انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 12 از 24:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  23  24  پسین »

Homosexuality | همجنس خواهی


مرد

 
سلام به دوستان خوبم
منظورم به همه کسانی هست که یا اینجا مستقیم باهام صحبت کردن یا با دوستانشون در موردم صحبت کردن ... برا همین دیگه اسم ننوشتم
من اصلا نه قصد توهین به شماها رو داشتم و نه دارم.. ادای آدمای انتقاد پذیر و اهل مباحثه هم خوب بلدم در بیارم و مثلا طاقتم هم بالاست البته چون اعتقادات دینی دارم اگر به مقدسات توهین بشه البته ناراحت میشم که خوشبختانه از روزی که به این موضوع وارد شدم از کسی توهینی ندیدم و قطعا بسیار هم خوشحالم که با گروه خوبی هم صحبت شدم.. البته دوست عزیزم که گفتن ناخداباور هستن منو کمی ناراحت کرد ولی نه اینکه توهینی درکار باشه. فقط شاید من و امثال من اشتباهات و کوتاهی هایی داشتیم که باعث شده فرد یا افرادی ایمانشون به خدا رو از دست بدن یا اصلا به خدا ایمان و باوری نداشته باشن .. همین .. از جایی که اینجا موضوع دینی نیست ادامه نمیدم.
در صحبتها به نظریه داروین اشاره شد. باید بگم که اصلا منظور من از تکامل و کمال بحث ژنتیک نبود و اینکه بهتره به یک نکته اشاره کنم که یادمون باشه نظریه داروین یه نظریه تقریبا شکست خورده به لحاظ علمیه .. حتی علم ژنتیک هم در سال گذشته به مشاهداتی رسید که نظریه داروین رو نفی میکرد.
یکی از این نکات این بود که در علم ژنتیک این موضوع هست که ژن موضوع ثابتی هست. یعنی بشر اولیه با بشر امروز از نظر وجود ژن یکی هستن. فقط اتفاقی که در بحث جهش ژنتیکی میفته اینه که ژنی میتونه فعال یا غیر فعال بشه که بر خلاف باور عوام در جهش ژنتیکی نه ژن بوجود میاد و نه از بین میره.
و الان علم ژنتیک میگه انسان و میمون یا شانپانزه (همونی که میگن جد انسان هست) از نظر ژن با تمام شباهتهای شدیدی که وجود داره ولی با هم فرق میکنن و در انسان چند ژن پیدا کردن که در این جانوران وجود نداره.
البته همچنان گروههایی هستند که مصرانه بر این نظریه تاکید میکنن. اما علم این نظریه رو البته نه بطور کامل رد کرده و فقط از این نظریه در جهت پیش زمینه ای برای ایجاد مباحث قابل تحقیق و یافتن نتایج علمی استفاده میکنن.
در مورد رفتار همجنسگرایانه در حیوانات گفتید .. بله قبول دارم .. خیلی وقتها در گله گوسفندان هم این موضوع دیده میشه و اصلا عجیب نیست. اما اگر کمی ظریف تر نگاه کنید میبینید که قضیه کاملا با چیزی که در مورد بحث ما هست فرق داره. یعنی این اتفاق در حیوانات فقط و فقط یک اتفاق لحظه ای هست. یعنی اصلا همچین نکته ای نیست که اون حیوان همیشه به جنس نر تمایل نشون بده .. بلکه صرفا رفتاریه که در اون لحظه از خودش نشون داده. و البته همونطور که شما فرمودی در اون دسته از حیوانات این اتفاق بیشتر به چشم میخوره.
خب پس این شاید نشه دلیل برای اطلاق طبیعی بودن باشه.
مثالی میزنم:
حیوان گراز ماده مثل خیلی از حیوانات ماده باید صبر کنه تا دو یا چند نر بر سر به دست آوردنش جنگ کنن. اما بعد متعلق به اون نر نیست و شاید چندین ساعت از گراز نر فرار میکنه و خلاصه اینکه اگه گراز نر بتونه توجهش رو جلب کنه میتونن با هم جفت گیری کنن.(تقریبا گراز ماده نسبت به بقیه ماده ها نر گریزتر هست). اما همین گراز ماده به محض پایان جفت گیری تمایل شدیدی به گرازهای نر پیدا میکنه و خودش رو در اختیار تمام گرازهای نری که به طرفش بیان میذاره. دقیقتر اینکه خودش به دنبال گرازهای نر میگرده و اقدام به جفت گیری میکنه. و گراز نر برای حفظ نطفه خودش باید به دنبال گراز ماده بره و حتی بعضی وقتها با حمله به گرازهای نر دیگه و یا خود گراز ماده اون رو از جفت گیری با نرها دور کنه.
این رفتار آیا شما رو یاد زنهایی که به شوهرانشون خیانت میکنن و یا فاحشه هستن نمیندازه؟ آیا این نکته و مشابهت دادن با رفتار گرازها میتونه دلیل خوبی برای طبیعی و درنتیجه درست بودن رفتار اونها باشه؟
البته میدونم کمی مثال من با صحبت شما متفاوت هست اما در کل خیلی فارق از هم نیستن.
شاید بهتر باشه طبیعی بودن رو کمی بالاتر از پیدا کردن نمونه های اتفاق افتاده در دنیای وحش ببینیم. (البته این جمله صد در صد نظر شخصی منه و ممکنه از نظر علمی عامل طبیعی بودن داشتن مشابهت در عالم وحش باشه.. نمیدونم)

عذرخواهی میکنم بابت پر حرفی ها و اینکه گویا باعث ناراحتی بعضی از دوستان شدم
البته بیشتر از این هم ادامه نمیدم چون دیگه هر چی بگم میشه تکرار مکررات چون سوادی بیشتر از این ندارم
خیلی هم خوشحال شدم که اجازه دادید مهمونتون باشم و البته باز هم میام و بیشتر در نقش یه خواننده ظاهر میشم ..

آخر آخر هم دوست دارم یه موضوعی رو خیلی راحت و خودمونی بهتون بگم .. قطعا من در دسته دگرجنسگراها تقسیم بندی میشم ولی شاید یکمی نزدیک به نوار مرزبندی باشم
چون من هم کمی نسبت به همجنس خودم تمایل دارم. از بعضیهاشون کمی خوشم میاد. به سکسشون توجه میکنم و قبلا رابطه همجنسگرایی رو با بعضی دوستانم تجربه کردم (البته نه به شکل یه سکس کامل) و تا حدودی و نه به اندازه شما لذت بردم. پس من در حد خودم میتونم حس شما رو درک کنم ..
شاد باشید
     
  
مرد

 
ضمن تشکر از هوستینای عزیز بابت جواب پرحوصلشون..
به نکته جالبی اشاره کردین.. من هیچوخ بهش توجه نکرده بودم..
"مقطعی و گذرا بودن رفتارهای همجنسگرایانه حیوانات"
خب راستشو بخاین من خودم هم از اینکه همجنسگرا باشم خیلی ناراحتم (حالا چه بخاطر مسایل اجتماعی چه بخاطر اختلال دونستن همجنسگرایی خودم(محیطی بودن) ) ولی باید بگم که هیچ چیز هیچ چیز به اندازه همجنسم بهم احساس رضایت نمیده و علی رغم تمام محدودیتها و نارضاییتها اونو با هیچی عوض نمیکنم اما با این حال همیشه در تعارض بین همجنسگرایی و دگرجنسگرایی سعی کردم خودم رو بدون تعصب به گرایشم نگه دارم و دقیقا تکلیفم رو مشخص کنم که آیا گی درسته، حق و حقوق برگردنت میذاره یا نه؟ باید نادیدش بگیریم..
درمورد این حرفی که هوستینای عزیز درباره طبیعی بودن گی بیان کردن باید بگم که من خودم هم که رفتار همجنسگرایانه رو در کبوترها (ونکر نه ها ) نیگاه میکنم میبینم درسته.. اونها هم به صورت دایمی همجنسگرایی نمیکردن و رفتارشون مقطعی بود و در اصل دگرجنسگرا بودن.. خب این نکته خیلی باید مستند باشه چون نکته حساسیه و میتونه سوال همیشگی خودمو درباره طبیعی بودن (یا اختلال بودن) گی رد زیر سوال ببره.. یعنی میگم باید جستجو کنیم ببینیم آیا هیچ موجودی در زمین وجود داره که گرایش غالبش همجنسگرایی باشه و فقط بعضی مواقع دگرجنسگرایی کنه..؟ البته خب دگرجنسگرایی تمام موجودات محرض هست چون هیچ موجودیو من نمیشناسم که نسلش با همجنسگرایی باقی بمونه.. حالا بحث روی مقطعی بودن یکیشونه..
کدومش بامداد جان..؟ کمک!!! من دیگه مستاصل شدم..!
:::::: >>>>> چترها را باید بست <<<<< ::::::
::::: <<<<<< زیر باران باید رفت >>>>>> :::::
     
  

 
email889: اقای بامداد لینکشونو براتون گذاشتن واقعا عالیه
سپاس از شما داداش گلم

IDin: راستی یادم رفت تشکرکنم از بامداد جان عزیز
سپاس از شما داداش گلم

hotsina: سلام به دوستان خوبم
درود بر شما داداش گلم

hotsina: من اصلا نه قصد توهین به شماها رو داشتم و نه دارم..
داداشی باور کن من اصلا جلوی شما جبهه نگرفتم،صادقانه بگم شما هر گرایش جنسی که داشته باشی در وهله اول داداش منی،من فقط نظرم رو بیان می کنم،اون هم با لحن برادرانه،امیدوارم رنجیدتون نکرده باشم.

hotsina: البته دوست عزیزم که گفتن ناخداباور هستن منو کمی ناراحت کرد ولی نه اینکه توهینی درکار باشه.
سپاس از شما که نگران من هستید،من بر این باورم که دین یک امر بسیار بسیار شخصی،و درسته که ناخدا باورم(به خدا اعتقاد ندارم) اما همه انسانها فارق از هر دین و هر نژاد و تفاوت پیش من،یک انسان هستند و مورد احترام.

hotsina: فقط شاید من و امثال من اشتباهات و کوتاهی هایی داشتیم که باعث شده فرد یا افرادی ایمانشون به خدا رو از دست بدن یا اصلا به خدا ایمان و باوری نداشته باشن .. همین .. از جایی که اینجا موضوع دینی نیست ادامه نمیدم.
داداشی هر کسی مختاره راهش رو خودش انتخاب کنه،نه شما و نه اشخاص دیگری تقصیری ندارین،اصلا کار اشتباهی رخ نداده که کسی مقصر باشه،من بر اساس نیاز هام زندگی می کنم مثل شما،شما به هر دلیل به خالق نیاز دارین و من به هر دلیلی نیازی ندارم.

hotsina: در صحبتها به نظریه داروین اشاره شد. باید بگم که اصلا منظور من از تکامل و کمال بحث ژنتیک نبود
تکامل دین و کمال انسان توی دین منظور شماست؟ اگر بلی من پاسخم رو در پست قبل به فرموده شما دادم(من ناخدا باورم) و اگر خیر من این برداشتی که از پست قبل و این پست دارم خدمتتون عرض می کنم،و اگر چیز دیگری منظور شماست،لطفا بیان کنید.

hotsina: دوست عزیز راستش یکم باهات مخالفم.. استدلالهای جالبی در جوابها میاری ولی فقط جالب هستن، نه منطقی
مثلا میشه گفت صاف بودن کف پا طبیعیه و از کجا معلوم بقیه مشکل ندارن؟
یا کچل بودن طبیعیه و...
بذار روی همین مثالم برات توضیح بدم..
کچلی ناشی از وراثت. این یجور مشکل هست .. اسم بیماری نمیگیره چون از نظر علم پزشکی عوامل موثر برای داشتن این نام رو نداره .. اما به نوعی یک سندروم هست و به جز عامل زیبایی برای درمان این مشکل سالهاست دارن تحقیق میکنن
در مورد گی هم من قطعا نمیگم یک بیماری یا سندروم .. اما کلمه مشکل رو بکار میبرم یا میگم غیر طبیعیه ..
به موارد دینی کاری ندارم
اما فرایند موجودات عالم بر دو نوکته هست ... یک تکامل و دوم چرخه حیات
شما هیچ موجودی رو در جهان پیدا نمیکنی که عامل همجنسگرایی درش وجود داشته باشه.
یعنی اینکه تمام موجودات در دو جنس نر و ماده آفریده شدن برای پیوستن به هم
در گی عامل چرخه حیات از بین میره ... نسلی به وجود نمیاد. پس یعنی برهم زننده چرخه طبیعی حیات هست
مهم نیست دو نفر در کل عامل گی هستن یا یک میلیارد نفر .. مهم اینه که این موضوع برهم زننده حیات طبیعی هست
اون قسمت های قرمز از فرموده شما در تضاد،اگه اون قسمت رو کاری نداشته باشیم شما به تکامل و چرخه حیات اشاره کردین،که عینا به دو تئوری داروین اشاره داره،داروین سه تئوری داشت به شرح زیر:

۱)عمر حیات بسیار قدیمیست

۲)تکامل

۳)انتخاب طبیعت

که شما به تئوری ۲ و ۳ به ترتیب اشاره کردین و از وراثت توی مثالتون آوردین که خودتون بهتر از من میدونید که وراثت به ژن و علم ژنتیک برمیگرده.

hotsina: اینکه بهتره به یک نکته اشاره کنم که یادمون باشه نظریه داروین یه نظریه تقریبا شکست خورده به لحاظ علمیه .. حتی علم ژنتیک هم در سال گذشته به مشاهداتی رسید که نظریه داروین رو نفی میکرد.
یکی از این نکات این بود که در علم ژنتیک این موضوع هست که ژن موضوع ثابتی هست.
داداش گلم من فرق نظریه و تئوری علمی رو بیان می کنم تا موضوع واضحتر بشه،روش علمی به شرح زیر است:

۱)مشاهده حقیقت،مثل:افتادن یک سیب از درخت و یا شباهت جانداران به هم

۲)دادن نظریه(بیان علت این حقیقت).

۳)آزمایش های مکرر بر اساس اون نظریه توسط دانشمندان دیگر.

۴)تئوری علمی(وقتی که آزمایشات مکرر و پی در پی نظریه رو اثبات کنن،نظریه رو تئوری میگن)،مثل:تئوری جاذبه نیوتن و تئوری تکامل و تئوری انتخاب طبیعت و تئوری عمر بسیار زیاد حیات از داروین.


hotsina: حتی علم ژنتیک هم در سال گذشته به مشاهداتی رسید که نظریه داروین رو نفی میکرد.
پایه و اساس علم پزشکی،علم زیست شناسی مدرن و علم داروسازی تئوری تکامل داروین هست،شاید شنیده باشین که اگه آنتی بیوتیک رو نامنظم بخوریم،میکروب ها نسبت به آنتی بیوتیک مقاوم میشه و کار درمان سختر میشه،از طریق آنتی بیوتیک دیگر باید اقدام به نابودی میکروب و باکتری کرد،چون داروی قبلی بی اثر شده(تکامل داروین).

hotsina: و الان علم ژنتیک میگه انسان و میمون یا شانپانزه (همونی که میگن جد انسان هست) از نظر ژن با تمام شباهتهای شدیدی که وجود داره ولی با هم فرق میکنن و در انسان چند ژن پیدا کردن که در این جانوران وجود نداره.
hotsina: یکی از این نکات این بود که در علم ژنتیک این موضوع هست که ژن موضوع ثابتی هست. یعنی بشر اولیه با بشر امروز از نظر وجود ژن یکی هستن. فقط اتفاقی که در بحث جهش ژنتیکی میفته اینه که ژنی میتونه فعال یا غیر فعال بشه که بر خلاف باور عوام در جهش ژنتیکی نه ژن بوجود میاد و نه از بین میره.

همه موجودات زنده در هسته سلول خود دی ان ای دارند که دی ان ای همه موجودات شامل ۴ نوع مولکول هست و هر دسته مولکولی تعیین میکنه سلول چه نوع پروتینی رو تولید کنه به هر دسته از این سلول ها که کد یک پروتین رو به سلول دیکته می کنه ژن می گن،جهش ژنی در اثر جابه جایی مولکول ژن به هر دلیلی،رادیو اکتیو،اشعه ماورا بنفش،شرایط بقاء و...در سلول پیش میاد.


hotsina: البته همچنان گروههایی هستند که مصرانه بر این نظریه تاکید میکنن. اما علم این نظریه رو البته نه بطور کامل رد کرده و فقط از این نظریه در جهت پیش زمینه ای برای ایجاد مباحث قابل تحقیق و یافتن نتایج علمی استفاده میکنن.
مگه علم می تونه با استفاده از چیز معیوب پیش بره،فرض کن جدول ضرب مشکل داشته باشه،آیا علم ریاضی با این وجود می تونه به کارش ادامه بده؟
این علمی که شما بهش اشاره کردین کجا هست؟ لطفا منبعش رو بذارید.


hotsina: در مورد رفتار همجنسگرایانه در حیوانات گفتید .. بله قبول دارم .. خیلی وقتها در گله گوسفندان هم این موضوع دیده میشه و اصلا عجیب نیست. اما اگر کمی ظریف تر نگاه کنید میبینید که قضیه کاملا با چیزی که در مورد بحث ما هست فرق داره. یعنی این اتفاق در حیوانات فقط و فقط یک اتفاق لحظه ای هست. یعنی اصلا همچین نکته ای نیست که اون حیوان همیشه به جنس نر تمایل نشون بده .. بلکه صرفا رفتاریه که در اون لحظه از خودش نشون داده. و البته همونطور که شما فرمودی در اون دسته از حیوانات این اتفاق بیشتر به چشم میخوره.
خب پس این شاید نشه دلیل برای اطلاق طبیعی بودن باشه.
به استناد به کدوم منبع علمی؟ لینکش رو لطفا بذارید.

hotsina: عذرخواهی میکنم بابت پر حرفی ها و اینکه گویا باعث ناراحتی بعضی از دوستان شدم
من به شخصه از مصاحبت با شما نه تنها ناراحت نیستم،بلکه خوشحال هم شدم و می شم.

hotsina: آخر آخر هم دوست دارم یه موضوعی رو خیلی راحت و خودمونی بهتون بگم .. قطعا من در دسته دگرجنسگراها تقسیم بندی میشم ولی شاید یکمی نزدیک به نوار مرزبندی باشم
شما هر گرایشی داشته باشی،رو چشم من جا داری،داداش گلم.

IDin: "مقطعی و گذرا بودن رفتارهای همجنسگرایانه حیوانات"
آیدین جان داداش گلم تا وقتی چیزی اثبات نشده یه نظریه هست و نه تئوری و نباید بهش بسنده کرد،پایین تر من لینک فیلمی رو میذارم که این نظریه رو رد می کنه.

IDin: دگرجنسگرایی تمام موجودات محرض هست چون هیچ موجودیو من نمیشناسم که نسلش با همجنسگرایی باقی بمونه..

روند همجنسگرایی رو یک توضیح مختصر بدم.

همجنسگرایان از پدر و مادر به وجود می آیند،اگر فرد همجنسگرایی بنا به دلایلی تن به ازدواج با غیر همجنس خود بدهد و دارای فرزند شود،لزوما اون فرزند همجنسگرا نیستٰ،امکان دارد همجنسگرا یا دوجنسگرا و یا دگرجنسگونه و یا دگرجنسگرا شود،همانند زوجهای دگرجنسگرا که امکان دارد فرزندشان با هر گرایش جنسی متولد شود،همجنسگرایان تنها بخش کوچکی از جامعه را تشکیل داده و لذا به آنها اقلیت جنسی نیز می گویند،و این اقلیت بقای بشر رو تهدید نمی کنند(نابودی نسل انسان رو باعث نمی شن)چون همجنسگرایی شدنی نیست،کسی نمی تواند همجنسگرا شود،همانگونه که همجنسگرا نمی تواند دگرجنسگرا شود،برای تکمیل حرفهام به این نکته اشاره می کنم که همجنسگرا به فردی اطلاق می شود که،عشق،آینده،احساس آرامش و امنیت،لذت از زندگی،حس تعاون و ساختن زندگی و سکس با هم جنس خودش برایش معنا و مفهوم دارد،حال اگر وی با غیر همجنس خود بخواهد به ادامه زندگی ادامه دهد تنها و تنها سکس را پوشش می دهد(حال اگر بشود در این سکس معنای واقعی سکس را یافت ).

این لینک ها هم تعریف همجنسگرایی هست و هم نمونه زنده همجنسگرایی دایمی در حیوانات با آدرس محل زندگیشون و چگونگی زندگیشون رو شامل میشه(۲ هر دو کلیپ روی هم ۲.۹ مگا بایت بیشتر حجم ندارن)


همجنسگرایی چیست(۱)

همجسگرایی چیست(۲)

دقدقه شما درست بود اگر دیگران می توانستند همجنسگرا شوند،چون آن وقت همه گیر شده و بقای بشر رو تهدید می کرد(مانند یک بیماری مسری) آن وقت تمام جوامع بشری دست به دست هم می دادند تا این جریان را نابود کنند،تا بقای بشر به خطر نیفتد،اما اینگونه نیست و قابل ذکر است که اگر همجنسگرایی با شرایط محیطی به وجود می آمد(داشتن عامل خارجی)،با تاریخچه همجنسگرا ستیزی جوامع خود به خود این موضوع به تاریخ می پیوست و اکنون همجنسگرایی نداشتیم و تازه اجازه داشتن و بزرگ کردن فرزند خوانده به آنها داده نمی شد(چون عامل خارجی باعث تاثیر بر روی این فرزند خواندگان می شد و آنان نیز همجنسگرا می شدند)

فرزندان همجسگرایان

آیا می توان همجنسگرا شد؟
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   
↓ Advertisement ↓
مرد

 
hotsina: حیوان گراز ماده مثل خیلی از حیوانات ماده باید صبر کنه تا دو یا چند نر بر سر به دست آوردنش جنگ کنن. اما بعد متعلق به اون نر نیست و شاید چندین ساعت از گراز نر فرار میکنه و خلاصه اینکه اگه گراز نر بتونه توجهش رو جلب کنه میتونن با هم جفت گیری کنن.(تقریبا گراز ماده نسبت به بقیه ماده ها نر گریزتر هست). اما همین گراز ماده به محض پایان جفت گیری تمایل شدیدی به گرازهای نر پیدا میکنه و خودش رو در اختیار تمام گرازهای نری که به طرفش بیان میذاره. دقیقتر اینکه خودش به دنبال گرازهای نر میگرده و اقدام به جفت گیری میکنه. و گراز نر برای حفظ نطفه خودش باید به دنبال گراز ماده بره و حتی بعضی وقتها با حمله به گرازهای نر دیگه و یا خود گراز ماده اون رو از جفت گیری با نرها دور کنه.
این رفتار آیا شما رو یاد زنهایی که به شوهرانشون خیانت میکنن و یا فاحشه هستن نمیندازه؟ آیا این نکته و مشابهت دادن با رفتار گرازها میتونه دلیل خوبی برای طبیعی و درنتیجه درست بودن رفتار اونها باشه؟
البته میدونم کمی مثال من با صحبت شما متفاوت هست اما در کل خیلی فارق از هم نیستن.
شاید بهتر باشه طبیعی بودن رو کمی بالاتر از پیدا کردن نمونه های اتفاق افتاده در دنیای وحش ببینیم. (البته این جمله صد در صد نظر شخصی منه و ممکنه از نظر علمی عامل طبیعی بودن داشتن مشابهت در عالم وحش باشه.. نمیدونم)
من با این بخش حرفتون خیلی موافقم. به نظر من هم طبیعی بودن چیزی به این معنی نیست که یه نمونه از اون رو در حیات وحش و طبیعت حتما دیده باشیم. البته مثال شما نمیدونم تا چه حد مربوط به این بحث بود ولی به نظر من طبیعی بودن رفتاری یعنی همخوانی با طبع و سرشت ادم داشتن. طوری که ادم راحت تر باشه باهاش و احساس ارامش بکنه. برای این همه هیچ قاعده ی کلی وجود نداره که مثلا بگیم فطرت و سرشت انسانها تماما دگرجنسگراست. کی گفته اینطوریه؟ پس چرا من و خیلی های دیگه اینطوری نیستیم؟ پس هرکس باید خودش طبیعت و سرشت خودشو تشخیص بده و تشخیصش هم خیلی اسونه. هرچیزی که بودنش برامون ارامش بیاره و لذت درونی نه لذت ظاهری و جسمی اون چیز برامون طبیعی و مطابق با سرشتمون هست. مثلا خیلیها با پرستش خدا به ارامش میرسن پس خداباور میشن ولی خیلی ها هم نه. منظورم اینه حتی پرستش خدا هم برای همه فطری و سرشتی نیست.
     
  
مرد

 
هات سینا
خوب هستید ؟
من نمیدونم جی دربین شما و بچه ها گذشته و حوصله خوندن رو ندارم ..
اما کامنت اخیر شما و جواب بچه ها خوندم ... با آیدین تا یه قسمت از حرفاش موافقم ... من خودم از شما شاید مذهبی تر باشم و عقایدم عجیب تر ... من هم مثل آیدین ناراحتم از همجنسگرا بودن اما نه فقط به خاطر بعد اجتماعی بلکه بعد مذهبیش و اعتقادیش و این تعارض دیوونه ام کرده چندین ساله ...
اون قسمت از حرفایئایمیل رو هم قبول دارم که گفته طبیعی بودن یعنی با طبیعت انسان سازگار باشه نه اینکه تو طبیعت دیده بسه ... و این به نظرم به تعریف طبیعت نزدیک تره چون موجودات با هم مقایسه نممیشن
الغرض ...
اولش بگم که گناه بودن این عمل رو قبول دارم ، من مطالعات دینی داشتم و به این نتیجه رسیدم که اسلام دینی است که انسان رو به طبیعتش برگردونه و همه احکامش برای انطباق ما با فطرت یا طبیعت انسانه ... خب این گرایش جز فطرت ماست .. حداقل اینجور حس میکنیم ... حس درونی هست علم بی واسطست ....خب اگه فرض رو بر این بگیریم که این فطری ما نیست باید قبول کنیم که همجنسگراها عمدا و از روی قصد و از روی لج با خدا و نافرمانی خدا دارن این عمل رو انجام میدن ... یا با خودشون روراست نیستن ... البته هستن آدمهای همجنسباز که از روی قصد این کار رو انجام میدن و از روی هوس بازی اما یه همجنسگرای واقعی حتی بد ن سکس هم میتونه عاشق باشه و اساسا عشق و دوستی براش مهمتره از سکس .. خب اکر فرض کنیم از روی هوس و ناف مانی باشه اون دسته از همجنسگراها که رابطشون بدون سکس هست و یا اون جیزی که فراتر از سکس هست رو جه حوری توجیه میشه کرد؟
در هر صورت ما همجنس گراها دست ما نیست این حسمونه و نباید ما رو به خاطر این کار تخطئه کرد در بدترین حالت ما بیماریم و مشکل داریم باید کمکمون کرد
روحشان به اندازه اندوهت شاد باد

از دردهای کوچک است که آدم می‌نالد، وقتی ضربه سهمگین باشد، لال می‌شود آدم.


خدا کند که نه...!!! نفرین نمی کنم که مباد
به او که عاشق او بودم زیان برسد
خدا کند که فقط این عشق از سرم برود
خدا کند که فقط
     
  ویرایش شده توسط: gayman1122   
مرد

 
IDin
آیدین جان شما چرا اینقدر حساس شدی به نوشته های آرنولد؟ اتفاقا به نظر من این پست آرنولد جون نمک این بحثهای خشک و سنگین شده اینجا. درسته که باید پستهامونو توی تاپیکهای مرتبط بنویسیم ولی اینقدر موضوعات مهم بدون تاپیک موندن اینجا که نگو. هرچقدرم درخواست تاپیک میدی هیچ توجهی نمیکنن و خودشون میگن توی همین تاپیکهای موجود بنویسید. منظور ارنولد هم اینه که این بحثها معمولا بی نتیجه می مونه چون اخرش بازم همه سر اونچیزی که از قبل بهش اعتقاد داشتن باقی می مونن.

arnold_rr: یکی اینو برام نوشته با پیام خصوصی:خانم من دوست داره جولوش کون یه پسرو بکونم حاظری چنین خدمتی به ما بکنی.اینا یعنی همین چیزا رو میدونن؟
نمیخوام توهین کنم ولی وقتی کسی نوشتنش تا این حد عجیب و غریبه فکر نکنم سکسش هم حالت عادی داشته باشه. نمیدونم بی سوادی حرف زدن تازگیا مد شده و کلاس داره یا که بعضیا کلا بی اهمیتن به این چیزا. ولی وقتی کسی به نوشتن و زبونش زیاد اهمیتی نمیده فکر نکنم به این بحثها و حرفا و دلیلا هم اهمیتی بده و بدونه این چیزارو.

gayman1122: خب اکر فرض کنیم از روی هوس و ناف مانی باشه اون دسته از همجنسگراها که رابطشون بدون سکس هست و یا اون جیزی که فراتر از سکس هست رو جه حوری توجیه میشه کرد؟


gayman1122: در هر صورت ما همجنس گراها دست ما نیست این حسمونه و نباید ما رو به خاطر این کار تخطئه کرد در بدترین حالت ما بیماریم و مشکل داریم باید کمکمون کرد
ولی این اصلا و ابدا قبول ندارم. مگه علم پزشکی و روانشناسی نمیگن که همجنسگرایی یه مسیله طبیعیه؟ دیگه پس چه کسی میتونه اینو بیماری بدونه؟ هیچوقت به خاطر چیزی که هستین غمزده نباشین. سرتونو بالا بگیرین و با افتخار و مغرور هم خداروشکر کنین به خاطر اینی که هستین و همم سعی کنین بیشتر بشناسینش و ازش لذت هم ببرین. تسلیم شدن در برابر هیچ حرفی هیچوقت فایده نداره. شما نمی تونین خودتونو عوض کنین. ممکنه تحت تاثیر حرفایی شروع کنین به خودتون الغا کردن که من دگرجنسگرا هستم و اشتباه خیال میکنم که همجنسگرام. باید بدون اینکه تحت تاثیر حرفی یا چیزی قرار بگیرین با فکر باز و با فرصت کافی به خودتون نگاه کنین و خودتونو بشناسین. اونوقت هرچیزی که بودین رو باید با افتخار قبولش کنین و براش بجنگین. مثل خارجیا که اخرش ازادیشونو گرفتن. اگه کاری هم نمیشه کرد فعلا دست کم تسلیم شدن فایده ای نداره.
     
  
مرد

 
سکس با همجنس به نظر من برای اکثر پسرها اتفاق افتاده چون برای اولین تجربه سکسی در محیط ایران، فقط دسترسی به پسرهای دیگر وجود داشت (در سن مثلا 12 سالگی). بنابراین میتونم بگم 80% پسرا این تجربه رو داشتن. من همجنسگرا نیستم ولی خودم در سن پایین اولین تجربه ام با همکلاسی دوم راهنماییم بود.
     
  
مرد

 
عزیز خیلیا بودن از نوجوونی علاقه شدید به پسرا داشتن اما باهاشون رابطه نداشتن. لطفا نگو ۸۰ درصد
به خونواده بستگی داره که چقدر حواسشون به بچه ها شون بوده به محلشون به دوستای اطرافشون به ترسی که داشتی به خجالت و ....

به همه اینا وابستس که یکی تو سن پایین رابطه برقرار میکنه.

arnold_rr: اینجا یه سوالیو میپرسم از اونا که میان اینجا میخوام راستی راستی جواب بدن. اخرین باری که سکس کردید چه وقت بود یعنی چند روز پیش؟ خودم بگم بعدشم شما بگید.
همه مشکلای نوجوونا و سن پایینا اینکه که خونواده ها بهشون یاد ندادن بگن نه
عزیزم نمیخوام دوست ندارم الان موقعش نیست. الان تو حالم نیست. تو مودش نیستم و هزارتا جمله دیگه
که ای کاش یاد بگیریم و برای خودمون ارزش قائل شیم و این خجالت ببخشیدا احمقانه رو کنار بزاریم
برای جبران کردن کار دیگران راههای دیگه ایم هست. اگه بهمون با پول کمک کرده پولشو پس بدیم اگه نداریم خوب ازش پول نگیریم. خوب وقتی ازش پول می گیریم اونم به خودش جرات میده پیشنهاد سکس بده!!!!! پس میبینیم تقصیرکار خودمونم هستیم

تو سکسم رودربایسی نداره. ادم با کسی رودربایسی داره که دوسش داره و نمیخواد از دستش بده و یا بهش احتیاج داره بخاطر همین سعی میکنه به حرفش حتی الامکان گوش کنه اما کسیکه این شرایطو نداره چرا باید باهاش یکی رودربایسی داشته باشه!
     
  
مرد

 
lonely_guy: به خونواده بستگی داره که چقدر حواسشون به بچه ها شون بوده به محلشون به دوستای اطرافشون به ترسی که داشتی به خجالت و ....

به همه اینا وابستس که یکی تو سن پایین رابطه برقرار میکنه.
یعنی میشه یه خونواده یه پسری داره نوجونم هست ولی بهش توجه نکنه حواسشونم نباشه بهش؟ خب الان دیگه از همون سن کم توی اینترنت میشه همه چجیزیو پیدا کرد و دیدشون.شهر بزرگه و یک پسری که رابطه بخواد دشته باشه که ببینه چطوریه میتونه کسیم نمیتونه بفهمه توی خونوادشون.شهرا کوچک خیلی شنیدم میگن زودی یکی رو میشه فهمید سکس داره ولی شهرا بزرگ اینطور نیستن .
همه جور ادمیم هست که اخرش بتونن با یه پسری رابطه داشته باشن.یعنی به همه اینا وابستست منم قبول دار اینو
خدایا گناهان منو تو ببخش
همه آدمها گناه کردند
خدایا گناه همه را ببخش
     
  
مرد

 
اره راس میگی ارنولد جون اما خوب اینم خیلی مهمه. چه مدرسه ای بری. دوستات چجور باشن. اینام هستش
کدوم محله باشی. زیاد بیرون میری یا نه. با بچه های محله دوس میشی یا نه. فقط دوستای خاص داری. اینا همه مهمن.
اما به خودتم وابستس.
الان اینترنت همه دارن اما خیلیا نمیدونن این سایتاییم هست و معمولا پسرای سن پایین با اینترنت دوس پیدا نمیکنن. معمولا با دوستای محله و اینا هس. به نظرمن درسته؟ یا نه
     
  
صفحه  صفحه 12 از 24:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  23  24  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

Homosexuality | همجنس خواهی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA