انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 10 از 63:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  62  63  پسین »

انتخابات این دوره (اخبار و بحث در مورد انتخابات)


مرد

 
arashjon2010
از معدن های مس سرچشمه کرمانه،حتما میخوای عکس های بعدی هم(بازار،ترافیک و...)ایران نبود.
RONIN
خوب و جالب گفتی آبجی.
     
  
زن

 
بازداشت «شماری» در برنامه انتخاباتی روحانی در جماران




گزارش ها حاکی است که برنامه انتخاباتی حسن روحانی، يکی از نامزدهای انتخابات رياست جمهوری ايران، روز شنبه يازدهم خردادماه در حسينيه جماران در تهران با «دخالت نیروهای امنیتی به تشنج کشیده» شده و شماری نيز توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده اند.

وب سايت «کلمه»، نزديک به اصلاح طلبان، گزارش داده است که سعيد الله بداشتی، رییس ستاد جوانان حامی حسن روحانی دستگير شده است.

اين گزارش اضافه کرده است: « محمد پارسی، شيرين ميرکرمی، محسن رحمانی و چندين نفر ديگر جزو بازداشت شدگان هستند.»

«کلمه» همچنين گزارش داده است که «در انتهای مراسم موتور سواران يگان ويژه همراه با نيروی انتظامی و نيروهای اطلاعاتی لباس شخصی کوچه های اطراف اين مراسم را بستند.»

سايت خبری« الف»، متعلق به احمد توکلی نماينده مجلس ايران، نيز از «درگيری» در پايان سخنرانی حسن روحانی در حسينيه جماران خبر داده و نوشته است شماری در اين مراسم بازداشت شده اند.

در همين زمينه، خبرگزاری مهر گزارش داده است که در جريان سخنرانی حسن روحانی در حسينيه جماران شعارهايی در حمايت از ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض انتخابات رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸ و همچنين در حمايت از حسن روحانی سر داده شد.

طبق اين گزارش حاضران در اين مراسم « سرود يار دبستانی من» و «ای ايران» را با در دست داشتن پوسترهايی از حسن روحانی، ميرحسين موسوی و مهدی کروبی جمع خوانی کردند.

در همين حال، «کلمه» گزارش داده است: پيش از شروع سخنرانی «صد ها تن از حاضران» شعار هايی مانند «سران در حصر ما آزاد بايد گردند» و «زندانی سياسی آزاد بايد گردند» را سر دادند.

روحانی: سال ۹۲ مثل سال ۸۸ نخواهد شد

به گزارش مهر، حسن روحانی در سخنرانی خود در حسینیه جماران گفته است :«با حمايت شما تمام قفلهايی که در اين ۸ سال بر روی زندگی مردم بسته اند را باز خواهيم کرد. شما دانشجويان عزيز و جوانان قهرمان کسانی هستيد که برای نجات کشور، نجات اقتصاد و بهبود زندگی مردم با دلی مجروح به صحنه آمده ايد. لذا ما کشورمان را به عظمت و سربلندی مجدد بر خواهيم گرداند.»

حسن روحانی گفته است:«من يک کلمه مبهم می گويم امسال يعنی سال ۹۲ مثل سال ۸۸ نخواهد شد. شما را از صندوق رای دور نکنند و همه پای صندوقها حاضر شويم انشاالله پيروزی را صاحب خواهيم بود.»

به دنبال اعتراض به نتيجه انتخابات رياست جمهوری ايران در سال ۱۳۸۸، تهران و برخی از شهرهای ايران شاهد تظاهرات اعتراضی بود. در اين اعتراضات دهها نفر کشته شدند. مقام های انتظامی و قضايی ایران گفته بودند که هزاران نفر را در اين اعتراضات بازداشت کرده اند.

مهدی کروبی، ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد،‌ همسر آقای موسوی، از بهمن ماه سال ۱۳۸۹ تاکنون در حبس خانگی به سر می برند.

حسن روحانی در بخشی ديگری از اين سخنرانی گفته است:« هر گلی در اين ۸ سال به سر مردم زده ايد ديگر بس است ما با شور، هيجان و اميد به سمت ۲۴ خرداد حرکت می کنيم. زنده باد ايران، زنده باد اسلام، زنده باد تدبير و اميد.»

حسن روحانی در اين سخنرانی بارديگر از سياست های هسته ای طی هشت سال اخير انتقاد کرده است.
     
  
زن

 
رئیس‌پلیس ایران به رخدادهای برنامه انتخاباتی روحانی واکنش نشان داد




فرمانده نیروی انتظامی ایران، یک‌شنبه دوازدهم خرداد، در حاشیه جلسه هماهنگی یکی از قرارگاه‌های نیروی انتطامی، در مورد رخدادهای برنامه انتخاباتی حسن روحانی در جماران گفت «یکی از تعهدات کاندیداها این است که نباید دنباله‌روی فتنه باشند و در صورتی که ستادها نتوانند این موضوع را کنترل کنند، پلیس وارد عمل می‌شود».

فتنه واژه‌ای است که حکومت ایران و سازوکارهای مربوط به آن در مورد اعتراضات به انتخابات سال ۱۳۸۸ به کار می‌برند.

گفته‌های اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی ایران، واکنش به اخباری‌ست که در مورد «دخالت» پلیس و «بازداشت» شماری از شرکت‌کنندگان در مراسم جماران منتشر شده است.
گزارش‌ها از ایران حاکی‌ست که برنامه انتخاباتی حسن روحانی، يکی از نامزدهای انتخابات رياست جمهوری ايران، روز شنبه يازدهم خردادماه در حسينيه جماران در تهران با «دخالت نیروهای امنیتی به تشنج کشیده شد» و نیروی انتظامی «شماری را بازداشت کرد».

بنابر گزارش‌ها طی سخنرانی حسن روحانی در حسينيه جماران، شعارهايی در حمايت از ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض انتخابات رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸ و همچنين در حمايت از حسن روحانی سر داده شده است.

گروهی از شرکت‌کنندگان نیز عکس‌هایی از حسن روحانی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی همراه داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده پلیس ایران گفته است «در این مواقع ستادهای انتخاباتی باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند».

این مقام امنیتی تاکیده کرده است که اگر ستادهای انتخاباتی این کار را انجام ندهند «نیروی انتظامی با افرادی که رفتار ضدانقلابی داشته باشند، برابر قانون برخورد می‌کند».

خبرگزاری‌های ایران توضیح بیشتری از آقای احمدی مقدم منتشر نکرده‌اند.

ستاد حسن روحانی نیز پس از انتشار اخبار تشنج و بازداشت در مراسم این نامزد انتخاباتی با صدرو بیانیه‌‌ای «فراط و تفریط، خودسری و رفتارهای هنجارشکنانه و خیابانی» را محکوم کرد.

وب سايت کلمه، نزديک به مخالفان دولت، پیشتر خبر داده بود که «سعيد الله بداشتی، رئیس ستاد جوانان حامی حسن روحانی، محمد پارسی، شيرين ميرکرمی، محسن رحمانی و چندين نفر ديگر جزو بازداشت شدگان هستند.»

اسماعیل احمدی‌مقدم که در مورد برنامه‌های پلیس در مراسم درگذشت آیت‌الله خمینی سخن می‌گفت در مورد فعالیت‌های انتخاباتی طی این مراسم و در محل دفن آیت‌الله خمینی گفته است «پلیس از برگزاری کارناوال‌های انتخاباتی در حرم جلوگیری کرده و با افرادی که بخواهند دسته و گروه تشکیل دهند برخورد جدی می‌کند.».
     
  
زن

 
وزارت اطلاعات ایران: اعضای تیم خرابکاری انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شدند


وزارت اطلاعات ایران امروز یک شنبه ۱۲ خردادماه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که اعضای یک تیم را شناسایی کرده که "مامور اقدامات خرابکارانه" در روز انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران بودند.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: "ضمن شناسایی و بازداشت اعضای این تیم تروریستی، انبارهای تسلیحات آنها نیز کشف و ضبط گردید. همچنین اسامی، تصاویر و فیلم های گرفته شده از افسران اطلاعاتی بیگانه و سایر اسناد خیانت تیم تروریستی و خباثت کشورهای دخیل در این پرونده، مضبوط است که بنا به اقتضاء، مورد بهره‌برداری یا انتشار قرار خواهند گرفت."
مطالب مرتبط
وزارت اطلاعات ایران: دو تیم تروریستی واردات سلاح منهدم شدند
موضوعات مرتبط
مسائل امنیتی ایران
بنا بر این اطلاعیه، "متهم اصلی پرونده پس از مدتی جاسوسی، مأموریت می یابد گروهی عملیاتی برای انجام اقدامات تروریستی در کشور، آنهم در مقطع برگزاری انتخابات پیش رو و بویژه در روز رأی گیری، فراهم کند. در اجابت این دستور، گروهی ۱۲ نفره با هدف خرابکاری تشکیل می شود."
پیش از این نیز دادستانی تهران در ۲۹ اردیبهشت ماه خبر از اعدام دو متهم به جاسوسی داده بود و آن زمان اعلام کرد که یکی از این دو متهم به نام محمد حیدری "اطلاعات امنیتی و اسرار کشور" را به عوامل سازمان اطلاعات اسرائیل، موساد در خارج از ایران تحویل داده و در ازای آن پول دریافت کرده بود.
نفر دوم کوروش احمدی متهم بوده که "اطلاعات کشور " را در اختیار عوامل سیا (سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا) قرار می‌داده است.
ایران در گذشته هم افرادی را به عنوان "عوامل" آمریکا و اسرائیل به تلاش برای کسب اطلاعات و ایجاد اخلال در برنامه هسته ای ایران و همچنین ترور افرادی که با این برنامه همکاری می کنند متهم کرده است.
سال گذشته نیز ۱۳ نفر به اتهام جاسوسی برای دستگاههای اطلاعاتی اسرائیل محکوم شناخته شدند. به گفته دادگاه انقلاب این افراد را شبکه های ماهواره ای خارج از کشور به جاسوسی ترغیب کرده بودند.
در آذرماه سال ۱۳۸۷، علی اشتری به اتهام جاسوسی برای اسرائیل به اعدام محکوم شد.
دولت ایران در سال های اخیر بارها در مورد وجود "دام های امنیتی" به شهروندان ایرانی هشدار داده است.
     
  
زن

 
کمتر از ۱۴ روز دیگر در ایران انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران برگزار خواهد شد انتخاباتی که بسیار بحث بر انگیز و حاشیه ساز شده است و در طول عمر ۳۴ ساله جمهوری اسلامی هیچیک از انتخابات تا این حد سرنوشت ساز نبوده است و دلیل این همه حساسیت هم رابطه بسیار دگرگون جمهوری اسلامی با کشورهای جهان است که تماما بر این باورند که اهداف اتمی ایران صلح آمیز نیست و جمهوری اسلامی بدنبال ساخت بمب اتمی برای دفاع و تثبیت موقعیت خود در جهان است .
در ایران گروههای مختلف از اصلاح طلب گرفته تا میانه رو سعی کردند که این مسیر پر حادثه و مورد انتخاب آیت الله خامنه ای را با ورود هاشمی رفسنجانی مسدود نمایند و سعی کنند که با پیروزی در انتخابات سیاست گفتگو و چانه زنی را پیش رو قرار دهند تا از گردنه پر خطر فعلی بسلامت انقلاب خمینی را عبور دهند که با دفاع سرسختانه تندروها این دو گروه فعلا از انتخابات و اهدافشان کنار گذاشته شده اند و امیدی به پیروزی ندارند مگر یک حادثه و موج انتخاباتی مردم را بسوی ریختن رای بنفع حسن روحانی سوق دهد تا بتوانند با ساست کجدار مریض فیمابین دیوار حائل بوجود آمده بین خود و خامنه ای طرحی نو بیافکنند.
در طرف دیگر حزب بهار و یا همان استراتژی بهاری و طرفداران احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشائی قرار گرفته اند که بسیار ناباورانه امید حضور در انتخابات پیش رو را کماکان باور دارند و فکر میکنند خامنه ای با تغییر تفکر در عملکرد و سیاست خود رحیم مشائی را به گردانه انتخابات بازگرداند تا بتوانند حجم شرکت کنندگان در انتخابات را گسترش دهند ، این باوری بود که افراطیون در مورد هاشمی رفسنجانی هم داشتند و اجازه ثبت نام او را در انتخابات دادند ولی سریحا متوجه اشتباه خود گردیدند و متوجه شدند رای آوری هاشمی حتمی و قطعی است شاید تا مرز ۳۰ میلیون رای که این رای رای مخالفان آیت الله خامنه ای محسوب می شد ، لذا تصمیم به حذف او گرفتند و از خیر خلق حماسه سیاسی و شرکت دادن اصلاح طلبان و میانه روها در انتخابات گذشتند و به دستگاه تخریب ۲۰ ساله خود علیه آنان دست نزدند و ضرر زود رس را به سرطان آتی پس از انتخابات ترجیح دادند .
     
  
زن

 
از پشت پرده خبرهائی دال بر حقیقت امر می رسد که از روز نخست جناح تمامیت خواه در فکر حذف کم هزینه رحیم مشائی و احمدی نژاد بوده که فاکتورهای دفاع رهبری در انتخابات پر هزینه ۱۳۸۸ را از گرده خود تمیز نمایند و به همین دلیل اجازه ورود هاشمی را به گردونه انتخابات داده اند تا با رد صلاحیت هر دو طیف نرخ هزینه را کم نمایند و طرفداران احمدی نژاد و مشائی را با این بهانه که هاشمی هم رد صلاحیت شده کمتر عصبانیت آنان را تحریک نمایند و هزینه های اقدامات تلافی جویانه احتمالی اقدامات آنان را با استحکاک کمتر و با این تدبیر از میدان بدر نمایند و این یکی از سیاست های بسیار زیبائی بود که طیف راست بخوبی مدیریت و اجراء نمود .
ولی کماکان بازی از جانب تیم احمدی نژاد تمام نشده است و اطلاعاتی حاکی بر وجود اسرار مگو و مکتوب و نوارهای صوتی و حتی ویدئوهای ضبط شده مخفی از ملاقاتها و اعترافات بی پرده وابستگان به طیف تندرو بخصوص گفتگوهای فیمابین وحید حقانیان مدیر اجرائی بیت خامنه ای و همچنین ۲ تن از فرزندان خامنه ای با احمدی نژاد و دیگران در دستان طیف احمدی نژاد بعنوان برگ احتمالی برنده وجود دارد که بنده بنوبه خود بیش از دو دقیقه از این مکالمات فیمابین احمدی نژاد و وحید حقانیان را در زمان ۱۰ روز خانه نشینی احمدی نژاد شنیده ام و امید می رود که بتوانیم قبل از انتخابات با افشای چندین نوار ضبط شده و یا اسناد و ویدئوهای اینچنینی ماهیت پشت پرده حکومتمداری آیت الله خامنه ای را برای مردم ایران و جهانیان افشا نمائیم و باعث شویم تا مردم ایران همچون سال ۱۳۸۸ دوباره مرتکب اشتباهی بزرگ نشوند که با دست خود داروی طول عمر بر پیکر بی جان سردمداران جمهوری اسلامی تزریق نمایند.
در نهایت هدف اصلی بیت خامنه ای و تئوریسین های انتخاباتی سپاه که این انتخابات را مهندسی نموده اند در این زمان بحرانی چندین هدف را تواما دنبال می نمایند که بترتیب به آنان اشاره می کنیم.
۱- حذف کامل تابوی پرده نشینی هاشمی رفسنجانی بعنوان فرد دوم جمهوری اسلامی .
۲- حذف کاملا استراتژی و نابودی باقی مانده بدنه اصلاح طلبان درون و بیرون از کشور و باند مخفی شده پشت بیت آیت الله خمینی .
۳- برداشتن بار سنگین گناه و اشتباه استراتژیک خامنه ای و تیمش در دفاع از احمدی نژاد که هزینه های گذافی را تا بحال پرداخت کرده است هر چند که این اشتباه هم جهت حذف هاشمی رفسنجانی پرداخت شد .
۴- از بین بردن باقیمانده و اثرات رو به رشد بدنه تیم احمدی نژاد و فسادهائی که در ۴ ساله گذشته مرتکب شده اند و خراب نمودن کلیه زیربناهائی که جهت پیشبرد اهداف ولایت ستیزی راهشان بنا نموده بودند.
۵- تک طیف نمودن حکومت در ایران و هموار نمودن حذف انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی نمودن انتخابات در ید قدرت نخست وزیر.
۶- هدف نهائی پس از کسب تمامی این پوئن ها در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ به پیروزی رساندن سعید جلیلی بعنوان پیروز انتخابات و مطرح نمودن رای مردم بعنوان حماسه سیاسی و انتخاباتی و پیروزی باورهای ولایت فقیه و پشتیبانی مردم با رای دادن و حضور در رفراندوم اتمی انتخاباتی و رای آری مردم به اقدامات و اهداف هسته ای ولایت فقیه .
این تماما عینا اهداف پیش و پس پرده سناریو نویسان و مهندسین انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ می باشد
     
  
زن

 
به نظرم یه معرفی از این کاندیدها اگر کسی اطلاع داره بکنه تا بیشتر این افراد رو بشناسیم و گول تبلیغاتشون رو نخوریم
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
مرد

 
اخه چه سودی برای ماداره یکی دیگه عشق وحالشومیکنه دهن مابایدسرویس بشه منکه دیگه حالم داره بهم میخوره هرشبکه ای میزنی انتخابات.اخوند.روح الله.
پادشاه رم به کوروش گفت:
مابرای شرف می جنگیم وشمابرای ثروت.
کوروش گفت:هرکس برای نداشته هایش می جنگد
     
  
مرد

 
برگزاری شبه مناظره تنها یک کار کرد؛
تحقیر ملت



همه چیز را آرایش دکور و چینش صحنه به نمایش می‌گذاشت. مردم، نامزدهای ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور آینده و صدا وسیما.

بعد از محمود احمدی نژاد که برخی او را به مقام شامخ معجزه هزاره سوم رساندند؛ و بزرگی و فخری که معجزه هزاره سوم بر اینان فروخت، گویا برادر ضرغامی به این نتیجه رسیده است که باید گربه را دم حجله کشت!

از این رو یا کارشناسان را رک و راست گفته است طرحی در ریزند که موقعیتی کمیک فراهم آورد تا معجزه‌ای دیگر رخ ننماید، یا به عمد عده‌ای را از کوچه و خیابان گرد آورده است تا در لباس کارشناس با ساقی به هم تازند و بنیاد رئیس جمهور یازدهم را از همین ابتدا براندازند.

جناب ضرغامی باید توجیه شوند که چه مقامی را اشغال کرده‌اند و جایگاه ایشان چیست؟ ایشان حق ندارد که با یک شهروند معمولی هم بدون اطلاع قبلی! این کار را بکند، چه رسد به رئیس جمهور آینده. اما ما را چه به توجیه جناب ضرغامی که ایشان مدت‌هاست به راه خویش می رود.



سبب نمایشی که صدا و سیما با این چینش به صحنه آورد و علت ترتیب این مناظره که بیش‌تر به مسابقه شبیه بود، به نظر می رسد 'تقدس‌زدایی' از رئیس جمهور آینده باشد. حال عمد و غیر عمدش را نمی‌دانم!

رئیس جمهوری را که صدا وسیما در این سطح می‌تواند به چالش بکشد و به بازی بگیرد، چقدر می‌توان جدی گرفت؟! رئیس جمهوری را که بتوان بر او این همه 'حد' گذاشت، دیگر معنی گلیم و پا و مفاهیم از این دست را به خوبی می‌فهمد.

مردم در قسمت اول این نمایش گیج کننده و عبوس هیچ سر در نیاوردند، چه کسی چه برنامه ای برای مشکلات اقتصادی دارد و چه کسی از اقتصاد، به چه مایه فهم می‌کند و در قسمت دوم، این قهقهه بود که به هوا می رفت.

در قسمت اول رئیس جمهور آینده که میان هشت کاندیدا نهان بود، اراده‌ای نداشت و باید گردن می‌نهاد به اراده صداوسیما، دستپاچه و بریده بریده و کلی از برنامه‌های اقتصادی‌اش می‌گفت و برنامه اقتصادی دیگری را به نقد می‌کشید. در قسمت دوم حتی از این هم بسی کمتر اختیار داشت، چرا که باید تنها به آره یا نه ای اکتفا می‌کرد.

با ورود رئیس جمهور یازدهم به بازی صدا و سیما همه چیزی به غایت کمال می رسید و آقای رئیس جمهور در دامی گرفتار می‌آمد که از سویی تراژیک بود و از سوی دیگر کمیک.

تصاویر اوج این تست روان-اقتصاد سنجی بود. اگر به جای آن مجسمه‌ای که کنار مجری نشسته بود یک روانکاو فرویدی هم می‌آورند که بعد از هر پاسخ روان کاندیداها را می‌سنجید دیگر نور علی نور بود!

هر هشت نامزد ریاست جمهوری هم گویا دست صدا و سیما را خوانده و راز ترتیب این بازی را بو کشیده بودند، چرا که هر هشت تن به نحوی که فراخور حال و موقعیتشان بود اعتراضی نشان دادند، یکی به داد و یکی به پوزخند و دیگری به غلط خواندن پرسش ها...

رئیس جمهور آینده را در موقعیتی قرار دادن که بتوان بر آن خندید، جز معنی کشتن گربه دم حجله و 'تقدس‌زدایی' چه معنایی می تواند داشته باشد؟!

صدا و سیما با برگزاری شبه مناظره خود تنها یک کار کرد؛ تحقیر ملت. حال باید دید رئیس جمهور آینده در برابر تحقیر ملت چه واکنشی خواهد داشت؟

کاش در این نمایش به جای مرتضی حیدری، مرحوم نوذری حضور می‌داشت؛ شاید عادل فردوسی پور هم گزینه خوبی بود!

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
آقای غرضی بجای رئیس جمهور باید معلم تاریخ میشد
صحبت های تاریخی خوبی کرد از هخامنشیان شروع کرد تا رسید به تاریخ معاصر
واقعا که...!!!!!
     
  
صفحه  صفحه 10 از 63:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  62  63  پسین » 
سیاست

انتخابات این دوره (اخبار و بحث در مورد انتخابات)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA