انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 31 از 192:  « پیشین  1  ...  30  31  32  ...  191  192  پسین »

Sports News | اخبار ورزشی


مرد

 
بازگشت زندگي آقاي داور به روال عادي/ حكم تبرئه قهرماني شنبه اعلام مي‌شود




تبرئه قهرماني و بازگشت او به داوري، هر روز احتمالش بيشتر مي‌شود. حضور او (و محسن تركي كه در اعتراض به جو حاكم بر داوري كناره گرفته بود) در كلاس‌هاي توجيهي نيم‌فصل و اين مصاحبه‌هاي نايب رييس فدراسيون فوتبال، همه و همه نشان مي‌دهد كه انگار بازگشت قهرماني چندان دور نيست.
از حرف‌هاي محسن قهرماني شروع كنيم يا آيت‌اللهي؟
اول ببينيم آقاي داور چه مي‌گويد. وقتي به محسن قهرماني بگوييد آخرين اظهارنظرها حكايت از بازگشت او دارد، چنين پاسخي مي‌شنويد: «فقط يك چيز مي‌خواهم. ما دو روز گرانقدر را پيش رو داريم. تاسوعا وعاشوراي حسيني و من مي‌خواهم حاجتم را تمام و كمال از امام حسين (ع) و حضرت علي اصغر(ع) بگيرم و مي‌خواهم در اين روزها آرامش داشته باشم.
من از روز اول هم گفته بودم كه سيمم را به حرم مطهر و پاك امام رضا (ع) وصل كردم هر چند روزي كه اين حرف را زدم گفتند او فكر مي‌كند كه امام هشتم فقط مختص خودش است اما بايد بگويم كه آقا امام رضا (ع) متعلق به تمام مردم و شيعيان جهان است و من هم كه همجوار او هستم و بنده روسياه خدا هستم را همواره مورد لطف خود قرار داده است. امام رضا (ع) آنقدر رئوف و مهربان است كه باز هم من روسياه را مورد لطف خود قرار داده است. در اين روزهاي سوگواري هم مي‌خواهم حاجتم را از سيدالشهدا و حضرت علي اصغر و ابوالفضل (ع) بگيرم.»
قهرماني در مورد اينكه گفته مي‌شد در روزهاي گذشته حتي فرزندش نتوانسته به مدرسه برود، مي‌گويد: «برخي مطالبي كه در رسانه‌ها عنوان شد حقيقت نداشت. بايد بگويم آنها داستان نويس‌هاي خوبي بودند. پسر من به مدرسه‌اش مي‌رفت و مشكلي نداشت البته آن حرف‌ها و آن مسائل روي او و تمام خانواده‌ام و حتي خواهران و برادرانم از نظر روحي و رواني تاثير منفي گذاشته بود اما اكنون زندگي‌ام به روال عادي برگشته است.»
زندگي قهرماني به روال عادي برگشته و اين يعني قهرماني به آينده اميدوار است، البته با اين حرف‌هاي آيت‌اللهي.
رييس كميته رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي در فوتبال درباره زمان اعلام راي پرونده اتهام‌ها به داوري از جمله موضوع محسن قهرماني گفت: «پرونده محسن قهرماني و ساير اتهام‌هايي كه به برخي داوران زده شده بود حداكثر ظرف امروز يا فردا بسته مي‌شود و اگر نياز باشد در برخي موارد كميته انضباطي نظر بدهد، ما پرونده را به اين كميته هم ارجاع مي‌دهيم. بنده امروز مطالعه نهايي اين پرونده را انجام مي‌دهم و پيش‌بيني مي‌كنم و اميدوارم بتوانيم تا شنبه نتيجه را اعلام كنيم.»
آيت‌اللهي در پاسخ به اينكه شنيده مي‌شود محسن قهرماني تبرئه شده است، گفت: «تا الان هيچ تخلف خاصي در اين پرونده مشاهده نكرديم. بارها تاكيد كردم كه جامعه داوري ما پاك است. فساد فوتبال نسبت به بخش‌ها و ساير صنوف، بسيار كمتر است اما در ورزش به خاطر توجه ويژه رسانه‌ها همه چيز برجسته‌ ديده مي‌شود در حالي كه خيلي از اتفاقات با همه سروصدايي كه دارد، مشكل خاصي ندارد.»
آيت‌اللهي در واكنش به اينكه ساير داوران متهم هم مانند قهرماني تبرئه مي‌شوند، گفت: «ما اميدواريم همه افراد مورد اتهام تبرئه شوند. تا رسيدگي‌ها در همين يكي دو روز كامل نشود نمي‌توان صحبتي در اين باره داشت هرچند گزارش‌ها و مراحل تحقيق ما در اين پرونده تكميل شده است. جامعه داوري ما پاك و شريف است و بايد همه كمك كنيم اگر مشكلاتي هم در حاشيه كار وجود دارد، جمع شود.»
آيا قهرماني را دوباره در نيم‌فصل دوم در ليگ برتر خواهيم ديد؟ آن وقت تكليف علي دايي كه آن همه اتهام را درباره قهرماني رسانه‌اي كرد، چه خواهد شد؟ مساله اين است!
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کی‌روش بازی با تایلند را مصاف تدارکاتی می داند/مسابقه با تایلند حذفی نیست




کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران از نحوه آماده‌سازی تیمش راضی و خوشحال است و این مسابقات را نوعی بازی تدارکاتی برای حضور موفق‌تر در جام‌جهانی 2014 برزیل می‌داند.

کی‌روش در گفت‌و‌گوی تصویری کوتاهی که در حاشیه تمرین تیم ملی در تایلند داشت، گفت: «در حال حاضر تمرینات خود را خیلی سخت دنبال می‌کنیم. مسابقه‌ای که اینجا مقابل تایلند داریم یک بازی حذفی نیست ولی ما از امکانات کمپی که در اختیار داریم و دیدار با تایلند به عنوان تدارکی برای آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات جام‌جهانی استفاده می‌کنیم.»
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
دستیار سابق مورینیو سرمربی جدید میدلزبورو /قرارداد 2.5 ساله با آیتور کارانکا




به گزارش" بی بی سی" آیتور کارانکار مدافع اسبق باشگاه رئال مادرید و دستیار فصل گذشته ژوزه مورینیو سرمربی سابق این باشگاه، هدایت باشگاه میدلزبورو را به عهده گرفت.

کارانکا 40 ساله که با تیم رئال مادرید در سال 2000 لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد، نخستین مربی غیربریتانیایی باشگاه میدلزبورو در تاریخ 137 ساله این باشگاه است.

او در طول 3 سال حضور مورینیو روی نیمکت رئال دستیار این مربی پرتغالی بود و در تابستان امسال با پیوستن آقای خاص به چلسی سمت خود را از دست داد.

نیل بوسر مدیر اجرایی میدلزبورو بعد از تایید خبر جذب کارانکا گفت: کارانکا تجربه بسیار خوبی به عنوان یک بازیکن فوق العاده و یک مربی جوان در اختیار دارد. همه ما از اینکه با او کار خواهیم کرد هیجان زده هستیم.

پیش از این رسانه های انگلیسی از احتمال پیوستن کارانکا به تیم قعر نشین لیگ برتری کریستال پالاس خبر داده بودند اما این مربی اسپانیایی ترجیح داد به میدلزبورو که هم اکنون در بین 24 تیم لیگ قهرمانی (یک دسته پایین تر از لیگ برتر) انگلیس در جایگاه شانزدهم قرار دارد بپیوندد.

تونی موبری سرمربی پیشین میدلزبورو در تاریخ 21 اکتبر برکنار شد و در طول 3 هفته گذشته مارک ونوس هدایت این تیم را به عهده داشت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
نمره قبولی اشکان از هواداران فولام




با وجود اینکه فولام روزگار چندان خوشی در لیگ جزیره ندارد اما هواداران این تیم از بازی ملی پوش ایرانی راضی هستند.پیرو همین موضوع سایت هواداران باشگاه فولام در تحلیل بازی اشکان دژاگه برابر لیورپول با تمجید از این بازیکن نوشت:«دژاگه بازیکن موثری برای مارتین یول است و این مربی هلندی باید در بازی‌های بعدی تیمش نیز به بال ایرانی خود بازی دهد. این بازیکن ایرانی از زمانی که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته، توانسته خود را به مارتین یول برای حضور در ترکیب ثابت فولام تحمیل کند.» به نظر می رسد با ادامه این روند، مارتین یول در بازی های بیشتری از دژاگه استفاده کند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
نتیجه یک تحقیق؛ چپ پاها از راست پاها خلاقیت بیشتری دارند


یک تحقیق نشان می دهد که بازیکنان چپ پا (مثلا مسی) خلاقیت بیشتری از بازیکنان راست پا (مثلا کریس رونالدو) دارند.

این تحقیق که توسط دانشگاه های آکسفورد و بریتسول با همگاری چندین دانشگاه استرالیایی انجام شد، محققان نشان دادند که بازیکنان چپ پا عملکرد بهترین از بازیکنان راست پا دارند.

بازیکنانی که پای اصلی شان برای بازی کردن، پای چپ است، به دلیل ساختار مغزی شان، عملکرد غیرقابل پیش بینی تری دارند. این تئوری را می توان با عملکردهای خیره کننده چپ پاهایی مانند لیونل مسی، رایان گیگز، دیه گو مارادونا، گرت بیل و داوید سیلوا تایید کرد.

البته جمله " من چپ پا هستم" هم سال ها توسط بازیکن یاب ها و مربیان تیم های پایه برای تعریف از بازیکنانی که چنین شرایطی دارند، عنوان می شود.

براساس یافته های این تحقیق، ایده های خلاقانه و راه حل های بهتری در طول بازی دارند، حقه های جدیدی خلق می کنند و می توانند موقعیت های گلزنی بیشتری به وجود بیاورند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آرای عجیب در رای گیری توپ طلا/ آیا این سیستم رای گیری عادلانه است؟




در فاصله دو ماه تا اعلام برنده توپ طلا سال 2013، همه جا صحبت از این است که چه کسی شایستگی بردن این جایزه را دارد؛ برنده ای که با آرای مربیان و کاپیتان های تیم های ملی کشور های عضو فیفا و گروهی از روزنامه نگاران منتخب از سراسر دنیا انتخاب می شود.

اما در این بین کسانی هستند که معتقدند بسیاری از این جمع، به ویژه از بین مربیان و بازیکنان که فرصت دنبال کردن همه بازی ها را ندارند، از شایستگی رای دادن برای این جایزه مهم برخوردار نیستند.

و البته آرای عجیب و غریبی هم که در این بین دیده می شود، تا اندازه ای گواه این مدعاست. در اینجا به بررسی آرای تعدادی از مربیان و کاپیتان های تیم های ملی در رای گیری سال های 2010 و 2011 می پردازیم:



آرای سال 2010:


- توماس فرمائلن، کاپیتان تیم ملی بلژیک، رای اول و 5 امتیازی اش را به هم تیمی اش در آرسنال، سسک فابرگاس داد.

- اندی دیویس، کاپیتان جزایر بریتش ویرجینیز، نه هیچ از بازیکنان اسپانیای قهرمان جهان را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد و نه به مسی و رونالدو به عنوان نفر اول رای داد؛ به نظر او بهترین بازیکن دنیا دیدیه دروگبا بود؛ وین دوور، سرمربی گویانا هم به دروگبا رای داد.

- آرای مارک فن بومل و برت فن مارویک، کاپیتان و سرمربی هلند، باطل اعلام شد (احتمالا به دلیل تاخیر)

- لی تائه هون، سرمربی کامبوج، مسوت اوزیل، ستاره تازه ظهور کرده تیم ملی آلمان را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد.






آرای سال 2011:




- اندی دیویس، کاپیتان جزایر بریتش ویرجینیز، این بار سسک فابرگاس را بالاتر از مسی و رونالدو قرار داد

- ناهایو، کاپیتان بروندی هم گل کاشت؛ در بین گزینه های او خبری از مسی و رونالدو نبود؛ به نظر او، نیمار، آبیدال و بنزما بهترین دنیا در سال 2011 بودند

- تیم براون، کاپیتان نیوزلند، هم علاقه ای به رونالدو و مسی نداشت؛ او به آگوئرو، ژابی آلونسو و وین رونی رای داد

- جعفرخان، کاپیتان پاکستان، هم نشان داد که فقط به هافبک ها علاقه مند است؛ توماس مولر، اینیستا و شواین اشتایگر

- دنی آلوس، سرخیو آگوئرو و وین رونی آرای مواکی فولیو از تونگا بودند؛ واقعا مرسی!

- عادل آموروچه، سرمربی بوروندی هم به اندازه کاپیتان تیم ملی کشورش آرای عجیبی داشت؛ بنزما، اوزیل و اتوئو. احتمالا در بوروندی علاقه به مسی و رونالدو مجازات حبس دارد!

- روبن اسرائیل و سزار فاریاس، سرمربی های ال سالواردو و ونزوئلا هم با یک سال تاخیر، دیه گو فورلان را به عنوان بهترین بازیکن معرفی کردند
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
توپ طلای فرانتس فوتبال؛ نوستالژی روزگار سپری شده



همه چیز از وقتی به هم ریخت که فیفا در سال 1991 ناگهان به فکر افتاد، که چرا وقتی یک مجله هر سال دارد بهترین بازیکن اروپا را انتخاب می‌کند، ما به عنوان مرکز ثقل فوتبال جهان، این کار را نکنیم؟

و شروع کردند به جایزه دادن. جایزه ای که با انتخاب مربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی عضو فیفا، هر سال به فرد منتخب اهدا می‌شود. چیزی که در ظاهر یک دموکراسی آزموده و بی نقص به نظر می‌رسید. به هر روی، از سال 1991 که فیفا جایزه اش را به لوتار ماتیوس داد، و توپ طلای اروپا به ژان پیر پاپن رسید، رقابتی آشکار در گرفت تا اینکه سرانجام در سال 2010 فرانس فوتبال زانو زد. و توپ طلای فرانس فوتبال و سیستم سنتی انتخاب مرد سال فوتبال اروپا توسط منتقدان و روزنامه نگاران برای همیشه برچیده شد. اولین بار که سر استنلی ماتیوز در 1956 این جایزه را بالای سر برد، تا 2009 که لیونل مسی برای اولین بار توپ طلا گرفت و برای آخرین بار توسط مجمع روزنامه نگاران منتخب به این عنوان رسید، بازیکنان زیادی صاحب این افتخار شدند، که هر یک شکوه دوره ای خاص از فوتبال قاره سبز را با تصویر توپ طلایی در دستانشان، یادآور می شوند. از میشل پلاتینی فرانسوی در لباس یوونتوس، و مارکو فان باستن اعجوبه تیم ملی هلند و میلان تا کمی دورتر، یوهان کرایف نمادِ هلندِ شناور رینوس میشل، سه بازیکنی که هر کدام سه بار توانستند به این عنوان دست یابند. تا ستاره‌هایی چون لئو یاشین، اولگ بلوخین، اوزه بیو، جرج بست و یا ژوزف ماساپوست چکسلاواکی، که هر یک زبان گویای اعتلای فوتبال کشور خود در آن دوران هستند.

جایزه فرانتس فوتبال، تا سال 1995 که قوانین آن تغییر کرد( شاید برای رقابت با توپ طلای فیفا) و غیر اروپایی‌های شاغل در اروپا نیز برای رسیدن به آن صاحب صلاحیت شناخته شدند. یک جایزه تمام اروپایی بود. حتی بازیکنی مانند مارادونا که هیچ تردیدی در شایستگی‌اش برای کسی باقی نیست، هرگز نتوانست کاندیدای دریافت این جایزه شود، چون اروپایی نبود، اما از 1995 که ژرژ وه آ توپ را بالای سر برد ، تا 2009 ،سال خداحافظی توپ طلای فرانتس فوتبال ، از 15 جایزه 7 بار غیر اروپایی‌ها برنده شدند. و در طول این 15 سال بسیاری از منتقدین این جایزه را که حالا تبدیل به جایزه ای جهانی شده بود –زیرا تقریبا تمام بازیکنان مطرح جهان در لیگ اروپا بودند و هستند- حتی معتبرتر از جایزه فیفا می‌دانستند و شاید همین زیاد به مذاق زوریخ نشینان خوش نمی آمد. به هر حال خواه ناخواه رقابتی بین این دو جایزه معتبر در جریان بود که گاه بر سر انتخاب بازیکنان نمود می یافت. از همان دوره اول که جایزه فیفا را ماتیوس برد و جایزه اروپا را پاپن، می‌شد ضعف فنی جایزه فیفا را به عیان دید. یقینا مجموع آرا کاپیتانو مربیان تمام جهان،نمی توانست به لحاظ فنی با انتخاب برترین روزنامه نگاران و منتقدان اروپایی برابری کند. همانگونه که انتخاب ماتیوس شاید هنوز به دلیل بارقه‌های باقی مانده از جام نود در ذهن مربیان تیم‌های ملی، و نادیده گرفتن فصل فوق العاده پاپن در مارسی رخ داده بود. به هر حال اختلاف بعدی در سال 94 رخ داد، که روماریو مرد سال فوتبال جهان شد و فرانتس فوتبال به دلیل محدودیت قوانین، جایزه را به هریستو استویچکف داد. از سال بعد که قوانین توپ طلای اروپا تغییر کرد، اختلاف در انتخاب نهایی، شاید بیش از پیش به چشم می‌آمدو ناظران بیشتر در ریشه یابی علل این اختلاف اندیشه می‌کردند، پس از انتخاب مشترک ژرژ وه آ در سال 1995، اختلاف بعدی در 1996 رخ نمود، مرد سال فوتبال اروپا ماتیاس سامر، با فصل فوق العاده ای که در دورتموند و همچنین قهرمانی با آلمان در یورو 96 پشت سر گذاشته بود، با شایستگی به عنوان مرد سال فوتبال اروپا (و در واقع جهان) توسط فرانتس فوتبال انتخاب شد، و برای اولین بار بود که نقش تبلیغات و شاید منافع فیفا در انتخاب نمودار شد. رونالدو، جوان برزیلی 19 ساله که تازه از آیندهوون به بارسلونا آمده بود نفر اول انتخابات دموکراتیک فیفا شد! و این قدرت پروپاگاندا بود.

بی‌شک رونالدو فصل خیره کننده ای را در بارسلونا پشت سر گذاشته بود. و بدون هیچ تردیدی ستاره نوظهوری بود در دنیای فوتبال، اما قانون نانوشته و تجربه روزنامه نگاران و منتقدان این بود که فقط به سر و صدای رسانه‌ها توجه نکنند، و مجموع شرایط را در نظر بگیرند. رونالدو علیرغم چهره شدن و بازی های فوق العاده در آن سال به هیچ عنوانی با بارسلونا دست نیافت. در حالی که سامر علاوه بر قهرمانی اروپا، تکرار قهرمانی با دورتموند در بوندس لیگا و همچنین حضور در مراحل بالای جام باشگاه های اروپا ( که به قهرمانی این تیم در فصل بعد اروپا انجامید) را در کارنامه داشت. به هر حال اینجا بود که تفاوت پختگی یک انتخاب در برابر رسانه زدگی و اندکی سطحی نگری در انتخاب دیگر زاویه خود را آشکار کردند. به هرحال توقع اینکه مربی تیم های درجه 4 و 5 آسیا یا آفریقا بتوانند نگاهی دقیق و فنی داشته باشند، آب در هاون کوبیدن بود. مسلما بسیاری از آن‌ها نخستین نامی که در رادیو، تلویزیون و روزنامه می‌دیدند و می‌شنیدند را روی برگه رای خود می‌نوشتند، و آن روزها همه جا صحبت از رونالدو بود. شاید برای تبیین این موضوع که تا چه حد انتخاب مربیان جهان می‌تواند دور از واقعیت باشد، برای ما ایرانی ها نمونه‌های ملموسی موجود باشد. برای مثال مربی تیم ملی پاکستان برای چند سال متوالی، به علی دایی به عنوان یکی از سه بازیکن برتر جهان رای می‌داد و نام او در لیست می‌رفت. و یا حتی در کمال شگفتی زمانی که بلاژویچ سرمربی تیم ملی ایران بود، در رای گیری سال 2002 نام آلن بوکسیچ در شرف بازنشستگی را روی برگه به عنوان بهترین بازیکن جهان نوشته بود!! در سال‌های بعد این اختلاف به مراحل جالب تری رسید. در سال 2000 که هم زیدان و هم فیگو در مسابقات یورو نمایشی خیره کننده و چشم نواز داشتند. جایزه فیفا به زیدان رسید و فرانتس فوتبال که در سال 98 هماهنگ با فیفا جایزه را به زیدان داده بود این بار افتخار را به لوییز فیگو اهدا کرد. اما در سال 2001 مربیان تیم های ملی شاید برای جبران سال گذشته! جایزه را به فیگو دادند ولی این بار توپ طلای اروپا به مایکل اوون رسید !
دوباره در سال 2003 جایزه جهان به زیدان و اروپا به پاول ندود رسید، و اختلاف بعدی و در واقع آخرین اختلاف، اهدای جایزه فرانتس فوتبال به شوچنکو و جایزه فیفا به رونالدینیو بود. نکته مهمی که در تمام این سال‌های دو جایزه ای، و اختلافات انتخاب ها به چشم می آید این است که در واقع در انتخاب فیفا که توسط مربیان و کاپیتان های تیم های ملی انجام می شد، از یک سو هیاهوی رسانه‌ای بسیار تاثیرگذار بود. و از سوی دیگر از سال 2000 به بعد که مسابقات ملی اروپا در سطح گسترده تری برای تمام جهان پخش شد، این مسابقات در کنار جام جهانی، معیار مهم تری برای انتخاب بهترین بازیکن فیفا نزد مربیان بودند. تا بازی‌های باشگاهی لیگ های اروپایی. به وضوح دیده می‌شود در انتخاب نفرات اول تا سوم، گاه هنوز تاثیر جام جهانی یا مسابقات یورو قبلی که 1 سال هم از آن گذشته و ستارگانش یک بار در این رای گیری انتخاب شده اند، آشکارا دیده می‌شود. به هر حال از سال 2005 تا 2009 گویا همه بر سر، رونالدینیو، کاناوارو، کاکا، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی توافق داشتند.
و از 2009 بود که اعلام شد، جایزه ای به نام فرانتس فوتبال وجود ندارد و این جایزه با جایزه فیفا ترکیب شده ( در واقع توسط جایزه فیفا بلعیده شده) و از این پس فقط یک توپ طلا خواهیم داشت که در انتخاب آن هم رای مربیان و بازیکنان و هم رای روزنامه نگاران و منتقدان لحاظ خواهد شد. برای بسیاری از کسانی که فوتبال را از سال های دور با اسطوره های طلاییشان که جایزه فرانس فوتبال می بردند لمس کرده بودند، شاید این اصلا اتفاق خوشایندی نبود. و با نگاه دقیق، در حقیقت هم اینکه انتخاب بهترین بازیکن سال را در کنار کارشناسان به مربیان و بازیکنان همه تیم‌های جهان با شرایطی که ذکرش رفت واگذار کنی،و تاثیر آرای مربیان و بازیکنان حتی بیشتر باشد در افتادن در و یا شاید دامن زدن فیفا به در دام یک پوپولیسم گسترده و رسانه محوری ناگوار بود.
جالب اینجاست که این اتفاق تقریبا همزمان شد با هجمه تبلیغات رسانه ای در دو قطبی شدن دنیای فوتبال، دو قطبی رئال- بارسا و مسی – رونالدو، فیفا در لفافه همه هواداران فوتبال جهان را با هیاهوی رسانه‌ای بسیار به پیوستن به این کارناوال سطحی سازی فوتبال دعوت کرد و مربیان تیم‌های عضو فیفا نیز در این خیمه شب بازی نقش خود را به خوبی ایفا کردند.


من معتقدم حتی اگر یک بار به جای مربیان تمام جهان، از مربیان باشگاه‌های بزرگ اروپایی نظر خواهی می شد، شاید نتایج متفاوتی رقم می‌خورد. در این سال‌ها بازیکنان بزرگی شانس و شاید شایستگی دریافت جایزه را داشتند. برای مثال نقش ژاوی در موفقیت های بارسلونا شاید کمتر از مسی نبود، و حداقل در فصل هایی که ژاوی در کنار افتخارات مشترک با مسی در بارسا، با رهبری خط میانی اسپانیا جام جهانی و یا یورو را از آن خود کرد، و هم افتخارات ملی و هم باشگاهی آفرید، شاید بتوان گفت برای دریافت جایزه کمتر از مسی شایستگی نداشت. اما هر چهار جایزه پیاپی به مسی رسید. به هر حال توانایی های مسی انکار کردنی نیست. اما همان موضوعی که در سال 96 اتفاق افتاد اینجا هم تعیین کننده شد. نگاه کارشناسانه نگاهی همه جانبه است که اگر بازی‌های باشگاهی را می‌بیند بازی ملی را هم لحاظ می‌کند، اگر گل‌های زده را لحاظ می‌کند، نگاهی هم می اندازد ببیند پاس گل ها از کجا آمده است! اما دوباره این رسانه است که حرف اول را می‌زند و نمی توان توقع داشت مربی فلان تیم درجه 4 آسیایی بیاید و به جای مسی و رونالدو در برگه بنویسد ژاوی یا پیرلو یا اینیستا. فقط تفاوت اینجا بود که اگر در سال 96 همه نام رونالدو را صدا می‌زدند و جایزه فیفا به این اعجوبه برزیلی رسید. فرانتس فوتبالی هم بود که با نگاه تیزبین، شاهکار ماتیاس سامر در رهبری دورتموند و تیم ملی آلمان را بیرون بکشد و ارج بگذارد. حالا جای خالی این جایزه اما کاملا احساس می‌شود. این تراژدی پس از حذف توپ طلای فرانتس فوتبال سال به سال ادامه داشته است. فیفا همین را می‌خواهد، همه دنیا را بکشد به دوقطبی رئال بارسلون و رونالدو مسی ، این مسلما منفعت و مصلحت فیفااست، شاید کمی با اغراق درباره نقش فیفا قضاوت می‌کنم، اما نگاهی به لیست بازیکنان تیم منتخب فیفا در پایان فصل 2012 ، به خودی خود عمق فاجعه و تراژدی را نشان می دهد. در فصلی که در آن یورو 2012 برگزار شد و با قهرمانی اسپانیا و در عین حال درخشش ایتالیا، و تیم جوان آلمان همراه بود. در فهرست تیم منتخب جهان، 5 بازیکن از بارسلونا، 5 بازیکن از رئال مادرید، و فالکائو از آتلتیکو به چشم می خوردند.
دقیقا زمانی را برای ما متبادر می‌کرد، که برای انتخاب بازیکنان تیم ملی ایران یازده نفر از استقلال و 11 نفر از پرسپولیس دعوت می‌کردند در کنار دروازه بان سوم که بشرزاد از سایپا بود! تا عدالت هم رعایت شود. چطور مربیان و بازیکنان و کارشناسان فیفا، هیچکدام شاهکار پیرلو را در رهبری ایتالیا و رساندن این تیم به فینال یورو ندیدند؟ شاید بگویید این سلیقه ایست. اما مگر انکار فصل رویایی پیرلو در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا امکان پذیر بود ؟ که حتی در جمع 11 بازیکن برتر قرار نگیرد ! و یا قرار دادن بازیکنی مانند مارسلو پس از فصلی ضعیف در پستی که فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان، آن نمایش شاهکار را چه در بوندس لیگا و چه در یورو از خود نشان داد؟ به هر حال این سئوالات در ذهن کسانی که عمیق تر فوتبال را دنبال می‌کنند یک نتیجه بیشتر در بر ندارد. فیفا روز به روز در حال سطحی تر شدن است و جهان فوتبال را هم با خود به این گرداب سطحی نگری می‌کشد. شاید نوستالژی توپ طلای فرانتس فوتبال، برای فوتبال دوست ها یادآور زمانی باشد که همه چیز در دو تیم خلاصه نمی شد. دورتموند، لیورپول، ناپولی، مارسی و ستاره سرخ بلگراد هم حتی هوادار داشتند. تیم های کوچک هم ستاره های بزرگ داشتند. بازی‌ها زیباتر و ستاره ها درخشان تر از امروز بودند. توپ طلایی که دیگر نیست، شاید تداعی کننده یک دوران سپری شده باشد.

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
زلاتان: جام جهانی بدون من ، هیچ ارزشی ندارد




زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن بعد از باخت تیم ملی کشورش مقابل پرتغال و ناکامی زردپوشان در رسیدن به جام جهانی 2014 اظهارات جالب توجهی را بزبان آورده و یادآوری کرده که بازیهای جام جهانی ای که او در آن حضور نداشته باشد، ارزش تماشا کردن ندارد.

ایبرا که در بازی دیشب سوئد- پرتغال در دور برگشت پلی آف جام جهانی 2 گل زد، نتوانست مانع از حذف تیمش شود و در نهایت کریستیانو رونالدو و یاران با برد 2-4 در مجموع دو دیدار رفت وبرگشت به جام جهانی رسیدند.

زلاتان 32 ساله در صحبت هایی اعلام کرد که این احتمالا آخرین تلاش او برای حضور در جام جهانی بوده است و در صحبت هایی گفت:« این احتمالا آخرین تلاش من برای حضور در جام جهانی با پیراهن تیم ملی سوئد بود. یک چیزرا مطمئنم: جام جهانی بدون من ارزش تماشا کردن ندارد. پس اصلا ارزشی ندارد که بخواهیم منتظرشروع جام جهانی باشیم. به تیم ملی پرتغال تبریک می گویم ولی هر دو تیم شایستگی حضور در جام جهانی را داشتند.»

زلاتان در ادامه گفت:« قطعا خیلی ناامید وناراحت هستیم ؛ چرا که حضور در جام جهانی برزیل رویای تیم ملی سوئد بود.»
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
نیوزلند2- مکزیک 4؛ آزتک ها، مسافر سی و یکم جام جهانی




تیم ملی مکزیک موفق شد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت پلی آف با نتیجه 3-9 از سد نیوزلند عبور کرده و به عنوان تیم یکی مانده به آخر به جام جهانی 2014 راه یابد



تیم ملی مکزیک که در بازی رفت پلی آف توانسته بود با نتیجه 0-5 از سد نیوزلند عبور کند، در بازی برگشت هم موفق شد تا نماینده قاره اقیانوسیه را شکست داده و به عنوان مسافر سی و یکم جام جهانی 2014 معرفی شود.



در این بازی اوریبه پرالتا هت تریکی تماشایی را به نمایش گذاشت و نقش پررنگی در این برد قاطعانه داشت.



او اولین گل خودش و تیمش در این بازی را در دقیقه 14 به ثمر رساند و در دقیقه 29 مکزیک را دو گله کرد. پرالتا در دقیقه 33 هم سومین گل مکزیک را زد تا تیمش نیمه اول بازی را0-3 به پایان ببرد



در دقایق پایانی نیمه دوم کریس جیمز در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی اولین گل نیوزلند رابه ثمر رساند و روری فایون در دقیقه 83 گل دوم تیمش را زد تا بازی 3-2 شود. البته این پایان کار نبود و پنیا در دقیقه 86 توانست برای بار چهارم برای مکزیک گل بزند تا خیال آنها از برد در این بازی نیز راحت شود



تیم ملی فوتبال مکزیک در یکی از دشوارترین تلاش های خود برای صعود به جام جهانی، در جریان 10 مسابقه خود در رقابت های قهرمانی کونکاکاف، سه سرمربی عوض کرد.

این تیم در جریان کسب عنوان چهارمی در آن مسابقات موفق به کسب فقط دو پیروزی شد و تنها هفت گل به ثمر رساند.

شمار تیم های راه یافته به جام جهانی 2014 با توجه به صعود مکزیک، اکنون به سی و یک تیم رسیده است و تکلیف یک تیم باقی مانده پس از دیدار روز پنجشنبه تیم های اردن و اروگوئه مشخص می شود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
خط و نشان پرتغالی ها؛ ما رونالدو را داریم




آ بولا که دیروز یک روی جلد حماسی طراحی کرده بود، امروز با صعود پرتغال به جام جهانی، برای حریفان خط و نشان کشیده است.

ستاره پرتغالی ها با سه گل تیمش را به جام جهانی برد و آنها امیدوارند که با درخش او، بتوانند در برزیل هم هر حریفی را شکست بدهند.



او ژوگو هم با تیتر یک کلمه ای اش به اصل موضوع اشاره کرده است؛ غول پیکر



این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 31 از 192:  « پیشین  1  ...  30  31  32  ...  191  192  پسین » 
ورزش
ورزش

Sports News | اخبار ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA