انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 25 از 192:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


زن

 
ابراهیم زاده تراکتور را به پورشه ترجیح داد

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز شد
به گزارش تسنیم ، منصور ابراهیم زاده به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز معرفی شد.
هر چند هنوز قرار داد وی با تیم تراکتورسازی منعقد نشده است اما توافقات بین ابراهیم زاده و مدیر باشگاه تراکتورسازی زینی زاده صورت گرفته و روز سه شنبه قرار داد بین دو طرف منعقد خواهد شد.
ابراهیم زاده سابقه هدایت تیم های ذوب آهن اصفهان و نفت تهران را داشته و با تیم ذوب آهن اصفهان به دو مقام نایب قهرمانی و یک سومی در لیگ برتر و یک نایب قهرمانی در باشگاه های آسیا دست یافته است. وی همچنین با تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان قهرمانی جام حذفی کشوررسیده است.
نقطه اشتراک وی با مربی قبلی تراکتورسازی تونی الیویرا و مربی سالهای دور واسیلی گوجا در سبیل پرپشت بود. از قضا هر دو مربی سابق تراکتورسازی بین تماشاگران این تیم از محبوبیت فراوانی برخوردار بودند. شاید سبیل برای ابراهیم زاده در تراکتورسازی هم خوش یمین بوده و اولین قهرمانی تیم تبریزی با این مربی موفق فوتبال کشور حاصل شود.
     
  
زن

 
شرط دايي ؛ شيريني نبايد سرپرست باشد
علي دايي سرمربي فصل گذشته راه آهن با باشگاه پرسپوليس به توافق رسيده و اگر اتفاق عجيبي رخ ندهد در فصل آينده هدايت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.



يکي از مسائلي که براي علي دايي مهم است، انتخاب سرپرست پرسپوليس براي فصل آينده است. در فصلي که گذشت سعيد شيريني سرپرستي پرسپوليس را برعهده داشت که انتخاب او باعث شد تا رسانه ها و پيشکسوتان پرسپوليس به شدت از مديريت اين باشگاه انتقاد کنند. در ضمن شيريني به دليل آشنا نبودن به مسائل فوتبالي سوژه ها و حاشيه هايي را به وجود آورد که از نظر پيشکسوتان پرسپوليس به هيچ عنوان خوشايند نبود.

به گزارش خبرآنلاين؛ حالا با آمدن علي دايي شرايط تغيير خواهد کرد و يکي از شرط هاي مهم او اين است که شيريني فصل آينده سرپرست پرسپوليس نباشد. با اين وضعيت به نظر مي رسد که اين شخص را سال آينده روي نيمکت سرخپوشان نخواهيم ديد. در مورد پست سرپرستي پرسپوليس برخي افراد گزينه هستند ولي مي گويند شانس محمد پنجعلي بيشتر است.
     
  
زن

 
نوري،‌انصاري‌فرد و رضايي درآستانه تمديد قرارداد


3 بازیکن ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد به باشگاه دعوت شدند.
به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر با بازیکنان خود برای فصل آینده و تمدید قرارداد وارد مذاکره شدند. در همین راستا نوری، رضایی و کریم انصاری‌فرد سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها برای مذاکره در خصوص تمدید قرارداد به باشگاه پرسپولیس دعوت شدند.
البته این سه بازیکن همه چیز را به انتخاب سرمربی و بعد از بازی با عمان موکول کردند. رضایی یک سال دیگر با قرمزپوشان قرارداد دارد اما قرارداد او دارای بندهای به خصوصی است که باید پرسپولیسی‌ها رضایت او را جلب کنند. نوری و انصاری‌فرد هم با قرمزپوشان قرارداد ندارند.
محمد نوری دو روز قبل در گفت و گو با فارس اعلام کرده بود که می خواهد به تیم دیگری برود و پیشنهادی دارد که نمی تواند از آن چشم پوشی کند.
     
  
زن

 
15:10:00 1392-02-30
علی دایی سرمربی پرسپولیس شد


باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس پس از بررسی‌های لازم در خصوص انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان در لیگ سیزدهم، علی دایی را به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس بود که امروز به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب و معرفی شد.
     
  
زن

 
علي دايي که چند روزي را در خارج از کشور به سر مي برد به محض ورودش به ايران ، در فرودگاه امام خميني (ره) ، خبر پيوستنش به پرسپوليس را تکذيب کرد .

به گزارش ورزش سه ، علی دایی که دقایقی پیش وارد ایران شد در فرودگاه امام خمینی اعلام کرد : تمامی حواشی به وجود آمده در مورد آینده‌ام بیهوده است و من با راه‌آهن قرارداد دارم و برای فصل بعد سرمربی راه آهن هستم .
این درحالی است که ایشان قبل از سفر به خارج از کشور با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بود و به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد به این باشگاه برنامه داده بود .
     
  
زن

 
بازداشت قوی‌ترین‌های مشهور در یک میهمانی شبانه
برادران بدنسازی که از قهرمانان مشهور این رشته به شمار می روند، هفته گذشته در یک میهمانی شبانه بازداشت شدند.


به گزارش افکارنیوز، همواره حواشی اطراف ورزش هایی که مورد توجه عموم مردم است، وجود داشته و اتفاقی تازه به شمار نمی رود؛ اما در روزهای اخیر، بار دیگر شاهد اتفاقی برای قهرمانان این رشته بوده ایم.
برادرانی که در بدنسازی بسیار مشهور بوده و در شمار قهرمانان سال های اخیر به شمار می رفته اند، در یک میهمانی شبانه بازداشت شده اند. این اتفاق که هفته گذشته روی داد، برای نخستین بار اتفاق نیفتاده و آنها در این زمینه دارای سابقه هستند. آنها از قهرمانان سال های اخیر این ورزش هستند که از شهرت ویژه ای نیز برخوردارند. مسابقات قوی ترین مردان ایران تحت تاثیر حضور آنها بوده و عموما عناوین اصلی را از آن خود کرده اند.

در سال های اخیر، اقدماتی برای فرهنگ سازی در بدنسازی صورت گرفته؛ اما به نظر می رسد بایستی در این زمینه، با برنامه ای مدون و جدی حرکت کرد. این مشکل البته صرفا معطوف به این رشته نیست و در سایر ورزش ها نیز دیده می شود.
     
  
مرد

 
واقعا برای فوتبال ایران متاسفم که دربرابر تیم عمان چه جوری باخت
نمیدونم چه جوری میخواد بره جام جهانی!
     
  
زن

 
نامه دختر «ناصر حجازی» به پدر
من «آتوسا» حجازی هستم، دوست ندارم اشکم را ببینند، اما در اتاق تنهایی‌ام، روی صندلی خستگی‌هایم می‌نشینم و عاشقانه به تو فکر می‌کنم.


جام ورزشی، 2 سال پیش «ناصر حجازی» از جمع طرفدارنش رفت. «آتوسا حجازی»، دختر او در یادداشتی به «شرق» درباره روز رفتن پدر و علت اشک نریختن نوشته است:
پدر خوب و مهربانم سلام
بعد از رفتنت همه می‌گفتند آتوسا چرا برای پدرش اشک نمی‌ریزد؟ بابای خوبم، باور کن هنوز که هنوز است هجمه‌ای از اشک در چشمانم جریان دارد، اما برای خروج راهی نمی‌یابد. برای اینکه من «آتوسا» حجازی هستم، دوست ندارم اشکم را ببینند، اما در اتاق تنهایی‌ام، روی صندلی خستگی‌هایم می‌نشینم و عاشقانه به تو فکر می‌کنم. من برای تو و به خاطر تو حتی دور از چشم سعید و ارسلان ماه‌هاست اشک‌های عاشقانه می‌ریزم. نمی‌دونم می‌دونی یا نه، سعید بعد از رفتن تو با فوتبال خداحافظی کرد چرا‌که اعتقادش بر این است که فوتبال بدون ناصر حجازی برایش معنایی نخواهد داشت و مردانه روی قول و تصمیمش ایستاد. سعید بعضی از خصوصیات اخلاقی‌اش هم شبیه خودت است.
بابا ناصر! می‌خواهم درباره ارسلان با تو سخن بگویم. یادت است می‌گفتی ارسلان شبیه کودکی‌های توست؟ من پیری تو را ندیدم اما فکر می‌کنم ارسلان شکل پیری تو خواهد شد. یادت است می‌گفتی ارسلان یار و یاور تنهایی‌های توست، مخصوصا وقتی که تیمی نداشتی. ارسلان برای اولین‌بار قدم‌زدن در کوچه‌های شمس‌آباد را با تو تجربه کرد. همه دلخوشی‌های ارسلان این بود که با تو به استخر کوچکی که در خانه بنا کرده بودی برود تا شنا در زمستان را با تو تجربه کند. اما تو تا تابستان 90 هم صبر نکردی و رفتی. برو، برو آنجا که تو را می‌خواهند. برو آنجا که تو را می‌فهمند. خاطراتت در دلم می‌خندند، خاطراتت در دلم می‌گریند.
     
  
زن

 
خدا رحمتش بکنه
     
  
زن

 
لیست خرید پرسپولیس لو رفت!

محمد رویانیان اعلام کرده علی دایی لیست بازیکنان مورد نیازش را هم به پرسپولیس داده و در این شرایط شایعات از لو رفتن لیست سرمربی سرخپوشان حکایت دارد.

به گزارش شبکه ایران، صبح امروز اخبار تایید نشده ای منتشر شد که به لیست بازیکنان مورد نیاز علی دایی اختصاص دارد. البته در فصل نقل و انتقالات انتشار چنین شایعاتی اجتناب ناپذیر است اما منبع موثقی که تاکید دارد اسمش فاش نشود، اطلاعاتی در اختیارمان قرار داد. شاید بزرگ ترین نام در لیست علی دایی، دروازه بان شماره یک استقلال باشد. سیدمهدی رحمتی که گفته می شود پیشنهاد خوبی هم از ساهان دارد، در سرلیست بازیکنان مورد نیاز دایی قرار گرفته است. البته یک دروازه بان دیگر هم در لیست دایی است و به نظر می رسد اگر پرسپولیسی ها موفق به جذب رحمتی نشوند، سراغ رحمان احمدی خواهند رفت.

همچنین آندرانیک تیموریان، دیگر بازیکن استقلالی ها که البته این فصل را در قطر فوتبال بازی کرد ولی همچنان در لیست خرید استقلال هم حضور دارد دیگر بازیکن استقلالی است که علی دایی برای گرفتن او ابراز تمایل کرده است. همچنین یعقوب کریمی بازیکنی که از تیم های پایه استقلال به فوتبال ایران معرفی شد و در تیم نفت تهران اوج گرفت هم در این لیست به چشم می خورد. اما به غیر از این سه استقلالی، محمدرضا خلعتبری، شجاع خلیل زاده، بهادر عبدی و محسن مسلمان نیز از جمله دیگر بازیکنانی هستند که نام شان در این لیست به چشم می خورد
     
  
صفحه  صفحه 25 از 192:  « پیشین  1  ...  24  25  26  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA