ريشه ‏دارى بر روى آن قرار داد و در آن خير و بركت نهاد و رزق و روزى آن را در چهار روز درست به اندازه‏ى نياز تقاضا كنندگان تقدير نمود

ثُمَّ اسْتَوَى إِلَى السَّمَاء وَهِيَ دُخَانٌ فَقَالَ لَهَا وَلِلْأَرْضِ اِئْتِيَا طَوْعًا أَوْ كَرْهًا قَالَتَا أَتَيْنَا طَائِعِينَ(11)

سپس به آسمان پرداخت و آن دودي بود پس به آسمان و زمين گفت : خواه يا ناخواه بياييد گفتند : فرمانبردار آمديم

فَقَضَاهُنَّ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ فِي يَوْمَيْنِ وَأَوْحَى فِي كُلِّ سَمَاء أَمْرَهَا وَزَيَّنَّا السَّمَاء الدُّنْيَا بِمَصَابِيحَ وَحِفْظًا ذَلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ(12)

آنگاه هفت آسمان را در دو روز پديد آورد و در هر آسماني کارش را به آن ، وحي کرد و آسمان را به چراغهايي (ريسه کشي )بياراستيم و محفوظش داشتيم اين است تدبير آن پيروزمند دانا



چيزي که در اين ايه فوق العاده شگرف و پيچيده مي نمايد اين است که خداي محمد شش يا به قولي چهار روز يا بازهم به قولي مرحله براي زمين اختصاص داده و فقط دو روز يا مرحله به آسمانها اختصاص داده است .

امروزه دانشمندان بر اين باورند که صدها ميليارد کهکشان در جهان وجود دارد که هر کهکشان صدها ميليارد ستاره در خود دارد و هر ستاره چندين سياره مثل زمين در خودش دارد پس کره زمين ما در مقابل جهان هستي حتي يه دانه ارزن هم نيست پس چطور ميتوان پذيرفت که خداي محمد براي افرينش زمين دو تا سه برابر کل جهان روز يا مرحله اختصاص داده است .

اين نشون ميده تصورخداي محمد ازهفت اسمان وجهان هستي تصور يه انسان هست که از روي زمين به آسمان بالاي سرش نگاه ميکند و ستارگان را صرفا چراغهايي ميبيند که خدايش با آن آسمانها را ريسه کشي کرده است که در آن صورت خدا ميتوانسته در دو روز يا مرحله آسمانها را ريسه کشي کند.

يا اون داستان خورشيد را در دست راست من و ماه را در دست چپ من به روشني اينو اثبات ميکنه که تصورات محمد و خداي محمد بر هم منطبق بوده است البته اين تصورات زمين محوري در همه اديان وجود دارد و صرفا متعلق به دين اسلام نيست .

با اين تفاسير وقتي کره زمين درمقابل جهان هستي حتي يه دانه ارزن هم نيست اين رو به ما تفهيم ميکنه که يا ما انسانها هدف اصلي خلقت نيستيم چون هيچ خالق هوشمندي دست به کار عبث و بيهوده يعني خلق اين همه کهکشان و ستاره و سياره وقتي هدف پرستش خدا توسط انسان هست نميزنه يا اينکه خالق جهان هستي قوانين غير هوشمند طبيعت است که در آن صورت کره زمين ما در مقابل جهان هستي دقيقا مشابه همون سنگي است که دراثر جريان آب رودخانه (قوانين طبيعت ) به صورت غير هوشمند و تصادفي صيقل خورده و به نظم رسيده و چون اين نظم غير هوشمند است احتياج به هدف ندارد ولي احتياج به زمان دارد که چهارده ميليارد سال عمر جهان و تکامل تدريجي موجودات از تک سلولي اوليه تا رسيدن به عصر دايناسورها و در نهايت عصر پستانداران اين نظم تدريجي غير هوشمند رو توجيه ميکنه مثل صيقل خوردن طولاني مدت سنگ در رودخانه در صورتي که نظم هوشمند (صيقل دادن سنگ توسط انسان) احتياج به زمان زيادي ندارد.
این کاربر به زودی بن خواهد شد .
     
  
مرد

 
hotman2013: من خدا را قبول دارم کافیه به قلبت رجوع کنی.وقتی دچار دردسر بزرگی میشی از یک قدرت بزرگ کمک می خواهی اون خداوند هستش.اگه ما چیزی را درک نمی کنیم دلیل نبودن نیست.
شما دقیقا خلاف علم میگی عزیزم در علم چیزی که قابل اثبات علمی باشه و مجددا قابل اثبات باشه و در طول زمانها حتی یک دلیل هم بر ردش آورده نشه تازه ثابت میشه و باید قبول کرد .. راجع به خدا که هزاران دلیل و هزاران سوال بی معنی و نا گفته مونده و کسی هم نمیتونه ج بده ! برعکسش میگی به قلبت رجوع کن واقعا مسخرست بزرگترین معمای فکری و علمی هزاران سال زندگی بشر رو با حست حل میکنی و کامل هم باور داری ؟؟؟؟ مسخره تر از اینم میشه ؟ یک چیزی رو با حست فکر کنی هست پس بگی هست ؟؟؟ میتونی اینجوری برا خودت قبول کنی اما به کسی نمیتونی ثابت کنب با حست که خدا هست یه مثال ملموس میزنم :

یک فردی عاشق زنشه بعد این زن دایم به مردش خیانت میکه هرگاه به مرد این رو میگی میگه نههههههههههه من حس میکنم زنم بهم وفاداره و مطمئنم اما به هر آدم دیگه بگی میگه خوب وقتی این زنه این همه با این و اونه پس وفادار نیست ... شما میتونی همچنان زن رو دوس داشته باشی و با حست فکر کنی که اون وفاداره اما بقیه که باور نمیکنن عزیز من ... اثبات هر چیزی باید عقلانی باشه
مجنونم و دل زده از لیلیا ... خیلی دلم گرفته از خیلیا
     
  
مرد

 
و بــــــــــــــــــــــــــــــــــــشر خدا را آفرید ..... درود بر همه عزیزانی که با خرد و منطق دست از خرافه کشیدند نه برای اینکه دیگه سکس گناه نباشه و یا نماز روزه سخته .. از روی تحقیق و خرد
مجنونم و دل زده از لیلیا ... خیلی دلم گرفته از خیلیا
     
  
زن

 
منی که هیچ وقت نماز نخواندم و روزه نگرفتم و همیشه سکس میکنم؛ آیا بی خدا و کافر محسوب میشم؟
Signature
     
  
مرد

 
درود

مرجان خانوم بی خدا و کافر نه اما بی دین اسلام محسوب می شی.باید ببینی خودت چی می گی خدا رو می تونی بپذیری به عنوان خالقت و ... یا نمی تونی اون موقع است که می تونی بگی بی خدا و کافری یا خداپرست بی دین.

باسپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
     
  
زن

 
behroozvadadi: اووووو يكي ميگه خداهست يكي ميگه نيست حالابياواسه اون كسي ك ميگه خدانيست بياروضه امام حسين بخون مگه فرقي ب حالش ميكنه يانظرش عوض ميشه
خیلی حرفت قشنگ بود کسی که دلش مریضه حق تو دلش جا نداره
     
  
مرد

 
ادما تو اعتقاداتشون خیلی عجیبن
بعضیا اعتقاداتشون در حد حرفه اگه میگن خدا رو قبول ندارن از لحاظ فکری دلیلی ندارن فقط چون راحت باشن
بعضیا که میگن خدا رو قبول ندارن چون مطالعه کردن و به این نتیجه رسیدن که تعدادشون خیلی خیلی کمه و بیشتر دسته اولن
اونایی هم که میگن اعتقاد به خدا دارن بعضیاشون فقط برای دلخوشیونه و در عمل ردپای خدا نیست که بخش عمده جامعه ما رو به نظر من تشکیل میدن دلیلم اینه که اینهمه حق خوری، دروغ گویی ریا بدجنسی بد کینه ای تجمل و چشم و هم چشمی نشانه حضور کم رنگ خداس و بعضی وقتا بی رنگ
بعضیا هم اونقدر اعتقادشون قویه که در هر حال با آرامش و با فلسفه زندگی و از روی مطالعه انتخاب کردن و کمتر بادی تکونشون میده
بعضیا هم اول اعمال مذهبی به جدا اوردن بعد اعتقاد به خدا پیدا کردن که این دسته هم زیادن
خلاصه کلام:
به اینکه بقیه چه اعتقادی دارن توجه نکنیم فقط باید هر کس تلاش کنه اعتقاد خودشو به هرچی که عقلش قد میکشه محکم کنه به این معنا که در زندگیش فلسفه داشته باشه . همین..................
یکی مثل من ...
     
  
صفحه  صفحه 14 از 17:  « پیشین  1  ...  13  14  15  16  17  پسین » 
مذهب
مذهب

بی خدایان وارد شوند!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA