انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 1 از 9:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

چطور کون رو برای برقراری رابطه پاک کنیم...؟


مرد

 
سلام به همه ی شما...
این تاپیک فقط برای برقراری بهتر، راحت تر، آسوده تر، و ایمن تر رابطه از عقب یا کون راه اندازی شده...
تو این تاپیک دوستیابی، دادن فحش و ناسزا و توهین به دیگری به شدت ممنوع هست، تو بقیه موارد آزادیه کامل برقراره...!!!
اگه از این کارا خوشتون نمیاد، مجبور نیستین که تو این تاپیک بمونین...! اجازه بدین ما با همین کارا خوش باشیم؛
اگه ممکنه لطفا نحوه تمیز کردن کون برای رابطه رو توضیح بدین، من هم عاشق دادنم،هم کردن، اما چون نمیتونیم درست و حسابی کونم رو یا کون طرف مقابل رو تمیز کنیم، برا همین اصلا با حال نمیشه...
لطفا توضیح بدین، امیدوارم که راحت باشه...
     
  
مرد

 
كاری كه من می كنم هم همینه. سر شلنگ رو كه معمولا بزرگه به سوراخ كونتون بچسبونید. دقیقا همونجا كه شكاف داره و آب ولرم مایل به سرد كه داخل كونتون نسوزه رو با فشار متوسط كه زوری نداشته باشه به داخل كونتو بفرستید واسه حداكثر سه تا پنج ثانیه بعدشم ببریدش كنار تا خالی شه. بیشتر از سه بار هم اینكارو نكنید. یادتون نره كه فقط باید داخل روده ی بزرگ خالی بشه اونم نه همش. انقد كه در اثر پمپی كه كیر تو كونتون می زنه نكشه و هرچی كه تو روده بزرگتون مونده رو بیاره پایین و سكس واستون دردناك بشه. كاری كه بعدشم باید بكنید یعنی بعد از آب گرفتن اینه كه انگشتتونو معمولا سبابه رو بكنید تو كونتون و داخل ركتام یعنی از دهانه ی روده بزرگ تا سوراخ كون رو خوب با انگشتتون تمیز كنید. یعنی به دیواره بكشید و هرچی مونده رو بیارید بیرون. اینجوری تمیز تمیز میشه. من یك كاره دیگم می كنم. با یه شامپو یا كف صابون خوش بو داخل كونمو میشورم. كه هم میكروب كشی بشه و هم خوش بو. اینجوری پارتنرم كاملا با خیال راحت سوراخمو می لیسه و تو كونم زبون می كنه كه اوج لذته.
     
  
مرد

 
kamilooti: من اول یکم با اب گرم سوراخم رو می می مالم که شل بشه بعد از شل شدن با فشاز اب و حرکت انگشت مدفوع باقی مونده رو کاملا در میارم واگه حمام و وان یا تشت اب گرم هم باشه گه توش میشینم واول با دست وبعد باشلنگ اب دوش از این فلزی ها حسابی تمیزش میکنم بعدشم که اگه ندم دیونه میشم در مورد این دوستانی هم که میگن از شامپو استفاده میکنن . امکان پذیر نیست هم میسوزونه هم اشک ادم رو در میاره
همینا كه نوشتن هست. منم این كارو میكنم. ولی اگه روی دستشویی نشستین و اب رو وارد ركتوم كردین بلند شید و چند ثانیه وایسین بعد بشینید و خالیش كنید. دو سه بار كافیه. ولی یك چیز خیلی مهمه. كسی كه میكنه نباید التشو تا اخر توی كون بكنه و نگهش داره چون فشار به كون میاد .و كون یكجوری ساخته شده كه چیزی توشه میخواد بده بیرون اونو و اگه اینطوری بكنه و بذاره بمونه دو سه دقیقه اونوقت ممكنه مشكل پیش بیاد. وقتی ابشونو ریخت تو باز بهتره زود برن پسرا یا دخترا ابی كه توشون هست اینطوری باز خالیش كنن. اگه كاندم نبود.
گذشته ها را فراموش میکنم .
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
سلام

تعدادی ار توضیحات بچه ها رو حواندم و درست بود خواستم مقداری از تجربه هامو بگم شاید در مدت زمان سکس کمک کنه تا مدت بیشتری کون تمیز بمونه. بیشتر برای افرادی خوب هست که سکس گروهی میکنند یا سکسشون خیلی طولانیه.

همانطور که عزیزان گفتند بهترین شیوه قرار دادن شیلنگ آب دمه سوراخه تا آب وارده کون بشه و بعد با فشار خارج بشه که هرچی مدت زمانش و تکرارش بیشتر باشه تمیزتر میشه. نکته مهم اینجا هست که داخل روده در هر قسمت که پیچ میخوره آب وارد نمیشه یعنی وقتی آب داخل کون میره فقط قسمت انتهائی روده که کیر داخل میشه تمیز میشه و قسمته پشتیش ( قبل از پیچ) کسیف هست که باعث میشه در هنگام سکس کون زود کسیف بشه.

برای اینکه قسمتهای بیشتری از روده تمیز بشه بهتر است سره شیلنگ را داخل کون کرد و فشاره آب کمی بیشتر باشد و وقتی قسمته انتهائی روده پر از آب شد و خواست با فشار بیرون بزند نگزاریم و سوراخمون را سفت کنیم جوری که انگار شیلنگ را با کون میک بزنیم در این لحضه آب وارد قسمت بعدی روده میشود و محتویات آنجا را نیز خالی میکند در این قسمت اگر شیلنگ نرم باشد میتوانید در همون حالت که آب وارد کون میشود سوراخ را شل کرد تا آب خارج شود و شیلنگ را داخل کرد تا حتی از آن پیچ روده عبور کند. من این کار را تا سه قسئت رودم انجام دادم و شاید بیشتر از ۵۰ سانت شیلنگ را توانستم داخل کنم و این کار هیچ ختر و یا عواقبی نداره . این کارو تقریبا هر روز انجام میدم.
این كاربر به علت تخلف در قوانین انجمن بن شد
مدیریت انجمن پرنس و پرنسس
     
  
مرد

 
bbalzz40: من هم اول میرم دستشویی و کامل خودمو خالی میکنم. بعد سر شیلنگ دستشویی رو میذارم توی سوراخم و آب ولرم رو باز میکنم اون تو به اندازه ای که احساس کنم پر شده. بعد شیلنگ رو بیرون میارم و خودمو خالی میکنم. چند بار این کار رو میکنم تا کاملا خالی بشه و موقع خروج آب از سوراخ، آب کاملا تمیز خارج میشه. اونوقت سوراخ آماده است.
برای نرم تر شدن موقع سکس هم میتونید کمی ژل لوبریکنت ساده بزنید. با این حالت سکس بدون درد و عالی رو تجربه میکنید.
احتیاجی به شیلینگ و فشار آب و پذیرفتن ریسک آسیب به سوراخ و مقعد و مخاط روان ساز مقعد و ... نیست با یه سرنگ بزرگ هم میشه این کار رو کرد !!!
این کاربر به دلیل تبلیغ برای همیشه بن شد.
(مدیریت انجمن لوتی)
     
  

 
تنقيه | اماله | حقنه
تنقيه يا اماله يا حقنه چيست ؟ تنقيه عبارت است از وارد کردن ماده اسهال آور يا قابض يا مسکن و نظاير آن از طريق مقعد بوسيله پوآر مخصوص تنقيه يا شيلنگ رکتال تيوپ،اين کار باعث شستشو و کنده شدن مواد زائد و رسوب کننده ی درون رکتال و همچنین شستشوی مقداری از راست روده می شود.

کیسه ی انما چیست ؟ امروزه حقنه به طور ساده توسط کیسه های مخصوص به نام «کیسه انما» صورت می گیرد به این صورت که کیسه ی محتوی مایعات : آب یا آب نمک یا قهوه ولرم و... را آویزان می کنند و شخص در حالی که به پشت خوابیده و پاهایش را در امتداد دیوار دراز کرده است، محتویات کیسه را به خود اماله می کند.



تصاویر کیسه ی انما


استفاده از سرم نمکی برای تنقیه : دوستان می توانند از سرم نمکی (سرم کلريد سديم ) نيز به جای کیسه ی انما برای تخليه ی محتويات راست‌ روده يا رکتوم استفاده کنند،به این شکل که سرم رو آویزون کنن و محتویات سرم رو به خودش اماله کنن،استفاده از آب نمک ولرم يک روش عمومي است ولي در برخي بيماريهاي خاص، بسته به نوع بيماري، از روغن و يا مواد دارويي مخصوص استفاده مي کنند و آنها را به همراه فشار آب وارد بدن بيمار مي کنند و روده ها را شستشو مي دهند.


روش تنقيه | اماله | حقنه : بدین صورت است که شما باید روی پهلوی چپ دراز بکشید و بین پاهتون رو باز کنید،با یه دستتون لمبرها رو از هم باز کنید و با اون دستتون به آرومی سر شیلنگ رو وارد مقعدتون کنید.



لازم به ذکر هست که اون قسمت از شیلنگی رو که می خواید فرو کنید حتما حتما چرب کنید و اطراف مقعد هم باید چرب کنید (مقداری لوبرکانت یا کرم رو به انگشتتون بزنید و به آرومی به خودتون فرو کنید تا دیواره ی مقعد چرب و روان بشه و سپس شیلنگ چرب شده رو به آرومی وارد مقعد کنید)،به قدری شیلنگ رو داخل کنید که از روده ی مستقیم (راست روده) عبور نکنه، اون وقت شیر سرم رو باز کنید و اجازه بدید که محتویات سرم و یا کیسه ی انما وارد رکتوم بشه،وقتی که محتویات کیسه وارد رکتوم شد،تشریف ببرید توالت و خودتون رو خالی کنید.

دوستان دقت کنید که اگه هتگام تنقیه احساس درد شدید کردید،شیلنگ سرم رو ببندید و اجازه ندید محلول بیشتر وارد رکتوم بشه و سریع برید توالت و خودتون رو خالی کنید (منظورم اینه که نباید آب و یا محلول زیادی وارد رکتوم و راست روده کرد.)

پس از انجام تنقیه، بهتر هست که مدتی بر روی پشت دراز بکشید و استراحت کنید.


نکات بهداشتی هنگام سکس مقعدی : سعی کنيد هنگام آميزش از راه مقعد نکات بهداشتی را کاملا رعايت نماييد. بعنوان مثال قبل از شروع سکس روده خود را خالی کنيد (تنقيه) و با يکديگر دوش بگيريد. ناخنهای خود را کوتاه کرده و سوهان بکشيد. همچنين استفاده از کاندوم و دستکشهای لاتکس / در صورت عدم وجود آلرژی به ماده لاتکس، توصيه می شود.
     
  ویرایش شده توسط: farbod08844   

 
برو دستشویی و حسابی زور بزن تا جایی که میشه خالی شه بعد با شیلنگ آب آروم توشو پر آب کن تا جایی که یه کم دردت میاد پر بشه بعد دوباره سوراختو شل کن تا آب بیرون بریزه چند بار این کارو بکن تا دیگه حسابی فقط آب تمیز از کونت بیرون بیاد، بعدش که دیگه سعی کن حسابی بدی، راستی آب ولرم باشه آب سرد خوب بازت نمیكنه از سرما عضلاتت جم میشه

sheytoonak20: ۱. رفتن به دسشویی واسه خالی کردن روده و پی پی !!

۲. شستن معمولی کون .

۳. شیلنگ آب ولرم و سر شیلنگ و سوراخ کون و چن بار پر و خالی کردن اون .

۴. مالیدن کرم مورد علاقه .

همه اش همینه کار زیاد پیچیده ای نیست.
اره بهترین کار شستن باشلنگ مخصوصا آب با فشار باشه
     
  
مرد

 
سلام به همه دوستان

من حدود ۱۰ الی ۱۲ سال هست که از همین روش استفاده می کنم و خیلی خوب جواب میده، صرفا چند نکته هست که شاید بد نباشه بگم. اول اینکه سعی کنید این روش رو در دستشویی فرنگی انجام بدید، دستشویی فرنگی با توجه به نحوه نشستن برای تخلیه خیلی مناسبتره. دوم اینکه حتما آب رو با فشار پایین استفاده کنید که امکان پاک سازی بیشتری داشته باشین. فشار زیاد بدلیل پیچش روده ها خیلی سریع فشار میاره و سریع حس می کنین که باید آب رو قطع و تخلیه کنین در نتیجه فقط قسمتهای انتهایی فقط پاک میشه. برای سکسهای طولانی مدت چون مدت زیادی به کون فشار میاد ممکنه اگر کامل تمیز نشده باشه، وسط کار، براتون مشکل درست بشه. بهرحال من توصیه میکنم که قبل از سکس حدود ۲۰ دقیقه برای این کار وقت بگذارید و حتما خودتونو انگشت کنید که هم برای سکس بیشتر آمادگی داشته باشین و هم بیشتر تخلیه بشین.

در ضمن پیشنهاد میکنم که این روش رو صرفا برای سکس اجرا نکنید و هر چند روز یکبار اجرا کنید که تسلط بیشتری به شرایط روده هاتون داشته باشید. نکته بعدی مراقبت از خونریزی احتمالیست که نسبتا خطرناکه، اگر در حین شستشو بدلیل فشار زیاد و یا حین سکس دچار خونریزی شدید، حتما مراقب باشید و کنترل کنید که خونریزی داخلی نباشه . خونریزی دهانه کون بدلیل جر خوردن خوب نیست ولی خطر زیادی نداره ولی اگر خونریزی داخلی باشه حتما باید داستان رو قطع کنید چون رسیدن هوا به خون ممکنه خطر جدی به همراه داشته باشه. ولی خوب بعضی از بکنها چون کیر کلفتی دارن و به دهانه فشار میارن، معمولا جر خوردن در دهانه کون پیش میاد و صرفا درد داره و میتونین به سکس ادامه بدید.

موفق باشد
     
  
مرد

 
تا الان یکبارم نشده قبل سکس بخوام اینطوری که میگن خودمو شستشو بدم ولی بعد سکس هست که ژل با اب راحت شسته میشه یا ابشونو خالی کنم یا مثلا وازلین زده باشه با صابون و اب ولرم تمیزش کنم.خیلی شنیدم میگن اونای که از هجده سال به بالا بار اولشونه میخوان کون بدن یا کیر خیلی کلفت باشه بهشون فشار میاد و باید قبلش تمیز کنن.نمیدونم دقیقشو ولی میگم شاید شاید ها کسای که میگن قبل سکس با کونو شست سنشون زیاده یا مریضی دارن. توی رکتوم جای که کیر میره توش همیشه تمیزه.روده هم جاییه که کیر نمیره تا اونجا اصلا نمیره توش.فقط اگه کیر یکی خیلی کلفت باشه بکنتش توی کون و بذاره بمونه که فشار زیاد بیاد بهمون شاید بعضی وقتا احتیاجه که توی رکتوم شسته بشه. @
خدایا گناهان منو تو ببخش
همه آدمها گناه کردند
خدایا گناه همه را ببخش
     
  
مرد

 
برید دسشویی ابو بزارید گرم بشه تا جایی که گرماش سوراخو یه مقدار بسوزونه دوباره ابو زیاد کنید با فشار بگیرید رو سوراخ باعث میشه سوراخ باز بشه وهر چی اون تو هست میاد بیرون برید حالشو ببرید این بهترین راهه
     
  
صفحه  صفحه 1 از 9:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

چطور کون رو برای برقراری رابطه پاک کنیم...؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA