انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 9 از 13:  « پیشین  1  ...  8  9  10  11  12  13  پسین »

Ali Karimi | هفدهم آبان زادروز علی کریمی گرامی باد



 
تبریک به علی کریمی عزیز و همگی طرفدارش

پ ن : هدر رو هرکی ساخته؛ ممنون
ولی یه ایراد دارم ازش انتخاب عکسی که روی پیراهن علی کریمی یه شعار سیاسی هست ؛ به نظرم بد بوده


مـا تــو گَـلـه یِ گُــرگـا هـنـو مَـرامـِ سَـگــیـمـونــو داریــم



     
  
مرد

 
تولدت مبارک سالار

دوستدار روابط آزاد خانومم هستم
     
  
مرد

 
تولدتولدتولدت مبارک بیاشمعهاروفوت کن .....
آخ که چقدردلم برای بازیهای داش علی توتیم پرسپولیس تنگ شده
خدانگذره ازاونایی که داش علی روعلی رغم میل باطنی ازتیم دورکردن
خدااوناروبه عذاب شمرگرفتارکنه ننه
     
  

 
راستش رو بخواهید،من اهل تماشای فوتبال نیستم،در واقع فوتبال دوست نیستم،اما تو این سالها این قد از منش و بزرگی علی کریمی شنیدم که شیفته مرام و مردونگی و انسانیتش شدم.



هفدهم آبان مصادف با زادروز علی کریمی گرامی باد.
     
  ویرایش شده توسط: bamdad_2014   
مرد

 
تولدت مبارک ؛ تنها ترین سردار فوتبال ایران



باید بچشد عذاب تنهایی را.... مردی که ز عصر خود فراتر باشد......
علی کریمی از عجیب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ماست یکی از خاص‌ترین‌ها، شجاع‌ترین‌ها و البته جذاب‌ترین. بازیکنی که همیشه درباره‌اش گفته‌اند کمتر از ظرفیتش به دست آورده است، او اما راضی است آنقدر که خود بدون ترس و واهمه بارها این مسئله را به زبان آورده است. آنچه که در ادامه خواهید خواند مروری بر دوران طولانی فوتبال این بازیکن استثنایی فوتبال ماست. این مطلب مفصل و جذاب را بخوانید و از آن لذت ببرید.

پرسپولیس

با « فتح تهران » شروع کرد و از تیم « پرسپولیس » چهره شد و برای خود اسم و رسمی پیدا کرد ؛ در خشش او در لیگ و جام باشگاههای آسیا برای پرسپولیس موجب شد تا باشگاه اتلتیکو مادرید ، بیش از پیش برای به خدمت گرفتن کریمی مصمم شود اما وی آن پیشنهاد را نپذیرفت و برای نزدیک بودن به خانه‌اش به امارات رفت و به تیم الاهلی این کشور پیوست !





بایرن مونیخ

شاید اگر آن پیشنهاد بزرگ را می پذیرفت راه او به کلی عوض می شد اما درخشش او در تیم ملی ایران ، حرکات زیبای او با توپ ، دریبل ها و گل های زیبای او « بهشتی » دیگر برای او خلق کرد باشگاه « بایرن مونیخ » آلمان پرافتخارترین تیم بوندس لیگا به او پیشنهاد داد و کریمی به این تیم پیوست . می گفتند زمستان آلمان را هم نمی بینید اما کریمی از همان ابتدای فصل خود را در ترکیب بایرن مونیخ جا انداخت و پس از گذشت ۲ هفته از شروع بوندسلیگا به عنوان هشتمین بازیکن برتر این لیگ معرفی شد .

او خیلی زود توانست در جمع نامداران این باشگاه نظیر میشائیل بالاک ، سباستین دایسلر ، مارتین دمیکلیس، باستیان شواینشتایگر ، مهمت شول و زی روبرتو برای خود جایگاهی ثابت دست و پا کند ، به طوری که برخی از این بازیکنان نیمکت نشین شدند. کریمی اولین بار در مرداد ماه ۱۳۸۴ در جام اتحادیه آلمان مقابل اشتوتگارت برای بایرن مونیخ به میدان رفت و در هفته دوم بوندسلیگا ، اولین گل خود در بایرن مونیخ را مقابل بایرلورکوزن به ثمر رساند و یک پاس گل نیز برای هم تیمی‌هایش فراهم کرد تا در پیروزی پرگل این تیم نقش موثری داشته باشد .






وی در هفته پایانی نیم فصل بوندسلیگا در مقابل بروسیا دورتموند یکی از ۲ گل بایرن مونیخ را به ثمر رساند تا با قهرمانی نیم فصل بوندسلیگا به تعطیلات زمستانی برود . کریمی حتی در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل سالزبورگ گلزنی کرد و عملکرد مطلوبی در مقابل آ. ث. میلان ایتالیا در این تورنومنت معتبر ارائه کرد . کریمی آخرین بار در هفته پایانی بوندس‌لیگا ، در مقابل تیم ماینتس به میدان رفت و آخرین گل خود در بایرن مونیخ را به ثمر رساند وی که پیش از مصدومیت در ۸۷٪ بازی‌های بایرن مونیخ در بوندسلیگا به میدان رفته بود و تنها در ۳ دیدار این تیم در بوندسلیگا غایب بود ،او در مجموع با ۴۲ بازی رسمی در دو فصل برای بایرن مونیخ در بوندسلیگا ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به کار خود در این تیم پایان داد .




حضور در قطر



علی کریمی پس از پایان قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ ، از باشگاه فوتبال موناکو فرانسه ، چند تیم آلمانی و اسپانیایی پیشنهادهایی دریافت کرد ، که به خاطر نزدیکی به خانواده به همگی آنها پاسخ منفی داد و به قطر رفت او بار دیگر اشتباه کرد و ای کاش در همان اروپا می ماند . او با مبلغ ۶ میلیون دلار برای تیم القطر آن کشور بازی کرد کلودیو کانیگیا و مارسل دسایی دو هم ‌بازی معروف کریمی در این تیم قطری بودند. کریمی فصل بعد به همراه تمامی بازیکنان خارجی القطر از این تیم جدا شد و با تصمیم کمیته ملی المپیک قطر (که مسئولیت عقد قرارداد با بازیکنان خارجی و انتخاب تیم‌های آنها را برعهده دارد) به تیم فوتبال السیلیه پیوست اما وی این پیشنهاد را قبول نکرد و خواستار جدایی از آن تیم شد و سپس به پرسپولیس بازگشت .






برگشت به پرسپولیس


پس از ۲۷۱۷ روز در حضور قریب به یکصد هزار تماشاگر در هشتمین هفته از هشتمین دوره لیگ برتر ایران بار دیگر برای پرسپولیس به میدان رفت و به مدت ۲۰ دقیقه بی وقفه مورد تشویق هواداران قرار گرفت تا بازگشتی باشکوه به فوتبال ایران داشته باشد . او سال خوبی را نیز با پرسپولیس گذراند هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس گل زنی کرد اما با ضد و نقیض گویی‌های عباس انصاری فرد قرارداداش تمدید نشد و از پرسپولیس جدا شد و مجبور شد به « استیل آذین » بپیوندد .





استیل آذین
کریمی که با کنار گذاشته شدن از سوی مدیر عامل پرسپولیس انگیزه‌های زیادی برای اثبات توانایی‌های خود داشت، در پنج هفته نخست لیگ برتر ۶ بار برای استیل آذین گلزنی کرد و ۳ پاس گل داد تا عباس انصاری فرد بیش از پیش از سوی هواداران پرسپولیس تحت فشار قرار بگیرد . دو ماه پس از جدایی کریمی از پرسپولیس عباس انصاری‌فرد (مدیرعامل وقت پرسپولیس) در برنامه نود با بیان اینکه توافقات لازم برای تمدید قرارداد کریمی انجام شده بود اعلام کرد ، که هم او و هم کریمی رکب خورده‌اند و افرادی دیگری مانع حضور کریمی در پرسپولیس شده‌اند !

کریمی در پانزدهمین هفته از نهمین دوره لیگ‌برتر فوتبال ایران برای اولین بار در مقابل تیم سابق خود پرسپولیس به میدان رفت و با ارسال ۲ پاس گل نقش موثری در پیروزی ۲ بر ۱ استیل آذین در مقابل پرسپولیس ایفا کرد. وی که در زمان ورود به زمین و طول بازی بارها مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود، پس از آنکه با اشتباه داوری در دقایق پایانی بازی از زمین اخراج شد پیراهن استیل آذین را کنار انداخت و با پیراهن پرسپولیس در میان تشویق هواداران پرسپولیس به رختکن رفت .

در فصل ۸۹-۸۸ لیگ برتر علی کریمی با پیراهن استیل آذین ۱۴ گل به ثمر رساند و با دریافت ۹ کارت زرد و ۳ کارت قرمز خشن‌ترین بازیکن و در عین‌حال موثرترین بازیکن در نهمین دوره لیگ‌برتر شناخته شد . کریمی فصل بعد و پس از درخشش در بازی دوستانه الاهلی امارات و آ. ث. میلان ایتالیا به دلیل اختلاف با مدیر عامل و سرمربی تیم استیل آذین از این تیم جدا شد .






شالکه


او در سن ۳۲ سالگی مورد توجه فیلکس ماگات و تیم شالکه قرار گرفت و با عقد قراردادی ۵ ماهه در نیم فصل دوم بوندسلیگا به شالکه۰۴ آلمان پیوست (در زمان انتقال کریمی، این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین مرحله نیمه نهایی جام حذفی المان صعود کرده بود.) کریمی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان جانشین رائول گونزالس در بازی مقابل اینتر میلان برای دقایق کوتاهی وارد زمین مسابقه شد و عملکرد مطلوبی ارائه کرد. وی توانست به همراه شالکه به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند .




حضور مجدد در پرسپولیس



کریمی در خرداد سال ۱۳۹۰ و در زمان مدیریت حبیب کاشانی با عقد قراردادی یک ساله به پرسپولیس بازگشت و به دوران حضورش در فوتبال آلمان پایان داد . وی دو پیشنهاد نیز از تیم‌های اماراتی داشت که در نهایت به آنها پاسخ منفی داد. کریمی که سومین بازگشت خود به پرسپولیس را تجربه می‌کرد ، پس از ۷۹۶ روز بار دیگر برای این تیم در لیگ برتر در بازی با ملوان بندر انزلی به میدان رفت .

او در مجموع ۲۸ بار برای پرسپولیس در لیگ برتر به میدان رفت و با زدن ۱۲ گل، عنوان " گلزن ترین هافبک یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران " را به خود اختصاص داد. وی همچنین با دادن ۸ پاس گل و گرفتن ۲ پنالتی نقش مهمی در امتیازات بدست آمده پرسپولیس در لیگ برتر ایفا کرد . کریمی که پیش از جدا شدن از پرسپولیس؛ آخرین بار در خرداد سال ۱۳۸۸ برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته بود، در اسفند سال ۱۳۹۰ بار دیگر برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و در اولین بازی مرحله گروهی؛ در مقابل الهلال عربستان ، هشتمین گل آسیایی خود در پرسپولیس را به ثمر رساند .

وی در دو بازی دیگر پرسپولیس در مقابل الشباب امارات و الغرافه قطر دو بار موفق به گلزنی شد تا در مجموع با ۱۰ گل زده به عنوان "دومین گلزن برتر تاریخ پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی " لقب بگیرد . عملکرد کریمی در لیگ قهرمانان آسیا موجب شد تا در پایان سال ۲۰۱۲ به عنوان دومین بازیکن برتر آسیا انتخاب شود . فصل ۹۲-۱۳۹۱ با انتخاب مانوئل ژوزه به عنوان سرمربی پرسپولیس و کسب نتایج ضعیف این مربی در شروع لیگ ، کریمی به همراه چند بازیکن دیگر پرسپولیس، به عملکرد ژوزه انتقاداتی را وارد کردند .



سرمربی پرسپولیس که پیش از ورود به ایران نیز رابطه خوبی با هموطن پرتغالی خود نداشت ، کی‌روش را مسئول قرار دادن کریمی در مقابل خود عنوان کرد و اعلام کرد که کیروش از کریمی می‌ترسد و هر کاری که او بکند کی‌روش برعکسش را انجام می‌دهد. پس از انجام این مصاحبه؛ رویانیان حمایت خود را از ژوزه، مبنی بر کنار گذاشتن کریمی از پرسپولیس اعلام کرد. کریمی به علت کنار گذاشته شدن از ترکیب تیم توسط مانوئل ژوزه و مصدومیت‌های متوالی در طول فصل، تنها در ۱۲ مسابقه برای پرسپولیس در لیگ ۹۲–۱۳۹۱ به میدان رفت. وی قبل از کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس، ۸ بار برای این تیم در لیگ برتر به میدان رفت و با توجه به سیستم چرخشی ژوزه در استفاده از ۲۵ بازیکن پرسپولیس در هشت هفته نخست لیگ برتر، ۴۵۰ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد .

با انتصاب یحیی گل‌محمدی به عنوان جانشین مانوئل ژوزه (ژوزه در پایان نیم فصل اول رتبه دوازدهم جدول کسب کرد)، کریمی پس از سه ماه دوری از ترکیب پرسپولیس، در مقابل ملوان بندر انزلی در جام حذفی به میدان رفت و پس از ۹ هفته غیبت در مسابقات لیگ برتر، در نخستین بازی نیم فصل دوم که صدمین حضور او در مسابقات لیگ برای پرسپولیس به شمار می‌رفت موفق به گلزنی شد. وی پس از انجام سه بازی برای این تیم در نیم فصل دوم (به عنوان هافبک دفاعی)، بار دیگر از ناحیه رباط MCL زانو دچار مصدومیت شد و پس از ۹ هفته غیبت در مسابقات لیگ برتر، بار دیگر برای پرسپولیس به میدان رفت تا پیش از مسابقه نیمه نهایی جام حذفی، شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند وی پس از یک ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، در فینال جام حذفی در مقابل سپاهان اصفهان برای پرسپولیس به میدان رفت. او سال بسیار بدی را با پرسپولیس گذراند .

پس از پایان این بازی و شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی خواهد کرد تا " دایه‌های مهربان تر از مادر فوتبال " را بگردانند. این مصاحبه کریمی در حالی انجام گرفت که رسانه‌ها از درگیری لفظی سرپرست این تیم با کریمی در رختکن این تیم خبر داده بودند !





تراکتورسازی

علی کریمی پس از اختلاف با رویانیان و حتی مشکل قدیمی با علی دایی از این تیم جدا شد و در ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ، با امضای قرارداد یک‌ساله ، به تراکتورسازی تبریز پیوسته و پیراهن شماره ۸ این تیم را به تن کرد . او تا به اینجای کار چند گل و پاس گل برای تراکتور سازی به ارمغان آورده است .

یک نکته مهم نکته جالب اینکه او در همه تیم هایی که بازی کرده پیراهن قرمز بر تن میکرده و شماره 8 می پوشیده است ( البته بجز شالکه آلمان ) و شاید تنها دلیلی که او در ایران پیراهن تیمی غیر از پرسپولیس را پوشیده اختلاف سلیقه با مربیان و مدیران مخالف او بود . از نسل طلایی فوتبال ما تنها علی کریمی خداحافظی نکرده و همه محبوب ها رفتند ، علی کریمی درتبریز تنهاست و روزهای سختی را میگذراند قلب او با هواداران بی شمار پرسپولیس پیوند خورده ، هنوز هم هواداران پرسپولیس جای خالی این بازیکن را حس می کنند و امیدوار هستند او دوباره به پرسپولیس برگردد و در این تیم خداحافظی کند .

افتخارات
علی کریمی کریمی از سال ۱۳۷۷ در تیم ملی ایران حضور دارد و با ۱۲۷ بازی ملی و ۳۸ گل ملی، سومین بازیکن ایرانی از نظر تعداد بازی ملی و همچنین سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود . وی در سال ۲۰۰۴ توانست آقای گلی جـام ملت‌های آسیا را به‌دست آورد و جایزه " بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا " را نیز در همان سال کسب کرد . مجله معتبر کیکر آلمان در سال ۲۰۰۴ ، پس از بازی درخشان این بازیکن در مقابل تیم ملی فوتبال آلمان ، وی را "مارادونای آسیا " نامید .

کریمی که در دریبل زنی مهارت دارد در کنار زین‌الدین زیدان و رونالدینهو از سوی سایت فیفا به عنوان یکی از نامزد‌های سلطان دریبل جهان در سال ۲۰۰۵ انتخاب شد . در نظر سنجی برنامه نود از سوی مردم ایران به عنوان تکنیکی‌ترین بازیکن ۳ دهه اخیر فوتبال ایران انتخاب شد. در این نظر سنجی ۶۵ درصد از شرکت کنندگان (بیش از یک میلیون نفر) کریمی را به عنوان نفر اول انتخاب کردند .

افتخارات باشگاهی
پرسپولیس
قهرمانی جام آزادگان در فصل ۷۸-۱۳۷۷

قهرمانی جام آزادگان در فصل ۷۹-۱۳۷۸

قهرمانی جام حذفی در فصل ۷۹-۱۳۷۸

مقام سوم جام باشگاه‌های آسیا ۷۹-۱۳۷۸

مقام سوم جام باشگاه‌های آسیا ۸۰-۱۳۷۹

بایرن مونیخ
قهرمانی جام حذفی آلمان در فصل ۰۶-۲۰۰۵

قهرمانی بوندسلیگا در فصل ۰۶-۲۰۰۵

شالکه
قهرمانی جام حذفی آلمان در فصل ۱۱-۲۰۱۰


افتخارات ملی
1998- قهرمانی بازی‌های آسیایی

۲۰۰۰ - قهرمانی فوتبال غرب آسیا

۲۰۰۰ ۲۰۰۳ - قهرمانی جام بین‌قاره‌ای آسیا – اقیانوسیه ۲۰۰۴

- قهرمانی فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۴ ۲۰۰۴

- مقام سوم جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۶

- راهیابی و بازی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان



افتخارات فردی
بهترین بازیکن مسابقات غرب آسیا ۲۰۰۰

نامزد بهترین بازیکن سال آسیا ۲۰۰۱

بهترین بازیکن جام قهرمانی آسیا- اقیانوسیه ۲۰۰۳

آقای گل مشترک جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴

عضو ۱۱ بازیکن منتخب جام ملتهای آسیا ۲۰۰۴

بهترین بازیکن سال آسیا ۲۰۰۴

تنها آسیایی تیم ستارگان جهان ۲۰۰۹

گلزن ترین هافبک و موثرترین بازیکن نهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ۸۹–۱۳۸۸

گلزن ترین هافبک یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران ۲۰۱۲

عنوان دوم بازیکن سال آسیا ۲۰۱۲

دومین گلزن برتر پرسپولیس در جام قهرمانان آسیا
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
با این که استقلالی دو اتیشم ولی علی رو یه مرد تو این دنیای نامرد فوتبال می دونم.تبریک علی جون
     
  
مرد

 
تولدت مبارك ۸ دوست داشتني و قرمز
اصن من بعد اصن من بد
     
  
مرد

 
تولدت مبارک اسطوره سرخ
حال من همیشه جسورانه غمگین هست خوب یا بد فرقی نمیکند
     
  
مرد

 
با تمام وجود دوستت دارم

تو مردی و مردانه زندگی کردی


تولدت مبارک اسطوره من
     
  

 
جادوگر رفت
یادش موند
خیلی دوسش دارم
تولدت مبارک مرد
     
  
صفحه  صفحه 9 از 13:  « پیشین  1  ...  8  9  10  11  12  13  پسین » 
مناسبتها

Ali Karimi | هفدهم آبان زادروز علی کریمی گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA