انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 28 از 192:  « پیشین  1  ...  27  28  29  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
شغل دوم فوتبالیست‌های ایرانی!


فوتبالیست‌ها معمولاً حداکثر تا ۳۵ سالگی می‌توانند به عنوان بازیکن بدرخشند در حالی که مثلاً یک بازیگر، پزشک، وکیل و یک مهندس بهره‌وری مالی اصلی شان تازه از این سن آغاز خواهد شد. این همان پاشنه آشیل این حرفه است؛ همان نکته‌ای که موجب شده فوتبالیست‌ها همیشه با تکیه بر درآمد هنگفت دوران فوتبالشان در پی یک کسب و کار دیگر هم باشند



فوتبالیست‌ها عموماً از درآمد مناسبی برخوردار هستند. حداقل ۴۵۰ بازیکن در لیگ برتر فوتبال ایران مشغول هستند که قراردادهای سالانه بین ۶۰ میلیون تا ۵/۱ میلیارد تومان را منعقد کرده‌اند

خیلی‌ها می‌گویند با این رقم‌هایی که بازیکنان فوتبال در چند سال اخیر گرفته‌اند آینده خود و چند نسل بعدشان را تامین کرده‌اند و اگر از همین امروز در خانه بنشینند و کاری نکنند دیگر نگران مسائل مالی نخواهند بود اما اگر با خود بازیکنان صحبت کنید، می‌گویند که این پول کفاف همه عمرشان را نمی‌دهد و نمی‌توان تنها به درآمد فوتبال دل خوش کرد.

جالب است بدانید که یک بازیکن ۲۰ ساله تیم راه‌آهن تهران که سال گذشته به پرسپولیس پیوسته ۱۲۰ میلیون تومان قرارداد سالانه بسته است.

این جدا از حقوق ماهیانه حدود یک میلیون تومانی است. در همین تیم مبلغ قرارداد کریم انصاری فر ۵/۱ میلیارد تومان برآورد شده است. بازیکنان معمولی تیم‌های شهرستانی پول‌هایی بین ۲۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان - در مورد تیم‌های متمولی مثل سپاهان و تراکتورسازی - در سال دریافتی دارند. خوبی این شغل این است که جوانان مستعد بلافاصله از بهره‌وری خوبی به لحاظ مالی برخوردار می‌شوند که برای جوانان مشابه با مدرک دیپلم به یک آرزو شبیه است.

آنها حتی اگر با تیم‌های لیگ یک و دو شروع کنند می‌توانند به درآمد سالی ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان دلخوش باشند که با پیوستن به تیم‌های لیگ برتر این رقم به سادگی به ۱۰۰ میلیون تومان در سال می‌رسد اما از آن سو مشکل دیگر محدود بودن سن بهره‌وری این بازیکنان است.

فوتبالیست‌ها معمولاً حداکثر تا ۳۵ سالگی می‌توانند به عنوان بازیکن بدرخشند در حالی که مثلاً یک بازیگر، پزشک، وکیل و یک مهندس بهره‌وری مالی اصلی شان تازه از این سن آغاز خواهد شد. این همان پاشنه آشیل این حرفه است؛ همان نکته‌ای که موجب شده فوتبالیست‌ها همیشه با تکیه بر درآمد هنگفت دوران فوتبالشان در پی یک کسب و کار دیگر هم باشند. شاید این یکی از دلایلی باشد که بازیکنان فوتبال ترجیح می‌دهند بخشی از درآمدشان را در حوزه‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنند تا با سود آن، موجودی حساب بانکی‌شان به مراتب بیشتر از قبل شود.

از سال‌ها پیش فوتبالیست‌ها وارد دنیای بیزینس شده‌اند که شاید موفق‌ترین‌شان علی دایی باشد، ورزشکاری که درآمد خود از فوتبال را در تولیدی پوشاکش هزینه کرد و آنقدر در کارش خوب بوده که وی را نماد یک بیزینس موفق می‌دانند.

علی دایی را همه پولدارترین چهره ورزشی کشور می­ دانند که نشان می­ دهد او مثل تحصیل و ورزش در تجارت هم انسان موفقی بوده که به همین دلیل جایگاه ممتازی از لحاظ اقتصادی دارد. مشارکت در ساخت یک شهرک توریستی در اطراف چالوس، مالکیت چندین فروشگاه و گالری کفش و لباس در مراکز خرید یوسف آباد، منیریه، میدان محسنی و میلاد نور و همچنین اداره موسسه تولیدی پوشاک ورزشی دایی، مشغله هایی است که بعد از فوتبال ذهن دایی را به خود مشغول کرده است تا علی دایی نشان دهد که در زمینه پول در آوردن هم به فکر رکورد شکنی است.

دایی یک بار اعلام کرد در دوران دانشجویی دستفروشی می‌کرد و با کارگری به اینجا رسیده است ولی دوستان نزدیک دایی که سال‌ها است با وی ارتباط نزدیکی دارند می‌گویند وی هیچگاه دستفروشی نکرده چون وضع مالی خانواده‌اش بد نبوده است. در ضمن علی دایی در یک سال گذشته شرکت بیمه‌ای را بانام «نورا تدبیر ایرانیان» تاسیس کرد که صاحب این شرکت بیمه نورا دختر خردسال علی دایی است.

به جز وی خیلی از فوتبالیست‌های جدید و قدیم دیگر نیز شانس شان را در بیرون زمین فوتبال امتحان کرده‌اند. گزارش زیر نگاهی است به فعالیت اقتصادی یا به عبارت بهتر شغل دوم فوتبالیست ها:

*****
امیر قلعه‌نویی

ژنرال استقلالی‌ها آنقدر درگیر مربیگری در لیگ برتر است که وقت سر خاراندن ندارد با این همه گفته می‌شود وی بعد از تجربه رستوران‌داری در اکباتان درآمد قابل قبولش از مربیگری را در یک مبل فروشی در خیابان ولی عصر سرمایه‌گذاری کرد.قلعه‌نویی جزو فوتبالی‌هایی است که ساخت و ساز را نیز حوزه خوبی برای کارش می‌داند و دوستان او ناظر پروژه هایش هستند. خبر دیگری که در مورد بیزینس امیرخان آبی‌ها وجود دارد استخر و سونای ژنرال است.

*****
علی کریمی

علی کریمی شماره هشت تاریخی فوتبال ایران سال‌ها پیش از آن‌که ردای جادوگری بر تن کند در کرج مسافرکشی می‌کرد. وی یک پیکان گوجه‌ای داشت؛ دورانی که به عنوان یک پدیده در فتح تهران بازی می‌کرد. او وقتی به پرسپولیس هم پیوست قبل و بعد از تمرین با خودرویش کار می‌کرد تا خرج خود را دربیاورد. نقل است زمانی که وی به دفتر یکی از روزنامه‌های ورزشی رفته بود، برای آن‌که نشان دهد وضع مالی بسیار بدی دارد همه دارایی‌اش را رو کرد که یک اسکناس هزار تومانی بود.

اوضاع جادوگر البته از سال‌ها پیش تغییر کرده است. او سال‌ها در دبی در تیم الاهلی بازی کرد و درآمدی میلیاردی کسب کرد. سپس به بایرن مونیخ رفت و دو سال هم آنجا پول پارو کرد و بعد نیز در قطر بازی کرد. این بنیه قوی مالی دست وی را برای انواع بیزینس باز گذاشته است. تجارت اصلی وی ساخت و ساز است که اگر خودش وقت سر زدن به پروژه هایش را پیدا نکند قطعاً فرشید کریمی هوای برادرش را خواهد داشت.

در مقطعی این شایعه به وجود آمده بود که کریمی قصد دارد قید فوتبال بازی کردن را بزند و به تجارتش بپردازد؛ شایعه‌ای که هیچ وقت تبدیل به واقعیت نشد. کریمی زمانی با حامد کاویانپور در ساخت و ساز شراکت می‌کرد اما اتفاقاتی که در این قضیه افتاد راه دو دوست قدیمی را از هم جدا کرد.

کریمی جدا از ساخت و ساز در کار لوازم ورزشی نیز دستی بر آتش دارد و از سال‌ها پیش به همراه خداداد عزیزی یکی از سهامداران پوشاک ورزشی مجید - که متعلق به دکتر مجید ساعدی فر پزشک سابق تیم ملی است - محسوب می‌شود.

*****
خداداد عزیزی؛ تجارت جهانی!

چهره جنجالی و حاشیه­ ساز فوتبال ایران که در یکی دو سال اخیر از متن فوتبال رانده شده است, در تجارت آن هم تجارت جهانی امتحان خوبی را پس داده است و در حالی که در فوتبال فرصت سوزی­ هایی داشته, نشان داده است که تاجر موفقی است. خداداد صاحب یک شرکت تولید قطعات یدکی اتومبیل در سنگاپور است و در دبی هم سرمایه گذاری های خوبی انجام داده است.

*****
کریم باقری

کریم باقری، هافبک صاحب نام سال هالی نه چندان دور پرسپولیس، که زمانی فوتبالش هم مثل فرش شهرش زبانزد عام و خاص بود در کنار شوت زدن و دویدن و پاس دادن در زمین چمن در امر صادرات فرش و ارز آوری برای کشور تجربه و تبحر بالایی دارد. کریم خان همراه پدر همسرش یکی از تجار معروف فرش ایران و به خصوص تبریز در دنیاست! در کنار ساخت و ساز، بخش دیگری از درآمدش را به دلیل علاقه­ مندی دوران کودکی صرف خرید کامیون و تریلی کرده تا در حوزه ترانزیت هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. از چندی پیش هم آقا کریم وارد دنیای رستوران‌داری شده و گفته می‌شود یکی از رستوران‌های جدیدالتاسیس روبه‌روی پارک ملت که نام معروفی دارد متعلق به کاپیتان سابق پرسپولیس است که نزدیکانش آنجا را اداره می‌کنند.

*****
مجتبی جباری

هافبک کلیدی، جنجالی و اکثراً مصدوم استقلالی‌ها از سال‌ها پیش به لطف علی انصاری صاحب مغازه‌ای در بازار تلفن همراه ایران شده است. هنوز معلوم نیست که این مغازه کادوی استقلالی‌ها به وی بوده یا این‌که خود مجتبی به واسطه هوش بالایش تصمیم به سرمایه‌گذاری در خرید و فروش گوشی کرده است.

*****
مهدی مهدوی‌کیا

مهدوی‌کیا اما یکی از بازیکنانی است که در آلمان نیز خانه‌ای برای خود دارد و کلاً به داشتن ملک علاقه زیادی نشان داده است. گفته می‌شود وی در تهران نیز چندین خانه دارد و پول‌هایش را نیز در کار واردات و صادرات تزریق کرده است.

مهدی پیش از تبدیل شدن به یک فوتبالیست معروف در مزرعه پدرش در روستای چشمه اراک کار می‌کرد. دوستان نزدیک کیا می‌گویند وی حتی زمانی که در آلمان بازی می‌کرد، در زمان تعطیلات به مزرعه پدرش سر می‌زد تا به وی کمک کند.

*****
غلام پیروانی

شاغلام برخلاف چهره و خلق و خوی سنتی‌اش، یکی از پولدارترین ورزشی‌های ایرانی به شمار می‌رود. ارث بجا مانده از خانواده پدری برای برادران پیروانی خوش یمن بود و در این بین فقط شاغلام بود که علاوه بر حضوری فعال در کار خرید و فروش زمین، شغل پدر را ادامه داد و گاوداری مدرنی که یادگار پدرش بود را حفظ کرد و سرپا نگه داشت. البته به دلیل مشغله شدید کاری، مدیریت این گاوداری را به عهده یکی از نزدیکانش گذاشته و خود فقط گاه‌گداری به آنجا سر می‌زند تا خیالش از بابت تنها یادگار پدرش، راحت باشد.

*****
علیرضا منصوریان

جدا از رستورانی که در خیابان گلبرگ دارد زمانی علاوه بر حضور فعال در بازار بورس، یک مغازه بزرگ تلفن همراه و لوازم رایانه‌ای داشت که بازیکنان استقلال جزو مشتریان پر و پا قرص مغازه‌اش بودند و عده زیادی از هواداران استقلال هم فقط به عشق خود علی منصور، خریدهای‌شان را از مغازه وی انجام می‌دادند.

*****
جواد نکونام

هافبک ایرانی اوساسونای اسپانیا نیز یکی از بازیکنانی است که پول‌هایش را در کارهای تجاری هزینه کرده است تا پس از دوران فوتبالش بتواند با خیالی آسوده روزگار را سپری کند. جواد نکونام به اتفاق چند نفر از دوستانش یک شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی تاسیس کرده بود اما تنها به آن اکتفا نکرده و طبق شنیده‌ها در شمال کشور یکی از کسانی است که مشغول شهرک‌سازی است. او در واردات عطرهای خارجی نیز یکی از فعال­ترین­ ها به حساب می ­آید. البته این را نیز باید در نظر گرفت که کاپیتان محبوب تیم ملی کشورمان هرازگاهی با حضور در موسسه خیریه محک و بهنام دهشپور از بیماران عیادت می‌کند و کمک‌هایی را هم در حد توان انجام می‌دهد.


*****
فرهاد مجیدی

کاپیتان محبوب آبی‌ها سرمایه گذاری‌های زیادی انجام داده که می‌توان به‌طور نمونه به مشارکت در شهرک‌سازی در دبی و همچنین شمال کشور اشاره کرد.

*****
یحیی گل محمدی

رستوران‌داری و کافی شاپ یکی از محبوب‌ترین شغل‌های جنبی فوتبالیست‌ها است و خیلی از آن‌ها حضور فعالی در این حوزه دارند. یحیی گل محمدی قهوه خانه سنتی دارد - گفته می‌شود آرایشگاهی مجهز به نام هنر پرشیا هم متعلق به سرمربی سابق سرخپوشان است. ضمن اینکه آقا یحیی در امور خیریه نیز پیشقدم است و آن طور که شنیده ایم هزینه یک موسسه خیریه را تامین می کند.

اقتصاد ایران آنلاین
فردا

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
طعنه عجيب حاتمي به کاپيتان استقلال

مهاجم سابق استقلال گفت: «زماني يک نفر در باشگاه استقلال گفته بود ما با پول دادن به چهار، پنج بازيکن بزرگ تيم، اوضاع را مديريت کرديم تا سر و صدا به پا نشود.»



روزنامه نود_ فرزاد حاتمي در خصوص پيوستنش به تيم فولاد خوزستان گفت: «به چند دليل فولاد را انتخاب کردم. اول اينکه نظر فرکي روي من مثبت بود و دوم اينکه مردم اهواز و مسئولان باشگاه فولاد، فوتبال را مي‌فهمند. اميدوارم هواداران فولاد از من حمايت کنند تا يک سال خوب را در اين تيم سپري کنم.»

مهاجم فولاد خوزستان در ادامه درباره اينکه در فولاد جانشين آرش افشين شده است، گفت: «آرش بازيکن توانمندي است. دوست داشتم او هم در فولاد مي‌ماند تا يک خط حمله خوبي را تشکيل بدهيم.»

حاتمي در خصوص دلايل جدايي‌اش از استقلال هم گفت: «جدايي من و بازيکناني مثل مجتبي جباري فني نبود و به خاطر اختلافات ديگر بوده است. من در 20 بازي موفق شدم 10 گل براي استقلال بزنم. من به خواست يک نفر در استقلال نماندم. من زير بار دين هيچ‌کس نمي‌روم. هر پيش آيد خوش آيد.»

حاتمي همچنين با اشاره به ميزان طلبکاري‌اش از باشگاه استقلال، گفت: «من فقط 20 درصد قراردادم را از استقلال گرفتم. زماني يک نفر در باشگاه استقلال گفته بود ما با پول دادن به چهار، پنج بازيکن بزرگ تيم، اوضاع را مديريت کرديم تا سر و صدا به پا نشود. اين مديريت بي معرفتي، تبعيض و بي عدالتي است.»

مهاجم فصل گذشته استقلال بدون آنکه از بازيکن آبي پوشي نام ببرد، تاکيد کرد: «محرم نويدکيا مي‌تواند براي تمام کاپيتان‌هاي فوتبال ايران يک الگو باشد. همه بايد از او ياد بگيرند. نويدکيا حتي اگر جوانترين بازيکن تيم پولش را نمي‌گرفت، به مسئولان باشگاه مي‌گفت پول مرا هم ندهيد. متاسفانه بعضي از بازيکنان استقلال خودشان 90 درصد پول مي‌گرفتند و کاري به سايرين نداشتند.»

فردا

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
ورزشگاه آزادی در بین 10 ورزشگاه برتر جهان


یک سایت انگلیسی با معرفی 10 ورزشگاه برتر جهان، ورزشگاه "آزادی" را نیز در بین 10 ورزشگاه برتر گنجانده است




فوتبال ایران- ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی در کنار ورزشگاه‌های بزرگ دنیا نظیر سانتیاگو برنابئو، ومبلی، نوکمپ و آلیانس آره‌نا به عنوان یکی از 10 ورزشگاه برتر فوتبال جهان، انتخاب شد.

به نقل از سایت انگلیسی what culture، ورزشگاه "ومبلی" لندن به عنوان بهترین ورزشگاه فوتبال جهان انتخاب شده است و ورزشگاه "آزادی" در بین 10 ورزشگاه برتر جهان، در رده دهم قرار گرفته است.


*****

** فهرست 10 ورزشگاه برتر فوتبال جهان به این شرح است:

1- ومبلی (انگلیس)




2- آلیانس آره‌نا (آلمان)




3- اولدترافورد (انگلیس)




4- نوکمپ (اسپانیا)




5- آستکا (مکزیک)




6- ساکر سیتی (آفریقای جنوبی)





7- سانتیاگو برنابئو (اسپانیا)




8- آنفیلد (انگلیس)




9- سن سیرو (ایتالیا)




10- آزادی (ایران)




*****

در توضیح ورزشگاه "آزادی" آمده است:

ورزشگاه آزادی که در سال 1971 افتتاح شد ، ورزشگاهی است که بازی‌های خانگی تیم ملی ایران و بازی‌های استقلال و پرسپولیس در آن برگزار می‌شود.

این ورزشگاه با گنجایش بیش از 80 هزار نفر علاوه بر زمین چمن، چندین مجموعه ورزشی دیگر نیز در کنار خود دارد.

در کنار این ورزشگاه یک دریاچه ، سالن شنا و زمین‌های تمرین فوتبال قرار دارد.

مجموعه ورزشی "آزادی" واقعا بی‌نظیر است که در قلب آن زمین فوتبال قرار دارد که به خوبی قدرت مالی ایران و شور و اشتیاق در عرصه بین‌المللی را نشان می‌دهد . (نشان می داد )

این ورزشگاه به عنوان تنها ورزشگاه آسیایی در بین 10 ورزشگاه برتر فوتبال جهان قرار دارد.

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
nisha2552: اگه این آمار سال ۵۲ اعلام میشد درست بود چون زمانی که این ورزشگاه رو برای بازیهای آسیایی ساختند یکی از بهترین ورزشگاه های جهان بود.
چیزی که توجه اونها رو جلب کرده معماری و طراحیه، و البته استقبال تماشاگران، هنوز F-14 تامکت یک شاهکار صنایع هوایی محسوب میشه، با اینکه بعد از ۳۰ سال بازنشسته شده . . .

از نظر کارشناسان اونها، این ده ورزشگاه می تونن الگوهای خوبی برای ساخت ورزشگاه های جدید باشن، اصلا دلیل این انتخاب ها و گزینش ها هم همینه





http://whatculture.com/sport/10-best-football-stadiums-in-the-world.php

Best Football Stadiums In The World

10. The Azadi Stadium

Inaugurated in 1971, the Azadi Stadium is home to the Iran national football team as well as Esteghlal and Persepolis. With a capacity of over 80,000 and part of a much larger sporting complex, this stadium is surrounded by a river, swimming facilities, and football training pitches.

The whole site is highly impressive, and with the stadium at its centre, it is a striking example of Iran's financial power and desire to compete in the world of sport. I feel it is worthy of a place in the top 10 as a sign of the Middle-East's ever rising presence in the world of football








ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  ویرایش شده توسط: LorenzoLotto   
مرد

 
استقبال شدید از اظهارات دایی :
کریمی : حالا منتظر بازی لیگ هستم!



جادوگر




افکارنیوز ؛ کریمی پس از شنیدن صحبتهای دایی در گفتگو با یکی از نزدیکانش لبخندی زده و گفته: همین را می خواستم. دایی حرفی را زد که من دنبالش بودم. بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستم. حالا با خیال راحت جلوی پرسپولیس بازی می کنم!

اظهارات علی دایی درباره علی کریمی در برنامه هفته گذشته ورزش و مردم با استقبال شدید علی کریمی روبرو شده است. دایی در این برنامه اعلام کرد که کریمی قبل از حضور و بازگشت او به ایران از پرسپولیس خداحافظی کرده اما شاید اگر کریمی از پرسپولیس هم خداحافظی نکرده بود، او باز هم کریمی را نمی خواست!

همین صحبت دایی سبب شد تا کریمی برای بازی مقابل پرسپولیس به قطعیت برسد. کریمی تا پیش از این صحبتها برای بازی با پیراهن تراکتور برابر پرسپولیس در هفته اول لیگ تردید داشت اما صحبتهای دایی سبب شد تا او برای این بازی به قطعیت رسیده و تصمیم قطعی خود را بگیرد تا در این بازی حتما به میدان برود. کریمی پس از شنیدن صحبتهای دایی در گفتگو با یکی از نزدیکانش لبخندی زده و گفته: همین را می خواستم. دایی حرفی را زد که من دنبالش بودم. بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستم. حالا با خیال راحت جلوی پرسپولیس بازی می کنم!

همین را می خواستم. دایی حرفی را زد که من دنبالش بودم. بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستم. حالا با خیال راحت جلوی پرسپولیس بازی می کنم!


ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
از توپ جدید لیگ برتر فوتبال رونمایی شد

یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲

از توپ جدید لیگ برتر در نشست خبری سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال رونمایی شد

ایسنا _ امروز (یکشنبه) خبرنگاران در سالن کنفرانس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال جمع شدند تا شاهد رونمایی توپ جدید سازمان لیگ باشند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ از عقد قرارداد سه ساله این سازمان با شرکت آلشپورت خبر داد و گفت:‌ توپ‌های جدید نسبت به نمونه پارسال استحکام بیشتری دارد.

در ادامه وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه شرکت آلشپرت در توضیح شرایط توپ جدید گفت: این توپ با طراحی و رنگ‌بندی اختصاصی سازمان لیگ طراحی شده و ما سعی کردیم با استفاده از رنگ نارنجی، رنگ‌بندی شاد و مهیجی برای توپ طراحی کنیم که جلوه بهتری در بازی‌ها داشته باشد. این توپ تمام استانداردهای فیفا را دارد و می‌تواند با برندهای بزرگ دنیا رقابت کند.

وی ادامه داد: قرارداد سه ساله‌ای با سازمان لیگ بسته‌ایم و این توپ‌ها در این سه سال در فوتبال ایران استفاده می‌شود. طبعا مشکلاتی که سال قبل برای توپ‌های ما وجود داشت و به مشکلات زمین و شرایط استفاده از توپ‌ها بازمی‌گشت امسال وجود نخواهد داشت. در طراحی توپ جدید ما مشکلات را برطرف کرده‌ایم و امیدواریم که رضایت بازیکنان و مربیان فوتبال ایران را فراهم کنیم.

جعفری ادامه داد: استفاده بهینه از این توپ‌ها می‌طلبد که باشگاه‌ها شرایط استفاده از آن را رعایت کنند. به عنوان مثال اندازه باد این توپ باید 6.2 باشد. اگر بیش از این باشد، سختی توپ به بازیکنان آسیب می‌زند و اگر کمتر باشد، سرعت توپ کاهش پیدا می‌کند.




توپ جدید لیگ برتر

وی در ادامه گفت: 7 طرح مختلف را به سازمان لیگ ارائه کردیم که در نهایت با نظر این سازمان، طرح موجود انتخاب شد. این همان طرحی است که در لیگ 2 فرانسه هم استفاده می‌شود با این تفاوت که در فرانسه به جای رنگ نارنجی از سبز فسفری استفاده شده است. این رنگ را منحصرا برای سازمان لیگ ارائه کردیم تا از سوء استفاده‌ی افراد سودجو جلوگیری کنیم.

جعفری همچنین گفت: سال گذشته توپ‌های لیگ برتر زیاد پاره می‌شد که به دلیل نوع طراحی آن توپ و شرایط بد زمین‌های ایران بود. توپ‌های امسال آن مشکل را ندارد ولی در آینده‌ای نه چندان دور خواهید دید که در همه جای دنیا از نسل جدید توپ‌ها – که پارسال در ایران استفاده شده بود – استفاده می‌شود . فیفا قصد داشت که طول و عرض دروازه‌ها را بیشتر کند اما وقتی با استفاده از توپ "جابولانی" گل‌های ناگهانی به ثمر می‌رسید و دروازه‌بان‌ها نسبت به آن اعتراض کردند، از تصمیم خود منصرف شد و گفت که هدفش این بوده که گل‌های بازی‌ها بیشتر شود.

مدیر بخش خاورمیانه شرکت آلشپورت همچنین گفت: پارسال دیده می شد که برخی تیم‌ها توپ‌هایی را خارج از شرکت ما و سازمان لیگ تهیه می‌کردند که متاسفانه با این کارشان کپی‌رایت را رعایت نمی‌کردند. آن‌ها شکایت می‌کردند که توپ‌ها سنگین است و وقتی ما بررسی می‌کردیم متوجه می‌شدیم که آن توپ‌ها به هیچ وجه اصل نیستند.

وی همچنین گفت: توپ‌های ما مورد تایید فیفا قرار گرفته که این یعنی فیفا تمام شرایط آب و هوایی کشورهای دنیا را در چهار فصل مورد بررسی قرار داده و سپس آن را تایید کرده است ضمن اینکه راهکاری را در نظر داریم که در اثر نوسان ارز، سازمان لیگ ضرر نکند.

در پایان نیز بهمنی عنوان کرد که شرکت آلشپورت متعهد شده 1500 توپ رایگان به لیگ برتر و 1000 توپ رایگان به لیگ یک به صورت سالانه ارائه دهد و باقی توپ‌ها نیز با تخفیف ویژه عرضه شود.

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
تهدید نکونام برای حذف شدن از تیم ملی


روزنو _ ماجرای انصراف جواد نکونام از قرارداد با باشگاه الشارجه امارات حکایتی عجیب و خواندنی دارد.

جدا از دستور وزیر ورزش و جوانان به مدیرعامل استقلال مبنی بر حفظ نکونام، در تغییر مسیر جواد یک پیغام خصوصی هم دخیل بوده است.

ظاهرا وقتی علی کفاشیان در دفاع از نکونام اعلام کرد پولی که اماراتی ها به نکو می دهند 5 برابر بالاترین پیشنهاد داخلی اوست، یکی از مدیران رده بالای نظام در تماس با مسئولان فدراسیون فوتبال از آنها خواست به جواد نکونام بگویند اگر به لیگ جعلی (خلیج ع ر ب ی) امارات برود، باید قید جام جهانی را بزند.

یک منبع آگاه از راهروهای فدراسیون فوتبال از مکالمه تلفنی یکی از مدیران عالی رتبه با رئیس فدراسیون فوتبال خبر می‌دهد که از پشت گوشی تلفن به کفاشیان برای نکونام این گونه پیغام داد: «پول خوب میدن، عیبی نداره، بره شارجه ولی بعدش هم لطف کنه کاپیتان تیم ملی امارات بشه چون ما با بازیکنی که در لیگ جعلی امارات بازی کنه، نمی ریم جام جهانی چه برسه به این که بازوبند کاپیتانی تیم ملی رو هم بهش بدیم!»

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
وقتی الهی قمشه‌ای از اردوی تیم ملی قهر کرد!


«آقای الهی قمشه‌ای را آوردند برای روحیه دادن به تیم و کار روانی روی بازیکنان اما بازیکنان تیم ملی آن‌قدر او را مسخره کردند که آقای قمشه‌ای قهر کرد و رفت.»

به گزارش ایسنا به نقل از قانون‌آنلاین، تیمی که برای حضور درجام جهانی98 به فرانسه رفت، حاشیه‌های زیادی داشت. چه قبل از جام و چه در حین جام اتفاقات زیادی افتاد و برای مربیان وقت تیم ملی خیلی سخت بود که بازیکنانی مثل خداداد، دایی و ... را کنترل کنند.

هر چند وقت یک‌بار اسرار پشت پرده اتفاقات آن زمان فاش می‌شود و اکنون که تیم 98 با آن شرایط در بازی نمادین پریشب حاضر شد و بار دیگر ستاره‌های آن زمان در رسانه‌ها مطرح شدند، فرصت خوبی است تا یکی از حاشیه‌های آن زمان را برای اولین بار افشا کنیم.

فرشاد فلاحت‌زاده، یکی از ملی‌پوشان آن زمان می‌گوید: «تیم حاشیه‌های زیادی داشت و نمی‌شد ما بازیکنان را جمع کرد. مثلا یک بار وقتی در اردوی ایتالیا بودیم آقای الهی قمشه‌ای را آوردند برای روحیه دادن به تیم و کار روانی روی بازیکنان. اما بازیکنان تیم ملی آن‌قدر او را مسخره کردند که آقای قمشه‌ای قهر کرد و رفت. حتی کریم باقری و خداداد عزیزی و استاداسدی پوست تخمه پرت می‌کردند روی سر ایشان.»
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
مصاحبه جنجالی و سوزناک ابراهیم تهامی/عادل دیدی راست گفتم؟



ابراهیم تهامی می گوید خیلی نامردن که او را برای بازی نسل 98 و 2014 دعوت نکردند

دنیای عجیبی است کسی که تمام بازی های مقدماتی جام جهانی 98 را بازی کرد و خیلی هم موثر بود نه تنها در جام جهانی نبود بلکه حالا پس از 14 سال در بازی دوستانه با تیم 2014 هم یادی از او نبود. و حتی روی کاغذ هم اسمش را نیاوردند در همین زمینه با ابراهیم تهامی بازیکن غریبه نسل 98 تماس گرفتیم تا با خودش حرف بزنیم.
این مصاحبه جنجالی و جذاب و البته سوزناک را با ابراهیم تهامی بخوانید.
*اوضاع و احوال؟
الان با تیم استقلال اهواز در کنار آقای مهابادی در اردوی بروجرد هستیم.
*آیا می توانید در لیگ دسته اول موفق باشید؟
تیم خوبی داریم.فکر کنم بتوانیم با این تیمی که دیده ام به لیگ برتر صعود کنیم.استقلال اهواز جایگاهش این نیست و باید به لیگ برتر برسد.
*آقای تهامی چرا در بازی دوستانه 98 و تیم ملی نبودی؟
من که قبلاً هم گفتم الان هم این را فریاد می زنم تا به گوش عادل برسد آقای فردوسی پور من یک گل که هیچی 10 گل هم می زدم مرا به جام جهانی نمی بردند. خیلی نامرد هستند که حتی اسم مرا روی کاغذ هم نبردند یعن من اینقدر برایشان سنگین بودم.یعنی من از نسل 98 نیستم.می خواهم بپرسم اگر از نسل 98 نیستم پس از کدام نسل هستم نکند مال زمان علی پروینم؟ آنها مرا دوست ندارند و حتی اسم مرا هم نبردند.آقای خیابانی حتی اسمی هم از من نبرد البته این آقا در بازی های مقدماتی 98 هم اسمی از من نبرد.
*یعنی مشکلت خیابانی است؟
نه خیابانی یک گزارشگر است و حقوق بگیر است مجبور است کاری را که به او دستور می دهند انجام دهد.و حتی در بازی با استرالیا که پاس گل هم دادم اسمی از من نیاورد اگر خواستید فیلمهایش را برایتان می آورم.مشکل من همان آقایانی هستند که نمی خواستند من باشم.
*این آقایان چه کسانی هستند؟
حیف که زن و بچه دارم و نمی توانم حرف بزنم اما آنها را به دادگاه می کشانم و حقم را می گیرم خیلی در حق من نامردی کردند.اگر من نود و هشتی نیستم پس کجایی هستم. من برای کدام تاریخ فوتبال هستم من یک عرب خوزستانی هستم و افتخار می کنم.
*خیلی ناراحتی درکت می کنم امیدوارم حق به حقدار برسد؟
دلم گرفته است خیلی دنیای نامردی است من همیشه جواب همه خبرنگاران را داده ام از همه می خواهم از من حمایت کنند.از مردم که برایشان با جان و دل دویدم می خواهم حمایتم کنند حرفهایشان را بزنند من تنها هستم و دلم بدجوری گرفته است. خدارا شکر می کنم به عادل فروسی پور همه چیز ثابت شد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  ویرایش شده توسط: slash00   
مرد

 
استقلال با چه ترکیبی در لیگ سیزدهم بازی می کند؟

استقلال و خط هافبک وحشتناک!

با مهره هایی که استقلال جذب کرده است دست کادر فنی برای انتخاب ترکیب اصلی باز است. امیر قلعه نویی علاقه زیادی به سیستم 2-5-3 دارد ولی در بعضی از بازی ها ترجیح می دهد تیمش را با آرایش 2-4-4 لوزی به زمین بفرستد


روزنامه تماشا _ استقلال به دلیل مشکلات مدیریتی که داشت تمریناتش را دیرتر از بقیه تیم ها شروع کرد. در زمانی که همه تیم های لیگ برتری تمرینات خود را شروع کرده بودند، علی فتح الله زاده تصمیم گرفت از سمت خود استعفا بدهد. همین مسئله هم باعث شد تا هیچ بازیکنی حاضر نشود قراردادش را با این تیم تمدید کند. بازیکنان مورد نظر امیر قلعه نویی هم دست نگه داشتند تا تکلیف مدیریت استقلال مشخص شود و بعد تیم جدیدشان را انتخاب کنند اما بعد از بازگشت به کار فتح الله زاده خیلی زود عملیات یارگیری شروع شد.

با مهره هایی که استقلال جذب کرده است دست کادر فنی برای انتخاب ترکیب اصلی باز است. امیر قلعه نویی علاقه زیادی به سیستم 2-5-3 دارد ولی در بعضی از بازی ها ترجیح می دهد تیمش را با آرایش 2-4-4 لوزی به زمین بفرستد.

بازی کردن با سیستم 2-5-3 می تواند نقش جواد نکونام را در حمله ها پررنگ تر کند. در این سیستم در پست هافبک دفاعی آندو تیموریان کنار نکونام بازی می کند و کاپیتان تیم ملی می تواند با خیال راحت به خط حمله تیمش اضافه شود. این سیستم نیاز به یک تمام کننده ششدانگ دارد که به نظر می رسد انتخاب امیر قلعه نویی محمد قاضی باشد.

اما اگر آبی ها در این فصل با سیستم 2-4-4 لوزی بازی کنند، به احتمال زیاد آندو باید در پست هافبک راست بازی کند و خسرو حیدری به دفاع راست منتقل می شود. پژمان نوری در این سیستم در چند پست توانایی بازی کردن دارد. او می تواند در پست هافبک دفاعی، هافبک چپ، مدافع چپ و هافبک پشت مهاجم مبازی کند. البته با توجه به حضور آندو و نکونام بعید است قلعه نویی از نوری در پست هافبک دفاعی بازی بگیرد.





معمای پست هافبک پشت مهاجم

با جدایی جباری از استقلال خیلی ها می خواهند بدانند که کدام بازیکن قرار است در پست پشت مهاجم قرار بگیرد. امیر قلعه نویی روز دوشنبه مصاحبه کرد و گفت که از گوران یا کرار قرار است در این پست بازی بگیرد اما با توجه به توانایی پژمان نوری برای بازی در این پست بعید نیست تصمیمش عوض شود. البته فرهاد مجیدی هم یکی از کاندیداهای بازی در پست هافبک پشت مهاجم است.



قاضی، مهاجم محبوب قلعه نویی

با توجه به علاقه زیادی که قلعه نویی به یک مهاجم قلدر و تمام کننده دارد، به نظر می رسد محمد قاضی در بیشتر بازی های این فصل در ترکیب ثابت استقلال قرار بگیرد و بقیه مهاجم های استقلال برای قرار گرفتن در کنار او با هم رقابت کنند. سیاوش اکبرپور، فرهاد مجیدی، آرش برهانی و مهدی نظری بازیکنانی هستند که باید برای قرار گرفتن کنار قاضی با هم رقابت کنند.



خط دفاع دست نخورده

به جز علی حمودی استقلال موفق شد تمام بازیکنان خط دفاع فصل گذشته خود را حفظ کند. گفته می شود خسرو حیدری در این فصل در پست مدافع – هافبک راست بازی می کند و پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی و هاشم بیک زاده مثل فصل گذشته سایر مهره های خط دفاعی استقلال را تشکیل می دهند.

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
صفحه  صفحه 28 از 192:  « پیشین  1  ...  27  28  29  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA