انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Homosexuals - همجنسگرایان
  
صفحه  صفحه 1 از 10:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین »

ازدواج همجنسگرایان (پست نخست خوانده شود)



 
درخواست ایجاد تاپیک با عنوان:

ازدواج همجنسگرایان(پست نخست خوانده شود)

در تالار همجنسگرایان

هدف از ایجاد این تاپیک:

بررسی ازدواج و پیوند همجنسگرایان،حق داشتن و بزرگ کردن فرزند و دیگر حقوق قانونی و تعهد کتبی که به واسطه ازدواج برای زوجین ایجاد می شود.

نکته: میهن عزیز ما گروه ها و احزاب آزادی خواه بسیاری دارد،ما همجنسگرایان و یا مدافعین حقوق ما آیا با سکوت،به حق و حقوق و خواسته های خود خواهند رسید؟ ما چه نقشی در آینده خود و هم تباران خود ایفاء خواهیم کرد؟



با سپاس

قوانین تاپیک:

  • عزیزانی که به این تاپیک پست ارسال می کنند نباید مخالف همجنسگرایی باشند (لازم نیست همجنسگرا باشی تا از حقوق آنان دفاع کنی).
  • عزیزان با دلیل باید موافقت و یا مخالفت خود را با موضوع تاپیک و یا پست دیگران بیان کنند.
  • اینجا تالار دین نیست،پس لطفا از دیدگاه دین،قضیه رو مورد بررسی قرار ندهید.

     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   

 
قبل از اینکه در این رابطه بخواهم نظر خودم رو بگم،لازم دیدم چند لینک کم حجم جهت دانلود عزیزان و پر بارتر شدن تایپیک از تایپیک صدا و سیمای دگرباشان ایرانی اینجا بذارم.

ازدواج همجنسگرایان(رادیو رها)
فرزندان همجنسگرایان(رادیو رها)
ازدواج همجنسگرایان(آرشام پارسی)

من ازدواج همجنسگرایان رو یک حق میدونم و به باور نباید این حق رو از دو انسان که به سن ازدواج رسیده اند و قصد ازدواج رو دارند سلب کرد،علاوه بر حمایت خودم به شخصه با این موضوع،خود من نیز دوست دارم با شریک زندگی خود ازدواج کنم،البته به این موضوع باور دارم که ازدواج باعث تداوم یک رابطه نیست بلکه عشق و تفاهم و درک متقابل و نیاز دو انسان به هم است که رابطه آنها را پایدار می کند،اما به دلایل زیر به دنبال ازدواج هستم و از آن حمایت می کنم:

۱) با ازدواج می توانیم فرزند و یا فرزندانی رو داشته باشیم.

۲)با ازدواج رابطه من و همسرم قانونی شده،لذا حق و حقوقی از جانب قانون و قانون گذار برای من و همسرم باید در نظر گرفته بشود.

۳)با ازدواج و حمایت از آن،جامعه دگرجنسگرا دیدی نو نسبت به من و اقلیت جنسی که من به آن تعلق دارم پیدا خواهند کرد و یا دست کم به تعمق و تفکر فرو خواهند رفت،و هیچ شخصی به لحاظ قانونی اجازه تعرض و یا زیر پرسش قرار دادن و نفی کردن رابطه من و همسرم را نخواهد داشت.

۴)قوانینی قضایی و حقوقی و امتیازاتی که یک زوج دگرجنسگرا خواهند داشت(در محل کار،بیمه،ثبت اسناد و ارث برای همسر و فرزندان و...)،زوج همجنسگرا نیز خواهند داشت.

۵)با ازدواج،مراسم ازدواج و سالگرد ازدواج خواهیم داشت.

۶)با ازدواج،دیگه رابطه بین من و شریک زندگیم به صورت مخفی و پنهانی نیست.

۷)با ازدواج می توانیم از امتیازات و تخفیفاتی که توسط مراکز حامی ما ایجاد شده،بهرمند شویم.



این پیش آمد و نتایج ازدواج از نظر من،تا جایی که ذهنم بهم یاری رساند،خدمتتون عرض کردم.
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   

 
پرسش های که پیش از ورود به تایپیک،با دیدن تیتر و عنوان تایپیک شاید در ذهن شما نقش بسته باشد:


۱)آیا این ازدواج و پیوند پایدار و برقرار می ماند؟

۲)اصلا چرا ازدواج،مگر رابطه پنهانی و یا ثبت نشده،چه اشکالی دارد؟ و یا ازدواج چه تفاوتی با رابطه ثبت نشده دارد؟

۳)من با همجنسگرایی مخالفتی ندارم،اما آیا ازدواج ترویج همجنسگرایی نیست؟

۴)آیا کودک نیاز به پدر و مادر ندارد؟ و یا چگونه خلع پدر یا مادر توسط زوج همجنسگرا قابل جبران است؟

۵)آیا همجنسگرایی زوج همجنسگرا بر روی جنسیت کودک تاثیر گذار نیست؟

۶)برخورد جامعه با کودک چگونه خواهد بود؟

۷)آیا همجنسگرا بودن والدین کودک،باعث انزوا،گوشه گیری و سر افکندگی کودک نخواهد شد؟

۸)آیا یک زوج گی می توانند فرزند دختر و یک زوج لزبین فرزند پسر داشته باشند؟ با توجه به اینکه فرزندشان از جنس مخالفشان است،آیا دچار رفتار و خلق و خوی عکس جنسیت خود نخواهد شد؟ (با توجه به اینکه نمونه همجنس خود را در خانواده ندارد،جهت الگو برداری)

و...


دوستانی که پرسشی در این زمینه دارند،لطفا آن را مطرح کنند و عزیزانی که پاسخی به پرسش های بالا و یا پرسش های دیگران دوستان دارند،لطفا دریغ نورزند.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn

 
bamdad_2014: ۱)آیا این ازدواج و پیوند پایدار و برقرار می ماند؟
طرح این پرسش،دال بر دو امر دارد:

۱)مطلق گرا بودن ذهن پرسشگر آن: گمان نکنم شخصی را پیدا کنیم که از آینده باخبر باشد،ما با توجه به تعریفی که از موضوع ازدواج شده،به کمک مبحث احتمالات ریاضی با مد نظر قرار دادن یکسری فاکتورها(خلق و خوی زوجین،آماده بودن زوجین از لحاظ روانی برای ازدواج،شرایط مالی و...) می توانیم به عددی در یک رنج به خصوص در یک بازه زمانی خاص برسیم،اما انسان و روان وی که ایستا و جامد نیست،قابلیت انعطاف و شکل پذیری به مرور زمان را دارد،و تازه آن عدد در یک زمان خاص به واقعیت نزدیک است،اما با گذشت زمان،تغییرات زوجین و تغیرات شرایط محیط آنها قابل اطمینان نیست،در حقیقت با یک موجود سیال سر و کار داریم،که پاسخ به این پرسش را بسیار دشوار خواهد کرد.

۲)تفاوتی که پرسشگر بین ازدواج همجنسگرایان و دگرجنسگرایان با طرح این پرسش قائل شده: به گمانم اینجا با طرح یک پرسش،نابجا بودن این پرسش نمایان می شود : آیا ازدواج و پیوند دگرجنسگرایان،پایدار و برقرار می ماند؟


به گمانم این پرسش را اینگونه طرح کنیم،به جا و مفید باشد:


چگونه ازدواجی موفق داشته باشیم؟ و یا راه کار و پیشنهادات شما برای تداوم ازدواج در چیست؟
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   
مرد

 
bamdad_2014: واقعا ذوق زده شدم و باعث افتخارمه که مطالبم رو دنبال می کنی و می خونیو نسبت به جامع دگرباشان جنسی ایران بی تفاوت نیستیسپاس بی کران
قربونت داداش,خب از مطالب خوشم مياد دنبالش مى کنم ديگه!
اما در مورد اونى که گفتى:
نمى دونم والا دقيقا چى بگم, به نظرم هر کارى که کمک به بهتر شدن وضع اين قشر از جامعه مى کنه خيلى خوبه... من موافقم
     
  
زن

 
سلام
سوال داشتم ؟

اشاره داشتین که با ازدواج می تونیم فرزندانی رو داشته باشیم
کودک یا نوزاد رو از جند سالگی می تونید نگه داری کنید ؟
با بزرگ شدن فرزندتون با توجه به تفاوتی که در نوع خانوادهاش با سایر خانواده ها می بینه به انه چی می گید
آشفته سریم !
شانه‌ی دوست کجاست ؟
     
  

 
bamdad_2014: ۲)اصلا چرا ازدواج،مگر رابطه پنهانی و یا ثبت نشده،چه اشکالی دارد؟
به باور من شما همجنسگرایی عزیز،در این که بخواهید ازدواج کنید یا رابطه دائم بدون ثبت داشته باشید،مختار و آزاد هستید،و ازدواج تفاوتی در عشق و تداوم زندگی شما ایجاد نخواهد کرد.

bamdad_2014: و یا ازدواج چه تفاوتی با رابطه ثبت نشده دارد؟
ازدواج به نظر من دو بعد دارد :


۱) بعد فردی : امتیازاتی که به واسطه ازدواج شامل حال شما و همسرتان خواهد شد(در پست دوم همین تایپیک به چند مورد آن اشاره کردم)،برای تکمیل شدن عرایضم،یک کلیپ از تایپیک صدا و سیمای دگرباشان ایرانی اینجا قرار میدم،امید است مفید فایده عزیزان قرار بگیرد:


همجنسگرایی و دگرباش به چه معنیست


۲)بعد اجتماعی :

*با روی آوردن ما همجنسگرایان به ازدواج،کشورهای که نسبت به ما و حق و حقوقمان مردد هستند(هنوز تبیضاتی بین ما و دگرجنسگرایان قائل هستند و یا اصلا حقوقی برای ما قائل نیستند)،در رقابت با کشورهای که حق و حقوق انسانی ما را رعایت کردند قرار گرفته و یا با فشار نهادهای حقوق بشری و نشان دادن کارنامه موفق همجنسگرایانی که دارای حقوق یکسانی با دگرجنسگرایان بودن،ناگزیر به پذیرش ما به عنوان یک انسان خواهند شد(در مورد اول که خودتان بهتر از من می دانید که هر چند وقت یکبار یک یا چند کشور ازدواج ما را با حقوق کامل با دگرجنسگرایان اعلام می کند و مورد دوم درسته که زمان بر است،اما باور کنید تاثیرگذار خواهد بود).



**با ازدواج کردن ما همجنسگرایان،نقابمان به طور کامل کنار رفته و علاوه بر اثرات مثبتی که بر روان ما به دنبال خواهد داشت(البته تا پذیرش کامل ما توسط جامعه قدمهای درازی در پیش است و اوایل امکان خطر و آزار هست)،از هموفوفیا(همجنسگرا هراسی) در آن جامعه به مرور زمان کاسته خواهد شد،و جامعه خود را ملزم به رعایت حقوق ما می داند،حتی با مسافرت(توریستی،تجاری و...)به کشوری دیگر آن کشور نه تنها ملزم به رعایت حقوق ماست،بلکه در برخودر و به رسمیت شناختن همجنسگرایان آن کشور به تعمق و تفکر فرو خواهد رفت،به پرسشی که در این کلیپ تصویری از خانم دکتر فرنودی پرسیده می شود دقت کنید:


نظر خانوم دکتر درباره همجنسگرایی

و این کلیپ :

همجنسگرایی جزء حقوق انسانیست


چیزی دیگری فعلا به ذهنم نمی رسد،امیدوارم دوستان نیز اگه مورد یا مسئله ای دارند که به شکوفایی تایپیک کمک می کند دریغ نورزند.
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   

 
nazi220: سلام
درود

nazi220: سوال داشتم ؟
خواهش می کنم،خوشحال می شم بتونم پاسخگوتون باشم

nazi220: کودک یا نوزاد رو از جند سالگی می تونید نگه داری کنید ؟
nazi220: با بزرگ شدن فرزندتون با توجه به تفاوتی که در نوع خانوادهاش با سایر خانواده ها می بینه به انه چی می گید
یه مقاله معتبر به زبان انگلیسی دارم،که بی ربط به پرسش شما نیست،پیش از اینکه پاسختون رو بدم،فرصتی می خوام تا اون مقاله رو هم ترجمه کنم،و در تایپیک قرار بدم،امیدوارم پوزشم رو از بابت تاخیر به پاسخگویی پذیرا باشید

sinarv1: نمى دونم والا دقيقا چى بگم, به نظرم هر کارى که کمک به بهتر شدن وضع اين قشر از جامعه مى کنه خيلى خوبه... من موافقم
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   

 
انجمن روان شناختي آمريکا (apa)


افراد گي و لزبين مي توانند والدين خوبي باشند ؟

بسياري از افراد گي و لزبين پدر و مادر هستند ؛ پدر و مادر بودنشان داراي تفاوت هاي است : در سرشماري سال ۲۰۰۰ ايالات متحده گزارش شده ۳۳٪ از زنان و خانواده لزبين و ۲۲٪ از مردان و خانواده گي داراي حداقل يک کودک زير سن ۱۸ سال در خانه و در حال زندگي کردن داشتند.هر چند اطلاعات قابل مقايسه اي در دسترس نيست، اما بسياري از گي و لزبين هاي مجرد،به تنهايي پدر و مادر هستند و بسياري از زوج هاي همجنس،والدين پاره وقت براي بچه هاي کساني هستند که محل اقامتشان در جاي ديگر است.


چنانچه جمعيت قابل رويت و،وضعيت حقوقي والدين گي و لزبين افزايش يافته است،برخي از مردم نگراني هايي در مورد رفاه کودکان در اين خانواده ها مطرح کردند.بيشتر اين پرسش ها بر اساس کليشه هاي (رفتار قالبي داشتن) منفي نسبت به گي و لزبين مي باشد.اکثر تحقيقات در مورد اين موضوع مي پرسد آيا کودکان مطرح شده توسط والدين گي و لزبين داراي وضع نامساعدي در مقابل والدين دگرجنسگرا هستند؟ بيشتر پرسش ها مشترک و پاسخ به آنها اينجاست :


*آيا بچه هاي والدين گي و لزبين مشکلات بيشتري با هويت جنسي نسبت به کودکان از والدين دگرجنسگرا دارند ؟ به عنوان مثال : آيا اين کودکان دچار مشکل در هويت جنسي و يا نقش رفتار جنسي مي شوند ؟ پاسخ تحقيقات روشن است : هويت جنسي و جنسيتي (از جمله هويت جنسيتي،نقش جنسيتي،رفتار و تمايلات جنسيتي) در بسياري از بچه هاي والدين لزبين به يکنواختي والدين دگرجنسگرا رشد يافته اند،در مورد کودکان والدين گي،مطالعات کمي در دسترس مي باشد.


** آيا کودکان والدين گي و لزبين مشکلات شخصيتي بيشتري نسبت به والدين دگرجنسگرا دارند ؟ به عنوان مثال : فرزندان والدين گي و لزبين بيشتر در معرض خطر رواني هستند ؟ آيا آنها بيشتر مشکلات رفتاري دارند ؟ يا آنها نسبت به ديگر کودکان از لحاظ رواني سالم هستند ؟ باز هم مطالعات از مشکلات شخصيت،خودپنداره و رفتار نشان مي دهد تفاوت چنداني بين کودکان از والدين لزبين با کودکان از والدين دگرجنسگرا نيست،در مورد کودکان والدين گي مطالعات کمي در دسترس است.


*** آيا احتمالا کودکان از والدين گي و لزبين مشکلاتي با روابط اجتماعي دارند ؟ براي مثال : آنها با همسالان خود به طعنه يا گونه اي ديگر بد رفتاري مي کنند ؟ بار ديگر مدارک نشان داده که بچه هاي والدين گي و لزبين روابط اجتماعی نرمال با همسالان و بزرگسالان دارند،تصویری که از تحقیقات پدیدار شده نشان می دهد که کودکان با والدین گی و لزبین از معاشرت و عضویت در گروه هاي دوستان هم سن و سالشان ،والدين،خويشاوندان و دوستانشان لذت مي برند.

**** آيا اين کودکان بيشتر احتمال ندارد مورد سوء استفاده جنسي توسط يکي از والدين يا يکي از پدر و مادر دوستانشان يا آشنايان قرار بگيرند؟

هيچ پشتيباني علمي براي ترس از سوء استفاده جنسي درباره کودکان والدين گي و لزبين چه به وسيله والدين خود يا والدين گی و لزبین و یا دگرجنسگرای دوستانشان يا آشنايان وجود ندارد.


به طور خلاصه،علوم اجتماعي نشان داده که اغلب نگراني هاي مطرح شده درباره کودکان والدين گي و لزبين معمولا در تعصبات مقابله اي و رفتار کليشه اي داشتن درباره همجنسگرايان رشد يافته و بي اساس مي باشند،به طور کلي تحقيقات نشان مي دهد که کودکان والدين گي و لزبين اختلاف برجسته اي با کودکان والدين دگرجنسگرا در ترقي،تعديل يا به طور کلي رفاه ندارند.



     
  

 
nazi220: کودک یا نوزاد رو از جند سالگی می تونید نگه داری کنید ؟
از لحاظ قوانین حقوقی بستگی به قوانین کشوری دارد که قرار است زوج همجنسگرا سرپرستی کودکی را بر عهده بگیرند،صادقانه بگم،اطلاع چندانی ندارم،به محظ اینکه اطلاعات مفید و جامعی تهیه کردم،در تایپیک قرار میدم.


nazi220: با بزرگ شدن فرزندتون با توجه به تفاوتی که در نوع خانوادهاش با سایر خانواده ها می بینه به انه چی می گید
پرسش زیبایی مطرح کردید پیش از پاسخ به پرسشتون،یه مقدمه خدمتتون عرض کنم و سپس به پاسخ پرسشتون بپردازم ما اگر تفاوت نژاد،زبان،فرهنگ،جنسیت(زن و مرد) و... انسان ها را بپذیرم،و خود را برابر با دیگر انسان ها بدانیم و نه برتر از آنان،پس پذیرش تفاوت گرایش جنسی انسان ها نیز برایمان نباید کار دشواری باشد و آنان را نیز برابر با خود خواهیم یافت.

و اما پاسخ شما :

من به فرزندم همواره خاطر نشان می کنم که وی چیز به نام قدرت تفکر و تعقل دارد،پس هیچ وقت نباید اجازه دهد من یا دیگری به جای وی فکر کنیم و تصمیم بگیریم و یا حرفی بزنیم (از مشورت دیگران می شود بهرمند شد و استفاده کرد،اما تقلید کردن به نظر من،بزرگترین توهین یک انسان به شعور خود است) او انسان است و آزاد و مختار،من به فرزندم تفاوت ها و گوناگونی سلایق جامعه را نشان می دهم،و همواره از وی خواهانم که تفاوت ها را ببیند و پذیرا باشد و آنها را محترم شمارد،من به فرزندم برابری انسان ها را همواره خاطر نشان می کنم،علاوه بر خانواده انسان ها،با گرایش جنسی دگرجنسگرا،با خانواده اقلیت جنسی که خود من و همسرم به آن تعلق داریم نشت و برخواست و رابطه خواهیم داشت،گمان نکنم با این اوصاف مشکلی با خانواده اش (من،همسرم) از لحاظ تفاوت جنسیتی با اکثریت جامعه داشته باشد،البته نقش جامعه را نیز در برخورد با فرزندم نباید نادیده گرفت،اکثرت جامعه (دگرجنسگرایان عزیز) در برخورد با فرزندم نیز نباید اصول اخلاقی و انسانی را زیر پا بگذارند و فرزندم را پذیرا نباشند.



در پست پیش فراموش کردم از شما بابت حضور و فعالیت در تایپیک سپاسگذاری کنم،پوزش من رو پذیرا باشید و سپاس من رو از بابت اینکه جامعه دگرباشان جنسی و خواسته ها،نیازها و مشکلات آنان برای شما مهم است بپذیرید.
     
  
صفحه  صفحه 1 از 10:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  پسین » 
Homosexuals - همجنسگرایان

ازدواج همجنسگرایان (پست نخست خوانده شود)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA